...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Και η μεγάλη μέρα πλησιάζει

Καλό Μήνα αγαπημένοι φίλοι!
Μπήκαμε πια πανηγυρικά στον τελευταίο μήνα του χρόνου. Πότε μπήκε πότε έφυγε μόνο απο τα γεγονότα που θέλω να ξεχάσω μπορώ να το θυμάμαι αυτό 2016,κρίμα και μ αρέσουν οι ζυγοί αριθμοί!
Τλπ. για άλλη μια φορά ευτυχήσαμε  να φτάσουμε και να γιορτάσουμε τη μεγάλη στιγμή της Γέννησης του Θεανθρώπου.
Μακάρι νάναι για όλους μας οι στιγμές οικογενειακές, όμορφες,ζεστές χωρίς απώλειες
Και φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει η Γέννηση απο την γκάμα των πετρωτών μου
Παιδευόμουν απο πέρσυ μετά τους Μάγους,να την υλοποιήσω,αλλά μάταια
Χιλιάδες οι πέτρες κι όμως δεν συνεργάζονταν.
Ωσπου μια μέρα μαζεύοντας της πάνω απο το τραπέζι του εργαστηρίου ο κεφαλόδεσμος του Ιωσήφ  (είναι πράγματι μια πετρούλα βεραμάν στο χρωματισμό μπορώ να πω,που έχει μια "εγκοπή" σαν να περνάει σκοινί(όπως και το πέρασα).
Απο εκεί ξεκίνησε η φιγούρα του Ιωσήφ ακουμπισμένου στο ραβδί του.
Η φάτνη όπως βλέπετε δε χρειάστηκε πολύ αναζήτηση
Το δύσκολο ήταν η Μαρία...
Πέτρες πήγαιναν κι έρχονταν,πάντα σε λευκές αποχρώσεις και μεγάλου όγκου,αλλά κάτι δε μου κόλλαγε. Μέχρι που έδωσε η έμπνευση και ολοκληρώθηκε μετά απο πολύωρες αναζητήσεις και ανακατατάξεις .
Νομίζω οτι αποδίδεται πιστά η εικόνα που όλοι έχουμε στο μυαλό μας,ακούγοντας  όλα τα θεία κείμενα περί Γέννησης
"Nativity scene" pebble art by Hara

Εύχομαι σ όλους Υγεία και Δύναμη ν αντέχουμε και να βρεθεί κάποιος δίπλα μας, όπως τα ζώα στη φάτνη να χουχουλιάζει & να συντροφεύει τα όνειρά μας.

Φυσικά κι αυτή η δημιουργία συμμετέχει στην αντίστροφη μέτρηση της Δέσποινας

17 σχόλια :

