...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Ουδέν κακόν αμιγές...

 μια αναλαμπή της "τραγουδιστικής περιόδου" που διάγω, άρχισα να ενεργοποιούμαι.



Ποιά η τραγουδιστική περίοδος; Όχι δεν κάνω μαθήματα  φωνητικής για κάποιο talent show.
Είναι μια "φάση", που δεν έχω όρεξη για τίποτε άλλο παρά για τραγούδι.
Ακούω τραγούδια ...αγωνιστικά!!! Πάλι λάθος υπόθεση κάνατε.
Οχι "πάλης ξεκίνημα νέοι αγώνες", απο τ' άλλα, τ' "ανεβαστικά"...που όταν τ' απολαμβάνετε πρέπει να απομακρύνετε τα αιχμηρά αντικείμενα σε εμβέλεια χιλιομέτρου!
Καταλάβατε τώρα; Ακόμααα; Ε, λοιπόν να γίνω πιο σαφής: απο το "Πάτωμα" με την Τσανακλίδου , μέχρι το "Απορώ με την καρδιά μου",  κι απο το "τι σου κανα και πίνεις" μέχρι  τα νεοΡεμικά (δεν τ  ακούσατε ακόμα; χάνετε!) και πάει λέγοντας ή μάλλον κλαίγοντας!!!
Φυσικά συνοδεία Λογοτεχνίας, ποίησης κατά προτίμηση! (αυτό το έχετε καταλάβει οτι λατρεύω) . Αυτά τα δυό πάνε πάντα μαζί. Το πάθος συνδυάζεται φωνή και λόγω!!
Εν μέσω λοιπόν της διαδρομής ζενίθ-ναδίρ και τούμπαλιν,  πήγα και πρώτη μέρα στο γραφείο! Άλλη συγκλονιστική εμπειρία κι αυτή!!! 
Με την αγωνία του πρωτοετή κι όντας άυπνη, μέτραγα το πηγαινέλα των καραβιών .
Πως λένε "ο Άνθρωπος που έβλεπε τα τραίνα να περνούν"; ε, εγώ έβλεπα τα φερρυ μπωτ!
Τόσο παραγωγικά πέρασαν οι πρώτες δύο μέρες και αν συνεχιστεί "η υπερπαραγωγή" θα πέσω σίγουρα στα ψυχοφάρμακα (κάποιος θα βγει αληθινός). Οσο για τη "φωλιά" που λέγαμε...ας μην σας περιγράψω καλλίτερα...πίκρααα...
Έτσι λοιπόν, αφού πήρατε μια εικόνα τι έκανα τις μέρες που λιγάκι είχα αραιώσει τις επισκέψεις μου στα blogs σας, άρχισε κάτι να κινείται...
Τα χέρια μου!
Ασυναίσθητα, έπαιζαν ένα συρματάκι κι ορμώμενη απο την αγάπη σε μια χριστουγεννιάτικη χαρτοπετσέτα με σπιτάκια το σύρμα πήρε μορφή κι έγινε "Home sweet home"




με μια καρδούλα  να σέρνει το χορό του στριψίματος,
ένα ΄Ηλιο, σημάδι ανάκαμψης να δεσπόζει στο τοπίο, 
κάποιες νιφάδες (απομεινάρι της ψύχρας) κι ένα λουλούδι καταμεσής να ξεπετιέται ελπιδοφόρο,











 έτοιμος ο μικρούλης πίνακας!




Ελπίζω να εγκρίνετε ολη αυτή την "παραγωγική" διαδικασία με το αποτέλεσμά της.

45 σχόλια :

  1. Εντυπωσιακός ο μικρούλης πίνακας! Και παρά το χειμερινό θέμα, ο ήλιος κι η καρδούλα τού δίνουν μια νότα ανοιξιάτικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφος ο πίνακας..Και μακράν το αγαπημένο μου τραγούδι είναι το πάτωμα της Τσανακλίδου!!!Οπότε μην ανησυχείς..είμαστε πολλές!!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς την κι έλεγα κάπου θα πήγε ταξίδι δεν μπορεί που χάθηκε!!
    Δεν μ΄αρέσουν αυτά που ακούω για τα εργασιακά, αλλά είμαι σίγουρη ότι εσύ θα τα βάλεις σε άλλη σειρά.
    Πολλά φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ΠΊΝΑΚΑς ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΌΜΟΡΦΟΣ! ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ,ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΙΣ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΤΙΛΕΙ ΚΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!
    ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΨΗΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ ΚΑΙ ΠΙΚ ΝΙΚ
    ΜΙΑ ΜΑΜΑΔΟ-ΠΑΙΔΟΠΑΡΕΑ..
    ΦΙΛΙΑ, ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με μουσική υπόκρουση σε πιάνει ο οίστρος της δημιουργίας!
    Και το αποτέλεσμα να πέφτεις στα "πατώματα"...
    αγαπημένο τραγούδι....
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σουπερ εγινε!!!ωραια χρωματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ομορφο,χαρουμενο και καλογουστο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρά την κακή σου διάθεση… (που δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να χαλιέσαι για τα εργασιακά) το πινακάκι σου έγινε τέλειο και φοβερά αισιόδοξο!!!! Όσο για τα τραγούδια δεν είσαι η μόνη …. Φιλιά καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίος ο πίνακας.Μήπως ομως να εκμεταλλευτείς τον τραγουδιστικο σου οίστρο;Το greek idol δεν έχει κλείσει ακόμη...τι λες προλαβαίνεις;;;;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλενάδες μου ευχαριστώ για την "συμπαράσταση"
    μην το παίρνετε όμως περισσότερο σοβαρά απο ό,τι είναι πραγματικά.
    Ανοιξιάτικα σκαμπανεβάσματα είναι,χωρίς κάτι το σοβαρό. Εκεί που με βλέπεις να φορώ κατάμαυρα σαν βαρυπενθούσα, εκεί αλλάζω φορώντας τα χρώματα του ουράνιου τόξου!!!
    Αυτές οι περίοδοι είναι απο μόνοι τους δημιουργικοί,γιατί σ αφήνουν χώρο να σκέπτεσαι.Μην χολοσκάτε λοιπόν, έτσι είμαι ΕΓω (Τσανακλίδου,επίσης!)χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. *Βιολέταααα ντροπή!
    θες να με βγάλουν στα σούργελα;;;
    Απο φωνή...κορμάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο πινακάς σου όμορφος και αισιόδοξος.
    Παρ΄όλο που είσαι εκτός εποχής (Πάσχα έρχεται, όχι Χριστούγεννα ).
    Παρ΄όλη την απραξία σου ( στον εργασιακό χώρο).
    Παρα το ότι έχεις κακούς συμβούλους (...κάποιος θα βγει αληθινός ).
    Παρά τον τραγουδιστικό σου οίστρο (μην ακους τις προτροπές για greek idol )
    ΕΣΥ δημιουργείς και θα δημιουργείς.
    Δεν έχεις τίποτα σοβαρό, τερτίπια της Άνοιξης είναι (έκανα διάγνωση, εγώ).
    Και οι 422 αναγνώστες σου περιμένουν να σε πιάσει ( και να σε ανεβάσει στο ζενίθ ) ο δημιουργικός σου οίστρος κι ας πέφτεις στα πατώματα.
    Εμείς είμαστε εδώ ( πάντα δίπλα σου ) για να σε σηκώνουμε.
    Φιλιά
    Υ.Γ Στο κάτω - κάτω αφού κάθεσαι που κάθεσαι στην δουλειά, πάρε να κάνεις κανένα decoupage για να σου περάσει η ώρα, ή, άρχισε να γράφεις ποιήματα. Που ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ,ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ.
    ΕΙΝΑΙ Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φοβερό!!! Απίθανο!! Η έμπνευση δε με το σύρμα στην κορυφή εξαιρετική!!! Δεν ξέρω τι λες, εγώ σε βρίσκω μια χαρά....φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι καταπληκτικός!!!!Κι αυτό το σύρμα από πάνω υπέροχο!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ πολύ μου αρέσει!!!!!!!Τα φιλιά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν φταίει η Ανοιξη.. Η πανσέληνος μάλλον θα ηταν η αιτία!!!Αλλα ειμαι σίγουρη οτι σήμερα ,με τόσο λαμπερο ήλιο, βλέπεις τα πράγμαρα πιο..φωτεινά!!
    Ειμαι περίεργη με ποιά μουσική υπόκρουση δημιούργησες αυτόν τον υπέροχο πίνακα!!Δεν φαντάζομαι με το "πάτωμα"" ,υποθέτω με το ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ..ΤΟΥ Ρέμου!!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ενώ είσαι τόσο πληθωρική στον τρόπο που εκφράζεσαι και επικοινωνείς Χαρά μου, στα εργάκια σου είσαι πολύ διστακτική. Φέρτο μας πιο κοντά να το χορτάσουμε:)
    Πολύ όμορφο, η έμπνευση, ο τρόπος που τα έστησες.. όλα!
    Φιλιάαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαρά μου είναι απολύτως υπέροχος!!! Καταπληκτικά χρώματα, το στρίψιμο στο συρματάκι τέλειο... Λέω να τον εγκαταστήσεις κάπου μόνιμα ανεξάρτητα από την εποχή. Να περνάς πολύ καλά και με πολλή χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Aν είναι να δημιουργείς τέτοια όμορφα πράγματα, όταν έχεις τα κάτω σου και απέχεις, σε συγχωρούμε..... Άλλωστε τώρα σε έχουμε μάθει....δεν δίνει σημεία ζωής η Χαρά....ετοιμάζει εκπλήξεις!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τελευταία έχω καταλήξει ν αφήνω τις αναρτήσεις να σχολιάζονται επαρκώς και μετά να κλείνω με το δικό μου, όμως σήμερα λόγω άνεσης χρονου και επειδή κάποιο σχόλιο χρήζει ιδιάιτερης δικαιολογίας
    αναποδογυρίζω τη σειρά!

