...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Μονόπετρα

  Ο Αύγουστος ελούζονταν μες στην αστροφεγγιά


 Κι από τα γένια του έσταζαν άστρα και γιασεμιά





Αύγουστε μήνα και Θεέ σε σέναν ορκιζόμαστε


Πάλι του χρόνου να μας βρεις στο βράχο να φιλιόμαστε



Aπ΄την Παρθένο στον Σκορπιό χρυσή κλωστή να ράψουμε

Κι έναν θαλασσινό σταυρό στη χάρη σου ν΄ανάψουμε

Ο Αύγουστος ελούζονταν μες στην αστροφεγγιά

Κι από τα γένια του έσταζαν άστρα και γιασεμιά...



(Τα Ρω του Έρωτα)
Επειδή σας κούρασα με την μακροσκελή ανάρτηση επανάκαμψης, είπα τούτη νάναι λιτή και περιεκτική.
Τι καλλίτερος αποχαιρετισμός τ' Αυγούστου λοιπόν, απο το ποίημα του μεγάλου μας Ποιητή με μια κατασκευή εξ ολοκλήρου απο την αγκαλιά της Φύσης και τα σπλάχνα της θάλασσας;
Μόνο πέτρα λοιπόν!
* Beach Pebble art

* Quadro di pietra
Υ.Γ. 
Οι πέτρες δεν έχουν υποστεί ουδεμίαν επεξεργασία χρωματική ή σχηματική.
Η μόνη μου παρέμβαση είναι το βερνίκι (για να τονιστούν τα χρώματα) και το ποδηλατάκι.


ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

161 σχόλια :

  1. Καταπληκτικός Χαρά μου!!!! Βότσαλα κοχύλια γυαλάκια μου πήρε τα μάτια όλος ο Αύγουστος στον πίνακα σου !!!!!!!!!!! Καλό Σεπτέμβριο να έχουμε φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Σούλα μου! Πολύ χαίρομαι που σ άρεσε η Καλοκαιρινή μου σύνθεση
      Μακάρι Καλό Σεπτέμβρη για όλους,φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Να σου πω την αλήθεια όταν μου έγραψες ότι μαζεύεις πέτρες αναρωτιόμουν σε ποιανού το κεφάλι θα πέσουν. Όμως τώρα θαυμάζω το δημιούργημά σου.
    Υπέροχο σε χρώμα, σε σχέδιο σε σύνθεση.
    Καλό μήνα
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι τύχη που είχε αυτός που δε του άνοιξα το κεφάλι;;; Εγινε πίνακας κι έπιασαν τόπο!
      Χαίρομαι πάντως που εσύ αντίστροφα μ όλα τ άλλα πουλιά της εποχής,δεν είσαι αποδημητικό,κι οταν οι άλλοι φεύγουν εσύ επιστρέφεις...σε καλό μας νάναι!!!
      Χαίρομαι επίσης που σου άρεσε ο μικρός μου πίνακας.
      Καλό Μήνα με τις καλλίτερες των προθέσεων.

      Διαγραφή
  3. Τέλειοοοοοοο !!!!!!
    Όλη η ομορφιά της φύσης σ αυτή την ανάρτηση !!!!
    Καλό Σεπτέμβρη !!!!
    Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω αυ τό χαίρομαι Ράνια μου,που όλη η Φύση με τα καλούδια της είναι συγκεντρωμένη σ αυτόν! Δε τις μάζεψα και τις ταξίδεψα αδίκως
      Φιλάκια Καλό Μήνα!

      Διαγραφή
  4. Cara Gioia, questa tua creazione è bellissima!!!!
    Poetica, romantica e molto originale.
    Mi piace tantissimo la tua idea e i materiali che hai usato.
    Un piccolo capolavoro!!
    Un abbraccio,
    Annarita.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Cara Annarita
      mi piace tanto il tuo commento. Mi da voglia di continuare creare dalla mamma Natura.
      Ti auguro un BUON MESE,pieno di creativita!!!
      Tanti baci dall amica Zantese e un abbraccio forte
      Gioia

      Διαγραφή
  5. Μια παροιμία λέει: Αύγουστε καλέ μου μήνα νάσουν δυο φορές τον χρόνο.
    Τώρα το τι εννούσαν δεν είμαι σίγουρος, μικρός νόμιζα για τί ωρίμαζαν τα σύκα (τα δεύτερα) τα ονομάζαμε αυγουστέλες, ή ίσως νάτα και τα σταφύλια.
    Η συλλογή σου από τις πέτρες πρωτότυπες, και η Πύλαρος η ακρογυαλιά της είναι γεμάτη πέτρες σε διάφορα σχήματα. Ρώτησα την γυναίκα μου τι να σου φέρω απ την Ελλάδα μόνο ένα σακκουλάκι με πέτρες της ακρογυαλιά. ¨ομως και πάλι το ξέχασα, ευτυχώς που τις έφερε η κόρη μου...

    Αγαπητή μου Χαρά, σου εύχομαι πάντα με υγεία κι ευτυχία, καλόν μήνα Σεπτέμβρη, εδώ σε εμάς από τις 2 του μηνός αρχίζουν τα σχολεία, μπαίνουμε πλέον σε χειμερινό ρυθμό εργασίας.

