...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Παραμυθιάζεστε;;;

Γιατί όχι;

Μια Περιπέτεια λοιπόν στη Νεραϊδοχώρα, με ξωτικά και μανιτάρια
Η Μέι, η Φέι, τα ξωτικά Πίξι και ο κλέφτης των ορυχείων.



Εκείνη τη μέρα του Ιουνίου που η δύναμη του ήλιου βρισκόταν στο ζενίθ της, στον νεραϊδένιο δακτύλιο δεξιά της τρίτης βελανιδιάς , γινόταν γλέντι τρικούβερτο.
Τα ξωτικά και οι νεράιδες των λουλουδιών είχαν την ετήσια γιορτή τους για να τιμήσουν το πνεύμα της πρασινάδας και τον ερχομό του καλοκαιριού μετά τον ζοφερό χειμώνα.
Όλα σχεδόν τα πλάσματα του νεραϊδόκοσμου, απεχθάνονται αυτή την κρύα εποχή και λατρεύουν το ζεστό καλοκαίρι!




Έτσι λοιπόν, όλο χαρά και κέφι, τα μέλη του μικρού αυτού λαού, έτρεχαν εδώ κι εκεί με τα μικρά τους ποδαράκια, φώναζαν με τις τσιριχτές τους φωνούλες, έτρωγαν, έπιναν και χόρευαν.
Μάλιστα, οι αγγελικές νεράιδες είχαν στήσει ένα μαγευτικό χορό στον αέρα ενώ οι νεράιδες των λουλουδιών πάνω σε μία ζωηρόχρωμη καμπανούλα που λύγιζε από το φύσημα του δροσερού καλοκαιρινού αέρα , έκαναν τα δικά τους χορευτικά. Στην παρέα τους είχαν προστεθεί και κάμποσες ζωηρές μελισσούλες που τόσο αγαπούν τις νεράιδες μιας και τις βοηθούν τόσο στην αδιάκοπη δουλειά τους.
Πάνω στην καταπράσινη χλόη ήταν αραδιασμένες κάθε λογής νεραϊδολιχουδιές, όπως γάλα αρωματισμένο με φύλλα μέντας,λεπτό κέικ , ζελέ σουρβιάς και νέκταρ, που περίμεναν να γεμίσουν τα μικροσκοπικά στομαχάκια.




Τα πειραχτήρια ξωτικά Πίξι, έτρεχαν ολόγυρα από τον κύκλο των μανιταριών


Aquarelle by Hara
 που σχημάτιζαν τον δακτύλιο, πάνω στα μικρά χρωματιστά πόνι τους , τραγουδώντας και αρπάζοντας όλο και κάποιο κομμάτι κέικ για να φάνε.

Μάλιστα - προς μεγάλη τους τιμή- στη γιορτή παραβρισκόταν και ο διάσημος μουσικός Στρέμκαλ. Με τις μαγευτικές μελωδίες του θαυμαστού του οργάνου που έμοιαζε με βιολί, έκανε τους πάντες να μην σταματούν στιγμή τον ξέφρενο χορό τους.
Όλα λοιπόν έδειχναν να κυλούν ήρεμα και χαρούμενα σε αυτή την απόμερη γωνιά του νεραϊδοδάσους.




Όμως, μερικά μέτρα πιο μακριά, έρχονταν κάποιοι που σε λίγο θα διέκοπταν αυτή την μαγική ευθυμία. Ήταν οι νάνοι Κόμπολντ! Μια μικρή ομάδα πέντε νάνων που με ολοένα και πιο γοργά βήματα έρχονταν στο γλέντι.
Μα... στα πρόσωπα τους δεν υπήρχε η χαρά κάποιου που πάει σε μια γιορτή.
Αντίθετα μια άγρια έκφραση στόλιζε το κοκκινωπό πρόσωπο τους και πολλά γκρίζα μικρά συννεφάκια θυμού τους περικύκλωναν.Στην πρώτη βελανιδιά που συνάντησαν , κοντοστάθηκαν λίγο, κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και προχώρησαν με πιο αποφασιστικό βήμα.
Στην τρίτη βελανιδιά πια, σταμάτησαν και παρακολουθούσαν τη γιορτή που γινόταν εκεί.


