...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Ψάχνοντας για κοχύλια!

Στις παραθαλάσσιες περιπλανήσεις κατά καιρούς έχουν μαζευτεί πολλές πέτρες και κοχύλια, έχοντας κατά νου κάποια στιγμή να χρησιμοποιηθούν σε κάποια κατασκευή.
Έτσι είχαν μαζευτεί και κάποιες αχιβάδες για ένα πιθανό μόμπιλε ή κάποιο μελωδό.
Τίποτε απ αυτά όμως δεν έγιναν, κι έμεναν πεταμένα σε κοινή θέα,  προκαλώντας με κάθε φορά που περνούσα από μπροστά τους.
Και ξαφνικά χθες,  στην εικόνα τους σαν κάτι έλαμψε μαγικά στο μυαλό μου!!!

Καλοκαίρι!  Ζέστη, μαυρισμένο δέρμα, αέρινα ρούχα, με σανδάλια ή ξυπόλητα πόδια...
Καλοκαίρι! Μπάνια στην θάλασσα, περίπατοι στην αμμουδιά , νυχτερινή διασκέδαση ή πανσέληνες νύχτες με κιθάρες στην παραλία...

Όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να συνδυαστούν με ένα θαλασσινό ...κόσμημα;

Κάτι σαν αυτά, ας πούμε;;;






είναι  φυσικά με decoupage, εντελώς απλά στο δέσιμό τους,μόνο με τα χρώματα των  κορδονιών και τα μήκη "έπαιξα",  επίτηδες, για να μην δείχνει υπερβολικό το αποτέλεσμα μια και τα κοχύλια ήδη είναι ευμεγέθη.

Θα τα φορούσατε εσείς;
Και μην ξεχάσετε να δείτε κι ΕΔΩ!τη νεότερη έκδοση. 

34 σχόλια :

  1. Χαρά μου είναι φανταστική ιδέα σου!! Είναι τόσο όμορφα, έχεις πετύχει και το συνδυασμό των χρωμάτων, εντελώς φυσικά. Μπράβο !!!!
    Αυτά παιδάκι μου, έτσι με το ντεκουπάζ που έκανες, όπου και να τα βάλεις είναι ένα κόσμημα, πόσο μάλλον στον λαιμό μιας όμορφης γυναίκας!!!
    Κάνεις θαύματα με το ντεκουπάζ!!! Σου ταιριάζει!!
    Σε φιλώ
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυσικα και θα τα φορουσα....αν εχεις δισταγμο να τα φορεσεις εσυ, δωστα σε μενα χα χα χα

    Τελεια η ιδεα σου!
    Μονο το κορδονι, πως το περασες αληθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
    Χαρά δεν παίζεσαι! Θέλω και εγώ!
    Ειδικά αυτό με το κόκκινο λουλούδι μου έχει κάψει την καρδιά......
    Εχω μια απορία πως έκανες την τρύπα για το κορδόνι?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά έχω μείνει άφωνηηηηηηη!!΄
    Όλα ονειρικά!Ειδικά το τελευταίο που λέει και η κ.Αγγελική από πάνω!! Τέεελειο!!!

    Α! Να σου πω ότι όταν διάβασα τον τίτλο μόνο, νόμιζα ότι εννοούσες ένα βιβλίο της Ρόζαμουντ Πίλτσερ που το λένε έτσι!Το ξέρεις ή το έχεις διαβάσει?Καταπληκτικό, να το διάβάσεις:))
    Πολλά φιλιάααααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερά.. γίνεται και στα κοχύλια decoupage??
    Εγιναν καταπληκτικά
    Μπράβο Χαρά,έκανες πολύ καλή δουλειά.

