...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Οι Κυρίες της Αυλής

Θυμάστε την πολύ ωραία Ελληνική κωμωδία του πάλαι ποτέ ελληνικού κινηματογράφου με τον Ντίνο Ηλιόπουλο, Αλεξανδράκη και σε πρώτη εμφάνιση την Νόρα Βαλσάμη;;;
Ισως επειδή την αγαπώ τόσο πολύ για τις έξυπνες ατάκες  της, μου ήρθε στο νου και βάφτισα τούτη την ανάρτηση, καθώς έστηνα το ντεκόρ για τη φωτογράφιση.


Πράγματι, την αυλή μιας γειτονιάς μου θύμισε, όπως ήταν κάποτε οι Αθηναϊκές αυλές που μέσα τους έκλειναν ένα σμάρι ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών και επαγγελμάτων.
Τότε που ξυπνούσαν όλοι μαζί για το μεροκάματο και οι γυναίκες έμεναν και φρόντιζαν τα του οίκου τους
Συζητούσαν, κουτσομπόλευαν τα της δικής του γειτονιάς και της πάνω ή κάτω, προγραμμάτιζαν οργάνωναν, μάλωναν και ξαναφιλιώνανε!
Εκείνες τα έκαναν όλ αυτά, εγω όμως παρολο που τα ξέρω στη θεωρία στην πράξη αργώ.
Οχι πως θα άρχιζα χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες του σπιτιού απο τώρα (να μου λερωθεί μέχρι τότε και να τα ξανακάνω;;;άδικο δεν είναι;) αλλά μία άλφα ετοιμασία θα την έκανα ομολογώ.
Ενα τυχαίο ατύχημα, μέρες τώρα μ έχει καθηλώσει επι του καναπέως,copy-paste ενα πράγμα.
Ετσι οι κινήσεις είναι μικρές και επιτόπιες και μια καλή δικαιολογία για να επιθεωρώ τον χώρο εκ του ασφαλούς χωρίς να καταβάλω σωματική ενέργεια.
Η εικόνα που έστησα ομολογώ οτι μ έκανε λιγάκι να ζηλέψω.
Θα μου πείτε "δεν είσαι ικανοποιημένη που δεν κάνεις σχεδόν τίποτα κι όλοι τρέχουν γύρω απο σένα;". Σχεδόν όλοι, μη γενικεύουμε... Πράγματι μ αρέσει,να μην πω ψέματα, αλλά και λίγη δράση θα την ήθελα. Εχω μείνει πίσω γενικά ή έτσι νομίζω.
 Τέλος πάντων λίγη δράση είχα, ευτυχώς βοήθησε και το πακέτο που αφίχθη εξ Αγγλίας με τα μανταλάκια
Οχι δε τέλειωσαν τα μανταλάκια στην Ελλάδα και έκανα εισαγωγή απο Αγγλία,τα Σουηδικά μανταλάκια δεν υπάρχουν εδώ και η Αγγλία προσφέρθηκε αντί να επιστρέψει τα μάρμαρα του Παρθενώνα (τι να κάνει ένα κοριτσάκι στα ξένα μόνο;) να μου στείλει μανταλάκια για τη συνέχεια των εργασιών μου.
Ελπίζω να καταλάβατε οτι πρόκειται για τ αγαπημένα μανταλάκια που δυο φορές μου έδωσαν τη δυνατότητα να φτιάξω μικρά κουκλάκια.
Υπήρχαν λοιπόν οι κάψες των αυγών (δυστυχώς πενιχρή η σοδειά παρά την κινητοποίησή μου το Πάσχα,αλλά έστω και λίγες μαζεύτηκαν) ήρθαν και τα μανταλάκια κι άρχισε η κατασκευή.
Φιγούρες κάθε"ηλικίας" και κάθε ειδικότητας,
Ψηλές ,ξανθές και όμορφες, μεγάλες,γριές και χηρευάμενες,κοριτσάκια αμούστακα,όχι για τ αγόρια το λένε αυτό, τέλος πάντων μέλισσες εργάτριες και βοηθοί σε μια ζωντανή κυψέλη όπως είναι αυτή των σπιτιών που προετοιμάζονται για τα Χριστούγεννα.



