...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Πάλι με χιόνια με καιρούς...

Πάλι δικά μας θάναι.
Τόδαμε κι αυτό!
Χιόνι στη Ζάκυνθο!!! Απο τα απίστευτα κι όμως αληθινά.
Εκείνη όμως που θα τ' ακουνε και δε θα θέλουν να τον ξανακούσουν ούτε ως λέξη είναι οι Κυκλαδίτες.
Τι χιόνι ήταν αυτό ρε παιδιά;;; Λες κι άνοιξε ο ουρανός κι έπεσε μαζεμένο όλο το απόθεμα του Θεούλη απο τις χιοναποθήκες του! Καλά ένα μέτρο σ αυτή τη ζωή δεν υπάρχει πια;;;
Τέλος πάντων, εμένα με  βόλεψε όλος αυτός ο καιρός των χριστουγεννιάτικων διακοπών (εγω διακοπεύω αορίστου χρόνου,αλλά λέμε...) με τις ιωσούλες μου, μια χαρά την πέρασα...μπέϊκα!
Οχι οτι μ είχαν στα ώπα -ώπα...ούτε στον ύπνο τους! Αν δε νοιαστώ εγω για μένα...στάχτη και μπούρμπερη χωρίς αποτεφρωτήριο θα γίνω.
Απλά το λέω απο άποψη εγκλεισμού και παραγωγικότητος ;)
Κι έρχομαι στο θέμα της σημερινής ανάρτησης, αρκετά το κουράσαμε.
Τόχω πει πολλές φορές πόσο ευλογημένη νοιώθω για τους ανθρώπους που γνώρισα εκμεταλλευόμενη απο το άψυχο μέσον. Δε θα πειράξει λοιπόν να το πω ακόμα μία,γιατί είναι πέρα για πέρα αληθινό και κάθε φορά μακαρίζω την τύχη μου!
Κάπως έτσι απο το πουθενά "γνώρισα" αλλη μια φίλη.
Κι εκείνη έτσι απο το πουθενά μια μέρα μου έστειλε ενα μνμ .
Τρομάξαμε μέχρι να συνεννοηθούμε,οχι γιατί υπήρχε διαφορά γλώσσας αλλά γιατί δε μπόρεσα εξ αρχής να καταλάβω οτι δ ε με ρωτούσε αλλά μου δώριζε!
και οχι ό,τι κι ο,τι δώρο!
Κάτι που κατά καιρούς ψάχνω και ποτέ δε βρίσκω ...
Και φυσικά με πολύ συστολή συναίνεσα  και άρχισε η περιπέτεια της αναμονής.
Γιατί με το ταχυδρομείο μας πρέπει νάχεις γερά νεύρα και ιώβεια υπομονή,που εγω δεν φημίζομαι.
Πολλές φορές έχουν σταλεί πράγματα και δεν έχουν φτάσει ποτέ και πολλές φορές ήρθα σ ε δύσκολη θέση να με θεωρήσουν  αχάριστη  χωρίς να ευθύνομαι.
Αυτή τη φορά τη σκαπούλαρα, άλλες όχι, γι αυτό να ξέρετε οτι αν μου έχετε στείλει οτιδήποτε και δεν σας έχω στείλει ούτε ένα "ευχαριστώ" δε πρόκειται για αδιαφορία ή γαϊδουριά, αλλά απλά ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΠΟΤΕ!
Και είναι πολύ δύσκολη η θέση της καθεμιάς μας να στέλνει μνμ "μου το έστειλες;"
Γιατί φαντάζομαι σε πόσο δύσκολη θέση φέρνεις τον άλλον αν δε τόχει για χ -ψ λόγους στείλει! Αυτό σ ε κάποιες περιπτώσεις θεωρώ οτι είναι η αιτία κάποιες να μη μου λένε ούτε "καλημέρα".
             
Τλπ η συγκεκριμένη έκανε το πρώτο βήμα μετά απο πολύ αναμονή και με ρώτησε "τα έλαβες;"
- ΟΧΙ ήταν η απάντηση
Κι ομως είχαν σταλεί ένα μήνα  πριν!!!
Επ΄ ευκαιρία άλλου δέματος, επίσης λατρεμένου δώρου, για το οποίο, έστω και μ' αρκετή επίσης καθυστέρηση,είχε έλθει όμως ειδοποιητήριο, αναζητήσαμε και το προσταλμένο.
Κι αφού ακούσαμε τον εξάψαλμο (ευτυχώς τη γλύτωσα τον λούστηκε ο εκπρόσωπος) ω του θαύματος,βρέθηκε και το απολωλός!

