...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Τ' ουρανού και του νερού...


XXX
“Η αλυσιδίτσα στο λαιμό σου,
τ’ αστράκι της αυγής στα φύλλα,
σκοινιά, καράβια και φανάρια,
γλάροι, καθρέφτες και καρποί-
τα κατάρτια μπουμπουκιάσανε.
Όμορφη, Θε μου, που ‘ναι η πλάση,
μύρια ποτήρια του νερού
φρεσκοπλυμένα, σκουπισμένα
στο περιγιάλι αστράφτουνε.
Απ’ όλα πίνω το γαλάζιο,
κι ακόμη, γιε μου, να μεθύσω.”

Γιάννης Ρίτσος, 
«Παιχνίδια τ’ ουρανού και του νερού»

καμβαδάκι με κοχύλια

Φέτος, στα 4+ χρόνια συνεχούς λειτουργίας αυτού του blog, έχω μεγάλη ανάγκη ενός διαλείμματος, άλλωστε η απουσία  μου καταγράφεται καιρό τώρα.
Με την ελπίδα λοιπόν να τα ξαναπούμε σύντομα ...Εύχομαι απο καρδιάς να συνεχίσετε να μεθάτε πίνοντας ατέλειωτο  γαλάζιο! 
 Στην υγειά μας βρε παιδιά!

82 σχόλια :

  1. Στην υγειά μας, γλυκιά μου Χαρά! Να ξεκουραστείς και να ευχαριστηθείς το διάλειμμα που έχεις ανάγκη!!! Δεν θέλω να ελπίζω, πως θα τα πούμε σύντομα, θέλω να τα πούμε σύντομα :)) Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα σκοπό ν απαντήσω μ ένα σχολιο σ όλα,όπως ήδη έκανα,όμως μου λείπετε ήδη κι είπα να αναπτερώσω τις ελπίδες σας Ειρηνάκι μου
      Φιλάκια γλυκά κι απο μένα

      Διαγραφή
  2. Χαρά μου ελπίζω όλα να είναι καλά στην ζωή σου και να περνάς πάντα καλά.Εύχομαι να ξεκουραστείς και να περάσεις ένα υπέροχο καλοκαίρι και να μην μας στερήσεις για πολύ την παρουσία σου,τις όμορφες διηγήσεις και τις καταπληκτικές κατασκευές σου.Καλή ξεκούραση,φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νάσια μου για τις ευχές,μακάρι να γεμίσουν την βαλίτσα μου και την ψυχή μου!
      Φιλάκια πολλά και Καλό Καλοκαίρι και σ εσας!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή ξεκούραση Χαρά μου, που είμαι σίγουρη πως θα είναι δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το προσπαθήσω Ρένα μου γιατί τόχω ανάγκη,προς το παρόν μ απασχολούν οι εργασίες μετακόμισης και αναδόμησης...
      Φιλιάααα

      Διαγραφή
  4. ♥Αγαπημένη μου Χαρά μου!! Πεπίτα της καρδιάς μου καλή ξεκούραση να χεις, όσο μπορείς να χαλαρώσεις και να απολαύσεις στιγμές με τους αγαπημένους σου!!
    Το κοχυλένιο κάδρο-καρδιά είναι τόσο όμορφο!!
    Δεν ξεθωριάζει το γαλάζιο, όσο και να θέλουνε!!!! Καλό καλοκαίρι να χεις Χαρά μου!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Πεπίτα της καρδιάς μου"!!!!
      Τι ωραίος τίτλος και πόσο τιμητικός!!!
      Σ ευχαριστώ Μαριλενάκι μου, σου εύχομαι ένα μοιναδικά γαλάζιο Καλοκαίρι,εντός κι εκτός
      Φιλάκια άαααπειρα

      Διαγραφή
  5. Χαρά μου καλή ξεκούραση, καλά μπανάκια σε κάποια όμορφη παραλία της Ζακύνθου (και όχι μόνο). Να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου,πράγματι φέτος θα επισκεφθώ μετά δύο χρόνια αποχής,την Ευβοια
      Αντεύχομαι για ένα πολύ όμορφο Καλοκαίρι με τους αγαπημένους σου,φιλάκιααα!

