...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Εσείς ήπιατε;

Εγω ήπια κι μέθυσα απο χαρά!
Η αναμονή ως γνωστόν άτομα με τη δική μου ιδιοσυγκρασία τα σκοτώνει, αλλά μια τόσο γλυκειά αναμονή δε μπορεί παρά να σου φέρνει αισθήματα χαράς και  τρυφερότητας

Μπουκάλι με decoupage ριζόχαρτου και λοιπές επεμβάσεις


Ως γνωστόν δε πίνω, παρ όλα αυτά μάζεψα αμέτρητα μπουκάλια, διαφόρων μεγεθών και σχημάτων, όλο το Καλοκαίρι και επιδόθηκα μετά μανίας στη χριστουγεννιάτικη διακόσμησή τους




Τόσο πολύ, που είπα οτι αν ξαναδώ μπροστά μου μπουκάλι θα βγάλω φωνή μεγάλη...φτάνειιιιιιιιιι!
Το αποτέλεσμα όμως, δε μπορώ να μην πω, οτι με ικανοποίησε πολύ.
Γιατί κάτι που ήταν για πέταμα (έστω και ανακυκλώσιμο) ντύθηκε ,στολίστηκε και θα μεταφέρει μηνύματα χαράς και αγάπης σε διάφορα σπιτικά



Χθες λοιπόν, έγινε ένα χριστουγεννιάτικο κάλεσμα απο φίλες με κοινά ενδιαφέροντα και χειροτεχνίες και οι προσκεκλημένοι μας μας τίμησαν και με το παραπάνω, παρά τον κακό μας καιρό, που εξελίχθηκε σε απίστευτης σφοδρότητας καταιγίδα.
Εμείς όμως βιώσαμε μία θερμή ανταπόκριση και ο έπαινος που είδα στα μάτια και εκφράστηκε με τα λόγια τους,ήταν υπεραρκετός, να μην  πιω και να μεθύσω!



Τα Χριστούγεννα είναι μια ιδιαίτερη Γιορτή, θαλπωρής και αγάπης, που ο κόσμος απο το μήνυμά τους και μόνο έρχεται πιο κοντά, οι καρδιές αγγίζονται και τα συναισθήματα αφήνονται ελεύθερα να ξεχυθούν και να σε  κατακλύσουν, συνεπαίρνοντας και τους άλλους γύρω σου.



Είμαι πολύ συγκινημένη και ειλικρινά δ ε βρίσκω λόγια να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις και τα συναισθήματά μου.
Αισθάνομαι άβολα να μ επαινούν,αλλά χαίρομαι να με γνωρίζουν οι άνθρωποι που μέχρι σήμερα μ έβλεπαν ως δημόσιο υπάλληλο (όχι στεγνό και άοσμο,πάντως) απο την καλλιτεχνική μου πλευρά.

Παροτι λοιπόν τα μπουκάλια ήδη έχουν εκτεθεί στο F/b κι αυτό για να γνωρίζουν τι να περιμένουν οι προσκεκλημένοι μου (και πάλι φάνηκε οτι άλλο περίμεναν,κι όχι αυτό...) δεν ξεχνώ και τους εδώ φίλους που αγαπώ ιδιαίτερα και σας τα παρουσιάζω, συμμετέχοντας άλλη μια φορά στα Πανηγύρια της γειτονιάς μας



Ραντεβού λοιπόν την επόμενη εβδομάδα,μέχρι τότε ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ!!!




Για να μην παραβλέψουμε και το στεφάνι, ίδιας τεχνικής με τα προηγούμενα,αλλά απο βελούδο αυτή τη φορά.Το κρεμαστό ξωτικό απο πηλό.

38 σχόλια :