    @ Margoυλίνι μου
    χαίρομαι που επικροτείς (;) τον τρόπο έκφρασής μου και γι αυτό οφέιλω να απολογηθώ (το
    συνηθίζω τελευταία) για τις φωτό. Τελευταία παρουσιάζεται αυτή η “διστακτικότητα” όχι
    υπαιτιότητάς μου αλλά απο την επεξεργασία των φωτογραφιών. Επειδή τις zipάρω δεν ανοίγουν,
    κι οχι απο δική μου ντροπή,χαχαχα.

    @ RIRI
    Ανοιξη, Πανσέληνος, ανάδρομος Κρονος, Ερμής, Αφροδίτη όλα μαζί (δεν τα πιστεύω ή
    τουλάχιστον δεν τα παρακολουθώ) νέος εργασιακός χωρος (αυτό είναι χειρότερο, γιατί δεν
    ελπίζεις σε αλλαγή...) συντείνουν στη “μωβ περίοδο”. Αλλά όπως πέφτω έτσι συνέρχομαι!
    Και μην αμφιβάλλεις οτι απο το πιο απαισιόδοξο τραγούδι μπορώ να οδηγηθώ στην πιο ωραία
    δημιουργία!!!Σαν το Φοίνικα...
    Ευχαριστώ για το τραγούδι, το απόλαυσα!

    @ el.mar
    χαίρομαι που σ αρέσει.

    @ Ειρήνη μου
    αυτό το σύρμα οδήγησε τα πράγματα εδώ. Καμιά φορά απ το τίποτα...
    Τα φιλιά μου

    @ Ανεράιδα
    Είμαι μια χαρά...κι αν δεν είμαι γίνομαι.
    Χαίρομαι που κι εσένα σ άρεσε. Το σύρμα μπορέι να με ταλαιπώρησε γιατί τόκανα χωρίς εργασία κι ήταν λιγάκι σκληρό αλλά με δικαίωσε το αποτέλεσμα. Το ξεχείλωσα βέβαια λιγάκι για να το καρφώσω,αλλά...ποιός είναι ΤΕΛΕΙΟΣ;

    @ meanan
    Επαθες πλάκα με το απλό; Δηλ. Με τα πιο σύνθετα τι θα πεις; Γιατί θα εξελιχθώ...που θα μου πάει; χαχαχα

