...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Αξεπλήρωτα

Ξέρατε ποία ήταν τα τελευταία λόγια του Σωκράτη πριν εκπνεύσει;
 Τίποτε βαθυστόχαστο,απλά  θυμήθηκε τα χρέη του!
"Κρίτων, τω Ασκληπιώ οφείλομεν αλετρυόνα, απόδοτε και μη αμελήσετε" ( Κρίτων, στον Ασκληπιό χρωστάμε έναν κόκορα) -μάλλον το κώνειο βοηθάει στη μνήμη-.

Μια που μείναμε εμείς κι εμείς που λένε και στο χωριό μου, ένα time-out (όχι αυτό δε το λέμε)  χρειάζεται ,να συνέλθετε  από τις αναταράξεις της πτήσης.
Σκέφτηκα λοιπόν και τα δικά μου χρέη (εκτός των γνωστών...).
Λοιπόν καιρό τώρα, περιμένουν στη λίστα αναμονής (ένα ταξίδι αεροπορικό πήγα και κόλλησα το μικρόβιο των όρων! συμπαθάτε με) δύο βραβεία, πολύ γλυκά, πολύ τρυφερά!

Το ένα λοιπόν, απο τη Χριστίνα, κοντοπατριώτισσα (δε ξέρω αν έπαιξε ρόλο η Εύβοια στην επιλογή,

μάλλον η καρδούλα)  Βραβείο απο τον Onirokosmo και τη Φένια (και μετά την ανάρτηση ΚΑΙ απο την ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ) κι έχει κι ερωτηματολόγιο,όχι παίζουμε!
 Θα σταματήσουν οι εκμυστηρεύσεις απο τώρα;;; πολύ νωρίς για να εγκαταλείψω το σπορ!


1. Αγαπημένο περιοδικό: Κατά καιρούς ήμουν μανιώδης των περιοδικών ποικίλης ύλης,αλλά χρόνια τώρα σταθερή στα περιοδικά Διακόσμησης, τώρα στο ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ
2 Αγαπημένος τραγουδιστής-μουσική: Εχω κατά καιρούς κολλήματα με διάφορα Ελληνικά και παλιά ξένα, κυρίως Γαλλικά και Ιταλικά.Ανάλογα τι διάθεση ή του ύψους ή του βάθους... Αυτό τον καιρό οι Χαίνηδες έχουν την τιμητική τους. Ωραίος στίχος,τρυφερή μουσική που αφήνει ένα παράπονο.
Ακούστε αυτό: http://youtu.be/jXGOH_FkdYQ

3 Αγαπημένη Youtube guru: Αυτός που σκέφτηκε αυτή την ερώτηση ας την απαντήσει κιόλας για λογαριασμό μου.

4. Α
γαπημένο είδος μακιγιάζ: Ένταση στα μάτια (προ πρεσβυωπίας, αποφεύγαμε το πασάλειμμα) και lip gloss στα χείλη κι αυτό natural. Το κραγιόν το γλύφω , τα μάτια τα τρίβω μόλις βαφτώ,οπότε κι αυτά πολύ μου είναι, άλλωστε μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις βάφομαι πια.

5
.Αγαπημένο μέρος διαμονής: Τώρα τα πιάσαμε τα λεφτά μας! Δε με χωράει ο Τόπος πουθενά. Είμαι μακρυά θέλω να γυρίσω, είμαι εδώ θέλω να φύγω...βγάλτε συμπέρασμα

6. Αγαπημένη ταινία: Ακόμα βλέπω μ ευχαρίστηση παλιές Ελληνικές ταινίες και Ιταλικές (Μαστρογιάννι-Λόρεν αγαπημένο μου δίδυμο) όπως επίσης γαλλικό Κινηματογράφο (Κατρίν Ντενέβ, Ντελόν). 
Λοιπόν αν θάπρεπε να ξεχωρίσω οι πιο πρόχειρες που μου έρχονται αμέσως στο μυαλό “Οσα παίρνει ο άνεμος” (από τις ελαχιστότατες αμερικάνικες που ξεχωρίζω και ξαναβλέπω), “La vita e bella” τρυφερή & ανθρώπινη, "Πολίτικη Κουζίνα" γεύση, τρυφεράδα,αναμνήσεις,αξεπέραστη και μία τελευταία "Elegy", ο ξαφνικός  έρωτας στα χρόνια της ανδρικής ανασφάλειας (λέγε με εμμηνόπαυση).

7.Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις? Σαρανταποδαρούσα πάντως δεν θα πόδενα.

8.
Αγαπημένο χρώμα: Το καλοκαίρι το λευκό με έντονα αξεσουάρ. Για το χειμώνα, θα το σκεφτώ να ξαναφορέσω το μαύρο που αγαπούσα.



Το άλλο, χωρίς καμία υποχρέωση προέρχεται απο τη Τζέσυ  και είναι αυτό:  

Ευχαριστώ και τα δύο κορίτσια για την επιλογή,πολύ θάθελα να απέδιδα με τη σειρά μου και τα δυο αλλά που να σας ψάχνω κάτω απο πλατύγυρα καπέλα και αντηλιακά; 
Δικό σας, όποια το θέλει και όποιο θέλει, καλλίτερα να μη τα χωρίσει και τα ΔΥΟ ΜΑΖΙ! 
Συνεχίστε ανενόχλητοι την ηλιοθεραπεία και τις ρακέτες (κοντά μου μόνο μην πέσει το μπαλάκι γιατί σκοτώνω άνθρωπο), δεν θα σας ενοχλήσω

Αντε και Καλή εβδομάδα...

ένα μήνυμα απο τα Χανιά


με ελπίδα, οτι μπορεί να μας συμβεί το καλλίτερο! Γιατί όχι; δεν το αξίζουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια :