...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Αμπρα, κατάμπρα...μεταμορφώσου!!!

Ας αφήσουμε τα συναισθηματικά κι ας ανασκουμπωθούμε.
Το decoupage είναι η τέχνη που κάνει τα πράγματα ομορφώτερα, η  απλά τα μεταμορφώνει, δίνοντάς τους νέο προορισμό απο αυτόν της αρχικής τους ιδιότητας.

Συμφωνώ με την Ελευθερία με την  ανάρτηση  http://eleftheriacreative.blogspot.com/2010/05/recycle-progect-vol1.html, όπως και με την Αννα (δεν θα το πιστέψεις ντeκουπιάραμε το ίδιο αντικείμενο με την ίδια χαρτοπετσέτα!!! Απίστευτο; θα δεις)  σας παρουσιάζω λοιπόν την δική μου πρόταση ανακύκλωσης:
ΜΑΓΙΚΟ Νο 1:
είναι κυπελλάκια γλυκών ζαχαροπλαστείου (νέα μόδα) 
που                 μεταμορφώθηκαν σε κασπουδάκια!!! 

ΜΑΓΙΚΟ Νο 2 ή αλλιώς... οταν τα μεγάλα πνεύματα συναντιώνται :

Το αναγνωρίζετε; 
Ω, κε Πρέσβη μας κακομαθαίνετε...
Αννα πίστεψέ με οταν το έφτιαξα δεν γνώριζα καν το blog σου, το οποίο παρεπιμπτόντως παρέχει εξαιρετικές προτάσεις με ευτελή υλικά.  

Τώρα τι έχετε να πείτε;  Άξιζε το μαγικό;

22 σχόλια :

  1. φανταστικά τα κυπελακια!!!!!!!!!!!!!! τελικά το ντεκουπάζ είναι μαγικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρούλα, καταπληκτικά καί τα κασπουδάκια καί το κουτάκι. Ειδικά το κουτάκι πολύ χρήσιμο για μένα, θα το χρησιμοποιούσα σαν κοσμηματοθήκη. Ειλικρινά αυτή η τέχνη του ντεκουπάζ, που τη γνώρισα μέσα από τα δικά σας τα blog, με έχει συνεπάρει. Μπορείς να φτιάξεις υπέροχα πράγματα και με χαμηλό κόστος υποθέτω!!
    Μπράβο σου για μια ακόμη φορά!!!
    Σε φιλώ
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Precioso todo! Esas macetas son muy lindas!
    Besos,
    Sandra, desde Buenos Aires

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Come sei brava,queste cosine mi mettono tanta serentià.Sono proprio belle buona notte deny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν άξιζε λέει το μαγικό....! Αχ μ'αυτό το decoupage! Θα με βάλλεις στα μεράκια να κατέβω κι εγώ προς Αθήνας, στη Μάγια για κανένα σεμιναριάκι!
    Θέλω κι άλλα, ε!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο,Χαρά,η μαγική μεταμόρφωση έγινε υπέροχη!
    Ασήμαντα αντικείμενα,που άλλος θα πετούσε,γίνονται πανέμορφα και βρίσκουν τη θέση τους.
    Τα περισσότερα που φτιάχνω είναι τέτοια παλιά,τα ψάχνω όπου μπορώ.
    Φιλιά!

    Μου έδωσες ιδέες,έχω τέτοια πραγματάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία! Κι εγώ έχω εντυπωσιαστεί από αυτή την τεχνική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να μαι κι εγώ!!!Καλά είναι δυνατόν να θυμώσω???Άσε που το δικό σου είναι πολύ πολύ καλύτερο!!!Να σου κάνω και μία ερώτηση...Με τη υλικό έβαψες τα κουτάκια λευκά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν άξιζε λέει;; Υπέροχα έγιναν!! Με ακρυλικό τα βάφεις ή με πλαστικό τοίχου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαρά, νομίζω πως τελικά είσαι έτοιμη για doctora στο decoupage! Τα κασπουδάκια είναι σαν μπιμπελό: Τέλεια!!!!! αλλά και το κουτί... αγνώριστο!
    καλό βράδυ, και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. * Reyes "El telar de mi abuela", Sandra, Deny
    grazie, grazie,GRAZIE!!!
    * Αγγελική, Ανθίβολον,Eleni,Kiki, Maddie
    ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
    * Νάντια, θα χαρώ να μπεις κι εσύ στο χορό.
    Και για να μην φανεί οτι κάνω διαφήμιση μόνο
    στη Μάγια, στην Β. Ελλάδα είναιto Afroditis
    hobby,μ επίσης ωραία δουλειά και καλά υλικά.
    Αξίζει να το σκεφτείς τώρα που θα έχεις
    περισσότερο χρόνο.
    * Αννα μου,χαίρομαι που όχι μόνο "ήλθες" αλλά
    είπες και τον καλό σου λόγο. Το δικό σου μ
    άρεσε που ενω είχε θαμπώσει το πλαστικό
    εξακολουθούσε νάχει διαφάνεια. Γενικά στο
    γυαλί δεν μ αρέσει να κρύβεται η φωτεινότητα.
    * Ανεράϊδα το χρώμα που μας συνέστησε η Μάγια
    να χρησιμοποιούμε είναι ακρυλική ρεπουλίνη
    νερού. Αλλά μάλλον θα εφαρμόσω παντού το ακρυ
    λικό σε σπρέϋ, με βολεύει περισσότερο και
    βάφεται ομοιόμορφα χωρίς αντιαισθητικά
    μπιμπίκια.
    * Χριστιάνα μου ε, οχι και doctora.Δεν θέλω
    υπερβολές! Το παλεύω μέχρι να εμπεδώσω την
    τεχνική και βάλω μπροστά τα έπιπλα!!!

