...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Βρε μπας και...;

Και να πω οτι δε μου το έλεγε η Μαρία, μου το έλεγε.
Οχι ψέμματα δε μπορώ να πω.
Εγω όμως είχα τις ανασφάλειές μου,τις φοβίες μου,τις αναστολές μου (σιγά μην τις έχανα!)
-Μα είμαι τώρα εγω για τέτοια πράγματα;;;
-Γιατίίί;;;ποτέ δεν είναι αργά,η απάντηση απο τη Μαρία
-Μα στην ηλικία μου;;;
-Γιατί τι έχει η ηλικία σου;;;μια χαρά κορίτσι (δε θυμάμαι αν μου τόπε έτσι ακριβώς, αλλά αυτό εννοούσε)
-Μα...(τα"μα" συνεχίζονταν αμείωτα) δεν τόκανα στα νειάτα μου
-γιατί τώρα έχεις γεράματα;;;
Και για να μου επιβεβαιώσει οτι έχω ακόμα χρόνο μου έστειλε τη φωτό μιας Κυρίας που έκανε τ όνειρό της πραγματικότητα στα 70.
-Βλέπεις πόσο;;; έεεχεις ακόόόμα χρόνια μπροστά σου!!! υπερασπιζόταν τη γνώμη της σθεναρά
Εγω πάλι, αναποφάσιστη.
_Ο,τι ήταν να κάνω το έκανα.Αφού δεν εγινε τότε που έπρεπε...τώρα απλά θέλω να κάνω το κέφι μου.
- Πως να κάνω να σε πείσω αγύριστο κεφάλι; η Μαρία επιμένουσα, αφού το βλέπεις ,όλα τα σημάδια συνηγορούν οτι μπορείς
Πράγματι όλα τα τεστ έβγαιναν κάτι παραπάνω απο θετικά, ομως εγω φοβόμουν να αφήσω τον εαυτό μου να κάνει όνειρα.
Την ίδια άποψη με τη Μαρία, είχαν και η Αθηνά,οταν είδε τα πρώτα αποτελέσματα και η Μαριέλα αργότερα.
Ολες μ έσπρωχναν με τον τρόπο τους, αλλά μεγαλύτερη επιμονή  έδειχνε η Μαρία.
Κι επειδή έχει καταλάβει πόσο ψωροφιλότιμη είμαι, μ έριξε πολλές φορές στο φιλότιμο, χαρίζοντάς μου τα πρώτα χρειαζούμενα για την περίσταση
Εγω ή είχα κουφαθεί και δεν είχα ακούσει το βιολογικό μου ρολόι ή έκανα πως δεν τ ακούω απο φόβο μη ρεζιλευτώ.
Μα είναι πράγματα αυτά στην ηλικία μου, και με την οικονομική κρίση στο κόκκινο;;;
Είμαστε τώρα για έξοδα και νέα παιχνιδάκια;;;
Κάθε φορά όμως που βρισκόμουν στην ΑΘήνα,ακόμα πιο ευάλωτη και πιο του χεριού της, δεν έπαυε να μου πιπιλάει το μυαλό και να με σπρώχνει, οτι "μία δοκιμή θα μας (;!) πείσει"
Κι έτσι ήταν που πείστηκα και έκανα τα πρώτα δειλά βήματα.
Εκανα την πρώτη δοκιμή και με μάτια διάπλατα απο  θαυμασμό αντίκρυσα τ'  αποτέλεσμα!
Ναι,είχε γίνει το θαύμα!
Μπορούσα!!!
Αρκεί νάχα κάποιον να μ' εμπνέει και κάποιον να μου καλλιεργεί τη πίστη οτι όλα μπορούν να συμβούν αρκεί να το πιστέψεις κι αμα το πιστέψεις το σίγουρο είναι οτι μόνη σου θα το θέλεις μετά και θα το προσπαθήσεις.
Και μετά την πρώτη δοκιμή, που απέδωσε καρπούς (είχα φάει βλέπεις το μαγεμένο μήλο), ήρθε η δεύτερη...
Οταν μου πρότεινε το Μαράκι να πάω απο το σπίτι της να δοκιμάσουμε μαζί, απο τη μια αγχώθηκα κι απο την άλλη πέταξα απο τη χαρά μου!
Πήγα,καθήσαμε  αβιζαβί κι απεναντίας να βλέπω πότε σηκώνεται το φρυδι να φυλαχτώ ,μου έβαλε μπροστά όλα τα χρειαζούμενα, πορτοκαλαδίτσα,νερό ,κέικ να δυναμώσω (είχα κι ένα βήχα απερίγραπτο) κι άρχισα δειλά δειλά...
Περίμενα με αγωνία να πάρει σάρκα και οστά...Και ναιιι...μετά απο επτά ώρες απνευστί εργασίας...Ροζ, τ'  αποτέλεσμα, κοριτσάκι!!!



Το κοιτούσα και δε το πίστευα πως ήταν δυνατόν αυτή η ομορφιά νάχε γεννηθεί απο μένα (οχι απο ομορφιά καλέ, απο καπατσοσύνη, εννοώ...αμεεέσως...)

Και μετά ...γλυκάθηκα κι έκανα μόνη μου την προσπάθεια, με πολύ φόβο γιατί δε θάταν κανείς δίπλα μου να με βοηθήσει ή να με γλυτώσει έγκαιρα απο την αποτυχία κλείστηκα για ώρες στα ιδιαίτερα καιιιι...και βγήκε ένα ζουμπουρλούδικο αγοράκι!!!