παλιό κεραμίδι με decoupage ριζόχαρτου και ανάγλυφες λεπτομέρειες


Tη συνέχεια διαβάστε την ΕΔΩ...

Σημείωση:
Αυτό είναι ένα παλιό κεραμίδι, που άδικα χαραμίστηκαν πάνω του γυψόγαζες (να καλύψουν την παλιά εικόνα) και πάστες διαμόρφωσης.
Ολα αυτά καλύφθηκαν  απο φλούδες  πεύκου προκειμένου να δώσουν την εικόνα του δέντρου και τις "φωλιές" των κατοίκων του,όπως επίσης βασικό μέλημα, να φαίνεται μια ολοκληρωμένη εικόνα εκεί που τέλειωνε το ριζόχαρτο.
Η εικόνα, όπως προείπα, είναι ριζόχαρτο.Εχει ενσωματωθεί πάνω σε ελαστική πάστα όγκου και τα παραθυρόφυλλα πάνω σ'  αλουμινοκαπάκι.

Η ακουαρέλλα των μανιταριών, δε χρειάζεται, νομίζω, ιδιαίτερες συστάσεις
Ελπίζω να σας αρέσει συνολικά η ανάρτηση κλείνοντας έναν φθινοπωρινό μήνα κι ανοίγοντας αισιόδοξα  έναν άλλον!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σ όλους!!!

56 σχόλια :

  1. Μας αρέσειιιι!!!!!!
    ΜΠΡΆΒΟ!ΜΠΡΑΒΟ!ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Χαρά μου στη..κυριολεξία!Το διάβσα πρωί πρωί με το καφέ μου και ξεκίνησε μεραιδένια η μέρα μου.Το τέλος πως θα το βρω και πότε; Πρέεπι να γραφώ σε αυτό το σαίτ; Ξέρεις οτι έχω γράψει παραμύθι ( ένα από τα 10) με το τίτλο η τελευταία νεράιδα; Οπως καταλαβαίνεις δενν ήταν δυνατόν να μη πιστεύω στα ξωτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το παιδί που έχεις μέσα σου ξύπνησε για τα καλά !!!
    Θα έλεγα ότι είναι και λίγο χριστουγεννιάτικο αυτό το παραμυθένιο κεραμίδι.
    Υπέροχες λεπτομέρειες (πατζούρια, απλώστρες κ.λ.π). Νομίζω ότι ξεπέρασες τον εαυτό σου,
    εννοώντας πάντα αυτού του είδους τις κατασκευές.
    Εκπληκτική η ακουαρέλλα με τα μανιτάρια, όμορφα ταιριασμένα όλα με ένα πολύ γλυκό παραμύθι.
    Θα σε δω απόψε, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ καλή δουλειά, εξαιρετικό!!! σαν να βγήκε από παραμύθι!!!
    καλημέρα και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματική μεταμόρφωση το κεραμίδι, Χαρά μου!!! Και τόσο παραμυθένιο. Και βέβαια, μου άρεσε πολύ και η ακουαρέλα σου!!! Εύγε για το ταλέντο και τη φαντασία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα,
    Υπέροχη παραμυθένια ανάρτηση που ταίριαξε απόλυτα με το κεραμίδι σου!!
    Για άλλη μια φορά εντυπωσιάστηκα!!
    Καλό μήνα σου εύχομαι με κέφι και δημιουργίες!!!
    Πολλά φιλιά
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέραα !!! Πώ..πώωω...μας παραμύθιασες για τα καλά..χάχά...νεραιδίστηκα...χάααα...!!!
    Το κεραμίδι σου φανταστικό, πολύ παραμυθένιο και πρωτότυπο !!! Τα λέμεεε...φιλάκια μέχρι την αντάμωση !!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ..και η ακουαρέλλα, που την ξέχασα, είναι τέλειαααα...τα αποτύπωσες υπέροχα τα μανιτάρια νεράιδά μου !!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι άψογη παραμυθένια μεταμόρφωση του κεραμιδιού !!!
    Καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κεραμίδι είναι???
    Κεραμίδα μου ήρθε!!!
    Ξέρεις τί εικόνα μου δημιούργησες?
    Χειμώνας... Γύρω από το τζάκι, να είμαστε μαζεμένες... ξέρεις εσύ, εγώ, το Σοφάκι -και λοιποί παλαβοί!- και να σας... διαβάζω παραμύθια! (Ως μεγαλύτερη και πιο... σοφή!!!)
    ;-)
    Υπέροχο δημιούργημα, Χαρά μου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλό μήνα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειναι υπεροχο!!!! υπεροχο ομως!1