      Διαγραφή
  6. Καλή ξεκούραση ,Χαρά,να περνάς καλά!!!!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διακοπες με καλοκαιρινή διάθεση!Επιβαλλεται!!!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή ξεκούραση, καλα να περάσεις και να ΕΠΑΝΕΛΘΕΙΣ ΔΡΙΜΥΤΕΡΗ!!!! χαχαχα
    Σε περιμένουμε!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Θεός να δώσει αυτό το ΔΡΙΜΥΤΕΡΗ Νεφέλη μου και πιο σοφή ελπίζω...
      Φιλάκια πολλά και εγω θ ανυπομονώ...

      Διαγραφή
  9. Καλή ξεκούραση Χαρά μου, ανταποδίδω την ευχή και περιμένω το φθινόπωρο να ξαναμαζευτεί όλη η παρέα!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μετρήσουμε κεφάλια και να μη λείπει καμιά μας
      Καλά να περάσετε κι εσείς όπου κι αν βρεθείτε!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Καλή ξεκούραση και καλά να περνάς Χαρά μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ αυτό το καλοκαίρι νιώθω πως έχω πολλή ανάγκη από ξεκούραση. Ούτε το περσινό που 'χα χίλιους λόγους, δεν ένιωθα έτσι. Τώρα θα μου πεις ήρθες εδώ να μιλήσεις για σένα; Ναι γιατί να μη μιλήσω... στο δικό μου βαριέμαι...χαχαχα. Που παςςςςςςςς Χαρά μου; Που μας αφήνεις;;; Αν σταματήσεις κι εσύ τις αναρτήσεις, θα πιάσουμε αράχνες. Είδαμε και πάθαμε να ξαραχνιάσουμε στης Άννας!!! Άντε μας αφήνω να κάνουμε τις διακοπές μας αλλά μετά θέλω να βαράμε προσοχές όλες! Καλές, ζωηρές και απολαυστικές διακοπές, μέσα απ'την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, μόνο που δεν έβαλα τα κλάματα!
      Πριν 4 χρόνια γνωριστήκαμε οι περισσότερες και σας αισθάνομαι σαν δικούς μου ανθρώπους!
      Ιδίως με όσες γνωριστήκαμε και προσωπικά!
      Εύχομαι κι ελπίζω να είναι προσωρινή η απουσία!!!!!

      Διαγραφή
    2. ααα καλη ιδεααα~θα τα πω κι εγω απο δω γιατι βαριεμαι να τα πω στο δικο μου μπλογκ!χαχαχα...Στο χα πει Μαρακι μου,,,να αναθεσουμε τα μπλογκ μας στη Χαρα....
      Τεσπα κι εγω σε διακοπες ειμαι ....ευχομαι απο σεπτεμβρη να παρουμε τα πανω μας!
      ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!

      Διαγραφή
    3. Βρε Μισιρλάκιμισιρλάκι ..μου !!! και εσύ την έκανες με ελαφρά; και ουτε το πήρε ειδηση κανείς.. ριξε κανενα σήμα να ξερουμε που βρισκόμαστε;.. να κανεις διακοπες.. οκ..!! αλλα ειδοποία.. που λένε ...χι.χι. να περασεις ομορφα .. και να σας ξαναδούμε έ;; μην πάρετε των οματιων σας...!!! σκεφτήτε και εμας..!!!φιλακιαααααααα!!