Ολίγον κοκκινοπιριασμένο,γιατί έναν ίκτερο τον έβγαλε και το βάλαμε λίγο στον ήλιο να τον χάσει.
Η χαρά μου όμως δεν περιγραφόταν,τόσο που δε το κράτησα έκπληξη στο Μαράκι όπως της είχα πει φεύγοντας  και της το έδειξα πριν ακόμα σιγουρευτώ απόλυτα.
Κι οταν είδα και το δικό της ενθουσιασμό, τότε άρχισα να πιστεύω οτι ίσως να μην ήταν αργά που χτυπούσε χαρμόσυνα το βιολογικό μου ρολόι...
Οχι καλέ να γίνω μάνα!!!μα πού πήγε το μυαλό σας;;;; δεν έκανα τέστ εγκυμοσύνης αλλά τα πρώτα αβέβαια βήματα ζωγραφικής πορτραίτου με χρωματιστά μολύβια, κουτά μου.

Και τώρα κάτι μου λέει οτι θα γίνω...πολύτεκνη!!!χαχαχαχα
Προς το παρόν φαίνεται πιο δυναμικό το DNA  του συζύγου, μια που το ένα πίσω απ τ άλλο βγαίνουν γαλανά, κάτι που στα φυσικά παιδιά υπερκαλύφθηκε απο το δικό μου και βγήκαν καστανά.
Αλλά ό,τι είναι, ας έρθουν,καλοδεχούμενα!

Και μ ενθουσιασμό παραδέχομαι,οτι  ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ.

Ο,τι αγαπάς κυνήγησέ το, είναι σίγουρο οτι θα σε κατακτήσει και θα σου  ανοίξει νέους ορίζοντες.


Και είναι τόσο όμορφες οι Ανατολές!!!!



Μαράκι σ ευχαριστώ για την επιμονή και την υπομονή σου,το βαλιτσάκι γεμίζει σιγά-σιγά,όπως το υποσχέθηκες και το απίστευτο... με πράγματα που ουδέποτε είχα φαντασθεί οτι θα συνέβαιναν!!!


Ευχαριστώ όσους  πίστεψαν σε μένα και με ενδυνάμωναν,τ' αποτελέσματα του σήμερα μικρά ή μεγάλα, σίγουρα δε μου ανήκουν αποκλειστικά .

100 σχόλια :

  1. Ο χρόνος είναι σχετικός. Τώρα λέμε πως είναι αργά και μετά από δέκα χρόνια θα λέμε πως τότε είχαμε πολύ χρόνο... Η στιγμή είναι σπουδαία! Όσα μπορούμε να ζήσουμε, όποτε τα ζήσουμε. Όποια ωραία ανάμνηση έχουμε την συνδυάζουμε ποτέ με τον χρόνο; Αν πέρασες καλά σε μια εκδρομή, απλά πέρασες καλά... τι σημασία έχει το πότε; Επί του θέματος τώρα... Μπορώ να πανηγυρίσω;;; Σ'έπεισα;;; Γιούπι!!! Δεν θα μπορούσα ν'αφήσω αυτό το βαλιτσάκι άδειο με τίποτα! Όσο για τα συγκεκριμένα πορτρέτα... τι να πω που να μη φαίνεται;;; Ας μιλήσουν όσοι τα δουν. Θα απολαύσω την νίκη μου διαβάζοντάς τα...χαχαχα. Μπράβο κι από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή άφησες άλλους να μιλήσουν,κι επειδή εδώ μέσα έγινε American bar , δικαιούσαι αναμφίβολα να απολαυσεις τη νίκη σου,οπωσδήποτε είναι,όσο για μένα άσε με να διατηρώ ακόμα επιφυλάξεις (που τις ξέρεις) και να ντρέπομαι απίστευτα.
      Για άλλη μια φορα όμως, Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που ήρθες στη ζωή μου,την ανέτρεψες και την ομόρφυνες. Σ αγαπώ!

      Διαγραφή
  2. Είδες που ποτέ δεν είναι αργά !!!!!!!
    Καλά έκανε και σου επέμενε η Μαρία, γιατί εσύ έκανες θαύματα !!!!
    Μπράβο σου είναι καταπληκτικά !!!!!!
    Καλή συνέχεια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου
      κι εγω πάντα το λέω "Ποτέ μη λες ποτέ" όμως εδώ πρόκειται για θαύμα και δυσκολεύομαι να το σπιστέψω
      Ευχαριστώ πολύ για τα ένθερμά σου λόγια, νάσαι καλά.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ;;;;;;;;;
    Μπραβο, μπραβο και πάλι μπράβο!!!!
    Ξέρω πόση τόλμη θέλει να κάνεις το πρώτο βήμα από προσωπική πείρα, ξέρω πως ρισκάρεις να πάρεις μια απογοήτευση και να χάσεις το όνειρο που σε συντροφεύει, γι' αυτό αξίζει ένα μεγάλο μπράβο και στη δασκάλα που σε έσπρωξε να κάνεις αυτό το πρώτο βήμα!
    Να ξέρεις ότι σε θαυμάζω κι ότι καμαρώνω για σένα. Τη νιώθω τη χαρά σου, ειλικρινά!
    Φιλιά πολλά -πολλά, καλούς δρόμους στο καινούριο δημιουργικό ταξίδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον εμένα συνομώτησε το σύμπαν με κάποιον να μου κάνει πλάκα Νικούλι.
      Με συγκινείς μ όσα γράφεις,γιατί ανάμεσα στις γραμμές αναγνωρίζω τις σκέψεις μου, τους φόβους μου.τους δισταγμούς μου, τον ενθουσιασμό μου.
      Νάξερες πώς ψάχνω στα μάτια της Μαρίας να διαβάσω κάτι περισσότερο πίσω απο τα λόγια της!!! Ακόμα κι οταν μ επιβραβεύει,δεν το πιστεύω
      Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές αλλά και συνολικά για τα τόσο όμορφα λόγια,μακάρι να σταθώ στο ύψος των περιστάσεων.
      Baci tantiiiiiiiiii!!!

      Διαγραφή
  4. Να που οι προτροπές της Μαρίας και η επιμονή της γέννησαν ένα ταλέντο. Πολύ σωστά Χαρά μου παρατηρείς: Ότι, αγαπάς κυνηγησέτο.
    Υπέροχα τα πλασματάκια. Μοιάζουν να τους έδωσες ζωή. Σε περιμένουν και άλλα.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντένη μου
      σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Εχω κάνει πολλές υποχωρήσεις κατά καιρούς στα "θελω" μου,μία απ αυτές και τ όνειρο της ζωγραφικής.Τώρα παρακαλώ να επιμηκυνθεί ο χρόνος...μακάρι να συμβεί.
      Σ ευχαριστώ πολύ,πάντα .

      Διαγραφή
  5. Χαρα ειναι και τα δυο παραμυθενια !! αξιζει και βεβαια να συνεχισεις ,μπραβο στην καλη σου δασκαλα...τα χρωμτα ειναι υπεροχα και υα προσωπα τοσο εκφραστικα, μπραβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο τολμών νικά!!!!!!
    Το απέδειξες περίτρανα!!!!!!!
    Τι σχέση έχει η ηλικία, μου λες;
    Δε είπαμε να πας για ενόργανη στους Ολυμπιακούς!!!!!!
    Καλά που επέμενε το Μαράκι!!!!!
    Εμπρός, συνέχισε ακάθεκτη!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχχαχα μη παίρνεις όρκο οτι δε θα με δεις στην Ολυμπιακή ομάδα της ενόργανης Ρένα...ήταν να μην αρχίσω την κατηφόρα!!!!χαχαχχαχα
      Φιλάκια πολλά και συνεχίζω,ναι.

      Διαγραφή
    2. στο σπαγγατ ειναι πολυυυ καλο το Χαρουλακι μου!!!!
      Στο κατηφορι παντως τα παει μια χαρα!!!Το ανηφοριιιι την κοψομεσιαζει χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Καλώς το Λάζαρο που ήρθε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους!
      Μ έχεις δει εμένα να κάνω δοκό;;;
      Μ έχεις δει με κορίνες;;;Με κορδέλα;;;,εκεί να δει; ανεμόμυλους που κάνω,με το σώμα εννοείται.

      Διαγραφή
    4. ααααχχχχ λυγισε ο Παναγιωτακης μπροστα στην εικονα της δοκου!!!!!!!
      ανεμομυλεεεεε μουυυυυυυυυ!!!!!!!χαχαχαα

      Διαγραφή
    5. Νάρθει απο κάτω να με πιάσει, μη σπάσω κανένα παϊδι.

      Διαγραφή
  7. και είναι τόσο όμορφες οι Ανατολές στα μάτια των ...παιδιών - έργων σου!
    Χωρίς λόγια, συγχαρητήρια στην Μαρία που πίστεψε σε σένα και συγχαρητήρια σε σένα που έπεισες κι εμάς!Όσο για το μαγεμένο μήλο, θα έπρεπε να το είχες ξεχάσει, μπροστά στα σημερινά!
    ποιον νοιάζει πόσες ώρες χρειάζονται βλέποντας το αποτέλεσμα;
    Συγχαίρω, θαυμάζω ,κολλάω στις εικόνες σου! Τ έ λ ε ι ε ς !!!
    μας τρέλλανες!!! φοντο οθόνης την κάναμε τη γαλανομάτα σου!
    φιλια΄!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρό μου αγαπημένο ,ενθουσιώδες Μπαρμπουνάκι
      αν ξεχάσω την αφετηρία,δεν θα χαίρομαι κάθε φορά το νέο αποτέλεσμα.
      Και για μένα εκείνο το "Μήλο" ήταν μία εξίσου μ αυτή μεγάλη χαρά,γιατί κατάφερα κάτι που θεωρούσα αδύνατο. Γι αυτό κάθε βήμα και μία έκπληξη,κάθε αποτέλεσμα και μια μεγαλύτερη χαρά,μα πίσω απ όλα...ενα αγαπημένο πρόσωπο!
      Αυτό αξίζει όσο όλα καταφέρω μαζί!
      Φιλάκια πολλά και με κολακεύεις απίστευτα.Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. ΟΥΑΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα μπράβο είσαι ταλεντάρα και δε φαίνονται καθόλου ότι τα έχει κάνει μια πρωτάρα ....υποκλίνομαι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω νόμιζα οτι θα έλεγες "και δε σου φαινόταν καθόλου!"χαχαχαχχαχα Βουλαμμμμμμ
      Καθε μιά μας έχει τα δικά της χαρίσματα κι οταν ξεδιπλώνονται ακόμα και η ίδια εντυπωσιάζεται. Καμιά δεν υστερεί εδω μέσα.
      Φιλάκια κοριτσάκι

      Διαγραφή
    2. Αυτό που έχουμε τόσα χαρίσματα που πρέπει να τα ξεδιπλώσουμε και που εντυπωσιάζουμε κιόλας... να δεις πως το λένε... πως το λένε... α, ναι...ψώνια το λένε!!!χαχαχα

      Διαγραφή
  9. Τα σκίτσα σου είναι απίθανα!!!!
    Μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επιτέλους, η ψυχή σου !!!
    Παρεξήγησέ με , πες με μουλάρα, ή όπως αλλιώς θες, δικαίωμά σου, μα θα τολμήσω να πω πως μετά από πολύ καιρό, σε τούτες τις δημιουργίες σου σε "βλέπω"!
    Είναι ωραίο να σε βλέπω!
    Ένα φιλί και μια Κυριακάτικη καλημέρα θα σου αφήσω , περιμένοντας να αναδύεσαι πιο συχνά κι εξίσου δυνατά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγωωωωωωω εσέέέέναααααααααααα μουλάρααααα;;;Για ποιά με πέρασες;;;
      Τέτοιο κοπλιμέντο μου έκανες και να τ αρνηθώ;;;;
      https://www.youtube.com/watch?v=NOk_TNPk_-c
      Δε θα πω τίποτ άλλο γιατί τέτοιο σχόλιο δεν επιδέχεται σχολιασμού,απλά θα προσπαθήσω να "με βλέπεις" και μελλοντικά
      Φιλάκια πολλά και δυνατά.

