...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Περισσότερο Φως & "Παιχνίδια" μετ επαίνων


Το πρωϊ φορούσες μόνο φως. Το 'χες ριγμένο άπλετα στους ώμους,
θάμπωνες γύρω σου ματιές, άνοιγες διάπλατους τους δρόμους.


Αργότερα σε είδα να φοράς τη θάλασσα μανδύα,
ευφραίνοντας ψυχές ημίθεους και Δία.
Τ' απόγευμα αργά έγειρες να πλαγιάσεις.


Σ έβλεπα εκεί βαθιά, στα πορφυρά να σβήνεις,
ανάβοντας λογιών φωτιές στα όνειρα της νύχτας.

                                                                                                        Φ.Α.

Στη συνέχεια η gianna με επέλεξε να εξομολογηθώ  και για να μου εκμαιεύσει περισσότερα μυστικά που χάρισε και τούτο το βραβείο.


Γιάννα σ ευχαριστώ για την προτίμηση.

7 αλήθειες λοιπόν!ανεξάντλητη είμαι πια;
1) Όταν είμαι "κάπως" ακούω μουσική (χαρούμενηηη! δε σας λέω τίποτα...) μέχρι τελικής πτώσεως (των άλλων) γιατί εγώ είμαι ήδη!

2) Είμαι ο άνθρωπος των μικρών πραγμάτων.
Περισσότερο εκπλήσσομαι, εντυπωσιάζομαι και συγκινούμαι από τις μικρές ανεπαίσθητες πράξεις παρά από τις βαρύγδουπες φράσεις και "δώρα".

3) Πρέπει να κάνω δίαιτα, αν δε θέλω να σχιστούν οι ...ραφές και να διαλυθώ εις τα εξ ων συνετέθην!

4) Λέω ειλικρινά ότι σκέπτομαι, χωρίς υπονοούμενα και χωρίς δευτεροτρίτες σκέψεις. Αν πρόκειται να πληγώσω κάποιον, σιωπώ (μεγάλη θυσία για μια πολυλογού).
Γι αυτό εμπιστευθείτε με χωρίς περαιτέρω ψαξίματα.

5) Μ αρέσει το καλόπιστο κι έξυπνο πείραγμα, ίσως είναι το ζακυνθινό μου DNA, που η μάντσια ήταν εκ των ουκ άνευ. Γι αυτό απολαμβάνω τα δικά σας και δεν παρεξηγούμαι. Αν παρεξηγόμουν θα είχε γεννηθεί ο "Παναγιωτάκης"; Απο κάτι τέτοια γνώρισα τα πιο καλά μου φιλαράκια από εδώ μέσα.

6) Δένομαι με πρόσωπα, με καταστάσεις, δεν προστατεύομαι, δεν θωρακίζομαι αφήνομαι. Ακόμα κι αν "εξαφανίζομαι" ( γιατί το τηλέφωνο μου έχει γίνει βραχνάς από την καθημερινή εργασιακή επαφή) είμαι πάντα εκεί!

7) Θέλω  ν ανανεώνομαι, με κουράζει η επανάληψη των ίδιων πραγμάτων και η στασιμότητα .
Είναι κάτι που μ απασχολεί ΚΑΙ στη δημιουργική μου καθημερινότητα.

ΚΑΙ Η ΦΩΤΕΙΝΉ με 2 άλλα βραβεία


 ήθελε να μάθει 3 πράγματα που αγαπώ

1) ΤΗ ΖΩΗ ! απίστευτα πολύ, παρ όλα τα πικρά που με κερνά κατα καιρούς, έχουν κι αυτά την αξία τους.

2) Τους αδύνατους (όχι σε κιλά. Αυτούς τους ζηλεύω) απο ανθρώπους μέχρι ζώα.

3) Ο,τι δημιουργώ, μα  πάνω απ όλα ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!


Αυτά τα ολίγα, ένα λιθαράκι ακόμα στο ψυχογράφημά μου, κι αν βγάλετε άκρη... πέστε το και σε μένα! Ισως ...φωτισθώ (αν και πέρασε των Φώτων και χαϊρι δεν είδα)

Ξέχασα να προτείνω για τη συνέχεια:
1) Βάγια
2) vefa
3) annetta
4) kaneoneira
5)rena &
ταράμ-ταράμ ταράμ!!! ΜΑΡΙΑ ΒΙΛΙΩΤΗ!

86 σχόλια :

  1. Θα προλάβω άραγε να είμαι η πρώτη;;;
    Όλα όσα είσαι, είναι όλα όσα αγαπώ εγώ σε σένα! Μα πόσα ακόμα θα μας αποκαλύψεις πια!!!
    Γέλασα τόσο με το 3ο από τα 10!!! Για'κει οδεύω κι εγώ...
    Φιλάκια πολυαγαπημένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ναι....ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!!!! ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΗ!!!! ΓΙΟΥΧΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχα γελάω με την Νάντια! Εγώ δεύτερη;;;
    Λατρεύω τις αλήθειες σου!! Ειλικρινά...
    Όσο για το κασπώ, είναι ονειρεμένο και αν το έβλεπα θα το αγόραζα!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναιιι είμαι δεύτερη!!!! χεχεχε Τρελοκομεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα ανακαλύψει πως λειτουργεί τούτο το gagdetaki αλλά σε περιποιήθηκα παρακάτω με τον παραδοσιακό τρόπο, που θα μας πεις και Τρελοκομεία!

