...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Γυρίζω την πλάτη;

"Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε
αφού η ιστορία σας ανήκει
σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε



Στ’ αυτιά μου δε χωράνε υποσχέσεις

το έργο το `χω δει μη με τρελαίνετε
το πλοίο των ονείρων μου με πάει
σε κόσμους που εσείς δεν τους αντέχετε



Μένω μονάχος στο παρόν μου

να σώσω οτιδήποτε αν σώζεται 
κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
συνένοχο στο φόνο δε θα μ’ έχετε

...



Θα μπορούσα να μείνω σ αυτό το τραγούδι που τα λέει ΟΛΑ, χωρίς ν αναλωθώ και να καταχραστώ και το δικό σας χρόνο σε βαθυστόχαστες αναλύσεις , που ούτως ή άλλως ούτε μ αρέσουν πια, ούτε βγάζουν πουθενά,αντίθετα αφιονίζουν, αλλά επειδή η ώρα της κρίσεως πλησιάζει και εγω είμαι πιο προβληματισμένη απο ποτέ, να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου,έτσι για να ξεφουντώσω .

Δε πρόκειται ούτε γραμμή να δώσω, μια που ούτε εγώ την έχω βρει, ούτε θα ήθελα να μου τη δώσει κάποιος σαν να μην έχω νου να κρίνω, ούτε να σχολιάζω  τα δικά σας σχόλια ελαφρά τη καρδία και το νου, ούτε να θεωρήσω εαυτόν αυθεντία που κρίνει χωρίς να κρίνεται. 
Βρίσκομαι γενικά σ ένα σταυροδρόμι,  που πρέπει ν αποφασίσω κατά Καβάφη για το "Μεγάλο ναι, ή το μεγάλο Οχι". 
Όλοι νομίζω αυτό τον καιρό ακροβατούμε, εκτός κάποιων σκληροπυρηνικών. Πάντα με φόβιζαν οι φανατικοί της πολιτικής και της θρησκείας,γιατί έχουν μυαλό κατευθυνόμενο (το βλέπουμε δυστυχώς πολύ ξεκάθαρα τον τελευταίο καιρό) κι άγονται και φέρονται κατά τα συμφέροντα των ταγών τους.

Άντε όμως τώρα σ αυτό το κυκεώνα της ίντριγκας,των δολοπλοκιών, της ψευτιάς, της παραπληρο- φόρησης  να βρεις την άκρη!
Μας έφτασαν στο σημείο να χάσουμε κάθε ιδεολογία, αφού πρώτα οι ίδιοι οι εθνοσωτήρες δεν έχουν και μεταπηδούν από το ένα κόμμα στο ακριβώς αντίθετο χωρίς αιδώ, προσπαθώντας αντίθετα να μας παρουσιάσουν το μαύρο άσπρο και να υφαρπάξουν την ψήφο μας ακόμα μία φορά. 
Μάλλον δεν έμαθαν την παροιμία που παιδιόθεν άκουγα "μη γλύφεις εκεί που έφτυνες"
Κόμματα που παπαγαλιστί ακούγεται οτι δημιουργήθηκαν εκτελώντας εντολές!!! 
Άκουσον, άκουσον!
Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια ψηφίζουμε κάποιον προκειμένου να μη βγει κάποιος άλλος.
Τι πολιτικό επιχείρημα, τι πολιτική στάση αυτό αλήθεια!!!
Ψηφίζουμε με διλήμματα (κακή αρχή το "Καραμανλής ή τανκς" ) και ω του θαύματος! για τα επόμενα τέσσερα χρόνια τα ίδια διλήμματα συνεχίζουν, όχι μόνο να υπάρχουν, αλλά και να πολλαπλασιάζονται. Ξορκίζουμε τους μπαμπούλες με το μη χείρον βέλτιστον, είναι όμως;

Πρόσωπα που καταγγέλουν το σύστημα και γίνονται οι ίδιοι σύστημα, άνθρωποι που δοκιμάστηκαν, απέτυχαν και επανέρχονται καθαρμένοι, κατά τη γνώμη τους, να μας αποσώσουν.
Άνθρωποι του ντόπιου σταρ σύστεμ, ο Θεός να το κάνει, που στελεχώνουν ψηφοδέλτια μόνο για άγρα κάποιων καψουρόβιων ψηφουλακίων. 
Ένα κόμμα σκυλάδικο της πάλαι ποτέ Εθνικής οδού.
Άνθρωποι που με μία ζεμπεκιά εξασφαλίζουν δημόσιο θώκο και νομίζουν οτι με τον κακώς εννοούμενο τσαμπουκά και την προσβλητική συμπεριφορά θα γίνουν περισσότερο αρεστοί και θα τους εμπιστευτούμε την τύχη μας. Χριστέ κι Απόστολε, ήμαρτον!

Για πρώτη φορά άκουσα οτι σημαντική είναι η τρίτη θέση!!! 