      Διαγραφή
  11. Απίστευτα όμορφα!!!
    Μου αρέσει πολύ η εκφραστικότητα των πορτρέτων σου!!
    Συγχαρητήρια σε σένα και πολλά μπράβο και στη δασκάλα!!!
    Καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου
      σ ευχαριστώ ειλικρινά,γιατί κι εσύ ασχολείσαι με χρώματα και πινέλα και ξέρεις τις δυσκολίες του εγχειρήματος
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου κι ευχαριστίες περισσότερες.

      Διαγραφή
  12. Και μόνο βλέποντας τα δύο εξαιρετικά παιδικά πορτραίτα σου, καλή μου Χαρά, από μόνα τους επιβεβαιώνουν ότι η αγαπητή μας Μαρία έχει «μάτι» και χάρισμα να διακρίνει με την πρώτη το ταλέντο των μαθητών της! Πράγματι είσαι ταλέντο, Χαρά μου, και δεν το λέω επειδή τυγχάνει να είμαστε φίλοι, αλλά πίστεψέ με, είναι η αλήθεια.
    Επειδή θαύμασα, τότε στην έκθεση, τα έργα της Μαρίας μπορώ να πω σίγουρα πως έχεις μέλλον. Και ακόμη αυτό που λένε ότι μ’ όποιο δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις, εδώ δικαιώνεται.
    Φαντάζομαι το πόσο περήφανη θα αισθάνεται για σένα η Μαρία.
    Χαρά τα πρώτα δείγματα είναι ενθαρρυντικά γι’ αυτό συνέχισε, κοπέλα μου, το ταλέντο καλλιεργείται.

    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες-πες μπορεί να το πιστέψω Στράτο,οτι είμαι ταλέντο .Μπορεί να μη βγω στα ταλέντα του Οικονομίδη,αλλά κάποια πραγματάκια για την ευχαρίστησή μου θα τα κάνω.
      Αλλωστε και νάθελα ν αγιάσω δεν μ αφήνει ο "διάολος" με βομβαρδίζει με νέες εικόνες κι άντε να ξεφύγω...χαχαχαχα Οπότε η επιλογή είναι μονόδρομος...συνεχίζω
      ...και βλέπουμε,αν οι ελπίδες σας επαληθευτούν.
      Σ ευχαριστώ πάρα πολύ.

      Διαγραφή
    2. Αρ γιου τοκιν του μι; Εμένα λες έτσι Χαρουκλάκι;

      Διαγραφή
    3. ΧΑ !!!!επιτελους σε καταλαβε μικρε διαβολακοοο!

      Διαγραφή
    4. Γιατί δε το γράφεις κιόλας Βιλλιωτάκι;χαχαχαχχα όχι μόνο εγω η ξενόγλωσση!
      Ολίγον και για σενα ομιλώ,αλλά και για τον Κύριο που διοχετεύει βίντεο γι ανα παίρνουν αέρα τα μυαλά μου. Αρα μοιραστείτε τον "τίτλο",μόνο μην τσακωθείτε για τα δικαιώματα!!!χαχαχχαα

      Διαγραφή
  13. Μπράβο Χαρά, είναι υπέροχα τα πορτραίτα!! Με εντυπωσίασε η εκφραστικότητά τους, και αυτό το βλέμμα, είναι σαν να σου αγγίζει την ψυχή!! Ποτέ μην λες ποτέ λοιπόν. Ποτέ δεν είναι αργά. Καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου
      χίλια ευχαριστώ.Χαίρομαι τόσο πολύ οταν μου μιλούν για εκφραστικότητα,γιατί αυτό ήταν πάντα ο μεγάλος μου φόβος.Να μπορέσω να ζωντανέψω τα μάτια,να μην είναι σαν του ψόφιου ροφού.
      Φιλάκια πολλά κι ευχαριστώ

      Διαγραφή
  14. Φοβερα τα πορτραιτα σου,ειναι ετοιμα να σου σκασουν μια παιχνιδιαρικη ματια ,μεχρι να σου πιασουν την κουβεντα και νη μην προλαβεις να πεις ,λεξη ,μπραβο Χαρουλα μου ,τοχεις σιγουρα,συνεχισε....πολλα φιλια και καλη Κυριακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου δημιουργούν την αίσθηση να τα προστατεύσω στην αγκαλιά μου (ίσως κι απο μένα την ίδια,χαχαχαχχα)
      Φιλάκια πολλά Nelaki μου, σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

      Διαγραφή
  15. αφουυυ γεννηθηκες πνευμα αντιλογιας!!!!!!!!αλλα τι να σε κανουμε που σ αγαπαμε!!!!!
    Εχεις το ταλεντο εχεις το πεισμα.....αν αποκτησεις και υπομονη,δε θα σε πιανει κανεις!
    Να σου πω την αληθεια δεν εντυπωσιαστηκα απο τα πορτραιτα σου αχχαχαα...αφου ημουνα σιγουρη οτι μπορουσες να τα φτιαξεις και οτι θα ηταν ομορφα!!!!!!!
    Το σημαντικο τελικα ειναι να πιστευουμε εμεις στον εαυτο μας....Πιστευω οτι μετα απο αυτη τη προσπαθεια,δε θα εχεις πια αμφιβολιες! Να ναι καλα το Βιλλιωτακη που σε ΠΑΛΟΥΚΩΣΕ για να το κανεις!!!!!χαχαχααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα ξεχασα να γραψω οτι λαααατρεψα στο 2ο ....το κορμακι του μωρου και τα δακτυλακια του!!!!!!
      Αντεεεε να βλεπουμε το επομενοοοοοοο....κατι θα εχεις ξεκινησειιιι χιχιχιχιχ

