...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Σαν σε παραμύθι

Φθινοπώριασε για τα καλά!


Ο καιρός έχει δροσίσει αρκετά, οι πρώτες βροχούλες έπεσαν ήδη, η γη στρώθηκε ένα πράσινο χαλί, λες κι έσπειρες φρέσκο γκαζόν, το χώμα μυρίζει βρεγμένο μ εκείνη τη μοναδική του μυρωδιά,τα δέντρα γέμισαν και ωριμάζουν τους καρπούς της εποχής.

Η γατζία προστέθηκε για ομορφιά,όχι για φρούτο

Γενικά μία αλλαγή της Φύσης απο το ζεστό Καλοκαίρι να περάσουμε στο Χειμώνα, κάνοντας μία ενδιάμεση στάση στο πολύχρωμο, με ζεστές αποχρώσεις του κεραμιδοκόκκινου, Φθινόπωρο, μέχρι να πέσουν εντελώς κι αυτά τα φύλλα!
Τα δε μυρμηγκάκια ήδη έχουν εντατικοποιήσει τη συγκομιδή τροφής,προβλέποντας για το Χειμώνα. Πού και πού κάποιος ξεχασμένος τζιτζικας,συνεχίζει το τραγούδι του. Πάντα καθυστερημένος κι απρόβλεπτος!χαχαχαχα


Τυχεροί όσοι μπορούμε να αντιλαμβανόμαστε την εναλλαγή αυτή των Εποχών!
Οι πρώτες βροχές εκτός απο την άνθιση των κυκλαμίνων, σηματοδοτούν και το ξεπέταγμα απο τη γη των άγριων  "φρούτων" της, όπως είναι τα μανιτάρια και τα κούμαρα .

Τα μανιτάρια έχουν ξεχωριστή θέση,όχι μόνο στο τραπέζι μας, αλλά πολύ περισσότερο στο μυαλό μας, παιδιόθεν.
Πόσα παραμύθια έχουμε διαβάσει και τι ιστορίες έχει πλάσει η  φαντασία μας!
Τάχουμε συνδέσει μ' όμορφα κατακόκκινα καπελάκια  με λευκές πιτσιλιές ,άσχετα αν αυτά στην πραγματικότητα είναι τα πλέον δηλητηριώδη!
Ουδεμία εντύπωση μας κάνουν τ΄ άλλα,  τ άχρωμα  ή περισσότερο προς το μπεζκαφέ.
Εμείς αναγνωρίζουμε κι αγαπάμε τα φωτεινά κόκκινα.
Χωμένα κάτω από τα πεσμένα φύλλα των δέντρων,προστατευμένα  από το παχύ στρώμα που τα καλύπτει, μεγαλώνουν μέσα στη γη και ξεπετιώνται με τα πρωτοβρόχια  προσφέροντας το μερίδιό τους στην φυσική αναγέννηση και κύκλο ζωής.

Συνδεδεμένα στην παιδική φαντασία με  μικροσκοπικά πλασματάκια  που ζουν εντός τους,  δεν μας εγκαταλείπουν ούτε μεγάλοι αυτές οι παιδικές εικόνες απο τα αναγνώσματα.
Έτσι όταν έφτιαξα το πρώτο μανιταρόσπιτο απο πηλό για το Πανηγύρι αγάπης της Ναυπάκτου (που με χαρά μου γνώρισα και την νέα του ιδιοκτήτρια),είχα βάλει στόχο να ξαναφτιάξω ένα, προσπαθώντας να φτάσω περισσότερο κοντά στην φυσική του εικόνα.

Μανιταρόσπιτο και δέντρο απο πηλό (στους τοίχους λεπτομέρειες με decoupage, πολυμερικό πηλό και αλουμικοκαπάκι-η καμινάδα)



Και μια που το ταξίδι στην ΑΘήνα είχε και ένα κομμάτι από του πηλού τα παραμύθια, κι αφού η εποχή προσφέρεται για παραμυθοταξίδια,ας ταξιδέψουμε στη Χώρα της φαντασίας και της δημιουργίας, ο καθένας με τις δικές του αναμνήσεις, μέσα απ αυτές τις εικόνες:


Κι επειδή μιλήσαμε για παραμύθια, διαβάστε κι ένα μικρούλι ΕΔΩ!

94 σχόλια :

  1. Ωραία χρώματα και πανέμορφο το μανιταροσπιτάκι!
    Καλή συνέχεια στη μερα μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου Καλή βδομαδα,χαίρομαι που σ άρεσε το παραμυθομανιταρόσπιτο.

