...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

Χρώματα πήρα και καμβά

Σεισμό προκαλεί κάθε μου νέα ανάρτηση,οχι μεταφορικά,κυριολεκτικά!!!χαχαχαχαα αλλά ποιός τον χαμπαριάζει; συνηθισμένοι στα κουνήματα,άλλωστε πλησιάζει η 26 Οκτωβρίου και ο κυρ Εγκέλαδος από καιρό τώρα απαιτεί ...γενέθλια 😡 
Μη φάει,έχουμε γλαρόσουπα!
Τέλος πάντων εκείνος τη δουλειά του κι εμείς τη δική μας,όσο δεν φέρνει τα πάνω κάτω εμείς συνεχίζουμε ακάθεκτοι. 
Ετοίμασα λοιπόν καφεδάκι μερακλίδικο κι ελάτε να τα πούμε😍
Ακουαρέλα και πενάκι

Ο Οκτώβρης πλησιάζει στο τέλος του,αλλά η εποχή επιμένει Καλοκαίρι. 
Ζέστη καλοκαιρινή, ζέστη και υγρασία,τα τζιτζίκια τραγουδούν το κύκνειο άσμα τους, τα κουνούπια επιμένουν ακάθεκτα και απομυζούν το λίγο αίμα που μ' απέμεινε,αλλά τα πρωινά,αχ τα πρωινά!!!! 
Τι όμορφες εικόνες μας δίνουν τα πρωινά φωτολουσμένα με την πρωινή πάχνη και τους ιστούς των αραχνών πάνω στα δροσισμένα φύλλα,να δημιουργούν ασύλληπτες εικόνες ομορφιάς και τέχνης!!!
Απίθανες εικόνες που μόνο ένας επαγγελματίας φωτογράφος θα μπορούσε να τραβήξει και νάναι αυθεντικές,μέχρι τότε εγώ τις απολαμβάνω εκ του φυσικού και ευγνωμονώ για άλλη μια μέρα που μου χαρίστηκε!
"Ρεμβασμός" Χρωματιστά μολύβια

Παρ όλα αυτά όμως, το εργαστήρι έχει από καιρό μεταμορφωθεί, ως συνήθως, στο εργαστήρι των ξωτικών...Χριστουγεννιάζει!!!!
Κι ενώ έξω η ζέστη χτυπάει υψηλά για την εποχή νούμερα,μέσα το χιόνι πέφτει αμείωτο.
Δε φαντάζεστε πόσο με γλυκαίνει αυτή η αναμονή! ο,τι κακή διάθεση κι αν έχω τον προηγούμενο καιρό,με το πρώτο χριστουγεννιάτικο, αλλάζει άρδην.

"Σβούρα" ξηρά pastel



Γίνομαι παιδί με την ίδια λαχτάρα της αναμονής, κι ας μην περιμένω πια δώρα,μια που το μεγαλύτερο δώρο μου είναι νάρθει, έστω για ελάχιστες μέρες, η κόρη μου απο το εξωτερικό!
Τι άλλο περισσότερο θέλω;
Μέχρι τότε απασχολώ μυαλό και χέρια μ' ό,τι πέφτει σ αυτά, ανακυκλώνω,μεταμορφώνω  και νοιώθω δημιουργική και ωφέλιμη.






Σήμερα όμως, μια που η φύση εξακολουθεί να φοράει τα φωτοχρώματά της, θα μοιραστώ μαζί σας όλα τα ζωγραφικά έργα αυτού του καιρού της απουσίας μου και δεν είναι λίγα.

Μετά την έκθεση του Μαρτίου, στα πλαίσια της οποίας πήρα ένα μάθημα κάρβουνου,αγάπησα το κάρβουνο και έκανα τις πρώτες μου μοναχικές προσπάθειες.


Ισορρόπησα στις πουέντ μου και απόδωσα το όνειρο κάθε μικρής,που η πρώτη της εξωσχολική δραστηριότητα είναι  το μπαλέτο

....και οχι μόνο!

Κάρβουνο και παστελ


Στη Γιορτή της Μητέρας,αυτό ήταν το δώρο για τη μητέρα μου

"Τρυφερότητα" κάρβουνο

Στη συνέχεια,τις ώρες που δεν είχα διάθεση για κάτι άλλο,έπαιρνα τις ακουαρέλες μου και τα πινέλα μου,χωνόμουν στον καναπέ,έβλεπα φωτογραφίες επωνύμων ή ανωνύμων φωτογράφων και αποτύπωνα τις εικόνες που μ' ενέπνεαν.


Έτσι  σήμερα βλέπετε μία πινακοθήκη έργων, διαφόρων τεχνοτροπιών,από χρωματιστά μολύβια,παστέλ,κάρβουνο και ακουαρέλα

ΤΟΠΙΑ ΖΑΚΥΘΙΝΑ & ΜΗ









Νομίζω σας αντάμειψα για την υπομονή σας,εεε;;; έχω άδικο;😉
Τις φωτογραφίες προσπάθησα να τις συμπτύξω σε ομάδες για να μη κουράσω,ελπίζω να είναι ευκρινείς



ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΣΑΣΤΑΝ ΕΔΩ 💓💖💕

47 σχόλια :

  1. Είσαι απλά καταπληκτική.
    Δεν έχω λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ki εγω δε βρίσκω λόγια να σ ευχαριστήσω καλή μου Μαρία.
      Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη ανάρτηση με πολύ ωραίο κείμενο και πανέμορφα έργα, μπράβο Χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ ταξιδευτή της τέχνης και μου γράφεις τόσο όμορφα λόγια!Νάσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Δεν είναι τα χρώματα, οι σκιές, το μολύβι ή το κάρβουνο που κάνουν ένα πίνακα έργο τέχνης. Είναι η απόδοση, η έκφραση, η φαντασία, είναι αυτό το ξεχωριστό που δένει ένα κομμάτι λευκού καμβά με την ψυχή του καλλιτέχνη.
    Είναι η σφραγίδα του.
    Χαρά μου δημιουργίες που επικουρούν το πάθος που κινεί την ψυχή, το συναίσθημα, την σκέψη που ονειρεύεται, που ταξιδεύει, που συγκινεί.
    Ένα υπέροχο κείμενο με υπέροχες δημιουργίες.
    Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα πω ψέμματα αν σου εξομολογηθώ τον διακαή μου πόθο να σε γνωρίσω Αννίκα,είσαι απίστευτη και με συγκινείς πάντα.Χίλια ευχαριστώ και λίγα λέω
      Την αγάπη μου και την βαθειά μου εκτίμηση πάντα

      Διαγραφή
    2. Χαρά μου τα σχόλιά μου σε διαβεβαιώ δεν στοχεύουν στον εντυπωσιασμό αλλά είναι από καρδιάς. Πιστεύω πως μπορεί να υπάρχει αυτό το "δέσιμο" σε ανθρώπους που δεν γνωρίζονται αλλά έχουν κοινά ενδιαφέροντα.
      Με συγκινούν οι άνθρωποι που αξιοποιούν την δημιουργικότητά τους μέσα από τη δική τους προσωπική οπτική. Απολαμβάνω τα έργα σου, τη σκέψη σου, την ευαισθησία σου, την γραφή σου που δίνει άλλη αίγλη στα κείμενα. Θερμά σ’ ευχαριστώ για πολλά και....ποιος ξέρει κάποια στιγμή μπορεί να τα πούμε κι από κοντά....Εύχομαι!
      Να είσαι πάντα καλά!
      Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
    3. Αγαπημένη μου Αννίκα επειδή ακριβώς διακρίνω την ειλικρίνεια των γραφομένων σου γι αυτό μου γεννήθηκε η επιθυμία να σε γνώριζα εκ του συνεγγγυς ;)
      Φιλιά πολλά και ελπίζω...κάποιος...κάπου...κάποτε...ποιός το ξέρει,τι μας έγραψε η μοίρα ποιός το ξέρει!!!!

      Διαγραφή
  4. Σου παει το ιδιο Χαρα μου εξαιρετικα το μολιβι ..οσο και τα πετρωτα σου.. τι να πω οτι η υπεροχη ζωγραφικη σου ηταν αυτο που θαυαμαζα σε σενα παλιες αγαπες που δεν ξεχνιουνται τα μολιβια.. ε;
    ποσες ομορφες δημιουργιες εχεις κανει!!! ο ενας καλύτερος απο τον αλλον οι πίνακες σου..
    Απο τα χρωματιστα μολιβια μεχρι το καρβουνο υπεροχες ΧΑΡΑ μου και εγω χαιρομαι που για ακομα φορα είσαι εδω και μαλιστα με οτι αγαποας να κανεις...
    Να περνας καλα κοριτσι μου με οτι ομορφιες κανεις.. την αγαπη μου παντα..φιλω σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου,ντρέπομαι και να σου απαντήσω...θα τα πούμε τηλεφωνικά.ΣΥΓΓΝΩΜΗ

      Διαγραφή
    2. Σε πήρα δυο φορές,σημερα που ειμαι πιο ήρεμη,αλλά τόχες απενεργοποιημένο

      Διαγραφή
  5. Είσαι φοβερή!
    Δεν έχω λόγια. Δεν είναι μόνο καλοδουλεμένα όλα τα έργα σου, βγάζουν και τόσο συναίσθημα!!!
    Μας αντάμειψες βέβαια κι ας μην ήταν ομαδοποιημενες οι φωτογραφίες . Δεν μας κουράζεις ποτέ.
    Με το καλό να δεχθείς το σπλάχνο σου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασαι καλά Αννα μου αγαπημένη για τα τόσο γλυκά σου λόγια.
      Ειμαι τυχερή που σας έχω!
      Με ολη μου την αγάπη για καλή συνέχεια σο,τι αγαπάς και κάνεις!

      Διαγραφή
  6. Θα ήθελα να γινόμουν αόρατη και να βρισκόμουν στο εργαστήρι σου την ώρα που δημιουργείς.
    Ό,τι κάνεις είναι ΥΠΈΡΟΧΟ γιατί έχει πολύ αγάπη μέσα του.
    Χαίρομαι να βλέπω ανοικτό το σπιτάκι σου.
    Όπως λες, τόσα χρόνια κάναμε πολλά και καλά.
    Η δημιουργία δίνει δύναμη και κουράγιο.
    Σκέψου όλους αυτούς που δεν ξέρουν να κάνουν κάτι, από πού να κρατηθούν;
    Εύχομαι να είσαι καλά και μακάρι να τα πούμε από κοντά.
    Φιλάκια πολλά και μια ζεστή αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχα θα έχανες πάσα ιδέα στο ορκίζομαι! ΕΝΑΣ ΧΑΜΟΣ!!!Εχω δύο χώρους γύρω στα 25τ.μ.και δουλεύω όρθια μπροστά σ ενα τραπέζι με κενό χώρο μεγέθους Α4!!!! Απο εκεί και πέρα καταλαβαίνεις τι πανικός επικρατεί παντού...μόνο απο το ταβάνι που δε κρέμονται πράγματα...ουτε να πατήσεις δεν εχεις!!!
      Οσο για την ευχή σου...θα σου έγραφα κι εγω...αλλά ακόμα κρατάω μία πισινή μην αναποδιάσει κάτι...Στις 20/11 ορκίζεται το παιδί μας και θ ανέβουμε οικογενειακώς (μαμά,αδελφός -πατερας και θεία -νονά) εκτός απροόπτου.Το κακό ειναι οτι θα μείνουμε σε Ξενοδοχείο και θα έρθουμε την παραμονή και θα φύγουμε την επομένη της ορκωμοσίας.Ουσιαστικά 2 βράδυα θα μείνουμε.Μπαίνοντας ο Νοέμβρης και πλησιάζοντας οι μέρες θα επικοινωνήσουμε γιατί κι εγω θέλω πολύ να σας δω,μήπως καταφέρουμε να πιούμε ενα καφέ ολες μαζί.
      Φιλάκια πολλά με όλη μου την αγάπη και την προσμονή

