...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Μ ένα βιβλίο ξεχνιέμαι!

Ψωνίσατε ρούχα τελευταία;
Τι ρωτάω τώρα ε, και τι σχέση έχει με τον τίτλο;
Δίκιο έχετε, αλλά εγω οφείλω να ρωτήσω για να προχωρήσω στο ... παρασύνθημα.
Συνήθως τα παντελόνια και δη τα τζιν, έχουν πάνω τους κάτι ετικέτες, οι οποίες μοιάζουν vintage.

 Έχουν κάτι απ το παρελθόν κι επειδή εμένα μ αρέσει το παρελθόν,με τις αναμνήσεις που κουβαλάει,
γιατί είναι πιο αθώο και τρυφερό σε σύγκριση με το ζοφερό παρόν και το ακόμα πιο απρόβλεπτο μέλλον, οταν έπεσαν στα χέρια μου τις κράτησα.
Το ταξίδι στο παρελθόν λοιπόν συνάντησε την αγάπη στα βιβλία και ανέλαβαν νέο ρόλο.
Αυτό του σελιδοδείκτη!
οι εικόνες επίτηδες

"πειράχτηκαν" για να έχουν
 
όψη παλιού και ...

ταλαιπωρημένου... (νυχτερινή λήψη)

Κοιτάξτε τις, μία δεύτερη ματιά θα σας αλλάξει την άποψη κι ίσως την επόμενη φορά δεν τις πετάξετε ως άχρηστες.
 Εσείς ενδεχομένως,  μπορεί να τις φαντασθείτε μεταμορφωμένες κάπως αλλιώς, όλα είναι θέμα γούστου και φαντασίας...

                         ANTIQUE~BOOKS

55 σχόλια :

  1. Είσαι άπαιχτη τέρμα!!!
    Καλά κάνω εγώ και χαζεύω με τις ώρες τις δημιουργίες σου τέτοια έμπνευση πουθενά αλλού.
    Πολλά φιλιά.
    Μακάρι να μπορούσα να έρθω για την Κική να γνωριζόμαστε κιόλας.
    Δεν έρχεσαι εσύ όταν έρθει κι η Κική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιουπιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!
    Τα κατάφερα!!!!!!!!! Ξέρεις ποιο ήταν το μυστικό; Έπρεπε να διαγράψω το προηγουμενο template.......... Τώρα όλα καλά, σε περιμένω για επίσκεψη....Μόνο πάρε κασκόλ και γάντια γιατί εδώ χιονίζει - και κυριολεκτικά και μπλοκικά!!!
    Όσο για τους σελιδοδείκτες με τέτοια όμορφη κατασκευή τι θα κοιτάς, το βιβλιο ή το σελιδοδείκτη; Και τα δυο σε ταξιδεύουν αλλού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανεμορφοι σελιδοδεικτες!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από το τίποτα...τέχνη Χαρά μου! Πολύ τους περιποιήθηκες τους σελιδοδείκτες σου! Γι'αυτό έγιναν ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. E a te non mancano nè il buon gusto nè la fantasia.Sei un pò speciale!!Buona giornata deny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλυκο-Ζακυνθινη μου παλι με κολλησες στον τοιχο!!!!! Τι να πω πια!!! Εχεις εμπνευση και κανεις θαυματα........(καλα μη παίρνεις και θαρρος...... δεν εκανες δα και κρακελε 2 συστατικων..... χα χα χα χα χα )

    Φιλιαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή η ιδέα σου, Χαρά, χμμ μάλλον πρέπει να αγοράσω ένα τζιν και μάλιστα σύντομα :)
    Συγχαρητήρια για την εφευρετικότητα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επανέρχομαι γιατί από τη χαρά μου ξέχασα να σου πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την άμεση ανταπόκριση!!!! Για κάτι τέτοια αγαπάω το διαδίκτυο: βρήκα ανθρώπους με τεράστια αξία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω ηθελα να ηξερα απο που πηγαζει ολη αυτη η εμπνευση ... μηπωσ να στειλεις λιγη και εμενα??? τελεια ιδεα αληθεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ή αλλιώς τίποτε δεν πάει χαμένο:))
    Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα η τέλεια μεταμόρφωση!!!
    Ευχαριστούμε για τις ατελείωτες ιδέες:)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. α χα!
    μια χαρά ιδέα, συγχαρητήρια!
    θα επανέλθω στο μπλοκ σου,
    έχει πολλά και ενδιαφέροντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Χαρά μου! Εμπνευσμένη ιδέα!Και έλεγα και γω τι να κάνω τόσες όμορφες ετικέττες που όλα αυτά τα χρόνια μάζευα στο μπαουλάκι μου, αλλά ποτέ δεν αποφάσιζα τι να τις κάνω!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαρά,τι εφευρετικότητα!
    Πολύ καλές οι ετικέτες και η φωτογράφιση σούπερ!
    Ούτε που τις κοιτάζω,τις πετάω,καλέ,αμέσως.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα αξιοποίησες μια χαρά!!!
    Πανέμορφοι οι σελιδοδείκτες!!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ......OI EIKOΝΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥ!!!
    ΛΑΤΡΕΜΕΝΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΚΑΛΗ!!!!!!
    ΤΑ ΑΓΑΠΗΣΑ ΟΛΑ...Ο ΝΕΑΡΟΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΣΑΧΠΙΝΙΚΑ ΤΟ ΜΑΤΙ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΡΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι πρωτοτυπία είναι αυτή!!! Δε θα μπορούσα να το φαντασθώ ποτέ........είναι μια πολύ όμορφη, ευφάντασθη και πολύ πρακτική δημιουργία!!! Μπράβο Χαρούλα μου!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με τίποτα δεν καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για ετικέτες. Μου αρέσουν πάρα πολύ! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι να πω Χαρά μου? Με κάλυψαν τα κορίτσια! Τέλεια!! Όλα τέλεια και η ιδέα και η κατασκευή!! Να προσθέσω κάτι σαν μεγάλη και με χρόνια σοφίας στην πλάτη? Δεν αρκούν οι όμορφοι σελιδοδείκτες πρέπει να τους χρησιμοποιούμε κιόλας....!!
    Να είστε όλες καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαρά μου σε θαυμάζω!! έχεις καταπληκτικές ιδέες! μπράβο σου!
    Σε παρακαλώ μπορείς να με βοηθήσεις σε κάτι που δεν μπορώ να τα καταφέρω?
    Πως μπορώ να κάνω την σελίδα μου πιο όμορφη...πως μπορώ να κατεβάσω εικόνες, για να τις προσθέσω? ξέρεις κάποιον τρόπο??
    Το δικό σου blog σου το έφτιαξε κάποιος ειδικός η μόνη σου?
    Άν ξέρεις ...βοήθησεμε σε παρακαλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύ όμορφη ιδέα Χαρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ολα μου αρέσουν και πολύ καλή ιδεα για μας που διαβαζουμε
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Xαρά τι να πω η φαντασία σου με αφήνει καταπληκτη!!!!!! Που το σκέφτηκες πάλι αυτό είναι φανταστικοί σελιδιδείκτες ειδικά ο πρώτος είναι ο αγαπημένος μου...... φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πολυ ωραια ιδεαααααααα.. θα βλεπω απο εδω και περα με αλλο ματι τις ετικετες.. καλο βραδυυυυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά φοβερή ιδέα !
    Πως το σκέφτηκες... δεν μπορούσε να παει το μυαλό μου ότι οι ετικέτες μπορούν να γίνουν τόσο δημιουργικές.
    Μπράβο σου Χαρά !
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Preciosas todas, ¡qué bonitas.
    Besitos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλο μηνα Χαρά!!!και καλημερα!!μα ειναι τελεια δεν τι συζητω!! ειχα φτιαξει και εγω....αλλα τα δικα σου ειναι υπεροχα!!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό μήνα Χαρά μου.
    Δεν έχεις απλώς φαντασία, έχεις αγάπη για το ωραίο.

