...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Να το τυλίξω ή το θέλετε σκέτο;


Θαρρώ ήρθε η ώρα ν'  αλλάξω ανάρτηση, να γυρίσω σελίδα.

Κάθετη Αποψη

Μμμμμμ τελευταία είμαι εντελώς αλλού ντ' αλλού.
Ολο υποσχέσεις δίνω που δε τις κρατώ,αλλά μη νομίζετε, μου θυμώνω γιατί κι εμένα μου λείπει το "σπίτι" μου!
Ποιός να μου τολεγε οτι θάκανα ανάρτηση κάθε είκοσι μέρες!
Ποιός; εγώ!

Mini album from toilet rolls

Γενικά όμως παρηγοριέμαι γιατί βλέπω οτι υπάρχει μία διάχυτη χαλαρότητα στα blogs, άρα δεν είναι μόνο δικό μου το πρόβλημα, που ούτως ή άλλως μία προβληματικότητα την έχω αφ εαυτού μου.
Μάλλον έχουμε κάπου κουραστεί, αν κρίνω απο τα διάφορα ευτράπελα που διαβάζω και στα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης...
Πολύ βαβούρα για το τίποτα, πολύ κλάψα,πολύ αντιπαράθεση
Προς τι το μίσος κι ο αλληλοσπαραγμός ρε παιδιά;;;
1η "σελίδα"

Κάτι λοιπόν τα δικά μου που γύρω -γύρω με πολιορκούν και μου κόβουν την αναπνοή πολλές φορές, κάτι η απογοήτευση απο την κατάσταση που σας περιέγραψα παραπάνω και φυσικά διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως, μου ρίχνουν τη διάθεση και μ' οδηγούν  σ' αποχή.
Ασε που υπάρχουν και κάποιες αναγκαίες αποδράσεις που εκεί πια ανασαίνω μ' ανακούφιση και πού χρόνος για εγκλεισμό!
2η "σελίδα"

Και αφού λοιπόν γυρίσαμε (δυστυχώς) στο μία από τα ίδια, κι αφού σας έκανα γενικώς τους απολογισμούς μου να σας πω οτι μια μέρα σαν τη σημερινή, που η διάθεση δεν ήταν κι η καλλίτερη και το κουφιοκέφαλο πονούσε, σκέφτηκα "τα παυσίπονά μου" και τι καλλίτερο από... τη χειροτεχνία!
Απο πριν το Πάσχα, με το πρόβλημα του χεριού μου δεν καταπιάστηκα  σχεδόν με τίποτα,κι έτσι μ ένα παρόμοιο "τίποτα" ασχολήθηκα και σήμερα!
Το τελευταίο καιρό εξ αιτίας των κακών συνθηκών τακίμιασα μ' ένα κοριτσάκι που το γνώριζα μεν απο γεννησιμιού του, ουσιαστικά όμως, το γνώρισα τώρα.
3η "σελίδα"

Το αγάπησα και το θαυμάζω κι ήθελα με κάποιο τρόπο να του το δείξω.
Πήρα λοιπόν ο,τι φαινομενικά άχρηστο αποθήκευα απο καιρό, το παραφούσκωσα με την αγάπη και το θαυμασμό μου, του φόρτωσα ευχές για το δρόμο της ζωής της, που εύχομαι νάναι μακρύύύς, το πασπάλισα με ροδοζάχαρη γιατί έχει ανάγκη απο πολύ γλύκα και της το πρόσφερα με όοολη μου την καρδιά!

4η "σελίδα"

Δεν χρειάστηκαν περισσότερα από πέντε ρολά χαρτιού τουαλέτας, σκληρές ετικέτες από ρούχα , χαρτιά scrapbooking, εκτυπώσεις ευχών, κορδέλες, αυτοκόλλητα και μια αλυσίδα απο αγκράφα,για να δημιουργηθεί και να δεθεί ένα μικρό album!

Σκέφτεστε κάτι καλλίτερο να στείλετε την αγάπη σας;

Και μια που ξημερώνει γιορτή,Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες  θηλυκούς τε και αρσενικούς και  στα Επτάνησα γενικά,που γιορτάζουν τα 151 χρόνια της Ένωσής τους με την Ελλάδα



65 σχόλια :

  1. Καλώς τηνε κι ας άργησες !!!! Ήρθες όμως όπως πάντα με όμορφες δημιουργίες !!!!!!
    Πανέμορφα τα μικρά άλμπουμ !!!!! Είναι μικρά έργα τέχνης από τόσο απλά υλικά !!!!!
    Καλό σου ξημέρωμα και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρίσκω Ράνια μου,μαζί με τα φαντάσματα εμφανίζομαι (βλέπε ώρα!;))
      Χαίρομαι που σ άρεσε το πρώτο μου αλμπουμάκι,κι εγω το χάρηκα στην ολοκλήρωσή του και η αποδέκτης,κι αυτό είναι απο μόνο του επιβράβευση!
      Φιλάκια πολλά γλυκειά μου ,όνειρα γλυκά!!!^_^

