...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Φαναράκι μου λαμπρό,φέγγε μου να περπατώ...

Πού είχαμε μείνει;;;
Α, ναι! στα της ΑΘήνας .
Όμως το ταξίδι είχε πριν και μετά και για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, ο ερχομός στην Πρωτεύουσα πάντα περιλαμβάνει κάτι καλλιτεχνικό.
Εξετάσεις σώματος,αλλά κι  εξετάσεις πνεύματος. Μην αφήσουμε το πνεύμα ατάϊστο και μας κατηγορήσει για παραμέληση και περιπέσει σ΄ ασιτία!
Έτσι λοιπόν άρτι αφιχθείσα εγω εξ Ιονίου πελάγους, που μποφόρ έδινε αλλά μποφόρ δεν συναντήσαμε (έτσι για να με διαλύει κάθε φορά μέχρι να πατήσω στεριά),άρτι αφιχθείσα η δασκάλα εκ της Συμπρωτεύουσας, οι συμμαθήτριες απ όλη την Αττική κι όχι μόνο,  σμίξαμε τις αγκαλιές (λίγο ακόμα και δε θα μας χώραγαν)  τις πατήσαμε κάτω απο τον πλάστη και τις κάναμε ...πηλό!!!


Η παρέα,άπαιχτη όπως πάντα.
Τόσο που τη συνήθισα που δε θα μπορούσα  να συγχρονιστώ σ΄ άλλη τάξη.
Γέλια,χαρές, φιλιά,αγκαλιές μ αγαπημένα πρόσωπα (ήταν άγνωστα αλλά έγιναν γνωστά κι αγαπημένα) που μοιραζόμαστε τις καλλιτεχνικές ανησυχίες μας, ανταλλάσσουμε τις απορίες μας, βρίσκουμε λύσεις, πλάθουμε εικόνες και τις μετατρέπουμε σε χειροπιαστά δημιουργήματα με πολύ χρώμα,φως κι έμπνευση!


Ξέρω οτι θάχετε δει σ άλλες συμμαθήτριες το προϊόν αυτής της δημιουργικής συνάντησης που μ έκανε να μετράω τα χιλιόμετρα να λιγοστεύουν, όμως κάθε παρτίδα και διαφορετική, κάθε αντικείμενο το ίδιο καλούπι αλλά με τη προσωπική σφραγίδα της δημιουργού του.


Ετσι με πολύ περηφάνεια σας παρουσιάζω τα δικά μου φαναράκια,


που παρά το ότι μετά απο το σεμινάριο με διέλυσε η ίωση, που κράτησε επι μακρόν (απ αυτή το ταξίδι  αυτό καταγράφεται στις μαύρες σελίδες, με 2-3 φωτεινές εξαιρέσεις) εν τούτοις έριξαν το γλυκό τους φως, αυτό που είχαν φορτισθεί κατά την κατασκευή τους,


χαρά και αισιοδοξία και έτσι ο λόγος του ταξιδιού χρίστηκε απο "σχετική" επιτυχία ,να μην πω καθολική,αν και κατ εμέ έτσι είναι


Και για το τέλος ΣΑΣ ευχαριστώ για τη θερμή υποδοχή των μωρών μου και τη θετική ώθηση για τη συνέχεια.
Μέχρι λοιπόν το Φεβρουάριο...(μάλλον θα γίνουν τα βαφτίσια) εγώ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ, ευγνωμονούσα!

44 σχόλια :

  1. Απίθανα τα φαναράκια σου Χαρά μου.
    Για άλλη μοια φορά μας εκπλήσεις με το πολύπλευρο ταλέντο σου.
    Υπόσχομαι να παραστώ στα βαφτίσια.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ντένη μου,για τα καλά σου λόγια
      Οσο για την υπόσχεση ,πρόσεχε,γιατί είμαι απαιτητική οταν μου τάζουν...χαχαχαχα
      Νάσαι καλά πάντα

      Διαγραφή
  2. Me han gustado mucho porque son muy originales. Los colores también son muy bonitos y cuando se encienden parecen mágicas.
    Un saludo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Mari .
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΟΣΟ
      ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ

      Διαγραφή
  3. υπέροχα και τα τρια αλλα το χριστουγεννιατικο θα στο κλεψω για την περωτη μερα του χριστουγεννιατικου πανηγυριού του stars and icicles φιλι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μεγάλη μου ΧΑΡΑ,φιλενάδα.
      Γι αυτό τόβαλα,νάχεις ν αρχίσουμε το χορό. Το Νοέμβριο θάχουμε τη συνέχεια
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Τα «Αθηναϊκά σεμινάρια», τελικά, αγαπητή μου Χαρά, αποκτούν μέγιστο ενδιαφέρον!
    Καλό θα είναι, λοιπόν, να ξεχάσεις τις «μαύρες σελίδες» του ταξιδιού σου καθώς και τις «εξετάσεις σώματος», ίσως και κάποιο «δεν»… (πως κολλάω, βρε παιδί μου εγώ στα ασήμαντα…) και να δώσεις σημασία στις πολύτιμες «φωτεινές εξαιρέσεις», στην καλλιτεχνία, στη μάθηση, στο αποτέλεσμα που όλοι θαυμάζουμε ιδίως αυτά τα δυο θαυμάσια προσωπάκια της περασμένης ανάρτησης που, ειλικρινά, με μάγεψαν!

