...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Μάθημα άνευ διδασκάλου.

Δασκάλα, δεν ήθελα ποτέ να γίνω.
Πάντα φοβόμουν τις απορίες που δε θα μπορούσα να λύσω.
Ως εκπαιδεύτρια  σεμιναρίων, μ΄ έλουζε κρύος ιδρώς! Είχα πολύ άγχος αν θ αντεπεξέλθω, κι ανασφάλεια (άσχετα αν το αποτέλεσμα δικαίωνε την προσπάθεια) διότι ποτέ δεν θεωρώ τον εαυτό μου απόλυτο γνώστη, για να μεταδώσω τις γνώσεις μου σ΄ άλλους.
Συνεχώς μαθαίνω!
Έτσι λοιπόν δικαιολογείστε  μου αυτή την απόπειρα, δεν είμαι δασκάλα στο decoupage (εδώ κι αν είμαι αρχάρια!), δεν είμαι απόλυτος γνώστης των τεχνικών (ενίοτε παραβαίνω τους κανόνες... από τεμπελιά!), αλλά επειδή εκ φύσεως δεν χαλώ χατήρι (διαπιστωμένο) κι επειδή αισθάνθηκα οτι η "απαίτηση" έγινε με πολύ συστολή (την αισθάνθηκα) και επειδή πολλές φορές στο παρελθόν μου είχε ζητηθεί κάτι παρόμοιο, αλλά δε τόχα τολμήσει και ίσως θεωρηθηκα υπερόπτης (είμαι το ακριβώς αντίθετο) σ όλες εσάς που με τιμάτε με την παρουσία σας, τον καλό σας λόγο και το ενδιαφέρον σας ("μα τελικά πώς τα κάνεις;") αν και άλλες φίλες έχουν δείξει τεχνικά βήματα  (εδώ κι εδώ) ,  δεν ήθελα να "κλέψω", ανέλαβα την ευθύνη και θα την φέρω εις πέρας.
Οχι με βίντεο, όπως χαιρέκακα μου υπεδείχθη από τη φωνή του πισίου, αλλά με φωτογραφικά βήματα.
Πάμε λοιπόν!
Επέλεξα μία πέτρα.
Αγαπώ τις πέτρες για την υφή τους και για το σχήμα τους, που σε παραπέμπει στο μοτίβο!

αρχική μορφή πέτρας

ωοειδές λοιπόν το σχήμα, Πάσχα πλησιάζει (σήμερα-αύριο), τι άλλο απο θέμα πασχαλινό; (Θεόσταλτο μήνυμα!μήπως και ξεστολίσω  το σπίτι...)

1) ξεκινάμε μ όλα μας τα υλικά παρατεταγμένα ως στρατιωτάκια μπροστά μας (εγώ σπανίως το τηρώ και γι αυτό μονίμως ψάχνω).
Τα υλικά είναι θέμα τι βολεύει την καθε μιά μας. Εκτός του Gesso τ άλλα τρία δεν τ αλλάζω με τίποτα!

τα υλικά μου

2) προετοιμάζουμε την επιφάνεια, ήτοι ασταρώνουμε.
Για να μην κάνουμε γραμμές, που ενδεχομένως θα φαίνονται και κάτω απο το ακρυλικό (δεν αναφέρομαι στην πέτρα αλλά σ άλλες επιφάνειες), καλλίτερα να μην χρησιμοποιούμε πινέλο  αλλά σφουγγαράκι (ακόμα και κουζίνας) που ταμπονάρουμε πάνω στην επιφάνεια το αστάρι, με μικρές σταθερές κινήσεις κοντά-κοντά.

ασταρωμένη πέτρα με Gesso

3) ανάλογα την επιφάνεια, κι αν θα την καλύψουμε όλη με χαρτοπετσέτα ή όχι, περνάμε ακρυλικό χρώμα.Την συγκεκριμένη θαλασσόπετρα την πέρασα,επειδή ξερνούν άλατα.
Προσέχουμε η επιφάνεια που θα χρωματισθεί νάχει την ίδια χρωματική απόχρωση με το φόντο του μοτίβου, ούτως ώστε να μην χρειασθεί να κόψουμε σχολαστικά με το ψαλιδάκι το θέμα μας και να ενσωματωθεί καλλίτερα
(νυχτερινή λήψη (σόρρυ) περασμένη και με ακρυλικό

Αν αποφασίσουμε να καλύψουμε ολη την επιφάνεια με χαρτοπετσέτα, το εγχείρημα θέλει  λιγάκι  υπομονή και επιμονή, μην τσακίσει η χαρτοπετσέτα και κάνει ζάρες (βασικό στοιχείο επιτυχίας στο decoupage) ή κρατήσει  αέρα και δημιουργήσει κενά (αν παρ ελπίδα δημιουργηθεί ζάρα, σώζεται η κατάσταση αν τη σιδερώσετε με το οικιακό σίδερο , όχι στον ατμό).
Θα πρέπει να ενσωματωθεί τόσο απόλυτα, που να θυμίζει ζωγραφική και όχι χαρτί.
Αυτό είναι και το βασικό στάδιο που κάνει το έργο μας ή να αποτύχει παταγωδώς ή να επιτύχει και να δρέψετε δάφνες.

4) στην χαρτοπετσέτα δεν χρησιμοποιώ  άλλη κόλλα απο την βενζινόκαλλα σε σπρέυ UHU.
 Είναι η δοκιμασμένη πρόταση της Μάγιας  και όλων εμάς που μαθαίνουμε απ αυτήν, και δε φαίνεται ζάρα!
Δεν σου μουλιάζει από κόλλα, δε ζαρώνει, ξεκολλάει και ξανακολλάει (με προσοχή).
Ψεκάζουμε ελαφρά από απόσταση και αφήνουμε λίίίγο να στεγνώσει μέχρι να κολλάει το δάχτυλο,

το μοτίβο ανάποδα  περιμένω την κόλλα να στεγνώσει λίίίγο

στη συνέχεια  παίρνουμε τη χαρτοπετσέτα και την κολλάμε στο σημείο που θέλουμε.