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά για την ένωση των Επτανήσων,
    μα και χρόνια πολλά Κωνσταντίνου και Ελένης,

    Χθες διάβασα για τον ΙΟΝΙΟ ΝΟΜΟ αυτόν που επικρατούσε στα Επτάνησα ...
    χαιρετώ σε Χαρά
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Γαβρίλη μου για τις ευχές σου,τις αποδέχομαι μια που εχω τριπλογιόρτι!
      Οσο για την Ενωση,δεν ξέρω τι ήταν προτιμότερο να παραμείνουμε ως είχαμε ή το τωρινό κατάντημα; Τλπ αυτό μόνο η ιστορία θα το απαντήσει
      Νάσαι καλά και ευχαριστώ για όλα!!!
      Χαρά

      Διαγραφή
  3. Η αισθητή απουσία σου για καιρό, Χαρά. Βλέπω και διαπιστώνω ότι είχε και τα καλά της.

    Αισθητή είναι η πρόοδος σε ομορφιά, σε ποιότητα και έμπνευση των δημιουργιών σου!

    Χρόνια πολλά εκ μέρους μου στη «συμπάθειά» μου! Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο πολύ λοιπόν μετράει η παρουσία μου;;;Αισιόδοξο για οταν θα πέφτω ψυχολογικά κι ομολογώ οτι ο τελευταίος καιρός είναι πολύ φορτισμένος αρνητικά.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια σχετικά με την ταπεινή μου δημιουργία. Απ ότι όμως κι αν είναι προσπαθώ να επιβεβαιώνω πάντα τον τίτλο του ιστολογίου μου...να γίνεται με και από αγάπη!
      Ευχαριστώ ,ως αντιπρόσωπος της "συμπάθειάς " (αλήθεια γιατί το βάζουμε σε εισαγωγικά,αφού ισχύει;), για τις ευχές σου
      Κι εσύ να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο, αλλά για να παραπέμψω σ’ αυτό που εννοούσα…

      Και βέβαια ισχύει και μάλιστα με την πρώτη.

      Διαγραφή
    3. Η εκτίμηση αμοιβαία κι απο την άλλη πλευρά Στράτο, σ ευχαριστεί.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Χαρά μου , η δημιουργία είναι ζωή για ανθρώπους σαν κι εσένα!Πράγματι πολλές εγκαταλείπουν τα μπλοκ , το fb τους τραβάει περισσότερο.Για μένα τα μπλοκ ήταν και θα είναι πάντα το "σπίτι μου", η γειτονιά μας, οι φίλες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Αχτίδα μου είναι έτσι όπως τα λες.
      Οταν δε δημιουργώ είναι σαν να μου κόβουν τον αέρα που αναπνέω,όσο κι αν αυτό φαντάζει υπερβολή.
      Πράγματι το φ/β έχει κατακτήσει πολλές φίλες που χάθηκαν απο τα λημέρια μας και τις ξαναβρίσκουμε εκεί,όμως ουδόλως έχει την ίδια χάρη,μη σου πω οτι το βρίσκω παντελώς ανούσιο και τελευταίως μέσ τη μίρλα :\
      Το μπλογκ πιστεύω οτι θα κερδίσει το χαμένο έδαφος κάποια στιγμή,απλά λυπάμαι που χάνονται άνθρωποι που γνωρίσαμε μέσα απο εδώ και δε μαθαίνουμε νέα τους πια.
      Καλό ξημέρωμα γειτονάκι!

      Διαγραφή
  5. Χαρά μου καλημέρα
    Χρόνια πολλά στον Κώστα σου να τον χαίρεσαι και χρόνια πολλά στα Επτάνησα. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Ο δικός μου ο Κώστας είναι εκεί στη Ζάκυνθο σήμερα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου
      ευχαριστώ γαι τις ευχές κι ανταποδίδω κι απο εδώ.
      Κρίμα που γιορτάσατε χώρια:(
      Και του χρόνου με υγεία!!! Φιλάκια πολλά γιορτινά

      Διαγραφή
  6. Χρόνια μας πολλά, Χαρά!! Τα πανέμορφα Επτάνησα έχουν μεγάλη γιορτή σήμερα. Ευχές και σε όλους τους εορτάζοντες. Κατά τα άλλα, όλο πρωτοτυπίες είσαι και σε χαίρομαι! Ασταμάτητη μπροστά σε κάθε νέο. Όσο για τη χαλαρότητα έχεις δίκιο, κι εμείς κάναμε ανάρτηση μετά από ένα ολόκληρο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μας χαιρόμαστε Ευγενούλι!!!!^_^
      Ναι, γιορτάσαμε με παρελάσεις ,φαντάζομαι στην Κέρκυρα θάταν πιο φαντασμαγορική η επέτειος!
      Η αλήθεια είναι οτι αναζητώ νέα ερεθίσματα έμπνευσης και χαίρομαι οταν δημιουργώ κάτι καινούργιο και μάλιστα απο ευτελή υλικά,που θάχαμε διαφορετικά πετάξει.
      Οσο για τις αναρτήσεις, αισθάνομαι άσχημα εμένα που μ αρέσει τόσο η επικοινωνία μαζί σας, να αφήνω να τρέχουν ασχολίαστες οι αναρτήσεις και εγω να κάνω καιρό να βρω το κέφι να ανανεώσω,αλλά ας όψονται οι καταστάσεις!
      Φιλιά πολλά και γλυκά,Ιόνια!!!<3