      Διαγραφή
    2. Νάμαστε κι εδώώώώώ!!!!
      Λοιπόν παραγωγικέ μου Παναγιωτάκη (πού νάξεραν τι παράγεις!χαχαχαχα) κοίτα ποιός μιλάει!!! Φτου σου μαρή που δεν εντυπωσιάστηκες, εδώ μιλάμε για κανονική Ολυμπιάδα...ήσουνα σίγουρη, ήσουνα σίγουρη!!!Εγω γιατί δεν ήμουνα και δε μου τόλεγες να είμαι;;;
      Πριτς !ποιός σου πε οτι πείσθηκα;;;;έχουμε(έχετε ) ακόμα πολλά χιλιόμετρα να κάνετε για να με πείσετε. Οσο για παλούκωμα , θέλω να δοκιμάσω και το δικό σου,οταν τελέψεις με την παραγωγικότητα...χαχαχαχα αυτό που είπαμεεεε... ενα βράδυ...
      Εχω ξεκινήσει κορμάρα μου, αλλά αγάλια αγάλια,γιατί πάμε για πολύδιμη κύηση και πως να τα προλάβω, το ένα να κλαίει τ άλλο να θηλάζει;;;

      Διαγραφή
    3. Δεν μου άρεσε το ''αυτό που είπαμεεεε... ένα βράδυ...''. Είναι κάτι που πρέπει να ξέρω;;;

      Διαγραφή
    4. ....θελουμε σα νεα κοριτσια να ξεπορτισουμε...........χαχαχαχαα

      Διαγραφή
    5. Oooooohhhh noooo,my dear!
      One night ... with Panagiotakis,is secret...i'm so sorry.

      Διαγραφή
    6. Εσύ ειδικά,δε σε κλείνει σπίτι, δε το συζητώ...
      Να βγούμε,να μπούμε,ένα βράδυ βρε αδελφέ,ο,τι θέλουμε το κάνουμε!

      Διαγραφή
  16. !!!!!!!!!!!!!!!!....έχω μείνει ΑΦΩΝΗ!!!!!!ποσά αλλά ταλέντα έχεις??????????ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!!!!ΣΥΓΧΑΤΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!αυτή η νεραιδουλα με τα μαγικά χρωματιστά μολύβια δεν μπορεί να με αγγίξει λιιιιιιγο!!τόσο δα!(αν και ούτε με μαγικά με βλέπω!!).....είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανακαλύπτομαι κι εγω σαν τον Τάφο της Αμφίπολης Ρουλάκι,τι θα βρω μέσα, ένας Θεός κι οι αρχαιολόγοι που μ έχουν αναλάβει ξέρουν!
      Δοκίμασε μια φορά σ ένα σεμινάριο της Μαρίας και μετά αποφάσισε αν σ άγγιξε το μαγικό ραβδάκι ή όχι...
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυυυυυ

      Διαγραφή
  17. Mας γέμισες ομορφιές!!!
    Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!
    ΄Ασε τα ζώδια, τους αριθμούς και ότι άλλο θέλει να προσδιορίζει την ύπαρξή σου και συνέχισε να δίνεσαι σε ότι αγαπάς...
    Μια υπέροχη Κυριακή να έχεις!
    Πολλά φιλιά.....♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου
      τα ζώδια δεν τα πίστεψα ποτέ,ή σχεδόν ποτέ ( εκτός απο περιπτώσεις που ο πνιγμένος απο τα μαλλιά του πιάνεται,χαχαχχα) ακριβώς επειδή δεν έυρισκα κάτι να μ αντιπροσωπεύει. Πάντα ακολουθούσα την καρδιά, το ίδιο κάνω και τώρα!
      Αυτό είναι η πιο σίγουρη πυξίδα,απλά μετανοιώνω γιατί να μην είχε γίνει νωρίτερα.
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ

      Διαγραφή
  18. Μπράβο κουστουνάκι μου!!! Υπέροχα τα ΄΄μωρά σου΄΄ !!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααχχχ ετσι που το πάω θα πάρω επίδομα πολύτεκνης!!!χαχαχαχαχα
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ Σ Ε ΒΛΕΠΩ ΕΔΩ κοριτσάκι!!!
      Φιλιά πολλά στο μακρυνό Βορρά.

      Διαγραφή
  19. Είδες τελικά που όλοι θέλουμε ένα μικρό σπρωξιματάκι και να που κάνουμε θαυματα.Πολύ όμορφα τα σχέδια σου και δεν δείχνουν καθόλου ότι είσαι πρωτάρα στην ζωγραφική.Μπράβο συνέχισε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα μικρό χρειάζονται και κανονικοί άνθρωποι...εδώ νοίκιασα μπουλντόζα!!!χαχαχα.

      Διαγραφή
    2. Μαρακι μου τι καλά που έκανες..!! άπαιχτη δασκάλα !! τελικα θα κανεις σχολή και ξέρεις τι εννοώ. έ; με το που θα βλέπουμε πίνακες θα ξερουμε οτι έσυ θα εισαι απο πίσω με τα μαθηματα σου.... βγαζεις ταλεντα ..!!! για την μαθήτρια πάω να της τα ψαλω..παρακάτω..χι.χι..

      Διαγραφή
    3. Νάσια μου
      σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Είμαι και θα παραμείνω πρωτάρα,μ ό,τι αυτό συνεπάγεται...
      Φιλάκια πολλά και θα προσπαθήσω νάσαι σίγουρη.