το μοτίβο επι της πέτρας

5) περνάμε απο πάνω μία δόση κόλλας ντεκουπαζ για να ισχυροποιήσουμε το αποτέλεσμα

Για καλλίτερη ενσωμάτωση του μοτίβου  στο αντικείμενο  κάνουμε σκιές με ακρυλικά στα παρεμφερή με το μοτίβο χρώματα ή με πατίνα για να δείξουμε "βάθος" στην εικόνα μας (ιδίως όταν χρησιμοποιούμε χαρτί που έχει και μία "υψομετρική" διαφορά από την επιφάνεια)

ακρυλικές παρεμβάσεις για ενσωμάτωση

Και το τελικό στάδιο είναι η επικάλυψη  όλης της επιφάνειας με βερνίκι.
Τρεις στρώσεις είναι αρκετές και επιλέγεται ο,τι βερνίκι θέλετε ανάλογα με το γούστο σας αν θέλετε δηλαδή η τελική εικόνα νάναι γυαλιστερή, θαμπή ή σατινέ.
Εγώ χρησιμοποιώ το βερνίκι αυτό που ψήνεται κιόλας στον οικιακό φούρνο, για να μονιμοποιήσει το μοτίβο στην επιφάνεια που επιλέξαμε (π.χ. για γυαλί και πορσελάνη)
Και ιδού η τελική μορφή:

Εκτός από ακρυλικά χρώματα και λίίίγη ελάχιστη πατίνα στα πλευρά των πουλιών για ένδειξη βάθους, δεν χρησιμοποίησα κανένα άλλο εφέ. Το μοτίβο και η αισθητική του καθενός οδηγούν στο τελικό αποτέλεσμα.
Η πέτρα μου έδωσε ανάγλυφη υφή στα πουλάκια (εκτός από τους πόρους έχει και διαφορές πάχους, που φρόντισα να πέσουν στα σωστά σημεία π.χ πλάτη του πουλιού) και η μόνη μου παρέμβαση το χτίσιμο της φωλιάς, αντί να το ζωγραφίσω.

jenny μου αν δεν σε κάλυψα, θα κάνουμε ιδιαίτερα!
Την αγάπη μου και την επιείκειά σας.

Επ' ευκαιρία να σας ευχαριστήσω μέσα απο την καρδιά μου για το ενδιαφέρον και την συμπαράστασή σας στην ημικρανική μου περιπέτεια της προηγούμενη ανάρτησης.
Και τα γιατροσόφια σας θα τα λάβω σοβαρά υπόψιν αλλά περισσότερο μου έκαναν καλό τα σχόλια γιατί γέλασα με την ψυχή μου! Νάστε καλά, κι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ!!!

146 σχόλια :

  1. Μετά το μάθημα άνευ διδασκάλου, θα καλέσουμε την μαθήτρια Jenny, για.....εξέταση και βαθμολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστούμε Χαρά!Και εγώ την κόλλα σπρέυ για χαρτοπετσέτα δεν την αλλάζω με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ καλες οι οδηγιες!!! εχω μια απορια το ασταρι ποιο ειναι κ γιατι τ βαζουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αστάρι είναι το GESSO και το βάζουμε να κλείσουν οι πόροι να στεγανοποιηθεί η επιφάνεια και να μην "ξεράσει" τίποτε μετά ώστε ν αλλοιώσει την τελική εικόνα.
      Στο δε γυαλί αντίστοιχα βάζουμε PRIMER προκειμένου να πιάσει το χρώμα μετά.

      Διαγραφή
  4. Χαρούλα μουυυυυυ,έμαθα όλα όσα ήθελα να ξέρω!Χίλια ευχαριστώ για το μάθημα, περίμενα να μας το δείξεις πως και πως!!!Κρατώ τα υλικά σου για να πάρω τα ίδια και τώρα....ποιος μας πιάνει!!!!Οι επόμενες οδηγίες σου θέλω να είναι το ρολόι!!Έλα ,μην μας χαλάς χατίρια...Ήσουν τόσο καλή δασκάλα!!!
    Σε φιλώ γλυκά,καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ήμουν κατανοητή και μπορεί να σας βοηθήσω. Αλλά για ποιό ρολόι μιλάς;πες μου προκειμένου να σ ικανοποιήσω και σένα...γλυφτρόνι!!!χαχαχαχα Φιλάκια πολλές στις χάριτες

      Διαγραφή
    2. Τα ρολόγια ,αυτά που φτιάχνεις με την βάση από τούρτες!Έλαααααα.... θέλω!!!Εσύ που είσαι τόοοοοσο καλή!!!!
      (το γλύψιμο συνεχίζεται..δεν ξέρω αν το παρατηρείς!!!!)χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Κοντεύουν να με πνίξουν τα σάλια και να μην τόχω καταλάβει; γιατί σε είπα γλυφτρόνι;
      Υπόσχομαι το επόμενο να το κάνω βήμα-βημα...άντε σουχω και μία Αλφα αδυναμία!Φιλάκιααααααα

      Διαγραφή
  5. Η χαζή ερώτηση της εβδομάδας: Αυτά τα μπουκαλάκια -δεν αναγνωρίζω άλλο από την ούχου- τι είναι το καθένα και από που τα βρίσκει κανείς; Δείξε κατανόηση στις ερωτήσεις του ασχέτου..Διότι για πρώτη φορά στα χρονικά, βρίσκω ίσως πιθανό το να καταπιαστώ με αυτό το σπορ!

    Φιλιά γλυκυτάτη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υψηλοτάτη
      Εσείς θα καταπιαστείτε με GESSO και ούχου;Ιmpossible!!!
      Τέτοια ποταπά πράγματα ...πού είναι οι Κυρίες της Αυλής σας;
      Θα στα πω με χρώματα όπως ξεχωρίζουν οι παπούδες τα χάπια,χαχαχα
      Το άσπρο (GESSO) είπαμε είναι το αστάρι
      Το γαλάζιο είναι το βερνίκι (χρησιμοποιείται και ως κόλλα,αλλά συνιστώ ανεπιφύλακτα την UHU)
      και το κίτρινο είναι η κόλλα ντεκουπάζ
      Τα υπόλοιπα κατ΄ιδίαν...
      Φιλιά μετά ασεβασμού

      Διαγραφή
  6. CONGRATULATIONS ΔΑΣΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΕΥΓΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΕΤΡΟΒΑΣΙΛΗ!
    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΥ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΗΚΟΤΑΤΟ ..ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΜΑΣ..ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ!ΦΙΛΙΙΙΙΙΙΙΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο πότε οι ειδικοί παίρνουν μαθήματα απο ανίδεους;
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΧΑΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΓΕΛΙΟ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να βοήθησα κάποιες φίλες που θάθελαν αλλά δυσκολευόντουσαν, όσο για το ΓΕΛΙΟ, δνε λένε τυχαία οτι μακραίνει τη ζωή!!!
      Φιλάκια κι απο μένα

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετικό μάθημα!!!! και η ιδέα να "χτίσεις" τη φωλιά... απίθανη!!!!!
    Ολοζώντανα μοιάζουν τα πουλάκια!!!! Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστιάνα μου χαίρομαι που σ΄αρεσε το τελικό αποτέλεσμα, πράγματι η πέτρα βιοηθάει στην φυσικότητα των πουλιών. Νάσαι καλά Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!...ξέρεις εσύ.

