...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Γυάλινος κόσμος

Ο καιρός κρυώνει σιγά-σιγά αλλά το σπιτικό μας αρχίζει κι αποκτά χουχουλιάρικη ατμόσφαιρα, χειμωνιάτικη.
Οι ηλιόλουστες μέρες δε μας ξεγελούν, ο χειμώνας μας  κτυπά την πόρτα, ήδη με την αλλαγή της ώρας από θερινή σε χειμερινή.
Οι μέρες θα μικραίνουν, οι νύχτες θα μεγαλώνουν, το σπίτι θα μας κρατάς περισσότερο στη ζεστή του αγκαλιά και η κρίση θα επιβάλλει όλο και περισσότερο τον εγκλεισμό.
Προκειμένου λοιπόν, να γίνει ευχάριστος, κι όχι ιδρυματικός, καλό θα είναι να βρούμε διεξόδους απασχόλησης μυαλού και χεριών
Από τον καιρό ειδικά που αποστασιοποιήθηκα από τον εργασιακό μου χώρο, η χαρά του να είμαι στο σπίτι, το οποίο μου έλειψε απίστευτα, η χαλάρωση που νοιώθω, η καλή υγεία (φτου να μη με ματιάσω! άριστη δε τη λες,αλλά δεν έχω τα προβλήματα του προηγούμενου καιρού) μου δίνει τέτοια ενέργεια που μόλις ξυπνώ χώνομαι στο εργαστήρι μ ένα φλυτζάνι καφέ κι απολαμβάνω  να φτιάχνω πράγματα!
Αν δεν είχα άλλες δουλειές θάμουν σίγουρα 24 ώρες το 24ωρο. 
Τόσο μου έλειψε η χαλαρότητα και η  ηρεμία και η χαρά του να φτιάχνεις πράγματα, που θα δώσουν χαρά σε κάποιον κι αυτό το κάτι, που  θα βγεί απο τα χέρια σου, αυξάνει την αδρεναλίνη και το πάθος για δημιουργία!
Επειδή η κρίση δεν ξέρεις που θα βγει, οι λογαριασμοί έρχονται σωρηδόν και υπερφουσκωμένοι, δεν γίνεται συζήτηση για αγορά ακριβών κομματιών για δώρα. 
Το στοκ που έχουμε μαζέψει δόξα τω Θεώ μας δίνει υλικό, αν έχουμε ανακαλύψει και καμμιά αποθήκη με θησαυρούς γνωστών και φίλων ακόμη καλλίτερα, οπότε ανασκουμπωθείτε, πλησιάζει η πιο χαρούμενη γιορτή του Χρόνου.  Τα Χριστούγεννα.!
Εγω μια που αποθήκη σαν αυτή που εννοώ δε διαθέτω (και μία που ανακάλυψα, δεν προσφέρουν το περίσσευμα της) άνοιξα τα κουτιά αποθήκευσης και ξέθαψα ένα γυάλινο κόσμο, αδιάφορο κι άχρωμο.
Δεν χρειάστηκε πολύ να γίνει η αρχή κι εξελίχθηκε σε τσουνάμι!

πρώτη παρτίδα

δεύτερη παρτίδα βάζων και βαζακίων με εορταστικό (και όχι μόνο) decoupage, για κάθε χρήση

Βαζάκια διαφόρων μεγεθών και διαμετρημάτων,απο μαρμελάδες,μαγιονέζες  κι ό,τι άλλο είχε προ πολλού φαγωθεί κι αποθηκευθεί, πλύθηκαν σχολαστικά, ασταρώθηκαν σχολαστικώτερα, βάφτηκαν και  ντύθηκαν χριστουγεννιάτικα ή με καθημερινά, αλλά πλουμιστά φορεματάκια.

ακολουθεί χριστουγεννιάτικη υπερπαραγωγή








Στολίστηκαν με κορδέλες  εποχιακές, που είχα κρατήσει από δώρα ή είχα προμηθευτεί από τις Χάντρες στην Πάτρα, (διότι εδώ δυστυχώς δε βρίσκεις ούτε την ποικιλία, πέραν των τετριμμένων, ούτε τις τιμές) λινάτσα, αυτοκόλλητα (ας είναι καλά το LIDL),σκοινί, χρώματα, spray χρωματιστά, κι ό,τι άλλο θα μπορούσε ν αλλάξει την εμφάνιση ενός  απλού γυάλινου βάζου και να το κάνει να δεχτεί από μικρά ζαχαρώδη για  παιδάκια και για μεγαλύτερα παιδιά,

τα γλυκαντικά



μέχρι κανέλλες,αστεροειδή γλυκάνισο, γαρύφαλλα,ζάχαρη ,καφέ ,τσάι.