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαα...........φοβεροοοοοοοοοοοοοο......η καμιναδα ολα τα λεφτα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ προβλέπουμε για να έχουμε...χειμώνας ενσκήπτει!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Τέλειο μανιταρόσπιτο!!!! Θυμήθηκα τα στρουμφάκια!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω αυτά θυμόμουνα,αλλά κάτι κυρίες παρακάτω με περιγελούν...χαχαχαχα
      Νάσαι καλά Αλεξάνδρα μου,Καλό υπόλοιπο εβδομάδας

      Διαγραφή
  4. Επέστρεψες στις κατασκεύες σου με πηλό!!!!! Θαυμάσιο το μανιτάρι Χαρά μου!! Κι οι λεπτομέρειες, μια ομορφιά!! Τι να πω!! Σε χαίρομαι και σε θαυμάζω χρυσοχέρα μου!! Πάει και τέλειωσε!! Οσο γεμάτη νιώθεις που τα φτιάχνεις και τα καμαρώνεις άλλο τόσο νιώθω κι εγώ που τα βλέπω!!! Αμα είναι καλλιτέχνης ο άνθρωπος!!!
    Φιλάκια πολλά Πεπίτα μου, να σαι καλά και καλή βδομάδα σου εύχομαι!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι οτι κατά καιρούς επανέρχομαι σ ό,τι έχω αφήσει πίσω να ξαποστάσουν,Μαριλενάκι. Κάνω ένα διάλειμμα και νάμαι! Ο πηλός,ένα λόγο παραπάνω που θέλει και το χρόνο του να στεγνώσει και εγω είμαι ανυπόμονη,.θέλω γρηγορες διαδικασίες.
      Χαίρομαι εάν τέρπονται οι οφθαλμοί σου απο τις δημιουργίες μου,με κάνεις πολύ περήφανη!!!
      Φιλάκια πολλά
      Πεπίτα ντι Τζάντε ♥

      Διαγραφή
  5. Λατρεύω τις εναλλαγές της φύσης και χαίρομαι που εδώ στη Χίο μπορούμε και τις βιώνουμε!! Το μανιτάρι υπέροχο κι αξιοθαύμαστο! Θα αρέσει τόοοοοσο πολύ! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω το ίδιο Ευγενία μου.Οταν ξυπνάω το πρωί κι ανοίγω το παράθυρό μου κι αντικρύζω αυτή την ομορφιά,λέω "Ευχαριστώ Θεε μου"
      Στην Αθήνα κάποια στιγμή μου μύρισε μετά τη βροχή,αλλά οι δρομοι έτρεχαν μαύρα ζουμιά,κι αυτό ήταν όλο.
      Φιλάκια πολλά χιώτικο γιασεμί μου

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτική κατασκευή που όντως μας παρασέρνει σε παραμυθένιους δρόμους.Καλό φθινόπωρο γλυκειά μου Χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φθινόπωρο μαγεμένη μου Νάσια!!! Πολύ χαίρομαι αν σας συνεπήρα στους ρυθμούς μου!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Σαν να διαβάζω ιστορία του Ανθολογίου! Τι όμορφα που τα περιγράφεις όλα μικρή μου λογοτέχνιδα! Πάντα ήθελα να μένω σ'ένα μανιταρόσπιτο!!! Γιατί εμείς να'χουμε άχαρα τετράγωνα σπίτια; Μην απαντήσεις, άσε να δώσει επίσημη απάντηση η ένωση αρχιτεκτόνων Ελλάδος...χαχαχα. Τέλειο το μανιταρόσπιτο (αν και ολίγον φορτωμένο για τα γούστα μου...αλλά μίνιμαλ μανιταρόσπιτο δεν ξέρω αν υπάρχει...χιχι) με κορυφαία στιγμή την καμινάδα και εξαιρετική επιτυχία αντικειμένου δεύτερου ρόλου, η τσαχπινιά στα μηλαράκια (ή ρόδια...και τα δυο ταιριάζουν) του δέντρου. Για λοιπές λεπτομέρειες περιμένετε την εμφάνιση της Βαρβάρας...χαχα. Τα φιλιά μου, τον θαυμασμό και την αγάπη μου!
    Υ.Γ. Δεν εννοείς τα στρουμφάκια όταν μιλάς για παιδικές αναμνήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγα μη λεει για τα στρουμφακια!!!!!το πολυ πολυ κανα τσολιαδακι ...αντε και τον οθωνα με την αμαλια σε πανινη βερσιον.... αχαχαχαα (χιχιχιχιχιχιχιι)

      Διαγραφή
    2. Η αλήθεια είναι οτι στα χρόνια μου είχαμε πολύ Ανθολόγιο (αλλιώς το λέγαμε αλλά επειδή είστε μικρές ας μη σας μπερδεύω) και μου μεινε.
      Η Ε.Α.Ε θάπρεπε ν απαντήσει για πολλά τερατουργήματα κι όχι μόνο γιατί νάχουμε τετράγωνισμένες οικίες.Είναι πολύ χειρότερα αυτών πολλά που μας περιβάλουν.
      Το μανιταρόσπιτο,σαν κάθε σπιτάκι,πόσο μάλλον που είναι δικής μου κατασκευής εκ θεμελίων,έχει πάνω του οτι θεωρεί ο ιδιοκτήτης του οτι το στολίζει.
      Πορτοπαρέθυρα,κήπο με οπωροφόρα και μία σόμπα για τις κρύες μέρες.Πού είδες την υπερβολή;;;; Μινιμαλ μανιταρόσπιτο,μάλλον στην ιαπωνία πρέπει να τ αναζητήσεις. Αυτοί έχουν κάτι τέτοιες τάσεις χειρουργείου.
      Χαίρομαι που δεν παραβλέφθηκε κι αποδόθηκε και βραβείου δευτέρου ρόλου.Ετσι νάχουμε πλήρη εικόνα.
      Η Βαρβάρα εκτός των δύο παρακάτω έχει στείλει λεπτομερή περιγραφή μετά λινκ,ιδιωτικά,πριν απο εσάς ...δεν νομίζω για σας.

