...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Παραλίγο να γινότανε ...λαγός!


Ο κακομοίρης ο λαγός,περίμενε καρτερικά πάνω απο 5ετία τη σειρά του να χρησιμοποιηθεί αλλά η βιασύνη που με πιάνει οταν πορωθώ με κάτι στέκεται η αιτία των προβλημάτων  που δημιουργούνται.
Και για να μη σας μπερδεύω  με φιλολογίες παίρνω την ιστορία απο την αρχή.
Θέλησα να φτιάξω ενα καμβά πασχαλινό, με το λαγό εν αναμονή.
Καμβάς όμως στα μέτρα του δεν υπήρχε εύκαιρος,ο ένας του έπεφτε μικρός, ο άλλος μπόλικος κι έτσι σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω φύλλο καμβά που μετά θα το κόλλαγα πάνω σε κόντρα πλακέ.


Ξεκίνησα τη διαδικασία κοψίματος, κολλήματος του λαγού και σε κάποια στιγμή είδα δυο φουσκάλες.
Μ'  έβαλε η κατάρα του Θεού που έλεγε και η νόνα μου,να βάλω ξανά πάνω το σελοφάν  και να πιέσω να βγει ο αέρας. Οταν πήγα ομως να σηκώσω το σελοφάν άρχισε να ξεκολλάει κομμάτι κομμάτι και η καρδιά μου,μια που έπαιρνε μαζί του ολόκληρα κομμάτια από το μοτίβο!
Ετσι ο  καημένος ο λαγός ξεντερίστηκε ολοκληρωτικά.
Τρελάθηκα! Απελπίστηκα .
Η πρώτη μου σκέψη ήταν να τον πετάξω, έλα όμως που λυπόμουν!

Ετσι προχώρησα σε plan B.
Θα προσπαθούσα να επαναφέρω τους χαμένους  κοιλιακούς και οχι μόνο, με ζωγραφική κι ό,τι γίνει έγινε!
Βέβαια ριψοκίνδυνο κι αυτό ακόμα κι αν πετύχαινε μήπως στη συνέχεια το κόλλημα αποτύγχανε και πάλι θα ήμουν στο μηδέν και θάχα κάνει άδικα και τόσο κόπο.


Αλλά, το ξερό μου το κεφάλι οταν του μπει μια ιδέα δεν ησυχάζει αν δεν την υλοποιήσει.
Ετσι με οδηγό την αρχική εικόνα,άρχισε η  αναδόμηση.
Μέχρι που ολοκληρώθηκε! Αλλά αν νομίσατε οτι τα προβλήματα σταμάτησαν εδώ είστε βαθειά νυχτωμένοι!
Χρωμάτιζα και το χρώμα έπηζε  παραδόξως,αλλά μέσα στην πολεμική αναστάτωση που υπήρχε στο τραπέζι αντε να καταλάβω το λόγο...μέχρι που συνειδητοποίησα οτι αντί για το μπουκάλι με το λευκό χρώμα χρησιμοποιούσα το μπουκάλι με την κόλλα vinyl!!!!
 Αυτοπαρασημοφορήθηκα με το μετάλλιο της ανοιχτής παλάμης και είπα "πού πας ρε Καραμήτρο;;;  αντε πλέξε καμιά κουρελού που μου θες και ζωγραφικές! εκεί ίσως έβλεπες..." .
Ευτυχώς μικρό το κακό,ίσως να στεγανοποίησε και τον καμβά και απο εκεί και πέρα τα πράγματα εξελίχθηκαν πιο ομαλά, μέχρι του τελικού αποτελέσματος,αφού κι εγω έγινα πιο προσεκτική και μετρίασα την ανυπομονησία μου.
Κολλήθηκε δε με απόλυτη επιτυχία .
Παρότι η εικόνα δεν είχε να ζηλέψει τίποτα απο το πρωτότυπο και τίποτα δε θα καταλαβαίνατε αν δεν σας έλεγα την ιστορία του, ομως αν δε τα πω σε σας σε ποιόν θα τα πώ;;;στον παπά της ενορίας μου;;
Του φόρεσα και τα λιλιά του ... Φιόγκο περίτεχνο με χαρτί  να παρηγορηθεί, γυαλάκια και η βαλιτσούλα, ναι μεν ταλαιπωρημένη αλλά ταξιδεμένη.
Μη νομίζετε οτι είναι κανένας ψωμόλυσσας! Α,όλα κι ολα. Μπορεί να τραυματίστηκε όμως  είναι πολίτης του Κόσμου!