Αυτό θα πει νάσαι ολιγαρκής. 
Αφού καστανάς δε θες να γίνεις  μην κάψεις τα χεράκια σου, κάτσε στην πλούσια σου φωλιά και επώασε καλό μου να εξακολουθήσω να σου έχω και τη 'πόληψη που σου είχα, τι θες την τρίτη θέση;;; 
Ν' αρχίσει το σκληρό πόκερ, δώσε μου να σου δώσω;
Κάτι τέτοια μ' έκαναν αποχωρήσω πριν κάποια χρόνια & να παροπλισθώ . 'Ολ' αυτά και πολλά περισσότερα, τάφαγα στη μάπα και δεν ήμασταν και Κυβέρνηση και δεν υπήρχε περίπτωση ...τότε...να γίνουμε. Μη κοιτάς που φτάνει να επαληθευθεί η παροιμία...θα γυρίσει ο τροχός, θα γ... κι ο φτωχός!
Φοβού τους φτωχούς που έρχονται στην εξουσία διψασμένοι...και είναι γλυκό το ποτό της εξουσίας γμτ!
Άνθρωποι που με έπαρση υποτιμούν τη νοημοσύνη μας, το μνημονικό μας και τάζουν αβέρτα. 
Απο πού θα τα δώσουν;;; θα κόψουν μονέδα λέει...η εύκολη και γελοία "λύση", "Απλούστατον!" που έλεγε κι η συχωρεμένη η Αλίκη !!! Μόνο που εκείνη έπαιζε ρόλο ενω η άλλη το παίζει σωτήρας.
Πολύ εύκολα παίρνουν τα μυαλά σου αέρα, οταν φυσάει άνεμος ούριος γιατί ο κόσμος έχει ανάγκη να ελπίσει κάπου, κι εσυ ξαφνικά απο το Ουδεπόποτε, πρώτη μούρη στο Καβούρι! 
Πολύ θέλει ο άνθρωπος να την ψωνίσει, ν αρχίσει τα κουκουρίκου;;;
Τι θα πούν όμως αύριο οταν  η φόρα τους θα σταματήσει πάνω στη τζαμαρία και θα φάνε τα μούτρα τους; Ο,τι λένε πάντα... "καμένη γη" αυτή η ρημάδα η γη,ουδέποτε αναδασώθηκε , οπότε , άλλα λόγια ν'  αγαπιόμαστε, αρκεί να εξασφαλίσουν οι ίδιοι την παχυλή αντιμισθία.

Η τηλεόραση στην πιο καλή της ώρα! Βούτυρο στο παντεσπάνι των καναλαρχών -των υπερχρεωμένων οφειλετών στο Κράτος-,  τα στρογγυλά τραπέζια μ'  ένα γύρω ασύλληπτες καλοζωισμένες  φάτσες πολιτικάντηδων, που ευαγγελίζονται τη σωτηρία μας, προκειμένου να μας πείσουν απο την Κική και την Κοκό ποιά να διαλέξεις,  με ξύλινη γλώσσα, χωρίς ουσία, χωρίς σοβαρές προτάσεις, μόνο μια στείρα αντιπαράθεση για τις εντυπώσεις. 
Σκυλοκαβγάδες. 
Παιδαριώδη διαφημιστικά μονόπρακτα (τουλάχιστον πείθουν ως ηθοποιοί) μας προσφέρουν τουλάχιστον το γέλιο που έχουμε ανάγκη, μετά θα κεραστούμε τον καφέ με το παξιμαδάκι για το θεός σχωρέσ' μας.

Ντράπηκα ειλικρινά οταν τυχαία άκουσα (διότι συστηματικά προστατεύω τον εαυτό μου απο την κατευθυνόμενη προπαγάνδα των καναλιών, εντολοδόχοι  των αφεντικών τους) οτι ενώ ο κόσμος πεινάει ξοδέψαμε 50.000.000 Ε για ψηφοδέλτια  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ντροπή και αίσχος, η αδιαφορία και η πρόκληση στον κόσμο που υπομένει και υποφέρει
Ας κάνουμε οτι μας φωτίσει ο Θεός, γιατί τώρα πλέον μόνο στο Αγιο Πνεύμα επαφίεμαι, αν δεν μας έχει κι αυτό αφήσει στην τύχη μας
Γι αυτό δώστε μου άφεση για ό,τι προείπα, μην εμπλακείτε σ' αυτό το παραλήρημα, ασχοληθείτε καλλίτερα μ αυτό που μου έδωσε την έμπνευση


Πίνακας με χρωματιστά μολύβια



Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
το κόλπο είναι στημένο και στα μέτρα σας
ξεγράψτε με απ’ τα κατάστιχά σας

στον κόπο σας δεν μπαίνω και στα έργα σας

70 σχόλια :

  1. Να σου πω πως δε σε νοιώθω? Ψέματα θα σου πω...
    Κι αυτό με την τρίτη θέση, τί ήταν πάλι? Χθες πρωτοείδα τη διαφήμιση...
    Ελπίζω κι εύχομαι να μην αδιαφορήσουμε κ' αποφασίσουμε να απέχουμε πάλι...
    Αν συμβεί αυτό πάλι, θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας...
    __________________________
    Τί όμορφο σκίτσο, βρε Χαρά!
    (Οι πτυχώσεις στα υφάσματα... όνειρο!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσάκι μου
    είμαι σίγουρη,οτι αυτά που λέω,είναι προβληματισμοί των περισσότερων απο εμάς.
    Εχουμε βρεθεί σ ένα δίλημμα, αν πρέπει να ψηφίσουμε κι αν ναι, ποιούς;
    Ποτέ δεν υπήρξε κάτι ανάλογο στα χρονικά που εγω τουλάχιστον θυμάμαι.
    Τι θα προκύψει στις 26 του μήνα φοβάμαι θάναι εκτρωματικό,αλλά απο την άλλη πρέπει να πάρουμε την ευθύνη των πράξεών μας.
    ________________________________________________________
    Μ άρεσε ο διαχωρισμός και τον αντιγράφω,χαχαχχα
    Ευχαριστώ για το κοριτσάκι μου! Θάναι ένα ακόμα έργο μου που σύντομα θα μάθετε την τύχη του...
    Οσο για τα όνειρα,αυτα μας τα καλλιέργησε μία ονόματι ΜΑΡΙΑ ΒΙΛΛΙΩΤΗ. Εγω πάντως νομίζω οτι ακόμα κοιμάμαι...
    Φιλάκια πολλά λουκουμάκι Συριανό μου,την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♥ ♥ ♥
      Θα σε θαυμάζω και θα σε αγαπώ ΟΣΟ θέλω εγώ!!!
      Για την ακρίβεια, όσο αντέχω!!!
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
    2. ΑΓΑΠΩ -ΑΝΤΕΧΩ!!!!
      Κοριτσάρα μου σου χαλάω χατήρι εγω;;; ποιός στραβός δε θέλει το φως του;;;
      Και φυσικά θέλω την αγάπη σου και φυσικά αγάπα με όσο θες,ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!
      Φιλάκια άπειρα μικρή αγαπημένη