      Διαγραφή
    4. Λίγο ακόμα να σας άφηνα θα έφτανε κι ο δίσκος με τα κόλυβα απο τη Μπάρμπυ.
      Καλά βρε Ρένα,ετοιμη να μπήξεις τα κλάματα για ένα Καλοκαιρινό διάλειμμα;;;
      Πόσο θ αντέξεις δηλ το παντοτινό;;;;χαχαχχαα δεν έχω σκοπό αφ εαυτού να την κάνω,εκτός κι αν φροντίσουν άλλοι γι αυτό
      Οταν μπορώ και το επιτρέπουν οι συνθήκες θα σας παρακολουθώ,άλλωστε ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΕΤΕ,νάσαι σίγουρη
      Φιλάκια πολλά και καλό κάμπινγκ

      Διαγραφή
    5. Ρουλάκι μου
      απορείς με το Μισιρλάκι;;;
      Αυτή μια τόχει ανοιχτό και δέκα "κλειστόν λόγω διακοπών". Εδω στις σταθερές αξίες θα εμπιστεύεσαι (βλέπε Βιλλιώτη,Χαρά,και λοιπές κοινές θνητές)
      Φιλάκιααααααααααααααααα

      Διαγραφή
    6. ♥Βιλλιώτη
      ♥Μισιρλού

      θα γλυτώσετε απο μένα οταν τ αποφασίσω εγω
      κι αν κατεβάσω ρολά θάσαστε οι πρωτες που θα το καταλάβετε,νάστε σίγουρες
      Μέχρι τότε,επειδή είμαι και... κατσαρίδα, φιλάκια πολλά κοριτσάρες μου βαρεμένες

      Διαγραφή
  12. Επειδή με ρωτούν πολλοί κατ ιδίαν, γιατί αυτή η πρωτοτυπία φέτος,θ απαντήσω με κάτι που διάβασα πρόσφατα:
    ΜΙΛΑΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ Σ ΕΠΟΙΟΝ ΘΑ ΛΕΙΨΕΙ Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ
    ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
    ΘΥΜΩΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ
    ΧΑΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ Μ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ.

    Ευχαριστώ για τις ευχές,για την αγάπη σας, για την ανοχή σας!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τεστάκι μας κάνεις; Κι εγώ κάθισα και σου εξομολογήθηκα τα πάντα! Θα δεις απ'αύριο τι έχεις να τραβήξεις. Θα σου στέλνουμε 50 μηνύματα την ημέρα ο καθένας... χαχαχα.

      Διαγραφή
    2. συμφωνώ Μαράκι, αλλα μήπως εκεί που θα είναι....δεν θα έχει σύνδεση;
      και απαντώ με το δεύτερο μέρος καθε προτασής της:
      θα μας λείψει η φωνή σου
      δεν θα σ΄αναζητάμε αλλα θα σε περιμένουμε
      απλά γιατί....νοιαζόμαστε!

      στην υγειά σου Χαρά!

      Καλή ξεκούραση!
      φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
    3. Α κυρία μου!!!!
      Σε αναζητώ ήδη και περιμένω τα σχόλια σου!!!!!
      Έβαλα κι εγώ ενισχυμένη κεραία στο τροχόσπιτο και μόλις τη δοκίμασα!!!
      Κανόνισε να πάει τζάμπα!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Μαρακι την πατησες το κοινώς λεγόμενο..χι.χιχ. και εσύ αδερφι... Ρενακι μου.. το ξερει οτι θα μας λειψει... ειναι πια δεδομένο... ας της δώσουμε λιγο καιρό να το σκεφτεί..χι.χι. τελευταίο σφηνάρισμα Χαρά μου σόρρυ...δεν μπορούσα να αντισταθώ.χι.χχι.....

      Διαγραφή
    5. ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙς τη συγχωρεμενη τη γιαγια μου που μας τεσταριζε τα τελευταια χρονια!επεφτε τ`ανασκελα στο κρεββατι κι ελεγε να δω ποιος θα νοιαστει να ρθει να με βρει!Επειτα αλλαζε τροπαριο και επαιρνε τους δρομους ...οποιος ενδιαφερεται ας ψαξει να βρει,ελεγε χαχαχαα Ευτυχως που δεν ειχε μπλογκ!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΑ...
      Τεσπα...και σε νοιαζομαι και μου λειπες και σε αναζητω οταν ειναι... το να σε περιμενω μου ειναι λιγο δυσκολο γιατι περπαταω γρηγορα...καταλαβαινεις...ειναι και θεμα ηλικιας ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
    6. Α πες το μας... από κει πήρες και χάνεσαι ανά τακτά χρονικά διαστήματα!!! Ευτυχώς που δεν παίρνεις του δρόμους... αυτό δεν πρόκειται να το πάρεις...χαχαχα. Μέσα στο κτήριο όλη μας η αναζήτηση...χαχαχα.