    καλο μηνα φιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα Χαρά μας καλό μήνα
    συγχαρητήρια για την καταπληκτική
    ανάρτηση
    Χρόνια πολλά στον Δαμιανό και στον Κοσμά
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Παύλος-Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα να χεις Χαρά μου!! Αυτό το κεραμίδι είναι ... στολίδι!!! Μπριλάντι μην σου πω!! :)) Τέλειο το έκανες!! Φανταστική σκέψη οι φλούδες πεύκου!! Φαντάζομαι θα σου πήρε μέρες με τόσες λεπτομέρειες!! Η ακουαρέλλα σου πολύ μου άρεσε!! Μπράβο σου Χαρά μου!! Συγχαρητήρια και γι α το πολύ τρυφερό παραμύθι!!! Τι καλλιτεχνικό υπερθέαμα είσαι εσύ;;;;; Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μόνο εσύ μπορείς να κάνεις ανάρτηση ενώ είσαι απούσα! Πάω στο κυρίως θέμα γιατί θα ξεφύγουμε πάλι και δεν προφταίνουμε... Η ακουαρέλα σου πάρα πολύ όμορφη! Αν κι έχω landscape, εξίσου όμορφο και με νόημα, από σένα, δεν μπορώ να μη σου πω πως αγαπώ τα φρουτοζαρζαβατικά σου γενικώς! Όσο για το κεραμίδι... τι να σου πω παιδάκι μου, ούτε σκηνογράφος περγαμηνών τέτοια υπερπαραγωγή! Μπράβο Χαρουλάκι μου! Σε λίγο μαζί!!! Φιλιάααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παραμυθένιο το κεραμίδι σου Χαρά!!..Μου άρεσε που χρησιμοποίησες τη φλούδα του δέντρου για να καλύψεις τα κενά...τώρα που το είδα θα το κάνω κι`εγώ σε κάτι παλιά κεραμίδια που έχω...
    Η ακουαρέλα...όχι δεν χρειάζεται συστάσεις...μιλάει από μόνη της!...και είναι πολύ όμορφη!!!
    Μπράβο Χαρά!...καλό μήνα και σε `σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαρα μου καλο μηνα να εχεις!!!!!!!
    Για το κεραμιδι τι να πω υπερπαραγωγη!!!!!!!!!!
    Το καδρακι σου πολυ πολυ ομορφο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαρα μου αρεσε παρα πολυ το κεραμιδι , ειναι παραμυθενιο, τοσα πραγματα επανω πως τα βολεψες ! αριστοτεχνικά! και βεβαια η ακουαρελα ειναι ποιημα , ωραια χρωματα , καλό σου μηνα και φιλιά απο το Βορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτην...την στιγμή...σας φαντάζομαι μαζεμένες.. Χαρούλα μου..σε ενα χώρο που θα κυριαρχουν τα επιφωνήματα .. αααα!!!! ωωωωωω!!! και νά οι αγκαλιες.. και νά τα φιλιά...και να οι ζήλειες απο εδώ..!!!..όπως ακριβώς στην γιορτή του νεραιδοχωριού..επανω στο κεραμίδι σου..που τα ξωτικά.. ολο χαρά και κέφι έτρεχαν εδώ και εκει κανοντας τον χώρο να μοιάζει με παραμύθι..χι.χιχι.. οπως ο χώρος που βρίσκεστε αυτην την στιγμή ... και οπως το είπε και το Μαράκι εσύ λείπεις και η ανάρτηση ανεβαίνει μόνη της..!!! χι.χιχ.. σε βρίσκω πολύ προχώ... ενα φιλί και μια μεγάαααααλη αγκαλιά... εννοείται οτι θα ξαναπεράσω...καλό σου μήνα ..σάντολα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναιιιιιιιιιιι ειμασταν ολες εκειιιιι !!!!!!!!χιχιχιιιι

      Διαγραφή
    2. Ρουλίτσα μου ήταν υπέροχα τα έργα της Μαρίας μιλάνε , τόση ομορφιά , η δε Χαρά αυτό το απίστευτο πλάσμα με λόγια απλά προλόγισε τη δουλειά της φίλης της τόσο ζεστά!!

