...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Πάσχα των Ελλήνων.

Άκου τον ξάστερο ουρανό, πώς οι καμπάνες σιούνε.
Όπου καρδιά, χαρμόσυνες λαχτάρες απαντούνε.
Ανάστασ’ είναι σήμερα. Παιδιά, γυναίκες, γέροι
κόκκινο αυγό στην τσέπη τους, χρυσό κερί στο χέρι.



"Ελληνικό Πάσχα"  τέχνη με πέτρες της θάλασσας


Όσ’ άστρα ναι στον ουρανό, τόσα στον κάμπο κρίνα.
Όλ’ έχουνε στην καθαρή ψυχήν Απρίλη μήνα.
Της εκκλησιάς φουντώσανε δάφνη πολλήν οι στύλοι.
Ειρήνη! Ειρήνη! Φιληθήτε οχτροί μαζί και φίλοι.

(απόσπασμα από το ποίημα «Γυναίκα», Κ. Βάρναλης,
Ποιητικά, εκδ. Κέδρος)

32 σχόλια :

  1. Υπέροχη σύνθεση Χαρά μου!!! Μπράβο σου!! Καλή Ανάσταση να χεις με υγεία και γαλήνη και να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!!!
    Να σαι καλά!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εστω και αργά ευχαριστώ για τις ευχές Μαριλένα μου και ανταποδίδω με την ίδια θέρμη.
      Καλό Μήνα Μάη,με υγεία,αγάπη και δημιουργικότητα!
      Φιλιά πολλά κι απο μένα

      Διαγραφή
  2. Όπως πάντα εξαιρετική η δημιουργία σου Χαρά μου!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με υγεία, δύναμη και αισιοδοξία σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Κατερινάκι μου που εξακολουθούν και σ αρέσουν τα πετρωτά μου!
      Καλό Μήνα με υγεία!!!
      Φιλιά πολλάααααα

      Διαγραφή
  3. Καλό Πάσχα αγαπημένη μου Χαρά!
    Εύχομαι να είσαι υγιείς, φωτεινή και πάντα έτσι δημιουργική!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις καλλίτερες ευχές απο καρδιάς για σένα και την οικογένειά σου Στεφανάκι
      Καλό Μήνα με υγεία και αισιοδοξία!

      Διαγραφή
  4. Για άλλη μια φορά... ζωγράφισες!! Πόσο υπέροχο βρε Χαρουλα!!! Μπραβο σου
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι,πολύ με συγκινείς με τα καλά σου λόγια, σ ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι τα καλλίτερα για το μήνα που μπήκε!

      Διαγραφή
  5. Για σένα και την οικογένειά σου, Χαρά εύχομαι Ειρήνη, Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία κι ό,τι άλλο επιθυμείς!
    Καλή κι ευλογημένη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη φίλη μου σε σένα , το σπιτικό σου και όλο το κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετικοοοοοοοοοοοό , όπως κι εσύ !!!! Χριστός Ανέστη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη Χαρά μου, να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη με υγεία και ευτυχία Χαρά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια Πολλά,με υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά, Χαρούλα...
    Να είσαι πάντα καλά και να φτιάχνεις αυτές τις μοναδικές συνθέσεις με τις πετρούλες σου. Μα, πόση υπομονή χρειάζεται να τις συνταιριάξεις; Σε θαυμάζω!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα αγαπημένη μου Φιλία!
      Οντως χρειάζεται πολύ ψάξιμο,ξεκαθάρισμα,υπομονή και ταίριασμα στην ακόμα και πιο εύκολη,όπως μπορεί να φαντάζει, απεικόνιση. Προς το παρόν αντέχω...για το μέλλον δεν εγγυώμαι,χαχαχαχχαα
      Φιλιά πολλά και χαίρομαι να σε βλέπω

      Διαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη Χαρούλα μου!!! Εύχομαι υγεία σε σένα και την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ελένη μου,ευχές απο καρδιάς κι απο μένα για έναν μήνα όμορφο κι ήρεμο!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα και καλό μήνα. Είδα την "επίσκεψη" στο μπλογκ μου. Συγνώμη αλλά τεχνικοί λόγοι δεν μου επέτρεψαν την απάντηση γι΄αυτό γράφω εδώ. Συνεχίζω τις επισκευές και ελπίζω να τα καταφέρω. Έχω μιαν νέα ανάρτηση περιμένοντας επισκέψεις για να προχωρήσω. Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την ευχή και για την ανταπόδοση της επίσκεψης.
      Πολλές φορές διάφορα γκατζετ, φωτογραφίες ή μνμ μεταφέρουν ιους που προκαλούν προβλήματα στους υπολογιστές,
      Καλό μήνα και σ εσένα και καλή αποκατάσταση των βλαβών.

      Διαγραφή
  15. Αφού πηρα την αδεια της γιατρού Χαρούλα μου ηρθα να σου ευχηθώ και απόεδώ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ να εχουμε Ανασταση παντού ματια μου... παω να δώ τωρα και τι αλλο εχω χασει λογο τσακιρικου ματιού..χα.χα..
    Τα πετροτα σου για αλλη μια φορα.. θαυμαζω.. τον κόπο την σκεψη και την δημιουργια σου ... ολα καλά να ειναι μάτια μου φιλώ σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εγώ με τα δύο μάτια σώα (προς το παρόν) κι έχω χάσει τόσα! Πότε πρόλαβες εσύ κι ανάρρωσες;

      Διαγραφή
    2. A ρε τσακιρομάτα Ρουλα μου αγαπημένη!!!!Πότε θα μας βαρεθείς κι εσυ ,απορώ.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χάιρομαι που αρέσουν τα πετρωτά μου.
      Μακάρι νάχω έμπνευση για πολύ καιρό ακόμα
      Φιλάκια πολλά και θα τα δώσω τα δικά σου στο μολυβοκόριτσο...δε μας έχουν μείνει και πολλές να μπερδευόμαστε ;)

      Διαγραφή
    3. Εσυ Βιλλιωτάκι σε χάλασα,μη τα βάζεις με τον εαυτό σου...περνάμε φάση βαρεμάρας,να πω;;;απόστασης για ξεκαθάρισμα;;;τλπ. γενικά έχουμε χαθεί απο τα σπίτια μας και θα τα καταλάβουν φερτοί σε λίγο.Οχι δεν υπονοώ πρόσφυγες,αλλά άλλους που θα ψάχνουν χώρο ελεύθερο κι έτσι που το πάμε θα τους δώσουμε οικοπεδάρες!

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...