      Διαγραφή
  7. Ανάρτηση καθε εικοσι μέρες; Εγω έκλεισα μήνα και συνεχίζω... που να πιάσει και καλοκαίρι!
    Εντάξει παντού μπαίνει η κούραση και ίσως και να μην έχουμε και πάντα κάτι να πούμε, αλλά η πιο μεγάλη πληγή είναι που έχουμε διασπαστει σε τόσα διαφορετικά μέσα (λέγε με fb).
    Οπως και να΄χει πάντα εδω γυρνάμε, στα πιο οικεία. Το αλμπουμάκι από τα άχρηστα πλουτισε με αγάπη κι έμπνευση κι έγινε πολύτιμο!
    Φιλιά πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα που μπορεί νάκανα και 3 την εβδομάδα ειναι κατάντια αυτό, Νίκη μου,αλλά προκειμένου να το κάνω γιατί πρέπει (ποιός το επιβάλει; κανείς) καλλίτερα όποτε αισθάνομαι οτι μπορώ να συμμετέχω κι όχι νάμαι αφιλόξενη.
      Χαίρομαι αν βλέπεις τον πλούτο που πότισε το μικρό δημιούργημα,πράγματι θέλω έτσι να το νοιώσει και το κοριτσάκι που το δέχτηκε :k
      Φιλάκια πολλά Χ 5!!!<3<3<3<3<3

      Διαγραφή
  8. Η απουσία σου είναι αισθητή,αισθητότερη αισθητότατη !!!!!!

    Στεναχωριέμαι που κάποιες φίλες σταμάτησαν να κάνουν αναρτήσεις!!!!
    Τα προβλήματα τα έχουμε όλοι αυτό τον καιρό , αλλά εδώ προσπαθούμε να ξεχαστούμε!
    Το αλμπουμάκι σου είναι υπέροχο και με τόσο άχρηστα υλικά!!!
    Όπως σου έγραψα και στο φβ, ρολά έχω πολλά , αλλά ετικέτες δεν μάζεψα ποτέ!
    Έκανα αρχή σήμερα από ένα καινούργιο μπλουζάκι που αγόρασα εχθές!!!
    Αν βρούμε κι έναν τρόπο να αξιοποιήσουμε και τις λερωμένες πάνες των μωρών , θα μας στήσουν άγαλμα ,όλες οι πράσινες οργανώσεις!!!!
    Να είσαι καλά και πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι γραμματιζούμενο κορίτσι!!! εχει όλα τα προσόντα για μια άριστη γιαγιά:)^_^
      Το ίδιο στεναχωριέμαι κι εγω Ρένα μου και δε θάθελα επ ουδενί,να εγκαταλείψω τούτο το σπιτικό που φιλοξένησε τόσους ανθρώπους, μου τους γνώρισε, και μ έκανε να αγαπήσω κάποιους απ αυτούς σε πρώτο πρόσωπο!
      Αρνούμαι να υποκύψω στους όποιους πειρασμούς και να απέχω...θα συνεχίσω να αναπτύσω άμυνες.Οπως εδώ πουθενά!
      Οσο για τις πάνες δεν έχω ειλικρινά καμιά φαεινή ιδέα
      Μην τις αποθηκεύεις προς το παρόν,γιατί Καλοκαίρι μπαίνει μη σε φάει το κουνούπι,απο Χειμώνα βλέπουμε...μπορεί να τις έχετε κόψει μέχρι τότε και να μην υπάρχει καν υλικό;) χαχαχχαχααα
      Φιλιά πολλά συγγένισά μου αγαπημένη <3

      Διαγραφή
  9. Αναρωτιέμαι γιατί δεν το παραδέχεστε όλες σας...
    Τα πράγματα είναι απλά... Θα πείτε: Μία φορά το μήνα κάνει ανάρτηση η (υπέροχη) Γιάννα? Ε, κάπου εκεί θα κάνουμε κι εμείς αναρτήσεις! Δεν είναι κακό να παραδεχτείτε το πόσο πολύ σας έχω επηρεάσει!!! ;-)
    Χαρουλίτα μου, το άλμπουμ είναι ΟΝΕΙΡΟ!! Αυτό το mixed media scrapbooking (εεε? πώς με βρίσκεις?!) είναι απίστευτα όμορφο!!!
    Αγκαλίτσα τρυφερή και πολλά γλυκά φιλάκια στο χεράκι!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρόνια πολλά!!εμπρός!στον δρόμο που μάς έχεις χαράξει!Ναι!ΝΑΙ!!!!
      ΜΑΣ έχεις επηρεάσει, όμως μόνο θετικά, αφού πλέον βρίσκουμε περισσότερο χρόνο να δημιουργούμε!προσωπικά σ΄ευχαριστώ!
      Φιλάκια, και πάω πιο κάτω να ευχηθώ αφου ο υπολ . μου κάνει νερά απο πολύ πρωί σήμερα!