      Διαγραφή
    7. Ενα "ρητό" είπα κι έγινε θέμα! Τι θα γίνει με την πάρτη σας;;;;
      Το αν μ αγαπάτε,το ξέρω γιατί μου το δείχνετε σε κάθε ευκαιρί ακιαμε κάθε μορφή,αν σας αγαπώ το ξερετε ελπίζω κι εσείς,το αν θα μου λείψετε,είναι περισσότερο απο βέβαιο,αλλά τη λύση του μυστηρίου την είπε η Μπάρμπυ (ΟΧΙ ΚΟΛΥΒΑ)
      Ξεσκάστε λίγο λοιπόν απο μένα,τεστάρετε τις αντοχές σας και θα χαρώ στην επιστροφή να μου το αποδέιξετε.
      Ρουλάκι,δε θέλω μακάβρια...Τι "τελευταίο σφηνάρισμα";;;;
      Οταν μ αποζητήσεις να πας σ όποια ανάρτηση θέλεις και να σφηνάρεις ατέλειωτα,νάσαι σίγουρη θα τ απολαύσω.
      Φιλάκιααααα

      Διαγραφή
    8. Αααχχχ γιατί να μην υπάρχει ένας τραγουδοποιός να μας μελοποιήσει τα γραφόμενα της Μισιρλούς "Μου θυμίζεις τη γιαγιά μου" ο τίτλος να διαφοροποιηθούμε απο το "μου θυμίζεις τη μάνα μου"

      Οσο για την εξομολόγηση θα την κρατήσω,γιατί πρέπει νάχω ντοκουμέντα...ποτέ δεν ξέρεις...νάξερες πόσο γρήγορα περνάνε τ άτιμα τα χρόνια και έρχεται γρηγορώτερα το αλτσχάιμερ!!!

      Διαγραφή
    9. Βιλλιώτη
      ευτυχώς που δεν έχει τάσεις Αστέρως! Πόσο να μας φάει ένα τριώροφο με κήπο;;;δεν είναι και καρφίτσα να χαθεί!

      Διαγραφή
  13. Πέρασαν κιόλας 4 χρόνια;
    Ήμουν πολύ χαρούμενη με την παρέα σου και τα σχόλια σου!!
    Δεν έχεις αραιώσει μόνο εσύ Χαρά μου , αλλά και πολλές άλλες φίλες.
    Τα γεγονότα μας προλαβαίνουν και μας ξεπερνάνε βλέπεις!!!
    Καλή ξεκούραση και καλό καλοκαίρι!!!!!
    Ελπίζω να δω σύντομα το " κάντο μ'αγάπη" στην οθόνη μου!!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πέρασαν 4 χρόνια Ρένα μου!!! κι εμένα απίστευτο μου φαίνεται,αλλά είναι γεγονός
      Κι εμένα μ έχει ρίξει πολύ το αραίωμα της γειτονιάς,η έλλειψη ενδιαφέροντος,το τέλμα.
      Ετσι τελμάτωσα κι εγω και είπα να ρίξω το βάρος στην ανακαίνηση του εργαστηρίου και να μου έρθει και το κέφι των κατασκευών,εν μέσω θαλάσσιων λουτρών και ταξιδιών
      Κι εγω θέλω πολύ η επιστροφή μου να σημάνει επιστροφή όλων και οργασμός στην οθόνη μας!!!
      Φιλάκιααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  14. Ευχομαι το διάλειμμα να είναι σύντομο!!!!!!τι θα κάνουμε χωρίς τη ΧΑΡΑ μας........
    Καλό καλοκαίρι καλή ξεκούραση.Πολλα φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως έλεγε κι ο ποιητής "Και τώρα τις θα γίνουμε χωρίς Βαρβάρους;;;" χαχαχαχα
      Μεγάλη μου τιμή τα γραφόμενά σου Μεταξία μου,ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα
      Φιλάκια πολλά Καλοκαιρινά