      Οσο για τον υπαινιγμό, τον παραβλέπω και να σου πω οτι στα χρόνια του Οθωνα,εμείς ζούσαμε με τα ξωτικά και το Κοντορεβυθούλη,τι να κάνουμε,τα στρουμφάκια μας πρόλαβαν καθ οδόν...
      Φιλιάααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
    3. Εσυ ταβανόπροκα καλά θάναι να πας στο μάθημα να ταλαιπωρήσεις καμία ταλαίπωρη

      Διαγραφή
    4. Την γνώμη μου είπα για το μανιταρόσπιτο... δεν ήθελα να σας προσβάλω μαντάμ.

      Διαγραφή
    5. Κι εγω απάντησα μαντάμ,κόσμια.
      Δίνεις και στην άλλη δικαιώματα να λέει το μακρύ της και πολύ περισσότερο το κοντό της! αφού ξέρεις οτι παρασύρεται...

      Διαγραφή
    6. Η άλλη σου φταίει, εγώ τ'ακούω πάντα. Και θα μου την πει κι εκείνη στο τέλος!

      Διαγραφή
    7. Ε,όχι και στη λέω εσένα πάντα!!! αφού δε μπορώ ούτε να σου θυμώσω για τους υπαινιγμούς...
      Τι φοβάσαι; σάμπως θα ξανάρθει, έτσι τα λέει νάχουμε το φόβο της. Αμα ξυπνήσει απο τον καναπέ,θάχουμε κανει χιλιόμετρα

      Διαγραφή
    8. Αχ μη λες τέτοια γιατί δεν θα την γλιτώσω...χαχαχα. Μου τα'χει μαζεμένα βλέπεις...

      Διαγραφή
    9. Εγω λέω ο,τι έχω διαπιστώσει και γιατί παρακαλώ στάχει μαζεμένα;;;; Ελπίζω όχι εξ αιτίας μου,γιατί τότε...θα φάμε τσι κοτσίδες μας

      Διαγραφή
    10. Καλέ κορίτσια; χάσατε το τρίτο μέλος;; εεεεεε οπου να ναι θα φανεί..!! βολευτήτε προς το παρόν με την σφήνα μου..χι.χι

      Διαγραφή
    11. Ελα μου ντε! ξεκινήσαμε η συμμορία των 11 και καταλήξαμε εμείς οι 3 στον καφενέ,τσιγάρο ,πρέφα και καφέ...και νάμασταν και σε πλήρη σύνθεση...

      Διαγραφή
    12. https://www.youtube.com/watch?v=WB5Nq2tksVo

      Διαγραφή
    13. Μ αλεθεεεεε!!! Και να θου πω έκανα ένα τεθτ προθφατα και είμαι ο ΜΕΛΕΝΙΟΣ!!!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  8. Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα να ευχηθώ..
    Πάρα πολύ ωραίο το φθινοπωριάτικο παραμύθι σου. Φανταστικές οι φωτογραφίες που το συνοδεύουν.
    Όσο για το μανιταρόσπιτο ένα όνειρο ομορφιάς.
    Νάσαι καλά αγαπητή μου Χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντένη
      χαίρομαι που σε βλέπω εδω,οσο για τις φωτογραφίες είναι απο τον περιβάλλοντα χώρο του σπιτιού μου.
      Χαιρομαι που σ αρεσε το μανιταρόσπιτο
      Νασαι καλά πάντα

      Διαγραφή
  9. νάμαι κι εγώ αφού με καλεί το Μαράκι!η αγαπημένη μας δασκάλα θέλω να πώ!
    χαίρομαι που εμφανίστηκε η .εξαφανισμένη απο μένα φίλη μου, γιατί..κάτι διαισθάνθηκα οτι τριγύριζε στα λιβάδια,προς συλλογή μανιταριών, αφού είναι ο καιρός τους.
    Χαίρομαι λοιπόν διπλά που αυτό το πανέμορφο μανιτάρι προς τέρψιν όλων των οφθαλμών, παρίσταται εδώ περήφανο, και δεν φαγώθηκε, γιατί ναι, αυτό το ομορφότερο όλων, ανήκει στην οικογένεια των δηλητηριωδών μανιταριών, και για όσους δεν γνωρίζουν τα είδη, καλό είναι να έχουν επιφυλάξεις.Αυτό ως προς τα γεγονότα.
    Συνεχίζω τώρα με το θέμα και την πα ρα τη ρη τι κό τη τά μου.
    πω πω πω.λέξη με οκτώ συλλαβές, ουσιαστικό,καλό για κρεμάλα.........
    αποσυντονίστηκα...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα απαντήσω στο επόμενο σχολιο γιατί αυτό είναι γενικό περί αμανιτών.
      Η επανεμφανισθείσα φίλη σου

      Διαγραφή
  10. Τρέλα είναι το μανιταρόσπιτο !!!!!
    Οι φωτογραφίες σου αποδίδουν καταπληκτικά τα φθινοπωρινά χρώματα !!!!!!
    Καλό Φθινόπωρο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτογραφίες του χωραφιού μου βροντοφωνάζουν την αλλαγή της Εποχής και το μοιράζομαι μαζί σας.
      Χαρά μου που την εισπράττεται.
      Φιλάκια Ράνια μου