  1. Εξαιρετική δουλειά Χαρά!!!
    Σε θέμα ποσότητας αλλά σίγουρα και ποιότητας!!!
    Είναι όλα τους ένα κι ένα! Δεν ξέρει κανείς τι να πρωτοδιαλέξει!!!
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι και να περνάς κι εσύ καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρά μου καλή σου μέρα και θερμά συγχαριτήρια για τις υπέροχες κατασκευές σου.
    Για μια ακόμη φορά εντυπωσίασες με τα σχέδια και τα χρώματα.
    Σ΄όλα πάνω κατάφερες να χαράξεις το πνεύμα των γιορτών.
    Και του χρόνου νάσαι καλά και πάντα την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία μπουκάλια !!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο, γεια στα χέρια σου, είναι όλα εξαιρετικά !!!!!
    Με ένα τόσο απλό υλικό, έγιναν εντυπωσιακές δημιουργίες !!!!!
    Και του χρόνου !!!! Φιλιά πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουαου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!δεν λέω να συνελθωωωω!!!!εσύ Χαρούλα μου έχεις ξεφύγει!!!!!έχω χάσει πολλά επεισόδια....τέλεια το ένα καλύτερο από το άλλο!!!!ΖΗΛΕΥΩΩΩΩ!!!!σε αγαπώ και σε σκέφτομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία που έγιναν τα μπουκάλια σου!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαρα μου ....αφού έπρεπε να τα πιεις όλα ..δεν μας φώναξες να βοηθήσουμε
    λιγάκι χαχαχαχα ... έκανες εξαιρετική δουλεια ..τα μπουκάλια έγιναν φανταστικά ...
    λες να βοήθησε το αλκοόλ χαχαχα ...καλή συνεχεία με της χριστουγγενιατικες δημιουργίες ..
    κάλο μηνα και πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφού ήπιες και μέθυσες άρα τα μπουκάλια θα είναι γεμάτα, οπότε είναι τόσα πολλά που θα πρέπει να μας εκμυστηρευτείς τις προτιμήσεις σου.
    Από αυτά που βλέπω όταν έρχομαι Ελλάδα οι προτιμήσεις των Ελλήνων είναι το Ουίσκι και μάλιστα το Σκωτσέζικο, ένα ξενικό προϊόν.
    Θα σου πω και την δική μου προτίμηση πάντα έπινα Ρούμι προτιμούσα την μάρκα Bacardi Añejo, Η πατέντα ήταν από την Κούβα, σήμερα το παράγουν στο Μεξικό και στο Puerto Rico, είναι αυτό το ποτό που το σήμα κατατεθέν στο αριστερό μέρος της ετικέτα έχει μια νυχτερίδα.
    Η Ιστορία της έχει ως εξής: Κάποτε ο Bacardí (Επώνυμο είναι) αγόρασε ένα οινοπνευματοποιείο στο Santiago de Cuba που ήταν παρατημένο όταν μπήκε μέσα ήταν γεμάτο Νυχτερίδες. το θεώρησε γούρι καλή τύχη... .
    Από τότε συνοδεύει όλα τα μπουκάλια η νυχτερίδα. Αγαπητή μου Χαρά πολλούς χαιρετισμούς
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσα πολλά και πόσο όμορφα είναι όλα Χαρά μου! Τι απίθανα μοτίβα και όλα τόσο καλά ταιριασμένα πάνω στα μπουκάλια όλων των σχημάτων!!
    Μπραβο σας για όλα όσα ετοιμάσατε, από το καλοκαίρι κιόλας (!)
    Ευτυχώς ,πάντως, που δεν πίνουμε. Αν πίναμε και είχαμε τη δικαιολογια του ντεκουπάζ θα γινόμασταν φέσι κάθε μέρα...
    Φιλιά πολλά, καλές γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαρά, είναι πανέμορφα τα μπουκάλια σου! Ό,τι πιάσεις γίνεται χρυσάφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα όλα τα μπουκάλια σου, Χαρά μου!!!! 'Εκανες εξαιρετική δουλειά!!!!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα Χριστουγεννιάτικα τα μπουκαλάκια σου και βρε κορίτσι μου πόσο ήπιες και αποθήκευσες τόσα μπουκάλια;Καλημέρα όλη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρουλίτα μουουουουουου!!!
    Πόσο πολύ μου έλειψες!!!
    Τα μπουκαλάκια σου είναι όνειρο!! Και άλλα τόσα να ήταν (καλά, μη φωνάζεις!) εγώ πάλι δεν θα τα χόρταινα!
    Φιλάκια πολλά, λατρεμένη μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία τα μπουκάλια σου Χαρά μου!! Και πάρα πολλά!! :))) Μπράβο σου και θα τα χαρούν σίγουρα όσοι τα αποχτήσουν!!! Μου αρέσει που στολιζόμαστε γιορτινά σιγά σιγά!!
    Φιλάρες πολλές πολλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πουθενά δεν έχω δει τόσα μπουκάλια στολισμένα και πανέμορφα!!!
    Πρόσεξε όμως μη δοκιμάσεις απ' όλα γιατί σε βλέπω να γίνεσαι ντίρλα...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαρά μου είναι υπέροχα όλα. Τα μοτίβα τους άκρως χριστουγεννιάτικα, εορταστικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ¡Maravillosas botellas navideñas! Te quedaron espectaculares.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαρά μου τα μπουκάλια σου έγιναν καταπληκτικά!!!
    Μπράβο!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Poczułam klimat świąt.
    Pięknie, kolorowo, uroczyście...
    Brawo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοίτα Χαρά.... είναι πολύ δύσκολο να κάνεις τόσα πολλά μπουκάλια και να είναι τεχνικά άψογα ΟΛΑ. Κάποια στιγμή βαριέσαι κι αρχίζεις τις προχειροδουλειές και το ξεπέταγμα. Κι όμως από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο κατάφερες να το κάνεις ποιοτικό και αψεγάδιαστο!!! Δεν εκπλήσσομαι το ξέρω πως είσαι καλλιτέχνης με ποιότητα στα έργα σου... αλλά δεν μπορώ να μην το πω και να το προσπεράσω!!!!!! Συγχαρητήρια!!!! Καλές γιορτές σου εύχομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ...έτσι είναι οι καλλιτέχνες με ψυχή! Την μεταφέρουν σε ό,τι αγγίζουν!
    Καλό Μήνα, καλή μου.