      Διαγραφή
  9. ΧΑΡΟΥΛΑΚΙ μου μια χαρά το βρίσκω το μαθημα νομίζω οτι και ο πιό αρχάριος θα μπορούσε να το κανει....αλλα εγώ αυτό παιδι μου δεν το χω...το ομορφο κουτακι σου με τα αγγελακια..εχει μέσα του τα χαρτακια που σειμιώνω...τα πουλακια θαρείς πως θα αρχίσουν να τιτιβίζουνε...ωραιο και πασχλιατικο θεμα....φιλαρες..πολλες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ δεν μπορείς να κολλήσεις μια χαρτοπετσέτα και κάνεις ολόκληρη επαυλη μινιατούρα; Με δουλεύεις; Για άσε τα νάζια και κόλλα!!!
      Φιλάκια ατέλειωτα

      Διαγραφή
  10. Ευχαριστούμε για τις κατατοπιστικές οδηγίες Χαρά!Αλλά μη νομίζεις ...και τώρα που αποκάλυψες τα μυστικά της τέχνης σου, η μαγεία όσων κάνεις μένει η ίδια!!!!Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Αννούλα ξέρεις καλλίτερα απο τον καθένα πόσο δύσκολο είναι νε μεταφέρεις γνώσεις σε κάποιον, κι επικίνδυνο να σ εκολλήσουν στον τοίχο με μία ερώτησηκαι χίλια δυό. Ελπίζω να τα πήγα καλά για πρώτη φορά στο θέμα και πολύ ευχαρίστως να δέιξω κι άλλα.
      Ποτέ δεν ήμουν άνθρωπος του κρυφού, απλά ανυπόμονη είμαι κι οταν αρχίζω κάτι θέλω γρήγορα να το δω τελειωμένο κι έτσι που σκέψη για φωτογράφηση!Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, τα κλείνω στην καρδιά μου

      Διαγραφή
  11. Χαρά μου τί υπέροχη που είσαι!!!! και..πολύ καλή δασκάλα!!!!! Σε ευχαριστούμεεεε!!!Λές να επιχειρήσω κι εγώ ντεκουπάζ σε πέτρα;!!! Μπορεί το καλοκαίρι!!!! Πολύ όμορφη η πασχαλινή σου πέτρα!!! Τέλεια η ιδέα σου με τη φωλιά!!!!! Είμαι ενθουσιασμένη!!!!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρσινάκι φυσικά και να επιχειρήσεις!Είναι παραπάνω απο σίγουρο οτι θα τα καταφέρεις.Το καλοκαιράκι δες μ άλλο μάτι τις πετρες που θα συναντήσεις, κι όπου χρειασθείς βοήθεια μη νοιαστείς...εγω είμαι εδώ!Φιλάκιααααααααααα

      Διαγραφή
  12. Ελπίζω να σου πέρασε εντελώς η ημικρανία Χαρά μου ! Με τα πήγαινε-έλα στην μαμά μου, δεν πρόλαβα να σου αφήσω σχόλιο.
    Τώρα για το μάθημα, να σου πώ ότι ακόμα κι εγώ μαθαίνω ακόμα πράγματα...??!! Βλέπεις, δεν έχω πάει ποτέ σε σεμινάριο !!!! Τα εξήγησες τόσο απλά και ωραία που σίγουρα όσες γειτονοπούλες δεν έχουν ξανακάνει ντεκουπάζ, θα αρχίσουν από αύριο κι όλας.
    Φιλιά και ....καλημέρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μη σκας για το σχόλιο,ειλικρινά "ξέρω" την καρδιά σου,και να μην ήθελα να γειάνω δε μ άφησαν σε χλωρό κλαδί!!!
      Ας είναι καλά όλες!
      Οσο για το ντεκουπάζ,αν δνε έχεις κάνει σεμινάριο και φτιάνεις αυτά τα πράγματα τότε τι θα έκανες αν είχες κανει!!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ και δε το λέω για κοπλιμάν,το πιστεύω ακράδαντα.
      Καλη μας συνέχεια

      Διαγραφή
  13. Tελικα εισαι καταπληκτικη δασκαλα!!Ειναι τοσο κατατοπιστικες οι οδηγιες σου που σαν αρχαρια καταλαβα ακριβως τι πρεπει να κανω!Ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου να με βρίσκεις κατατοπιστική κατερίνα μου και να βοήθησα να τολμήσεις κι εσυ. Ολες κάπως έτσι ξεκινήσαμε κι ακόμα δειλά συνεχίζουμε.Ο,τι θες και μπορώ στη διάθεσή σου.

      Διαγραφή
  14. Χαρουλα μουυυυυυυυυυυ!!!! Καταπληκτικές οδηγίες απο μετρ του είδους !!! Ναι καλέ όλοι μαθαίνουμε αλλά κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη!!! Να γίνουμε καλύτεροι επιδιώκουμε όλοι!!! Σε ευχαριστούμε για τις εξαιρετικές οδηγίες !!!! Φυσικά θα συμπεριληφθούν στο Βήμα εφόσον συμφωνείς!!!! ΦΙλιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το μέτρ...ο οι κολακείς μανδάμ διότι έχουμε το γνώθι σ αυτόν, δεν έκανα και την Μόνα Λίζα...
      Τιμή μου η συμπερίληψη στο Βήμα-βήμα,τι λέτε! Φιλιάάάάάά΄΄αά

      Διαγραφή
  15. Τι μάθημα κι' ετούτο, Παναγίτσα μου..... ξεστραβώθηκα η γυναίκα!!!!
    Γεια σου ρε Χαρούλα με το "μεταδοτικό" σου τάλαντο και τις τέλειες εμπνεύσεις!!!! Το έβαλα στα "αγαπημένα" για να το έχω πρόχειρο. Θα πάω να πάρω ΟΛΑ τα υλικά σου.... αυτή τη βενζινόκολα σε σπρέι δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.... στραβάδι, παιδί μου!!!! Σ' ευχαριστώ!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ στραβάδι...εεε, Φιλία ήθελα να πω παιδί μου, δεν δικαιολογείσαι... η μόρφωση σου έχει χτυπήσει την πόρτα ή μάλλον το τηλέφωνο και δε την έχεις αποδεχθεί...
      Ελπίζω να μπω κάποτε κι εγω στ Αγαπημένα σου!

      Διαγραφή
  16. Όμορφες καλημέρες βρε!!!! Και αφού έριξα ένα εξορκισμό για την ημικρανία, είπα απλώς να πω ένα κλαπ-κλαπ, τουτέστιν μπράβο για τις αναλυτικές οδηγίες & τις χρήσιμες συμβουλές. Όμως να βρε παιδί μου, ένα παράπονο το έχω, όσο απλό κ να δείχνει τα δικά μου τα χεράκια αντιστέκονται απίστευτα και δεεεεεεεεεεν.... Μια που επιχείρησα, μια που απογοητεύτηκα.... Μπουχούυυυυυυυυυ!!!
    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Κρητικοπούλα!!!
      Ειλικρινά δεν πιστεύω οτι μπορείς να επιχειρήσεις και ν αποτύχεις. Εχεις κάνει άλλα πολύ πιο δύσκολα για μένα.
      Πιστεύω απο προσωπική εμπειρία οτι η ΟΥΧΟΥ είναι η μισή συνταγή επιτυχίας, είχα φάει χοντρή ήττα οταν πρωτοδοκίμασα με κόλλα. Δοκίμασε και θα με θυμηθείς...
      Ευχαριστώ για τον εξορκισμό, έπιασε τόπο!