      Διαγραφή
  11. επανέρχομαι, και ζητώ συγγνώμη γιατί χαμένη στην ομορφιά των εικόνων,προσπέρασα την αλήθεια των γραπτών.Χαρά μου δεν πειράζει,ας εμπεθωθεί, είναι δηλητηριώδη.
    Μπήκα σε άλλες σελίδες να διαβάσω για τη γατζία, με τα κόκκινα φύλλα,ξαναπρόσεξα τις φθινοπωρινές ομορφιές,
    πάτησα πάνω στα κόκκινα γράμματα, και απο εκεί ξανά στο ιστολόγιο της Βιργινίας, ας είναι αναπαυμένη η ψυχή της κοντά στο Θεό,
    και συγκινημένη ξαναγυρίζω.......
    Το παραμύθι που διάβασα στο τέλος, οχι , απο την αρχή το διάβασα, πριν προσέξω την τέχνη,
    είναι τρυφερό και όμορφο, θα το διαβάσω στη μικρή μου φίλη,αφού λατρεύει τις γοργόνες αυτή την εποχή.Τί να πώ!συγχαρητήρια Χαρά, δεν θα μπορούσες να φιάξεις κάτι λιγότερο! προσέξτε το..διαμπερές των φρούτων στο δέντρο!
    το ντεκόρ της φωτογράφισης και την αγάπη που κατοικεί μέσα του!
    τίποτα άλλο! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατ αρχάς Μπαρμπουνάκι να διευκρινήσω οτι η "γατζία", ΓΑΖΙΑ για σας,είναι το χνουδωτό κίτρινο λουλουδάκι που μοιάζει με μπαλίτσα.Τα κόκκινα φύλλα είναι απο δέντρο λωτού (λωτίας)
      Δε ξέρω απο πού οδηγήθηκες στο ιστολόγιο της Βιργινίας,που με συγκινεί ι εμένα βαθειά η σκέψη της και η εικόνα της.
      Το παραμύθι επίτηδες το έβαλα,γιατί είναι εύκολο για διαβαστεί σε μικρά παιδάκια όπως η Μυρτώ σου.Με χαρά λοιπόν θα μάθω τις εντυπώσεις της!
      Το διαμπερές των φρούτων,πάλι δεν κατάλαβα,αλλά εσύ βλέπεις αυτά που δ ε βλέπουμε όλοι οι υπόλοιποι
      Φιλάκια πολλά με πολύ-πολύ αγάπη πάντα

      Διαγραφή
    2. Μετά απο ενδελεχή έλεγχο μάλλον κατάλαβα τι διαμπερές και "νερό" εννοείς Μπαρμπουνάκι.
      Λοιπόν , ελιά αυτή είναι στο πεζούλι που χωρίζει την αυλή απο το χωράφι με τις ελιές. Ετσι η φωτό τραβηγμένη απο μπροστά φόντο έχει το χωράφι και απο την πίσω το πλακόστρωτο της αυλής.
      Διελευκάνθηκε το μυστήριο!

      Διαγραφή
    3. Εσείς που έχετε δυνατό ματι τα βλέπετε οχι σαν μερικες μερικες που φορανε και τεσσερα και δεν βλέπουν ουτε την μύτη τους αν δεν κανουν μεγένθυση...χι..χι.χ ι...Χαρά και αδέρφι...κατεβαίνω να βρω στασίδι.....

      Διαγραφή
    4. Μας έχει βάλει τα γυαλιά σ όλους τ αδέρφι,Ρουλάκι

      Διαγραφή
  12. Εκτός από τις όμορφες φωτογραφίες σου, τα σπιτάκια σου με τα μανιτάρια μου έκανε εντύπωση και μου θύμισαν πολλά τα κούμαρα, Με το πόλεμο ψάχναμε να βρούμε κουμαριές να φάμε, όμως για κάποιο παράξενο τρόπο δεν τα θυμάμαι.

    Χάρηκα που σε ξαναείδα στις (επάλξεις της κοσμογονίας μας,) εννοώ στην Μπλοκογειτονιά μας
    Πάντα με όλη την αγάπη μου Χαρά μου

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαβρίλη μου
      κουμαρα εξακολουθούμε να τρωμε ,οταν τα βρίσκουμε αναζητώντας μανιτάρια στα βουνά μας.Οχι τώρα βέβαια για λόγους επιβίωσης όπως εσέις τότε,αλλά σαν ένα "εξωτικό" φρούτο
      Σου παραθέτω κι ένα λινκ http://kantomagapi.blogspot.gr/2014/10/blog-post_13.html?showComment=1413217376768#c2368061383818571013 για τις φαρμακευτικές του ιδιότητες
      Σ ευχαριστώ για το καλωσόρισμα
      Πάντα με αγάπη
      Χαρά

      Διαγραφή
  13. εγω θα κανω ενα στασιδι για τη Ρουλιτσα μου!και θα φυγω...γιατι εχω μαθημα!!!!!αλλα θα επιστρεψω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ μια κι έπιασες στασίδι,εξομολογήσου,γιατί πολλές οι αμαρτίες σου...