      Διαγραφή
  3. Αυτό που σε ενέπνευσε, έγινε απίθανο !!!!!!! Μπράβο !!!!!!
    Όσο για τα γραφόμενά σου, συμφωνώ και επαυξάνω ... ας μας βοηθήσει ο Ύψιστος γιατί το μέλλον αβέβαιο .........
    Τα φιλιά μου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι βλέπω λίγο πολύ στον Ύψιστο έχουμε εναποθέσει τις ελπίδες μας...τι να πρωτοκάμει κι αυτός!
      Τλπ εύχομαι ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ
      Και ευχαριστώ απο καρδιάς για το έργο
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Η έμπνευσή σου είναι σκέτη γλύκα!!!
    Τα των εκλογών δύσκολα αλλάζουν!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥτό φοβάμαι κι εγω Λάουρα,ο,τι κι αν προκύψει δύσκολα θ αλλάξει το σκηνικό
      Οψόμεθα...
      Φιλάκια κι απο μένα

      Διαγραφή
  5. Τα αφήνω όλα πίσω ψευτιά, βόλεμα, πολιτικάντιδες, σωτήρες, καμένη γη κλπ κλπ.... και μένω στον υπέροχο πίνακα που έφτιαξες με τα χρωματιστά σου μολύδια!!!!! Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά και μέσα από αυτά μπορούμε να φτιάχνουμε τον κόσμο των ονείρων μας!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις Βίκυ μου,προσπερνώντας όλα τα αρνητικά.
      Πραγματι τα μολυβάκια που μας φύτρωσαν ξαφνικά στο χέρι απο το μαγικό ραβδί της καλής μας νεράιδας,δίνουν διεξόδους απο την κρίση μέσα μας και γύρω μας. Μακάρι νάχαν τη δύναμη και να τ αλλάξουν!
      Προς το παρόν μας χρωματίζουν τον κόσμο των ονείρων μας!!!!
      Φιλάκιαααααααα (και συνεχίζω αετούς)

      Διαγραφή
  6. No esta en tus manos arreglar el mundo,ayuda a los que puedas que harás mas que otros que si pueden ayudar y no quieren.
    Un cuadro precioso
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Entendí muy bien lo que me escribistes querida amiga y de verdad me alegré muchisimo que ud también entendió muy bien lo que yo escribí. Cambiar el mundo está en las manos de todos basta que lo intentemos.

      Muchas gracias por lo del cuadro!

      Con todo mi amor desde Grecia, país en crisis, que el Domingo tenemoe Elecciones que es presisamente el tema de el tema de mi poste.

      Mis saludos y un abrazo!

      Διαγραφή
  7. Ω!!! Μολύβια βλέπω και τρέχω! Το έργο σου Χαρά μου έγινε πανέμορφο και με γέμισε περηφάνια και ικανοποίηση. Το πόσο χαίρομαι όταν ζωγραφίζετε και ειδικά με μολύβια... το ξέρετε, δεν μπορώ να το κρύψω άλλωστε...χαχα. Είπα κι εγώ αυτή μου τη χαρά να τη συγκεντρώσω και θα το κάνω, αρκεί να ξεπεραστούν κάποια ''μικρά'' εμπόδια. Τώρα για το πρώτο σκέλος της ανάρτησής σου...θα σεβαστώ την επιθυμία σου και δεν θα σχολιάσω. Πάμε λοιπόν για επιμήκυνση και πάρτε το με όποια έννοια θέλετε...χαχαχα.
    Υ.Γ.Ποιος λέει πως τα όνειρα δεν γίνονται πραγματικότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εσένα καλή μου νεράϊδα σε γέμισε περηφάνια και ικανοποίηση,φαντάσου εγω τι νοιώθω!!! Δε ξέρω ειλικρινά αν ονειρεύομαι και βλέπω ζωγραφιστά όνειρα ή τα πραγματοποιώ εγω με το δικό μου χέρι. Μία απίστευτη εξέλιξη,που μπορεί να υστερεί απο το άλλο ταλαντούχο καμάρι μας,όμως για μένα είναι άλμα επι κοντώ (όχι το γνωστό κοντό,χαχαχαχα ήταν τυχαίο!)
      Ελπίζω να ξεπεραστούν τα μικρά εμπόδια που κάνουν απλά την αναμονή πιο ανυπόμονη, κι εγω να παραμείνω όρθια
      Οσο για την επιμήκυνση,μόνο με μια έννοια θα θέλαμε όλες να την πάρουμε,αλλά φοβάμαι την άλλη ερμηνεία,χαχαχαχχα

      Υ.Γ. αρχίζω πια να πιστεύω οτι μπορούν να συμβούν τα πάντα!

