...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Επιλέγω μνήμες

Τελικά όπως πάνε τα πράγματα  μάλλον θα  κάνω ανάρτηση κάθε αλλαγή Εποχής!
Οχι οτι είναι απαραίτητα κακό, δε θα με βαριέστε κιόλας, απλά εντυπωσιάζομαι κι εγω η ίδια με το πόσο πολύ κάτι παύει να σε έλκει όπως παλιά.
Αγαπάς, επανέρχεσαι, αλλά δε μένεις.
Κι ομως, δε μπορείς ούτε να το παραβλέψεις, ούτε να το απομυθοποιήσεις.
Εξακολουθείς να το αγαπάς, σαν ενα σου σημαντικό κομμάτι που κατέθεσες και καταθέτεις ΨΥΧΗ, που σου έδωσε πολλές χαρές, που σου κράτησε συντροφιά σ' ώρες δύσκολες και ως ετσι αγαπημένο θες να υπάρχει  και το συντηρείς με νέα γεγονότα ή νέες δημιουργίες, έτσι για να υπάρχουν πάντα εδώ!
Κάπως έτσι σκεπτόμενη, για όσους φίλους παραμένουν πιστοί σ' αυτό το είδος επικοινωνίας και μοιράσματος, ήρθα μετά απο καιρό να αφήσω τα ίχνη μου σαν άλλος Κοντορεβυθούλης...
Και πολύ σωστά καταλάβατε, οχι με ψιχουλάκια αλλά με πετραδάκια!
Ποτέ δεν φανταζόμουν οταν χρόνια πριν μάζευα πέτρες απο την απέραντη παραλία της Εύβοιας, για το υπέροχο χρώμα τους ή για το παράξενο σχήμα τους, χωρίς εμφανή σκοπό, οτι θα γινόντουσαν μια μέρα έκφραση τέχνης.
ΠΟΤΕ! και το λέω με κάθε ειλικρίνεια.
Οσα καταγράφηκαν στη συνέντευξη, που ευγενικά μου παραχώρησε το χώρο του το ιντερνετικό περιοδικό makazine, είναι πέρα ως πέρα αληθινά.
Ουδέποτε υπήρξε σκέψη ή πρόθεση να γίνουν τέχνη, αντίθετα με παρέπεμπαν σ ε κατασκευές εκτός σπιτιού.
Κάποια βρύση π.χ. ή πλακόστρωτο που θα έδιναν χρώμα και  λάμψη σ΄ ένα μουντό τσιμεντένιο κατασκεύασμα.
Ομως ήρθε η έμπνευση εξ αλλοδαπής και συνεχίστηκε  σχεδόν αμείωτη απο τότε, με ιδέες που οι ίδιες οι πέτρες σου υπαγορεύουν, προσπαθώντας να γίνομαι καλλίτερη χωρίς ν΄ αντιγράφω.
Κάπως έτσι λοιπόν δημιουργήθηκαν κι αυτοί οι πίνακες που θα δείτε σήμερα εδώ και ήταν το αποτέλεσμα μεγάλου πόνου, που μετουσιώθηκε σε κάτι χαρούμενο και αισιόδοξο.
Άλλο περίεργο κι αυτό!
Πως μπορεί ο πόνος να μεταφέρεται με χαρούμενα χρώματα και έννοιες;;; Απίστευτο και για μένα την ίδια που το βιώνω.
Χαίρομαι πάντως που αν επικεντρωθείτε στα έργα κι οχι στα λόγια μου, θα αποκομίσετε μόνο ευθυμία και χαρούμενη επίγευση. Κι αυτό να κάνετε.

Μπορεί τα Καρναβάλια να έλαβαν τέλος, ομως ήταν μια ευκαιρία να ξαναθυμηθούμε τα Καρναβάλια των παιδικών μας χρόνων (δικών μας ή των παιδιών μας)...