      Διαγραφή
    2. Τι σας έλεγα πιο πανω;..χι.χι. το ξερω εγώ πως με σκεφεται το Μισιρλακιμισιρλάκι μας.. σου λέει μικρό κορίτσι είναι θα κουραστεί και θα θέλει στασιδι,,,,

      Διαγραφή
    3. Αααα είναι σεβαστικό κορίτσι η απούσα...το σωστό να λέγεται.

      Διαγραφή
  14. Αυτό το γλυκό φθινόπωρο έχω τρελή χαρά, όχι μόνο έχω καταφέρει να διατηρήσω ζωντανή για δυο χρόνια μια γλάστρα με τα αγαπημένα μου ροζ κυκλάμινα αλλά φέτος έβγαλε και σπόρια, που τα έριξα σε μια άδεια γλάστρα χωρίς να περιμένω τίποτα, αφού πίστευα ότι αναπαράγονται μονο με βολβούς, κι όμως στη γλάστρα ξεπετάχτηκαν μικρα καινούρια φυτά! Το πιστεύεις;
    Τα μανιταράκια είναι τόσο αγαπημένα από την εποχή που πιστεύαμε ότι κατοικούν εκεί ξωτικά και στρουμφάκια. Το σπιτάκι σου παραμυθένιο κι αυτό το μπουρί της σόμπας απίθανο! Παρόλο που για μια ακόμα φορά η ομορφιά γίνεται επικίνδυνη εμείς πέρνουμε τα μέτρα μας και την απολαμβάνουμε!
    Ας έχουμε τα μάτια ανοιχτά όσοι ευλογημένοι ζούμε κοντά στη φύση!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου
      Εγω ακόμα δεν έχω πάει να βρω κοπελούλες (κυκλάμινα δηλ.) αν κι απο τον καιρό που έφυγε η κόρη μου που τα μαζεύαμε μαζι,δεν τα ξανάκοψα,απλά απολαμβάνω την ομορφιά τους!
      Τυχερη που πολλαπλασίασες τα φυρά σου,σου εύχομαι να μην μαραθούν και σου στερήσουν την γοητεία τους για πολλά πολλά χρόνια
      Φιλάκια πολλά πολλαπλώς τυχερή μου φιλενάδα!

      Διαγραφή
    2. Τα άγρια δεν τα κόβουμε. Τώρα τελευταία μου βγαίνουν αυτές οι ευαισθησίες, γιατί από πιτσιρίκι τα ρήμαζα! Αλλά και των ανθοπωλίων είναι αφυσικα μεγάλα και με έντονα χρώματα. Το δικό μου πλησιάζει σε μέγεθος και χρώμα τα αυτοφυή.
      Και μια που πιάσαμε τη φυτολογία (= ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή) να σου πω ότι το μπουγαρίνι σου έδωσε ρέστα φέτος, πολύ λουλούδι και πολύ άρωμα! Σε λίγο θα πρέπει όμως να το μεταφερω μέσα
      Η γραντούκα από την άλλη έχει μείνει όση ακριβώς τη φύτεψα, έβγαλε με το ζόρι ένα- δυο λουλουδάκια, αλλά αντέχει το χειμώνα έξω, απλά σε προστατευμένο σημείο.
      Αυτά!

      Διαγραφή
    3. Οοσ μεγαλώνω κι εγω σέβομαι περισσότερο τη φύση,ένας λόγος παραπάνω που τσιμεντοποιείται ασύστολα και σε λίγο θα ψάχνουμε και το ραδίκι!
      Χαίρομαι που εγκληματίστηκε τόσο καλά η μπουγαρινιά στη Βυτίνα, μόνο σε μένα δε ζει τελικά.
      Σίγουρα είναι πιο ανθεκτικό φυτό απο τη γραντούκα και με πιο έντονη ανθοφορία.
      Να την απολαμβάνεις λοιπόν και να με θυμάσαι,θα σου υπενθυμίζει την αγάπη μου

      Διαγραφή
  15. Καλό φθινόπωρο,γλυκό μου μπουγαρίνι!!!Μας μάγεψες με τους κεραμιδοκόκκινους πειραματισμούς σου!!!
    Φιλάκια γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ήξερα οτι θα επανεμφανιζόσουν μ αυτή την ανάρτηση θα την είχα κάνει νωρίτερα...
      Μάθαινα όμως για την καλή σου υγεία και μ αρκούσε έστω κι έτσι
      Φιλιά πολλά σας στέλνω εκεί στο Νότο!!!

      Διαγραφή
  16. χαιρόμαστε για το αγριοτριανταφυλλακι,δεν γνωριζα αλλα έβλεπα οτι λείπει,
    κι αφου δεν φάνηκε ακόμα η αδερφούλα μου, να πω οτι εννοω, το κενό που άφησες επιτηδες για να κρεμαστούν τα φρούτα
    β' κάθετος στην τελευταία φωτογραφία, το ΄φόντο είναι διαφορετικό και ..φωτεινό(νερό) σε σχέση με τα άλλα.
    η προσέχουμε ή όχι!
    φιλια πολλάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέέέέέέ,όλα τα φρούτα κρέμονται πο τη μάνα τους,εγω δεν κρέμασα τίποτα. Τάβγαλα εκ του φυσικού (ακόμα προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς)

      Το αγριοντριανταφυλλάκι λείπει καιρούύύύυυυυυυυυυυςςςς αλλά μόνο εμένα μου τη λέτε.