ζαχαροκαφετσαγιοκούτια κι άλλα...




Οτιδήποτε δηλαδή στεγνό, που δε θα χρειάζεται να πλυθεί το βαζάκι οταν τελειώσει το περιεχόμενο, διότι πάντα έχω ένα τέτοιο φόβο με το decoupage.


Έτσι χωρίς να το καταλάβω, συνεπαρμένη από τις εντυπωσιακές αλλαγές και έχοντας μπει σα ξωτικό στο εργαστήρι τ Αη βασίλη, απολαμβάνοντας απίστευτα το δημιουργικό αυτό οργασμό, έφτασα να κάνω 45 βάζα και βαζάκια, με διάφορα θέματα και για όλες τις πιο πάνω χρήσεις, που απαρίθμησα και για όσες ακόμα σκεφτεί το μυαλό του εκάστοτε κατόχου, που θα χαριστούν.

Τα φρουτώδη



Γι αυτό σας λέω, μη μιζεριάζετε, μη βρίσκετε δικαιολογίες δράστε και για τη δική σας ευχαρίστηση και των άλλων κι ανακυκλώστε, ο,τι μαζεύεται κατά καιρούς στους αποθηκευτικούς σας χώρους. Είμαι σίγουρη θα βρείτε πολλά.
Αυτά είχε να σας προσφέρει η σημερινή επικοινωνία μας, τίποτα σπουδαίο, αλλά που  μπορείτε να κάνετε η καθεμιά με τον τρόπο σας και με υλικά, που όλες έχουμε στο σπίτι μας.

Οπως καταλάβατε ΓΥΡΙΣΑ, κι ένας γυρισμός και μάλιστα αποχωρισμός απο πρόσωπα αγαπημένα είναι πάντοτε στενάχωρος.  Ετσι προσπάθησα να  αλλάξω διάθεση δική μου και δική σας, με φωτεινά, χαρούμενα μικρά δημιουργήματα που ίσως υποκινήσουν κι εσάς για κάτι ανάλογο.
Ευχαριστώ πολύ για τη θερμή υποδοχή της προηγούμενης ανάρτησης,ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ και αφιερώνω τούτη δω σ όλους όσους μου πρόσφεραν αξέχαστες στιγμές, καθένας με τον τρόπο του
Με συγκινείτε τόσο πολύ και με κάνετε να νοιώθω τόσο τυχερή κι ευλογημένη!

183 σχόλια :

  1. KΚΚΚΚΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ!!!! Τι χρώματα τι χαρά τι παιχνιδίσματα απλώληθηκαν στον χώρο μου μόλις άνοιξα την οθόνη Ο χριστουγεννιάτικος αέρας κατέλαβε την καρδιά μου και την μαλάκωσε την γλύκανε Πολύ, μα πολύ όμορφα τα μοτίβα σου που δεν το κρύβω τα ΖΗΛΕΨΑ ουτε κι εγώ βρίσκω εδώ αυτά που θέλω αλλά και στα e shop ,ιδικά στης Μαγιας,όλο εξαντλημένα είναι..... τέλεια η ενσωμάτωση αλλά και όλη η δουλειά σου.Ευχαριστώ για το χριστουγενιάτικο χαμόγελο που μου χάρισες...... Φιλάκια πρωινής καλημέρας και καλώς ήρθες στην βάση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. To κατάλαβα Εφάκι μου και χάρτηκα αν σου έφτιαξα τη μερα,γιατί έμαθα οτι αναρρώνεις;;; Μάλλον όμως απο την κόπωση της ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ,παρά απο ασθένεια. Εστειλες εμάς αδιάβαστες,για άλλη μία φορά!
      Θα σου γράψω στο μέιλ σου διευθύνσεις που μπορείς να βρεις χαρτοπετσέτες σε μεγάλη ποικιλία. Είναι νέα e-shop που είτε έχω ψωνίσει κι εγω είτε τα είδα στη ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ στην Αθήνα. Λίγη αναμονή
      Φιλάκια πολλά και περαστικά ΜΑΣ!!!