      Διαγραφή
  5. Eυχαριστώ πάρα πολύ για την αναφορά σου καλή μου Χαρά!!
    Οπως σου είπα και στην γωνίτσα μου, χρειάζομαι λίγη βοήθεια, να καταννοήσω το πως λειτουργεί το κεφάλαιο των βραβείων!!
    Αναμένω τα φώτα σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!ΓΙΑΥΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!ΤΟ ΚΑΣΠΟ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!!!!!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟΞΕΡ ΑΝΘΟΔΕΣΜ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΕΞΑ!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΑΡΑ!
    ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΔΙΑΙΤΕΣ!!!!ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΓΙΝΑΜΕ ΟΛΕΣ.....
    ΤΟ ΚΑΣΠΩ ΣΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΝΤΥΣΕΣ!!!!!!
    ΟΙ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ. ΜΕΙΝΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΤΟ ΜΟΥΡΛΟΝΗΣΙ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το Ζακυνθινό σου ταμπεραμέντο είναι που μας αρέσει Χαρά μου!!! Γιατί τόση επισημότητα για να με αναγγείλεις;Έμαθες για την γαλαζοαίματη καταγωγή μου λοιπόν...τίποτα δεν μένει κρυφό πια! Πολύ στο παιχνίδι το έχουμε ρίξει και δουλειά τίποτα! Το πρώτο το έχω παίξει και το έχεις σχολιάσει αλλά που να θυμάσαι... εκεί στο Ιόνιο σας έχουν πάρει τα μυαλά αέρα.Όχι πως δεν το ξαναπαίζω δηλαδή άμα θέλω...θα δω τι θα κάνω.Το άλλο δεν το έχω παίξει αλλά θα το παίξω αργότερα γιατί τώρα τα 'χω παίξει γενικώς και τρέχω και δεν προλαβαίνω.Πάντως ένα πράγμα που αγαπώ σίγουρα και στο λέω από τώρα είναι το...ταράμ ταράμ...πείραγμα...Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ για την επιλογή σου (σοβαρά στο λέω... τι δεν με πιστεύεις;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφο αυτό που έφτιαξες... ιδιαίτερα ρομαντικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στο decoupage δεν πιάνεσε και το ξέρεις! Το κασπό πανέμορφο και με τη νυφική ανθεδέσμη δείχνει χάρμα. 'Οσο για τις αλήθειες σου...εγώ ένα ξέρω!είσαι πραγματικά αστείρευτη και τόσο αληθινή που δεν αφήνεις κανέναν να ξεκολλήσει από το όμορφο σπιτάκι σου και να θέλει...που δε θέλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΕ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙΤΕ…

    • Nadia Chandolia
    Μ εσένα τάπαμε τα συμφωνήσαμε… Είδες τι μου κάνεις με την ευγενή άμιλλα; Χρώστα χάρη…

    • L.
    Πειράζει μανδάμ που δεν είναι κασπώ κι είναι φωτοφόρ, ήτοι δοχείον δεχόμενο ρεσώ για διάχυση φωτός; Αν ήταν κασπώ γιατί νάγραφα «περισσότερο φως» για τις ρίζες; Επίσης μήπως αντί βραβείων να απονέμω μετάλια για αγωνες ταχύτητας; Μαρη πάτε καλά; Κι ύστερα γυρεύεις σε μένα μουρλοκομεία!
    Εχετε βαλθεί να με στείλετε αλλά δεν θα σας περάσει…


    • Βάγια - "Δια Χειρός"
    Με σένα θ ασχοληθώ προσωπικά και ιδιαιτέρως…


    • foufoula89
    Κι εγω σας ΑΓΑΠΩΩΩ!!! Όσο για το «κασπώ» που σε παραπλάνησε η L.ou(!) είναι φωτοφόρ,για την ανθοδέσμη δεν μου τόχει πει κανείς 27 χρονια τώρα. Λες να…;

    • Effie's Sweet Home Designs
    Το παιδί το πέτυχες φιλενάδα, το λιοντάρι…το βρίσκεις όταν θες να επιβιώσεις. Κι εγω δεν ήξερα ότι έκρυβα τέτοιες δυνάμεις μέσα μου, εύχομαι σε κανέναν να μη χρειασθεί να τις ανακαλύψει. Το μουρλονήσι σε χαιρετά αν και το μουρλοκομείο είναι εδώ μέσα! Φιλάκιααααααααα θα τα πούμε

    • MARIA VILLIOTI
    Δεν αναγγέλουν ως απλό θνητό ένα μεγάλο καλλιτέχνη (και αυτό δεν το λέω ουτε για φιλοφρόνηση ούτε από υποχρέωση) ο Πίνακας μου έκλεψε την καρδιά και ήθελα νάχει καλό πουσάρισμα. Ακόμα και αν δεν είχα δει άλλα έργα σου ΜΟΝΟ γι αυτόν θα σε λάτρευα. Αυτά για την επιλογή
    Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίση σου, τι θα παίξεις, ΑΝ θα παίξεις και το πότε. Ούτε εγω τα κάνω αυθημερόν, Οσο αν σε πιστεύω…