      Διαγραφή
  17. Αστα αυτά κυρία δασκάλα και βάζε καμια οδηγία που και που μήπως και ξεστραβωθούμε λιγάκι!Για το ότι κι εσύ μαθαίνεις ακόμα δεν έχω καμιά αμφιβολία,αλλιώς δε θα ήσουν η Χαρά που ξέρουμε, αλλά ότι είσαι αρχάρια... ε, όχι! αυτό δεν το δέχομαι!
    Για τις κολλες έχω να πω ότι κι εγώ λετρεύω τις συγκεκριμένες απο τα hobby,είναι οι καλυτερες που έχω δοκιμάσει,όπως και η UHU, σε αντίθεση με άλλες κολλες-σπρέι ,ταχα ειδικές αλλά άχρηστες!
    Εννοείται ότι "κλέβω" την ιδέα με τη φωλιά, μου άρεσε τόσο!
    Φιλιά κι ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά βρε Νικούλι μου, αν έλεγα οτι είμαι επαίων πώς θα με έλεγαν, αφού "Χαρά" πάει με το αρχάρια; γελάω, σε πειράζω!
      Κι εγω έχω δοκιμάσει άλλου τύπου τάχα μου δήθεν μου βενζινόκολλα και ήταν απαίσια, μόνο για χειροτεχνία δεν έκανε.
      ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι είναι χαρά μου να με κλέβεις! Φιλιάααααααααααα

      Διαγραφή
  18. Ευχαριστούμε πολύ για το μάθημα και τις αναλυτικότατες οδηγίες! Η φωλίτσα ήταν όνειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΧΑΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΡΩΤΗ!
    ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΦΩΛΙΤΣΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ, ΑΝΤΕ ΤΖΕΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΠΑΛΙ...ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ! ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΚΕΛΣΟΥ ....ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΤΖΕΝΟΥΛΑ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ!
    ΠΕΣ ΒΡΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΧΑΡΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!ΟΡΘΑ-ΚΟΦΤΑ. ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΣΣΑ ΕΙΝΑΙ;
    ΑΝΤΕ ΧΑΡΑ ΜΟΥ , ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου
      χαίρομαι που σ άρεσε.
      Μετά μυρίων βασάνων έγινε,γιατί έπρεπε σε κάθε στάδιο να θυμάμαι τη φωτογραφική,κι άντε την ημέρα έβγαιναν καλά τα χρώματαοι βραδυνές λήψεις (που συνήθως δουλεύω...) άστα να πάνε, κι άντε να περιμένω να φέξει ο Θεός την ημέρα!
      Μπορέι το σπίτι νάναι ακόμα χριστουγεννιάτικο και το δέντρο στη θέση του αλλά βουρ για το τσούγκρισμα των αυγών!!!
      Οσο για τη Σωσώ...αν δε πει τον καλό της λόγο θα σκάσει... Ετσι κάνει οταν αγαπάει αυτή!μη παίρνεις τοις μετρητοίς τις απειλές της. Φιλάκιαααααα

      Διαγραφή
    2. ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΑΠΑΕΙ....ΤΙ ΚΑΝΕΙ ; ΒΑΡΑΕΙ;
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΑΔΑΚΙΑ ΣΤΗ ΦΩΛΙΤΣΑ!!!!!!!!!!!!!
      ΚΟΠΑΝΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΣΩΣΩ; Η ΝΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ......

      Διαγραφή
    3. Τι να κάνουμε καθένας με τον τρόπο του εκδηλώνει την αγάπη...
      Χαίρομαι που σ άρεσε το θέμα και η υλοποίηση, όσο για κοπάνα έξω χαλάει ο Θεός τον κόσμο,αλλά θα μου πεις τέτοιες μέρες τραβάει καφετέρια!άντε κανονίστε...

      Διαγραφή
  20. Σ' ευχαριστούμε πολύ για το Μάθημα άνευ διδασκάλου. Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι χάιρομαι που σ άρεσε,ελπίζω σύντομα να εφαρμόσω και μία τεχνική που εσυ πρώτα μου έμαθες...ίδωμεν!

      Διαγραφή
  21. Δασκάλα!! Δασκάλα!! Είμαι καταενθουσιασμένη με το μάθημα σου!
    Οι οδηγίες και η μεταδοτικότητα σου ,τοσο κατανοητές που σε προκαλούν να φτιάξεις κάτι τέτοιο άμεσα!!!
    Σε ευχαριστούμε !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, εσύ τι θάλεγες;
      Για λοιπόν να δω το πρώτο σου έργο,να δω αλήθεια μου λες οτι το εμπέδωσες ή κολακείες περι μεταδοτικότητας;
      Φιλάκιαααααααααααααααααααααααα ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑΑΑΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
  22. Αν δεν μάθω και αυτή τη φορά... θέλω αποβολή από όλα τα σχολεία!
    Επιτέλους βρήκα δασκάλα!
    Ευχαριστώ σε!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως καλά κατάλαβες... τέρμα οι δικαιολογίες!
      "Δασκάλα" είχες βρει καιρό μην κοιτάς που δεν αποφάσιζες γιατί ήσουν όλο τσάρκες...
      Στη διάθεσή σας ΚΥΡΊΑ ΜΟΥ !
      Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  23. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΜΑΘΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΟ DECOUPAGE ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ.ΕΠΙΣΗΣ Η ΦΩΛΙΤΣΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. giasmin μου
      χαίρομαι αν σε βοήθησα έστω και λίγο. Οσο για άλλες τεχνικές και εγω όπως είπα είμαι ακόμα στην αρχή θεωρώ,αλλά οτι μπορώ θα σας δείχνω. Χαίρομαι που σ άρεσε η παρέμβασή μου στη φωλιά.

      Διαγραφή
  24. ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ!!!!ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ !!!ΤΕΛΕΙΑ Η ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΛΙΑ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χαρά μου καλημέρα!! Τέλειο το μάθημα, αριστη η δασκάλα!! Βέβαια εσύ μας τα λες πολύ ωραία, αλλά όμορφα τα κάνεις και πράξη. Ενώ εγώ από θεωρία σαίνι, μόλις πάω να κάνω πράξη την χαρτοπετσέτα της δίνω μια νότα πλισέ. Φιλάκια και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι, τώρα που έχει ςμια εικόνα ξαναπροσπάθησε! Είμαι σίγουρη οτι τούτη τη φορά θα στεφθεί απο επιτυχία, έχω καλό feeling!!Φιλάκια ενδυνάμωσης

      Διαγραφή
  26. Παρα πολύ ωραίο μάθημα :) Και για δασκάλα μια χαρά σας βρίσκω! Καλύτερη κι από επαγγελματίες εκπαιδευτικούς ;) Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανέλπιστη τέτοια επιτυχία!
      Χαίρομαι αν μπορώ να σας δώσω το ελάχιστο να το κάνετε μέγα!!!