      Διαγραφή
    2. Η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη από τη στιγμή που ''άκουσες'' τα χέρια σου. Δεν λέω εμένα για να μη σε τσιτώσω κι αρχίσεις να κλοτσάς πάλι...χαχαχα. Ευτυχώς οι επιμηκύνσεις στα βασικά θέματα ήταν... κοντές...χαχα. Και ναι, από δω και πέρα μπορεί να συμβούν τα πάντα... κι αυτό με όποια έννοια θέλετε και πάλι...

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχαχα Γάιδαρος κανονικός μιλάμε!!! απο φόβο μ έχεις πάρει,χαχαχχαα κι όχι αδικως
      Αλλά τα χέρια μου ακόμα δε τα εμπιστεύομαι απόλυτα,με την καρδιά πορεύομαι ακόμα...

      Διαγραφή
  8. Όμορφοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!
    Αν και δεν διαβάζω μεγάλα κείμενα σε βλογκ το δικό σου το διάβασα και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Φιλιά Χαρουλίτσα χρυσοχέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική
      δε φαντάζεσαι τι έκπληξη ήταν για μένα το σχόλιό σου
      Η μακρά μου απουσία απο το δικό σου,παρά τη σκέψη μου που φυσικά δεν την ένοιωθες, μ έκανε διστακτική απο ντροπή να κάνω την παρουσία μου αισθητή.
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ λοιπόν για την ευκαιρία που μου έδωσες και θα τα πούμε...
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ & ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΕΘΕΣΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ
      Φιλιά πολλά ,ποτέ δεν ξεχνώ κι ας φαίνεται τ αντίθετο

      Διαγραφή
  9. 50.000.000€ είναι μόνο για τα ψηφοδέλτια! που να δεις τα υπόλοιπα πχ. οι δικαστικοί αντιπρόσωποι που κοστίζουν έκαστος από 500 έως 1000€ και οι γραμματείς (100€) Χ πόσα εκλογικά κέντρα; άσε και τα λεφτά των κομμάτων για τις προεκλογικές τους εκστρατείες....και ποιος τα χρηματοδοτεί όλα αυτά;;; Εμείς...τα κορόιδα!!! χαχαχα (γελάω για να μην κλάψω!!)
    Ευτυχώς που υπάρχει και η ζωγραφική όπου εκτονωνόμαστε, ξεχνιόμαστε, ταξιδεύουμε, ξεφεύγουμε...
    Μου αρέσει πάρα πολύ ο πίνακας σου, το θέμα του, τα χρώματα του, οι φωτοσκιάσεις του.
    Καλή συνέχεια Χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου
      όσα μου γράφεις για τα εκλογικά συνεργεία τα γνωρίζω πολύ καλά εκ των έσω και μιλάω για την υπαλληλική μου πρωην ιδιότητα. Δις φεύγουν σε κάθε εκλογική αναμέτρηση,δυστυχώς.Κι όλοι γελάμε για να μην κλάψουμε
      Ας μη βαρύνουμε άλλο την ατμόσφαιρα,κι εγω στην ανάρτηση προσπάθησα ναι μεν να τα πω,αλλά διανθισμένα με χιούμορ,μπας και μας σηκωθεί λίγο η ταφόπετρα απο το στήθος
      Ευτυχώς που υπάρχουν και οι δημιουργίες για εκτόνωση!
      Νάσαι καλά και καλή δύναμη!

      Διαγραφή
  10. Ωχ, χάθηκε το σχολιο... καλά δε θα ξαναγράψω για το κλίμα των ημερών, μονο που είναι ευτυχημα που ήταν τόσο σύντομη προεκλογική εκστρατεία...
    Το έργο σου είνα πανέμορφο και ειλικρινά σε καμαρώνω κάθε φορά που πας ένα βήμα παρακάτω στη ζωγραφική! Νιώθω τη χαρά σου!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥτό ήταν το μόνο καλό της υπόθεσης,οτι κράτησε λίγο!
      Για δε το βήμα παραπάνω που λες,στρατεύω υπο την εποπτεία της Βιλλιώτη,αν μπορώ ας κάνω κι αλλιώς.
      Θέλοντας και μη (που μεταξύ μας, θέλω ) κάνω βηματάκια,χαχαχχαα
      Ναι χάιρομαι,γιατί αυτή την εξέλιξη ουδέποτε φανταζόμουν!
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα Χ5!!!

      Διαγραφή
    2. Μ' όποιο δάσκαλο καθήσεις...
      Φιλιά στο Μαράκι μας, τη γνώρισα κι από κοντα και για μια ακόμα φορά επιβεβαιώθηκα !...