      Διαγραφή
  15. Στην υγειά μας, στην υγειά μας !!!!
    Καλή ξεκούραση και καλά να περνάς .... σε περιμένουμε να επιστρέψεις πιο ξεκούραστη και ανανεωμένη !!!! Φιλιά πολλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα στην Υγειά μας Ράνια μου,πάνω απ όλα κι όλους!
      Καλή ξεκούραση και σ εσένα,όπου κι αν πας.
      Πολλά φιλιάάάά!!!

      Διαγραφή
  16. Τελικά Χαρά μου την πήρες την απόφαση να πάρεις άδεια ... ξεκούρασης... έ;; θα μου πείς Αυγουστος έρχεται ο μήνας των διακοπών είναι αν δεν πάρω τώρα άδεια πότε θα πάρω έ;;να πάρεις καλή μου και να ξεκουραστεις όσο εσύ θελεις...το ότι θα μας λείψει η φωνή σου...και θα σε περιμενουμε... και θα σε νοιαζόμαστε.. και θα σ αναζητούμε ....το ξερεις...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    τουλαχιστον μας αφήνεις... με ενα όμορφο ποιήμα του μεγαλου μας Ριτσου και την κοχυλένια σου καρδούλα να μας κρατάει συντροφιά ως που να νιώσεις την ανάγκη να μας ξαναδείς εδώ εμεις θα είμαστε... όσες απομείνουμε.. ακόμα.. Ελα να κάνουμε μια τελευταία βαρκάδα μαζί....στα γαλάζια της θάλασσας..........καλό καλοκαιράκι......φιλακιααααααααααααααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα Ρουλάκι μου μεριμνώ να μην σας αφήνω με πικρή γεύση.
      Χαίρομαι που ένα τέτοιο ωραίο απόσπασμα θα συντροφεύει τα Καλοκαιρινά σας βράδυα και ίσως κάπου ,κάποιοι με σκέφτεστε νοσταλγικά.
      Εν αναμονή λοιπόν ο,τι νέου μας φέρει τούτο το Καλοκαίρι, αποχαιρετώ και σίγουρα εμείς ΔΕΝ θα χαθούμε.Οποιος θέλει να χαθεί χάνεται,κι όποιος θέλει να διώξει κάποιον τον διώχνει
      Φιλάκια πολλά καλό μου Ρουλάκι.

      Διαγραφή
  17. Καλη ξεκουραση και καλο καλοκαιρι κυρια Χαρα.
    νε περασετε ομορφα και να ανανεωσετε τις μπαταριες σας !
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω μέχρι να γυρίσω νάχει κοπεί το "κυρία Χαρά"και νάμαι σκέτη Χαρά.
      Φιλάκια πολλά Μαράκι μου αγαπημένο

      Διαγραφή
  18. Καλά να περάσεις,να ξεκουραστείς και να γυρίσεις ανανεωμένη.
    Σίγουρα θα λείψεις σε πολλούς αλλά όλοι έχουμε στιγμές που χρειαζόμαστε
    αποφόρτιση.Να περνάς όμορφα!!!!Πολλές πολλές καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα λες όλ αυτά!
      Ναι,φέτος για πρώτη φορά ένοιωσα αυτή την ανάγκη και πάλι δεν δίνω όρκο,οτι κάποιο ερέθισμα δεν θα μ επαναφέρει.
      Μέχρι τότε νάστε καλά και να τα ξαναπούμε σύντομα...