Άνοιξα με λαχτάρα το κουτί, σα παιδί που περιμένει το μποναμά του!
Και αποκαλύφθηκαν ενα ζευγαράκι παιδιάστικα όντως... καλαπόδια!!!!
ΤΟ ΚΑΛΑΠΟΔΙ
Τα λάτρεψα με την πρώτη ματιά!





Και μια που ήταν τοσοδούλικα και μια που ήταν δώρο χωρίς προηγούμενο, απο μια εξαιρετικού πνεύματος φίλη και μια που είχαν μία υποδοχή πάνω τους ίσα για κερί, σκέφτηκα άμεσα να τα φτιάξω και να στολίσω μ αυτά μια γωνιά του σπιτιού, ως κηροπήγια.








Βάλθηκα αμέσως να τα δουλεύω και μόλις είχα παραλάβει μια χαρτοπετσέτα λες και το ήξερα!

Καλαπόδια με decoupage  χαρτοπετσέτας και ανάγλυφα


Τ'  αποτέλεσμα είναι τα κομψά σκαρπίνια  κάποιου μικρού Δόγη της Βενετίας (γιατί όχι;)

34 σχόλια :

  1. καλη χρονια!!!υπεροχα ειναι !φανταστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα φίλη μου υπέροχα τα δημιουργήματα σου , όσο για το χιόνι..η Θεσσαλονίκη είχε 45 χρόνια να δει τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αχτίδα μου το γνωρίζω οτι για αμας μπορεί νάταν ενας αιφνίδιος επισκέπτης ευχάριστος για τους περισσότερους όμως ήταν μεγάλη δοκιμασία και για κάποιους τραγωδία σκέτη

      Διαγραφή
  3. Ναιαιαιαιαι! Βενετσιάνικο αέρα αποπνέουν!!!
    Τί όμορφα που τα έκανες, Χαρουλίτα μου! Και η δαντέλα τους ταιριάζει πάρα πολύ!
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Εδώ χιόνισε λιγάκι, αλλά με 9-10 μποφόρ πού να το στρώσει? Ευτυχώς όμως χορτάσαμε βροχή 10μερούλες και αφού την είχαμε και ανάγκη, όλα καλά!
    Ελπίζω οι ιωσούλες να σε έχουν αφήσει ήσυχη και σου στέλνω τα πιο γλυκά και ιαματικά μου ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    <3 <3 <3
    Καλή Κυριακή, Χαρουλίτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο ήξερα οτι θα με καταλαβαινες απόλυτα μικρό μου Συριανολούκουμο!!! Βλέπεις η αγάπη για την Ιταλία εκφράζεται παντοιοτρόπως ακόμα κι οταν δεν λειτουργείς μέσω σχεδίου!
      Οσο για τις καιρικές συνθήκες ...τι να πούμε! Αλλους τους παπάριασε κι άλλους τους πότιζε για να ξεδιψάνε απο την έλλειψη νερού! Κι εδώ ολοένα έχουν ανοίξει οι ουρανοί με εναλλαγές νερού και χαλαζιού,έτσι να μην έχουμε παράπονο μονοτονίας ;)
      Οι ιωσούλες καλά κρατούν ,παράπονο δεν έχω...είπαν να μου κάνουν αρμένικη επίσκεψη.Κομμάτια να γίνει θα τις απολαύσω δημιουργικά!
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου,εχεις καταλάβει οτι είσαι απο τις σταθερές αξίες που μου απέμειναν;;;

      Διαγραφή
  4. Από τις φωτό δεν μπορούμε να αντιληφθούμε εμείς το μέγεθος ακριβώς αλλά από τις περιγραφές σου φαντάζομαι πως θα'ναι...μια γλύκα σκέτη! Μπράβο στη φίλη σου που σε σκέφτηκε! Όσο για τα δέματα και τις καθυστερήσεις και τα χαμένα... βρε ξέρεις πόσα δώρα σου'χω στείλει και δεν πρέπει να'χεις πάρει; Αλλά δεν ρωτάω...ντρέπομαι...αχαχαχαχαχα. Όμορφη Κυριακή, Χαρουλιώ μου... η δική μας είναι αξιοζήλευτη...χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θέλω να το παινευτώ,αλλά Οντως είναι μία γλύκα σκέτη! Βλέπεις ...το μέγεθος μετράει ;)
      Οσο για τα καθυστερημένα δέματα λες να μην προλαβαίνω να παραλαμβάνω;;;;Ποτέ δεν ξέρεις!Μπορέι νάρθουν και μετά απο χρόνια λες;;;
      Αχ συνεχίζουμε τις αξιοζηλευτες μέρες...πομονήήήήή

      Διαγραφή
  5. Te han quedado preciosas, me encanta este trabajo.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έγιναν απλά εκπληκτικά!!!
    καλή και δημιουργική εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή βδομάδα και σε σένα Λιτσάκι και ευχομαι χωρίς ιώσεις μόνο με δημιουργικό πυρετό!