      Διαγραφή
    3. Μία -μία ερχόμαστε και σ ε βρίσκουμε Νικούλι, δεν έχεις παράπονο;;;;

      Διαγραφή
  11. Χαρά μου, σε κάποια ελληνική ταινία ακουγόταν η εξής ρήση που κατά την γνώμη μου ήταν απόλυτα σωστή: Αλίμονο σε αυτούς που είναι τίμιοι επειδή δεν μπορούν να είναι άτιμοι και στους ηθικούς που είναι ηθικοί επειδή δεν μπορούν να είναι ανήθικοι.Δυστυχώς από ότι φαίνεται η χώρα μας έχει γεμίσει από τέτοιους που προσποιούνται τους τίμιους επειδή δεν πρέπει να φανούν άτιμοι και από αυτούς που προσποιούνται τους ηθικούς επειδή δεν πρέπει να φανούν ανήθικοι τουλάχιστον μέχρι να πάρουν την ψήφο μας γιατί όταν τους δίνεται η εξουσία στα χέρια τους φανερώνουν τον πραγματικό τους εαυτό.Για μένα θα έπρεπε να διαλυθεί όλη η βουλή γιατί έτσι που την έχουν κάνει δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος πραγματικά τίμιος και κάποιος πραγματικά ηθικός και αν υπάρχει τον έχει πάρει η μπάλα των άτιμων και των ανήθικων.Είμαι και εγώ σαν και σένα που την Κυριακή δεν ξέρω τί πραγματικά να ψηφίσω.Τώρα περισσότερο από ποτέ μας έχουν κάνει να φοβόμαστε το αύριο, το αύριο των παιδιών μας και είναι ΚΡΙΜΑ.....
    Ο πίνακάς σου είναι φοβερός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια
      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ με τα γραφόμενά σου και θυμάμαι και την ταινία που λεγόταν η ατάκα. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια την εμπεδώσαμε περισσότερο και πιο δραματικά απο ποτέ!
      Κάποτε η διαφθορά,ήταν σαν τη σταγόνα στον ωκεανό .Τωρα απο τον Υπουργό μέχρι τον καφετζή του κτιρίου λαδώνονται άπαντες και μάλιστα αδρότατα και το περίσσευμα, τα ψύχουλα δηλ., γίνεται επένδυση για το έρμο το Κράτος
      Δεν υπάρχουν πια φωτισμένοι Ηγέτες να μας βγάλουν απο την κρίση, ούτε ξέρω κι αν θέλουν καν ή βολεύει αυτή η κατάσταση.
      Απο την άλλη ο Λαός έχει παραδοθεί, αφού του κατέστρεψαν τις ελπίδες του και την αξιοπρέπειά του,άντε τώρα να ψηφίσει τον κάθε κωλοτούμπα που πάει να εξασφαλίσει τη βουλευτική σύνταξη εις βάρος του.
      Εγω ήδη ένα μου παιδί έχει φύγει εκτός και ούτε θέλω να γυρίσει υπ αυτές τις συνθήκες,τ άλλα όμως τι θα γίνουν;;;;Δεν είναι κρίμα να φεύγουν μυαλά εκτός της Πατρίδας που τα σπούδασε;;;
      Αστο, φαύλος κύκλος.
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ πολύ για ΟΛΑ!

      Διαγραφή
  12. Πραγματικά Χαρά μου δεν ξέρω τι πρέπει να κάνουμε την Κυριακή για αυτό το υπέροχο κοριτσάκι σου. Μας γύρισε την πλάτη, έχει και την ομπρέλα του, έχει αρκετή προστασία όμως;;;;; Και ποια είναι αυτή;;;; Έχει ορίζοντα μπροστά του;;;;; Δεν ξέρω..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς γι αυτό το λόγο θεώρησα Κατερίνα μου,οτι ο συγκεκριμένος Πίνακας, ταιριάζει απόλυτα σ όσα μεταξύ μας στις παρέες μας συζητάμε και ο,τι μας στοιχείωνει τον ύπνο μας
      Ούτε εγω ξέρω...

      Διαγραφή
  13. Ένα ανθρώπινο ξέσπασμα αγανάκτησης,
    Λες όλη την Αλήθεια Χαρά μου, Δραματική η κατάσταση ήθους
    μα και η ομπρέλα είναι σαν να προστατεύει το κοριτσάκι και κατ' επέκτασην όλους μας από τα σάλια των υποσχόμενων σωτήρων της Ελλάδος.

    Το προβλημα έφτασε ως εδώ σα να λέμε έφτασε το σχοινί στον κόμπο Δεν πάει άλο.
    Πρέπει να εκλεγεί ο καλύτερος ο έχων χαρισματική εμβέλεια,
    Ποιος είναι αυτό;
    Ιδου το Αίνιγμα

    την αγάπη μου

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Γαβρίλη μου εξέλιπαν πια οι χαρισματικής εμβέλειας Ηγέτες,κι έτσι πορευόμαστε με τα απολειφάδια της πολιτικής οικογενειοκρατίας κι όλο και πιο κάτω πάμε
      Το αίνιγμα είναι Γόρδιος δεσμός,αλλά πού να βρεθεί ο Μέγας Αλέξανδρος να τον κόψει;;;
      Πάντα με αγάπη
      Χαρά

      Διαγραφή
  14. Το "υπάρχει και φιλότιμο " είναι άγνωστο
    για όλους αυτούς που κυβένρησαν αυτήν την χώρα
    Χαρουλίτσα.
    Φιλάκια πολλά

    Υ.Γ. Το κοριτσάκι της φωτογραφίας ποιο είναι ????
    Χα, χα τέλειο είναι....
    Θα μας τρελλάνεις εσύ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας έβλεπα έστω ΚΑΙ ΕΝΑΝ να παραιτείτο απο ευθιξία.
      Νάλεγε "προσπάθησα, απέτυχα, σας απογοητευσα,φεύγω",αλλά ζητάω πάρα πολλά
      Φιλάκια Σοφί μου και πολύ χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στις επάλξεις,πάντα με την κινηματογραφική ατάκα στα χείλη
      Η Σοφία που γνώρισα και αγάπησα!!!!χαχαχχαχααααα