      Διαγραφή
    2. Βάζουμε στοίχημα ότι σε περνάω στο ΧΑΟΣ;
      😂😂😂😂😂😂😂😂
      Ο χώρος που μένει στο δικό μου τραπέζι για να δουλέψω, είναι 1.90 χ 0,70, είναι πιο μικρός από Α4😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
      Λέω να κάνουμε ανάρτηση τους χώρους μας 😉😉😉😉😉😉😉
      θα γελάσουμε πολύ.
      Να μας πεις σε ποιο ξενοδοχείο θα είστε και θα έρθουμε.
      Ρουλίτσα μη ζηλεύεις,θα σου στείλουμε φωτογραφίες 😍😍😘😘
      Φιλιάααααα

      Διαγραφή
    3. Θα γίνουμε περίγελως άλλη μια φορά δηλ.!!!!χαχαχαχαααα γιατί οχι;;;
      Οσο για το 1,90 Χ 0,70 ειναι μεγαλύτερο απο κόλλα Α4 δε νομίζεις;;;;
      για τα υπόλοιπα θα τα πούμε εν καιρώ ;) ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΛΕΟΝ
      Φιλιάααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
    4. 😂😂😂😂😂😂😂😂
      εννοώ ότι έχει τοοοοοοσα πολλά πράγματα επάνω, που μένει κι αν μένει, μια σπιθαμή ελεύθερη για δουλειά. 😂😂😂😂😂😘😘😘😘😘😘😘😘😘

      Διαγραφή
    5. Ααααχχχ ουτε τ ανάκτορα του Μπάκιγχαμ να μας παραχωρούσαν δεν θα μας χωρούσαν!

      Διαγραφή
  7. τι υπεροχη δουλειαααα!!!μπραβο κοριτσι μου!!!εικονες χρωματα...γραφη,,,,υπεροχη!!!!καλη συνεχεια...με το καλο να ερθει το παιδακι σου...αγκαλια και φιλι
    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιριδάκι!!!Εμαθα για σένα και χάρηκα πολύ,ελπίζω κάποια στιγμή να συναντηθούν και οι δικοί μας δρόμοι!

      Διαγραφή
  8. Θα περιεγραφα το ταξίδι που έκανα στην ανάρτηση σου σαν μια βόλτα με βάρκα και Πανέμορφα τοπία. Αποπνέεις αισιοδοξία, αγάπη, χαρά, οπως είναι και το όνομα σου. Τα έργα σου μοναδικά! Σε ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη βόλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωωωωω τι ωραία παρομοίωση!!!Εγω θ άλλαζα τη βάρκα σε γόνδολα,είναι πιο ρομαντική!χαχαχχα και φυσικά με τιμάς απεριόριστα με τα ωραία σου λόγια
      Νάσαι καλά και σ ευχαριστώ για την παρέα καλή μου

      Διαγραφή
  9. Με ότι και να καταπιαστείς Χαρά μου...γίνεται υπέροχο και αναδίδει την αύρα της αγάπης που του έχεις εμφυσήσει μαζί με τα αρώματα της τρυφερής και ευαίσθητης ψυχής σου....Το εισπράττουμε αυτό και γι΄αυτό χαιρόμαστε να μας ταξιδεύεις με τις ιστορίες σου, τις ζωγραφιές, τα πετρωτά, τις κατασκευές , τα ραψίματα....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα ποιά μιλάει!!!!Μα και γι αυτό το λόγο,επειδή κι εγω θαυμάζω τα έργα και τον γλυκό σου χαρακτήρα,κάθε σου λέξη ειναι παράσημο γλυκειά μου Κλαυδία!
      Σ ευχαριστώ και σ αγαπώ.

      Διαγραφή
  10. Χαρά μου είσαι ευλογημένο παιδί, όπως έλεγε η πολίτισα γιαγιά μου ..κάποιους ο Θεός τους φιλάει πριν τους στείλει στη γη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΝΑΞΕΡΕΣ ΠΟΣΟ ΑΝΑΓΚΗ ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!!!
      Να σ εχει ο Θεός γερή πάντα και ν απολαμβάνεις τη ζωή σου οπως μόνο εσύ ξέρεις αγαπημένη μου