    Εύχομαι, κοπέλα μου, να έχεις την υγειά σου και να δημιουργείς όλα τούτα τα ωραία, ακριβώς για να μην «περιπέσει το πνεύμα σε ασιτία».

    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Στράτο,είναι αυτά που κάνουν τα ξυνά γλυκά!
      Η καλή παρέα,συνυφασμένη με νέες τεχνικές είναι ο,τι καλλίτερο να ξεπεράσεις ότι σ απασχολεί έστω και για ένα διήμερο.
      Οσο κι αν δε το πιστεύεις, το λέω και το φωνάζω οτι ήταν το μεγαλύτερο σε διάρκεια ταξίδι,με τις λιγότερες ευκαιρίες χαράς.Γι αυτό να εμπιστεύεσαι την αλήθεια αυτού του αρνητικού συνδέσμου.
      Νοιώθω οτι πραγματικά βιώνω μία δεύτερη Άνοιξη μ όλα αυτά τα πρωτόγνωρα και τ απολαμβάνω!
      Σ ευχαριστώ για την ευχή και θα φροντίσω,είμαι και λιχούδα!χαχαχαχχα
      καλό Σ/κ

      Διαγραφή
  5. Τι γλυκά και όμορφα τα φαναράκια....
    και πόση γλύκα και παιδικότητα κρύβουν τα όμορφα σχέδιά τους.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα βγαίνει το παιδί που κρύβουμε μέσα μας Φλωράκι μου, σ ό,τι κι αν κάνουμε που αγαπάμε.Συμφωνείς;
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Τι ομορφα φαναρακια,τι γλυκα σχεδια,με οτι και να καταπιαστεις του δινεις κατι απο τη γλυκα και τη χαρα σου ,πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι όπως τα λες Nelaki,"απο τη χαρά μου"!
      Φιλάκια πολλά στην μακρινή Κομοτηνή.

      Διαγραφή
  7. Ωραία, φωτεινή , ελπιδοφόρα ανάρτηση που μας βάζει σιγά σιγά και στο κλίμα των Χριστουγέννων με τη γλύκα. :)) Λοιπόν πέρασα να σε διαβάσω και να σου ευχηθώ μια χαρούμενη Κυριακή. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα τα φαναράκια!!!! Με κάποια προτίμηση σ'αυτο με τα ψηλά σπιτάκια!!!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τρομερά καλοφτιαγμένα και γουστόζικα τα φαναράκια σου!!! Ουάου!!! Πάντα χρυσοχέρα και δημιουργική χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι φανταστικά όλα ιδιαίτερα το πρώτο Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εδωσες χρώματα χαρούμενα!
    Ακόμη και στο γκρι!
    Κάτι σημαίνει αυτό, προδίδει την αισιοδοξία σου!
    Καλέ έγινα και ψυχολόγος;
    Αυτό βλέπω αυτό μαρτυράω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφα που είναι!!! και στο τέλος που είναι σκοτάδι και τα έχεις ανάψει, τι υπέροχα παιχνιδίσματα κάνει το φως!!!
    Σαν από παραμύθι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα Χαρά μου... Υπέροχα!
    Θαύμασα την ζωγραφική σου και τα πήλινα...
    Κάθε φορά μας αφήνεις έκπληκτους με το ταλέντο σου...
    Να΄ σαι καλά να δημιουργείς...
    Μια όμορφη Κυριακή εύχομαι...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι και το πρώτο χριστουγεννιάτικο θέμα!! Πολύ μου άρεσε ο Χιονάνθρωπός σου. Και ναι η τελευταία φωτό είναι όνειρο!! Εύγε Χαρά γι΄ άλλη μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Χαρά μου , υπέροχα τα φαναράκια σου! Τα λάτρεψα ειδικά αυτό με την τουλίπα και φυσικά το χριστουγεννιάτικο!!
    Έτσι είναι όταν υπάρχει ταλέντο τα λόγια είναι περιττά !
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε φαντάζομαι τις κρύες νύχτες του χειμώνα ,όλα στη σειρά αναμμένα να σου δίνουν το γλυκό τους φως και εσύ να τα καμαρώνεις σαν λαμπερό αστέρι !!! Είσαι ατέρι Χαρά μου σε ότι και αν καταπιαστείς !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό με το Φεβρουάριο δεν το κατάλαβα, αλλά το προσπερνώ γιατί τα φαναράκια σου τα λάτρεψα!
    Έχεις ανοίξει τα φτερά σου και μου αρέσει πολύ που δοκιμάζεις καινούρια πράγματα και πετυχαίνεις τόσο όμορφο αποτέλεσμα!
    Φιλια πολλά,καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα θα σου εξηγήσω από κοντά για τα βαφτίσια. Τώρα θα'χεις άλλη απορία...χαχαχα.