      Διαγραφή
  17. Με τον τίτλο δεν συμφωνώ.... τι θα πει "Σαν Παραμύθι"???? Παραμυθένια η δημιουργία σου καλλιτέχνιδα μου, μα και οι φωτογραφίες σου υπέροχες!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι τρυφερά λόγια απο μια ειδική του είδους για να συνεχίσω!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Το πρώτο που μου ήρθε στο νου Χαρά μου μόλις είδα το μανιταράκι σου ήταν το στρουμφοχωριό . Τέλειο, παραμυθένιο, χαρούμενο και κουκλίστικο το έργο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχχαχαχχαχαχα Χαίρομαιιιιιιι Κατερινάκι που σ άρεσεεεεεεεεε!!!!
      Φιλιάααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  19. Οι φθινοπωρινές σου φωτογραφίες είναι καταπληκτικές!!!
    Το μανιταροσπιτάκι σου μου έκλεψε την καρδιά!!! Είναι βγαλμένο από τα παραμύθια!!!
    Μπράβοοοοοο!!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H Φύση τις έκανε καταπληκτικές Νεφέλη μου,εγω απλά σας τις πρόσφερα με την αγάπη μου,συνοδεία μανιταροσπιτακίου,χαχαχαχχα
      Χαίρομαι που το λάτρεψες.
      Φιλάκια καλή εβδομάδα καλό μου

      Διαγραφή
  20. Μα είναι παραμυθένιο μανιτάρι ζηλευτό !!!!! πολύ καλη δουλια με λεπτομέρεια ,,με το πέταλο
    για τύχη πάνω στην πόρτα ....αλά βλέπω και στα παραμυθία έχουν κρίση και καίνε ξύλο για το κρύο .... ο καπνοδόχος βγάζει καπνός χαχαχα
    είναι τελεια ...μια καλή ιδέα να κάνεις ένα μανιτάρι χριστουγεννιατικο με φωτάκια και ενα γριστουγεννιατικο δενδράκι έξω .....καλή εβδομάδα να εχεις και δημιουργίες πάντα ετσι όμορφα ....πολλα πολλα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρή μου Ολλανδέζα πολύ ωραία η ιδέα σου και μια που αυτή την εβδομάδα θα καταπιαστώ με τον πηλό των Χριστουγέννων γιατί όχι;;;
      Φιλάκια πολλά όμορφη,με πολύ αγάπη

      Διαγραφή
  21. Υπέροχο το μανιταράκι σου!!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τελειο το μανιταρακι σου φιλεναδα , να το κλεψω απο τωρα τι προτεινεις ????? σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα ανυπομονησία διακρίνω Μαριλιζάκι,όχι οτι εγω πάω πίσω
      Παρόλο που δεν είναι αμιγώς χριστουγεννιάτικο, γιατί όχι;;; Μεγάλη μου
      Τιμή ν ανοίξω το χορό των Χριστουγέννων και υπόσχομαι οτι έχω ακόμα ΠΟΛΛΑ...
      Φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  23. Το πρώτο σου μανιτάρι το είχα λατρέψει αλλά και αυτό είναι τόσο παραμυθένιο!!!
    Εμείς εδώ δεν έχουμε ακόμα βροχές (λίγα πράγματα) αλλά τα κυκλάμινα στο δάσος εμφανίστηκαν και είναι υπέροχα.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ άρεσε Μαριάν μου,αυτό θεωρώ οτι πλησιάζει περισσότερο απο το πρώτο στη παραμυθομορφή του.
      Φιλάκια πολλά μ άρωμα κυκλάμινου!!!

      Διαγραφή
  24. Ψάχνω να δω αυτά που βλέπει η Βαρβάρα!!!!
    Ότι και να βλέπει παρά πάνω από μένα είναι τέλειο!!!!
    Όλα με την κάθε λεπτομέρεια!!!!
    Το προηγούμενο στη Ναύπακτο το είχα βάλει στο μάτι αλλά με πρόλαβε άλλη!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδικος κόπος Ρένα, αυτά φανερώνονται μόνο σ όσους εχουν την 6η αίσθηση!
      Χαχαχχα κι εγω τ αγάπησα πολύ εκείνο το πρωτο,γι αυτό επανέλαβα το εγχείρημα
      Φιλάκια πολλά Σαλονικιά μου!!!