    Και βέβαια θα τα φόραγα.. με καλοκαιρινό ντυσιματάκι είναι σουπερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. *Ανθίβολον, τρώω φλασιές στα καλά καθούμενα, με
    πράγματα που τα βλέπω συνέχεια μπροστά μου κι όμως
    έρχεται μια στιγμή...που ...
    Το οτι μου "ταιριάζει το decoupage", συμφωνώ, αλλά
    θάθελα να μου έγραφες κατ ιδίαν την γνώμη σου. Τι
    είχες στο μυαλό σου και τόγραψες, μ ενδιαφέρει η
    γνώμη-εικόνα που έχεις για μένα. Οποτε έχεις χρόνο
    στείλε μέιλ. Φιλιά πολλά-πολλά-πολλά
    * Ρίκη, αν τα φορέσω εγω όλ αυτά η Παναγία με τα τάματα
    θα ήμουν, χαχαχα! Θα χαρώ πολύ αν μου στείλεις μέιλ
    για το ποιό σ αρέσει απ όλα και την διεύθυνσή σου να
    στο στείλω με πολύ-πολύ χαρά και αγάπη. Το εννοώ...
    και περιμένω...
    * Αγγελική, φιλενάδα μου αισθάνομαι σαν να κάνουμε κόν
    τρες στην Εθνική!!!Πλάκα δεν έχει; Ε, λοιπόν περίεργο
    πράμα, αυτό το κοχύλι που αρέσει και στην Μάγδα εμένα
    μου κάνει λίγο to much (!).Περισσότερο μ αρέσουν τα
    "αγγελάκια" γιατί είναι τόσο διακριτικά λες και τα
    γεννάει το ίδιο το όστρακο. Τρυπούλες άνοιξαν
    ευκολότατα με μία βίδα και σφυράκι,πάνω σ ένα κομμάτι
    αφρολέξ για να απορροφά τους κραδασμούς των χτυπημάτων
    Μετά το κορδόνι περνάει άνετα.
    * Μάγδα, δεν διαβάζειειεις; καλά κάνεις, ξεκουράσου, να
    χαρώ την παρεούλα σου. Εχεις δίκιο με τον τίτλο το
    βιβλίο της Πίλτσερ εννοώ, βλέπεις είμαι παλαιή (!)
    στο χω ξαναπεί και φυσικά το έχω διαβάσει και είναι
    φανταστικό, καμία σχέση με τα υπόλοιπά της.

    Κορίτσια μου σας στέλνω τα φιλιά μου και σας εύχομαι ένα καλοκαιρινό Σαββατοκύριακο, εμποτισμένο με θαλασσινή αρμύρα και το ξαναλέω:ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ Σ ΟΟΟΠΟΙΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ, ΟΟΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΙ. Περιμένω μέιλ σας.
    Εκανα πάλι το θαύμα μου...Σχόλιο-Ανάρτηση μαμούθ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμ , τόση ώρα που έγραφα κάποιος θα έκανε το σχόλιό του και θα το προσπέρναγα.
    Marion, ο,τι γράφω παραπάνω ισχύει φυσικά και για σένα. Αυτά θα είναι τα δικά μου βραβεία! Κι αν θέλετε ίδιο με κάποια άλλη θα φτιάξω άλλο ειδικά για σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαρά μου καλημέρα! Θαυμάζω τα έργα σου ,όχι μόνο γιατί είναι όμορφα και καλοδουλεμένα ,αλλά γιατί η φαντασία σου σε βοηθάει να εφαρμόσεις τη decoupage πάνω σε πρωτότυπες επιφάνειες !! είναι όλα πανέμορφα ! μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαρούλα, θέλω να σου στείλω mail αλλα είναι αδύνατο να μπω μέσα από το προφίλ σου και να το πάρω, σε παρακαλώ γράψτο μου σα σχόλιο για να σου το στείλω. Το θέλω ΤΩΡΑ γιατί το έχω ήδη γράψει και δε μπορώ να σου το στείλω.
    Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπέττυ συγγνώμη μόλις τώρα είδα το σχόλιο.
    Ελπίζω να μην είναι πολύ αργα.
    e-mail:xtheodoritsi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάμε για μπάνιο και κοχύλια; :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρά,τι όμορφα!
    Γιατί να μην τα φορέσουμε;Μου βάζεις ιδέες,αλλά πώς τρυπάμε τα κοχύλια,δε σπάνε;
    Να περάσεις όμορφο Σ/Κ-έκανες μπανάκι ή ακόμη;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα!!! Όλα!!! Και νομίζω για καλοκαίρι ευκολοφόρετα! Αχ, κοχύλι πιάνεις και γίνεται κόσμημα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. *Αsimina art, κάθε δική σου κριτική μου δίνει
    ιδιαίτερη χαρά, γιατί θαυμάζω την δουλειά σου
    και θάθελα κάποια στιγμή να σε φτάσω.
    *Eleni μου, με λίγη υπομονή (στην συνιστώ, εγω
    η ανυπόμονη)ενα σφυράκι και ενα λεπτό καρφί ή
    βίδα, μια χαρά τρυπάνε. Οσο πρέπει. Δυστυχώς
    παρότι προγραμματίζαμε σήμερα για θάλασσα με
    την "συνάδελφο" Kiki... ο καιρός στάθηκε
    αρνητικός.
    * Νάντια μου σ ευχαριστώ. Ετσι απο μόνο του
    πήγε το πράμα, δεν το είχα προσχεδιάσει.
    Κόόόσμημα, μην τα παραλέμε!