  1. Είναι τόσο όμορφη και τρυφερή η σκηνή της γένησης και την έχεις αποδώσει με τόση λεπτομέρεια και μου κάνει εντύπωση πως είναι δυνατόν να αποδίδεις ακόμα και τις εκφράσεις με κάτι τόσο στατικό και άψυχο ,θεωρητικά, όπως οι πέτρες!
    Καλό μήνα Χαρά μου καλές προετοιμασίες και χαρούμενες γιορτές να έχουμε, όσο γίνεται...
    Οι ζυγοί αριθμοί είναι συμμετρικοί όμως παραδοσιακα οι μονοι θεωρούνται γουρικοι (= χάντρες κομπολογιού, κουφέτα στις μπομπονιέρες...) και δες το γιατί στο έργο σου: το τρία είναι που φέρνει τη γέννηση, τη ζωή, τη συνέχεια στον κόσμο. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι και το μαγικό εφτά θα είναι πιο τυχερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα πόσο όμορφη δουλειά κάνεις με τις πέτρες !!!! Είναι και αυτό καταπληκτικό και στην τελευταία του λεπτομέρεια !!!! Χαρά στην υπομονή σου και την έμπνευση φυσικά !!!! Καλό μήνα και με το καλό οι Άγιες μέρες !!! Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Χαρά μου και η γέννηση σου είναι φανταστική.Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να συνδυάσεις μεγέθη για να δώσεις αυτό που θέλεις και φαντάζεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Χαρά, πραγματικά υπέροχη η χριστουγεννιάτικη δημιουργία σου, γεμάτη φαντασία και έμπνευση !!!
    Καλό μήνα και καλές γιορτές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο! Καλό μήνα να έχεις, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Bonito y original nacimiento hecho con piedras,muy original.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ✿゚ه° ·.
    Como você é criativa!!!
    Parabéns pelo belíssimo trabalho!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    💕ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά και το δέντρο παρακάτω με τα γυαλάκια της θάλασσας είναι τέλειο αλλά η γέννηση... Πόσο όμορφα τα τοποθέτησες βρε Χαρά μου; Με μια ματιά καταλαβαίνεις αμέσως ο θεατής τι εικονίζει το θέμα σου και πόσο γαλήνια είναι πλαισιωμένο από τη γαλήνη που του χάρισες!!! Τι να πω; Εύχομαι αυτή η γαλήνη να τρυπώσει σε όλα τα σπιτικά του κόσμου!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι μαγικά κάνεις με τις πέτρες, βρε Χαρά!Θαυμάζω την υπομονή σου γιατί σίγουρα θέλει πολλή από αυτήν!Πραγματικά απέδωσες τη σκηνή όπως την έχουμε στο νου μας!
    Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή στη δεύτερη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υποκλίνομαι μπροστά στο ταλέντο και τη φαντασία σου!!! Φιλάκια πολλά Χαρά και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα πως το κάνεις; Πως το κάνεις βρε άτιμο και τα αποτυπώνεις όλα τόσο τέλεια; Ξέρω πόσο σε παιδεύει το κάθε τι αλλά δεν υπάρχει κάτι που να μη σου κάνει τη χάρη στο τέλος. Λες και περίμεναν από πάντα όλες αυτές οι πετρούλες και τα λίγα ''αξεσουάρ'' που χρησιμοποιείς, να'ρθουν να δέσουν την κάθε σύνθεση. Έχω εκφράσει τον θαυμασμό μου άπειρες φορές για τα πετρωτά σου...και λέω οκ μετά απ'αυτό πόσο μπορεί να με εκπλήξει; Ε να που μπορείς και θα μπορείς συνεχώς όπως το κόβω...χαχα. Άντε να τελειώσουν τα γιορτινά να ξαναπιάσουμε τις πετρούλες... και τα μολυβάκια ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν υπάρχει περίπτωση οπως λέει και το Μαρακι μας να βαλεις κατι στο μυαλουδακι σου Χαρά μου και να μην το κανεις ..και η γέννηση σαν ιδέα τελεια!!!.. οπως και το γυαλινο δεντρακι σου πω..πω πράσινα γιαλακιαααα!!!και τι υπομονή μάτια μου!!!(το είδα καθυστερημένα) πραγματικοί θυσαυροί της θαλασσας..αγαπη μου ..!!
    Καθε φορα που ερχόμαστε εδώ ..και μια εκπληξη μας περιμενει στην γωνία ..!! μα τι είσαι εσύ.. !!!
    Να περνας ομορφα κορίτσι μου με τα πετρωτά σου..Χαρά μου φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ευχή σου είναι και ευχή μου, Χαρουλίτα μου!!!!
    Όσο για το έργο, ε, τί να πω πια?!
    Ειλικρινά, δεν νομίζω πως θα θελήσεις ποτέ να φτιάξεις κάτι και να ... ξεμείνεις! Υποκλίνομαι, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο δύσκολο μου φαίνεται.. αυτές οι κατατάξεις και ανακατατάξεις της πέτρας!! Πόσο εύκολο το κάνεις να φαίνεται!!! Η φάτνη σου είναι τόσο όμορφη!! Χίλια μπράβο Χαρά μου!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαρά μου για άλλη μια φορά δίνεις ζωή στις πετρούλες σου και μας μαγεύεις! Κατάφερες να αποδώσεις τέλεια την κατανυκτική στιγμή της γέννησης! Χίλια μπράβο! Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...