    Σας ευχαριστώ όλες και σας στέλνω μια γλυκειά "Καληνύχτα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρά μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου στο blog μου. Να ΄σαι πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν άξιζε.... τέλειο το αποτέλεσμα όπως και όσα φτιαχνουν τα μαγικά χεράκια σου!!! Αλλά αυτά εδω είναι το κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απίστευτα τα μαγικά σου Χαρά, τα κασπουδάκια μ' αρέσουν πολύ!! το ντεκουπάζ φαίνεται πως κάνει "θαύματα", πως γίνεται να μάθουμε κι εμείς που ζούμε στην επαρχία πως γίνεται το ντεκουπάζ???
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απίστευτο!!
    Πραγματικά μεταμόρφωσες τα πάντα!
    Ξετρελάθηκα με τα κασπουδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. *Ανθίβολον, μανούλα είμαι και καταλαβαίνω τί
    είναι αυτή η χαρά. Να την χαίρεσαι.
    *Πριγκηπισούλα μου με τα γλυκά σου και ...
    υπερβολικά σου λόγια, χαίρομαι που σ αρεσαν.
    Καιρός ν αρχίσεις κι εσύ, είναι κολλητικό
    ξέρεις.
    * Κατερινα Γαλάτη, πράγματι το ντεκουπαζ κάνει
    θαύματα και για τους επαρχιώτες όπως εμείς,
    υπάρχουν δύο επιλογές η Μάγια στην ΑΘήνα και
    το Αφροδίτης ΗοββΥ στην Β. Ελλάδα. Διάλεξε
    και πάρε, αξίζει τον κόπο όμως.
    * Ελενα, κάνε υπομονή να αρχίσει τις παρουσι
    άσεις και η Μαρία Β..Τόσο καιρό περιμέναμε,
    δεν θα μας ανταμείψει λες;

    Φιλάκια κορίτσια και χαίρομαι που τα γούστα μας συμβαδίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χαχαχαχα!! βρε παλιοκόριτσο, τι θα κάνω εγώ με σένα ???? όλο μου πετάς σκοινί, αλλά εγώ πουυυυ να το πιάσω !!!! χαχαχαχααχα Αμα δεν τελειώσουν τα σχολεία, δεν πρόκειται να μπορέσω να κάνω τίποτα!!!! δυστυχώς !!! το μόνο που κάνω είναι να συλλέγω τα αντικείμενα που θέλω να φτιάξω !
    για να δούμε θα τα καταφέρω τον αλλο μήνα ???

    υπέροχα τα κασπουδάκια σου Χαρουλινι μου !!! γλυκα σαν και σένα!!!

    σε φιλώ πολύ πολύ

    καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι υπέροχα! Πόσες ομορφιές μπορείς να φτιάξεις με decoupage!!! Πολύ θα ήθελα να το κατέχω...

    Χαρά μου να είσαι καλά,πάντα δημιουργική και με αγάπη!!!!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. * Maria B. καλά ε, πώς τα καταφερνεις και εμ
    φανίζεσαι όποτε αναφέρω τ όνομά σου...
    μυστήριο πράμα!Πού το μυρίζεσαι;;;χαχαχα Με
    προβληματίζεις τόσο που καθυστερείς θα
    μαζέψεις την Αρτα & τα Γιάννενα. Αχ, καημένη
    Μέτη, σε κλαίω. Καλό Σ/Κ...από τώρα;;; Την
    αγάπη μου & καλά αποτελέσματα εύχομαι!!!
    * Δροσοσταλίτσα, εσύ που κάνεις θαύματα με τα
    κοσμήματα δεν κατέχεις το decoupage; απλά δεν
    έχεις προσπαθήσει. Ή μήπως θεωρείς οτι εγω τα
    κάνω όλα τέλεια ή κατέχω όλες τις τεχνικές;
    Μύθος!!! Ισως αυτό...τα κάνω με αγάπη και
    δείχνουν όμορφα.Εχεις την αγάπη μου και τον
    θαυμασμό μου, κι αν αποφασίσεις... ξέρεις...
    εδώ είμαι.

    Φιλάκια ταλεντάρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!! ναι ναι καλά κάνεις και την κλαίς την Μέτη, ξέρεις πόσα έχω μαζέψει για να μου φτιάξει ?????? χαχαχααχαχχααχα

    σε περιμένουμε και εσένα !!!! μόλις περάσεις απέναντι έρχομαστε και σε παίρνουμε !!!!


    φιλια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...