    Νάσαι καλά ζακυνθινιά μου.
    Λες πως δεν πρόσεξα το βιβλίο κάτω από τους σελιδοδείκτες σου;; χαχα

    φιλιά μάτια μου
    (απέναντι είμαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υποκλίνομαι και πάλι υποκλίνομαι στο απίστευτο ταλέντο σου Χαρά μου.... είναι υπέροχα όλα για ακόμη μια φορά αφου δεν θα μπορούσαν να μην είναι τέλεια μιας και έβαλές το μαγικό χεράκι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. χαρα περασα να σου ευχηθω καλο μηναααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό σου μήνα, όλο εμπνεύσεις......σε όλα τα επίπεδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το θέμα είναι, θα έχουμε λεφτά να πάρουμε καινούρια ρούχα;;;;
    :-)))
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ξέρεις Χαρά μου, συχνά αυτές τις ετικέτες τις χρησιμοποιώ για σελιδοδείκτες..
    Εσύ βέβαια μεγαλούργησες πάνω τους..
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Desejo a voces também um mes de grandes inspirações e muitas felicidades. O mes que trás as festas de final de ano é um mes de se festejar a vida.
    Abç

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ούτε που μου πέρναγε απ'το μυαλό αυτή η χρήση της ετικέτας! Κεντάς, Χαρά! Είδα και την προηγούμενη ανάρτηση με τα κρακελέ κλπ και παρόλο που ως ειδική δε μπορώ να κρίνω (γιατί ελάχιστη επαφή έχω με το αντικείμενο αυτό) ως θεατής έχω μείνει έκθαμβη! Όλα ένα κι ένα! Ο ποντικούλης πολύ γλυκούλης, αυτά τα τριαντάφυλλα τι συγκλονιστικό σχέδιο και το Χριστουγεννιάτικο πολύ τρυφερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Hello Xara
    A very good idea! You made some beautiful bookmarks! Of course we must not throw anything, and use their imagination to recycle.
    Recently I made an ornament for my granddaughter Sofia with a star who wore a T-shirt.
    Thank you very much for your kind words, a warm greeting
    Sandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλό μήνα εύχομαι να έχεις Χαρά μου!
    Γεμάτο όμορφες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αγαπητή μου φίλη
    Πέρασα να σου ευχηθώ καλό μήνα και να θαυμάσω, όπως πάντα, τις υπέροχες ιδέες σου
    Ωραίες, πρωτότυπες και πανέμορφες
    Νάσαι καλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έχεις δίκιο Χαρούλα, οι ετικέτες από τα ρούχα είναι άψογες!!! Τις έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ, αν και ένα φεγγάρι σκεφτόμουν να τις συλλέγω κιόλας!!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ξανθή
    Μακάρι να μπορούσαμε να βρεθούμε...
    Το Σάββατο θάναι η μεγάλη μέρα της Κικής μας!

    Marina
    Τι τυχερή που είσαι!
    Εκεί χιονίζει κι εμείς εδώ ... μόνο υγρασία...δεν παίζωωω. Οσο για ευχαριστίες δεν χρειάζονται, μεταξύ μας. Χαρά μου αν βοήθησα.

    meanan χαίρομαι που σ άρεσαν

    ΝΑΝΤΙΑ εσύ έχεις κι ένα λόγο παραπάνω ως Φιλόλογος!

    Maria Z λίγη υπομονή αν κάνεις θα έρθει και τοων 2 συστατικών!!! Υπόσχεση; απειλή;
    Κύριος οίδε...

    Katerina Galati χαίρομαι καλλιτέχνη μου που σ άρεσαν. Τώρα για ένα τζιν το μήνα...
    παίζει...

    Gerakina εσύ έχεις ανάγκη απο έμπνευση; Τι να πώ οταν φτιάχνεις τις κούκλες σου;

    Margo που χάθηκε το ντεκουπάζ;;;οεο; Μόνο έμπνευση παίρνεις; απο δημιουργίες εμείς τίποτε;;;

    φόρα να έρχεσαι όποτε θέλεις,χαρά μου!