      Διαγραφή
  7. Τι να πω...
    Μόνο σε βιτρίνα μπορούν να έχουν θέση!
    Δεν θυμάμαι μια φορά που να μη μ' έχουν μαγέψει οι δημιουργίες σου και αυτή τη φορά, άγγιξες την τελειότητα!

    Καλό βραδάκι αγαπημένη Χαρά με πολλά πολλά Αφιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχαχχαα λες Μαγισσούλα μου;;;
      Μόλις άνοιξα το κουτί και τα είδα αυτή η εικόνα μου ήρθε στο μυαλό και χαίρομαι αν κατάφερα στο ελάχιστο να την πραγματοποιήσω.
      Με συγκινείς πολύ με τα λόγια σου και δε ξέρω αν τ αξίζω τόσο
      Αφιλάκια γλυκά,σε σένα και στην οικογένειά σου την αγαπημένη

      Διαγραφή
  8. Το καλό είναι ότι έστω και με καθυστέρηση έφθασαν στα χέρια σου Χαρά μου και τους έδωσες καινούργια ζωή, έγιναν αγνώριστα .Όσο για το κρύο άστα, δεν το αντέχω μάτια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,χαίρομαι που γλύτωσαν της καταστροφής και πήραν άλλη όψη να συνεχίσουν τα "βήματά" τους στη ζωή αυτή Κατερίνα μου. Φιλιά γλυκά και ευχές πολλές για Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  9. Κατι σε βενετσιανικο δογηκό παπουτσακι μονο εσύ θα το σκεφτοσουν Χαρούλα μου ετσι με τις κορδελιτσες και τις ταντελιτσες τους τι ομορφα..!! τα εκανες αγνωριστα τα παιδικα καλαποδια...!! για βιτρινα είναι θα συμφωνησω με την μαγισσουλα πιο πανω..!!
    τι ωραιο να κανεις καινουργιους φιλους και να έχεις δωρακια αγαπης..!!! ελπίζω να περασε το κρυωμα και τωρα ολα να ειναι καλά...
    και σε σας χιονισε ε; οπως εδώ που μολις το εστρωσε μεχρι την θαλασσα μετα απο 32 χρονια... δες φωτο.. το δικο μας χιονι..χα..χα. να περνας ομορφαοτι και ν ακνεις μάτια μου θα τα πουμε ναι;... πολλα πολλα φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου
      είναι τόσο τρυφερό κάποιος χωρίς να σε γνωρίζει να σε θεωρεί άξιο να λάβεις κάτι που για κείνον σήμαινε ,ενω για σένα είναι απλά μία επιθυμία και χωρίς δεύτερη σκέψη να σου ζητάει τη διεύθυνση να στο στείλει! Τι να πω εγω που είμαι και ευσυγκίνητη;;;Πόση ευγνωμοσύνη πρέπει να νοιώθω και πόση τιμή γι αυτή την εκτίμηση;;;
      Δε θα πάψω να το λέω πόσο χαίρομαι και γι αυτούς που έφυγαν και γι αυτούς που παραμένουν στη ζωή μου,έστω κι αν εγω δεν είμαι πάντα τυπική,αλλά έχουν καταλάβει τι σημαίνουν για μένα!
      Φιλάκια πολλά καλή μου,πάντα αγαπημένη.