    με αγάπη
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαβρίλη μου Καλό σου Μήνα,κάνοντας αρχή με μια αργία!!!
      Τα βότσαλα στην ακρογιαλιά σας τα είδα και τα ζήλεψα.Στη Ζάκυνθο λίγες εχουν μικρό βοτσαλάκι και καμιά δεν έχει βότσαλα με χρώμα,όπως τούτα εδώ.
      Μακάρι να μπορούσα να μετέφερα σακκιά απο την Ευβοια,με βότσαλα διαφόρων χρωμάτων. Φέτος επικεντρώθηκα στα πράσινα,επειδή είχα κατά νου τούτη την κατασκευή
      Την αγάπη μου και τις καλλίτερες ευχές για ένα όμορφο Φθινόπωρο!
      Χαρά

      Διαγραφή
  6. ααααααααααααααααααααααχ...................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφη σύνθεση με πολύ φαντασία!!! Καλό Σεπτέμβρη Χαρά, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου,ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ & σε σένα!!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Χαρά μου ( το λέω και γεμίζει το ..στόμα μου βρε παιδάκι μου!) α είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα όμορφα πράγματα.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα χωράω η γεματούλα;;;; Νάσαι καλά Αχτίδα μου γλυκειά, Καλό Μήνα και σ ε σας!!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. «Μονόπετρα» ή «Μόνο πέτρα», διαφορετική έννοια βέβαια, αλλά πώς μα μην θαυμάσεις όλα όσα η φύση μας χαρίζει; Κι αν έχεις τη χάρη να τα φιλοτεχνείς, τι πιο ωραίο;
    Κι εγώ έχω ιδιαίτερη αγάπη σ’ αυτά τα ασήμαντα κομματάκια που μας χαρίζει, ιδίως τα καλοκαίρια, η θάλασσά μας και τα ψάχνω για να τα κρατάω σαν «λάφυρα» κι ενθύμια καλοκαιριών που αφήνουμε να περνάνε…

    Συμπληρώνω Τα Ρω του Έρωτα με κάποιους άλλους στίχους του Ελύτη:
    Έπεσα για να κολυμπήσω κι άφησα την καρδιά μου πίσω.
    Άφησα την καρδιά μου χάμω σαν το κοχύλι μες στην άμμο.
    Ύστερα πέρασαν οι φίλοι κανείς δε βρήκε το κοχύλι.


    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι "Μόνο πέτρα" ήθελα να περιγράψω μ ένα παιχνιδιάρικο τίτλο,ως συνήθως Στράτο. Όμως ενώ για τα γράμματα υπάρχει η λύση της παρένθεσης,για τους τόνους δε συμβαίνει το ίδιο. Ετσι η πέτρα έγινε κόσμημα και δη πολύτιμον!!!
      Είμαι γνωστή πετρομαζώχτρα στις παραλίες,τόσο που έχω καταντήσει γραφική,αλλά ποιός νοιάζεται! Μακάρι να μπορούσα να τις εκμεταλλευτώ όσες έχω κατά καιρούς μαζέψει.
      Οσο για το ποίημα τόχω χρησιμοποιήσει προηγούμενη χρονιά, σιγά μη μου ξέφευγε! χαχαχα
      Ευχαριστώ πολύ Καλό Μήνα...με γαλήνη!!!!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Εσύ μικρέ κοίτα να ξυπνήσεις γρήγορα και να μάθουμε τα καλά σου νέα,κι άσε το Θεό στη θέση του! Μόνο ως έπαινο τον δέχομαι.
      Περαστικούλιααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  11. Χαρουλίνι εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριου γιατί χειμώνα δεν θέλω ακόμα να πιστέψω ότι θα ερθει. η σύνθεση είναι καταπληκτική. μου αρέσει πάρα πολύ. και η πινελιά από το ποδηλατάκι είναι υπέροχη. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μουυυυυυυ
      πόσο χαίρομαι που σ ε βλέπω εδώ!!!!
      Σ αρεσε λοιπόν τόσο η σύνθεσή μου που σ ενεργοποίησε ή το απαίτησε η σημερινή μέρα με το άγχος της πρώτης μέρας στο γνωστό ...Κολαστήριο;;;;χαχαχαχαχα Επιστροφή στα θρανία!!!!
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη,ίσως ανταμώσουμε το Σεπτέμβρη

      Διαγραφή
  12. Αριστούργημα Χαρά, μου!!! Ασήμαντες πέτρες, στα χέρια σου έγιναν έργο τέχνης!!! Καλά, τα ποδηλατάκια σου, με ξετρελαίνουν :)) Καλό Φθινόπωρο γλυκιά μου!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα Ποδηλατοmania!!!!
      Ειρήνη μου γλυκειά σ ευχαριστώ απο καρδιάς, Καλό Μήνα σου εύχομαι,ελπίζω να ξεκουράστηκες λιγάκι
      Φιλιά στο μικρό σου ζιζάνιο

      Διαγραφή
  13. τοοοοοσα σου ειπα γι αυτο το αριστουργημα!!!!τα θελεις και γραπτως ??????χαχαχχαα
    εγω βασικα μπηκα για να κανω ενα στασιδι για την Ρουλιτσα ...και να δημιουργησω κανα τζερτζελο αλλα λειπουν οι βασικοι!..οποτε θα ξαναμπω χαχαχαα ολεεεεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ φυσικά!!!! Τι μόνες μας θα τα λέμε μόνες μας θα τ ακούμε;;;;
      Αλλωστε εσύ ως ΘΡΥΛΟΣ,έχεις άλλο ειδικό βάρος...
      Η Ρούλα άργησε πρέπει να προβλέψεις κι άλλο.
      Οι βασικοί αργούν λιγάκι ,λόγω αναχωρήσεων,για το τζέρτζελο,πάντως νέος μήνας μπήκε, επιβάλλεται...
      Περιμένω την επάνοδο...

      Διαγραφή
    2. Ογδόντα; καλε πότε γίνα τόσα τα σχόλια; .....εεεεεεε όχι θα κατσω στο στασίδι να ξεκουραστώ και συνεχίζω το κατέβασμα μετα .. αργησα που άργησα... τι τσάμπα το έκανε το στασίδι το Μισιρλακιμισιλάκι;
      εεεε να μην το εγκαινιάσουμε;; καλα που έχω και ενα άνθρωπο και με σκέφτεται εδώ μέσα.. γιατι με το μπαστούνι δεν λέει να κατεβαίνω.χι.χι.χ

      Διαγραφή
    3. Ολοι σε σκεφτόμαστε εδώ μέσα και σ ε περιμένουμε μ ανοιχτές αγκάλες!!! Αντε παραπονιάρα που είσαι 100 φορές καλλίτερη απο εμάς που σερνόμαστε.

