...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Πρώτες προσπάθειες ντεκουπάζ

zoom στην λεπτομέρεια

Σήμερα θα αναρτήσω για τελευταία φορά την πρώτη μου απόπειρα ντεκουπάζ. Απο μια λάθος παραγγελία κόλλας, ξεκίνησε αυτός ο έρωτας που υπήρξε κεραυνοβόλος! Την θεωρώ απόπειρα κι όχι ολοκληρωμένη δουλειά, διότι αν δείτε έργα άλλων φίλων μπλόγκερς (θα τις βρείτε μαζεμένες στα "Ιστολόγια που ...ζηλεύω") ή αν μπείτε στις ιστοσελίδες http://www.decomagia.gr/ & http://www.afroditishobby.gr/ (οποσδήποτε να μπείτε)  θα καταλάβετε τι εννοώ.
Εδώ πλέον μιλάμε για πρωταθλητισμό!
Αλλά επειδή πάντα οταν αγαπήσεις κάτι οφείλεις να το διεκδικήσεις και εσύ να προσπαθείς να γίνεσαι καλλίτερη για νάσαι αντάξιά του,γι αυτό την άλλη εβδομάδα ανεβαίνω Αθήνα (μετά απο πολύύύ καιρό) για να κάνω σεμινάριο στη Μάγια,που μέχρι σήμερα θαυμάζω τη δουλειά της,διαβάζω σε άλλες φίλες τις εμπειρίες τους, ψωνίζω υλικά, αλλά δεν γνωρίζω.
Και είμαι διπλά χαρούμενη, διότι αυτό το ταξίδι θάχει και άλλες ευτυχείς συνέπειες. Θα γνωρίσω φίλες απο την  μπλογκογειτονιά μας, που μας έφερε πιο κοντά. Τόόόσο κοντά, που να νομίζεις οτι τις ήξερες απο πάντα. Μαράκι μου, Χριστιάνα, ανυπομονώ...
Αυτό το ρολόι λοιπόν,για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας,το λάτρεψα, γιατί εκτός του μηχανισμού όλα τα άλλα βρέθηκαν και συνδυάστηκαν απο το πουθενά. Ενας πλαστικός δίσκος εορταστικής συσκευασίας  ποτού, ένα καντράν ασπρόμαυρη εκτύπωση απο το  pc,δοκιμές χρωματικών συνδυασμών και τελικά βγήκε αυτό και μ αρέσει πολύ.Εχω φτιάξει ακόμα δύο κασπώ
και ένα καπέλο αμπαζούρ (μόλις το φωτογραφίσω θα το βάλω). 

Το συγκεκριμένο κασπώ λίγο το έντονο του χρώματος, λίγο η φωτογραφική λήψη, δεν προσφέρεται για να αποκομίσετε άποψη, αλλά απλά σας το δείχνω σαν εφαρμογή.
Επιφυλάσσομαι μετά το σεμινάριο να μεγαλουργήσω!!! Λέμε τώρα και καμία εξυπνάδα να περνάει η ώρα, άσε που είναι και περασμένη και δικαιολογούμαι (χα,χα,χα).
Αυτά προς το παρόν απο το μέτωπο του ντεκουπάζ. Δεν απαιτεί ζωγραφικές ικανότητες, όπως λέει και η διαφήμιση "δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο" και είναι πράγματι εντυπωσιακό το αποτέλεσμα. Τολμήστε το.

απο απόσταση

ανηρτημένο


15 σχόλια :

  1. Xαρά,μόλις ανακάλυψα το blog σου...Μ' αρέσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαίρη μου μόλις το ανακάλυψες γιατί είναι νεογέννητο! Χαίρομαι που σ αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Xαρούλα μου, δεν συμφωνώ με την σύγκριση. Και τα λίνκ που δίνεις γιά σύγκριση με τη δική σου πρώτη προσπάθεια θα οχρειούσαν μπροστά στις δημιουργίες του Durwin Rice ας πούμε. Εχω φέρει πολλά περιοδικά με ιδέες γιά ντεκουπάζ απ'την Ιταλία. Λέω από καιρό σε καιρό ν'ανεβάζω κάποια διαλεχτά σχέδια από κει να σας δίνω ιδέες - τι λές? Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kαλως σε βρηκα χαρουλα και χαιρομαι πολυ..γεια στα χερακια σου ξετρελαθηκα,τι ωραια πραγματα που φτιαχνεις?1000 ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi, Xapa..I think your decoupage was very success..I like it...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαρά μου καλησπέρα και χρόνια πολλά.Αν και εγώ δεν το έχω δοκιμάσει το decoupage οφείλω να ομολογήσω ότι για πρώτη προσπάθεια είναι εξαιρετικό,πραγματικά τα σπάει...Μπράβο σου κ καλή συνέχεια....Οφείλεις πρώτα στον εαυτό σου κ μετάσε εμάς να το προχωρήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ

    *ELENA
    ειλικρινά εντυπωσιάζομαι για την επισκεψιμότητα αυτής της ανάρτησης και συγχρόνως χαίρομαι απίστευτα,γιατί παραμένει η αγαπημένη μου. Η αρχή του παντός!
    Σ ευχαριστώ λοιπόν για τα καλά σου λόγια και να ξέρεις οτι προσπαθώ σκληρά για το καλλίτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειμαι καινουργια ...Τωρα ανακαλυπτω τους ισοτοπους..και μου αρεσουν αυτα που βλεπω.Αυτο δε το μπλογκ ειναι απιστευτο!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΙΡΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Σελήνη!
      Χαίρομαι που βρήκες ενδιαφέρον το μπλογκ μου. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Θα τα λέμε...

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...