      Διαγραφή
    4. Σώπα ρε Εβερτ!!!
      Τι υπονοείς δηλ.οτι είχα τέτοιο βάρος που δε ξεκουνιόμουν με σπρωξιματάκι;;;
      Εσυ φταίς που με γυρίζεις στα καπηλειά. Ακου μπουλντόζα νοίκιασε! Να σε πλερώσουμε Κυρία μου

      Διαγραφή
    5. Ρουλάκι μου
      τόσο επηρεασμένη είμαι απο τη δασκάλα που έκανα ένα μωρό ίδιο εκείνη..΄ενα φρύδι σηκωμένο,ΝΑΑΑΑ!!! Μόνο Σχολή θα κάνει; θα μας καταστρέψει τα μοντέλα! χαχαχαχα
      Ελα να συναντηθούμε το Χειμώνα (μάλλον βάζουμε στόχο τη γιορτή μου) στην Αθήνα...

      Διαγραφή
    6. Βάζε εσύ στόχους και τα λέμε μέχρι τότε.. .. .........................

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια Χαρά μου, ζωγραφίζεις τέλεια!!! Σε ζηλεύω (με την καλή έννοια)!!!!
    Είναι τόσο εκφραστικά, είναι καταπληκτικά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε χρειάζονται διευκρινήσεις καταλαβαινόμαστε Νεφέλη μου,τόσο καλά λόγια,αλλοίμονο να τα παιρνα "με την κακή έννοια"!!! χαχαχαχα
      Σ ευχαριστώ και σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
  21. Από σένα όλα τα περίμενα και περιμένω πολλά περισσότερα γλυκιά μου.Υπέροχα έργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αγχώνεις Αχτίδα μου,πόσα άλλα περισσότερα;;; Μη βάζεις ιδέες...

      Διαγραφή
  22. H Mαρία είχε δίκιο το ταλέντο είναι κρυμeνο έως ότου παρουσιατεί ευκαιρία,
    πoλύ ωραία μα και τα γαλανά μάτια σκλαβώνουν.
    By colored pencils

    Congratulations

    love
    Gabriel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου Γαβρίλη
      σ ευχαριστώ απο καρδιάς!
      Χαίρομαι που επιβραεύεις κι εσυ τις πρώτες μου προσπάθειες

      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  23. Χαρα τα εργα σου ειναι πανεμορφα! Το εχεις με τα μολυβια ! Μπραβο σου! Τα ματια της δασκαλας ειδαν πολυ σωστα και με το δικαιο της σε εσπρωξε. Καλη συνεχεια γιατι μπορεις πολλα!!!φιλακια και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό κι αγαπημένο,μακάρι να μπορούσα να χωθώ σ ένα μαγικό εργαστήρι όπως αυτό που μαζεύεστε εσείς και ν απολάμβανα μάθηση με όμορφη παρέα!!!
      Προς το παρόν μόνη,προσπαθώ να εκπαιδευθώ.
      Φιλάκια πολλά καλή μου.

      Διαγραφή
  24. Έχω μείνει πόση ώρα στο μπλογκ σου και τα χαζεύω!! Εκπληκτικά και απίστευτα εκφραστικά πορτραίτα!! Χαίρομαι που επέμενε να το κάνεις και εσύ που ''επεσες'' στις πιέσεις της τελικά!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είμαι εγω ...τραβάτε με κι ας κλαίω Ελεάνα,χαχαχαχχα
      Χαίρομαι που σ αρεσαν και σ' ευχαριστώ που ήσουν εδώ!

      Διαγραφή
  25. Θαυμάζω τη Μαρία (παρά το γεγονός ότι λίγο την γνωρίζω ) διότι είναι η ίδια μια σπουδαία και καταξιωμένη ζωγράφος χωρίς αμφιβολία!!! Ομως τη θαυμάζω ακόμα περισσότερο για την διορατικότητά της ως δασκάλα πλέον και τελικά είχε δίκιο !!!
    Εσύ έχεις τα χρώματα , τα πινέλα, την Μαρία, βρεφάκια που μυρίζουν μωρουδίλα, πορτοκαλάδα , κέικ τάλαντο φτάνει πια το σπρώξιμο ....προχώρα , λατρεύω τα αθώα παιδικά μουτράκια !!!! Εύγε σου που υπέκυψες!!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προχωράω Μαρινικόλ μου, μάλλον εσείς πάλι θα μου πείτε "σταμάτα πια να τεκνοποιείς",αλλά τα λατρεύω κι εγω και μου θυμίζουν επίσης,οπότε...σ αυτά θα εκπαιδευθώ.
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώώώώ.

      Διαγραφή
  26. Εδώ και ώρα έχω μεινει με ένα στόμα ναααααααα ανοιγμένο..!!! γιατί παιδι μου δεν άκουγες τόσο καιρό την δασκαλα΄σου;.. έ; θες να τα ακούσεις; να έχουμε τόσο ταλεντο και να πηγαίνει χαμενο; ειναι αμαρτία απο τον Θεό πουλακι μου .. και μας στερεις και εμας απο το να τα θαυμαζουμε..εεεεε δεν τρώγεσαι...χι.χι !!! τι καλα που έκανε το Μαρακι μας και σε παρακίνησε..και με την πορτοκαλαδα σου και με το κεικ σου.. εεεεε να μην το παρεις απόφαση;..χι.χι καιρος ήταν !!! το ιδιο όμορφα σαν και σένα νιώσαμε και εμεις όταν είδαμε τι μπορείς να καταφέρεις.. είδες την συνομίλικη μου που σου είπε η Μαρία ..οτι ξεκινησε στα......αστα χρονια δεν λεμε.. μπραβο σου που ποτέ δεν λεμε ποτέ..!!! πόσο χαιρομαι..!!! τι ταλεντα έχει αυτή η γειτονιά..!!! και εμεις περήφανες που μοιράζεσαι μαζί μας το ντεμπούντο σου στην πιο ομορφη τέχνη.. την ζωγραφική... !! μπράβο σου αγαπη μου...έχεις το βαλιτσακι έχεις το ταλεντο.. εεεεεεε τραβα μπρός Χαρα μας..!! σε γκυκοφιλώ πολύ χαρούμενη..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς τα είπαμε διεξοδικά και τηλεφωνικά.Είμαι σίγουρη οτι ακομα κι εσύ (μετά την Κατερίνα σου) θα έκανες κάτι εξ ίσου όμορφο με τη σωστή καθοδήγηση της φιλενάδας μας στην Κρήτη.δεν έγινε,ίσως κάποια άλλη φορά, όμως είμαι σίγουρη μετά απο τη δική μου εμπειρία,οτι αμα θέλεις μπορείς!
      Φιλάκια άπειρα και σ ευχαριστώ ολόψυχα για όλα!!!