    • Mariela
    Ευχαριστω Μαριέλα μου χαίρομαι που σάρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. * EVAGELIA VRETTOU
    Αααα, γλυκειά μου -ΤΑ!!!
    να ξέρεις οτι κι εγω σας αγαπώ και σας θαυμάζω γι αυτά που κάνετε και τα κάνετε ΜΑΖΙ,κι αυτό είναι το σημαντικό!
    Τελικά με σένα ανακαλύπτω οτι δικό μου ήταν το λάθος που σας μπέρδεψε. Βάζοντας την ανθοδέσμη για ντεκόρ δείχνει κασπώ κι όχι φωτοφόρ.
    Δεν πειράζει.
    Ετσι είναι αν έτσι νομίζετε.Φιλιά πολλά Χ2 καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφη ανάρτηση. Συμφωνούμε στα περισσότερα... Μόνο που εγώ είμαι χοντρή εκ πεποιθήσεως... χαχαχαχαχα!!! Πλάκα κάνω... Βρες δίαιτα καλή και θα την κάνουμε όλες μαζί. Θα αναρτούμε την κατασκευή μας και από κάτω καρτελάκι "-0,8 κιλά"!!!! Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα θάχε!
      Μιά φορά είχαμε σκεφτεί κάτι ανάλογο με την Μισιρλού...
      Ομαδική δίαιτα,σαν ομαδική αυτοκτονία μου ακούγεται,σαν αυτές που κάνουν οι αιρετικές ομάδες "πιστών"!
      Οι μουτζαχεντίν της δίαιτας του διαδικτύου θα γίνουμε!!!χαχαχαχα δεν μου ακούγεται κακόόόό....
      Φιλάκιαααααα

      Διαγραφή
  14. Γεια σου Χαρούλα μου,με τις υπέροχες κατασκευές και το λατρεμένο χιούμορ σου!
    Σε συγχαίρω για το βραβείο σου και σου εύχομαι υγεία, δημιουργικότητα και προσωπική ευτυχία στην νέα χρονιά!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μουυυυ
      με κάνεις και κοκκινίζω. Είμαι ευαισθητούλι τι να κάνουμες
      Σ ευχαριστώ καρδιά μου και σου εύχομαι και σένα Υγεία και Χαρά να μας ταξιδεύεις όπως μόνο εσύ ξέρεις!!!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  15. ουπς!!! τώρα το είδα!!! (στη ζούλα στο γραφείο!!) και τώρα τι κάνουνε??? (που είσαι καλέ misirlou??, που μ' άφησες την έρημη και σκοτεινή να κολυμπάω μόνη μου στα βαθειά??) οκ μάλλον σαν το top 10, θα πρέπει να το κάνω!!! (θα κάψω καμιά φλάντζα από την πολύ εξυπνάδα!!!)
    Ευχαριστώ Χαρά μου για την επιλογή, θα ανταποκριθώ μέσα στο σ/κ.
    Τέλειο το έκανες το φωτοφορ/κασπω/ρεσοδοχείο. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, χαίρομαι που βρήκα ομοϊδεάτη (για το γραφείο ομιλώ)
      Τι τη θες τη Μισιρλού καλέ;πού είδες το δύσκολο;αφού έχεις ξαναπαίξει.
      Μην μου την εξοντώσεις κιόλας,και τι θα γίνω χωρίς...βαρβάρους;χαχχααα
      Μπράβο εσυ τα περιέλαβες όλα και ξένοιασες, κι άσε με εμένα με τη Σωσώ να με επιπλήτει οτι σας μπερδεύω.
      Φιλάκιαααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  16. Βάζεις την ανθοδέσμη σου αντάμα με το ρεσοδοχείο- που λέει και η Αννέττα- και το αιθεροβάμον κοινό σου την περνάει για κασπώ. Και γιατί είναι αιθεροβάμον το κοινό σου; Επειδή του πετάς κάποιους στίχους του Φ.Α και το ....απογειώνεις.Και μετά το διορθώνεις και από πάνω ( το κοινό σου).Προσγειώσου κορίτσι μου, προσγειώσου.Που έχεις το μυαλό σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι μην προσγειωθώ ανώμαλα και τ αποφεύγω, έχουμε κι ένα εκτόπισμα που κινδυνεύει να με κάνει ...γομαρίτσα, θες νάχουμε άλλα;
      Ασε με να πετάω και ν απογειώνω και το κοινό μου,στις δύσκολες μέρες που ζούμε χρειαζόμαστε τα πετάγματα ν αναπνέουμε ελεύθερα.
      Φταίω, το παραδέχθηκα δημοσίως, ο,τι έγινε έγινε!
      Ρεσοδοχείον λοιπόν (ευτυχώς που δε τόπε αλλιώς)

      Διαγραφή
  17. Muy bonita y con sentido del humor tu entrada.
    Besitos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ ευαίσθητο Χαρουλάκι μας!! Σ΄αγαπώ για όλα αυτά που είσαι και δείχνεις....δε θα πω πιο πολλά για να μην έχω κανένα διπλωματικό επεισόδιο με τον Παναγιωτάκη σου.....τι με περιμένει από εβδομάδα....μέχρι τώρα καλά τη σκαπούλαρα λόγω γρίπης!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δύο μέτρα γυναικάρα (ΚΑΙ με τα κόκκινα) να φοβάσαι ένα petit (sic)άνθρωπο;Oσο για το τι σε περιμένει απο βδομάδα απο μέρες τροχάει τα μαχαίρια,τις μπάλες ήθελα να πω γυαλίζει. Δεν σε βλέπω να ισορροπείς καημένο μου...
      Την αγάπη μου και περαστικούλια

      Διαγραφή
  19. Τι γλυκειά ανάρτηση!!! Η κατασκευή σου είναι απίθανη!Καλό σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ άρεσε Κική μου, νάσαι καλά κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Επίσης και για σένα καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  20. Άνθρωπος ωραίος είσαι Χαρά μου!