      Διαγραφή
  14. Η ομορφιά της φυσης δωσμένη με τον ωραιότερο τρόπο από τα χερια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όλο το καλοκαίρι και η ομορφιά του σε μια δημιουργία!
    Πανέμορφο είναι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Μαράκι μου!!!
      Φιλάκια πολλά κι ευχές ακόμα περισσότερες

      Διαγραφή
  16. Χαρουλάκι εδώ μας άφησες με το στόμα ανοιχτό!!! Όχι πως δεν στο'χουμε... αλίμονο, αλλά πραγματικά μεγαλούργησες! Έχει στυλ, έχει άποψη, έχει πρωτοτυπία και φυσικά έχει άρωμα Χαράς! Εκτός που έχει και πολύ κόπο...χαχαχα. Θα 'θελα να δω κι άλλα τέτοια!!! Πλιζζζζζζζζζζζζζζζ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 2ο στασιδι για Ρουλα!

      εσυ απο πανω λεγε οτι θελεις....αφου το στριμαδι μας θα κανει αυτο που εχει στο Ζακυνθινο του το κεφαλι!!!!!!χιχιχιχιι.......
      Μιλω με ανεση γιατι λειπει ...αμα γυρισει βεβαια,θα τρεχω να κρυφτω χιχιχιχιιιι

      Διαγραφή
    2. Να που φτάσαμε και στα δικά μας και θα κάνω και μια στάση γιατί με καλεί το καθήκον.
      Δεν υπεισέρχομαι έτι περαιτέρω στο σχόλιο Βιλλιωτάκι,μην απογοητευθώ,οτι τ άλλα μου είναι του συρμού...ούτε καν η ζωγραφική;;;;;;
      Χαίρομαι που διακρίνεις άρωμα ΧΑΡΑΣ,διότι εκ των υστέρων είδα παρεμφερή στο PINTEREST και κάπου απογοητεύθηκα μη νομισθεί για ξεπατικοτούρα. Οπως επίσης είδα και πόσο τα χρεώνουν...Κόλαση!!!χαχαχαχα Εγω ένα ταπεινό χαμομηλάκι,πού πάω ξυπόλητο στ αγκάθια;;;;
      Αν θέλεις να δεις κι άλλα,όπως λες,υπόβαλε πρόταση και μακάρι νάχω τα χρώματα να τη συνθέσω. Γιατί όπως κατάλαβες μ αρέσει αυτούσια η ομορφιά της φύσης που μου χαρίζεται και δε θέλω να παρεμβαίνω μ άλλο τρόπο
      Κisseeeessssssssssssssssssssssss

      Διαγραφή
    3. Εμένα μαρή λες στριμάδι;;;;;α, να χαθείς χαμένο!
      Το καλλίτερο παιδί,ολίγον Μάρθα, διαβάλεις...να που ήρθα,αλλά ούτε να στα σούρω δε μπορώ και δε σε βλέπω κιόλας (γυμνάζεις την άμοιρη Μαρίνα,Τζακ ΑΝτεροβγάλτη!)

      Διαγραφή
    4. Αυτό είναι που λένε, δεν στο βρίσκω με τίποτα! Αν δεν δείξω ενθουσιασμό, θα πεις πως δεν μου άρεσε... το δείχνω... λες πως λέω τα άλλα σου του συρμού. Τι θες να γράψω; ''Πολύ ωραίο Χαρά μου, όπως κι όλα σου φυσικά!!!''. Πάρε αυτό να ευχαριστηθείς!

      Διαγραφή
    5. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι τι άνθρωπος είσαι!!! ούτε μία γαλιφιά δε σηκώνεις!!!
      ΟΧΙ Μ ΑΡΕΣΕΕΕΕΕ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ,αλλά ήθελα επιβεβαίωση...το χαμομηλάκι...

      Διαγραφή
    6. Λιγο σας αφηνω...κι αυτο απο αναγκη για να γυμνασω τη κορμαρα της φιλης Μαρινας...και γυριζω και βλεπω το χαμο!
      ..." Δεν υπεισέρχεσαι έτι περαιτέρω..."? στρατηγεεεε μουυυ!εμενα γιατι δε μολυ μιλας ετσι!!?!!!! μη τολμησεις να πειιιιις οτι δε θα τα καταλαβωωωωωω...........

      Διαγραφή
    7. Σιγά μη σ'άφηνα έτσι! Μη κοιτάς που από σας έχω ν'ακούσω ενθουσιώδη λόγια από... τον καιρό της βροχής!!! Αλλά τολμώ να παραπονεθώ;

      Διαγραφή
    8. Υπομονή, όπου νάναι θα βρέξει,σύννεφα μάζεψε ο ουρανός.

      Διαγραφή
    9. Εσύ δε θα καταλάβεις;;;; κρυφή πληγή είσαι
      Καημένη Μαρίνα, τι τράβηξες κι εσυ πρωτομηνιά,για νάμαστε εμείς ελεύθερες!!!!

      Διαγραφή
    10. Αν θέλετε σχόλια,κάντε ανάρτηση που έχετε μείνει στην εποχή του Μπαϊρακτάρη (όχι του σουβλατζή),που ήταν μακρία τα βελέσια!

      Διαγραφή
    11. αααχαχαχαχαχαααααααααα χαρααα θυμησε μου το μολις βρεξει να της πω κατι καλο και ρομαντικο χαχαχαα

      Διαγραφή
    12. εΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙς ΕΣΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΩΤΑ!!!!ετσι ειναι το σωστο!!!!!

      Διαγραφή
    13. Να της πεις εκείνο που μαθαίναμε στ Αγγλικά για να μάθουμε σωστή προφορά...κάτι με τη βροχή στην Ισπανία (λείπει και η αγγλομαθής να βοηθήσει)

      Διαγραφή
    14. Τον κακό σου και τον ανάποδό σου ,πάλι στην ηλικία το πας!χαμένο

      Διαγραφή
    15. Δεν πρόλαβα να βγάλω μισό φρύδι κι έγινε εδώ τις κακομοίρας!!! Τι να σας πω... ντρέπομαι για λογαριασμό σας. Αχ, αυτά περίμενα εγώ από σας; Κάποτε μου μιλάγατε στον πληθυντικό... η οικοδέσποινα, γιατί η άαααααλλη κατευθείαν στην αργκό με πήγε! Τα γαλλικά και τα μπαλέτα της μάραναν.