    Και τέλος για όσες φοβούνται το μέγεθος, σε κάποια όχι αδίκως, είναι ωραία και σαν διακοσ- μητικά, και έτσι αποφεύγουμε και το τρύπημα. Για σκεφτείτε το...
    Φιλάκιααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η ομορφια βρίσκεται στην απλότητα νομίζω!!
    Πολύ όμορφα, πολύ καλοκαιρινά, με υπέροχα χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα τα κοχύλια και τρομερά εμπνευσμένη ιδέα να τα κάνεις κρεμαστά!!! Και φυσικά θα τα φορούσα όλα με μια (μικρή) προτίμηση στα πιο κοκκινοροζουλιά!

    Θέλω να σε ευχαριστήσω από εδώ και για τα γλυκύτατα λόγια σου στο μπλογκ μου!!! Με συγκίνησες....σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Che delicatezza, queste conchiglie!!!!!Sono veramente graziose e geniali.Come il tuo blog, veramente di gusto. Baci deny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ντελικατα και πανεμορφα τα κοχυλια σου, γεια στα χερια σου.Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαρά, σίγουρα θα είσαι "όνομα και πράμα"!!!
    Σε "βρήκα"στα spirogyrismata και, όπως κι εσύ, μαγεύτηκα και θέλω να μείνω! Μπορώ;
    Λατρεύω τη θάλασσα κι έχω κοχύλια από τα 4 σημεία της γής αλλά ούτε 1 τόσο ωραίο, μαγικό,ονειρεμένο κόσμημα... Θα μπορούσα να έχω κι εγώ ένα; Θα σου στείλω μειλ!
    Θεοφανώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κορίτσια μου πόσο χαρούμενη με κάνετε με τις επισκέψεις σας, κι οταν βλέπω και νέα πρόσωπα στην παρέα...φουντώνω σαν παγώνι!

    *Ελενα, σωστά νομίζεις. Μόνο που εμείς τελευ
    ταία την ψάχναμε στην πολυπλοκότητα κι έτσι
    κάναμε την ζωή μας μάτσο.
    *Ανεραϊδα με εντυπωσίασες με την προτίμηση. Δεν
    στο είχα...στα ροζ σε εχει εντάξει! Οσο για
    τις ευχές δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς.
    Χαίρομαι που τις δέχτηκες με συγκίνηση,όπως
    στις έστειλα.
    *Deny, sempre vicino a me, semprecon tenerezza.
    Grazie. Buon mese con un grande bacio da me.
    *Δημιουργία μου βλέπω ο τραυματισμός έφερε ανα
    νέωση. Τι ωραία φωτό προφίλ! Ετσι να ταιριά-
    ζουμε να μην νιώθω μοναξιές!
    *Ανώνυμη-Θεοφανώ (τι Βυζαντινό όνομα!)Καλώς
    μου ήρθες. Η άφιξη σου με τιμά και τα λόγια
    σου επίσης.Ξέρεις αυτό το λογοπαίγνιο με το
    όνομα για μενα είναι το μεγαλύτερο κοπλιμέντο
    που μπορεί να μου κάνει κάποιος όταν με
    γνωρίσει. Θα χαρώ να πάρω μέιλ σου.Περιμένω...