    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπααα! βγάλαμε το καπελάκι νάρθουμε να τα πούμε επίσημα Δημητράκη;
      Προτιμούσα το μυστήριο του κατεβασμένου μπορ (αν μου πέφτει λόγος,που δε νομίζω και δικαίως)
      Μωρέ παλιοχαρακτήρας είμαι, όπως είπε και μία κοινή μας φίλη,αλλά χρώστα χάρη που μ έχουν "λειάνει" κάτι σαν αυτά που γράφεις εσύ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ πάντως ΠΟΛΥ.

      Διαγραφή
  21. ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ,Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ,ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΟΥ ,Ο ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ, Η ΠΑΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΚΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΟΝΤΡΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙΡΑΖΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ , ΖΕΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πές τα βρε Νάσια μου μπας και σ ακούσουν κάποιες ζηλιάρες(μία δηλαδή) παραπάνω,που όλο θέλει να με προσγειώνει.
      Κι εγω δεν θάχα κανένα πρόβλημα με τα κιλά αν δεν είχα πρόβλημα ραμμάτων(χειρουργικών)και φυσικά δικής προσωπικής αισθητικής.
      Αλλωστε πού καιροί τώρα γι ανανέωση γκαρνταρόμπας!
      Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, όλα δεκτά, ακόμα και οταν μου κρούεις τον κώδωνα του κινδύνου!χαχαχαχα
      Φιλιάκια Καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Χαρά μου,που με σκέφτηκες και με τίμησες με όλα αυτά τα βραβεία!!!!!
      Τα παίρνω με μεγάλη μου Χαρά!!!
      Κάτι παρόμοιο με τα μυστικά μου το είχα ξαναπαίξει πριν μερικές μέρες,οπότε δεν θα τα ξαναγράψω για να μη σας κουράσω μιλώντας σας,
      συνέχεια για τον εαυτό μου.
      Φιλάκια πολλά,καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
    3. Αν μας κουράσεις εσύ, τότε τι να πω εγω που αυτοαναλύομαι συνεχώς κι ακαταπαύστως; Κι εγω απορώ πόσο βάθος έχω!Απύθμενο!!!
      Οποτε θέλεις και όπως θέλεις ανταποκρίνεσαι,σε σένα επαφίεται χωρίς ζόρια.
      Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  22. Όμορφη, γλυκειά, ευαίσθητη...η ανάρτηση, εννοώ (μην παίρνεις θάρρος, παλιοχαρακτήρα..)!! Και η κατασκευή, επίσης. Πειράζει που σ΄αγαπάω ΠΟΛΥ-εσένα και ό,τι προέρχεται από ΄σένα????
    Υ.Γ. Μη νομίσεις ότι δεν πρόσεξα, πως με.."δίνεις" στεγνά σε παραπάνω σχόλιό σου (ναι..ναι! για την απάντηση στο Δημήτρη λέω), αλλά έχε χάρη που σου έχω αδυναμία τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μην πεις καλή κουβέντα αμέσως να την πάρεις πίσω...λαθραναγνώστη!
      Τι δουλειά έχεις παιδί μου να διαβάζεις τις ξένες απαντήσεις; άλλη Σωσώ μας βρήκε!Δε χορταίνετε με τις δικές σας και βάζετε συμπλήρωμα και απο των άλλων,αχόρταγες!
      Και ύστερα στεγνή βρεγμένη δε σε δίνω πουθενά μόνη σου αποκαλύπτεσαι,
      αλλά έχε χάρη...έτσι την πάταγα πάντα, αλλά μυαλό δεν έβαλα ποτέ!

      Διαγραφή
  23. ΧΑΡΑ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΑΝΘΟΔΕΣΜΗ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΝΥΦΙΚΗ ΟΤΑΝ ΜΑΡΑΘΗΚΕ ,ΑΠΟ ΟΡΧΙΔΕΕΣ ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΣΠΩ! ΑΧ! ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΗ!!!!!!!! ΒΑΛΕ ΜΑΣ ΤΟ ΚΕΡΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΦΩΤΟΦΟΡ ΠΩΣ ΦΩΤΙΖΕΙ!!!!!! ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΠΟΡΣΕΛΑΝΗ ΔΙΑΦΑΝΗ ΑΠΙΘΑΝΗ! ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΚΑΙ ΠΙΑΤΑΚΙ. ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ Η ΞΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΣΠΑΣΕ ΑΘΕΛΑ ΤΗΣ...ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ τέκνον Βρούτεεε;;;
      Εκανα ένα λάθος, σκοτώστε με!
      Να πω τώρα εγω καλά που έκανε η ξαδελφούλα που σου έσπασε την διάφανη πορσελάνη;εεεεεεεεεεεεεεε; δεν το λέω γιατί δεν είμαι κακός άνθρωπος
      βαράτε όλοι μαζί!