      Διαγραφή
    2. Έχασες τα λόγια σου Έφη;
      Λογικό είναι με τέτοιο καταιγισμό σχεδίων και χρωμάτων!!!

      Διαγραφή
    3. Απα..πα..πα.. ειναι να μην τα χάσουμε Σωσώ μου;..

      Διαγραφή
    4. Μπείτε δυναμικά κορίτσια μην μας πάρει τα βάζα και τα βαζάκια !!Ευτυχώς εγώ τα έχω όλα γεμάτα και γλύτωσαν την Χριστουγεννιάτικη λαίλαπα της!!!

      Διαγραφή
    5. Εγω λαίλαπαααααααααααααααααααα;;;;;
      Τι να κάνουμε Κυρία μου,μ ό,τι όπλα διαθέτει ο καθείς πολεμάει,αμα δεν έχει το ταλέντο σου.

      Διαγραφή
  3. Amiga...son todos MARAVILLOSOS!!
    No sabría con cual quedarme.
    Un abrazo muy cariñoso desde Tenerife.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. MI AMIGO DULCE
      SIEMPRE CON UNA RAZÓN AGRADABLE PARA PEQUEÑAS MIS CREACIONES
      Y gracias a un abrazo y estoy enamorado DE GRECIA

      Διαγραφή
  4. Μαγεία !!!!!!!!!!
    Χρωματιστά και χαρούμενα όπως η παρουσία σου !
    Η απουσία σου αισθητή.
    Δεν αφήνεις να σπάσει αυτός ο γυάλινος κόσμος, τον φυλάς σαν κόρη
    οφθαλμού !
    Σου ξεκαθαρίζω τις καλές προθέσεις μου, αν και εφόσον ........
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ... ύποπτη είσαι σήμερα...

      Διαγραφή
    2. Ελπίζω την ίδια άποψη νάχεις κι απο κοντά,οσονούπω... μόλις συνέλθω απο την μελαγχολία της επιστροφής και το κούνημα του καραβιού...
      Φιλιά ευαισθητούλι μου

      Υ.Γ. είδες δημιουργείς υποψίες...

      Διαγραφή
    3. Πολλές θα τά ........λιμπιστούν, λίγες θα το παραδεχτούν.

      Διαγραφή
    4. Billiotaki
      δεν μ έχει μάθει ακόμα και πικράινεται... Πες της εσύ που ξέρεις καλλίτερα,τι κάνω πρώτα και τι μετά...χαχαχαχα

      Διαγραφή
    5. Συγγνώμη αντί "Β" σημείωσε "V",με μπέρδεψες με τις υπογραφές σου

      Διαγραφή
    6. Σωσώ λες να πέσω έξω στις μαντεψιές;;;;;

      Διαγραφή
    7. Ε,δε θα βοηθήσεις κι εσύ λίγο το κολλητάρι σου;;;;

      Διαγραφή
    8. Κάτι έχασα εδώ; Τι ψάχνουμε;

      Διαγραφή
    9. τα αυγα και τα πασχάλια χασαμε πατριώτη...χμμμμ... Βιλλώτη ήθελα να πώ..χι.χι.

      Διαγραφή
    10. Συμμορία με συνωμοτικούς όρους συνεννόησης Σμαραγδένια !!! δεν είναι για μας τους περιφερειακούς!!!Βρήκαν την κεφαλή τους!!!

