...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Ενας ρόδινος χρόνος!

Απο την ομορφάδα σου παίρνουν τα ρόδα χρώμα
και γίνουνται πιο κόκκινα και πιο δροσάτα ακόμα


Τριαντάφυλλο είσαι την αυγή, ρόδο το μεσημέρι,
εμένα την αγάπη μου κανένας δεν την ξέρει.


Σήκω τα ρούσα σου μαλλιά να ιδώ το πρόσωπό σου
και να φιλήσω την ελιά πούχεις στο μάγουλό σου. 
(για να ευλογήσω ... την ελιά μου!χαχα)


καθρέφτης με κρακελέ + decoupage χαρτοπετσέτας
και τελείωμα με δαντέλα!

Δυο ήλιοι  δυο φεγγάρια, που εβγήκαν σήμερα,
το ένα στο πρόσωπό σου, τ άλλο στα σύγνεφα.
Μου θάμπωσες το φως μου, μικρό και νόστιμό μου
μου θάμπωσες το φως μου και δεν μπορώ να ιδώ.



Τι μ΄ωφελεί η άνοιξη τα ρόδα κι αν ανθίζουν,
τα μάτια μου τα μάτια σου αφού δεν αντικρύζουν;


Όποιος αγαπάει τα ρόδα
πρέπει να 'χει υπομονή
να τονε τσιμπάει τ' αγκάθι
και να λέει "δεν μου πονεί".

****


Αρέκιες απο την συλλογή:
"Ω, τι ωραία που τραγουδείς..." και άλλες αρέκιες  της Φιλόμουσης Κίνησης Ζακύνθου


κι αυτό απο Εμένα για  ΕΣΑΣ
για την ολοκλήρωση ΕΝΟΣ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΖΙ!
Σας έδωσα ένα όνομα ΧΑΡΑ
και μου το επιστρέψατε Χαρούλα (έτσι με λένε όσοι με γνωρίζουν απο παιδί), Χαρουλάκι, Χαρουλίτα, Χαρουλίτσα, Χαρουλινίξ ( έγινα ηρωϊδα παιδικού παραμυθιού!!!) μεταλλάχθηκα σε  "καλλικάντζαρος" (ακόμα κι αυτό μ΄αρεσε) Τρελλάρα (αχ, Ναντιάκι μου η αγάπη σε κάνει επιεική!)για να ανέλθω στα ύπατα αξιώματα ώς Μαρία Αντουανέττα ή "η Αντουανέττα της Αγάπης" (ουάου τίτλος Τιμής! Μαράκι θέλω παρέα νοιώθω μοναξιά.)  Μαργαρίτα Γκωτιέ (κατά "Ρεγγίνα", πάντα Κυρία) και τελευταία να επικρατεί η Ζαργάνα (κατά Μισιρλού, ο δικός μου Παναγιωτάκης)!!!
Για όλα αυτά που την 6/4/2010 (ΣΤΙΣ 10:52:00 Μ.Μ.δεν είχα καν φαντασθεί κι όσα ακόμα έλθουν (καλοδεχούμενα) αν δεν στερέψει η φαντασία σας ή ...η αγάπη σας για μένα 
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ, μ' έχετε σκλαβώσει !

62 σχόλια :