      Διαγραφή
  24. Αχ, Χαρά μου, τι θα σε κάνω εγώ με τα όμορφά σου !! Απίστευτη προσωπικότητα, γλυκειά και ζεστή όπως πάντα, αστείρευτη, ευαίσθητη (να πω και άλλα;;)!Να'σαι πάντα καλά! Να' χεις ενα γλυκό Σ/Κ! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιά όμορφά μου καλέ, μιλάς εσύ με την οπτασία που είχα ανοίξει ένα στόμα ναααααα!
      Ενα...δοχείον (τούχουν δώσει τόσα ονόματα!) τέλος πάντων έφτιαξα κι εγω όταν τελείωσε απο μέσα το κερί, κάτι τρέχει στα γύφτικα!
      Οσο για την απίστευτη προσωπικότητα,έκανε τέτοια επιτυχία ο Θεός που μετά απο μένα έσπασε το καλούπι!
      Και σε σένα γλυκειά μου καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα Χαρά μου,γυρίσαμε κι ήρθα να δω τα καλούδια σας!
    Πολύ ομορφο και άκρως ρομαντικό το φωτοφόρ-που-θα-μπορούσε-να-είναι-κασπό!!
    Καλά τη νυφική ανθοδέση την έχεις ακόμα βρε θηρίο; Η δική μου τρια χρονάκια κρατησε και στη μετακόμιση διελύθη,πάντως κρατώ ένα "τριαντάφυλλο" απο κείνη τη μερα και το προσέχω σαν τα μάτια μου...
    ...και ελπίζω να μη μου γίνει σαν το πετρινο τριαντάφυλλο,το τσέχικο, που έχεις εσυ εκει δίπλα!
    Παντως συμφωνώ με τις προλαλήσασες, έπρεπε να μας το δείξεις κι αναμμένο σε μια νυχτερινή λήψη!
    Φιλιάάάά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τηνα κι ας άργησε να σιγοντάρει τις προλαλήσασες!
      Αχχχχ και τις προάλλες είπα άλλη "Αλέκσηηη",μωρέ όλες δικηγόροι του διαβόλου είστε, κόμμα της Σωσούς!
      Οσο για το... τριαντάφυλλο, εύχομαι νάναι αμάραντο,να το καμαρώνεις κάθε μέρα, διότι όπως είδες τα δικά μου τη φθορά του χρονου δεν την απέφυγαν.
      Και για ναχεις εκπαιδευτεί στα ...τριαντάφυλλα γνώρισες και το Τσέχικο,μωρέ Μπράβοοο!!!

      Διαγραφή
  26. Ξεχασα να πω για τις αλήθειες σου.
    Εκτός του ότι είναι πολύ αληθινές κι από καρδιάς γραμμένες, είναι μικρά κομματάκια που συμπληρώνουν την εικόνα της φίλης που αγαπάμε!!
    Κι άλλα φιλάκιαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε νομίζω οτι είμαι εγω το φαινόμενο, διότι απο τα ψυχογραφήματα που κυκλοφορούν διαπιστώνω καθημερινά το αλάθητο του ενστίκτου μου...
      Οπότε γι αυτό τα αισθήματα είναι αμοιβαία. Φιλάκια εις την νιοστή!

      Διαγραφή
  27. Σε έχω πεθυμήσει και μου λείπεις τουλάχιστον σε απολαμβάνω έστω και έτσι...έχεις την αγάπη μου!!!όσο για το φωτοφόρ είναι πολύ όμορφο!!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω υπομένω μέχρι το καλοκαίρι...δε μπορεί...θ αντέξετε μακράν του Αγαλά; θα τα πούμε μαζεμένα τότε!
      Φιλιά πολλά αγαπημένη

      Διαγραφή
  28. Απαντήσεις
    1. Φωτίζεται το φως της ζωής...η ΧΑΡΑ της ζωής;;;;

      Διαγραφή
    2. Μωρέ είναι κάτι μαύρες στιγμές...αλλά ευτυχώς όταν ξαστερώνει, ξεχνιούνται όλα!
      Φιλάκια γλύκααα

      Διαγραφή
  29. Χαρά μου,
    1) Στο ψυχογράφημα δεν εβγαλα ακρη. Τα Φώτα δεν με φώτισαν ούτε καν ο μεγάλος αγιασμός δεν βοήθησε!
    Ολα όσα είσαι, εμένα μου φτάνουν για να καταλάβω ότι είσαι ότι και εγώ!
    2)Το gagdetaki το ζήλεψα, θα το βρω και εγώ αν και μου είναι δύσκολο να απαντώ.Μπερδεύομαι, απορώ πως τα καταφέρνετε.
    3)Δίαιτα? Εφη γράψε τις δίαιτες να δούμε τι θα γίνει. Εμένα οι ραφές σχίστηκαν. Φαντάσου η Misirlou δεν με αφήνει να κάτσω πάνω στην μπάλλα.....
    4)Φωτοφόρ...μόνο εσύ θα μπορούσες να πεις το ρεσώ έτσι. Εχει δίκιο η κόρη μου που μου λέει να γίνω Χαρά στο γράψιμο.
    5)Μπετούλα μου περαστικά σου!!! Δεν μπορώ να μπω στο blog σου.Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτές τις ημέρες ο blogger μου επιλέγει εκείνος που θα μπω.
    6)Είσαι η μοναδική που γράφω κατεβατά, αν και δεν φημίζομαι για την συγγραφή μου. Παρασύρομαι όμως.......
    Χαρά μου, καλό Σαββατοκύριακο κοριτσάκι μου και Φιλάκια γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου
      1)Αν περίμενες να καταλάβεις απο το ψυχογράφημα...εγω τόσα χρόνια παλεύω να με καταλάβω και δενννν, δεν σε παρεξηγώ, μου αρκεί η τελική Γνωμάτευση!Μοιάζουμε!!!
      2)δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα,εμφανίζεται κάτω απο κάθε σχόλιο ως "απάντηση" πατάς, γράφεις και δημοσιεύεις. Μπερδευτικό σαν εικόνα είναι πράγματι και στο τέλος θα φτάσουν και100 fake σχόλια !
      3)Το πόσο γέλασα εδώώώ!!! γιατί η κακίστρω φοβάται μη της χαλάσεις τη μπάλα, η τσιγκούνα; να σου δημιουργήσει ψυχικά τραύματα;Θα την επιπλήξω.
      4)μα το ρεσώ είναι ρεσώ.Αυτό που δέχεται το ρεσώ λέγεται φωτοφόρ και μάλιστα για να μην κάνω τον φωτεινό παντογνώστη το είχα ακούσει πριν χρονια που πρωτοβγήκαν στην αγορά σε κατάστημα του είδους. Όσο για την κόρη σου πρέπει να την γνωρίσω, οφείλω να την ευχαριστήσω.
      5) θα το διαβιβάσω στη Μπέττυ αυτό
      6) Μ αρέσεις να παρασύρεσαι, εδώ μέσα είναι σαν στο σπίτι σας κι αν σας αρέσει ν ανέβετε πάνω στους καναπέδες και να χοροπηδάτε κι αυτό το ενθαρρύνω και συμμετέχω.Κοινώς, Λογοκρισία γιοκ, σε τίποτα!
      Χαρά μου να τα διαβάζω και ν απαντώ.
      Φιλάκια πολλά και ζεστά, για ένα απολαυστικό Σ/Κ