      Διαγραφή
  11. Χαρά καλησπέρα!
    Συγγνώμη βρε κορίτσι μου αλλά με κάνεις και νιώθω πολύ ...αμήχανα. Δεν ξέρω αν απέδωσα τα συναισθήματά μου με το σωστό όρο. Με λίγα λόγια νιώθω θετικά "κομπλαρισμένος" απ την ομορφιά της ζωγραφικής σου.
    Ειδικά έχω μείνει κολλημένος να παρατηρώ αυτές τις μαγικές σκιάσεις που κάνει το κάρβουνο. Βλέπω π.χ. τα μάτια της κοπέλας και τρελαίνομαι. Δεν είναι δυνατόν λέω να υπάρχει σε απόδοση τέτοια φυσική λεπτομέρεια.
    Και μετά πάω στο χρώμα σου. Και συνεχίζω να χαζεύω γοητευμένος.
    Βρε καλό μου κορίτσι. Αυτή η δημιουργία, με συγχωρείς τώρα, γίνεται να μην προσφέρεται στο κοινό; Θέλω να πω γίνεται να μην κυκλοφορούν τα έργα σου;
    Το θεωρώ άδικο! Τι να πω.

    Όχι, δεν μπορώ να σκεφτώ ...Χριστουγεννιάτικα με τίποτα τη στιγμή που έξω καίει ο ήλιος και η στεγνή γη μαρτυράει την ξηρότητά της. Μάλλον προς το μαγιό μου γλυκοκοιτάζω και το ...σκέφτομαι.

    Καλό βράδυ αγαπητή φίλη και ειλικρινά τι να πω, σε καμαρώνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μου τα λένε τα γλυκόλογα οι φίλες να μου τα λέει κι ένας άντρας!!!!
      ΟΠΟΙΑ ΤΙΜΗ!!!!και δεν κοροιδεύω Γιαννη μου, το λέω με κάθε ειλικρίνεια,ίσως επειδή οι άντρες που ασχολούνται με τις δημιουργίες δεν ειναι τόσοι πολλοί,ή τουλάχιστον δεν συμπλέουμε,αλλά εσύ μια χαρά αποδίδεις τα συναισθήματά σου είτε κομπλαρισμένος είτε όχι κι αυτό με συγκινεί και με τιμά απεριόριστα.
      Γενικά νοιώθω υπόχρεη γιατί ολοι σας βρίσκετε χρονο οχι μόνο να μ επισκεφθείτε αλλά και να με περιποιηθείτε με όλη τη δύναμη της καρδιάς σας!Και νοιωθω την αλήθεια και την ειλικρίνειά σας και γι αυτό συγκινούμαι.
      Εχεις δίκιο για τον καιρό,δεν βοηθάει για χριστουγεννιάτικα,αλλά τη θάλασσα αναγκαστικά την άφησα πολύ νωρίς και όσο κι αν ο καιρός την επιβάλει μου ειναι δύσκολο να την επισκεφθώ.Ειμαι και ατάλικη βλέπεις...
      Σ ευχαριστώ πολύ αγαπημένε φίλε για την παρουσία σου εδώ και για το χείμαρρο των γλυκών σου λόγων,νάσαι καλά πάντα και να δημιουργείς ο,τι ποθεί η ψυχούλα σου!

      Διαγραφή
  12. είναι είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να σε παρακολουθήσω Χαρά μου !!Η ενέργεια σου στον υπέρτατο βαθμό και τα θέματα σου ξεχωριστά και με εκείνη την μοναδική τρυφεράδα που εγώ πάντα βλέπω !!Θαυμάζω την οποιαδήποτε ενασχόληση σου που είναι πάντα υπέροχη μαζί με τα λόγια σου !! Να περιμένεις το κοριτσάκι σου έστω και για λίγες μέρες κοντά σας είναι υπέροχο !! ΣΕ φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και νάξερες Μαρινικόλ μου αγαπημένη πόσο θάθελα νάχα την ενέργεια και την φόρα των πρώτων χρόνων κι οχι μόνο να κάνω ψυχοθεραπεία δια της δημιουργίας! Η αλήθεια είναι αυτή,οτι είναι πια το φάρμακό μου για να ξεφεύγω απ ο,τι με ταλανίζει και με φοβίζει.
      Άλλες φορές τα καταφέρνω άλλες οχι,το παλεύω όμως.
      Να σου πω ενα παράδειγμα: τις προάλλες πήγαμε με δυο φίλες να ζωγραφίσουμε στη θάλασσα. Φτιάξαμε κάτι βράχους που ήταν μπροστά μας. Είτε γιατί δεν ειχα τα δικά μου υλικά,είτε για άγνωστο λόγο,έκανα τους βράχους μελί,σχεδόν,πάντως στις αποχρώσεις του καφέ,ενώ ήταν πιο έντονα γκριζοι. Μετά απο απο δυο μέρες είπα να τους ξαναπιάσω,αν και μ άρεσαν τελικά,αλλά με τα δικά μου χρωματα πλέον,να τονίσω περισσότερο τις σκιές.Δεν ήμουν καλά ψυχολογικά...τ αποτέλεσμα οι βράχοι βγήκαν σχεδόν κατάμαυροι!ισα που χάλασα την αρχική ακουαρέλα...γι αυτό σου λέω...
      Νάσαι καλά αγαπημένη ,ανταποδίδω τα φιλιά και την αγκαλιά με όλη μου την αγάπη και νοσταλγία