  1. Είναι που εδώ βρήκαμε μια ζεστή αγκαλιά για να απλώσουμε τα όνειρά μας και ο καθένας την ονόμασε όπως του ταίριαζε καλύτερα....
    Να έχεις μια όμορφη, χαρούμενη ανοιξιάτικη μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΣΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ!!
    ΟΜΟΡΦΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕΡΑΣ!!!
    ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!
    ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!
    ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΕΡΕΨΕΙ ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΠΗΓΗ ΜΑΣ!...
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!...ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσα έγραψες για τα τριαντάφυλλα για μένα έχουν ιδιαίτερη αξία, αφού έχω παντρευτεί ένα μυροβόλο στο όνομα, αλλά ευτυχώς και στην ψυχή...
    Για τον ένα χρόνο σου ευχομαι να τους εκατοστήσεις και να' μαστε κι εμείς εδώ ,να παίρνουμε από την αγάπη σου, την ποιητική ματιά σου και την ποιότητα του χαρακτήρα σου ωστε να σου ανταποδίδουμε μετά όσα μπορούμε....
    Μεγάλο φιλί για τα καλύτερα που έρχονται, μετά από τέτοια αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να συνεχισεις ετσι καλα εισαι αξιαγαπητη και καλη.φιλια πολλα-πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Precioso , me encanta esa combinacion con rosas, felicidades, un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευτυχώς που υπάρχεις στη ζωή μας!!!έχεις γίνει αυτό που ψάχνουμε κάθε μέρα γιατί το αξίζεις!!
    Θα θυμάμαι πότε ξεκίνησες γιατί είναι κοντά στα γενέθλια μου!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν είναι τυχαίο που μέσα σε μόλις ένα χρόνο
    -θα έπαιρνα όρκο πως είναι περισσότερο- μίλησες στις καρδιές τόσων ανθρώπων, μ'εκείνο το ιδιαίτερο "κάτι" που χαρακτηρίζει κάθε κουβέντα και κάθε εικόνα σου! Σου εύχομαι ολόψυχα να συνεχίσεις όπως ξεκίνησες :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ είμαι πολύ καινούρια για να βγάζω συμπεράσματα αλλά δεν σταματώ ποτέ να εκτιμώ τους ανθρώπους που εκφράζουν το συναίσθημα τους ακόμα και μέσα από ένα μπλογκ!!
    Το καθρεφτάκι είναι πανέμορφο ανοιξιάτικο και ρομαντικό τόσο όσο..:-))Μου αρέσει πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΕΣΕΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!!!!!ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΜΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΡΟΝΑΝΤΙΚΗ ΨΥΧΗ.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΙΩΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ BLOG ΤΙΠΟΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαρα εισαι για μενα οχι με υποκοριστικα μαι χαρα εκανες και ξεκινησες να γραφεις εδω μεσα και ευχαριστω που σε γνωρισα και εχω και ενα κομματι σου να εισια καλα και δημιουργικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφες οι αρέκιες...
    Πολύ μελωδικά αρχίζει η μέρα μας.

    νασαι καλά Χαρούλα να σε διαβάζουμε και να θαυμάζουμε τις δημιουργίες σου
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χίλιες
    Αναρτήσεις
    Ρόδα
    Αγαπημένα

    Χαρουλίτα μου εύχομαι ποτέ να μην στερέψεις από φαντασία και αισθήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντα όμορφη! Σε όλα!
    Καλημέρες έστω και να δεν είναι ανοιξιάτικες αφού ο Χειμώνας επιμένει να μας φλερτάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και του χρόνου και του παραχρόνου και κάθε χρόνο για πολλά χρόνια να είμαστε εδώ να γεμίζουμε με την αγάπη σου και τις απο αλλού φερμένες δημιουργίες σου. Σε φιλώ και σου στέλνω πολύ πολύ αγάπη .
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απο το Φιόρο του Λεβάντε βγήκε ενα Ρόδι για να απλώσει τα πέταλά του παντού !
    Να μας αγκαλιάζει και να το αγκαλιάζουμε και εμείς!!
    Χρόνια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαρά μου, ούτε που κατάλαβα πόσο γρήγορα πέρασε ο καιρός...Να'σαι καλά, και να συνεχίσεις να δημιουργείς!Μας φτιάχνεις την διάθεση με τα γλυκά ποιηματάκια που επιλέγεις... Ο καθρέπτης σου είναι πολύ ρομαντικός! Ωραία η επιλογή δαντέλας στα τελειώματα! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παίρνω το τριαντάφυλλο από τα κρινοδάχτυλά σου...και σου λέω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που είσαι εδώ, μαζί μας!
    Να'σαι γερή να μας εμπνέεις και να μας εμψυχώνεις!
    Τρελλάρα μουουουου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μόλις ένας χρόνος??? Εγώ νιώθω σαν να σε γνωρίζω χρόοοοονια πολλά πολλά Χαρουλάκι μου...
    Η αγάπη και η χαρά που εκπέμπεις καθημερινά και που τόσο λείπουν στις μέρες μας είναι αυτά που σε έχουν κάνει απαραίτητη στη ζωή μας, και τόσο δική μας! (ο δικός μας άνθρωπος που λένε, χαχα)

    Σε φιλώ Χαρουλάκι μου, σου στέλνω την καλημέρα μου και νομίζω πως είναι η ώρα να στο πω... Χάρηκα τόοοοοοοοοοοοοσο πολύ που σε γνώρισα, έστω και από μακριά!!!

    μάκιαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαρα εχεις ενα υπεροχο ονομα που και μονο που το λες χαμογελας
    να εισαι καλα και να δημιουργεις τοσο ομορφα πραγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαρούλα μου,χρόνια πολλά !
    Πάντα να είναι φιλόξενο,γεμάτο τέχνη,να ευφραίνει τις ψυχές μας!
    Τό έργο σου αποπνέι ρομαντισμό και άνοιξη-οι στίχοι ιόνια δροσιά και χάρη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Xαρά εμείς σ' ευχαριστούμε για τα όσα μας έχεις προσφέρει αυτό το χρόνο και τις γνώσεις σου και τη ψυχή σου είσαι ένας από τους πιο αξιόλογους ανθρώπους που έχω γνωρίσει σ'αυτή εδώ τη γειτονιά!
    Το δωράκι σου με συγκίνησε το παίρνω και φεύγω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ακόμη και την πιο απλή ανάρτηση την κάνεις τόσο ξεχωριστή και αξιοζήλευτη!!! Πόσο μάλλον αυτή, την επετειακή! Ακόμη περισσότερες αναρτήσεις εύχομαι και καλή διαδικτυακή παρεούλα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαρούλα μου, εμείς χρονίζουμε μαζί!!!! Θυμάσαι; Ήσουν από τις πρώτες που καλοδέχθηκα πριν ένα χρόνο....κάτι ανεξήγητο μας ένωσε αμέσως και από τότε δε χαθήκαμε και ελπίζω να μη χαθούμε ποτέ!! Θα ΄χεις πάντα την αγάπη μου!! Εύχομαι να έχεις πάντα όρεξη, έμπνευση και καλή διάθεση ώστε το μπογκόσπιτό του να είναι ανοιχτό σε όλες μας για πολλά πολλά χρόνια!!
    Σε φιλώ και σ΄αγαπώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή σας μέρα αγαπητή μου κ. Χαρά
    Να σας ευχηθώ χρόνια πολλά για τον πρώτο χρόνο του μπλογκ σας Να είστε πάντα καλά και πάντα κοντά μας και να μας προσφέρετε τις όμορφες και ευαίσθητες αναρτήσεις σας.Πάντως αξιόλογη είναι η πρώτη σας ανάρτηση.
    Έχω γίνει τακτικός σας επισκέπτης.
    Γρηγόρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χαρα μας εισαι υπεροχη, μοναδικη και μας ταξιδευεις καθε φορα με τα ομορφα λογια σου κ' τα ποιηματα σου!! Χαιρομαι πολυ που σε γνωρισα !! Χρονια πολλα στο υπεροχο blog σου και σιγα να μην στερεψει η φαντασια μας για'σενα! Αποκλειεται ;) !!
    Ο καθρεφτης ειναι τελειος!!! Φιλακια πολλααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά για το blog σου! Κάθε φορά που σε επισκέπτομαι.. ταξιδεύω!
    Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αχ Χαρά μου....πραγματικά είσαι η χαρά μας!!!
    Πολύ όμορφος ο καθρέφτης!!!
    Χρόνια πολλά να έχει το μπλόγκ σου!!!!!
    Κ να είσαι μαζί μας!!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαρουλα μου γλυκεια το στολισα ηδη στο σπιτακι μου γιατι ειναι δοσμενο με αγαπη.Χρονια πολλα σε εσενα και το μπλογκακι σου.Χαιρομαι πολυ που συναντηθηκαν οι δρομοι μας μακαρι να σταθω τυχερη να σε γνωρισω και απο κοντα μιας κ δεν ειναι η αποσταση μεγαλη.Μια αγκαλια κ ενα φιλι για τα χρονια πολλα σου στελνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Yπεροχο και ρομαντικο το καθρευτακι σου,ελπίζω να συνεχεις για πολλα ακομα χρόνια,Χρονια πολλα στο blogoσπιτο σου ΛΟιπον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ένας χρόνος γεμάτος από τις όμορφες κατασκευές σου!! Πάντα τέτοια Χαρά μου, με αστείρευτη έμπνευση και δημιουργία.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δε χρειάζεται νομίζω να σου πω πως ο καθρέφτης σου είναι ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!!! Πολλά πολλά φιλιά και Χρόνια Πολλά σε σένα και στο μπλογκάκι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εύχομαι πάντα ρόδα, Χαρά μου, με όλα τα κάλλη τους και τις ευωδιές τους, όχι όμως τα αγκάθια τους...Και όχι μόνο στο μπλογκ, παντού.
    Η ανάρτησή σου είναι πολύ ωραία! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λίγα λουλούδια εσωκλείουν τόσες πολλές ερμηνείες όπως το τριαντάφυλλο, αφού η πληρότητα του άνθους του συμβολίζει τον πλούτο της ψυχής, η διαμόρφωση και η κατανομή των πετάλων του συμβολίζει την ολική τελειότητα και μυρωδιά κι η πληθώρα των χρωμάτων του συμβολίζει το απέραντο των συναισθημάτων. Όλα αυτά το μετατρέπουν σε ένα σύμβολο ολοκληρωτικό, της απόλυτης κατάκτησης και της τελειότητας.