      Διαγραφή
  19. Χαρά μου ( το λέω και το απολαμβάνω) ξέρεις ότι πάντα "έπαιρνα " από σένα γνώσεις και χαμόγελα από τη καλή σου διάθεση και τα έργα σου,Πήρα περισσότερα όταν σε γνώρισα από κοντά και σε αγκάλιασα.Σου δίνω..άδεια για λίγο..μετά σε περιμένω όπως πάντα..Χαρά..όνομα και πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν θυμάμαι αυτή την αγκαλιά κι όλες όσες μου δώσατε τότε, αυτά τα φωτεινά μάτια και το γλυκό χαμόγελο,δεν μπορώ Αχτίδα μου (κι εσένα σου πάει πολύ αυτό τ όνομα,γι αυτό ποτέ δε σ ε λέω με το κανονικό) να κρατηθώ για πολύ μακρυά απο την αγκαλιά που μου προσφέρετε.
      Ελπίζω κι εγω για λίγο...
      Μέχρι τότε άπειρα φιλιά,μόνο δικά σου!!!

      Διαγραφή
  20. Σου εύχομαι να περάσεις όμορφες διακοπές!!!! Καλή ξεκούραση και καλή επιστροφή με νέες ιδέες και διάθεση για δημιουργία!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βίκυ μου και σε σας εύχομαι ένα ήρεμο και όμορφο Κλαοκαίρι!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. να περασεις ομορφα Χαρα μου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάρε τον χρόνο σου, βρες την Χαρά, πάρε χαρά και μοίρασέ την να γίνει πιότερο γλυκειά και περισσότερη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α,ρε Σπυρέτο πως με καταλαβαίνεις!!!
      Αυτή τη Χαρά αψάχνω κι εγω που βαλλεται και κοντεύω να πιστέψω σε μετάλλαξη...
      Νάσαι καλά αγαπημένε μου φίλε,υπόσχομαι να πάρω και να δώσω...
      Θα τα λέμε στα Φεισμπούκια, σ ευχαριστώ που έκανες τον κόπο νάρθεις μέχρι εδώ!
      Καλό Καλοκαίρι και σε σένα

      Διαγραφή
  23. Καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση Χαρά μου!!!!
    Κι' εγώ την ίδια ανάγκη για αποχή απ' την φροντίδα του blogoσπιτιού μου νοιώθω, καιρό τώρα!!!
    Ας γεμίσουμε λοιπόν τις μπαταρίες μας και επανερχόμαστε δριμύτερες!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι Αρετούλα,θέλω συμπαράσταση στο έβγα...
      Φιλάκια πολλά,Καλή ξεκούραση και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  24. Καλό κι ευτυχισμένο καλοκαίρι αγαπημένη μου Χαρούλα!!!
    Πανέμορφη η κατασκευή σου, όπως πάντα!!!
    Να πιεις και να μεθύσεις από το γαλάζιο του ουρανού και της θάλασσας!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το προσπαθήσω Μαγδουλίνι μου,ανάμεσα στη μπύρα και το ούζο,θα πιώ ατέλειωτο γαλάζιο!!!
      Κι εσυ να περάσεις όπως ονιερεύεσαι.
      Την αγάπη μου μέχρι την επιστροφή...

      Διαγραφή
  25. Καλες διακοπες ...να χαλαρωσεις , να περασεις πολυ ομορφα και......να μας αποθυμησεις, φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας έχω αποθυμήσει ήδη,δε φαίνεται Μαιρούλα;;;;
      Φιλάκιαααααα
      Καλό Καλοκαίρι!!!