      Διαγραφή
    2. Το κάνετε και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό! :)

      Διαγραφή
    3. ΧΑΡΑ ΜΟΥ,ξανά!και πάντα στην διάθεσή σας ό,τι κι αν χρειασθείτε και μπορώ να βοηθήσω.

      Διαγραφή
  27. πολυ ομορφη δουλεια..βημα βημα..εχω πει για τις πετρες οτι ειναι ενα κρυο υλικο..αλλα το δινουμε την ζεστασια εμεις με διαφορα που κανουμε..νασαι καλα..κοριτσι για το σκουφι που ειπα..το κανω και γω στο σπιτι για να σε κρατα ζεστη κανει πολυ καλο....καλη σου μερα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τις πέτρες Μαράκι. Τις πέτρες μου τις αγαπώ περισσότερο απο ο,τι έχω φτιάξει.
      Οσο για το σκουφί πλάκα σου έκανα και σ ευχαριστώ για τη σύσταση,θα το εφαρμόσω την επόμενη φορά που έυχομαι ν αργήσει

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα Χαρά μου! Η πετρούλα σου είναι φοβερή!Ξεχωρίζει για την αληθινή φωλίτσα που έκανες! Τα βήματά σου είναι κατανοητά μέσω των φωτογραφιών, ευχαριστούμε πολύ! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Βανούλι μου! Είπαμε το κάθε έργο γίνεται ξεχωριστό απο εμάς τους ίδιους,ποτέ το ίδιο μοτίβο κι αν εφαρμοσθεί απο δύο ατομα δε θα γίνει ίδιο το αποτέλεσμα.
      Αυτό ισχύει κατ εμέ στις δημιουργίες όλων μας.

      Διαγραφή
  29. Χαρούλα,τέλειο το μάθημα decoupage step by step,κατανοητό και το αποτέλεσμα γλύκα!
    Αρχίζουμε τα πασχαλινά;

    Μια απορία,εδώωω,σηκώνω χέρι:αυτό το υπέροχο τελικό αποτέλεσμα στο χτίσιμο της φωλιάς πώς το έκανες,με τι υλικό;
    Φιλιά!

    Παρομοίως το δασκαλίκι δε μου ταίριαζε,άσε θα τα ήθελα όλα τέλεια και θα τα τάραζα τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασχαλινά κι ακόμα δεν έχω βγάλει τα Χριστουγεννιάτικα, πώς τοχεις;
      Η πέτρα φταίει που αρνήθηκε την χριστουγεννιάτικη περιβολή και περιποιήθηκε δεόντως την πασχαλινή!
      Τη φωλιά την έκανα απο υλικά συσκευασίας (κορδονια) και κυπαρισσόφυλλα κολλημένα μ ατλακόλ.
      Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  30. ότι κάνεις με αγάπη...μόνο επιτυχία θα μπορούσε να είχε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ειδικά το ξέρεις απο πρώτο χέρι, γι αυτό και σε θαυμάζω απεριόριστα!

      Διαγραφή
  31. Οι οδηγίες σου ήταν κατανοητές,σαφής και αναλυτικότατες και οδήγησαν σε ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα.Ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας.Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν ξέρω τι κάνεις σαν μαθήτρια (γιατί κάποια συμμαθήτρια σου λέει πως κάνεις κοπάνες!!!)…. Σαν δασκάλα πάντως είσαι άψογη!!!!!!! Η πέτρα έγινε τέλεια… πραγματικά φαίνεται σαν ζωγραφιστή!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως μαθήτρια είμαι ζωντανή (είδες δε λέω ζωηρή),αλλά μελετηρή, υπάκουη
      και σεβαστική. Εντός αιθούσης ...Παναγία, εκτός ζιζάνιο!
      Χαίρομαι αν παίρνω εύσημα κι ως δασκάλα που θεωρούσα οτι δεν τόχα!
      Πάντως προτιμώ θρανίο...Φιλάκιααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  33. Ευχαριστούμε Χαρούλα μας!!! Πολλές φορές νομίζεις ότι ξέρεις πράγματα (εγώ ο... ξερόλας!!!) και τελικά, πάντα μαθαίνεις και το παραπάνω.α) δεν ήξερα για την κόλλα-σπρέυ β)δεν ήξερα για το βερνίκι που ψήνεται σε οικιακό φούρνο (να μου πείς..... τι ήξερα τρομάρα μου???.... αλλά νόμιζα...) Και τώρα για να μάθει και ο κόσμος, τι είσαι!!!!... παραδέξου ότι, επειδή σου βγήκε το όνομα της άταχτης μαθήτριας, πήγες από την άλλη μεριά και έγινες δασκάλα!!!χιχιχι!! Φιλάκια πολλάααααααααααα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κόλλα σπρέυ είναι Βενζινόκολλα, αλλά μην εμπιστευθείς όποια κι όποια διότι την έχω πατήσει.
      Το βερνίκι έχει διπλή χρήση και κόλλα και βερνίκι,ψηνόμενο δε δίνει υφή υγρού γυαλιού και ομοιόμορφης λείας επιφάνειας.Αλλά είπαμε όχι όλα τ αντικείμενα στο φούρνο, δεν είναι Lays!
      Να σου πω δεν θάχα πρόβλημα να το παραδεχθώ αλλά εδώ έχω αλλάξει ιδιότητες κι ιδιότητες μέχρι και ψάρι έγινα,γιατί λοιπόν να δικαιολογούμαι κάθε φορά; ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ!
      Φιλιά περισσότερα

      Διαγραφή
  34. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ.ΕΧΩ ΔΥΟ ΑΠΟΡΙΕΣ Α)ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΣΤΗ ΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ GESSO ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ PRIMER ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ Β)ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΣΠΕΙ ΑΥΤΟ ΚΟΛΛΑ ΚΑΝΕΙ 18 ΕΥΡΩ;;;;;ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού χάθηκες βρε Νασουλίνι;
      Χαίρομαι που σ άρεσε η πέτρα, όσο για απαντήσεις
      1) πράγματι υπάρχουν αστάρια που κάνουν για όλες τις επιφάνειες και καλλίτερα κι οικονομικώτερα είναι να προμηθεύεσαι τέτοια.Για να στο πει η Μάγια έτσι είναι,και η Μάγια έχει και ένα άλλο μεγάλο προσόν,αν γνωρίζει οτι κάποιο προιόν που κυκλοφορεί στο εμπόριο είναι φτηνό και κάνει την ίδια δουλειά θα στο προτείνει.
      Το Gesso είναι παχύρευστο και είναι για πορώδεις επιφάνειες να τις καλύψει.
      2) κανένα απο τα 3 σπρέυ που έχω αυτή τη στιγμή κόλλας δεν έχει τιμή πάνω του να σου πω, αλλά αν θυμάμαι καλά κάπου εκεί γύρω γυρίζει (σε μας εδώ ίσως και παραπάνω)
      Οσο για το τι είμαι, ΝΑΙ και δε το λέω για να εισπραξω κοπλιμέντα είμαι μαθήτρια και δη αρχάρια.Υπάρχουν τόσες τεχνικές και τόσες εφαρμογές που δεν τις ξέρω και δυστυχώς απο το Youtube δεν έχω υπομονή να δω βίντεο,προτιμώ το απο κοντά,την παρέα.ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ! Και μην ξεχνάς οτι πάντα στη ζωή μαθαίνουμε και εξελισσόμαστε,γιατί ο άνθρωπος είναι ον περίεργο και όχι στατικό.
      Φιλάκια και μη χάνεσαι, ανησυχούμε...