      Διαγραφή
  30. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τα άλλαξα όλα(κι ακόμη προκοπή δεν είδα) =τα έχασα όλα, διευθύνσεις ιστολογίων,τις αναρτήσεις σας(τι αμαρτίες πληρώνω η... αθωωτάτη;;;).....καλά που μπήκα να σου πάρω την αντρέσα και είδα το φρέσκο φωτοφόρ(σήμερα το άκουσα για πρώτη φορά), μαζί με το παμπάλαιο, την ανθοδέσμη λέω.
    Τη δική μου δεν την χάρηκα. Μόλις γυρίσαμε να αλλάξουμε και μετά από αλαλαγμό του πλήθους κάτω από το σπίτι μου, ανέβηκα στο μπαλκόνι σαν άλλη Ιουλιέτα και την πέταξα.Την άλλη μέρα τα ίδια βρομόπαιδα, που τώρα κοντεύουν βρωμόγεροι απαιτούσαν να δουν το..... σεντόνι! χαχαχαχ

    Ζεστή αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλά μ έστειλες αδιάβαστη μόλις είδα το κατεβατό των ακαταλαβίστικων...
    έπαθαααα!Αθωωτάτηηηη,χαχαχαχαααααααααααααααααα
    Μαρή παμπάλαιο η νυφική ανθοδέσμη;θα νομίζουν οτι είμαι καμιά προπολεμικιά.
    Σιγά μην την πέταγα,εμ εσύ είχες παντρευτεί τον Μπάμπη,όχι αστεία,να μην ένοιωθες Ιουλιέτα;εγω είχα περάσει τα 40κύματα,όσο για σεντόνι ούτε λόγος, δεν είμασταν και Βόλος!
    ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕ Η ΠΑΛΙΑ ΚΑΛΗ ΒΙΟΛΕΤΑ!!!!Ολεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε που λέει μία ψυχή
    Κέντα τώρα!Φιλιά πολλάαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο τον ενθουσιαμό μου ξέχασα.
      Αν θες διευθύνσεις μαζεμένες και μισοταξινομημένες μπες στο "ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ" (πλάι δεξιά) και θα τα βρεις χωρίς να παιδεύεσαι
      Φιλάκια και πάλι

      Διαγραφή
    2. Δεν σας.... εννόησα μανδάμ... προς τι το χάχανο για το αθωωτάτη;;;¨ Πάντως για τον Μπάμπη έχω παίξει μπουνιές με την Κέιτ....την Μίντλετον ντε! Φτυσμένο τον είχε τον πρίγκηπα.Αλλά το πρόλαβα το... κελεπούρι!!!
      Όσο για όποιον κακοήθη σου πει πως είσαι "σαν την Πελοπόννησο" να τον στείλεις να του πω πως είσαι πιο φρέσκια από αυγό ημέρας.(Δεν θα πω τίποτε για τις πλαστικές και τα BOTOX που κάνεις κάθε τρίμηνο... Ορκίζομαι!)αχαχαχ
      Με γλίτωσες από πολύ κόπο, να ξέρεις....

      Διαγραφή
    3. Αν είσαι εσύ αθωωτάτη, τότε εγω είμαι... η Πελοπόννησος!να τα πεις εκεί που δε σε ξέρουν...αμαρτία, ε αμαρτία, και πρόσεξε μην μ εξωθείς στα άκρα και σπάσω τ αυγά και σε κάνω ομελέτα, λυσσάξατε πια όλες να με δείτε με ρυτίδες.
      Επειδή σε γλύτωσα απο τον κόπο μου τα εξαργυρώνεις ετσι,ε; Φτού σου! να σε χαίρομαι

      Διαγραφή
  33. Κάθε που μας κοινοποιείς τις αλήθειες σου,έρχεσαι όλο και πιο κοντά μας!!!
    Λίγο ακόμα και θα γίνεις μέλος της οικογενείας μου!!!!Και δεν με ξεγέλασε ποτέ το ένστικτό μου!!!
    Το φλοράλ φωτοφόρ (ελληνικότατη σύνθετη λέξη ,φώς+ φέρω )ή κασπώ ,δεν έχει τόση σημασία μου , έγινε πολύ όμορφο και ρομαντικό,για να δεχτεί το κειμήλιο αγάπης!!!!Φιλάκι σβουριχτό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είπα και παραπάνω (εχω χάσει πού) οτι κι εγω απ αυτά που διαβάζω στα δικά σας διαπιστώνω οτι οχι τυχαία ήρθα κοντά σας. Οσο για το ένστικτο με ξεγέλασε,αλλά σε άντρες! χαχαχα
      Μπράβο ρε Χρυσάνθη, χρυσόστομη και ετυμόλογη!που κόντεψαν να με βγάλουν (που μ έβγαλαν δηλ.) τρελή εδω μέσα.Αυτη είναι η ετυμολογία της λέξης!αλλά πού να ξέρουν τα νειάτα απ αυτά...
      Φιλάκια σβουρηχτά ομοίως.