      Υ.Γ. να παραδεχθώ οτι το κοριτσάκι είμαι εγω;;; ας πω οτι είναι η κόρη μου που μας πισωπλάτησε
      Σ ευχαριστώ και μη μου ρίχνεις ευθύνες, τρελλή ήσουν ανέκαθεν (αλλά ωραία τρελή!χαχαχχαα)

      Διαγραφή
  15. ΄Αλλο ένα σβησμένο σχόλιο......
    Δεν περίμενες, φαντάζομαι, να αλλάξω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγνοούσα παντελώς αυτή την ικανότητά σου, Χαρά, για πολιτικές αναλύσεις. Τελικά φτάνει το «μη χείρον βέλτιστο» για να σώσουμε την κατάσταση;
    Η ρήση: «Κάθε λαός έχει τον ηγέτη που του αξίζει» μας πάει γάντι νομίζω… Συνένοχοι.

    Και πώς να γυρίσεις τις πλάτες σου στο μέλλον… Μονάχοι στο παρόν μας μήπως και σώσουμε οτιδήποτε αν σώζεται.

    Αλλά ας μην «εμπλακώ», ωστόσο, στο σωστό, άλλωστε, παραλήρημα κι ας σχολιάσω τη μικρούλα… που ενώ προστατεύεται με την ομπρέλα της διακρίνω έναν γκρίζο τοίχο μπροστά της με την ελπίδα να μην είναι έτσι το μέλλον της. Συμπτωματικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχα Στράτο είμαι κρυφό ταλέντο,σαν ταχυδακτυλουργός που βγάζει λαγούς απο το καπέλο του!
      Κάποιοι θα βγάζουν σπυράκια απο την "πολιτική μου ανάλυση",αλλά έχω κι εγω τις ανησυχίες μου.
      Οσο κι αν φαίνομαι cool και ψύχραιμη και στην καρακοσμάρα μου, μ ενδιαφέρει το μέλλον τούτου του Τόπου. Και δυστυχώς εχω ζήσει εκ των έσω τον κομματικό μηχανισμό και γι αυτό φοβάμαι ακόμα περισσότερο,γιατί τα διάφορα ρεύματα είναι ισχυρά να σε παρασύρουν ,στη δίψα τους για εξουσια με κάθε τρόπο!
      Συμφωνώ οτι ο καθένας έχει την εξουσία που του αξίζει και οτι είμαστε συνένοχοι. Αλλά ας μην ανοίξουμε τόσο μεγάλη κουβέντα σ ένα σχόλιο.
      Σίγουρα δε θα κάνουμε πίσω,δε θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια,θα ψηφίσουμε και τούτη τη φορά κι ας ελπίσουμε τη Δευτέρα νάχουμε μία ελπίδα εξόδου απο την κρίση
      Οσο για το κοριτσάκι,όπως παρατηρείς και απο τα συμφραζόμενα,τίποτα δνε είναι συμπτωματικό,μακάρι να μην είναι και κακό προμήνυμα...

      Διαγραφή
  17. Το άσχημο με εμάς Χαρά είναι ότι καταλαβαίνουμε πολλά , δεν ξέρω αν θ΄αλλάξουμε τρόπο σκέψης , δεν ξέρω τι είναι καλό πλέον . Ομως με σιγουριά είμαστε συνένοχοι σε όλα αυτά που μας συμβαίνουν !!! Δεχθήκαμε μοιρολατρικά όσα μας επέβαλαν και ούτε μια πανελλαδική διαμαρτυρία δεν αξιωθήκαμε να κάνουμε !!! Δεν πιστεύω πια σε τίποτα παρά μόνο στους απλούς ανθρώπους που νοιάζονται ο ένας για τον άλλον !!! Γιατί και αυτό δύσκολο έχει γίνει , χαρίζεις τη φιλία σου και την αγάπη σου και συναντάς δυσπιστία !!! Οπότε μάλλον τα πολιτικά τερτίπια είναι που τα γνωρίζουμε και μυαλό δεν βάζουμε !!!
    Ομορφο το έργο σου με τα χρωματιστά μολύβια που παίρνουμε μια γεύση !!!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα διαφωνήσω στο ελάχιστο μαζί σου Μαρινικόλ μου, έτσι είναι όπως τα λες. Παντού υπάρχουν διαμαρτυρόμενοι για διάφορους λόγους,εμείς δεν συμφωνήσαμε ούτε και σ αυτό νάχουμε κοινή γραμμή
      Λειτουργούμε κατά μόνας.
      Τουλάχιστον στον τομέα της αλληλεγγύης ειναι ελπιδοφόρο,στην πολιτική κατάσταση όμως θα χρειαζόταν μαζική αντίδραση κι αποφασιστικότητα
      Σ ευχαριστώ πολύ για το έργο μου,ελπίζω να ταξιδέψουμε παρέα για την ΑΘήνα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  18. τι υπεροχος πινακας! μα και τι εμπνευση! ;)
    καλημερα καλη μου φιλη! να εχεις ενα ομορφο σκ! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτοί οι συνειρμοί θα με φάνε εμένα Κική,χαχαχχαχα
      Σ ευχαριστώ πολύ,αντεύχομαι,Καλή Κυριακή και αισιόδοξη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Θα πω μόνο για τον πίνακα σου Χαρά μου που είναι υπέροχος.
    Αχ αυτή η Μαρία τι μας έχει κάνει.
    Να βλέπουμε χρωματιστά μολύβια και να τρέχουμε.
    Για όλα τα άλλα, τα είπατε εσείς.
    Ες αύριο τα σπουδαία.
    Φιλάκια πολλά και ο θεός βοηθός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ήρθεν το άυριο!!!!με τις υγείες μας,χαχαχχαχαα
      Ευχομαι καλή συνέχεια και εμείς θα παλεύουμε με τα μολύβια μας Ρένα μου
      Φιλάκια πολλά και ...μακάρι...