Decoupage με χαρτί πάνω σε φύλλο καμβά, με ζωγραφική,πάστες και λοιπά διακοσμητικά στοιχεία

Τον αγάπησα γιατί ξέρω τι πάει να πει πολυτραυματίας και καμαρώνω διπλά που δείχνει πια ακμαίος και δυνατός, ως μη γενόμενο το συμβάν.

32 σχόλια :

  1. Μάλλον δεν το' χεις για καλό να μην παιδευτείς έστω και λίγο, ε;
    Πάντως πάει γούρι και κάθε φορά βγαίνει ένα πανέμορφο έργο, με ψυχή που καθολου δε φανερωνει τι πέρασε!
    Ανοιξιάτικες ευχές για καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τοχει η μοίρα μου Νικούλι μου να μην τη βγάζω με τη μία,αλλά όσο κι αν παιδευτώ κι αν σιχτιρίσω την ώρα και τη στιγμή,η αλήθεια είναι οτι αυτά τα περίπλοκα τ αγαπώ περισσότερο.
      Φιλιά πολλά ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑ!

      Διαγραφή
  2. Σιδερένιος πια!!Μια χαρά τον έκανε το ''νοσοκομείο'' και η θεραπεία! Ούτε καινούριος δεν θα ήταν, έτσι που δεν ξέρω πώς ήταν και ποσώς με ενδιαφέρει γιατί είναι κούκλος και ακμαίος.
    Μπράβο βρε Χαρά. Δεν μπορείς πάντως να κάνεις κάτι χωρίς να χει την ιστορία του αυτό το κάτι, έτσι; Αυτό θα πει ιστορική δημιουργία!!
    Καλή σου εβδομάδα και πάντα με φαεινές ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολύ γνωστή Πασχαλινή εικόνα αυτή για ντεκουπάζ Αννα μου,είναι ακριβώς όπως τον βλέπεις!
      Χαίρομαι που σ άρεσε ,αυτός και η περιπετειώδης ανακαμψή του,χαίρομαι διπλά που σώθηκε και άρεσε
      Φιλιά πολλά Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  3. Το σπουδαίο για μένα τούτη τη στιγμή που σε διαβάζω Χαρά μου είναι ότι γέλασα και γελάω μέχρις δακρύων !! Ειδικά εκείνο το ΄΄ξεντεριάστηκε΄΄ μου φάνη τόσο αστείο , όχι ότι η προσθήκη κόλας είναι υπόθεση απλή !!
    Να είσαι καλά με το χιούμορ σου και όσο για το λαγό μια χαρά ζωντάνεψε!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΑΡΙΝΙΚΟΛ ΜΟΥ ΑΝ Σ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΕΣ.
      Εκ των υστέρων γελάω κι εγω...αφού γλύτωσα την ανακοπή ;)
      Φιλάκια πολλά και καλά να περάσετε τις Αγιες Ημέρες!