      Διαγραφή
    2. Αμ δεν τόχω καταλάβει λες πόσο ύπουλα μας έχεις μεταδώσει το μικρόβιο;;;;;)
      Και νάμασταν κοντά θάλεγα...ανταμώσαμε,χαιρετηθήκαμε,φιληθήκαμε,κολλήσαμε, αλλά εδώ απέχουμε μίλια και εκτός των άλλων εγω εχω χαθεί και ειδικώς.ΠΩΣ;;;είσαι ένα ζιζάνιο εσύ που όλα τα καταφέρνεις! Αλλά να σου πω τη μαύρη αλήθεια ,καλλίτερα μία το μήνα και νάχει ζουμί (σχόλια,εννοώ) παρά να βράζω στο ζουμί μου και να μην συμμετέχω
      Θα το σκεφτώ...:ο
      Τώρα αν σε βρίσκω σωστή σ αυτό που με ρωτάς, θα πρέπει να σκεφτώ πρώτα εγω τι έκανα,με ποιά τεχνική,κι εδώ αδυνατεί μέχρι και η επιστήμη ν απαντήσει! Ενα τουρλού πάντως τόχει 8)
      εσυ ομως όλα μου τα βρίσκεις καλά κι άγια,πώς να σε πιστέψω;;;;;:(:(:(
      Φτάνει που σουχω αδυναμία Συριανολούκουμό μου κι αυτό με γλυκαίνει ό,τι κι αν μου γράφεις(που απολαμβάνω,ειρήσθω εν παρόδω ;))
      <3<3<3

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίο,Χαρά μου, το είδα και στο φβ και ενθουσιάστηκα!Θέλω κι εγώ να φτιάξω κάτι τέτοιο αλλά μου φαίνεται δύσκολο ενώ τα υλικά είναι απλά, δε μας δείχνεις οδηγίες αν βρεις χρόνο και διάθεση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι
      η επιθυμία σου διαταγή!
      Βρήκα ένα πολύ απλό βιντεάκι για μία πρώτη προσπάθεια
      Δικό σας!
      https://youtu.be/TNwDkH4RXCk?list=PLngaLLzmszL1Q1N7tTYAZFWmLzPFSg_Rt

      Διαγραφή
  11. Χαρά έγινε τέλειο!! Πολλά μπράβο! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν μπορείς να με ξεπεράσεις !!!!
    Εγώ κάνω τις πιο σπάνιες εμφανίσεις στο blogging.
    Kοντεύω να μην εμφανίζομαι καθόλου.
    Οι κατασκευές σου υπέροχες!!!
    Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν προσπαθουσα να ξεπεράσω πολλές,τότε θάμουν άφαντη Φλώρα μου,γιατί δυστυχώς πολλές απο εσάς εχετε ξεκόψει. Ας είναι για καλό και δεν πειράζει.
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,αλλά ακόμα περισσότερο για το χρόνο που μου διέθεσες χαμένο μου:)

      Διαγραφή
  13. ΧΡΌΝΙΑ πολλά!!!!για πολλά!!!
    Να το χαρεί η μικρή κυρία το ρομαντικό αλμπουμάκι αγάπης!
    φιλιάααα
    παω να....δημιουργησω,,,,αφού ξερεις πως όταν λειπεις...και λείπεις πολύ....τρέχω ανάμεσα σε κόλλες και ριζόχαρτα!!!!!!!!!!!φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΟΟΛΑΑΑ!!!!^_^
      Μα πού τα θυμάσαι ήθελα νάξερα;;;Τέτοιο σκληρό δίσκο,μόνο με της Σωσούς μπορώ να τον συγκρίνω!χαχαχαχα Νάχετε υγεία που με θυμάστε<3
      Τότε να λείπω συχνά,αν είναι να δημιουργείς ακαταπαύστως :)χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά σ όλους σας και στη μικρή Μυρτώ<3<3