      Διαγραφή
  34. Πέρασα ν’αφήσω κι εγώ τις ευχές μου για ένα ευτυχισμένο 2012,
    με αγάπη, χαρά και υγεία !!!

    Διαβάζω τα διάφορα σχόλια και έχω σκάσει στα γέλια.... Καλά το είπες photophore Χαρούλα μου και φυσικά, όπως λέει η Χρυσάνθη, είναι ελληνικότατη λέξη (φωτοφόρος). Στην Γαλλία άν ζητήσεις ένα ρεσώ (réchaud) θα σου πουλήσουν ένα ....καμινέτο και για να το λειτουργήσεις θα χρειαστεί να αγοράσεις κεράκια για ρεσώ... χαχαχά !! Νομίζω ότι μόνο στην Ελλάδα τα κεράκια ονομάστηκαν ρεσώ.....ή ‘κεράκια για ρεσώ’ το οποίο όμως δε είναι καμινέτο αλλά γυάλινο δοχείο για κεράκι, ή μήπως κάνω λάθος ??? Ουφ, μπερδεύτηκα !!
    Το φωτοφόρ λοιπόν είναι υπέροχο, ή μάλλον το όμορφο μοτίφ που διάλεξες και ο τρόπος που το τοποθέτησες το έκανε υπέροχο. ΄Οσο για την νυφική ανθοδέσμη με τις ορχιδέες, κι εγώ την έχω την δική μου, και είναι και πολύ... αρχαιότερη...και τόσα χρόνια κλεισμένη σ’ένα κουτί, πάντα ήθελα να βρώ τρόπο να την στολίσω...λες να την βγάλω τώρα ή θα γίνει θρύψαλα? Καλό ξημέρωμα......!!!! και καλό Σαββατοκύριακο ! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμμμμ, τώρα δέσαμε! Η ελληνική με την γαλλική κουλτούρα ομού απεφάνθησαν οτι έχω δίκιο. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
      Μη βγάλετε νυφικές ανθοδέσμες γιατί είδατε,δίνουμε ιδέες στη Ρένα (Χριστοδούλου) και δε μας βλέπω να ξεμπλέκουμε απο προ(σ)κλήσεις, δε θα σταυρώσουμε ανάρτηση δικιά μας!
      Μαριαννάκι παρότι δεν μ αρέσουν ούτε τ αποξηραμένα ούτε τα πλαστικά λουλούδια, αυτή την κράτησα (μικρό ροζ τριανταφυλλάκι-αλλοίμονο!_ κι ορχιδέα) δεν την έβαλα ποτέ πουθενά αλλού απο την κρυσταλιέρα μου. Εκεί ξεράθηκε εκεί παραμένει, τώρα αν εσύ την βγάλεις ξαφνικά... δεν ξέρω.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  35. Αγώνες δρόμου βέβαια, με τόσα σχόλια που δέχεσαι είναι ρεκόρ να γράψεις δεύτερος!!!
    Όσο για το φωτοφόρ τι να κάνω; Με μπέρδεψε η νυφική σου ανθεδέσμη...
    Χαρά μου ποια σε είπε γιαγιάκα, η αδερφή μου;; χαχαχα χίλιες φορές τρελοκομείο λοιπόν!! Μαζί μας πάντα, γιατί αν πρόσεξες το έγραψα στον πληθυντικό!!
    Χαρά της ζωής σε φραουλοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα λοιπόν να σε στεφανώσω Ολυμπιονίκη μου!
      Βρε εγω σας αγαπώ και σας καλοδέχομαι και μετά απο μέρες σε περασμένη ανάρτηση νάρθετε!!!ναι το αχρηστο στην προηγούμενη(με τη Μισιρλού) της θυμίσαμε γιαγιάκες λέει, είδα κι έπαθα να την πάρω απο τα χέρια της Μισιρλούς... Πέστε με όπως γουστάρετε, μόλις με γνωρίσετε θα καταρριφθούν όλες οι αμφιβολίες σας και θα λάμψει η αλήθεια!χαχαχαχα
      Γουστάρω τρελλά και τα σχόλιά σας και τα φραουλοφιλιά σου (δεν είναι απο το frau;δεν ξέρω γερμανικά δικαιολόγησέ με) και ανταποδίδω.
      Εκείνο το ταξίδι χθεεεςςς με συντρόφεψε στα όνειρά μου.ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!

      Διαγραφή
  36. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΑ , ΕΣΚΑΣΑ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ!!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΣΠΩ ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ, ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΟΙ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΣΕΣ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΑΝ!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΘΟΔΕΣΜΗ ΣΟΥ, ΕΓΩ ΟΧΙ!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΝΥΦΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ;
    ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΜΗ ΒΑΡΑΣ, ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ!!!!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΙΔΕΑ!!!!!!!!!!
    ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟ DECOUPAGE ΤΑ ΠΑΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ, ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΑΝΤΑ ΦΕΥΓΩ , ΠΑΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΩ!!!!!!
    ΕΣΥ , ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΈΛΑ, ΓΈΛΑ ΑΛΛΆ ΜΗ ΒΆΖΕΙΣ "ΚΑΚΟ" ΜΕ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ.
      ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ,ΑΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ (ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΛΑΩ) Θ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑΜΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΗΝ ΤΣΙΤΑ.
      ΕΛΕΟΣ!Σαν τα γαλόπουλα με το καλάμι μας έχεις.
      Φιλιά σαββατιάτικα!