      Διαγραφή
  20. Γεια σου Χαρά μου!!για τα γραφόμενα σου δεν θα σχολιάσω άλλωστε τα είπες όλα....το έργο σου μου εφταξε την μέρα!!!!χαίρομαι με αυτή σου την εξέλιξη!!!!!το τραγούδι πόσο αληθινό!!!!!!τα πολλά φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου
      κι εγω χαίρομαι που σ ε ξαναβλέπω ενεργή.
      Ελπίζω να βρεθούμε στον κλεινόν άστυ οσονούπω...
      Φιλάκια πολλά ,πάντα με αγάπη σ ε όλους σας!!!

      Διαγραφή
  21. Από το υπέροχα ζωγραφισμένο έργο σου κρατάω την ομπρέλα, γιατί ''κρατάω ομπρέλα'' στη βροχή των λόγων τους...Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι την ίδια επιφύλαξη έχουμε ΑΛέκα μου.
      Απο αύριο θα δούμε τα χαϊρια τους...
      Φιλί!

      Διαγραφή
  22. Το πιτσιρικάκι σου Χαρά μου σκέτη γλύκα, τα χεράκια σου κάνουν θαύματα. Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οι σκεψεις σου... σκέψεις μας αγαπημένη και οι προβληματισμοι σου ...προβλιματισμοι μας... αλλά δεν θα σταθώ στα δυσκολα....... γιατί κατεβαινοντας εκεί στο τελος... γεμισε η ματια μου ομορφια.... απο τα χρωματιστα μολιβια σου αξιο τέκνο της δασκάλας σου...!!!! ΕΥΓΕ..!!!!!!
    Αυτες τις χαρες και τις ανασες χρειαζόμαστε μεσα απο τις δικες σας ζωγραφιές παιρνουμε και εμεις χαρά .. για την πρόοδο που καταφερνετε Χαρά μου το λατρέψαμε το κοριτσάκι σου.....σε γλυκοφιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηξερα πού έγραφα ό,τι έγραφα Ρουλάκι μου.
      Μπορέι νάμαστε αχαχούχα εδώ μέσα, αλλά μόνο αναίσθητοι κι ασυνείδητοι δεν είμαστε
      Επόμενο λοιπόν να προβληματιζόμαστε και να μας απασχολεί το μέλλον τούτου του Τόπου. Δεν ζούμε σ άλλο Πλανήτη!
      Τωρα τι θα καταφέορυμε;;;ελπίζω απλά κάποια στιγμή να συνέλθουμε και να κάνουμε τα σωστά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση, που είναι η Χωρα μπροστά!
      Χαίρομαι με την αποδοχή που έχει κάθε ζωγραφικό μου έργο, ίσως επειδή εγώ ακόμα στέκομαι κριτικά απέναντί τους.
      Φιλάκια πολλά και σ αγαπώ πολύ

      Διαγραφή
  24. Εγώ μόνο τον πίνακα σου βλέπω και τίποτε άλλο γλυκό μου κορίτσι.Υπέροχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. να πω ότι ζωγραφίζεις τέλεια
    να πω ότι ο Θεός βοηθός
    να πω ότι η Δευτέρα θα δειξει
    καλό βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχαχα μ άρεσε τ αποστομωτικό σου σχόλιο Λαμπρινούλι, δεν παίρνει ουδεμίαν αντίρρηση!!!χαχαχχαα

      Διαγραφή
  26. Αγαπημενο μου Χαρουλακι το εργο σου αυτο ξεχωριζει!ειναι πανεμορφο και το εχεις αποδωσει πολυ καλα....και ξερουμε οτι διδασκαλια εξ αποστασεως ειναι δυσκολη.Εσυ ομως τα καταφερες!
    Εξαιρετικο το θεμα και οι μολυβιες σου καλοδουλεμενες!Μπραβο και στο Βιλλιωτακι που ειχει την υπομονη και επιμονη να σε δαμασει χαχαχαχααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον φιλοτελιστή μου!!!!
      Εχεις πέσει με τ α μούτρα στις μινιατούρες κι αργείς να με πάρεις χαμπάρι, αλλάάάάά... μ αποζημιώνεις με το παραπάνω, δεν έχω παράπονο
      Τωρα για την εξ αποστάσεως διδασκαλία, μόνο η Βιλλιώτη μπορεί νάχει άποψη,το μόνο που θα σου πει,είμαι βέβαιη, οτι είμαι το ίδιο ξεροκέφαλη είτε κοντά είτε μακρυά
      χαχαχχαχα
      Κάνω λαθος Βιλλιωτάκι;;;;μου είναι κι άρρωστο το κορίτσι μου και το βάζουμε σε διλήμματα.
      Το θέμα μ άρεσε και μένα πολύ, ήταν τόσο διαφορετικό απ τ άλλα και ταίριασε στην περιπτωση, όσο για τις μολυβιές,τις παλεύω
      Φιλάκια πολλά απο την αγάπη σου την ατίθαση (ουδείς να τα κατάφερε μέχρι σήμερα...χαχαχαχα)

      Διαγραφή
    2. Θα μαζέψω τις δυνάμεις μου και θα τοποθετηθώ. Καταρχάς αφού εντυπωσιάσαμε και την Μισιρλού, έχουμε κάνει άλμα μεγάλο. Όσο για τη διδασκαλία, ομολογώ πως τώρα τελευταία δεν μου πολυαντιστέκεται η μαθήτρια.Και δεν εννοώ σε θέματα τεχνικά, αυτά ούτως ή άλλως με την απόσταση είναι δύσκολο να διδαχθούν. Περισσότερο αναφέρομαι σε επιλογές υλικών και θεμάτων. Για πόσο δεν ξέρω...χαχα. Απολαμβάνω το παρόν! Φιλιά και στις δυο... εκ του ασφαλούς... μη σας κρεβατώσω...