"Piccolo Carnevale"
pebble art by Hara

Στη συνέχεια να αναπολήσουμε την ενήλικη ζωή μας και ν'  ανακαλέσουμε μνήμες διασκέδασης ανά πάσα ώρα και στιγμή

"Βρε Μανώλη Τραμπαρίφα..."
pebble art by Hara


ή κάποιες ιδιαίτερες συναντήσεις  πάνω απο μια κούπα αχνιστού καφέ

pebble art by Hara

Και  το κλείσιμο της εορταστικής περιόδου σηματοδοτείται απο  το πέταγμα των αυτοσχέδιων χαρταετών που φτιάχναμε απο εφημερίδες είτε πολυγωνικούς με καλάμια και ζύγια είτε με μορφή σαϊτας ( πιο εύκολος για τις παιδικές μας  δυνατότητες) και  η ευκαιρία  για πολλούς να βγουν στην εξοχή για ένα οικογενειακό πικ νικ πάνω στο φρέσκο γρασίδι που αρχίζει πλέον να καλύπτεται η γη.


Pebble art by Hara

Αυτά λοιπόν,μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, μέχρι τότε θα προλάβω να πεταχτώ μέχρι την Πρωτεύουσα


Pebble art by Hara

να παρευρεθώ στα εγκαίνια της έκθεσης μιας αγαπημένης φίλης...για δείτε εδώ ;)


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!


...κάτι σας θυμίζει ε;;;;
Γνωστή και μη εξαιρετέα! Ας την τιμήσουμε λοιπόν.

Θαλασσινές πέτρες και όστρακα για άλλη μια φορά στην υπηρεσία της διαμόρφωσης  θετικής διάθεσης! Αφησα ακόμα μια φορά  τα  χνάρια μου, ως ήρωας του παιδικού παραμυθιού , για να ξεκουραστεί η σκέψη σας και εγω να  επιστρέψω σύντομα ;)

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ  προπάντων εντός... Ας αδειάσουμε την ψυχή μας απο κάθε βάρος και "βρωμιά" !

35 σχόλια :

  1. Αγαπημένη μου Χαρά σε ευχαριστούμε που μας τίμησες με την συνεντευξη σου στο περιοδικο. Για αλλη μια φορά θα πω πόσο αγαπω και θαυμάζω τις δημιουργίες σου!!! Εισαι φοβερη!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ Μ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΑΤΕ Μαρία μου,ειλρικινά με συγκινήσατε!
      Χαίρομαι που σ αρέσουν οι πετροδημιουργίες μου, μπορεί να κουράζομαι αλλά τ αποτέλεσμα σ ανταμείβει!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Χαρά μας εντυπωσίασες γι' άλλη μια φορά με τα έργα σου!!! Είσαι υπέροχη όπως πάντα!! Καλή επιτυχία και στην έκθεση!! Περιμένουμε ανταπόκριση! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευγενούλι μου,χαρά μου τα λόγια σας!
      Φυσικά και θα υπάρξει ανταπόκριση ;)
      Φιλάκιααααααααααα

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Χαρά μου και πάντα με όμορφες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θαυμάζω το πως συνδυάζεις τόσο όμορφα τα πετραδάκια και δίνουν αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα.
    Καλά να περάσεις στην πρωτεύουσα και καλή επιτυχία στην έκθεση της Μαρίας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο θαυμασμός σου η αμοιβή μου για τις ώρες συλλογής,επιλογής και εκφρασης Ελένη μου ;)
      Ευχαριστώ πολύ για την ευχή,κι εγω σε φιλώ

      Διαγραφή
  5. Όσα έργα σου και να δω, πάντα με εκπλήσσει η ευρηματικότητα, η φαντασία και το ταίριασμα σε κάθε βοτσαλάκι που μοιάζει να γενήθηκε ακριβώς για να βρεθεί εκεί και να συμπληρώσει την εικόνα!
    Να περασετε τέλεια στην Αθήνα- όχι ότι αμφιβάλλω δηλαδή- και να έχουμε μια όμορφη άνοιξη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ,οσο κι αν πιέζουν οι υποχρεώσεις Νίκη μου.
      Καλό Μήνα ναχουμε,με υγεία και δημιουργίες!

      Διαγραφή
  6. La composición de piedras es genial en todas las fotos.
    Besitos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτά τα πετρωτά σου πάντοτε είναι τόσο όμορφα και ευφάνταστα!
    Καλή Σαρακοστή να έχεις, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου σ ευχαριστώ απο καρδιάς για τα καλά σου λόγια.
      Καλό Μήνα και Καλή μας ΑΝοιξη,εντός κι εκτός!