      Διαγραφή
  14. Οσο και να κανουμε τις βόλτες μας... στο φέης ... οχι εγω δεν έχω... παντα θα γυρναμε εδώ στο ζεστο μας χώρο.. έ; και ας ειμαστε και αργοπορημενα... δεν μας πειραζει αρκεί να είμαστε καλα και να βρισκουμε λιγο χρονο γι αυτό το σπιτακι.. να μπαίνεις πότε ποτε να το ανοιγεις .. το ξεσκονισμα αστο επανω μας...εσύ κανε τις δημιουργιες σου που οσο πιο ευτελη ειναι τα υλικα τους τόσο πιο πολύ αγαπη κουβαλανε μέσα τους... γιατι τα αναδήκνύεις.. σε μικρα και κομψα καλιτεχνήματα :D Χαρα μου.... χρονια πολλα να χαιρεσαι οτι αγαπας . να ειναι πολύχρονος ..μάτια μου....!!!!! φιλάκιαααααα!!!!. :k :k <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα πάψω να το βροντοφωνάζω,το φέις έχει καταντήσει μία πληκτική επανάληψη καυγάδων,παραπόνων κ.λ.π. που δε μ αφορούν και δε μ αρέσουν ούτως ή άλλως,όσο για τις επαφές είναι εντελώς διεκπεραιωτικές. Πουθενά όπως εδώ!
      Η ζεστασιά ακι η επικοινωνία που υπάρχει εδώ μέσα δεν υπάρχει σε κανένα άλλο μέσο Κοινωνικής δικτύωσης,απλα΄το φέις προσφέρει αμεσότητα στην πληροφορία.
      Εμείς εδώ μάθαμε ,εδώ αγαπάμε,πόσο μάλλον οταν αυτό περνάει και στις ανθρώπινες σχέσεις ζωής!
      Οσο για τις δημιουργίες,έτσι είναι όπως πολύ σοφά τα λες καρδιά μου!
      Οταν παίρνεις κάτι που ο άλλος πετάει και του δίνεις ζωή και νέο λόγο ύπαρξης,είναι δυνατόν να μην έχει μέσα του αγάπη;;;
      Χαίρομαι λοιπόν για όλα αυτά που μοιραζόμαστε,μα πάνω απ όλα την ανθρώπινη ζεστασιά και αμοιβαία εκτίμηση και αγάπη!!!
      Φιλάκια πολλά καληνύχτας,με τα πιο όμορφα όνειρα!!!<3<3

      Διαγραφή
  15. Το άλμπουμ με τις ευχές που ετοίμασες Χαρά μου ένα μικρό κόσμημα. Να είσαι καλά και ας αργείς να κάνεις εμφάνιση:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου λείπετε,αλλιώς δεν θα γκρίνιαζα,ούτε θα αισθανόμουνα την αναγκη να δικαιολογηθώ Κατερίνα μου.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Με τόσα λίγα υλικά, κατάφερες να δέσεις σε άλμπουμ πολλή αγάπη!!
    Μπράβο σου!!
    Φιλιά και χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αν αυτό γινεται κατανοητό απ όλες σας Μαράκι μου!
      Η αγάπη όλα τα δένει,ακόμα και τα φαινομενικά άχρηστα;)
      Φιλιά πολλά και ευχές για όποιον γιορταζες.

      Διαγραφή
  17. Αγαπημένη μου Χαρά,
    Αποφάσισα στα ξαφνικά πριν ακόμα απαντήσω στο τόσο τρυφερό σου σχόλιο στο blog μου, να σου στείλω "ανοιχτή επιστολή" που να εκφράζει πρώτα απ΄όλα την Αγάπη μου και φυσικά και τον θαυμασμό μου, για τις πάντα καλαίσθητες και έξυπνες δημιουργίες σου, (αν και πάντα θα προτιμώ την ζωγραφική σου!) ;)
    Γνωριστήκαμε μέσα από το blogging και δυστυχώς δεν καταφέραμε να συναντηθούμε όταν ήσουν στην Αθήνα... αλλά τα αισθήματα παραμένουν ίδια! :)
    Απ΄ την πρώτη στιγμή που μπήκα στο blog σου, έπιασα την ειδική σεστή ατμόσφαιρα που εκπέμπει το blog σου (στο είχα γράψει!) και εδώ θα σταθώ στην ποιότητα των blogs, σε σχέση με το fb, που διαισθητικά δεν είχα ποτέ!
    Εύχομαι σε όλους τους bloggers καλή δύναμη, να είναι ο εαυτός τους.... και σε όποιον αρέσουμε!!!
    ΑΦιλάκια Χαρά μου με όλη μου την ΑΓΑΠΗ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια "ανοικτή επιστολή",πως να την αντέξω;;;
      Ηθελα μέρες να συνέλθω και να δεχθώ εσώψυχα όσα όμορφα μου γράφεις,αγαπημένη "αγνωστη" μαγισσούλα!
      Το "δυστυχώς" δε θέλω να το ξαναπείς,κάποια στιγμή,που δε θ αργήσει θα συναντηθούμε.Επειδή απλά το θέλουμε κι οι δυο.
      Ολα όσα μου γράφεις είναι αμοιβαία,και με τιμάς ιδιαίτερα με την ακετίμηση και την αγάπη σου σιωπηλή και δημόσια Στεφανία μου.
      Οσο για τη ζωγραφική,αφού εκεί σου αρέσω καλλίτερα θα φροντίσω αν μη σ απογοητεύσω.
      Η ευχή σου και ευχή μου! Γιατί πραγματικά αυτό που βγαίνει ειλικιρινές απο τον καθένα εισπράττεται και σου φέρνει απρόσμενα κοντά ανθρώπους που διαφορετικα δε θα γνώριζες ποτε στη ζωή σου.
      Ευγνωμονώ λοιπόν αυτό το σπιτικό που στέγασε την δική μου δημιουργηκότητα και την έκανε φλόγα που έφερε κοντά μου ανθρώπους που καμαρώνω να τους θεωρώ φίλους,είτε γνωριζόμαστε ,είτε όχι. Σαν εδώ μέσα πουθενά,παρόλο που παντού υπάρχουν τα καλά και τα άσχημα.Εδώ αγαπώ, εδώ εκφράζομαι,εδώ αναπνέω κι αυτό δε μπορει ν αλλάξει με τίποτα!
      Με πολύ-πολύ-πολύ ΑΓΑΠΗ^_^