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΗΛΩ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒLOG ΣΟΥ!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!ΤΑ ΚΟΧΥΛΙΑ ΕΙΝΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΤΑ ΦΟΡΟΥΣΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΔΙΑΚΟΣΜΟΥΣΑ ΧΙΛΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Μ'ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΙΣΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΚΙ ΜΕ ΘΕΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ!ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΙ ΕΓΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. *Λαμπρούκα μου, καθυστερημένα είδα αυτό σου το
    σχόλιο,οταν είχα ήδη γράψει απάντηση στην
    επόμενη ανάρτηση. Ισχυει το ίδιο φυσικά χαρού
    μενο καλωσόρισμα. Χαίρομαι που σ αρέσει ο προ
    σωπικός μου χώρος. Κι εγω,να πω την αλήθεια
    τα μεγάλα δεν ξέρω αν θα τα φορούσα (τα μικρά
    τα φοράω ήδη), αλλά μ ένα καλοκαιρινό καφτάνι,
    με άκρως καλοκαιρινή διάθεση ποτέ δεν ξέρεις.
    Δέχομαι την συμβουλή σου για τα δωράκια(ήδη
    έχω αρχίσει αποστολές σε φίλες που τα προτί
    μησαν, ομως επειδή δεν έχουν καλοκαιρινά
    θέματα προς το παρόν θ αποφύγω το "θαλασσινό"
    αμπαλάζ.Θα σου στείλω να δεις τι εννοώ...
    Και σίγουρα θα χαρώ να τα φτιάξεις κι εσύ και
    να μας τα δείξεις. Φιλιά πολλά και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Hi Dear..TQ for visited my blog..loves your craft ..let's share idea ok..nice knowing you.. :-) -Affeen-
    http://affeen.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ζήτω! Δυσκολεύτηκα αλλά σε βρήκα. Στο προφίλ σου νομίζω δεν είναι γραμμένο το μπλογκ σου.
    Πανέμορφα, συγχαρητήρια! Μσζεύω κι εγώ μετά μανίας κοχύλια και πέτρες, αλλά αυτή την τέχνη δν τη γνωρίζω. Η σελίδα σου επίσης είναι καταπληκτική. Θα σε παρακολουθώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. * to alataki: η επίσκεψή σου στο φτωχικό μου
    αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα. Σ ευχαριστώ για
    τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι οταν με βρίσκετε, η
    εκπληξη νάναι ευχάριστη. Θα αλληλοπαρακολουθού
    μεθα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τι να πω για τα κοχυλια σου!!!!!

    υπεροχα!!!!! τελεια !!! φανταστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ήθελα από καιρό να στο γράψω! είναι τέλεια!
    και μαλλον θα το τολμήσω και εγώ!
    όχι τπτ αλλό αλλά βρήκα μετα από καιρό το κουτί με τα κοχύλια μου:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΧΑΡΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΡΙΓΥΡΝΩ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚΟΣΠΤΑΚΙΑ ΣΑΣ.
    ΤΑ ΚΟΧΥΛΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΩ ΣΆΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ!!!!!!!!!
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΚΛΑΨΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ;
    ΕΓΩ ΕΚΛΕΓΑ ΜΕ ΛΥΓΜΟΥΣ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. woooow!!!! Δηλαδή WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!! θα το επιχειρήσω!!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύύύύ για το υπέροχο ποστ αλλά και μπλογκ σου!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. * maya:)
    Καλοκαιράκι, χαλαρότητα, διάθεση για δημιουργία και πεδίον δόξης λαμπρόν!Χαίρομαι αν σου έδωσα έμπνευση.Νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αν μου έδωσες λέει!!!! χιχιχιχι!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πανέμορφα!Υπέροχη ιδέα!Κάθε κοχυλάκι κουβαλά μια όμορφη καλοκαιρινή ανάμνηση και δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο απ'το να την φοράς στο λαιμό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Παίρνω την υπέροχη ιδέα σου και πάω να κάνω ντεκουπάζ σε κοχύλια πιο μεγάλα, που θα τα κάνω γούρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καταπληκτικη ιδεα! Τι να πω εισαι φοβερη!!!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...