      Διαγραφή
    16. Ακόμα βγάζεις τρίχες;;;εγω απαλλάχτηκα γι αυτο εχω χρονο άπλετο
      Ο πληθυντικός πήγε περίπατο μαζί με την ηλικία...βλέπεις άλλαξαν τα πράγματα
      οσο για την άάάάλλλη οταν λέω εγω "κρυφή πληγή" κάτι ξέρω μιας που ήταν ο πρώτος έρωτας

      Διαγραφή
    17. αγαπιεμαι πολυ η ατιμη!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    18. Πες το ψέματα! Το "πολύ" πάει με το βάρος (ωχ θα βγάλει το μάτι της η άλλη)

      Διαγραφή
    19. Ωχ πέσαμε στον Ελληνικό Κινηματογράφο!
      ...και μ αγαπούσανε πολλοί!!!ή στις τρίχες αναφέρεσαι (το φτέρωμα);

      Διαγραφή
    20. Θα 'λεγα κάποτε ήμουν χιμπατζής! Στον Ελληνικό Κινηματογράφο αναφέρομαι. Αχ, όλο και πιο χαμηλά πέφτω...

      Διαγραφή
    21. Εσυ να τ α βλέπεις που μου θέλεις και πληθυντικούς!χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    22. Τελειώσατεεεεεεεεε;;; που να βρώ στασίδι καλέ; αφήσατε και κανένα ελευθερο να σφηναρω;;;;;;;;;;;;; όλα τα πιάσατε.. να μην πώ......σμίξατε τα πουλακια μου και το κανατε εδώ μέσα αμέρικαν μπαρ.. καλέ; αυτή δεν ειναι ανάρτηση πια..!!!

      Διαγραφή
  17. Τι γλυκος και δημιουργικος τροπος για να αποχαιρετησεις το καλοκαιρακι!
    Καλο Σεπτεμβρη!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω Λαουρα,Καλό Φθινόπωρο,που εδώ ξεκίνησε ήδη...
      Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  18. Είπα κι εγώ, έκανες δαχτυλίδι μονόπετρο!!!!
    Αυτό όμως είναι πολύ καλύτερο!!!!
    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!
    Και του χρόνου να είμαστε καλά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι υπέρ των μονόπετρων Ρένα μου,αλλά υπέρ των πολύπετρων!!!
      Ή να δείχνει τη δουλειά του ή όχι,τσιγκουνιές θα κάνουμε τώρα;;;
      Φιλάκια πολλά Καλό Φθινόπωροοοο!!!!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχη κατασκευή Χαρά! Όπως πάντα η φαντασία και η ομορφιά περισσεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Σωτηρία μου για τα καλά σου λόγια, σ ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφο!! Ξεχωριστό και μοναδικό!!! Συγχαρητήρια Χαρά μου για την πανέμορφη σου δημιουργία! Μου άρεσε πολύ και ο συνδυασμός με το ποίημα του Ελύτη! Καλό Σεπτέμβρη και καλό Φθινόπωρο! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά κοριτσάκι μου, σ ευχαριστώ πολύ!!!
      Χαίρομαι που σ άρεσε ο συνδυασμός λόγου και έργου,νομίζω κι εγω οτι συνέβαλε το ένα στην ομορφιά του άλλου.Φυσικά το ποίημα προηγείται κατά πολύ!!
      Φιλούθκια καλό μου

      Διαγραφή
  21. Εντάξει με τέτοια μονόπετρα ΔΕΧΟΜΑΙ!!!!!!! Αχαχαχαχα!! Το μεγαλούργησες είναι λίγο, ψάχνω και τον Μπαμπινιώτη για κανά συνώνυμο και πουθενά!!! Είσαι φοβερή και τρομερή!! Και οι αστερίες αστεράκια;;; Καταπληκτική σύνθεση!!! Το ζευγαράκι ποιος την χάρη του τέτοια τύχη να ρεμβάζει μετά ποιήσεως κι εμείς να παίρνουμε μάτι!!! Με την καλή την έννοια!!! :))))
    Εχω χαζέψει στην οθόνη!!! Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!! Καλό μήνα να χεις Χαρά μου με ονειροεμπνεύσεις!! Καλή βδομάδα!! Φιλάκια πολλά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. You do????? ooooohhhh darling,I'm so happy!!!xaxaxaxaxaxaxa με κάνεις την πιο ευτυχισμένη Πεπίτα του κόσμου!!!
      Χαζεμένο μου,πολύ χαίρομαι που σ άρεσε κι είσαι τόσο σαρωτική στην κριτική σου
      Το ζευγαράκι,τα θέλει ο κώλος του,μια που πρωί ξεκίνησε (ίδε τα καπελάκια,χαχαχαχα γιατί δε μοιάζουν με καπελάκια τα πέτρινα κεφαλάκια;;;) και βράδυωσε.Είναι να μην παίρνεις μάτι;;(με την καλή έννοια αγάπη μου - λέγετε με Ηλία,όχι Δήμαρχο!!!χαχαχχαχα ο,τι του φανεί του Λωλοστεφανή!)
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου και Καλό φθινόπωροοοο.
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Διαγραφή
  22. Φοβερή η δημιουργία σου! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου
      εχουμε την ίδια αγάπη με τα καλούδια της θάλασσας,γιατί να το κρύψουμε;;;
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα και ευχές για Καλό Φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  23. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!!!! Είναι τέλειο!!! Πώς τα καταφέρνεις και φτιάχνεις πάντα κάτι τόσο ξεχωριστό;;
    Καλό Σεπτέμβρη!!!
    Πολλά-πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΠΑΡΧΩΩΩΩ,κι οσο υπάρχω θα υπάρχεις,σκλάβα τη ζωή μου θάχεις κι ας βαδίζουμε σε δρόμους χωριστούύύςςςς...μέχρι σου τραγουδάω να σου αποδείξω οτι υπάρχω Νεφέλη-Στέλλα μου
      Χαρά μου που σας άρεσε η ταπεινή μου έμπνευση που μου προσφέρει τόσο απλόχερα η φύση γύρω μου.
      Φιλάκια πολλά και Καλές φθινοπωρινές δημιουργίες!!!