      Διαγραφή
  26. Απαντήσεις
    1. Οχι πολύ,ευελπιστώ...απλά μέχρι να μην μπορείτε άλλο χωρίς εμένα!χαχαχχααααααα
      Κοίτα εσυ να μου έχεις έτοιμες κρεμούλες!
      Φιλάκια Μαρθί μου

      Διαγραφή
  27. Να περνάς καλά, ότι και αν κάνεις και να να ξέρεις ότι είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ απο καρδιάς,τα λόγια σου πολύ με τιμούν, γιατί ξέρεις την εκτίμηση που σου έχω.
      Φιλιά πολλά,Καλό Καλοκαίρι

      Διαγραφή
  28. Καλή ξεκούραση Χαρα μου και σε περιμενουμε ξανα με την ιδια ορεξη για δημιουργια και τις πολυ όμορφες αναρτησεις σου,να χαρεις τις διακοπες σου και να περασεις υπεροχα σου ευχομαι,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσπαθήσω ν αναπληρώσω κέφι, δυνάμεις,διάθεση,θετική ενέργεια για να μην σας απογοητεύσω στην επιστροφή,Nelaki μου.
      Φιλάκια πολλά και νάστε σίγουροι οτι θα μου λείψετε πολύ...

      Διαγραφή
  29. Πολύ πολύ καλά κάνεις Χαρά μου και κάνεις ένα διάλειμμα!
    Φυσικά και θα μας λείψει η θετική σου ενέργεια, (ειδικά αυτό τον καιρό)...
    Να ξεκουραστείς, να κάνεις μόνο ότι σου δίνει χαρά, να κάνεις και τα μπανάκια σου, αλλά να μη ξεχάσεις τις ακουαρέλες σου!!!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά, πάντα μέσα απ΄ τη καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσούλα μου
      εχω ανάγκη να φορτίσω τη θετική μου ενέργεια όπως λες.Χαίρομαι που επικροτείτε την απόφαση μου αυτή και θα περιμένετε το γυρισμό μου
      Οσο για τις ακουαρέλες μου...δύσκολο εκεί που θα πάω λόγω συνθηκών...
      θα μου πεις, "εδώ ζωγράφιζες στο Νοσοκομείο,εκεί θα δυσκολευτείς;;" Μακάρι νάχω ένα τρόπο απασχόλησης
      Αφιλάκια πολλά και γλυκά,απο την ίδια βαθειά πηγή.

      Διαγραφή
  30. Δεν ξέρω πώς έγινε και χαθήκαμε τελευταίως, Χαρά μου. Καλή ξεκούραση, σου εύχομαι, καλά μπανάκια και με το καλό να σε ξαναδούμε σύντομα, ελπίζω!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Μαριάν μου,αλλά κατά πολύ οφείλεται στον μπλογκερ ο οποίος δεν μου δεχόταν τα σχόλια και μόλις πατούσα δημοσίευση πήγαιναν ούφου. Λίγο η ζέστη, λίγο η διάθεση,έριξαν τις αντιστάσεις μου και δε ξαναπροσπαθούσα,έτσι αποφάσισα και την αποχή, ούτως ή άλλως απούσα θεωρούμην.
      Πάντως είδα τα όσα ωραία έχεις φτιάξει αυτό τον καιρό και θα τα πούμε ...κι απο κοντά,χαχαχαχα δεν θα φύγω έτσι χωρίς αποχαιρετισμό!
      Φιλάκια πολλά με πολύ ζέστη

      Διαγραφή
  31. "ΜΙΛΑΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ Σ ΕΠΟΙΟΝ ΘΑ ΛΕΙΨΕΙ Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ
    ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
    ΘΥΜΩΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ
    ΧΑΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ Μ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ."

    Μίλα περισσότερο γιατί μου αρέει η φωνή σου !
    Περπάτα ζωηρά μαζί μου γιατί μου αρέσει η παρέα σου!
    Μη θυμώνεις γιατί δεν σου πάει!
    Μη χάνεσαι γιατί θα μου λείψεις!