      Διαγραφή
  13. Τα έργα σου είναι απλά υπέροχα!! Πέρα από το ταλέντο σου που είναι φανερό βλέπω πως έχεις και το γούστο να επιλέγεις και πανέμορφα θέματα.
    Σε βρίσκω πολύ προχωρημένη ζωγράφο και να συνεχίσεις να εξελίσσεσαι παρακαλώ :)
    Mου αρέσουν όλα μα όλα πάρα πολύ!!!
    Συγχαρητήρια Χαρά και περιμένω κι άλλα.
    Κόρη κι εσύ ε; Στο εξωτερικό και σένα ε; Τι καημός και τούτος...
    Υπομονή να έχουμε αφού είναι για το καλό..
    Καλό απόγευμα Χαρά μου. Χάρηκα πολύ την απογευματινή μου βόλτα από δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ευχαριστουν πολύ τα λόγια σου Μαρία μου,αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι όσο κι αν με κολακεύουν. ΑΠέχω πολύ απο το "προχωρημένη ζωγράφος",απλά προσπαθώ,οσο για τα θέματα,εχεις δίκιο αν δεν μ αξίζουν δε μπορώ να τ αποδώσω
      Αχ κι εσυ είσαι συμπάσχουσα μάνα οικονομικού μετανάστη;;;;
      Εμένα η δικιά μου εργάζεται στο Λονδίνο 10 χρόνια τωρα και κατά τα φαινόμενα,δε βλέπω επιστροφή.ΚΑΛΑ ΝΑΝΑΙ & ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ καλή μου,αυτό και μόνο πρέπει να μας παρηγορεί.
      Χάρηκα κι εγω πολύ που ήσουν εδώ κι ανταλλάξαμε και κάτι περισσότερο για βαθύτερη γνωριμία ;). Καλή εβδομάδα νάχουμε

      Διαγραφή
  14. Ετοίμασα λοιπόν καφεδάκι μερακλίδικο κι ελάτε να τα πούμε😍 X.

    Με την αγάπη χαραγμένη στα βάθη των ματιών για τα υπέροχα "πετράδια-πετραδάκια σου (!!!)... απόλαυσα και τις "σεισμικές" δημιουργίες σου σε τούτη την ανάρτηση.
    Καιρό είχαμε τα τα μιλήσουμε... μα δικαιολόγησέ με-αφού το "εξαποδ'ω"- που λένε , δηλαδή ζωή στο εξωτερικό... δεν είναι εύκολη... Ιδίως όταν έχεις εγγονάκια μαζί και τον Δημήτρη μου που άρχισε να "γέρνει"...
    Ειλικρινά σε θαυμάζω για την έκφρασή σου, σε ό,τι αγγίξει η καρδιά και τα χρυσοχερά σου...
    ...μένω στις τομάτες σου, άλικα τριαντάφυλλα, χάρμα οφθαλμών και ...γεύσης.
    Καλή σταδιοδρομία στην κόρη σου! Το μήλο, πού θα πέσει?