      Διαγραφή
    3. Το φανταζομαι Νικόλ μου..ελπίζουμε σε αντατποκρίσεις ..με φωτό... κανονιστε.. έ;;;

      Διαγραφή
  19. Είδα παραμύθι και μπήκα.
    Φανταστικό το έκανες το κεραμίδι.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φθινοπωρινό σκηνικό αξιο λατρείας!
    Εννοείται ότι παραμυθιαζόμαστε και μας μαγεύουν και οι ιστορίες και τα έργα που έχουν κάτι να μας πουν!
    Φιλάκια πολλά, να περάσετε τέλεια και ....περιμένουμε νέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μόνο εσύ βεβαίως μπορείς να το κάνεις έτσι.!!! Χαχαχαχα
    Συναντηθήκαμε σήμερα στην έκθεση της Μαρίας και μα ναι χάρηκα τόσο μα τόσο!!







    1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνη μου ήρθα πάλι γιατί νοιώθω ότι μουγκάθηκα και δεν μπόρεσα να εκφράσω τον απέραντο θαυμασμό μου για τα έργα της Μαρίας ! Ούτε και την θέρμη της φωνής σου Χαρά μου μπορώ να περιγράψω , όταν προλόγισες την αγαπημένη σου φίλη!
      Υπέροχες γυναίκες!!!!!

      Διαγραφή
  22. Για το κεραμιδι σου χω και πει και για την ακουαρελα σου χω πει...οποτε θα γραψω για κατι αλλο!!!!

    Γυρισα απο την εκθεση της Μαριας...ΜΙα υπεεεεροχη βραδυα!!
    Τοσα ομορφα εργα μαζεμενα (το ενα καλυτερο απο τ αλλο) αλλα και τοσο ζεστη ατμοσφαιρα απο ανθρωπους που παρευρεθηκαν να την τιμησουν,
    να τη στηριξουν στην πρωτη της ατομικη εκθεση
    και για να θαυμασουν τα εργα της απο κοντα!!!!
    Φυσικα δε θα μπορουσα να παραλειψω τη δικη σου συμμετοχη σε ολο αυτο!
    Προλογισες την βραδια αυτη και τον ανθρωπο μας με λογια απλα,αληθινα και χωρις επαρση,οπως ακριβως ταιριαζει στη Μαρια μας .Πραγματικα δε θα μπορουσε κανεις αλλος να το κανει καλυτερα!
    Σε ευχαριστουμε....μας συγκινησες!!!!
    Να σαι παντα καλα Χαρουλινι μας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο να βαλω την φαντασία μου να...δουλέψει;;; προλογισε η Χαρά; φανταζομαι την συγκίνηση όλων σας..!!μηπως θα δείξετε και κανενα βίντεο στο γιού τούμπ; ελπιζω να καταλαβες τι εννοώ Μισιρλούμισιρλού μου;;χι.χι..να ειδοποιήσεις ναί;;;

      Διαγραφή
    2. Θα σας αποζημιώσουμε Ρουλίτσα τους μακρινούς. Έχουμε υλικό αρκετό!

      Διαγραφή
    3. μπράβο Μαρακι μου σε σένα εναποθέτω τις ελπίδες μου..χι.χιχ. μην μου θυμώσετε οι άλλες;; εν ταξει;;;..χι.χιχ.

      Διαγραφή
  23. καλό Μήνα Χαρά μου,
    το παραμυθάκι σου στη Νεραϊδοχώρα μου θύμισε τους σκίουρους της γειτονιάς μου, έχουν καταντήσει πληγή, είναι τόσοι πολλοί που δεν προκτελαμε ούτε σταφύλι, κάνουν τρύπες και φωλιάζουν στις οροφές.
    ¨οσο για το ντυμένο κεραμίδι και μάλιστα από αυτά της παλαιάς εποχής (¨οχι τα κόκκινα) η ιδέα στου και η εκτέλεσή της Original.