Βγήκαν έξω απο τα σπίτια τους προγραμματίζοντας τις δουλειές τους με τα σύνεργα ανα χείρας
Αλλες να σκουπίσουν και να καθαρίσουν, άλλες να πλύνουν και να ζυμώσουν,άλλες απλά να


εποπτεύουν.
Οταν τις είδα λοιπόν έτσι ανασκουμπωμένες άδικο είχα να θυμηθώ την Ελληνική ταινία;;;
Σαν να τον βλέπω τον Ηλιόπουλο να τρέχει αναμέσά τους φωνάζοντας "στην άκρη να περάσει ο άμαχος πληθυσμός!"χαχαχαχα

Κουκλάκια αρωματικά (κανέλα+ γαρύφαλο)  απο ανακύκλωση καψών αυγών Kinder και σουηδικά μανταλάκια και σπιτάκια απο γυψόγαζα με decoupage.

Τι λέτε σας ξεσηκώνει κι εσάς τούτη η γλυκειά εικόνα;;;


41 σχόλια :

  1. Δεν ξέρω τί λες εσύ, αλλά εγώ βλέπω μια αεικίνητη Χαρουλίτα που δεν έχει αφήσει τίποτα στην τύχη του!
    Δηλαδή αν μπορούσες να κάνεις μεγαλύτερου εύρους κινήσεις ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ, Ε???!
    ;-)
    Υπέροχα όλα Χαρουλίτα μου, γλυκιά!! (Και όπως και πέρσι, συνδύασες άψογα Χριστούγεννα και Πάσχα!!) Καλέ, αν θέλεις βοήθεια να φάμε παρεούλα τα σοκολατένια αυγά, βάλε μια φωνή!!! Εδώ θα είμαι!!!
    ;-)
    Μπράβο και πάλι μπράβο, λατρεμένη μου!
    Περαστικούλια!!!
    Πολλά-πολλά θεραπευτικά.... ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλα τα λεει η Γιαννα , εσυ δεν καθεσαι με τιποτε, πολυ μου αρεσαν ολες οι κυριες και τι παραμυθενιο ολο το σκηνικο, Χαρα μου εισαι σκηνογραφος πραγματικα!! φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Των φρονίμων τα παιδιά.. το Πάσχα τρώνε αυγά, τα Χριστούγεννα τα μεταμορφώνουν!

    Δεν το στέλνεις κι από δω το συνεργείο με τις άξιες κυράδες που έφτιαξες , ετοιμοπόλεμες είναι, με τα συνεργα ανά χείρας να βάλουν ένα χεράκι και στο δικό μου το αχούρι;
    Εντάξει, το δικό μου σπίτι δεν είναι τέτοιο κουκλίστικο, ούτε έχω δαντελένιες ποδιές να τους δώσω, αλλά οπωσδήποτε χρειάζομαι τη βοήθειά τους, αλλιώς δε θα δοκιμάσει μελομακάρονο το χειλάκι μας φέτος, κατά πως πάμε...