      Διαγραφή
  8. Σε λίγο μπαίνει ο πρώτος μήνας της Ανοιξης Χαρά μου και θέλω να σου ευχηθώ καλό και γλυκό μήνα !!! Με λαμπερό ήλιο να ζεσταίνει την ψυχή μας !!
    Για τα πετρωτά σου τι άλλο να πω !!! Είναι αλήθεια πολύ όμορφο να μαζεύεις τι πετρούλες έτσι επειδή σου αρέσουν και κάποια μέρα ξυπνάς και συνθέτεις φιγούρες !! Περίφημα και υπέροχα όλα σου !! Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό το ζωοδότη ήλιο όλοι αναζητούμε Μαρινικόλ μου.
      Μακάρι να τρυπώσει μέσα μας και να ζεστάνει τις καρδιές μας που εχουν παγώσει απο τα απανωτά χτυπήματα.
      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου και Καλή Ανοιξη νάχουμε!

      Διαγραφή
  9. Είναι πραγματικά υπέροχες οι πετροδημιουργίες σου !!!! Πολύ εντυπωσιακό πόσο τέλεια ταιριάζεις την κάθε μια και πόσο ευρηματικά θέματα αποτυπώνεις !!!! Καλό μήνα και πιστεύω να ιδωθούμε στην έκθεση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφες πέτρινες δημιουργίες, μπράβο Χαρά !!!
    Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι οταν μου σχολιάζεις και με επαινείς για κάτι τόσο ταπεινό!!!Σ ευχαριστώ ειλικρινά

      Διαγραφή
  11. Βλέπεις Χαρά μου, η αφεντιά μου δεν έχει fb ούτε απ΄τ' "άλλα" γι αυτό και μένει πιστή 7 χρόνια στο Blogging, επιλεκτικά και μόνο!
    Τα γράφω όλα αυτά για να σου πω, πως για μένα κάθε σου ανάρτηση είναι και μια μικρή χαρά και ειδικά όταν μας δείχνεις τις δημιουργίες σου!
    Καλή επιτυχία στη Δασκάλα! ;)
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΦ ενός επειδή υπάρχουν ακριβώς φίλοι αγαπημένοι σαν εσένα που δεν έχουν άλλο μέσον κοινωνικής δικτύωσης Στεφανία μου κι αφ ετέρου επειδή θέλω να μείνουν τα έργα μου στην προσωπική μου σελίδα,δε την εγκαταλείπω.
      Απλά χάθηκε λίγο ο ενθουσιασμός να πω;το ενδιαφέρον;ερήμωσε η γειτονιά και μετατοπίστηκε στο φ/β ως επι το πλείστον γιατί το Instagram είναι εντελώς διαφορετικό...ίσως όλα έπαιξαν το ρόλο τους και αραίωσαν οι περισσότεροι αναρτήσεις και σχολιασμούς.
      ΑΛΛΑ ο,τι κι αν γίνει θάμαι ΕΔΩ!
      Φιλιά πολλά και ευχαριστούμε για την ευχή

      Διαγραφή
  12. Χαρά μου, μα τι υπέροχα έργα φτιάχνεις με τις πετρούλες σου! Χάρμα οφθαλμών!
    Και πόσο ψάξιμο και πόση υπομονή για να τις διαλέξεις... ΜΠΡΑΒΟ! Μια τέχνη αποκλειστικά δική σου. Όσο για το blogging, όπως κι' εσύ, οι περισσότερες έχουμε πολύ αραιώσει τις αναρτήσεις μας. Μέχρι να μας ξανάρθει η μανία!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως όπως τα λες είναι Φιλία μου!
      Οσο εύκολη είναι η συλλογή τους,μια που η συγκεκριμένη παραλία στην Ευβοια είναι αχανής και ανεξάντλητη, μαζεύω να φαντασθείς σε μια ακτίνα 5 το πολύ μέτρων και μέχρι να γυρίσω πίσω εχουν βγει νέες απο τη θάλασσα με ακόμα ωραιότερα χρώματα,αλλο τόσο όμως δύσκολη είναι η επιλογή τους για κάθε έργο. Κι οπως είπα και δε θα βαρεθώ να ξαναλέω,οι πέτρες επιλέγουν τα έργα κι οχι εγω .
      Οπως το Καρναβάλι ξεκίνησε απο τα όστρακα που αποτέλεσαν την φουφούλα του αρλεκίνου ;) Αλλά όντως χρειάζεται να πιάσεις την καθε πέτρα και να την κοιτάξεις πολλές φορές και ως σχήμα και ως χρώμα, να της αλλάξεις θέσεις,φορά κ.ο.ε μέχρι την τελική επιλογή ή απόρριψη.
      Οσο για το blogging μακάρι να μας ξανάρθει η μανία ,οπως λες, και να ξανασμίξουμε στην κυψέλη μας !
      Καλό μήνα αγαπημένη