    Υιώτα
    "αστοριανη" ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ..."άλλος πίνει,άλλος μεθαει!!!...."δεν έχω πιει γουλιά κι όμως έχω μεθύσει με τοοοοοσα τελεια-υπεροχα-καταπληκτικά πράγματα που είδαν τα ματάκια μου!!!!(μας κομπλαρεις,το ξέρεις?????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ας μιλησουμε για αγαπη ΚΑΙ ΤΟΥΣ The Beekeeper ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ
    http://love-love2love.blogspot.gr/2014/12/beekeeper-homemade.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όλα υπέροχα,Χαρά μου!Σκέτη χαρά!Τα χάζεψα όλα, ένα - ένα και ειλικρινά όλα είναι εκτός από μοναδικά και όμορφα δουλεμένα!Πως φαίνεται η ψυχή του δημιουργού στα έργα του!Χαίρομαι με τη χαρά σου για την αναγνώριση του έργου σου και τα συγχαρητήρια που δέχτηκες, αλλά θα ήταν το λιγότερο άδικο, να μην αντιμετωπίσει ο κόσμος τόσο θετικά τα έργα σου!Πολλά φιλιά και πάντα μεθυσμένη από "αγάπη, χαρά και δημιουργικότητα"!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τα fbοθαύμασα αλλά δε μπορώ και να μη τα blogοθαυμάσω!!!! είσαι υπέροχη καλή Ζακυνθινιά μου!!! χικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι όμορφα που είναι όλα Χαρά μου!!! Το ένα καλύτερο από το άλλο, δεν χορταίνω να τα κοιτάζω!! Καλή και δημιουργική εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μέχρι τώρα δεν έχω κάνει μπουκάλια!!!
    Αρχίζω αμέσως!!
    Τι ωραία που τα έφτιαξες!!!!!
    Θέλω να σου στείλω το γούρι - κουκουβάγια , αλλά δεν έχω τη διεύθυνση σου!!!!
    Έχω της δουλειάς σου, που να το στείλω;!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ζηλεύω σου λέω, ζηλεύω, δεν αφήνεις τίποτα να πάει χαμένο. Τα μπουκάλια σου πανέμορφα και μοναδικά. Γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αργησα αλλά ήλθα!!!!!! Θαύμασα τα τελαράκια σου , τα μπουκάλια σου, τις μπάλες σου !!!! Είχα βλέπεις , πολλές ημέρες να blogάρω !!!
    Υπέροχες δημιουργίες από μια ευφάνταστη , πολυτάλαντη δημιουργό!!!!
    Να'σαι καλά, Χαρά μου , να μάς εκπλήσσεις ευχάριστα κάθε φορά !!!
    Φιλί και αγκαλιά εις ..τριπλούν !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και μ' αρέσουν τόσο τα μπουκάλια! Και τα έφτιαξες όλα τόσο όμορφα!!!!
    Φιλιά, Χαρά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ήρθα για Χριστουγεννιάτικο οφθαλμολουτρό και φεύγω μπουκαλοευχαριστημένη!
    ΑΦιλάκια πάντα μα πάντα καρδιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γεια σου ρε Χαουλάκι...χικ...με τα ωαία σου...χικ... Χοροπηδάνε και τα γράμματα τώρα... πρέπει να'μαι ντέφι...χαχα. Άντε με το καλό και η αυριανή!!! Το bacardi μου 'κανε τη ζημιά...χικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ καλά όλα Χαρά μου φαντάζομαι θα χαρούν όλοι που θα τα λάβουν!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Wow, what a cute idea and brilliant work! Love the bottles!
    Have a happy time
    Elisabeth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι μπουκαλι και καλο ειναι αυτό βρε ΧΑΡΑ μου; χικ μεθυσα μονο που τα είδα .. και οχι μονο αλλα έμεινα και με το στοιμα ανοιχτό απο την ομορφια τους και την ποσοτητα.. υπεροχα όλα
    Μου αρεσει που ακολούθησες την σωστη παροιμία που λεγανε οι παλιοί ... τον φρονίμων τα παιδια πριν πεινασουν μαγειρευουν... και εσύ παιδί μου εισαι πολύ φρόνιμο φαινεται .. μας εβαλες τα γυαλιά ..μπραβο και παλι μπραβο Χαρούλα μου μια μεγάλη αγκαλια για τα οσα κάνεις σε γλυκοφιλώ.. μάτια μου .. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...