      Διαγραφή
    11. Τα πλοκάμια εξαπλώνονται και στην περιφέρεια.... αλλά μη το πείτε πουθενά!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Χαρά, με συνεπήραν οι δημιουργίες σου και ξάφνου με έβαλες στον πειρασμό του πειραματισμού!!! Αν κι έχω μείνει πολύυυυυυυ πίσω στο ντεκουπαζ λέω να αναθερμάνω τη σχέση μου μαζί του! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσο πίσω και νάχεις μείνει,είμαι σίγουρη οτι θα κάνεις θαύματα Ευγενούλι! Καιρός να ξεσκαρτάρεις τ απόθεμα,χαχαχαχα με μία πάνινη δημιουργία σου,συνοδεύουν άριστα ένα μικρό δωράκι σκέψης.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Ααααααα... καλέ πόσα έφτιαξες; Τι χαρούμενα που είναι, μου αρέσουν όλα!!! Είδες τι ωραία που είναι να'σαι σπίτι; Άντε μετά από τόσο ντεκουπάζ καιρός για πινέλα... ε; Αρχίσαμεεεεε....χαχαχα... Πάλι πέρασαν οι μέρες νερό... αχ άτιμε χρόνε κι άτιμες αποστάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με παρέσυρε το ρέμα!!! έτσι δε λέει το άσμα;;; αυτό ακριβώς έπαθα
      Λες να μη διαπιστωσα τι ωραίο που είναι νάσαι σπίτι;;;αλλά και πόσο στην ΑΘήνα κοντά σ ανθρώπους που αγαπάς και δε θες ν αποχωρίζεσαι!!!
      Το τελευταίο ξαναπές το ,μου τριβέλιζε το μυαλό όλο το ταξίδι,αλλά ελπίζω...
      Φιλιά,φιλιά,φιλιά,φιλιά
      Πόσο χαίρομαι που ήμουν...!!!

      Διαγραφή
    2. Επανήλθα μη νομίζεις οτι το προσπέρασα επίτηδες .Εμπλεξε στη συγκίνηση του αποχωρισμού
      Καιρός για πινέλα,γιεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!

      Διαγραφή
  7. Φανταστικός ο γυάλινος κόσμος σου Χαρά!Τι ομορφιά,τι γλύκα μαζεμένη,τα βαζάκια σου!Μύρισαν τα Χριστούγεννα από χιλιόμετρα και αν και είναι για μένα νωρίς με έκανες να θέλω να στολίσω από τώρα!Να περάσεις όμορφα το ΣΚ!Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου οτι είναι νωρίς για στολισμούς Χριστουγεννιάτικους Μιραντάκι,όμως ίσως κάποιοι πάρουν ιδέες εγκαίρως κι εξάλλου ήθελα να φτιάξει λίγο η διάθεση της επιστροφής
      Φιλάκια πολλά , σ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  8. αυτός δεν είναι γυάλινος κόσμος, είναι πρώην γυάλινος και νυν decoupage κόσμος. Μου άρεσαν όλα πολύ και τώρα παίζω το παιχνίδι μάντεψε τι συσκευασία ήταν... Χαίρομαι που σε βρίσκω χαρούμενη πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συναισθήματα είναι ανάκατα αυτή τη στιγμή Cocο μου..Χαρά για τα συναπαντήματα,λύπη για τον αποχωρισμό,αλλά ...έτσι είναι η ζωή η ίδια.
      Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
      Φιλιά πολλά με θαυμαστικά πάντα

      Διαγραφή
  9. Μπράβο.
    Υπέροχα όμορφη η ιδέα σου για να δημιουργήσεις τόσα φανταστικά βαζάκια.
    Με 45 από αυτά θα μπορούσες να γεμίσεις πολλά ραφάκια αλλά και να τα προσφέρεις σε μικρούς και μεγάλους, μια που οι γιορτές πλησιάζουν.
    Καλό σου απογευματάκι.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέξανδρε
      δεν έχω σκοπό να γεμίσω ράφια,αλλά καρδιές,με έννοια κι αγάπη,μικρών μεγάλων,καλά το μάντεψες.
      Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  10. Χαρά! Χαρά! Χαρά!
    Όνομα και πράγμα!
    Και μόνο να τα κοιτάς σου φτιάχνει η διάθεση! Πόσο όμορφα χρώματα!
    Και ακούραση! Πόόόόσα φτιάχνεις!!!
    Μπράβο και πάλι, μπράβο, κορίτσι μου!
    Σε φιλώ πολύύύύύύύ-πολύύύύύύύ!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααχχχχ κορίτσι μου γαλίφικο!!! Απο φόβο μ έχεις πάρει τελευταία ή μου φαίνεται;;;χαχαχαχα
      Προσπαθώ να καλύψω το χαμένο καιρό,με χρώμα,καλή διάθεση κι αγάπη για όποιον τη δέχεται κι ακόμα περισσότερο για όποιον απλόχερα μου τη δίνει.
      Γκρινιάρα μπορεί να είμαι(ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ, σπανίως κάνω την έκρηξη) αλλά μονοφαγού ποτέ!
      Φιλιά πολλά μικρό μου Συριανό,θα σ επισκεφθώ άμεσα(όχι δεν είναι απειλή,απλά τώρα θάχω χρόνο)