      Και μη ξεχνάς, το Χειμώνα στην ΑΘήνα...

      Διαγραφή
  27. Δεν υπάρχεις λέμε!! Είναι όνειρο οι ζωγραφιές σου! Αλλά...είχες και τέλεια δασκάλα ;) Γλυκά φιλιά και καλή εβδομάδα Χαρά μου και Μαρία μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μολυβοκόριτσο έκανε το θαύμα του ,Πέτρα μου,Μεγάλη η Χάρη Του!!!
      Ευχαριστώ κι ανταποδίδω τα πιο γλυκά φιλιά

      Διαγραφή
  28. Απαντήσεις
    1. Πολύ τιμητικό αυτό που γράφεις Στέλιο μου,να το πιστέψω;;;
      Νάσαι καλά,σ ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  29. Κοίτα να δεις Χαρά μου, απ΄ τις ζωγραφιές που μας έδειχνες κατά καιρούς και ειδικά απ΄ τις ακουαρέλες σου, φαινόταν ότι το "είχες", απλά χρειαζόσουν και άλλη ώθηση!
    Τώρα πρέπει να σε βεβαιώσω, πως τα πορτρέτα παιδιών ειδικά μωρών, είναι ότι πιο δύσκολο, γιατί συνήθως μοιάζουν με γεροντάκια... αλλά εσύ όχι μόνο τα πέτυχες υπέροχα, αλλά απέδωσες και τη παιδική φρεσκάδα!
    Χίλια μπράβο σου αξίζουν!
    ΑΦιλάκια με όλο μου τον θαυμασμό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου
      οταν βάζω ζωγραφικά έργα και μου σχολιάζετε άνθρωποι που γνωρίζω τη δουλειά σας,νάξερες πόσο ντρέπομαι,αλλά και πόσο χαίρομαι συνάμα απο τέτοιες κριτικές!!!
      Ειλικρινά σ ευχαριστώ. Μου τονώνεις το ηθικό και με κάνεις να θέλω να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου
      Χίλια ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ απο καρδιάς.
      Φιλάκια πολλά με Αγάπη και ταπεινοφροσύνη!!!!

      Διαγραφή
  30. Καλιο αργα παρα ποτε δεν λενε? Το καλλιτεχνικο σου ταπεραμεντο επιτελους ηλθε στην επιφανεια με τις δυο νεες φανταστικες δημιουργιες σου. Απλως χρειαζοσουν ενα σπρωξιματακι. Ευτυχως που η ...........μπουλντοζα της Μαριας εκανε την δουλεια της!!!!!!!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ήξερα οτι θα ξέσπαγε τσουνάμι δημιουργικότητας μετά την συνταξιοδότηση θάχα φύγει πολύ νωρίτερα.
      Κι εσυ τέκνον Βρούττε ,τη μπουλντόζα;;;; Α,ρε Μαρία τι μου κάνεις!!!
      Φιλάκια Αννιώ μου

      Διαγραφή
  31. !!!!!!!!!!!
    Εντάξει!! Είναι εκπληκτικά και τα δύο! Απέδωσες δε τέλεια το βλέμμα!
    Πολλά συγχαρητήρια και... καλή συνέχεια!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥ Ελλη μου.
      Τι μπορώ να πω άλλο;
      Φιλάκια πολλά με αγάπη

      Διαγραφή
  32. Είναι απο αυτές τις στιγμές που ενώ έχεις μείνει έκθαμβος δε μπορείς να βρεις τις σωστές λέξεις για να περιγράψεις αυτό που νιώθεις ή αυτό που βλέπεις..... ε, αν αυτό σου λέει κάτι πάει να πει πώς καταλαβαινόμαστε..... καλή συνέχεια κορίτσι μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φυσικά καταλαβαινόμαστε και ντρέπομαι πολύ,να σου εξομολογηθώ
      Φιλάκια πολλαααά

      Διαγραφή
  33. Σ'αυτές τις γαλανές ματάρες καρφώθηκαν τα μάτια μου !!!! Σ'αυτά τα γαλανά , γλυκά ματάκια της τρυφερής μικρούλας, σ'αυτές της γαλάζιες λίμνες του γλυκύτατου μπόμπιρα!!!!
    Νομίζω ότι τα μολύβια σου βρήκαν στο δρόμο τους τα χέρια σου !!! Και δημιούργησαν όνειρα !!!! γιατί όνειρο είναι οι ζωγραφιές σου, Χαρά μου!!
    Φιλί και αγκαλιά μεγάλη σου στέλνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έρχονται δάκρυα στα μάτια, στο λέω ειλικρινά και δεν είναι καν γαλάζια τα μάτια μου,λίμνες όμως όπως πάει το πράμα θα γίνουν.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ φιλενάδα μου γλυκειά
      Ανταποδίδω φιλί κι αγκαλιά πιο σφιχτη απο ποτέ