    χαιρετισμούς

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΩΠΩ!!!!!!!!1
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ!!!!!
    ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΜΑΙ!!!!!!!!
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΩ!!
    ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΛΟΓΙΣΕΣ ΕΣΥ!!!!!
    ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ !!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΣΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!!!
    ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τι ομορφη κατασκευή! θα ταιριαζε στην βαπτιση του γιουμου που εκανε πρίν απο μία εβδομάδα με θέμα "το δάσος". Κρίμα που δεν σε είχα βρεί νωρίτερα. Εσυ όμως συνέχισε να δημιουργείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πλάκα κάνεις!!!!
    Είναι υπέροχο!!!!! Και το παραμύθι που το συνοδεύει...
    Φιλιά, καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ωραια αναρτηση μπραβο
    αν θες παρε την καλλιτεχνικη σου διαθεση και ελα στο μπλογκ μου να μου πεις την αποψη σου για οσα κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν παραμυθιάζομαι λέει!!!
    Πολύ εύκολα, άσε που έρχομαι κι από παραμύθι!!!
    Πανέμορφα και η ακουαρέλα και το κεραμίδι!!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπάρχει πλάσμα σ' αυτήν την πλάση που δεν θέλει να παραμυθιαστεί!Και συ πάλι το κάνεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!Και μ' αρέσει που μεσ' την καρδιά του φθινοπώρου μας μετέφερες τόσο εύκολα κάτω από τον ζεστό ήλιο!Πολύ παραμυθένιο το κεραμίδι σου Χαρά και κουκλίστικα τα μανιταράκια σου!Καλό μήνα σου εύχομαι καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχο παραμύθι!! Μόνο εσύ καταφέρνεις να μας ..παραμυθιάζεις τόσο μα τόσο μαγικά!
    Οσο για την ακουαρέλλα είναι απλά όνειρο!
    Κρίμα που δεν σε είδα χθες αλλά έμαθα σήμερα!!!!!
    Φιλί και αγκαλιά μεγάααααλααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και να μην παραμυθιαζόμασταν, διαβάζοντας το παραμύθι και βλέποντας τις εικόνες μάλλον δεν θα το αποφεύγαμε!!!!!Έλα όμως που τελικά όλες είμαστε ...μεγάλα παιδιά και στο λέμε:ΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!Πραγματικό παραμύθι ,Χαρά,το κεραμίδι,τέλειο!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. κεραμιδι........?μου ρθε κεραμιδα.......νομιζΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΟΡΜΟΣ........αχ παραμυθου μου εσυ.......ολα παραμυθενια εδω μεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. τι να πω εγω τωρα....για οοοοοοοοοοολα....εισαι μοναδικη.....υποκλινομαι με πολυ αγαπη....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ax Χαρά μου!!! Τα παραμύθια τα λατρεύω και μακάρι να γινόταν να μην μεγάλωνα ποτέ!!! Οταν δε τα παραμύθια συνοδεύονται από συναρπαστικές εικόνες εγώ παραδίνομαι αμαχητί! Πανέμορφο και ευφάνταστο το παλιό σου κεραμίδι!!! Επαγγελματική η δουλειά σου στην ακουαρέλα παραμυθένια και αυτή.( ο σχολιασμός μου άρχισε γύρω στις 12 π.μ. και τελείωσε στις 5 μ.μ.,έ,χει άρωμα από σπετζοφάι ήχους από σκούπα ,πλύσιμο πιάτων και από τις γλυκές φωνούλες της Αλκηστης ) Φιλάκια γλυκά για ένα όμορφο και ήρεμο βραδάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΠΑΝΗΛΘΑ!!!!
    ΤΟ ΚΕΡΑΜΥΔΙ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ!!!!!!!