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα Χαρά μου. Υπέροχα όλα τα έργα σου και διάβασα και τη συνέντευξη στην Κατερίνα.Πάντα να είσαι δημιουργική σε κάθε στιγμή της ζωής σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου γλυκειά σ ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και την ευχή σου.Μακάρι όλες μας νάμαστε γερές και να δημιουργούμε η καθεμιά με τον τρόπο της!
      Φιλιά κι απο μένα και Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  14. φιλεναδααααααααααααααα εχεις ανεβασει τοσο πολυ τον πηχυυυυυυ...που μονο εσυ μπορεις να ξε[ερασεις τον ιδιο τον εαυτο σου!!!!!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολες νομίζω Σοφάκι βάζουμε στόχους,έστω κι ασυνείδητα,αφού παντα προσπαθούμε για το καλλίτερο.
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα,με υγεία!

      Διαγραφή
  15. Νοσταλγώ τις παλιές καλές εποχές εδώ μέσα κι όσο κι αν απέχω κι εγώ, πολύ περισσότερο από σένα, δεν θέλω να πιστέψω πως αυτά τα σπιτάκια θα σβήσουν και θα χαθούν στον χρόνο. Ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να μη συμβεί. Τώρα ποια μιλάει θα μου πεις, που πέρασε 6μηνο και βάλε για να κάνω ανάρτηση. Πιστεύω να μη ξαναλείψω τόσο. Πάμε στα δικά σου τώρα. Τα πετρωτά σου εξακολουθούν να μας εκπλήσσουν Χαρουλιώ μου κι ας λέει η λογική πως με τον καιρό και η έμπνευση σου θα έπρεπε να μειωθεί και ο δικός μας ενθουσιασμός μετά από τόσα που έχουμε δει. Το αντίθετο όμως... όλο και πιο ψηλά τον ανεβάζεις τον πήχη κι εμείς όλο και περισσότερο μένουμε με το στόμα ανοιχτό. Δεν μπορώ να σκεφτώ τι άλλο θα δούμε παρακάτω! Σ'ευχαριστούμε πολύ και για την δημοσίευση της έκθεσή μας... σε περιμένουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και μόνο που δεν αφηνεις αυτο το σπιτακι να κλεισει .. εστω και αν πιανει ποτε ποτε λιγη σκονίτσα..χα..χα.. μπαινουμε εμεις και την βγαζουμε..μην νοιαζεσαι .. με τις κλεφτες καθε φορα ματιες μας αν φανηκες..!!!
    Καθε σου εμφανιση ειναι και μια εκπληξη για μας αγαπημενη μου Χαρουλα ... εφραίνονται τα ματια μας με αυτα που με εκπληξη βλεπουνε καθε φορα τα ματακια μας..!!
    Οπως λέει και το Μαρακι από πανω καθε φορα ανεβαζεις τον πήχη ολο και ψηλοτερα... σε ευχαριστουμε πολύ που σκεφτεσαι και της γειτονισες που δεν έχουν φεης μπουκ.. π.χ. εγω... η Στεφανια .. δεν ξερω αν ειναι κι αλλες που δεν νομίζω...είμαστε οι τελευταίες των..Μοϊκανών...χα.χα...παντα να είσαι καλα ματια μου και εστω πότε πότε.. να περνας απο εδώ να σε βλέπουμε.. οτι είσαι καλα .. να ησυχαζουμε.. εστω και αν αργουμε να φανουμε ..χι..χι..
    Μακαρι να μπορούσα να ήμουν και εγω εκει στην εκθεση που θα κανει το Μαρακι μας!!!
    καλη επιτυχια θα ευχηθώ.. αν πας να μου την φιλησεις..!!