      Διαγραφή
  10. Είναι αλήθεια Χαρά μου !! Μέσα από εδώ γνωρίζουμε ανθρώπους που άλλοι γίνονται συνοδοιπόροι στη ζωή μας και άλλοι σιωπηλά φεύγουν !!
    Οπως και να έχει η μαγεία μένει !! Τώρα η μεταμόρφωση των παιδικών σου καλαποδιών έχουν τη φινέτσα και την αρχοντιά υποδημάτων Ιταλικού οίκου !!
    ΣΕ φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Μαρινικόλ μου,τόχουμε πει πολλές φορές,προσπαθήσαμε ν αναλύσουμε η καθεμιά απο τη σκοπιά της τους λόγους που με κάποιους κολλήσαμε περισσότερο απ αλλους,αλλά σε πολλά πράγματα δε χωράει λογική,μόνο καρδιά! Χειρότερο ομως είναι να βρίσκεις κάποιους ανθρώπους και μετά να τους χάνεις... Πονάει πολύ!
      Φιλάκια πολλά με όλη μου την αγάπη.Σας πεθύμησα

      Διαγραφή
  11. Απλά,είναι εντυπωσιακά κι αγνώριστα!!!
    Σου εύχομαι μία όμορφη,δημιουργική εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου,αν και για μένα ξεκίνησε άσχημα.
      Τλπ έτσι είναι η ζωή μ ανατροπές...εκεί που γελάς,εκεί κλαις.

      Διαγραφή
  12. Συμπάσχω με τις ιώσεις και με τα παθήματά σου με τα ταχυδρομεία. Τι πάθανε φετος; Ηταν πιο αξιοπιστα... Συμφωνω για τους εξαιρετικους ανθρώπους που βρηκαμε στον άψυχο αυτο κόσμο. Ό,τι δίνεις παίρνεις κι εδω μέσα. Τα καλαπόδια έγιναν υπέροχα, όπως τους άξιζε! Είναι δυσευρετα τα παιδικά. Στην Αθήνα έχουμε βρει ένα μαγαζί που προμήθευε παλιά τους τσαγκάρηδες αλλά πλέον με πολύ ψαξιμο βρισκουμε να είναι κάτω από 40 νουμερο...
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμάς τα τελευταία χρόνια είναι κάθε χρόνο και χειρότερα, έτσι έχω βρει τη λύση της ιδιωτικής αποστολής κι έχω το κεφάλι μου ήσυχο.Αν και το να φύγουν απο εδώ είναι το μόνο εύκολο,τα εισερχόμενα είναι στις καλένδες!
      Τα καλαπόδια είναι ακριβώς το Νο 4 και μου έκαναν εντύπωση τόσο μικρούλια!Πήρα το θάρρος να ζητήσω απο την αποστολέα μήπως είχε κάποια πηγή και μου είπε το αδιανόητο...ο μπαμπάς ηταν τσαγκάρης και μόλις βγήκε στη σύνταξη απο αντίδραση έκαψε 2 σακκούλες σκουπιδιών ξύλινα καλαπόδια!!!!Αυτά που γλύτωσαν ήταν τα πλαστικά
      Τι κρίμα ε να μην τον είχαμε προλάβει;;; Πολύ στεναχωρέθηκα,αν και δε θέλω να φτιάξω για καμιά σαρανταποδαρούσα,απλά θάθελα 2-3 ζευγάρια ακόμα... Ειχα βρει και ενα υπόγειο στου Ψυρρή με καλαπόδια μέχρι το ταβάνι,αλλά ήταν ακόμα εν ενεργεία το ζευγάρι που τα είχε.
      Δε χάνουμε τις ελπίδες μας,αν και πιστεύω οτι σε κάποια χωριά,παλιοί τσαγκάρηδες μπορέι ακόμα να έχουν
      Φιλάκια πολλά χωρίς μικρόβια

      Διαγραφή
  13. καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!
    Έγιναν περίφημα!
    Εύχομαι να τα χαρείς!
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Βαρβάρα μου, ήδη πήραν τη θέση που του άξιζε!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  14. Καλά τα ερωτεύτηκα κιολας!!Απίθανα! Και βέβαια όταν λες παιδικά πχ 25 νούμερο;; Για να φανταστώ τα λιλιπούτεια όμορφα κομψά πριγκιπικά καλαποδάκια σου!
    Να τα χαρείς Χαρά μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι ερωτεύσιμα και μόνο απο το μέγεθος Αννα μου;;;Νο 4 παρακαλώ. Φαντάσου!
      Ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σ άρεσαν τόσο.
      Φιλιά πολλά και ευχές για Καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  15. Πόσο όμορφα τα έφτιαξες...παραμυθένια!!
    Όσο για το χιόνι δεν πρέπει να έμεινε περιοχή αχιόνιστη!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφα έγιναν τα καλαποδάκια Χαρά μου, πραγματικά για πριγκιπικά ποδαράκια! Χιόνι είχαμε κι εμείς, αλλά όχι τόσο πολύ. Είχαμε όμως παγωνιά. Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...