    χρυσάνθη μετά απο όσα βλέπω που κάνεις είμαι σίγουρη οτι θ αξιοποιήσεις άψογα ό,τι συγκέντρωνες για καιρό!

    eleni ε, δεν τα μαζεύω κι όλα...πρέπει να μου κάνουν κλικ! Κι αυτές το γύρευε ο οργανισμός τους...

    ΕΛΕΝΑ ευχαριστώ Ελενάκι, χαίρομαι που άρεσαν και σε σένα

    Maria και ποιός δεν θα κλεινε το μάτι σε σένα!!! Αν προλάβαινε και δεν τον έριχνες κάτω πρασινομάτα!!!

    anthivolon  αλλοι με τα μουράνο και τα χρυσά κι άλλοι με τα χαρτονάκια...Ατιμη κενωνία
    που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους κατεβάζεις στα Τάρταρα!!!χαχαχα

    Nemecis γι αυτό η πρώτη φωτό είναι απο την καλή τους μεριά, να με πιστέψετε.

    Table Rouge Αθηνά μου νάσαι σίγουρη οτι χρησιμοποιούνται ακρούντως. Δεν χωράνε πια τα βιβλία στο σπίτι κι είμαι χαρούμενη που περιστοιχίζομαι απο τόσα βιβλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. * ria δεν βλέπω πρόοδο...τι κάνεις; δεν έχουμε χρονο, μπήκαμε στο Δεκέμβριο!

    * Maria  ευχαριστώ καρδιά μου!

    *vasiliki χαίρομαι που κατάλαβες οτι τα βιβλία δεν είναι ντεκόρ για φωτογράφηση μόνο.

    *ΑΓΓΕΛΙΚΗ κι εμένα αυτό το κοριτσάκι με μάγεψε!
    * simone εχω ξαναπεί οτι πάντα πρέπει να κοιτάμε τα πράγματα δύο φορές...!

    *Μarion καμιά φορά τα πιο απρόβλεπτα πράγματα μεταμορφώνονται στα πιο εκπληκτικά και δεν μιλάω για τους σελιδοδείκτες μου.

    *lourdi αυτό που λες αν θέλω το πιστεύω...έφτιαξες κάτι εσύ και δεν είναι ΤΕΛΕΙΟ;

    *meggie είδες για νάχεις εξασκημένο μάτι;;; Το βιβλίο μόλις κυκλοφόρησε! Οταν λέμε “απέναντι”...πιο συγκεκριμένα;;; Αυτό ήταν έκπληξη.

    *princess Πριγκηπισσούλα μου!!!! Πόσο χαίρομαι που το κοριτσάκι μου ξανακυκλοφορεί στις γειτονιές!!! Νασαι καλά μάτια μου.

    *para-kelsoscooks ευχαριστώ για την ευχή κι ανταποδίδω εγκάρδια.

    *Κική θα βγάλουμε βρε απ τα βιβλία. Θα ξεπουλήσουμε λέμε!!!

    *ΡΕΓΓΙΝΑ, είδες τι κάνει η Ιόνιος αύρα; Συνταιριάζει τις ιδέες!

    *ΔΕΣΠΟΙΝΑ ευχαριστώ για το σχόλιο , χαίρομαι που σ άρεσαν. Ελπίζω να ικανοποιηθείς και να μην σ απογοητεύσω με την κουτάλα που κέρδισες απο το κουίζ της Κικής.

    *Katerina  ευπρόσδεκτη η ευχή σου Κατερινάκι μου.

    *Dennis Kontarinis κύριε Ντένη μου! Καλό μήνα και σε σας. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, πάντα ευγενικός. Την αγάπη μου...

    *{Marianna}  κάπου το έχω ξανακούσει αυτό με την συλλογή. Δεν μου κάνει εντύπωση, γιατί ορισμένες ομολογουμένως είναι προσεγμένες. Εδω συλλέγουν άλλα κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. *Reyes "El telar de mi abuela".