      Διαγραφή
    2. Επανέρχομαι για την αποκατάσταση της Τιμής της UHU 7E & όχι 17. Σόρρυ UHU για την διαπόμπευση

      Διαγραφή
  35. Το μαθημα κατατοπιστικοτατο και η πετρα εγινε κουκλα,αλλα βρε Χαρα μηπως βιαζεσαι λιγο? Περασες τις αποκριες, προσπερασες τον Βαλεντινο και εφτασες στο Πασχα στο αψε σβησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κάνα αυτό μήπως και συνειδητοποιήσω οτι πρέπει να φύγει το δέντρο απο το σαλόνι,αλλά μπαααα... Λεω να το στολίσω με αυγουλάκια και πασχαλινά κουλουράκια, εναλλακτικό! Τι λες;

      Διαγραφή
  36. Τελος παντων ,εγω παρακολουθησα με περισσια προσοχη το μαθημα γιατι ποτε δε ξερεις..!Τη θεωρια την εμπεδωσα πληρως!Τουλαχιστον τωρα γνωριζω τις βασικες αρχες.Νομιζω οτι ηταν απαραιτητο αφου επιμενω να ..βολταρω σ αυτη τη γειτονια!Να μη θεωρουμαστε και ασχετες!Κατι να αποκομισωμεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός ο παίκτης! ποτέ μη λες ποτέ και η χειροτεχνία στις μέρες μας εξελίσσεται σε ψυχοθεραπεία!
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  37. KAΛΕ ΤΙ ΚΑΛΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙΙΙΙΙΙΙΙ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΗ........ ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕΤΥΧΕΙ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΩ ΕΕΕ ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑ ΜΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΓΩ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΡΓΩ ΑΛΛΑ ΠΕΡΝΩ ΜΠΡΟΣ ΑΥΤΗ Η ΤΕΜΠΕΛΙΑ ΦΤΑΙΕΙ ΟΧΙ ΕΓΩ
    ΧΑΡΟΥΛΙΝΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου αν τιμωρήσω εσένα εγω τι πρέπει να εφαρμόσω για τον εαυτό μου;και αργοκίνητο καράβι και τεμπέλα και όλες τέλος πάντων κάπως έτσι ξεκινήσαμε και κολλήσαμε!
      Αφέσου ελεύθερη και δεν υπάρχει τιμωρία,πολύ ευχαρίστως να διορθώσω καλοπροαίρετα μία ατέλεια κι αυτό αν μου το επιτρέπεις.
      Φιλάκια πολλά...η συμμαθήτριά σου!

      Διαγραφή
  38. Κυρία, Κυρία (με το χεράκι ψηλά) !
    Μπορώ να σας ρωτήσω κάτι;
    Γιατί τα κάνετε όλα τόοοοσο καλά ;;;;;;;;
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε Βλέπω καλέ, μη μου βγάλεις το μάτι με το δάχτυλο!
      Νομίζετε Κυρία μου οτι όλα είναι καλά,ποτέ καμιά μας δε μένει απόλυτα ικανοποιημένη.Δε λένε οτι ο εχθρός του καλού είναι το καλλίτερο; Γι αυτό πασχίζουμε όλες και μη μου πεις όχι...

      Διαγραφή
  39. Τέλειες οι οδηγίες!!!!!!!!!!! Όμορφο το αποτέλεσμα!!! Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ιδιαίτερο το μάθημα,υπέροχη η δασκάλα!!!Τέλεια η πετρούλα-φωλίτσα !!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πανέμορφη έτσι και αλλιώς η πέτρα! Αλλά η λεπτομέρεια της φωλιάς της έδωσε ζωή πραγματικά! Φοβερή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέφα μου ένα πράγμα ανακάλυψα εδώ μέσα οτι δημιουργώντας σου έρχεται η έμπνευση.
      Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει, γι αλλού ξεκινάς κι αλλού καταλήγεις και το μυαλό φαντάζεται συνέχεια...

      Διαγραφή
  42. Θα την ξεκοκαλίσω όταν βρω χρόνο...πάντως πολύ πολύ ευχαριστώ γιατί με ενδιαφέρει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου όπου κι αν, μπορώ να βοηθήσω στις ανησυχίες σας!

      Διαγραφή
  43. muy bien explicado,queda precioso,un nido verdaderamente autentico,muchos besos.conchi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑ ΚΥΡΙΑ!!!!!!!!!!!!ΑΛΛΑ ΠΑΣΧΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ?ΑΓΧΟΘΗΚΑ ΚΑΜΙΑΚΑΡΔΙΑ ΓΙΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ-ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥΣ?....ΤΟ ΒΕΡΝΙΚΗ ΠΙΑ ΜΑΡΚΑ ΕΙΝΑΙ? ΚΑΛΗ ΓΛΥΚΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ θα φτιάξω και καρδιές!
      L/B VARNISH GLUE 118ML 211144 4
      LΒ211144 (LEFRANK & BOURGEOIS)Φιλάκια πολλά και τον καφέ θα τον πιούμε στη λουλουδάτη κούπα!

      Διαγραφή
  45. Είσαι η χαρά της ζωης βρέ παιδί μου!!!Και έχεις τοση αγάπη να δώσεις!!!!Μου αρέσει πάρα πολύ η πετρούλα σου και το μάθημα σου είναι υπέροχο!!!Μα πες μου πως μπορείς και γράφεις τοσα πολλά λόγια?Εμένα με βολευει το λακονιζειν εστι φιλοσοφειν ,,,,πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γαι τα καλά σου λόγια,ΤΙΜΗ ΜΟΥ να με θεωρείς έτσι!
      Οσο για τα πολλά λόγια, αφενός είμαι εξωστρεφής και πληθωρικός ως χαρακτήρας και αυτό μπορούν να το βεβαιώσουν και όσες με γνωρίζουν προσωπικά,αφ ετέρου εδω εσάς σας νοιώθω φίλες της καρδιάς που μοιραζόμαστε την παρέα και τα ενδιαφέροντά μας.
      Πως λοιπόν να είμαι λακωνική με τις φίλες μου; Εσύ στην παρέα δεν μιλάς;Για να είμαι λακωνική (πέως μουγγή) θα πρέπει νάμαι στις μαύρες μου...
      Φιλάκια κι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

      Διαγραφή
  46. Πολύ ωραίο μάθημα και τόσο κατατοπιστικό που δεν έχω καμμία μα καμμία απορία!!! Και ας είμαι και λίγο άσχετη! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεταλουδίτσα μου όλες άσχετες ξεκινήσαμε.Πιό άσχετη απο μένα δε ξέρω άλλη. Την κόλλα αγόρασα και έμαθα τι εστί; Οπότε προχώρα ακάθεκτη και είμαι δίπλα σου!