      Διαγραφή
  4. Γελάω γιατί κι εγώ έχω πάθει άπειρες φορές αυτά τα..απρόβλεπτα!Θα μου μείνει αλησμόνητο που περίμενα πριν χρόνια μία νέα φίλη από τα μπλοκ, ετοίμασα ένα ξύλινο κουτί που το ζωγράφισα και βάζοντας βερνίκι γέμισε φουσκάλες!!Έκλαιγα μία ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιά ασχολείται με χειροτεχνίες και δεν έχει πάθει στραπάτσα πές μου;;; Αλλά απορώ και πως γλυτώνουμε τα εγκεφαλικά!
      Και κλάάάμα η κυρία!!!!χαχαχχαχα
      Καλή Ανάσταση Αχτίδα μου

      Διαγραφή
  5. Καλα αν δεν μας ελεγες για τον τραυματισμο του,χαμπαρι δε θα περναμε!κουκλος ο λαγουδινος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα μπορώ να σας κρατήσω κρυφό τόσο σοβαρό περιστατικό;;;;Αλλοίμονο!
      Φιλιά πολλά Λιτσάκι

      Διαγραφή
  6. Τέλος καλό...όλα καλά!!! μπορεί να σε παίδεψε Χαρά...είναι όμως κούκλος!... Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΕεεεεεεεεεεεεεεε δεν είναι;;;;οχι πες αλήθεια Χρυσουλάκι
      Κουκλάκι ζωγραφιστό κιόλας!ονομα και πράμα,χαχχαχααα

      Διαγραφή
  7. Ζω για τη μέρα που θα πάρεις μια χαρτοπετσέτα, ένα χαρτί, κάτι τλπ...θα το κολλήσεις, θα το βερνικώσεις και θα τελειώσει εκεί! Βρε κοριτσάκι μου γιατί τα παθαίνεις αυτά; χαχαχα. Γλύκας έγινε ο λαδουδίνος σου Χαρουλιώ μου. Ζωγράφισες κυριολεκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον αδίκως θα περιμένεις αυτή τη μέρα Βιλλιωτάκι μου...εκείνη μέρα θε ν αργήσει ,για να παραφράσω τον Λοϊζο
      Τόχει η μοίρα μου,το πήρα απόφαση πια...χωρίς περιπέτεια,χειροτεχνία γιοκ
      Αλλά εσυ που τον είδες απο κοντά δεν τον ερωτεύθηκες;;;πες αλήθεια

      Διαγραφή
    2. Μα ξέρεις πως με έλκουν οι ταλαίπωροι και οι βασανισμένοι...αυτόν δεν θα ερωτευόμουν; Φουλ ιν λοβ λέμε!

      Διαγραφή
  8. Ευτυχώς που είχες παράδες και τον πήγες σε "Καλό Νοσοκομείο".... και τώρα ύστερα από την αποθεραπεία του είναι καλύτερος από πρώτα!!!χα!χα!χα! Πολύ γέλασα με την περιγραφή.... το αποτέλεσμα πάντως εκπληκτικό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα όλα κι όλα!!!στα ίδια πάμε νοσηλευόμενοι. Αλλωστε το δικό μας δεν λειτουργεί,τόχουμε για κανέναν επίδεσμο και δρόμο για το φέρυ
      ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ...Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ,να μας ευχηθείς,γιατί κάτι το σκουπίδι τόσους μήνες τώρα,κάτι το κλειστό Νοσοκομείο,την έχουμε βάψει!
      ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ Βικυ μου

      Διαγραφή
  9. Μπορεί να πέρασε από σαράντα κύματα ο κύριος κουνελος αλλά βγήκε του κουτιού,κούκλος .Και όπως λέει και η Βίκυ τον πήγες σε καλό νοσοκομείο χαχαχα! !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του κουτιού,δε λες τίποτα!!!Κι έτοιμος για πασχαλινές διακοπές Κατερινάκι μου
      Καλό Πάσχα νάχουμε

      Διαγραφή
  10. χαχαχαχα α ρε Χαρά!! Μια χαρα τα καταφερες παντως!!! Μπραβο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι απίθανη !!!!
    Θεοφανώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά είσαι παραστατικότατη. Ακόμα γελάω!!! Μιά χαρά ο λαγός και είδηση δεν θα πέρναμε αν δεν έλεγες κάτι, αλλά όπως προανέφερες αν δεν το πεις σε μας τότε που????? χα χα χα Καλό Σαββατοκύριακο Χαρά μου με πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φαντασθείς δνε την έβγαλα απο το μυαλό μου την ιστορία Ελένη μου,αλλά μου ξέσχισε τα φυλλοκάρδια!!!!
      Πάλι καλά που έχω κι εσάς εξομολόγους...
      Αντε καλό κοινώνισμα τώρα ,χαχχαχαχαα
      ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