    Ονειρεμένη γειτονιά!
    Φιλιά πολλά Χαρ'α μου και περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη και παραμυθένια ατμόσφαιρα !!!!!
    Οι κυρίες της αυλής ... καταπληκτικές !!!!! Αλλά και αυτά τα κόσκινα .. όλα τα λεφτά !!!!!
    Μπράβο σου πολύ εξαιρετική ιδέα !!!!
    Καλή ανάρρωση και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπω τι όμορφα..παραμυθένια!!
    Καλές γιορτές να έχεις Χαρά μου με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το σκηνικό σου Χαρά μου, στ΄αλήθεια ταιριάζει απόλυτα με τον τίτλο της ανάρτησης.
    Έίναι εκπληκτικό το πόσο όμορφα και σωστά έχεις στήσει πρόσωπα και σπίτια.
    Και φυσικά ενδυματολογικά είναι τέλειες.
    Ένα μεγάλο "μπράβο" κι΄ από μένα.
    Πάντα με την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφη περιγραφή που μας έκανες!!
    Πολύ ωραία η μικρή σου πολιτεία!!!
    Πολλά περαστικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελεία.....και παραμυθένια έγιναν !!!! πάρα πολύ όμορφα !!!!
    Εσένα μπορεί να σε θυμίσει ελληνική ταινία ...αλλα
    η μικρή Ολλανδεζα τη δουλια είχε εκεί ... χαχαχα
    (εκείνη με της πλεξούδες )
    καλή συνεχεία Χαρα μου !!! έτσι πάντα με όμορφες δημιουργίες ...
    περαστικά και τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφη και νοσταλγική η μικρή σου γειτονιά ! Αν δεν είχες καθηλωθεί στον καναπέ πόσες ακόμα γειτονιές θα έκανες ? Εύχομαι ολόψυχα γρήγορα να αναρρώσεις και να επανέλθεις στους δικούς ρυθμούς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παραμυθένια η γειτονίτσα με τα στολισμένα σπιτάκια και τις κυρίες της αυλής, Χαρά μου!!!!
    Γειά στα χέρια σου, γι άλλη μια φορά!!!! Και γρήγορα περαστικά να είναι όλα!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παραμυθένια η γειτονιά που έκανες Χαρά!!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρόσεχε τα χεράκια σου.
    Μπορεί να καθηλώθηκες από πόδι, αλλά τα χέρια δούλευαν ασταμάτητα.
    Είναι τέλειο το χωριό σου Χαρά μου.
    Ευτυχώς που θα σε βοήθησαν και στις δουλειές σου.
    Καλές γιορτές.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία ιδέα για κατασκευή κούκλας!!!
    Εγώ που τις βλέπω και πρώτη φορά έχω ενθουσιαστεί πάρα πολύ!!!
    Πολύ όμορφη και η παρουσίαση τους στο χωριό!!
    Καλή Κυριακή σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλέ βρες κάτι να μην μας ξεσηκώνεις!!!! Ακου εκεί σας ξεσηκώνει;;; Με ύφος μελένιο!!!!
    Εννοείται!!! Χαρά μου τις θυμάμαι και πέρσυ τις κουκλίτσες σου με τα ειδικά μανταλάκια!! Ακίνητη ακίνητη αλλά σε θαυμάζω που είσαι δημιουργικά αεικίνητη!!!
    Η γειτονιά είναι πανέμορφη!! Πόσο το νοικιάζετε το δωμάτιο καλέ;;; :))) Μπράβο σου Πεπίτα μου, αστείρευτη φαντασία και χεράκια που υπακούουν πρόθυμα!!
    Περαστικά, αμάν με τα ατυχήματα παιδι μου, βάλε καμιά χάντρα χρονιάρες μέρες!!! Φιλάκια ολόγλυκα και καλή μας βδομάδα!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μια γειτονιά από τα παλιά,μια γειτονιά που όλοι λίγο πολύ νοσταλγούμε.Μακάρι να καταφέρουμε να την ξανακάνουμε και να νοιαζόμαστε ο ένας για τον άλλο όπως άλλοτε.Υπέροχη η γειτονιά σου Χαρά μου και οι κυρίες η μια καλύτερη από την άλλη.Καλές γιορτές σου εύχομαι και περαστικά σου,σύντομα να είσαι πάλι στις επάλξεις της δημιουργίας.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νοσταλγία και τρυφερότητα αισθάνομαι, βλέποντας τις κατασκευές σου Χαρούλα μου!!!
    Κουκλίτσες, σπιτάκια, γλύκα είναι όλα!
    Περαστικά σου εύχομαι, γρήγορα να περάσεις στην δράση!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι δική σου γειτονιά Χαρά μου μάλλον προς βόρεια προάστια μου κάνει χαχαχα. Τι να πω, δεν έχω λόγια η γειτονιά σου εικόνα βγαλμένη από παραμύθι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νταλκάς βαρύς με βάρεσε ένα κορίτσι μ' άρεσε.........
    ..... και συγκεκριμένα αυτό με το κόσκινο !!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά πολά Χαρουλίτσα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχες οι κυρίες, κυρία μου. Ξεσηκώθηκα η αλήθεια είναι...δεν σκοπεύω βέβαια να κάνω κάτι ανάλογο... αν και θα τα κατάφερνα πιστεύω..."όχι επειδή είμαι μπροστά"..."εξάλλου ένας απλός μεγάλος καλλιτέχνης είμαι"...αχαχα...Ηλιόπουλος σε μεγάλα κέφια, όπως κι εσύ φυσικά. Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με εμάς δεν υπάρχει καμία τέτοια κούκλες. Μου αρέσει πάρα πολύ. Έχουμε μια κούνια. Χαιρετισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Muy bonitos trabajos navideños, te quedaron espectaculares.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλέ κυρία επί του καναπέως....εκείνα τα κόσκινα πώς τα έφτιαξες???? Μα τι ανάποδος άνθρωπος είμαι.... Ολες θαυμάζουν τα σπίτια και τις αυγομανταλοκυρίες της Αυλής κι εγώ ενθουσιάστηκα με τα κόσκινα......Καλές γιορτές Χαρουλίτα!!!!! Προσέχεις και την παραμικρή λεπτομέρεια!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. το πιο ομορφο '''ατύχημα''' που εχω δει
    περαστικα σου πρωτα και μετα πολλα μπραβο για την τοσο ομορφη δημιουργια σου
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γρήγορη ανάρρωση και την διάθεση της δημιουργίας για περισσότερες κατασκευές....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα ήθελα ένα δωμάτιο σ' αυτή τη γειτονιά, Χαρά! Στην οδό Ονείρων... Υπέροχη!!!!!
    Πολλές ευχές για γρήγορα περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χαρα μου ειναι καταπληκτικες οι κουκλες μεσα σε αυτο το υπεροχο σκηνικο!!!!!! Τα περισσοτερα λογια ειναι περιττα!!!!
    Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και επειδή Χαρά μου, δεν υπάρχει καμιά... μα καμιά περίπτωση να ασχοληθώ με οτιδήποτε Χριστουγεννιάτικο, αποφάσισα να ευχαριστηθώ και να απολαύσω τις γιορτές μέσα από το blog σου!!!
    Να είσαι καλά και χίλια μπράβο σου αξίζουν!