      Διαγραφή
    3. Η αλήθεια είναι οτι τελευταία έχω αφεθεί στα "χέρια" της ,δε μπορώ να προδικάσω για πόσο,ίσως όσο μ ικανοποιούν τα θέματα,χαχαχχαα
      Ποτέ να μην είσαι σίγουρη οτι δε θα μουλαρώσω και χάιρομαι που όλο τόχεις κατά νου.

      Διαγραφή
  27. Ο πίνακάς σου επισκιάζει όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. οτι και να γινει εσυ απλα να δημιουργεις
    καλη χρονια και σε περιμενω στον διαγωνισμο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα σου Χαρά μου.
    Γύρισα από το ταξίδι κάποιων ημερών που πέρασα χωρίς τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας
    Δεν στέκομαι στις πολιτικές σου αναλύσεις. τοποθετήσεις παι προβλέψεις. Άλλωστε σε λίγες ώρες ο λαός της Ελλάδας θα έχει αποφασίσει. Μόνο να πω ότι πολλές φορές ένας μεγάλος θυμός φέρνει άσχημα αποτελέσματα. Σε πολιτικά άρθα μου που φιλοξενούν εφημερίδες στην Ελλάδα και εδώ αναλύω την πολιτική κατάσταση.
    Κι΄ερχομαι στην πανέμορφη ζωγραφιά σου της μικρής με την ομπρέλλα η οποία επιβεβαιώνει για το ζωγραφικό σου ταλέντο που πολλές φορές σου έχω μιλήσει. Είναι ένα κάδρο.
    Αυτά και προχωράμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα πια απο εδώ Ντένη.
      Διαβάζω όσο μπορώ τις πολιτικές αναλύσεις και προσπαθώ να εκφράσω κι εγω τους δικούς μου προβληματισμούς. Δεν επιδιώκω να δρέψω δάφνες, απλά Δύσκολο στις μέρες μας να μείνεις αμέτοχος
      Αλλωστε όπως λες κι εσύ σε λίγες ώρες θα γνωρίζουμε τι αποφάσισε το σύνολο του Λαού
      Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,σχετικά με τον Πίνακά μου,αυτό θα πεί νάχεις τους σωστούς ανθρώπους να σε προωθήσουν στο καλλίτερο!!!
      Νάσαι καλά που μ επισκέφθηκες μετά την επιστροφή σου

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφο το κοριτσάκι σου στην βροχή!!!!!!!!
    Να δούμε τί μας περιμένει όταν κλείσουν οι κάλπες!!!! Ο Θεός βοηθός!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν εδώ βρέχει Μαριάννα μου,ελπίζω μια τέτοια βροχή να καθαρίσει την Ελλάδα γενικότερα απο κάθε βρωμιά...
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  31. Χαρά μου πανέμορφο το έργο σου!!! Μου άρεσε πάρα πολύ! Όσο για τους προβληματισμούς έχουμε τους ίδιους. Ζούμε σε πολύ δύσκολους καιρούς. Όταν είδα το κοριτσάκι να περπατάει στη βροχή σκέφτηκα ότι έτσι ακριβώς είναι η Ελλάδα, σαν μικρό απροστάτευτο κοριτσάκι μέσα στη βροχή, που βαδίζει μόνο του προς ένα σκοτεινό αύριο. Δεν σταματάει όμως. Συνεχίζει να περπατά χωρίς να φοβάται με το κεφάλι ψηλά και αυτό είναι που μετρά. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι έχουμε την ελπίδα οτι το μέλλον θάναι καλλίτερο για όλους μας,πόσο μάλλον για τα παιδιά μας Θάλεια μου. Αυτό θέλουμε να πιστεύουμε,αυτό ελπίζουμε
      Μακάρι να μην διαψευσθούμε...
      Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ για την ωραία σου κριτική.

      Διαγραφή
  32. Ηλθα και εγω μετεκλογικά!!! Τι να πω ; ο, τι ήταν να δείξει , έδειξε!!!! Και ο Θεός να βάλει το χεράκι του !!(Τι να σου κάνει και ο Μεγαλοδύναμος !!!!!!! Πόσο μυαλό να ..."βρέξει" από πάνω μας πια !!!!) .
    Το κοριτσάκι σου υπέροχο, Χαρά μου !!!
    Ενα φιλί και μια αγκαλιά μαζί με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα στα μετεκλογικά,απλά νάχουμε υπομονή να περιμένουμε τα λόγια να γίνουν πράξεις.Ας μη βιαζόμαστε. Εδω αντέξαμε τόσα χρόνια τις συνταγές και τους πειραματισμούς του καθ ενός.Ολοι έμαθαν να κυβερνούν στου κασίδη το κεφάλι
      ας δούμε κι αυτούς
      Θέλω να ελπίζω...
      Φιλάκια πολλά Πεπίτα μου γλυκειά

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...