    Έτσι και εσύ από την όμορφη Ζάκυνθο σαν τριαντάφυλλο με την ποίηση και της δημιουργίες σου κατέκτησες την μπλοκογειτονιά ……

    Να είσαι πάντα καλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Άντε πάλι, τα εισέπραξες τα καλά λόγια. Ποιά μοναξιά της κορυφής, μας συζητάς, που οι υπήκοοί σου, όσο πάνε και αυξάνονται. Και θέλω να πιστεύω ότι δεν έχεις αυλοκόλακες.Ένας χρόνος πέρασε και θα περάσουν και πολλοί άλλοι. Μέχρι να γεράσουμε, θα συνεχίσουμε να σερφάρουμε και να ντεκουπάρουμε. Κι αν πάθουμε αλτζχάιμερ, όλα τα άλλα μπορεί να τα ξεχάσουμε, έμείς όμως θα συνεχίζουμε με ένα ψαλίδι να κόβουμε, να κοβουμε, να κόβουμε......
    Α!....εσύ εκτός από το να κόβεις, θα απαγγέλεις ταυτόχρονα.
    Υ.Γ Όπως κατάλαβες εκτός από Παράκελσος, λέγομαι και Νοστράδαμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ "ΕΚΔΙΚΕΙΣΘΕ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΕΙΤΕ...ΜΕ ΚΑΝΑΤΕ ΝΑ ΚΛΑΙΩΩΩ...
    ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ,Η ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΜΕ ΚΑΤΑΚΛΥΖΕΙ ΣΑΝ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ!
    Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑ ΠΟΛΛΆ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΔΙΚΑΙΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΑ ΜΟΥ ΑΞΙΖΑΝ.
    ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΗΡΘΑΤΕ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΕΡΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ,ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ :
    http://www.youtube.com/watch?v=CRHapG5yg-U
    ...ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ...
    ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΥΒΩ, Μ ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΣΠΡΑΤΤΩ ΑΠΛΟΧΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χαρα μου χρονια πολλα στο ομορφο μπλοκ σου !!!παντα να μας ταξιδευεις με τα ποιηματα σου με την ευαισθησια σου και το αστειρευτο και καλογουστο χιουμορ σου!!!σε φιλω γλυκα και ξερεις οτι παντα η δικη σου παρουσια και επισκεψη στο μπλοκ μου ειναι ξεχωριστη μιας και ξεχωριστος ειναι παντα ενας αξιολογος ανθρωπος!!!κι εσυ εισαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να σε χαιρόμαστε και να εκατοστήσεις τους χρόνους του μπλογκ!!!!!!!