    καλή Σαρακοστή να περασεις Χαρουλακι μου και να έχεις ενα ομορφο μηνα..σου στελνω μεγαλο φιλι μεχρι την επόμενη φορα....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπορεί το φατσοβιβλίο να κέρδισε πολλές, αλλά θέλω να πιστεύω πως η μπλογκογειτονιά μας θα παραμείνει ζωντανή, έστω και με πιο αραιές παρουσίες/αναρτήσεις.
    Τα πετρωτά σου είναι υπέροχα, Χαρά μου, και τόσο ξεχωριστά!
    Είμαι σίγουρη πως θα συνεχίσεις να μας εκπλήσσεις μ'αυτά.
    Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα και αυτά τα έργα σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαρούλαααα...... όλα τέλεια (Μα πώς τα κάνεις βρε παιδί μου, πολύ δύσκολο μου φαίνεται) αλλά η ομπρέλα όλα τα λεφτά !!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαρά ειμαι εδώ απούσα από πολλά και παρούσα σε κάποια με μεγάλη δυσκολία!!! Για μένα κάθε χρονιά γινεται δυσκολότερη με μικρά και μεγάλα προβλήματα με μικρά και μεγάλα ατυχήματα ολα φυσικά σε αντικείμενα και όχι σε ψυχικές απώλειες.Εκτος μίας της δικής μου ψυχικής αδυναμίας να τα κουμαντάρω να τα διαχειριστώ.Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην απολαμβάνω τις δημιουργίες μου και να αντλώ μέσα απο αυτές χαρά όπως παλιά... να μην πω πως πολλά τα κάνω μηχανικά γιατι έτσι πρέπει...Είμαι πολύ απογοητευμένη κουρασμένη με ελάχιστες ελπίδες για κάτι καλύτερο!!!
    Είχα σχολιάσει για τις μάσκες ,που είναι ένα αντικείμενο εξαιρετικά λατρεμένο αφου παρακολούθησα και σεμινάριο κατασκευής μασκας Βενετσιάνικης στην Θεσ>νικη από Βενετσιάνους και τα κλασικά υλικά χαρτιζ κολλά και κπλ. Εχω τα υλικά αλλά ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να φτιαξω κάτι...Τα σχόλια μου όμως δεν εφθασαν σε σένα διότι την ώρα της δημοσίευσης επεσε το ρεύμα (επανήλθε λόγω καταιγίδας μετα άπό 3 ώρες) και επειτα το ξέχασα 67 γαρ..
    Οι πέτρινες δημιουργίες είναι φοβερά ευφάνταστες και έχουν "κίνηση" είναι εκφραστικότατες με απίθανες λεπτομέρειες!! Συγχαρητήρια για αυτό!!Ευχομαι να αυγατίσουν και πάλι οι επισκέψεις στην γειτονιά μας,αυτό είναι ενα θέμα που με λυπεί πολύ.Πολλές τις κέρδισε το F.B. αλλά τα μπλοκοσπιτάκια μας είναι πιο φιλόξενα πιο ζεστά κι εγώ τουλάχιστον "παίρνω" πολλά...Φιλάκια πολλά πολλά Υ.Γ. (κάτι για πόνο στην ανάρτηση διάβασα αλλά δεν καταλαβα το γιατί)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαρά μου για μια ακόμη φορά μας εντυπωσιάζεις με τις δημιουργίες σου! Μα πόσο όμορφα και νοσταλγικά και ζωντανά είναι όλα! Όσο για τα μπλογκοσπιτάκια, τα βρίσκω πολύ πιο προσωπικά και ζεστά από το φέισμπουκ. Μπορεί να έχω αραιώσει κι εγώ τις αναρτήσεις και τις επισκέψεις λόγω αυξημένων υποχρεώσεων αλλά όλες οι κυρίες της μπλογκογειτονιάς μας είναι στη σκέψη μου, φίλες αγαπημένες. Φιλάκια πολλά Χαρά μου και να περνάς όμορφα και δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...