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφη δουλειά, με μεράκι και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου πήρε πολύ ώρα, για να καταλάβω που τα χρησιμοποιήσες τα ρολά
    τουαλέτας, χα,χα !!!!!!!!!!!!
    ΄Οταν το κατάλαβα ενθουσιάστηκα !!!!
    Μπράβο βρε Χαρούλα, πολύ όμορφα, διακριτικά και καλόγουστα !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκιααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηξερα οτι είχα γάτα φιλενάδα,πως με κλονίζεις τώρα;;;;χαχαχαχα Εσυ και δε κατάλαβες;;;Πολύ θάθελα να μάθω την πρώτη σου σκέψη...:Ι
      Δε μου αρκεί βλέπεις το μετέπειτα "ενθουσιάστηκες",είμαι και περίεργη,τι να κάνουμε;)
      Σε δικαιολογώ γιατί εχεις βραχυκυκλώσει καημένο μου και πολύ οσυ και καλά σου που μπήκες και σχολίασες...να ξέρεις οτι σε σκέφτομαι:(
      Φιλάκια πολλά φιλενάδα και να ξέρεις...μου λείπουν τα σχόλιά σου<3

      Διαγραφή
  20. Καλώς μας βρίσκω Χαρά μου !!! Λόγω ιού εξαφανισμένη , έμπαινα η γυνή από το κινητό αλλά τι να δω!!! Η αλήθεια είναι ότι το φέις απορροφά πολλούς φίλους , τώρα που μπήκα είδα και εγώ πόσο λίγες αναρτήσεις έχουν γίνει !!! Με τα απλά υλικά που χρησιμοποίησες έφτιαξες ΄μια όμορφη κατασκευή και μπράβο που ψάχνεσαι και μοιράζεσαι !!! Αντε να πάρουμε τα πάνω μας !!!!Φιλάκια πολλά της αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινικόλ μου τραβήχτηκες κι εσύ άσχημα ,αλλά τέλος καλό όλα καλά! Απλα πρέπει όλες μας νάμαστε πιο προσεκτικές τι ανοίγουμε,αλλά άντε ν αποκτήσεις την πονηριά του ...ιοβόλου!!!
      Το θέμα του φ/β νομίζω οτι αλλιώς ξεκίνησε κι αλλιώς εχει διαμορφωθεί στην πορεία.
      Εκτός της χρονικής αμεσότητας,δεν νομίζω οτι προσφέρει κάτι ουσιαστικώτερο των άλλων μέσων κοινωνικών επαφών. Ασε που δε μπορώ την κλάψα και τα παράπονα γενικώς.
      Ποιόν ενδιαφέρει αν εγω έχω θέμα με κάποιο πρόσωπο,που με διέγραψε ή δε μου έκανε like,σαν τα παιδάκια λειτουργούμε ενίοτε. Για το μόνο που το κρατάω,εκτός για κάποιες φίλες που δεν έχουν και δεν γνωρίζουν απο μπλογκς,για να εκτονώνομαι όποτε μου τη δίνει (και μου τη δίνει αρκετά συχνά ομολογώ) με τραγούδια ή με φιλοσοφίες και να παρακολουθώ δουλειές άλλων που μ ενδιαφέρουν,πέραν τούτου η παρουσία μου είναι διακριτική έως ελλειπής.
      Ομως με στεναχωρεί και η εγκατάλειψη που υπάρχει και σ αυτό το χώρο.Πολλές έχουν εγκαταλείψει, ή είναι παροπλισμένες,έτσι δε σου κάνει και διάθεση ν ανεβάσεις κάτι. Πάντα όμως θάναι ένα ζεστό και φιλόξενο σπιτικό που θα νοιώθεις διαφορετικά!
      Φιλάκια πολλά γλυκειά μου^_^

      Διαγραφή
  21. Αχα, εγω ...σαράντισα από την προηγούμενη ανάρτησή μου!!!!!!Σε ..πέρασα!!!!!!
    Και για να μην αφήσω παραπονεμένο το αλμπουμάκι, να σου πω ότι με εξέπληξε πραγματικά η απλότητα των υλικών που με τόση μαεστρία συνδυάστηκαν ευφάνταστα και δημιουργικά και έφεραν αυτό το τόσο όμορφο και μοναδικό αποτέλεσμα!!!
    Να'σαι καλά, Χαρά μου !!! Με ένα φιλί και και μια αγκαλιά σου εύχομαι να'χεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα εξέπληξε κι εσένα που φτιάχνεις τόσο όμορφα και καλόγουστα πράγματα Πεπίτα μου,τότε δε πρέπει να πατάω στη γη!
      ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ^_^^_^
      Οσο για τις αραιές εμφανίσεις,αν είναι να σαραντίζω ,καλλίτερα να το κλείσω...στο τέλος μόνη μου θα τα λέω,μόνη μου θα τ ακούω;)
      Καλό 3ήμερο σου εύχομαι,εγω παλεύω με τα πάνω και τα κάτω:(
      Φιλάκια γλυκά,όλα δικά σου!