    @ para-kelsoscooks 
    Φιλενάδα, ξέρω τι εποχή έχουμε,αλλά είπαμε μ άρεσε η χαρτοπετσέτα δεν την είχα χρησιμοποιήσει τα Χριστούγεννα...ασε με να την χαρώ χωρίς ενοχές!
    Δυστυχώς δεν είμαι απο τους Δημοσίους υπαλλήλους που θα πνίξω την πλήξη μου στο πλεκτό ή στο κέντημα, άσε που πιστεύω οτι η απραξία είναι πρόσκαιρη,όπως και η μελαγχολία. Λόγω εποχής!!!
    Χαίρομαι για την διάθεση προσφοράς, τα χέρια σας πάντα τα νοιώθω αγκαλιά να με τυλίγουν, όσο για τον “καλοθελητή” άστον να λέει...μπαινάκης-βγαινάκης!
    Εξάλλου ζωή-ίσωμα δεν έχει νοστιμάδα.
    Αλλωστε μεγάλοι καλλιτέχνες υπήρξαν μανιοκαταθλιπτικοί(άκου τώρα!!!) χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαρουλίνι μου!!! Είναι περίοδος σκαμπανεβάσματος λόγω σελήνης? Μα άστα αυτά τα τραγουδάκια και πιάσε κάτι πιο χαρωπό!!! Ελα να φτιάξουμε όλοι μαζί την διάθεσή μας γιατί διανύουμε δύσκολη περίοδο!!! Να δω το χαμογελάκι να σκάει εκεί στην ακρη του μάγουλου!!! ναι ΝΑΙ ενα μικρό λακάκι βλέπω και ναι το χαμόγελο είναι ΕΚΕΙ στη θέση του ....εκεί που το βλέπω γοερά κάθε μέρα!!!
    Καλά πρέπει να σχολιάσω και τον πίνακα τώρα? Εννοείται οτι τον λατρεύω αφού ήταν και η αφορμή να δραστηριοποιηθούν ξανά τα μαγικά σου χέρια!!! Πω πω τι φλυαρία με έπιασε καλέεεεεεε!!! Σταματήστε με!!! Φιλιαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλησπερα χαρουλα τι κανεις??τι μου γραψες στο μπλοκ για κατι τσοκαρακια που παρουσιασε η μαγια??στο site της τα ειχε ??,δεν εχω καταλαβει αλλα μαλλον καλο θα ειναι,εκτος και τα τσοκαρακια μου ηταν παραδειγμα προς αποφυγη..χαχαχαχα σε φιλω γλυκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι ψάχνεις Χαρά μου τσοκαρακια; αυτά σου γυάλισαν ψυχή μου!!!μάντεψε....δω στου φιλενάδα!!!τα πάντα για να φτιάξουμε διάθεση και γω μαζί σου!!!θα θελα να μουν από μια μεριά να σε δω να μετράς τα καραβάκια...τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ βρε Χαρουλίτα μου...όταν ο άνθρωπος έχει μάθει να είναι στην πρίζα πως να του αρέσει η απραξία;;; Όταν δούλευα και τελειωνα αυτό που έπρεπε να κάνω αλλά δεν είχε έρθει η ώρα για να φύγω, έπιανα και έγραφα τις καρτέλες για τους επόμενους μήνες! Έτσι όταν η σύμβασή μου τελείωσε οι άλλοι μόνιμοι μου έλεγαν ότι θα σε θυμόμαστε πολλούς μήνες βλέποντας τα γραμματά σου.... Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή!!!!
    Αν είναι να φτιάχνεις τόσο ωραία πράγματα τότε να μην έχεις πολύ δουλειά!!!...χι...χι....
    Εγώ πάντως, δεν ξέρω γιατί, αλλά έτσι σε έχω φανταστεί!!! Πώς;;;;.....Χριστούγεννα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τελικά η μουσική παίζει πολλούς ρόλους στη ζωή μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΧΑΡΑ, ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ "ΠΑΝΤΡΕΨΕΣ" ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΣΟΥ!! ΟΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ,ΔΩΣΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ, ΕΙΔΑΛΛΩΣ...ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαρά μου ο πίνακας είναι πανέμορφος!Τα χρώματα των σπιτιών είναι σκέτη γλύκα!Είχες δίκιο για τη χαρτοπετσέτα!!!Το σύρμα έγινε πολύ τέλειο!!Τώρα όσο για το πάντρεμα αγωνιστικά τραγούδια-ζενίθ ναδίρ διάθεση-χριστουγεννιάτικη χαρτοπετσέτα -παραγωγική διαδικασία και δημιουργία αριστούργημα εεε αυτό μόνο τα δικά σου χεράκια θα μπορούσαν να το κάνουν!!!!Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Aν έχει έμπνευση η καλλιτέχνις! Γεια στα χερια σου Χαρά!