      Διαγραφή
  24. Ενας πινακας 'ζωγραφικης' !!!!!!!!!!που δηλωνει νοσταλγια και θυμισες αλλοτινες. Σε ταξιδευει..........
    Να ευχηθω καλο Σεπτεμβριο ομως δεν θελω να σκεφτομαι οτι θα ακολουθησει ο χειμωνας. Δεν τον θελωωωωωωωωωω
    ΥΓ με ξετρελαινει η λεπτομερεια με το ποδηλατο!!!!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου
      ούτε κι εγω θέλω να σκέφτομαι οτι τέλειωσε το Καλοκαίρι,αλλά δυστυχώς μας το υπενθυμίζει καθημερινά ο βροχερός καιρός. Και ξέρεις γιατί;;;οχι για τα μπάνια που αναγκαστικά θα σταματήσουν,όσο γιατί έρχεται η ώρα που θα μ αφήσεις και δεν το θέλωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

      Υ.Γ. το ποδήλατο σε ξετρελαίνει γιατί απλούστατα ,όπως κι εμένα,μας θυμίζει πολλά... θύμισες αλλοτινές...μας ταξιδεύει πίσω. Τλπ

      Διαγραφή
  25. Χαρά μου μας αφήνεις άναυδους κάθε φορά με τις δημιουργίες σου!!!ειναι φανταστική αυτή η σύνθεση.Καλό Σεπτέμβρη.Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξένια μου
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ!!!
      Εγω μένω άναυδη με τον ενθουσιασμό σας και τη θετική κριτική σας.
      Φιλάκια πολλά,Καλό Φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  26. Πολύ δροσερό,πολύ Καλοκαιρινό ,πολύ καλοφτιαγμένο,ολα στον υπερθετικο!!!!! μπραβο Χαρα,καλο μηνα να έχεις πολλα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον υπερθετικό και οι ευχαριστίες μου Nelaki, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥΥΥΥ!!!
      Φιλιά πάρα-πάρα πολλααά!!!

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα!
    Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο να έχουμε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φθινόπωρο Κική μου,μια που με την πρώτη σταγόνα της βροχής σκοτώθηκε το Καλοκαίρι λέει ο ποιητής κι εδώ το θάψαμε κιόλας.Βρέχει κάθε μέρα.
      Φιλιάάάά.

      Διαγραφή
  28. Καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα Χαρά μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου,πολλές ευχές και σε σένα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  29. ΤΕΛΕΙΟΟΟ!!!!!!!αλλά όπως πάντα,ένα ποδηλατακι μου κλέβει την καρδιά!καλό μήνα Χαρούλα!!!φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι
      εδώ ολόκληρο ερωτευμένο ζεύγος κι εσύ το νου στο ποδηλατο. Μάλλον θάσαι επηρεασμενη απο την καταπληκτική Ιταλική ταινία "Κλέφτης ποδηλάτων"!!!χαχαχαχχαα
      σε πειράζω μικρή
      Χαίρομαι που σ άρεσε.
      Τι λες θα ξαναειδωθούμε το Σεπτέμβρη,στο γνωστό μέρος δημιουργίας;;;;
      Το ελπίζω...
      Φιλιά πολλά μέχρι τότε

      Διαγραφή
  30. Στασιδι για τη ΡΟΥΛΑΑΑΑΑΑ!αμαααααααααν βρε Ρουλα που εισαιιιιιιιιιιι?
    δε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συνεχιζω γιατι κοπηκε.....Δε ξερω αν εχετε παρατηρησει οτι Η ρουλα τελευταια δε μας ειναι και πολυυυ πιστηηηη!Ολο σουρτουκευει ....ασε που αργει να εμφανιστει.......

      Διαγραφή
    2. Τραπεζώνει κόσμο η έρημη!
      Εδωσε το παρόν τηλεφωνικώς,θα συμμορφωθεί πάραυτα μου υπεσχέθη
      Αν χαλάσει κι η Ρούλα,πάει χάλασε ο κόσμος!

      Διαγραφή
    3. αυτό βλέπω και ....έρχομαι να ευχηθώ καλό μήνα, και χρόνια πολλά αν και γνωρίζω οτι δεν τα δέχεστε!όμως το Ρουλάκι έχει...επέτειο, μας έχει και ανάρτηση, και σεις...ασχολείστε με...φρύδια...Καλό μήνα σε όλη την παρέα σου Χαρά μου, και ναι, χθες....μάζεψα κι εγω πετρούλες!μέχρι και γλάροι ήρθαν πολύ κοντά για χάρη μου!
      Κράτησα τις εικόνες στη ψυχή μου, τις πέτρες τις στεγνώνω αφού τις ξέπλυνα ώρες με γλυκο νερό και αποχαιρέτησα τον πιό γλυκό Αύγουστο! Α! ναι, βρήκα κι ένα τόσο δα μικρό γυαλάκι!Πειράζει που πάλι είμαι:happy?
      πολλά πολλά φιλιά!
      https://www.youtube.com/watch?v=dIvJy2vLgLE

      Διαγραφή
    4. Μην φωναζεις Μισιρλακιμισιρλάκι.....εστω και καθυστερημένο . ηρθα....Εγώ χρυσά μου.. ηρθα πρωτομηνιά... να κανω ποδαρικό λέει......χι.χι. αμ δέ;.... με πρόλαβαν αλλο 80.. χι.χι. ηθελα τωρα να είχα μια φατσούλα να χτυπιέται απο τα γελια να την βαλω εδώ....(μηπως να ησειγηθούμε στην γκουκλ να το επιτρεψει;;) εκει να δείς τι θα γίνει.. να μην γραφω συνεχεια χι.χι... τέλος πάντων ξεφύγαμε απο το θέμα μας.. αλήθεια πιο ήταν;;χι.χι. ααααααααα το στασίδι... .. δεν προλαβένω ούτε να κατσω λέμεεεεεεεεεεεε!!!!!!!! που καιρός για σουρτούκεμα....χι.χι. σε κανένα μήνα που θα μαζευτούμε .. στας πόλεις....θα τα λεμε.. βρέ.. σιγα να μην χαθούμε... το ... αλάρμ .του χαμόγελου τι τόχουμε..χι.χιχ. θα με βρήτε σίγουρα αν χαθώ.... εχω μια ελιά στο μπράτσο.....χι.χι. . εσύ αδέρφι.. μου χάπυ.....πως.. με καταλαβένεις..!! φιλακια σε όλες ........
      Οχι Χαρά μου δεν ειναι αυτό το σχόλιο μου... κατέβα πιο κατω..χι.χι.