      Διαγραφή
  22. Πουθενά σαν τη γειτονίτσα...πουθενά όμως... τέλος πάντων. Το αλμπουμάκι με τόσο απλά υλικά, με μηδενικό σχεδόν κόστος, πολύ φαντασία και ακόμα περισσότερη αγάπη για την αποδέκτρια έγινε κουκλίστικο. Γειά στα χέρια σου Χαρά!!!Πολλά φιλιά κοπέλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά κοπελιά!
      Πολύ χαίρομαι που έχουμε ίδιες απόψεις,άσχετα αν χρησιμοποιούμε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Γι αυτό μπορούμε και να κρίνουμε;)
      Φιλάκιαααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  23. Χαρά μου για άλλη μια φορά μας εξέπληξες ευχάριστα.
    Κααπληκτική ιδέα!!! Έγινε τέλειο!!!
    Χρόνια πολλά για την Ένωση!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου χαίρομαι που σας άρεσε αυτή η τόσο ταπεινή δημιουργία.
      Είναι μία απτή απόδειξη οτι δε χρειαζόμαστε ακριβά υλικά,οταν μπορούμε να δημιουργήσουμε με αγάπη και σεβασμό γι αυτό που κάνουμε;)
      Φιλάκια γιορτινα

      Διαγραφή
  24. Πανέμορφο το έφτιαξες Χαρά μου!! Φαντάζομαι πως θα το λάτρεψε η παραλήπτρια!!
    Αχ τα δώρα καρδιάς είναι πάντα τα καλύτερα!! Φιλάκια πολλά πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ ο,τι δήλωσε δημοσίως της άρεσε Μαριλένα μου και πιστεύω οτι το λέει ειλικρινά και χαίρομαι διπλά.
      Η παρουσία σου με γέμισε χαρά,να ξέρεις οτι και η εκτίμηση στο πρόσωπό σου (ποιό νάναι άραγε;) είναι ειλικρινής και διαχρονική;)
      Φιλάκια πολλά
      απο την Πεπίτα ντι Τζάντε^_^

      Διαγραφή
  25. Αχ..Χαρά μου μήπως εγώ δε χάνομαι;αλλά δεν προλαβαίνω!!ότι και να κάνω δεν μπορώ να βάλω τάξη!!το αλμπουμάκι υπέροχο!!!το scrapbooking το αγαπώ είναι μια από τις αγάπες μου!!είναι να μη κολλήσεις!!!μαζεύω κάθε είδους χαρτί και μετά φτιάχνω!!!!
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν υπάρχει λόγος σοβαρός κανένας δεν απαιτεί νάμαστε στις επάλξεις,απλά κι εγω εδώ μέσα νοιώθω να ξεδίνω απ ότι με πνίγει,με στεναχωρεί, η επαφή μαζί σας και το μοίρασμα όμορφων ιδεών με ξαναζωντανευει,απλά η ζωή δε σου επιτρέπει να κάνεις πάντα το ποθητό. Σε υποχρεώνει να ζεις με δικούς της όρους
      Περισσότερο στεναχωριέμαι οταν δεν είμαι τυπική προς του άλλους,που με τιμούν τόσα χρόνια με την παρουσία τους και τα καλά τους λόγια.
      Οσο για τη δημιουργία αυτή ξεκίνησε απο το πουθενά και κατέληξε να με γοητεύσει! Τώρα μαζεύω καινούργια ρολά να φτιάξω ένα καινούργιο
      Φιλάκια πολλά Δεσποινιώ μου<3