    Υ.Γ. Την άλλη φορα βάλε στο πρόγραμμα και το "στο άδειο μου πακέτο", μια χαρα τραγούδι!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Muy original este trabajo, te quedó precioso.
    Besitos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΥΠΕΡΟΧΗ ιδέα αυτός ο πίνακας!!! Κάθε αρχή και δύσκολη, όλα καλά θα πάνε... :)
    Όμορφη Κυριακή να έχετε εσείς εκεί στα μέρη μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λόγω εποχής μπορεί να υπάρχουν σκαμπανεβάσματα αλλά θυμήσου... έρχεται καλοκαίρι!!
    Ο πίνακας τέλειος και με το σύρμα υπέροχος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πάντα το ίδιο εντυπωσιακές οι δημιουργίες σου !!!
    Στην κάθε επίσκεψη μου , στον όμορφο χώρο σου , χαίρομαι πάρα πολύ με το ταλέντο και την μεγάλη σου φαντασία !!!
    Σίγουρα τα έργα σου είναι μικρά κομψοτεχνήματα !!!
    Καλή συνέχεια Χαρά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχος ο πίνακας !!!
    Εγώ δεν σε φοβάμαι, είσαι δυνατή και τα σκαμπανεβάσματα είναι προσωρινά...
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Βρε παιδιά με κάνετε να νοιώθω σαν ζώον (αυτό είμαι σίγουρα) υπο εξαφάνηση...εσάς δεν σας τυχαίνουν ποτέ αυτοί οι περίοδοι απομόνωσης;;;
    Μπα σε καλό σας!Με κάνετε να νοιώθω άσχημα,αλλά δεν θέλω να περνάω οτι είμαι μονίμως στα σύννεφα.
    Δεν μπορώ να υποκρίνομαι,αλλά κι εσείς μη με παίρνετε πιο σοβαρά απο ότι πρέπει.

    @ Maria Z
    Μαράκι χαμογελώ,άσχετα αν δεν κάνω λακκάκια!
    χαχαχα και πού είσαι μην την κόβεις την
    λογοδιάροια, μ αρέσει.

    @katia
    εμείς τα είπαμε αλλά δνε μπορώ να σ
    αγνοήσω...

    @Maria
    επικίνδυνα όπλα τα τσοκαράκια Μαράκι, ανοίγουν κεφάλια! Οταν έλθεις κάτω θα σε πάω να δεις το καινούριο γραφείο.Η ολική καταστροφή (πριν-μετά=1-0)

    @Marina
    χάρηκα που με νομίζεις "χαρούμενα χριστούγεννα" αλλά άτομα σαν κι εμένα είναι περισσότερο ευαίσθητα απο οτι πρέπει...
    Οσο για τη δουλειά,ελπίζω σύντομα ν αποκτήσω αρμοδιότητες γιατί προχθές έπιασα ξεσκονόπανο για να σκοτώσω την ώρα και να συμμορφωσω το χάλι. Σε φιλώ κι ευχαριστώ!

    @Dark13Sun
    Για μένα τον βασικότερο. Αγαπώ, μισώ,πονάω,χαίρομαι μετά μουσικής!

    @sophie's art work
    Σοφάκι απο ευκαιρίες άλλο τίποτα...είμαι εν ανομονή,δεν γίνεται κι αλλιώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Διασκέσις
    ακόμα κι αυτές τις "περιόδους" εγω τις θεωρώ πιο
    παραγωγικές γιατί έρχεσαι σ επαφή μ άλλους
    κόσμους,πιο πνευματικούς,που σε ταξιδέυουν και
    σε γαληνεύουν. Ποτέ δεν είναι όλα τόσο μαύρα όσο
    φάινονται...

    @καλημέρα
    αν έγραφα όσα τραγούδια άκουσα αυτές τις ημέρες θάθελα αναρτήσεις επι αναρτήσεων κι όσο κι αν δεν καπνίζω τα τσιγάρα είναι εκ των ουκ άνευ.χαχαχα Ευχαριστώ για την πρόταση και την κριτική!

    @{Marianna}
    Μαριαννάκι δυστυχώς έχουμε μια νεφοσκεπή Κυριακή,έτσι για να μην ζηλεύουν μερικοί-μερικοί!!! οσο για τις αρχές...ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτές και σε γεμίζουν προσμονή.
    Σε φιλώ

    @Μarianna
    εγω το θυμάμαι, ο καιρός δεν το βλέπω...

    @ ART-TRAVELLER
    Στέλιο κάθε σου επίσκεψη δεν φαντάζεσαι πόση χαρά μου δίνει και τα λόγια σου τόσο τιμητικά οταν λέγονται απο ανθρώπους σαν κι εσένα που τιμώ και θαυμάζω!!!Σ ευχαριστώ για τον κόπο που κάνεις να έρχεσαι μέχρις εδώ.