      Διαγραφή
    5. ΕΔΩ κάνω μία διακοπή γιατί πιάστηκε το τρικόμπι μου,και θα επανέλθω με νέες δυνάμεις την επαύριον ήν μετά την Παρασκευήν...
      Φιλάκια μέχρι τότε πολλά.

      Διαγραφή
    6. Αυτή η παρατήρησή σου αδέρφι με καταρράκωσε...
      Συμμορφώθηκα άμεσα, όπως θα διαπίστωσες.

      Διαγραφή
  31. Τι υπέροχο μπλογκ!!! Μου αρεσει πολύ το ροζ, είναι το αγαπημένο μου χρώμα! επομένως καταλαβαίνεις πως μόλις μπήκα ήταν σαν να ήρθα σε όαση! :)))
    Καλώς σε βρίσκω λοιπόν! Καλό μήνα με υγεία να έχουμε, καλή και δημιουργική εβδομάδα!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nastenka,καλώς ήρθες στον κήπο της καρδιάς μου! Ετσι νοιώθω αυτό το ροζ σπιτικάκι που έγινε για μένα εθισμός και κινητήριος δύναμη αισιοδοξίας και δημιουργικότητας
      Βολέψου,σαν στο σπίτι σου!
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα

      Διαγραφή
  32. ...Καλό Μήνα!

    Θαυμάσιες οι δημιουργίες σου!

    Υιώτα
    "αστοριανή", ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υιώτα
      σ ευχαριστώ πολύ για τον ερχομό και τις ευχές σου.
      Αντεύχομαι απο καρδιάς!

      Διαγραφή
  33. Είναι τέλειο Χαρούλα μου!!Φοβερή δημιουργία!!
    Καλό μηνα!!Καλό Φθινόπωρο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μιμίκα μου.
      Περιμένω να δω και τις δικές σου μ Ολλανδική έμπνευση
      Είμαι σίγουρη οτι θα μας καταπλήξεις.
      Φιλιά ξαδέλφη.

      Διαγραφή
  34. Καλό μήνα ,χρυσοχέρα Χαρά,πέτρες πιάνεις θησαυρός γίνεται !!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. πολύ μου άρεσε το quadro di pietra!!! Καλό μήνα!!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. "Πέτρα που δεν κυλάει, πιάνει μούχλα"... έτσι οι δικές σου, τη γλύτωσαν και είναι σκέτη ομορφιά!!!... το ποδηλατάκι στη γωνίτσα πολύ μου άρεσε! Χμ! να μπορούμε και να το σκάσουμε, ε;
    Εύχομαι μέσα απ΄τη καρδιά μου και από εδώ, να έχεις έναν υπέροχο μήνα!

    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά με μια τεράστια αγκαλιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mικ Τζάγκερ το Χαρουλάκι!!!χαχαχαχα
      Το ποδηλατάκι,είναι του ζευγαριού που ρεμβάζει,εμείς θέλουμε το τραίνο της μεγάλης φυγής,για να το σκάσουμε,άσε μαγισσούλα μου...
      Νάσαι καλά Στεφανία μου γλυκειά για τις ευχές,κι εσείς να περνάτε όμορφα πάντα!

      Διαγραφή
  37. Un trabajo con piedras maravilloso, te ha quedado muy bonito.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μπροστά σε ένα τέτοιο ..μονόπετρο , τύφλα να'χουν τα διαμαντένια !!!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα, Χαρά μου!!
    Να'χεις ένα όμορφο γλυκό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ ξέρεις απο διαμαντένια,μια που οι δημιουργίες σου είναι αξεπέραστες Πεπίτα μου.
      Φιλάκια πολλά και Καλό Φθινόπωρο,είθε να τα πούμε...

      Διαγραφή
  39. Και τωρα ας σοβαρευτούμε Χαρά μου να σχολιάσουμε το μονόπετρο σου.. λοιπόν....πρώτα πρασίνισα....μετα κιτρίνισα....μετα θαυμασα μετά ανεφώνησα.. τι όμορφα πετράδια.. ριγμένα ουχί ατάκτως ...... αλλά επιμελώς .. και με φαντασία βαλμένα ..!!!!!! πάντως ένα τέτοιο πετρόδεντρο Χαρα μου μόνο εσύ θα το έφτιαχνες..!!!! ένα σου λέω η ιδέα κλέβεται..χιχ.χι. και μην μου γυρέψεις πνευματικά δικαιώματα ..χι..χι. ..να έχεις ένα ήρεμο Φθινόπωρο η ευχη μου για καλό μηνα και καλή εβδομαδα..θα σε συνοδευει.. φιλακιααααααα ..!! εις το επανιδείν.χι.χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. AX AX..............τέλεια φράση:το αλαρμ του χαμόγελου!!εύγε αδερφούλα μου!
      το αλαρμ του χαμόγελου........φιλιααααααααααααα
      καλό μήνα και παλι!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Κι ερχομαι στο παρατημένοοοοο,αλλά ποτέ ξεχασμένο!!!!
      Δεν θ απαντήσω σ ε τίποτ' άλλο,ειμή μόνον οτι η ιδέα παραχωρείται χωρίς δεύτερη σκέψη.
      Ευχαριστώ για την ευχή,ελπίζω να πιάσει ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΜΑΣ...
      Φιλάκια άπειρα με πολύ αγάπη!!!

      Διαγραφή
    3. Απο μια ποιήτρια και Μαντιναδόρο,περιμένεις κάτι λιγότερο αδέρφι της;;;;
      Φιλιά και στις δυό σας πολλά.