      Διαγραφή
  34. Χαρά μου είναι υπέροχα τα έργα σου, η Μαρία είχε δίκιο που επέμενε. Εύχομαι να συνεχίσεις με τον ίδιο ζήλο για να έχουμε και εμείς τη χαρά να θαυμάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου,όσο για τη συνέχεια,μάλλον προβλέπεται θυελλώδης...χαχαχαχα προς μεγάλη ευχαρίστηση της δασκάλας!
      Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  35. Άσε κορίτσι μου ότι άλλο κάνεις και ασχολείσου μόνο με την ζωγραφική, είσαι μεγάλο ταλέντο πόσες φορές πρέπει να σου το πούμε!!!! Άντε ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ για να θαυμάσουμε και μια δική σου έκθεση!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΙΛΑΣ ΚΙ ΕΣΥΥΥΥΥΥΥ;;;;ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΒΟΥΛΩΣΕΙ ΜΑΤΙΑ ,ΣΤΟΜΑ;;;
      Οσο για την έκθεση,Κυρία μου,μάλλον θάμαστε μαζί...χαχαχαχαχα όχι που θα τη γλύτωνες!
      Οσο για ν αφήσω τα άλλα και ν ασχοληθώ αποκλειστικά με τη ζωγραφική,ξέρω οτι αν τόκανα θα βαριόμουν κάποια στιγμή. Γι αυτό ασχολούμαι με πολλά και διαφορετικά γιατί εναλάσσεται το ενδιαφέρον κι ο ενθουσιασμός.
      Φιλάκια πολλά και θα τα πούμε στην έκθεση...

      Διαγραφή
  36. Tantissimi complimenti Gioia... è incantevole, splendido questo tuo lavoro...sei bravissima!!!!
    Un abbraccio e un caro saluto dall'Italia.
    Annarita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Cara Annarita
      Grazie tanto per il tuo entusiasmo.
      Onestamente mi vergogno di tante belle parole che mi si scrive
      Mille grazie,veramente

      baci dalla
      Gioia

      Διαγραφή
  37. Δεν το συζητώ πως πρέπει διαρκώς να μαθαίνουμε νέες τέχνες! Αυτή είναι η αρχή της ευτυχίας, οι όμορφες δημιουργικές δραστηριότητες! Τα σχέδιά σου πανέμορφα! Γεια στα χεράκια σου. ¨Εκανα μία τουρ στα ταξίδια σου και είδα πως έχουμε την ίδια αγάπη για την νεοκλασσική αρχιτεκτονική (για σένα είναι απόλυτα λογικό γιατί έχεις και ιταλιάνικες ρίζες και ζεις και στη Ζάκυνθο!) , γι αυτό σου άρεσε και η Θεσσαλονίκη. Την ανάρτηση για τη Σαλονίκη δεν την βρήκα, όταν ευκαιρήσεις στείλε μου τον σύνδεσμο να καμαρώσω! Ciao bella!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ακόμα Θεσσαλονικιά στην παρέα μου και πόσο χαίρομαι δε λέγεται!
      Καλώς κατάλαβες Χριστίνα μου οτι μου αρέσει η νεοκλασσική αρχιτεκτονική.Εντυπωσιάζομαι με τις Πόλεις που έχουν ταυτότητα και παρελθόν ,μακάρι να μπορούσαν νάταν έτσι όλες οι Πόλεις στην Ελλάδα, όπως αυτές που θαυμάζουμε στο εξωτερικό. Δυστυχώς όμως λίγες διατηρούν αυτή την ομορφιά,οι περισσότερες παραδόθηκαν θυσια στο βωμό της αντιπαροχής και της αστυφιλίας.
      Η Ζάκυνθος δε συνωμότησε η φύση για την καταστροφή της.Ετσι μένει η Κέρκυρα να θαυμάζουμε περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαίς.
      Το λινκ στο ντελιβέρισα ήδη.Ελπίζω την επόμενη φορά, που θα έχω διατριβή κάνει στις θεματικές (και όχι μόνο) αναρτήσεις σου να τη δω μ ακόμα πιο ερωτευμένα μάτια.
      Buona notte carina!!!

      Διαγραφή
  38. Τι παιδιά είναι αυτά Χαρά μου!!!! Ειδικά το μωρό είναι για ρούφηγμα και ζούλημα!!!
    Τι παραπάνω να πω από τα τόσο όμορφα που σου είπαν από την ψυχή τους παραπάνω;; Είσαι εκπληκτική ζωγράφος Πεπίτα μου!! Να το πιστέψεις και χίλια μπράβο στην δασκάλα σου, την μέντορά σου!! Σε πήρε από το χέρι και σε οδήγησε και σου άφησε χώρο να περιπλανηθείς και να εξερευνήσεις τις δυνατότητές σου και το ταλέντο σου!! Μπράβο της!! Θα ναι πολύ περήφανη για σένα!!
    Να που έρχεται το πλήρωμα του χρόνου για να φανερωθεί το ταλέντο σου!!!
    Να σαι πάντα έτσι δημιουργική και να πραγματοποιείς τα όνειρά σου Χαρά μου γιατί είναι τόσο απελευθερωτικό και σε εξελίσσει περισσότερο!!!
    Είναι καταπληκτικά τα παιδιά σου!! ♥♥♥ Σε θαυμάζω!!
    Φιλάκια πολλά κι εννοείται σύντομα πολύτεκνη!!!!!! ;))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι υπέροχη ζωγράφος είσαι Χαρούλα μου!!! Τα μωρά σου "μιλάνε" !!!!
    Συγχαρητήρια θερμά, τόχεις!!!!
    Ετοιμάσου για έκθεση!!!!!
    Αξίζεις πολλά!
    Με αγάπη και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χαρά μου είσαι καταπληκτική και στη ζωγραφική !!και τα δυό μωρά σου είναι υπέροχα,!!!αυτό το ζουμπουρλούδικο μωρό το λάτρεψα !!!περιμένω τα επόμενα....καλή συνέχεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Βρε Χαρούλα, αμφέβαλες για το ταλέντο σου? Εσύ που ζωγραφίζεις τόσο όμορφες ακουαρέλες, δεν θα μπορούσες να πιάσεις τα μολύβια? Εδώ η δασκάλα κάνει κι αυτές ακόμα που δεν έχουν πιάσει μολύβι να μπορούν να κάνουν πορτραίτα!! Τέλεια είναι και τα δύο μωρά σου...υπέροχα!!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...