    @magda
    Μαγδουλίνι μου εδω κατάπια ολόκληρο Τσέρνομπιλ
    (καλά κατάλαβες...) εδώ θα κολλήσω στα μικρά;
    Οταν δεις την ζωή να σου φεύγει και να τρέχεις να την πιάσεις τότε καταλαβαίνεις την ματαιότητα όσων θεωρείς σπουδαία. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Xαρούλα,πώς τα καταφέρνω τελευταία κι είμαι αργοπορημένη-συγνώμηηη.
    Το πινακάκι έγινε κουκλίστικο και οι λεπτομέρειες τέλειες!
    Μόνη,καλή μου,θα βρεις τη λύση,άκουσέ με,έχω περάσει πολύ δύσκολες στιγμές και πάλεψα με τον εαυτό μου-πήρα και μια μικρή βοήθεια φαρμάκων,που γρήγορα τα σταμάτησα.
    Και τώρα έρχονται στιγμές που πέφτω,μα πετάει ο νους στα όμορφα και φεύγουν οι οδυνηρές σκέψεις.
    Σε φιλώ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φιλενάδα , εσύ παιδί μου είσαι η χαρά των υψομετρικών διαφορών !!!Ναδίρ-ζενίθ σε κλάσματα δευτερολέπτων!!!
    Δεν σε φοβάμαι εσένα παιδί μου!!!Το αλεξίπτωτό σου ανοίγει πάντα στην κατάλληλη στιγμή!!!Το πάτωμα από βαμβάκι, οπότε σ' αρέσει να χουχουλιάζεις και κατεβαίνεις όταν αρχίζει και σε ζαλίζει το υψόμετρο, αφού έχεις απολάυσει την όμορφη θέα!!! Και το κάνεις όταν εσύ επιλέγεις έτσι για να μη γίνει η ζωή ίσωμα και νάχει και νοστιμάδα!!!
    Για το μόνο που θάχα λόγο να επιμείνω είναι να μη σου λείπει το χαρτί και το μολύβι , όταν προτιμάς το πάτωμα !!!Τόχεις το ρημάδι και πρέπει να το εκμεταλευτείς!!!!Σε γλυκοφιλώ!!
    Με την πάρλα μου παρά λίγο να ξεχάσω να σου πώ ότι το γλυκό σου σπιτάκι έγινε φανταστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολύ όμορφο το πινακάκι σου! Όλα καλά θα πάνε στη δουλειά σου, υπομονή! Το να χαζεύεις τα καράβια είναι άλλωστε ένας υπέροχος τρόπος φυγής στα δύσκολα... Όσο για την τραγουδιστική σου φάση, απόλαυσέ το! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΟ ΧΑΡΟΥΛΙΤΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑΑΑΑΑΑΑ....ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑΑΑΑΑ.......ΑΧΟΥ....ΚΑΙ ΣΥΡΜΑ....ΑΡΑ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΕΙΣ!
    ΦΙΛΙ Χ 2 Χ 3 Χ4....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΟΜΟΡΦΟ...ΠΟΛΥ ..ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ .ΕΓΩ ΛΕΩ ΤΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χαρούλα μου αγαπημένη,πέρασα να σου ευχηθώ καλή εβδομάδα!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εκπληκτικός ο πίνακας Χαρά μου! Η λεπτομέρεια με το σύρμα και το ήλιο υπέροχη!
    Η μουσική και τα βιβλία, ιδιαίτερα στις στιγμές που θέλουμε να μείνουμε μόνες μας είναι αυτά που μας κρατούν συντροφιά και μας κάνουν σιγα-σιγά να βλέπουμε τα πράγματα με άλλο μάτι!Υπομονή, τα δύσκολα θα περάσουν και πολύ γρήγορα η διάθεσή σου θ'αλλάξει προς το καλύτερο! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. έγραψες!πολύ όμορφο πινακάκι και ας το ακουγες και με συνοδεία καψουροτραγουδων σου βγήκε χαρούμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ Χρυσάνθη
    εσένα ειδικά χαίρομαι που μ εμπιστεύεσαι οτι θα τα καταφέρω, γιατί ...ξέρεις...οτι δεν είμαι χωρίς αιτία (όχι πάντα τουλάχιστον).

    Ολες σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, με κακομαθαίνετε με το κανάκεμα κι εγω είμαι απαιτητική,χαχαχα.
    Αλλά να ξέρετε οτι ακόμα και στις πιο dark περιόδους βγαίνει ΦΩΣ!
    Σας φιλώώώώώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...