    "http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnxkOfx6KzpEbs1pmQdfJzLRdvvHPtMEGKMzdquk6NlcSD7eDlSQ"
    Έτσι σε φανταζομαι σε πολλάααααααα χρόνια από σήμερα να ρωτάς γιατί στην ευχή δεν πέτυχε το "κρακελέ νέας γενιάς" :-)
    Φιλιά Πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υπέροχα έργα τέχνης Χαρά μου και οι στίχοι που τα συνοδεύουν εξαιρετικοί !!!!
    Χρόνια πολλά για το επιτυχημένο σου blog και ρόδινα να είναι όλα τα χρόνια στην ζωή σου !!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χαρά μου, με τα όμορφά σου λόγια μας κέρδισες...Σ' ευχαριστώ που ήρθες κοντά μου κι εύχομαι να συνεχίσουμε έτσι, παρεούλα, και γι' άλλα, πολλά χρόνια!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Να τα εκατοστήσεις Χαρουλίνι!!! Και στα χρόνια αλλά και το μπλογκοσπιτάκι σου! Δεν χρειάζεται να σου πω πολλά, ούτε να επαναλάβω άλλα τόσα... Με κέρδισες από την πρώτη στιγμή που σε είδα κι ελπίζω να είμαστε παρέα και τα επόμενα χρόνια που θα' ρθουν...! Έχεις την αγάπη μου και πάντα μια αγκαλιά να σε περιμένει... Δε λέμε πολλά, αλλά σίγουρα νιώθουμε πολλά.....!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χαρά μου να τα εκατοστήσεις!!! Σαν τα ψηλά βουνά να γίνει το μπλογκοσπιτάκι σου και να περνάμε για τσαγάκι... Υπέροχος ο καθρέφτης με πανέμορφα χρώματα και τελείωμα! Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά στην αγαπημένη μου Εφτάνησο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ολα τ'αστερια τ'ουρανου να'ναι χαρες για σενα
    κι ολες οι σταλες της βροχης χρονια ευτυχισμενα!
    Σου ευχομαι απο την καρδια μου να εισαι καλα και να τα λεμε για πολλα πολλα χρονια ακομα, εστω και απο εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χαρά μου είσαι ένα πολύ Ξεχωριστό πλάσμα! Το ξέρεις;
    Γιαυτό σε ξεχώρισα, κι όχι μόνον εγώ αλλά όλοι μας!
    Χαίρομαι τόσο που σε "γνώρισα" και σκοπεύω να σε γνωρίσω και πρόσωπο με πρόσωπο.
    Μ αρέσει που δεν είσαι "δήθεν", είσαι ανεπιτήδευτη και αυθεντική κι έξω καρδιά.
    Κάνεις τους άλλους να χαλαρώνουν, να ζεσταίνεται η ψυχή τους, να χαμογελούν με συγκίνηση και εγγύτητα μαζί σου.
    Χρόνια Πολλά στο blog σβήνει απόψε το πρώτο του κεράκι, και να τα εκατοστήσει!
    Να γίνει μεγάλο και να παραμείνει έτσι ζεστό, ευφάνταστο, και λεπτό στις προσεγγίσεις του όπως και η ιδιοκτήτρια που την έχουμε αγαπήσει όλοι χωρίς την παραμικρή προσπάθεια..