      Διαγραφή
  11. Εγώ τα λιμπίστηκα ,δεν ζήλεψα ,αλλά κόλλησα και ξεσηκώθηκα.
    Μόνο 20 κατάφερα να μαζέψω.Τα 12 έιναι έτοιμα, τα υπόλοιπα ακολουθούν.
    Μέχρι να .....γιατροπορευτεί το PC μου και να είναι έτοιμο για ανάρτηση, σίγουρα θα......αυγατίσουν.
    Έιναι πολύ όμορφα να τα βλέπεις όλα μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωσώ συγκρατήσου,γιατί είναι εθισμός.
      20 μια χαρά σε βρίσκω κι άλλα πόσα μπουκάλια,στη γυάλα σ ε βλέπω!!!χαχαχαχα
      Πράγματι είναι τόσο όμορφα να τα βλέπεις όλα μαζί,σου φτιάχνει η διάθεση είτε το θέλεις είτε όχι,κι εγω τώρα τόχω ανάγκη
      ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΤΕ ΠΟΛΥ.

      Διαγραφή
    2. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να 'χετε ένα χαμό βαζάκια; Ξεκίνα καλέ και θα μαζεύουμε κι εμείς... να βοηθήσουμε όλες!

      Διαγραφή
    3. Αστηηη να μαζευειιιι....η σωσω θα τα ντεκουπαρει μεν αλλα θα τα γεμισει κιολας χαχαχαα.....ΠΟυ εισαι σωσω??????Γλυκο του κουταλιου και καρυδακια γεμισε τααα!!!!

      Διαγραφή
    4. Πως με........διαβάζει αυτή η Μισιρλού!!!!
      Χαλάλι τα......φροντιστήρια.χα χα χαααααααα

      Διαγραφή
    5. Δηλ. Μισιρλάκι υπονοείς οτι εγω θα τα δωρίσω άδεια;;; Πιό μπερκέτω η Σωσώ,ε;;;
      Σίγουρα καρυδάκια δε μπορώ να φτιάξω,μία είναι η κορυφαία,αλλά όλο και κάτι θάχουν, έστω και γλυφιτζούρια.

      Διαγραφή
  12. Xαρούλα μου θαυμάζω την πίστη σου σε ένα τύπο χειροτεχνίας το ντεκουπάζ. Ετσι όμως το έχεις εξελήξει σε τελειοτητα. Την αγάπη μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πίστη κι εγω Μαιρούλα έχουμε πάρει διαζύγιο απο καιρό,το λέω με κίνδυνο ν αφορισθώ απο κάποιους,αλλά γενικά πιστή είμαι σ ε λίγα πράγματα, εξξ ού και οι αναλαγές των αναρτήσεων και των χειροτεχνιών.
      Φιλιά πολλά αξέχαστη Ιόνια φίλη

      Διαγραφή
  13. ой!! какое все красивое! праздничное! красочное! Замечательные баночки)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α πα πα!!!! Βαζάκι για βαζάκι δεν έμεινε αντεκουπάριστο.... και μάζεψες και όλα τα υπέροχα σχέδια από χαρτιά ή χαρτοπετσέτες!!!!! Μάλλον σου έκανε πολύ καλό τα ταξιδάκι και γύρισες πίσω γεμάτη διάθεση για δημιουργία!!!!!!!!!! Μπράβο Χαρούλα μου όλα έγιναν τέλεια!!!!!!!!! Φιλάκια Πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι βρε Βικάκι μου,αλλοίμονο χθες βράδυ γύρισα και νάφτιαχνα τόσα βάζα,εδώ δε μπορούσα να πάρω τα πόδια μου! Απλά ήταν κάβα γι αργότερα και τη ζήτησε τηλεθεάτρια,χαχαχαχαχακαι δε με χάλασε καθόλου,ευκαιρία να τα ξαναπούμε.
      Πάντως πράγματι θα πέσω με τα μούτρα στη δημιουργία να γλυκάνω την επιστροφή
      Φιλιά πολλά Καλή επιτυχία!!!!
      Αααααααααααααααα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο στεφάνι σου