      Διαγραφή
  18. Μπράβο Χαρά!!!
    Τα φαναράκια σου έγιναν καταπληκτικά!!!
    Καλή βδομάδα!
    Φιλάκια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα πόσο όμορφα είναι !!!!
    Πραγματικά υπέροχα !!!! Γεια στα χέρια σου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα πιο ωραία φαναρακια που εχω δει ποτέ!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πραγματικά όμορφα φαναράκια το καλύτερο που μου άρεσε είναι το SPRING LANTERN
    κι όλυτά φτιαγμένα με τα χέρια σου από πηλό.

    Με την αγάπη μου

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έτσι σε θέλω Χαρά μου, να μη το βάζεις με τίποτα κάτω και πάντα να δημιουργείς!
    Τι καλή ιδέα αυτά τα φαναράκια από πολύχρωμο πηλό!
    Και πόσο χαίρομαι για την αγγελία της βάπτισης ... θέλουμε και από εκεί όμως πολλές φωτό!

    ΑΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά και πάντα να σε προσέχεις! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παραμυθένια τα φαναράκια σου Χαρά μου, με τη δική σου σφραγίδα. Καλή εβδομάδα να έχεις, όμορφη και γλυκιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ θα σταθώ στις εξετασεις του πνεύματος Χαρά μου και στην τάξη...των μαθηματων αυτά ναι τα ζήλεψα.. τα μαθήματα.. τις συναντήσεις τα γέλια.. και τα αποτελεσματα των συναντήσεων...που κάθε φορα μας τα παρουσιαζεις με τον δικο σου μοναδικο τρόπο τα φαναράκια σου ας φωτίζουν καθε μονοπάτι σου..ψυχή μου...αυτο με την τουλιπα ξεχωριστό.. οπως εσύ.... να έχεις μια όμορφη εβδομαδα Χαρούλακι μου..φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. οσο παει κ καλυτερη........προσοχη γινεσαι επικινδυνη για τον εαυτο σου........χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφα όλα Χαρά μου!!! Το Χριστουγεννιάτικο, είναι λίιιιιγο πιο όμορφο :))) Να είσαι πάντα καλά, να φτιάχνεις ομορφιές!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλά να τα περνάς.. υγειής και άψογη.. τέλεια τα έργα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλειες δημιουργίες Χαρά!!Καί τά σκίτσα σου υπέροχα!!Καλή συνέχεια στίς γιορτινές κατασκευές σου!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. χαρά μου !!!! Δεν χρειάζεται και πολλα λογία ...είναι άπλα φαντάστηκα !!!!!!!
    πολλα φιλιά .και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πανέμορφα!! Λάτρεψα τα σχέδια και τα χρώματά τους!
    Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πάντως Χαρουλάκι, παρ όλες τις αναποδιές, το δημιουργικό κομμάτι του ταξιδιού πήγε θαυμάσια...ε τι λες; Τι καλύτερο από καλή παρέα και χειροτεχνίες! Για το κομμάτι της ζωγραφικής τα 'παμε στην προηγούμενη... ήταν απρόοπτο...αλλά όμορφο. Και είχαμε και καρπό...χαχαχα εξ ου και τα βαφτίσια. Άντε να βγάλουν άκρη οι άνθρωποι τώρα! Πανέμορφα τα φαναράκια σου Χαρουλάκι μου. Καλόγουστα, καλοφτιαγμένα και με υπογραφή. Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ειναι απλα..παραδεισενια αυτα τα φαναρακια..ζηλευω σου λεω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πω Πω τι πηλοπαιχνίδι είναι αυτό!!! Ομορφες οι δημιουργίες σου που γίνονται παραμυθένιες στο σκοτάδι.Αλλά στην ζωγραφική το χέρι σου "πιάνει" θα 'ελεγα συνέχισε με περισσότερο ενδιαφέρον και "εκμεταλλεύσου"τις φοβερές ικανότητες της Μαρίας.. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πανέμορφα τα φαναράκια
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Muy bonitos trabajos, me gustan mucho.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Complimenti per il bellissimo lavoro, artistiche ed originali le tue lanterne... mi piacciono tanto!!!
    Un abbraccio,
    Annarita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τόσο ρομαντικά! Έτσι κι αλλιώς τα φαναράκια μου αρέσουν πολύ! Σε αυτά λάτρεψα τα χρώματα! Καλό μήνα,!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...