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. un trabajo muy original y la acuarela preciosa.besos.conchi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλό μήνα Χαρά μου, γεμάτο όμορφα και γλυκά πραγματάκια που θα σου δώσουν χαρά και ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. δηλαδη, το παραμυθι δεν ειναι δικό σου; απογοητευτηκα..............
    διαβαζα μαγεμενη, και τσουπ, διαβαστε τη συνεχεια.............
    οσο για την κεραμίδα, θα πω: κεραμιδα επεσε στο κεφ... , γιατι κεραμιδα διαβαζω και κεραμιδα δε διακρίνω η τελεια μεταμορφωση!ΜΠΡΑΒΟ ΧΑΡΟΥΛΑ!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλό μήνα,Χαμόγελό Μου!
    Παραμύθιαζέ μας εσύ,κάνε και το κεραμίδι να μοιάζει με κορμό κι άμα γλυτώσουμε το Δαφνί,να μας το πεις!!!!
    Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα όπου κι αν είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αχ τι ομορφα ολα και μανιταρια και παραμυθι,ποιος να το λεγε οτι τα κεραμυδια μπορουν να γινουν τοσο ομορφα,μπραβο νεραιδα Χαρα που μεταμορφωνεις τα παντα....φιλακιαααα καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μια πολύ όμορφη σύνθεση Χαρά. Δεν φαίνεται καθόλου το κεραμίδι. Δείχνει σαν κορμός δέντρου. Μπράβο. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αν παραμυθιάζομαι λέει? Και βέβαια! Χάρηκα το παραμύθι και την κατασκευή!
    Πολλά φιλάκια Χαρά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. .........Παραμυθένια ανάρτηση Χαρούλα μου γλυκιά μου φίλη...στην κυριολεξία παραμυθένια!!αυτές οι...ζωντανές σχεδόν εικόνες στο κεραμίδι τι τεράστια ομορφιά!!τα χρώματα όλα πολύ εντυπωσιακά κοριτσάκι μου..η ακουαρέλα με το μανιτάρι απλά ονειρεμένη...το έχεις το παιδί μέσα σου και σου βγαίνει στις αναρτήσεις σου αυτό να ξέρεις..μπράβο είναι πολύ λίγο για σένα Χαρουλίνι μου..επέστρεψα στην γειτονίτσα μας απο χθες δεν ξέρω αν μείνω για πολύ αυτές τις μέρες..αυτες οι ημικρανίες με έχουν βγάλει εκτός..σου στέλνω τηνν αγάπη μου πολλά φιλάκια και μια ζεστή αγκαλίτσα γλυκιά μου φίλη και σέυχαριστώ για τις ευχούλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χαρούλα μου, πρώτα χάζεψα με την ακουαρέλλα σου, είναι υπέροχη!!!!!!!!! Αλλά και η κεραμίδα, πραγματικά παραμυθένια!!! Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που σε είδα στην έκθεση, παρ'όλο που δεν είχαμε χρόνο για πολλά! Ελπίζω να ξαναβρεθούμε σύντομα!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλό μήνα Χαρούλα μου, πάντα με υπέροχες εμπνεύσεις, όπως η σημερινή σου!
    Θα την φυλάξω και θα την δείξω στην Μαγδούλα μου, όταν θα μπορεί να την κατανοήσει.
    Παραμυθιάστηκα για τα καλά και το χάρηκα!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Παρ΄όλο που συμβαίνει να είμαι άσχετος με τις κατασκεύες αφήνω εδώ τον θαυμασμό μου για την μεταμόρφωση που έκαμες στο κεραμίδι. Μακάρι να ήταν έτσι όμορφες όλες οι κεραμίδες που πέφτουν στο κεφάλι μου.
    Το παραμύθι σου πολύ διασκεδαστικό.
    Την αγάπη μου και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Όμορφο αποτέλεσμα έστω και αν είναι με ένα απλό και παλιό κεραμίδι.
    Η ιστοριούλα θαυμάσια.
    Ευχαριστούμε πολύ.
    Καλό απογευματάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Η ανάρτηση σου εκπληκτική γιατί κατάφερες και συνδύασες όλα τα ταλέντα σου!
    Τώρα περιμένουμε και άλλες παρόμοιες αναρτήσεις!
    ΑΦιλάκια πάντα μέσα απ΄ τη καρδιά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...