      Διαγραφή
  47. ¡Te ha quedado preciosa! Yo acabo de terminar dos.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αυτά τα "άνευ διδασκάλου" μαθήματά σου είναι εξαίσια! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα απολαμβάνετε Ευγενική δεσποσύνη μου!Φιλάκια ομοίως

      Διαγραφή
  49. ΧΑΡΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΞΑΝΑΒΡΗΚΕΣ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΟΔΗΓΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΗ!!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Φωτεινούλα μου, το χαμόγελο έρχεται και φεύγει αναλόγως εξωγενών παραγόντων.
      Χαιρομαι που σ αρεσε η εκπαιδευτική ανάρτηση.Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  50. ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧ!!! Το καταευχαριστήθηκα!!!! Δεν υπήρχε αμφιβολία ότι είσαι καταπληκτική δασκάλα, διαδικτυακώς τουλάχιστον! Άξιος ο μισθός σου!!!
    Καλά...αυτά τα κατακίτρινα πουλάκια εν μέσω χιονιά και παγετού...μόνο εσύ θα μπορούσες να τα εμπνευστείς!
    Α, θέλω και το βραβείο της πάντα...καθυστερημένης! Όπως καταλαβαίνεις, θέλω να κάνω εντύπωση κάθε φορά!
    ΣΕ ΦΙΛΩΩΩΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΤιμο θηλυκόόό΄!εσύ φταις για όλα!!!τους έβαλες την ιδέα των tutorials και αντε τώρα που τους άνοιξε η όρεξη!
      Χαλάλι σου...μόνο αυτό λέωωω.
      Εντύπωση κάνεις ούτως ή άλλως.

      Διαγραφή
  51. Είσαι μια τέλεια δασκάλα!!!! Έχω εμπαιδώσει όλο σου το μάθημα!!!
    Μακάρι να ήσουν πιο κοντά μας, θα μπορούσαμε να κάνουμε και εξάσκηση υπό την επίβλεψή σου!!!! Και όχι τίποτε άλλο.....κάποια κουτιά περιμένουν......
    Χαρουλάκι μου, το ξέρω, ήρθα αργά αλλά μόλις τώρα κατάλαβα ότι έκανες τη νέα ανάρτηση!!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένουν τα κουτία, γιατί δεν μου τα έδωσες οταν ήρθα. Στο επόμενο ταξίδι όμως,θα τα παραλάβω! δεν ξεχνώ τις υποσχέσεις μου αντίθετα με βαραίνουν.
      Οσο για το αν άργησες, ήρθες αργά στο δ΄ρομο της ζωής μου αλλά πάντα υπάρχει καιρός!!!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
    2. Άσε τα κουτιά να περιμένουν.....εσύ κοίτα να βρεις χρόνο να έρθεις!!!
      Τι κι αν ήρθα αργά.....έχουμε τόσα πολλά να ζήσουμε ακόμη.....έχεις απόλυτο δίκιο Χαρούλα μου!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  52. ποτέ να μην σε ξαναπιασει ημικρανια!!!
    α και παρεπιπτοντως πες αλευρι...
    βραβειακι σε γυρευει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την ευχή , ΜΑΚΑΡΙ νά πιανε κιόλας, όσο για το αλεύρι...ζύμωσα κιόλας!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ!

      Διαγραφή
  53. Γεια σου Χαρά μου, Χαρά του διαδικτύου και χαρά της Ζακύνθου...
    Αχ πραγματικά σε ευχαριστώ πολύ και ναι κατάλαβα όσα είπες. Τώρα πρέπει να κάνω κάτι να το δείτε γιατί έχω την αυστηρή Σωσώ που θέλει να με βαθμολογήσει....και αλίμονό μου.....Είναι ωραίο το έργο σου αλλά να ξέρεις εμένα μου άρεσε περισσότερο το μάθημά σου και ίσως ακόμη περισσότερο το ότι μου έκανες το χατήρι...
    Θα είμαι εντάξει μαθήτρια και χωρίς απουσίες και αφού μπορείς μην τα παρατήσεις αφού το βλέπεις πως διψάμε για να μας μάθεις πώς κάνεις ό,τι κάνεις....Πολλά φιλιά και σ΄ ευχαριστώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Τζενάκι που νάξερες οτι έγιναν αιτία να πικραθώ. Προς Θεού όχι εξ αιτίας σου. Δεν πειράζει, ενδοσκοπούμαι...
      Χαίρομαι αν βοήθησα και θα προσπαθήσω και στα επόμενα όπου μπορώ να κάνω ευκρινή βήματα.
      Εγω σ ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και τα καλά σου λόγια, μακάρι να τ άξιζα.

      Διαγραφή
  54. Κάνω το σχόλιο μου εδώ για την από πάνω ανάρτηση...δεν ξέρω γιατί δεν τα βλέπω ή αν όντως δεν υπάρχουν πάντως η από πάνω ανάρτηση φιλενάδα τα σπάει ...είχες μεγάλη έμπνευση ...καλό σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς δε τα έβλεπες Μαράκι,είναι απενεργοποιημένα.
      Μεγάλη έμπνευση ή μεγάλη κατάθλιψη αλήθεια; ΑΝ σ άρεσε πάντως,χαίρομαι,αν και τα τραγούδια επέτειναν την κατάθλιψη! Καλό Σ/Κ φιλάκια

      Διαγραφή
  55. Τι υπέροχη ανάρτηση!!! Το πουλάκι λες κι είναι έτοιμο να τρέξει... Πολύ ζωντανό... Πανέμορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Κωνσταντίνα η πέτρα με τους πόρους της τόκανε να φαίνεται αληθοφανές.
      Καλό ξημέρωμα, κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  56. Carissima, sono così felice di averti letto che mi sono emozionata!!!!Ho visto il nuovo vestito del tuo blog e mi piace molto. Le cose che fai come sempre sono deliziose, come lo sei tu. Ho conosciuto un Capitano di navi greco, marito di una mia amica e, credo la prossima volta che vengono a trovarci, ti farò scrivere qualcosa in greco da loro. Ti voglio bene e ti auguro una felice serata deny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Carissima amica
      Dopo tanto tempo sei qui, e mi piace tanto!!!!!!!
      Sono molto contenta per tutto che ti dici.
      Spero anche, la prossima volta, sara una parola Greca (regalo dal amico Greco), come un buon inizio per un incontro al futuro
      tanti baci

      Διαγραφή
  57. Μα να χάσω ΕΓΩ τα σεμινάρια;;;;
    Jamai!!!! Δηλαδή ΠΟΤΕ!!!!
    Τώρα μάλιστα που έφτιαξα και την τρίτη κατασκευή μου με ντεκουπάζ;;;
    Έχω θέμα υλικών εδώ...Δεν τα βρίσκω όπως τα θέλω και είναι και πανάκριβα! Πάντως προσπαθώ! Ας είναι καλά και η αγαπητή που με πήρε ακόμα και τηλέφωνο για να με βοηθήσει!!!
    Ας το καλό...συγκινήθηκα! Σα μαμάδες μου σας νιώθω που με καθοδηγείτε και με βοηθάτε τόσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντας ερωτευμένη για πάντα -ΕΛΠΙΖΩ- ξέχασα να γράψω το όνομα της πρώτης μου δασκάλας....Η αγαπητή para-kelsocooks με συμβούλεψε και εγώ σαν καλή μαθήτρια...δεν την άκουσα σε όλα!