    * Sandra

    * Marta

    * deny

    * Tato


    I am delighted when you accept any time so positive my ideas

    Sono lieto di accettare qualsiasi momento positivo sul mio IDEE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. τώρα σου ρθε..??
    που πέταξα 5-6 ετικέτες από ρούχα που αγόρασα..??
    θα πάω να αγοράσω άλλα κι εσένα να σε φάνε οι τύψεις που με σπρώχνεις σε καταναλωτική ακολασία..
    ( το οτι είναι ονειρεμένες,δεν στο γράφω... ακόμα χτυπιέμαι που πέταξα τις δικές μου )
    καλό μήνα με φιλάκια..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γεια σου Χαρα! Απο που να αρχισω... απο το "εσκασε", απο τα υπεροχα πραγματα που σκασανε ή στα τωρινα? Απ'οπου και να τα πιασω ειναι υπεροχα.Μου αρεσει φοβερα το ντεκουπαζ που κανεις.Και να μην ξεχαστω, καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. So vintage and beautiful, I love it:)))
    Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χαρά μου Καλό μήνα!!! Να έχεις ένα εμπνευσμένο και χαρούμενο Δεκέμβρη!

    Τέλεια η ιδέα για τους σελιδοδείκτες..και έχω κρατήσει αρκετες ετικέτες που μου άρεσαν!

    Πολλά φιλιά ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τί ωραία ιδέα!!! Πάντα το ήξερα ότι δεν μπορεί, κάπου θα χρησίμευαν αυτές οι ετικέτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χαρααααα!!ελα λιγο απο το σπιτι!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Hallo! I'm a portuguese teacher of philosophy and I love art and Greece! Your blog is very nice! Congratulations! Bj Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημεραααα!!ευχαριστω!!!και φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο απο 'σένα, είναι πανέμορφες!!!!!
    την αγάπη μου!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. * SpIrToKoYto
    Βγάλτη τη σκούφια σου και βάραμε...6 ολόκληρα
    ρούχα εγω σ έσπρωξα να τα πάρεις;Αλλοθι ζητάς
    κι εγω στο προσφέρω απλόχερα Βιβίκα μου...μιά
    ζωή την έχουμε, κολάσου! Καλό Σ/Κ

    * Δημιουργία
    Χαίρομαι που δεν μ έχεις βαρεθεί ακόμα, δεν
    έχω βλέπεις μεγάλες εναλλαγές.Ευχαριστώ για
    την ευχή.

    * drosostalitsa, φαντάζομαι οτι οι δικές σου
    ετικέτες θα χουν κάτι απο κόσμημα στην
    εκτέλεση...

    * olivetreegirl...κι όσες χρήσεις δεν έχουμε
    ακόμα σκεφτεί, αλλά πού θα πάει...θα τις
    βρούμε!

    * μουά ΜΟΥ,οταν διεκδικώ την αγάπη σου τι άλλο
    θέλω; Νάσαι καλά μωρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. * lourdi μου
    σε μπέρδεψα με τα ξένα μπλογκς αλλά αλλίμονο να
    σε ξεχάσω...εσύ δεν ξεχνιέσαι με τίποτε ούτε
    παραβλέπεσαι. Το δώρο σου ήδη είναι συντροφιά
    με τ άλλα. Σ ευχαριστώ για την απλόχερη
    δοτικότητά σου.

    * Biljana
    I'm so glad that you liked them!!! Kisses
    from Hara

    * arteminorca
    MANY THANKS FOR Anything that you write me.
    Great Honor!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τι καλή ιδέα. Και έχω πετάξει τόσες από τζηνς. Ειχα κάποια αμφιβολία θυμάμαι γιατί η ποιότητα του χαρτιού ήταν τόσο όμορφη αλλά δεν μου ερχόταν η ιδέα. Ευχαριστώ Χαρούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Οι ετικέτες μου έχουν χρόνια να πεταχτούν και συνήθως αποκτούν την ίδια χρήση, ή απλώς μένουν στο κουτί των "άχρηστων-πολυχρηστικών"!!! Χαίρομαι που και κάποιος άλλος είχε την ίδια ιδέα με έμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...