      Διαγραφή
  25. Δεν έχω καλύτερο από τα παραμυθοταξίδια!!
    Στο μανιταρόσπιτό σου θα ονειρευτώ απόψε...είναι υπέροχο!
    Όσο για τη φύση, ευλογία πραγματική είναι αυτή την εποχή...λατρεύω το φθινόπωρο όσο και την άνοιξη σχεδόν!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουμε τις ίδιες Εποχικές προτιμήσεις Μαράκι .
      Η Ανοιξη με ξετρελαίνει με την μαγεία της αναγέννησης ,αλλά και το Φθινόπωρο με μαγεύει με τη μελαγχολία του και τη φθίνουσα πορεία των θαυμάτων της φύσης!
      Χαίρομαι που σου έδωσα ευκαιρία για όμορφα όνειρα. Ολοι κρύβουμε ένα παιδί μέσα μας, γιατί όχι;;;
      Φιλάκιααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  26. Πολύ μου αρέσει που επέστρεψες σε μια βελτιωμένη δημιουργία του μανιταριού σου !!! Είναι που το κάνω και εγώ πάντα και μπορώ να λειτουργώ μόνη μου στο χώρο μου χωρίς τη δασκάλα και τις φωνές της!!!!!! Η εναλλαγή των εποχών , το υγρό χώμα , τα πολύχρωμα φύλλα με εμπνέουν και όλες μου οι αισθήσεις είναι σε εγρήγορση !!! Να είσαι καλά Χαρά μου και να περνάς εξίσου καλά όπου και αν βρίσκεσαι !!!
    Τα πολλά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα σεμινάρια πρέπει ν ακολουθούμε την πεπατημένη,να μάθουμε την τεχνική,να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη όπως μας την προτείνει η δασκάλα,να αφουγκραστούμε τις απορίες που θα προκύψουν,ν αποσυντονισθούμε απο τις διακοπές και τις ερωτήσεις, αλλά στο σπίτι...του δίνουμε και καταλαβαίνει, Μαρινικόλ μου !!!!χαχαχαχα
      Εκεί πια είσαι εσυ κι ο εαυτός σου, με τα σωστά και τα λάθη του ,με τις προτιμήσεις του και την δική του αισθητική.Εκεί είμαστε ΕΜΕΙΣ!
      Οσο για τις εποχές αγαπώ την κάθε μια για τους δικούς της ιδιαίτερους λόγους,αλλά παρόλο που είμαι παιδί του χειμώνα, μια που τότε γεννήθηκα , αγαπώ περισσότερο τις ενδιάμεσες εποχές,που είναι πιο γλυκές και τρυφερές κι ας με γεμίζουν μελαγχολία, όπως το Φθινόπωρο. Τ απολαμβάνω!
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη ΚΑΙ συμμαθήτρια

      Διαγραφή
  27. Κι εκεί που έλεγα θα τη βγάλω καθαρή, μόνο όμορφες φωτογραφίες έχει αναρτήσει, σκάει μύτη το μανιταρόσπιτο! Τρελάθηκα! Πάλι! Δίνω το σπίτι μου γι' αυτό!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φύση, μανιταρόσπιτο και δεντράκι δένουν τόσο όμορφα σ' αυτή σου την ανακοίνωση...
    Τα έργα σου πανέμορφα και εμπνευσμένα όπως πάντα, αλλά και τα έργα της φύσης απαθανατισμένα τόσο υπέροχα, τέχνη από μόνα τους!
    Για μένα είναι άλλη μια γλυκιά σου Καλημέρα!
    Καλημέρα Χαρά! Να έχεις μία υπέροχη και δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς την έστειλα κι εγω τούτη την ανάρτηση Σωτηρία μου,σαν άλλη μια γλυκειά Καλημέρα στη γειτονίτσα μας!!!
      Φιλάκια πολλά κι ευχαριστίες ακόμα περισσότερες

      Διαγραφή
  29. Χαρά μου καλημέρα, ένα πανέμορφο μανιταρόσπιτο λες και βγήκε από σελίδες παιδικού παραμυθιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι κι εγω το φαντάστηκα Αχτιδα μου,νάχει ξεφύγει απο παραμύθι!!!!
      Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες Χαρά, αντικατοπτρίζουν τη μαγεία του φθινοπώρου!! Το μανιταρόσπιτο τι κουκλίστικο και παραμυθένιο που είναι!!!!!!!!!!!!!!!!!! Λες και η καμινάδα θα βγάλει καπνό και το ξωτικό θα βγει στο κατώφλι ........... Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που έχουμε και τα τυχερά μας οι επαρχιώτες!!! Πού αλλού θα θαυμάσεις τέτοια φύση;;; Στο τσιμέντο,με τα μαραζωμένα απο το καυσαέριο λουλουδάκια σ ε κάποια μπαλκόνια;;;
      Ας απολαύσουμε λοιπόν Φθινόπωρο,και ας ονειρευτούμε οτι είμαστε μικρά ξωτικά...
      Φιλάκια Θάλεια μου

      Διαγραφή
  31. Μ’ αρέσει το φθινόπωρο, Χαρά μου, για τα γήινα χρώματά του, τις ταξιδιάρικες συννεφιές, τη γλυκιά θλίψη της, τις πρώτες σταγόνες βροχής, τα φύλλα των δέντρων που ταξιδεύουν με τον αέρα στρώνοντας πολύχρωμα χαλιά στις άκρες των δρόμων...

    Η ιδιαίτερη σχέση μου με την εποχή τούτη είναι επίσης οι χίλιες δυο εικόνες που μου δίνουν θέμα και αφορμή να αποτυπώνω, με στιγμιαία κλικ, στις φωτογραφίες μου όλη την αλήθεια της φύσης στη φάση της φθινοπωρινής μεταμόρφωσης.
    Άλλωστε μας δίνει και τη δυνατότητα να απολαμβάνουμε περισσότερο τις ομορφιές που «χάνονται» το καλοκαίρι…

    Όσο για τα μανιτάρια, μπορεί να μην έχουν «θέση στο τραπέζι μου» ωστόσο ομολογώ ότι τα θαυμάζω όπως και τα δικά σου παραμυθένια δημιουργήματα, τα «όμορφα κατακόκκινα καπελάκια με τις λευκές πιτσιλιές» τους!