      Διαγραφή
  40. Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α !!!!
    Χαρα μου εκεινα τα γυάλινα πανιακια ειναι μονοεμπνευση
    γεια στα χερια σου να εισαι καλα να μας δειχνεις τετοιες ομορφιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σκεφτείς Ειρήνη μου,οτι οταν τα βρήκα σκέφτηκα να μην τα πάρω,γιατί μου φάνηκαν πολύ άγαρμπα κομένα.Τελικά έγιναν πανιά ιστιοφόρων.
      Απίστευτο! όλα βρίσκουν τη θέση τους.
      Φιλάκια πολλά,σ ευχαριστώ

      Διαγραφή
  41. Καλό μας Σεπτέμβρη!!!! Χαρά μου σμαραγδένιο το μονόπετρο σου, με ένα πετρόδεντρο γεμάτο από μοναδική έμπνευση!!! Μπράβο σου Χαρά μου, πάντα έξυπνες και μοναδικές δημιουργίες!!!! Σε φιλώ αγαπημένη, καλό φθινόπωρο και καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίδι μου
      με φορτώνεις με πολλά κοπλιμέντα και ντρέπομαι,γιατί εγω δε βλέπω έτσι τις δημιουργίες μου
      Νάσαι καλά καρδιά μου,πάντα γλυκειά
      Περιμένω και τις δικές σου με το χρυσοχέρη βοηθό...είμαι σίγουρη οτι μαζί κάνετε θαύματα!!!
      Φιλάκια και στους δυό σας πολλά

      Διαγραφή
  42. "Aπ΄την Παρθένο στον Σκορπιό...."....δηλαδή εγώ και ο καλός μου!!! Ναι η τρελοκουνημένη εμάς είδα στο έργο σου λόγω ζωδίων!!!
    Καλό αποκαλόκαιρο Χαρουλίτα μου!!! Και ότι είναι να'ρθει ας είναι καλό...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι;;; Ο,τι θέλει βλέπει ο καθένας σ ένα έργο. χαρά μου που εσυ είδες τους δυο ερωτευμένους!
      Μακάρι Μαρινάκι μου,απο το στόμα σου και στου θεού τ αυτί,τα καλά νάρθουν...
      Φιλάκια πολλάααα

      Διαγραφή
  43. Αααχ, υπέροχο! To ζήλεψα ΚΑΙ αυτό! Δεν χορταίνω να το κοιτάζω, Χαρά!
    Αλήθεια, έφτιαξες το εργαστήριό σου; Μήπως έκανες ανάρτηση και το έχασα;
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ αυτόόόό;;;;μα είσαι και αχόρταγη!!!χαχαχαχα
      Πολύ χαίρομαι Αλεξάνδρα μου(τώρα να πω απο εδώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ;;;γελοίο μου φαίνεται,αλλά συχώρα με ,με τόσα και τόσα το ξέχασα)
      ΟΧΙ το εργαστήριο δεν το έφτιαξα ακόμα,κάτι οι ζέστες,κάτι οι αφίξεις (ούτε το ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ τόσες) ανέστειλαν τις εργασίες ολοκλήρωσης,οσονούπω...τώρα που παραδρόσισε. Πάντως εργάζομαι ήδη πυρετωδώς και ω του θαύματος!!! δε μου φτάνειιιι!!!!χαχαχαχαχα Αλάνα θέλω ν απλωνομαι,έτσι που πάει
      Καλό Φθινόπωρο και σε σένα

      Διαγραφή
  44. Δεν έχω λόγια η φυσικότητα του με μάγεψε είσαι καταπληκτική Χαρά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βουλαμμμμμμμμμμμμμμ,πού είσαι βρε ψυχή;;;
      καλώς επανήλθες,μαζι με τα σχολεία κι εσύ!!!
      Φιλάκια πολλά κι ευχαριστώ σε.

      Διαγραφή
  45. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λάφυρα της Εύβοιας ,βλέπεις Τέτα μου!!!
      Νάσαι καλά,επίσης.

      Διαγραφή
  46. Πανέμορφα Χαρά μου !!!! κάλο μηνα να εχεις
    πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Στα αλήθεια μου άρεσε πολύ αυτή η κατασκευή σου Χαρά.......
    ΄Ομως θα σταθώ - για δικούς μου λόγους - στο ποίημα, που είναι πολύ αγαπημένο
    ενός πολύ αγαπημένου......
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάξερες πόσο χάρηκα φιλενάδα με τούτο το σχόλιο!!!! Τόσο που δεν πίστευα στα μάτια μου κι οταν είδα τα γατάκια ,βεβιαώθηκα οτι ησουν εσύ.
      ΜΟΥ ΛΕΙΨΕΣ,να ξέρεις,ΠΟΛΥ.
      Μακάρι,μέσα απο την καρδιά μου,αυτό το ποίημα να σας συντροφεύει τραγουδιστά για πολλά-πολλά χρόνια.
      Φιλάκια άπειρα και η σκέψη μου πάντα κοντά σου
      Την αγάπη μου,την έχεις και το ξέρεις, μακάρι να καταφέρουμε να τα πούμε κι απο κοντά

      Διαγραφή
  48. tiamoypo@yahoo.gr γραψε μου το τηλεφωνο σου να σε παρω θα ξανα ερθω ζακυνθο στις 12/9

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πραγματικά εκπληκτικό! Συνέχισε έτσι :D Λατρεύω το μπλογκ σου!
    Να 'χεις έναν υπέροχο μήνα, πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥΥΥΥ...
      Κι εσύ νάχεις μία όμορφη και δημιουργική Εποχή,Καλό Φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  50. Τι όμορφη είναι η κατασκευή σου !!!
    Καλό απογευματάκι σου εύχομαι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Αλέξανδρε,που πέρασες.
      Ευχαριστώ κι ανταποδίδω τις ευχές