      Διαγραφή
  26. Τσα! Δεν την πήρα χαμπάρι την ανάρτηση στην ώρα της...τ'ομολογώ! Εσύ Χαρουλάκι μου κράτα γερά και συνέχισε εδώ μέσα γιατί κάποια στιγμή πιστεύω πως θα γυρίσει όλος ο καλός ο κόσμος. Σίγουρα το ΦΒ μας λύνει τα χέρια λόγω της ευκολίας του αλλά σαν το μπλογκάκι μας πουθενά. Δεν θέλω να βλέπω ερημωμένα σπιτάκια, μου δημιουργεί θλίψει. Εδώ μέσα περάσαμε υπέροχες μέρες και πολύ περισσότερο, ανεπανάληπτε νύχτες...χαχα. Όσο κι αν έχουν αυξηθεί οι υποχρεώσεις και ο χρόνος συρρικνώνεται, θα προσπαθώ να κρατώ το δικό μου ενεργό, έστω και αν τα διαστήματα μεταξύ των αναρτήσεων, μεγαλώνουν. Το αλμπουμάκι το έχω ήδη σχολιάσει, αν και τώρα το βλέπω ακόμα καλύτερα και είναι ακόμη πιο όμορφο τελικά! Φιλιά πολλά!!! Είδες πως ήμουν πολύ σοβαρή σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργησες αλλά με χόρτασες!!!
      Κοριτσάκι μου,έπαψα πια να ενοχλώ τον κόσμο με κοινοποιήσεις,όποιος με επιθυμεί με βρίσκει,αρκεί να το θέλει. Γι αυτό χαίρομαι περισσότερο οταν μου έρχεστε και μου χτυπάτε απρόσμενα τοκ-τοκ την πόρτα.Το σπίτι μου είναι πάντα ανοιχτό και σας περιμένει μ ένα χαμόγελο ΝΑΑΑΑ!!!
      Αυτά που μας έδωσε τούτο δω το σπιτάκι δεν αναπληρώνονται με τίποτα του φ/β, γι αυτό για μένα είναι ξεχωριστό και λατρεμένο
      ΑΥτά θυμάμαι και στεναχωριέμαι και δεν θέλω να τ αφήσω να μαραζώσει. Τα νυχτερινά μας πάρτυ ασυναγώνιστα και αξέχαστα,απλά τώρα μετράμε απώλειες,απουσίες,απομακρύνσεις και ...μου λείπουν πολύ:(
      Ομως επιμένω και θα επιμένω οσο αντέχω κι εχω έμπνευση
      Ποιός σου είπε οτι σε θέλω σοβαρή καλέ;αυτά αστα για τους άλλους που παραμυθιάζονται,εγω σε θέλω να χοροπηδάς στο παπί;) Σ εχουν δει άλλοι έτσι;;;;) Εμ γι αυτό σου λέω...
      Σαν κι εσένα καμιά!:D

      Διαγραφή
    2. Πολύ καλά τα λέει το Μαρακι μας... και οι πιο πολλες φιλες Χαρα μου... σαν και εδώ πουθενα...εστω και πιο αραια... εστω και όποτε εχουμε χρονο.. εδώ λεμε τόσα... εδώ γινονται πολύ όμορφα πράγματα ...εδώ εχουν γινει η αφορμη για αγαπημενες γνωριμίες..:D . εμεις θα περναμε... να λεμε στω και μια καλησπερα.......θα μου πείς γιατι καλημερα δεν λεμε;...........λεμε αγαπη μου αλλα μεχρι να έρθει η ωρα να κατσουμε να γραψουμε ...προηγουνται τα ψωνια , το μαγειρεμα, το φαγητο..την ξεκουραση του μεσιμεριανου ύπνου πια.......τότε . ερχεται και η ωρα του μπλοκιν... δηλαδή απογευμα τότε μονο καλησπερα λεμε..........εν ταξει η εξηγηση; ;) Χαρούλα μου καλα να εισαι θελουμε και θα έρθουν και τα καλύτερα.. πέρασα να τα πουμε λιγο... !!!!! φιλακιαααααααααα!!! :k :k <3

      Διαγραφή
    3. Αυτό που "έρχεστε να τα πούμε λίγο" δεν αντικαθίσταται με κανένα like Ρουλιώ μου αγαπημένο!
      Γι αυτό ,όπως εδώ πουθενά!!!!
      <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<

      Διαγραφή
  27. Χαρά μου είναι πανέμορφο και γλυκύτατο το άλμπουμ και θα το χαρεί πάρα πολύ το κοριτσάκι!! Είναι ένα πραγματικό έργο τέχνης!! Φιλάκια πολλά και να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω νάναι ισάξιο και το επόμενο Θάλεια μου...ήταν να μην αρχίσω!!!;)
      Φιλάκια πολλά και Καλό 3ήμερο!!!^_^

      Διαγραφή
  28. Τι κρίμα να μη διαβάσω την ανάρτηση σου πριν τρεις μέρες !
    Πέταξα ένα σωρό ετικέτες ρούχων
    . Αν αρχίσω να μαζεύω και ετικέτες σκέφτηκα, δεν θα βρω άκρη.
    Να ομως εσυ με την τοσο ομορφη δημιουργία σου, μας τα άλλαξες!!! Το αλμπουμάκι με τα ρολά απο τα χαρτιά τουαλέτας έγινε καταπληκτικό!!
    Τυχερή η μικρή σου φίλη γιατι την αγαπας και για το όμορφο δωράκι της!!
    Πολλα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα εγω τις μαζεύω με θρησκευτική ευλάβεια! Ειδικά τις σκληρές που έχουν κι ωραία τυπώματα,κάπου θα πιάσουν τόπο!
      Μαράκι μου γλυκό
      σ ευχαριστώ γαι τα καλά σου λόγια.
      Πιστεύω οτι κάθε δώρο που γίνεται με αγάπη και έννοια για τον παραλήπτη είναι ξεχωριστό.
      Φιλάκια πολλά και καλά να περνάς...μου λείπετεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε:(

      Διαγραφή
  29. για άλλη μια φορά "με τα φαινομενικά άχρηστα"...μεγαλούργησες!πολλά συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχουμε πει οτι τα σκουπίδια των άλλων θησαυρός δικός μας;;;χαχαχαχα
      Νάσαι καλά Λιτσάκι <3

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...