    ΑΦιλάκια με όλη μου την αγάπη και τον θαυμασμό! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τώρα εγώ γιατί δεν εκπλήσσομαι !!! δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα Χαρά μου!!όπως πάντα, υπέροχα ότι και να κάνεις!! εύχομαι περαστικά!!φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σαν να βρέθηκα σε παραμύθι!!!όλα υπέροχα, γλυκιά μου! όλα υπέροχα, όπως και όλα όσα κάνεις!
    Σκέτη έμπνευση είσαι!Πολλά φιλιά και περαστικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Περαστικά σου, Χαρά! Εύχομαι γρήγορη ανάρρωση!
    Οι κυρίες σου είναι εκπληκτικές και είμαι σίγουρη ότι απαίτησαν πολλή λεπτοδουλειά. Μπράβο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οι κυρίες σου είναι καταπληκτικές, όπως και τα σπιτάκια!!!
    Περαστικά σου!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λατρεμένες οι κυρίες σου !!!! υπέροχες και πολύ κουκλίστικες!!!
    Μπράβο Χαρά!!! πολύ καλή δουλειά !!! Δεν μπορώ να ξεχωρίσω καμία, όλες μου αρέσουν.
    Καλό βράδυ. Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχες οι κυρίες, φανταστική η αυλή, όνειρο τα σπιτάκια!!! Τι μπορεί να πει κανείς για σένα αγαπημένη!!!! Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά!!!! Σε φιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πανέμορφη η γειτονιά σου, σα να βγήκε από παραμύθι!! Οι κυριες σου πολύ ξεχωριστές και ιδιαίτερες, η καθεμία με τον χαρακτήρα της! Περαστικά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι μας θύμησες παλι..! .!! παλιες γειτόνιες Χαρα μου με τις κυρίες της αυλής.. αεικίνητες και ακούραστε για καθε δουλεια.. !!! αχ! θαρρώ οτι δεν υπάρχει τίποτα που να μην περνα απο τα χέρια σου και να μην γίνεται αυτό που έχεις βαλει στο μυαλό σου αποτελεσμα που είναι σιγουρα αξιο θαυμασμού... και θα μου πεις...... παλι καθυστερημενο ήρθες;; εεεε αφού το ξερεις Χαρα μου .. ενα πρόβλημα με τον χρόνο το έχω...!!! ελπίζω να είσαι καλυτερα μάτια μου... να περνας καλά όσο μπορείς φιλακιαααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Que maravilla de trabajos para la navidad.
    Saludos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Παραμυθένια η γειτονιά σου, Χαρά μου!!! Ενα παραμύθι με όμορφες εικόνες , που σε μεταφέρει σε άλλες εποχές !!! Θαυμασα και όσες αναρτήσεις είχα χάσει , και πραγματικα εντυπωσιάστηκα! Να'σαι πάντα καλά, και να συνεχίσεις να μας δίνεις τόσες ομορφιές !!! Φιλί και αγκαλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μας αρέσει πολύ μπραβο!!! και περαστικά!!!! για να περάσεις υπέροχα Χριστούγεννα!!! καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πω πω, έμεινα με το στόμα ανοιχτό Χαρά μου!! Τι υπέροχο παραμυθένιο σκηνικό!!!!! Εκανες θαύματα!!! Σαν να βγήκαν όλα από το πιο όμορφο παραμύθι!!! Φιλιά πολλά και γρήγορα περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...