      Διαγραφή
  51. Τέλεια!!! Πάρα πολύ όμορφη κατασκευή και τόσο όμορφα συνδυασμένα όλα μεταξύ τους... μπράβο, Χαρά!
    Έχω μια απορία: με τι έχεις στερεώσει τις πέτρες; Πολλές φορές έχω σκεφτεί να χρησιμοποιήσω πέτρες επάνω σε επιφάνειες που πρόκειται να κρεμαστούν και δεν το έκανα τελικά, φοβούμενη μήπως δεν χρησιμοποιήσω σωστή κόλλα και μας... πέσουν στο κεφάλι...
    Φιλιά πολλά, καλό και δημιουργικό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου
      χίλια ευχαριστώ!
      Τις πέτρες τις στερέωσα με ξυλόκολλα και απ ότι δείχνει και στον καμβά κόλλησαν και μεταξύ τους και δείχνουν αμετακίνητες.Τώρα τι να σου πω; ο χρονος θα δείξει...κι εμείς έχουμε και σεισμούς...
      Ελπίζω να μη μου πέσει στο κεφάλι. Αλλωστε επειδή το δέντρο είναι αρκετά βαρύ,γέρνει η κατασκευή κι έτσι μάλλον θα μείνει επιτραπέζιο
      Φιλάκια πολλά και Καλή εγκατάσταση στη νέα σου υπηρεσία και νομό!

      Διαγραφή
  52. Φτου σου και γεια στα χέρια σου και φτυσ' τον κόρφο σου μην σε ματιάσει και κανείς μ' αυτά τα ωραία έργα!!! Χρυσο-Χαρούλα μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα μονομιάς πρέπει να τα κάνω για να πιάσει το ξόρκι, Μαρθί μου;χαχαχαχαχα
      Ευχαριστώ αγαπημένη μου ξεματιάστρα!!!
      Φιλιάαααααααααααααααααααααααα♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Διαγραφή
  53. Ήρθα πάλι κατά δω να χτυπήσω το σχόλιο 100 και να στείλω έτσι 100 φιλιά καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααχαχαχαχαχχαα έχεις βάλει στο μάτι το 100;;;;
      Δέχομαι την θετική σου αύρα και τα αφιλάκια σου,κι ανταποδίδω εξ ίσου

      Διαγραφή
    2. και τι ειναι το κατοστάρι για την Χαρα... Μαγισσούλα μου;..χι.χι. τα απριτίφ της.. ειναι ..!! είπα στο επανηδειν και ναμαι.. για να σου χτυπήσω την πόρτα να βλεπει ς και κανενα μεήλ σου....πότε..πότε.. φιλιααα!!

      Διαγραφή
    3. Εγω κι η Πατουλίδου Ρουλιώ μου!!!

      Διαγραφή
  54. Πανεμορφη η κατασκευη σου!!!!!!!!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον Johnny singer!!!!χαχαχαχα πάντα καλοδιάθετος και με τον καλό το λόγο στο στόμα
      Νάσαι καλά Γιάννη μου,και την πόρτα μου θα την βρίσκεις πάντα ανοιχτή!!!
      ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!

      Διαγραφή
  55. Πάρα πολύ όμορφο το βοτσαλο-πινακάκι σου, Χαρούλα!!!!!!!!!!!!
    Υπέροχοι χρωματισμοί, τα δε κεφαλάκια του ζευγαριού είναι απίστευτα!!!!!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχεις!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο καλό απο τις Καλοκαιρινές μου διακοπές στην Ευβοια Μαριάννα μου...τουλάχιστον.
      Χαχαχαχα σ άρεσαν τα κεφαλάκια;;κι εγω τ αγάπησα ιδιαίτερα,γιατί μοιάζουν σα να φορούν καπέλα.
      Νάσαι καλά ,Καλό Φθινόπωρο νάχουμε

      Διαγραφή
  56. Μοναδικά υπέροχο έργο απο μία ξεχωριστή δημιουργό !!! Καλό φθινόπωρο Χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κολακεύεις γλυκειά μου Κλαυδία και σ ευχαριστώ απο καρδιάς.
      Φιλάκια πολλά,Καλό Φθινόπωρο και σε σένα.

      Διαγραφή
  57. Πετραδάκι, πετραδάκι λοιπόν γίνονται τα αριστουργήματα!! Καλό μηνα εύχομαι και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααχχχ αν είχα αυτή τη θάλασσα στα μέρη μου,που βγάζει τέτοιους θησαυρούς,πετραδάκι -πετραδάκι θα τόχτιζα το τσαρδάκι Κατερινιώ μου.
      Φιλιά και καλή έκβαση και σε σένα αυτό που περιμένεις

      Διαγραφή
  58. Καλό φθινόπωρο Χαρά μου, γεμάτο με ότι καλό και όμορφο επιθυμείς. Το μονόπετρο σου φανταστικό, βάζει κάτω πολλααααα μονόπετρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φθινόπωρο Κατερινιώ μου!!!
      μακάρι να συνεχίσει η έμπνευσή μου να σας αρέσει, φιλάκιαααα!

      Διαγραφή
  59. αυτό που κάθε φορά που μπαίνω εκπλήσσομαι πάντα μα πααααάντα τόοοοοοσο όμορφα...
    πολύ αγάπη απο τη κάτω μερια αυτής της καταπληκτικής θάλασσας!!!
    σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου και Τιμή μου η έκπληξή σου Stavi μου.
      Φιλάκια πολλά να σου φέρουν τα κύματα, απο την άλλη πλευρά της Ελλάδας,με πολύ αγάπη!

      Διαγραφή
  60. σχόλια ........... 150 +
    Aλλά κοντεύει να λείπεις 4 ολόκληρες μέρες!
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι που σας αγχώνω κατά καιρούς,αλλά τρέχουν διάφορα...
      Φιλάκια πολλά Μπαρμπουνάκι μου

      Διαγραφή
  61. Καλέ Χαρά... που είναι αυτή η παραλία η καταπληκτική να έρθω να την ελαφρύνω λίγο από τις καρδιόσχημες πετρούλες και τα διάφανα γυαλάκια???? Δυο παραλίες έψαξα απ' άκρη σ' άκρη και δεν βρήκα τίποτα.... Μάλλον πρέπει να πάω στον οφθαλμίατρο να μου αλλάξει τα γυαλιά.... Καλό Σεπτέμβρη Χαρούλα!!!! Πάντα με έμπνευση για να μας χαρίζεις παρόμοια έργα!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...