    Παρόλ'αυτά, κάνε ό,τι σου γουστάρει και ό,τι αγαπάς ! Κάνε ό,τι σ'ευχαριστεί , ό,τι θα σου δώσει χαρά και ηρεμία !! Τα blogs μπορούν να περιμένουν !! Προέχουν τα " θέλω "!!
    Προσωπικά (έτσι για να τα πω κι εγώ από δω, χαχα, -βλ.Μαρία, Μισιρλού ) έχω πάρει κι εγώ ..άδεια , εννοείται χωρίς αποδοχές !!!
    Ραντεβού τον Σεπτέμβρη , λοιπόν!! Ως τότε, πολλές δροσερές βουτιές , Χαρουλίτα!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατόπιν των ανωτέρω μπορώ να σε λέω και μαζόχα!!!!χαχαχαχα

      Αλλά δε μπορώ παρά να μην επιστρέψω σύντομα,μετά απο τέτοιες διαβεβαιώσεις
      Ευχαριστώ πολύ Φαντομούλη μου,μου ανέβασες τη διάθεση
      Θα προσπαθήσω αν την κρατήσω ανεβασμένη μέχρι το Σεπτέμβρη και μετά ΄'ισως ξανασυναντηθούμε με το ...ανοιγμα των σχολείων!!!!χαχαχαχα Εμείς ανήκουμε στην δια βίου μάθηση.
      Φιλάκια πολλά καυτά,μετά απο μια ξαφνική και δυνατή νεροποντή.
      Φιλιά κι αγκαλιές πολλές

      Διαγραφή
  32. Αγαπημένο μου Χαρουλίνι υπέρχα μας χαιρετάς με το Ρίτσο να μας μαγεύει με καλοκαιρινές νότες!έχω άδικο που λέω ότι όντως τα πάντα τα κάνεις με αγάπη και σκέφτηκες τέτοιο μαγικό χαιρετισμό?δίκαιο λοιπόν το όνομα του ιστολογίου σου!σου εύχομαι να ξεκουραστείς και να χαλαρώσεις να απολαύσεις τα μαγικά νερά του Τζάντε και όπου αλλού βρεθείς και να μας γυρίσεις με σούπερ εμπνεύσεις για νέες δημιουργίες που μας ξετρελαίνεις!απόλαυσε τις διακοπές που όλοι έχουμε ανάγκη τέτοιο καιρό να απολαύσουμε λίγη ξεγνοιασιά και χαλάρωση!σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια!να περνάς καλά γλυκό μου Χαρουλίνι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτούλα
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ οταν άνθρωποι άγνωστοι προς εμέ κι εγω προς εκείνους,με παρακολουθούν και διαπιστώνουν οτι Ο,ΤΙ κάνω ,το κάνω ΜΕ ΑΓΑΠΗ!
      Ετσι είναι καλή μου και ίσως γι αυτό το εισπράττετε το ίδιο και το έχετε εκτιμήσει το προιόν χωρίς νάναι κάτι φοβερά αξιόλογο.
      Εχεις όμως εντιμότητα και καθαρό λόγο, σέβομαι κι αγαπώ αυτό που κάνω και μοιράζομαι μαζί σας
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ λοιπόν ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ για τα λόγια σου αυτά που μου δίνουν δύναμη και πάθος για να συνεχίσω να σας κρατώ παρέα,οταν με θελετε
      Φιλάκια πολλά και ευχές για ένα ήρεμο κι όμορφο Καλοκαίρι και σ ε σένα

      Διαγραφή
  33. Ελπίζω να επιστρέψεις δημιουργικά και γρήγορα!!! Καλή ξεκούραση!!! Καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω το ελπίζω,Ελεάνα μου.
      Καλό Καλοκαίρι και σε σένα και καλή επιτυχία σ ό,τι κι αν κάνεις!

      Διαγραφή
  34. Cara Gioia, le tue creazioni mi affascinano sempre...questo cuore che parla di mare mi piace tantissimo!!! Grazie della visita...scrivi molto bene in italiano!!!
    Buona vacanza, a presto.
    Annarita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Cara Annarita
      Grazie tanto per le tue gentili parole. Mi fanno ridere!
      Provo a scrivere in Italiano,e sono felice se riesco dirti come sono onorata con le tue visite!!!

      Sono stata a Siena,molti anni fa, per pochissimi mesi,e ora ho dimenticato la lingua, perché non l'ho parlata da tanti anni...
      Ti mando un baccio grande
      Saluti dal Zacinto
      Gioia

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...