    Να ζήσεις! Να μην αλλάξεις ποτέ!
    Τα φιλιά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια πολλά...και να δίνεις πάντα με χαρά τις δημιουργίες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εσύ μας σκλάβωσες πρώτη,Χαρά, και αυτά είναι τα αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Como siempre una preciosidad de trabajo, ¡me encantan las rosas!.
    Besitos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ενας χρόνος γεμάτος με δημουργίες !!!!!! Ησουν η πρώτη που μου έστειλε μύνημα και απο τότε είσαι στην καρδιά μου. Είσαι ο δικός μου άνθρωπος η Χαρούλα μου......!!!!!!Οπως λέει και το άλλο μέλος της τετράδας λέμε λίγα εννοούμε πολλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΧΑΡΟΥΛΙΝΙΞ ΜΟΥ...ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ....ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΩΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ...ΕΙΣΑΙ Η ΧΑΡΑΑΑΑΑΑΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ-ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ -ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.....ΕΕΕΕΕΕ...ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ...ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩΩΩΩΩΩ.....
    ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ...ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΥΠΟΜΕΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΗ......ΑΜ ΠΩΣ! ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....
    ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΟΥ BLOG...EEEEE KAI MIA EYXH ΓΙΑ ΑΥΤΟ..ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. χρονια σας πολλα και καλα....(εσυ και το σπιτακι σου)...και να συνεχισεις να μας φτιαχνεις τοσο ομορφες δημιουργιες!!!οσο για το καθρεφτακι σου..ειναι απλα υπεροχο...αυτη η τσαχπινια με το κρακελε εδω κι εκει μου αρεσει παρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να είσαι καλά Χαρούλα με τα ωραία σου.
    Μόνο τα λούλουδά σου φτάνουν ν ανοίξη η
    καρδιά μου. Να είσαι πάντα καλά.
    Φιλάκια
    Καίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλησπέρα Χαρά, ευχαριστώ πολύ για την εγγραφή σου στο μπλογκ μου. Τί να πω; Το μπλογκ σου είναι υπέροχο, γεμάτο συναίσθημα και ομορφιά... Χρόνια πολλά και να είσαι πάντα καλά. Θα τα λέμε πολύ συχνά, αυτό είναι σίγουρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. KAΛΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ..
    ΘΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Να είσαι πάντα καλά Χαρά μου και να μας φτιάχνεις ωραία πραγματα αλλά και να μας "φτιάχνεις" με την τόσο ωραία διάθεση και ομορφιά που πιγάζουν μέσα απο τα γλυκά σου λόγια...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χαρούλα μου αγαπημένη,πόσο χαίρομαι που σ'έχω γνωρίσει... και είναι ευκαιρία να στο πω τώρα που κλείνουμε ένα χρόνο γνωριμίας!Περιμένω πως και πως να δω τι θ'αναρτήσεις,να μάθω τα νέα σου,να δω αν είσαι καλά.Έχω την καρδούλα σου σε μέρος που την βλέπω καθημερινά και περνάς συχνά απ'το μυαλό μου κι ολ'αυτά χωρίς να γνωριζόμαστε από κοντά...Είναι γιατί τελικά τα μπλογκς δεν είναι άψυχα και χωρίς συναίσθημα.Υπάρχουν από πίσω άνθρωποι που καταθέτουν την ψυχή τους,που ανοίγουν την καρδιά τους και μοιράζονται με όλους το μεγαλείο της αγάπης!Σ'ευχαριστούμε Χαρούλα μου και θέλουμε να είσαι πάντα καλά και κοντά μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. πολύ πολύ όμορφα, μπράβββοοοοοο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλιέεεεεεεεεεε! Πέρασε ΚΙΟΛΑΣ ένας ολόκληρος χρόνος που άνοιξες μπλογκ;;;; Τι 'πες τώρα;;; Πωωωωω! Πώς περνάει ο καιρός...Τότε που μου 'λεγες ότι το άνοιξες και του φοράς τα παλτουδάκια του, και σου έλεγα πως θα ξενυχτάς γι' αυτό, πώς θα ξεχνάς να καθαρίζεις το σπίτι, πώς θα κάψεις φαγητά! χαχα! Αμ τα 'θελες και τα 'παθες και πολύ χαίρομαι που το άνοιξες τζουτζούκα μου! Σμουάααατς και πολύχρονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σ'αυτό το υπέροχο blog! Εύχομαι να μας κρατήσετε συντροφιά τόσα χρόνια όσα τα τριανταφυλλάκια των εικόνων! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Χαρουλίνι μου γλυκό, εσύ μας έχεις σκλαβώσει με την ευγενιά σου και με την αρχοντιά σου!!!

    σ'αγαπώ πολύ πολύ και σου εύχομαι να έχεις όλα αυτά που επιθυμείς !!!


    φιλούπες πολλές και καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χρόνια πολλά Χαρά μου και εύχομαι να συνεχίσεις να σκορπάς πάντα την χαρά και την ομορφιά με τις ξεχωριστές δημιουργίες σου !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!
    Χαιρετισμούς στην αγαπημένη Ζάκυνθο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Να τα χιλιάσει το σπίτι σου... Να μας χιλιάσεις κι εμάς!!!! Κλείσε τις ευχές μας σε ένα κουτί και όποτε νιώθεις την ανάγκη άνοιγέ το... και τότε όλοι θα είμαστε πλάι σου... και στα καλά... μα, και στα άσχημα!!!!
    Να τα χιλιάσεις Χαρά της ζωής, Χαρά της δημιουργίας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...