    Χρόνια Πολλά,
    σε χαιρετώ από Νέα Υόρκη με αγάπη.
    Υιώτα Στρατή
    ¨Αστοριανή"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπωπωπωωωω πόσο χάιρομαι για την επίσκεψη!!!
      Κατ αρχάς ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για το Δημήτρη σου Υιώτα μου κι ας "γέρνει" οπως γράφεις. Νάστε καλά μεχρι τη βαθειά ωριμότητα ;)
      Χαίρομαι πάρα πολύ και σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,που με τίμησες,νάχεις υγεία και το μέλλον να σου επιφυλάσσει μόνο χαρές!!!
      Καλή μας εβδομάδα γεμάτη ΕΛΛΑΔΑ με όλη μου την εκτίμηση

      Διαγραφή
  15. Κάθε φορά, αλλά κάθε φορά που μας δείχνεις την δουλειά σου, Χαρά μου, διακρίνω πως αυτή εξελίσσεται, γίνεται πιο ώριμη και αυτό το δείχνουν καθαρά τα φρούτα σου, που είναι έτοιμα να φαγωθούν και να μας αφήσουν τη γλύκα τους και ας είναι λεμόνια!
    Με το καλό να υποδεχτείς το κοριτσάκι σου!
    Χρόνια πολλά πολλά και χρόνια γεμάτα χαρά και υγεία!

    ΑΦιλάκια με μια μεγάλη αγκαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανάκι μου καλή σου μέρα!
      Ειναι πολύ τιμητικό ν ακους τέτοια κριτική απο μια καταξιωμένη ζωγράφο και σ ευχαριστώ πολύ.Με κάνεις να νοιωθω βαρειά την ευθύνη να μην σ απογοητεύσω
      Το κοριτσάκι μου αυτή τη στιγμή είναι στην Ιαπωνία με τον αδελφό της,ενα ταξίδι που προγραμμάτισαν απο πέρσυ και μετά απο μεγάλη αγωνία δικιά μου πραγματοποιηθηκε χθες! οσο μεγαλώνω αγχώνομαι περισσότερο γι αυτά τα μακράς διάρκειας ταξίδια,οχι οτι τα ολιγόωρα μ αγχωνουν λιγότερο αλλά 15 ωρες οσο νάναι,ουτε σαν σκέψη στο μυαλό μου!
      Εδώ θα έρθει παραμονές χριστουγέννων.Τι να κάνουμε...μάζευε κι ας ειν και ρωγες,που έλεγαν οι παλιοί ,αρκεί εκείνη να είναι καλά
      Φιλάκια άπειρα με όλη μου την αγάπη

      Διαγραφή
  16. Χαρααααααααααα τι εκανες παλι Χαρααα????!!!!
    καλα ομορφα τα χρωματισταααααααα αλλα τα ασπρομαυρα
    ω ναι σου παν πολυυυυυυυυυυυυ απιστευτη απιθανη δουλεια εμεινα αφωνη
    καλλιτεχνης σε ολα σου μην το αφησεις το χεις το χεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχαχαχα μη φωνάζεις καλέ! ΑΠο τη Θράκη ακούστηκες στα Επτάνησα!!!!χαχαχαχα
      Σοφάκι σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,όπως βλέπεις (κι οπως θα δεις και προσεχώς) τίποτα δεν αφήνω,απλά κάνω ενα κύκλο και επανέρχομαι απο το ένα στο άλλο,να μην βαριέμαι ;)
      Φιλάκια πολλά ακρίτισσά μου!

      Διαγραφή
  17. τι να πει κανεις για αυτα τα αριστουργηματα!
    πολλα πολλα συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου γλυκειά πάντα με τον καλό σου λόγο! Σ ευχαριστώ κοριτσάκι μου

      Διαγραφή
  18. πανεμορφες οι δημιουργιες σου φιλη μου οπως παντα αλλωστε.Καλο μηνα να εχουμε απο αυριο με υγεια και χαρα!!!Ειχα λιγο καιρο να περασω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου μη σκας,εγω να δεις πόσο καιρό είχα να μπω εδώ μέσα!
      Οι ευχές σου πάντα καλοδεχούμενες και ανταποδιδόμενες.
      Σου ευχομαι κάθε καλό για τουτο το μήνα που μπαίνει και για κάθε έναν που ακολουθεί!

      Διαγραφή
  19. Qué bonitos dibujos!!! Me alegra verte de nuevo por aquí.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...