    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απέδωσες πλήρως Στράτο ,την ομορφιά του Φθινοπώρου.Αυτή που όλοι έχουμε κατά νου κι οι περισσότεροι αγαπάμε ,παρά τη μελαγχολική διάθεση που δε φορτίζει,μια που κάτι τελειώνει,σαν τον αέναο κύκλο της ζωής.
      Εγω δημιουργώ με τα χέρια,εσύ ζωγραφίζεις με εικόνες!
      Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, νάσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
  32. Εκπληκτικό το μανιταρόσπιτό σου, Χαρά μου! Μαγικό και ονειρεμένο!
    Φιλιά πολλά, καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αν τα χαρακτηριστικά που του αποδίδετε Ελλη μου,είναι αυτά που σκεπτόμουν κι εγω όταν το έφτιαχνα.
      Φιλάκια πολλά,Καλό Φθινόπωρο στη νέα σου Πόλη!

      Διαγραφή
  33. Στην θέση μου ήρθα να σου πω ότι το παραμυθομανιταράκι σου είναι απο τα πιο όμορφα σου !! μαγικό και στην παραμικρή του λεπτομέρεια ακόμα και στην διάσημη καμινάδα του...!!! εννοείτε σαν μικρό παιδί διάβασα το παραμυθάκι με το μανιτάρι και την νεραιδούλα ..!!
    Λατρεύω το Φθινόπωρο με τα υπέροχα χρώματα του με την δροσιά του μετα απο ενα καυτό καλοκαιρακι είναι ευλογία...η κυριαρχία του κιτρινοκόκκινου του καφέ και του πράσινου στην φύση ξεκουράζει το μάτι ...Χαρά μου απο την καλοκαιρινή αντηλιά.. καλώς να μας έρθει λοιπόν...
    Χαρηκα που είδα το Ροζάκι μας.. έσκασε μύτη το κορίτσι..να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις φιλάκιααααααααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μελετηρό κορίτσι είσαι εσυ!!!! Ολα τα προλαβαίνεις κι όλα τα αναλύεις!!!
      Πόσο χαίρομαι Ρουλάκι μου,αν μπορώ να σας προσφέρω λίγη μαγεία!!!!
      Ετσι είναι όπως τα λες για το Φθινόπωρο και σου αφιερώνω αυτό
      http://youtu.be/YvxXmxmTsCw
      με πολύ τρυφερότητα κι Αγάπη.

      Χάρηκα κι εγω πολύ για το Ροζάκι μας,ελπίδα οτι θα επανακάμψει σύντομα ελπίζω.
      Ν α μου τη φιλήσεις άμα συναντηθείτε. Αντε μαζεψέ τες,πολύ έχετε χαλαρώσει εκεί κάτω...μήπως νάρθω;;;;χαχαχαχααααααααααααααααααααααα
      Φιλιά άπειρααααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
    2. Εχθες κατεβήκαμε για να ξεχειμωνιάσουμε στο Ηράκλειο αν και ακομα ο καιρός θυμίζει καλοκαιρι....... ευκαιρία ειναι να μαζέψω όλα τα κορίτσια για καφέ....χι.χι. τωρα που είμαι εδώ...θα το οργανώσω.... και θα σε πάρω τηλέφωνο να έρθεις... τι είναι Ζάκυνθος-Κρήτη...έ; μια ανάσα δρομος....!!!! σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για την εφιερωση .. μουσική και εικόνες υπαροχα δεμενα.. φιλώ σε...!!!

      Διαγραφή
  34. Λατρεύω τα μανιτάρια!! Ψευτικά και αληθινά, το δικό σου είναι καταπληκτικό και τελείως παραμυθένιο!! Τυχερή η Κυρία που θα το στολίσει το σπίτι της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου ,έχουμε τις ίδιες προτιμήσεις και χαίρομαι γι αυτό.
      Οσο για το απόκτημα,προς το παρόν παραμένει στην ιδιοκτησία μου,εκτός κι αν προκύψει κάποιος που το θέλει ντε και καλά!
      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  35. Unas fotos preciosas y el arbolito te quedó muy bonito.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Οχι, "σαν παραμύθι" , παραμυθένιο είναι το κουκλίστικο μανιταρόσπιτό σου , Χαρά μου!! Τόση ζωντάνια, τόση χαρά και χαμόγελο που σου δίνει κοιτάζοντάς το !!!!!
    Ο φαντομούλης σου στέλνει την αγάπη του, μαζί με ένα μεγάλο φιλί και μια ακόμη μεγαλύτερη αγκαλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς που κρατάτε τα σκήπτρα της φαντασίας και της δημιουργίας,με παρασύρετε.Τώρα δε πού κάτσαμε και στο ίδιο θρανίο... δε τολμώ να το φαντασθώ ,τι εξέλιξη θάχω!!!!
      Μια μεγάάάάάλη αγκαλιά απο μένα για σένα,με πολλά φιλιά στον πιο γλυκό φαντομούλη!!!!

      Διαγραφή
  37. Χαρά μου σε πεθύμησα.. χαίρομαι που είσαι καλά.. τέλειο ποστ και φωτο... καλά να περνας..
    και.. τυχεροί (όπως λες).. οσοι βλέπουν τις αλλαγες των εποχων στην φυση..
    .εμείς... είμαστε παιδια της πολης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...