...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 6 Απριλίου 2010

Καρφίτσες

Αυτή είναι η πρώτη καρφίτσα που έφτιαξα, γι αυτό και κάνει "ποδαρικό" στο σπίτι μου που σας ανοίγω σήμερα.
Φέρνει στα σπίτια σας ανοιξιάτικη πνοή και την διαβεβαίωση οτι η πόρτα του σπιτιού και της καρδιάς μου είναι ανοικτά για όλους σας.
ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΩ, λοιπόν με μια Αναστάσιμη αγκαλιά
 
        * μια καρφιτσούλα σε σωμόν συμφωνία
          αφιερωμένη  στη drosostalitsa  που μας
          μαθαίνει τέχνη βήμα-βήμα.
                                          
 
 
 
 
 
 
    * ακόμα μία,που τη χάρισα ήδη σε μια φίλη
       που διατηρεί κατάστημα με είδη ραπτικής



   

3 σχόλια :

  1. Χαρουλίνι μου γλυκό !!!!!!!!! επιτέλους έχεις το μπλοκοσπιτάκι σου για να μας παρουσιάζεις όλα τα όμορφα που φτιάχνεις. Μου αρέσει πολύ το ''λουλουδάτο΄'' σου μπλοκ, εχει κάτι απο το αέρα της προσωπικότητάς σου !!

    είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψω!!!


    ευχομαι απο καρδιάς πολλά πολλά πόστ !!!!

    σε φιλώ πολύ

    καλή αρχή και χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρά μου! Μεγιά τη νέα σελίδα! Είμαι σίγουρη θα την γεμίσεις με ομορφιές! Σε ευχαριστώ για την αφιέρωση!!! Είναι υπέροχη η καρφίτσα!
    Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν εσείς λέτε τέτοια για μένα ,τί να πω εγω για σας;
    Αν για κάτι χαίρομαι περισσότερο,μιλάω ειλι- κρινά,είναι που σας γνώρισα. Και το νοιώθετε οτι το εννοώ. Σας αγαπώ και τις δυό!
    Νάστε καλά για τα καλά σας λόγια θα προσπαθήσω να μην σας απογοητεύσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...