      Διαγραφή
  58. Και να μην επανερχοσουν να προσθέσεις την έλλειψη είχα καταλάβει την "αγαπητή" .Μαμά να αισθάνεσαι τη σουπιά,γιατί εγω είμαι μικρή!!!
    Οσο για σένα ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΨΕΙΣ ΝΑΣΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τελευταία και...σέρνοντας!! Δεν αρρωσταίνεις μόνο εσύ, φιλενάδα! Θα γινόσουν καταπληκτική δασκάλα, άσχετα αν προσπαθείς να αποποιηθείς την ιδιότητα!!! Και ναι!!!!...για άλλη μία φορά, η δημιουργία αγγίζει την τελειότητα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Να γιατι τρελαίνομαι που έφευγα απο το ιόνιο..... Για αυτά τα όμορφα υλικά.... Το αποτέλεσμα βεβαία οφείλεται αποκλειστικα σε σένα. Μπράβο σου Χαρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινία μου το Ιόνιο πάντα θα σε περιμένει να το κατακτήσεις όπως ΕΣΥ μόνο ξέρεις...

      Διαγραφή
  61. Φανταστική ανάρτηση!:))))...μπράβο σου και ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Μας πρότειναν να δούμε τη σελίδα σου για να μάθουμε!
    Τελικά πόσο δίκιο είχαν.
    Νομίζω ότι οι συμβουλές που δίνεις θα είναι πολύτιμες και σε μας, που είμαστε αρχάριες στην τεχνική αυτή. Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη που απαντώ με τόση καθυστέρηση,δεν ξέρω πως μου διέφυγαν αυτές οι απαντήσεις,εξ αιτίας της Ευας επανέρχομαι και τις βλέπω.
      Εστω λοιπόν κι έτσι αργά,με χαρά μου σας υποδέχομαι και θάμαι στη διάθεσή σας για ο,τι ήθελε προκύψει.
      Εγω ΣΑΣ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  63. Υπέροχο μάθημα και πολύ κατατοπιστικό ακόμη και για μένα την άσχετη!!!
    Να είσαι καλά!!
    Καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός λοιπόν να μας δείξεις τι έμαθες σήμερα στο μάθημα μικρή μου Κική!!!

      Διαγραφή
  64. ειστε φοβερη κυρια χαρα τωρα τελεταια κολησα με το ντακουπαζ εχω δυο κηροπιγια κεραμικα πως να τους αλαξω χρωμα; κανει η λαδομπογια;η να βαλω ακριλικο χρωμα; θα χαρω να μου απαντησετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Εύα
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα καλά σου λόγια και φυσικά απαντώ μ ευχαρίστηση το ερώτημά σου.
      Τις κεραμικές επιφάνειες (π.χ το κεραμίδι) τις τρίβουμε πρώτα με γυαλόχαρτο να φύγει ό,τι υπόλειμμα απο χρώμα ή βρωμιά ,τις πλένουμε με ζεστό νερό και σαπούνι,να εξαλειφθούν τελείως οτι παραμένουν και μετά τις περνάμε gesso, primer ή ακρυλικό.
      Στη διάθεσή σου για ό,τι απορίες έχεις και μπορώ να βοηθήσω.
      Καλή συνέχεια με το decoupage,πράγματι είναι εθισμός,καλή επιτυχία στα κηροπήγιά σου.
      Θα περιμένω να μου τα δείξεις.
      Νάσαι καλά και να δημιουργείς!

      Διαγραφή
  65. Πριν αποπειραθώ να ξεκινήσω το ντεκουπάζ προσπαθώ να ενημερωθώ. Απόψε, Χαρά, μου έδωσες μεγάλη χαρά, γιατί έλυσες πολλές μου απορίες. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δε θα σε χρειαστώ.....
    Πάντα δημιουργική και δοτική να παραμείνεις, σου εύχομαι ολόψυχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία
      καλώς ήρθες στην παρέα μου!
      Μεγάλη μου τιμή να ψάχνεις να ενημερωθείς σχετικά με το ντεκουπάζ απο το ιστολόγιό μου. Ο,τι θες θάμαι στη διάθεσή σου.
      Θα σου συστήσω επίσης τα φιλικά ιστολόγια ,που έχουν ενότητα tutorial
      1.http://misirlouhandmade.blogspot.com/
      2.http://para-kelsoscooks.blogspot.com/
      3.http://decoupageaddict.blogspot.com/ όπως επίσης και
      http://decdimisaussi.blogspot.com/

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ.

      Διαγραφή
  66. με συγκινησε η αναρτηση σου η σημερινη.......γι αυτο ειμαστε ολες εδω........γι αυτο εισαστε ολες εδω.....γι αυτο μπηκα σημερα..να σας βρω γιατι την Παρασκευη θα μπω νοσοκομειο........ειπα σημερα δεν θα κανω καμια δουλεια.........θα παω να βρω τις φιλες μου........ευχαριστω το θεο που σας παρουσιασε μπροστα μου.....κουραγιο...ολα τ αντεχει ο ανθρωπος οταν τα μοιραζεται.........σε φιλω γλυκα......βρηκα πως να λαμβανω ειδοποιησεις.....οκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. τοσο κατατοπιστική ευχαριστω πολυ !!!!χαίρομαι που ανακάλυψα το blok σας !!!!!!!ευελπιστώ και σε άλλες ιδεες οδηγίες και μαθηματα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι Δεσποινα αν μπορεσα να σ εβοηθήσω,ελπίζω να καταφέρω να το ξανακάνω
      Νάσαι καλά και δημιουργική!

      Διαγραφή
  68. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Χαρα μου!!!!!!!!! Ποσο χαίρομαι που βρήκα αυτήν την ανάρτηση σου!!!!!!! Το πόσες αποριες είχα δε λέγεται!!!!! Η καλύτερη πληροφορία για μένα ηταν η κόλα uhu!!! Με τις αλλες τις ρευστές άστα.....ταλαιπωρία!!!! Να'σαι παντα καλά Χαρούλα μου και να μας δίνεις τα φώτα σου!!!!!
    Φιλια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Και η δασκάλα κ. Χαρά είναι υπέροχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...