      Διαγραφή
    2. ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΣΑΣ ΧΑΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΤΣΙΤΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!!!!!!
      ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΘΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Καλημερα Χαρουλινι μου!!!!Ελα να σκισουμε μαζι τις ραφες μας χαχαχαχα!!!!
    Σε θελω ζουμερη,δημιουργικη και παντα ρομαντικη !!!Ατιθαση ντεκουπατζου μου εκανες και παλι μια θαυμασια αναρτηση!O παναγιωτακη σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...κι όχι τίποτα άλλο πόνεσα ανεπανόρθωτα και την... άάάλλη. Αααχ θα πέσει στα βαριά εξ αιτίας μου.

      Διαγραφή
  38. Ηρθα αλλά απουσίαζες, πού σουρτουκεύεις; κι ύστερα λες για μένα...
    Ζουμερή είμαι, δημιουργική γίνομαι, ρομαντική πάντα!
    η ζαργάνα σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η αίσθηση που είχα από την αρχή παραμένει μετά την κατάθεση ψυχής!
    Ολο και πιο κοντά στο "μοντέλο" που λατρεύω!
    Χειρίστρια του λόγου....
    Επιδέξια στις κατασκευές τις ζηλεμένες.......

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά Αντιγονάκι μου το συμπέρασμα είναι οτι οι αισθήσεις μας δε λαθεύουν (ισχύει αμφίδρομα)
      Πολλά φιλιά κι απο μένα

      Διαγραφή
  40. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΦΩΤΟΦΟΡ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!!ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΟΔΕΣΜΗ!!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι σκέφτηκα κι εγω να το δέσω και κατάντησε ...ανδοδοχείο!
      Καλό Σ/Κ και σε σένα φιλάκιααα

      Διαγραφή
  41. Χριστός και Παναγία.... μια ώρα διαβάζω... τι γίνεται σ' αυτό το σπίτι καλέ;;;;;;; Πού έπεσα, Βαγγελίστρα μου!!!!!!
    Σ' αγαπάμε και σε θέλουμε... και μετά από κάτι τέτοιες αναρτήσεις, ακόμα πιο πολύ!!! Χαρούλα μου γλυκιά, το φωτοφόρ - άντε, τόμαθα κι' εγώ - φανταστικό, είσαι, μωρέ, σ' αυτά ΘΕΑ!!!! Από νυφική ανθοδέσμη, εγώ δεεεεεεεε! Χι χι χι... γλυτώνω και τη μελλοντική πρό(σ)κληση της Ρένας, στην τσίτα είμαι κι' εγώ με το συρτάρι που ακόμα δε βρήκα... Θα βγω να διαμαρτυρηθώ με πλακάτ!!!!
    Αλλά είμαι μεγαλόψυχη... την αγαπώ κι' ας με παιδεύει!!
    Φιλούρες τρελές, καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι κακόφημο καλέ το σπίτι να φοβάσαι πού έπεσες,απλά είδαν φως και μπήκαν...για να τα κάνουν μαντάρα, ως συνήθως!χαχαχα
      Σ ευχαριστώ για το φωτοφόρ, όσο για το πλακάτ γράψε και για μένα μπορεί στα 2 να μας κάνουν και ένα δώρο!!!
      Φιλούρες ομοίωςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

      Διαγραφή
  42. MNuy bonita, me encantan las rosas.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλή σου μέρα!Τρία βραβειάκια για μένα!Τι πιο ωραίο για να ξεκινήσει η μέρα μου.Σ'ευχαριστώ πάαααρα πολύ!Το παιχνιδάκι το έχω κάνει καιρό πριν αλλά τα βραβειάκια σου θα πάρουν τη θέση που πρέπει!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αν μπόρεσα να σου φτιάξω τη μέρα.
      Κάνε όπως εσύ κρίνεις.
      Καλή εβδομάδα σου ευχομαι. Φιλιά

      Διαγραφή
  44. Δεν βρήκα ΚΑΤΙ διαφορετικό από ότι πιστεύω εγώ..σαν να διάβαζα δικές μου απαντήσεις..φιλάκια Αχτιδένια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα Αχτίδα μου αν δεν ταιριάζαμε δε θα συμπεθεριάζαμε, έτσι δε λέει ο Λαός,κάτι ξέρει περισσότερο!
      Φιλάκια Χαράς!!!

      Διαγραφή
  45. Υπεροχη, τιποτα αλλο.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Νάσαι καλά Κατερινάκι μου, Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κι εγω ΠΑΝΤΑ!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χαρα μου, αναρτηση και σχολια να διαβάσει κανεις, δεν χρειαζετε τιποτα αλλο!
    Σου εχω πει χίλιες φορες οτι εισαι τέλεια!!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειος μόνο ο Θεός Μαριαννάκι, εγω και ατελής και αμαρτωλή.
      Σ ευχαριστώ πάντως θερμά για την καλή γνώμη που έχεις για μένα.
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  48. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τέλειο! Keep up the good work!
    mamafromgreece

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Ελληνίδα Μάνα!
      Προσπαθώ και θα προσπαθώ να είμαι αξιοπρόσεκτη.

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...