      Διαγραφή
  13. ΧΑ !!ΧΑ !! ΧΑ!! Επέμβαση κανονική με αποτελέσματα καλύτερα από του Φουστάνου!!!απολαυστική η διαδικασία αλλά και η ανάρτηση σου!!!Το μοτίβο είναι πολύ αγαπημένο και το δούλεψα σε αυγό στρουθοκαμήλου !!! Καλές Πασχαλινές προετοιμασίες ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΧΑΡΟΎΜΕΝΟ ΗΡΕΜΟ ΚΑΙ ΟΛΆΝΘΙΣΤΟ!!! ΦΙΛΆΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ με τόσες που εχω κάνει κρίμα θάταν να μην επένδυα τις γνώσεις μου στον αγαπημένο μου κούνελο.
      Εφη μου σ ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μ,ου κάνεις να ρίχνεις πάντα μια ματιά στις φτωχικές μου δημιουργίες.Εσυ έχεις ξεπεράσει πια κάθε όριο
      Νάσαι γερη και πάντα δημιουργική
      Φιλιά πολλά για Καλή ΑΝάσταση!

      Διαγραφή
  14. Δεν παίρνω ειδοποιήσεις για τις αναρτήσεις των φίλων blogger και δεν έχω fb, έτσι όταν έχω χρόνο κάνω μπλογκοεπισκέψεις, πάντα επιλεγμένες και ευτυχώς που δεν έχασα την κουνελοθεραπεία... Τελικά πάντα τα καταφέρνεις Χαρά μου και μπράβο σου! Τώρα είναι έτοιμος για Πασχαλινές εξορμήσεις!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε πειράζει καλή μου,δεν υπάρχει απουσιολόγιο εδώ μέσα.Αλλωστε κι εγω βλέπεις με πόση συχνότητα επισκέπτομαι οχι μόνο τα δικά σας αλλά και το δικό μου.Οχι πως είμαι πιο επιμελής στο φ/β...κι εκεί μία απο τα ίδια...πετάω μία ανάρτηση και ψάξε βρες! Ολα μια εκτόνωση είναι
      Πάντως πάντα χαίρομαι οταν σε βλέπω εδώ Στεφανάκι μου,να το ξέρεις και με τιμάς ιδιαίτερα επειδή ξέρω οτι δεν ειδοποιείσαι αλλά με ψάχνεις
      Φιλιά πολλά με όλη μου την αγάπη για ένα όμορφο ανοιξιάτικο Πάσχα!

      Διαγραφή
  15. Βρε κορίτσι μου αν δεν τα πεις σε μας σε ποιον θα τα πεις ε; κοιτα να δεις ομως τυρανια ..τυρανια .. αλλα το αποτελεσμα σε αποζιμιώνει Χαρούλα μου ...ο λαγουδινος σου θα έχει την σφραγιδα σου και σιγουρα θα ειναι ευτυχισμενος που καταφερες να αποκαταστησεις την εικονα του..!!!
    Καλέ; τωρα προσεξα ποσο καιρό εχω να περασω απο εδώ.. πω..πω.. !!!
    Απο την μια το ραψιμο απο την αλλη ο καιρός που περνα γρήγορα.. ενα μυαλο χειμωνα καλοκαίρι το ιδιο ...τι να σου κανει βρε αγαπη μου;
    Χαρούλα μου να περάσετε ενα χαρούμενο και ομορφο ΠΑΣΧΑ αγαπημενη μου.. καλή Ανάσταση παντού με πολύ αγαπη . ελπίζω να τα πουμε κι αλλιως ναι; φιλώ σε ματια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...