      Διαγραφή
    2. Ά!!!!!! και εγώ μόλις τώρα γύρισα από ένα μικρό ταξιδάκι και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. ΕΣΥ απο ταξιδάκιιιιιιιι;;;;; ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩ,χαχαχαχαχχαα

      Διαγραφή
  15. Επέστρεψες Χαρά μου και έπεσες με τα μούτρα στα βαζάκια ! Βεβαίως και είναι πανέμορφα όλα , αλλά και ένας ωραίος τρόπος να γεμίσεις το χρόνο σου όμορφα , μετά τη θλίψη της επιστροφής. Σε είδα τόσο λίγο που δεν πρόλαβε να μου φύγει η αμηχανία!!
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινικόλ μου
      δε φαντάζεσαι τι έκπληξη ήσουν για μένα!!!! Ούτε κι εγω ευχαριστήθηκα τη συνάντηση,μια που κι άγχος είχα και κούραση(καθώς και το κάθισμα επι του τραπεζίου!) και δημόσιες σχέσεις για λογαριασμό Βιλλιώτη ΚΑΙ φυσικά αμηχανία.
      Η επόμενη φορά όμως θάναι αλλιώς,μια κι η αρχή το ήμισυ του παντός και Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!
      Φιλάκια πολλά μέχρι την επόμενη φορά

      Διαγραφή
  16. Χαρούλα μου, η υπερπαραγωγή σου είναι θεαματική και τα χεράκια σου πανάξια! Η χαρά σου να δημιουργείς πέρασε και σε μένα και τώρα ξεκινώ ένα χαρούμενο πρωϊνό. Φιλώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου που σε προετοίμασε για ένα χαρούμενο ξεκίνημα Μαρθί μου,ελπίζω όμως οι εντυπώσεις να παραμείνουν και εν τω ειδέσθαι...
      φιλιά ποοοολλά

      Διαγραφή
  17. Τι χρωματική πανδαισία είναι αυτή ???? !!!!!!!!!!!
    Καλά, τέτοιο τσουνάμι καταπληκτικό δεν έχω ξαναδεί !!!
    Σε είδα και στην έκθεση της Μαρίας και ακούγοντας σε να μιλάς για εκείνη, καταλαβαίνω
    τώρα και τα αποθέματα ομορφιάς που διαθέτεις !!!! Είσαι Χαρά όνομα και πράγμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο λαίλαπα,τσουνάμι!!!χαχαχαχαχα Πάντως καταστροφή,σίγουρα
      Πέστε μου κι άλλα μ αρέσει,γιατί θα πει οτι δε πέρασαν απαρατήρητα

      Ράνια μου
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ για τα καλά σου λόγια. Πίστεψέ με δε προσπάθησα καθόλου να βρω λόγια για τη Μαρία παρά το άγχος μου και την ανασφάλειά μου,που μου στέγνωσε το στόμα κατά την ομιλία.Το οτι είδα συγκίνηση στα μάτια σας,ήταν η δική μου ικανοποίηση, οτι σας πέρασα το συναίσθημά μου,το συναίσθημα όσων την γνωρίζουν καλλίτερα.
      ΧΑΡΑ ΜΟΥ που σ ε συνάντησα κι ελπίζω να ξαναβρεθούμε,γιατί το τρέξιμο της βραδυάς,δε μας άφησε πέραν των τυπικών να πούμε
      Την αγάπη μου & 1000 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

      Διαγραφή
  18. Γύρισες κοριτσάκι μου;Έμαθα ότι πέρασες καλά!!!Το βλέπω άλλωστε και στις δημιουργίες σου.Χαρούμενες,φωτεινές,γεμάτες γλύκα!!!Τυχεροί που είστε εσείς οι συνταξιούχοι!!Κλείνεστε στο εργαστήρι και μεγαλουργείτε.Το ίδιο κάνει κι ο Γιώργος.Δεν αφήνει μέρα να πάει χαμένη!!
    Τέτοια,όμως υπερπαραγωγή δεν την περίμενα!Η αδρεναλίνη πρέπει να έχει φτάσει στα ύψη!!Το νοιώθω,το οσμίζομαι αυτό το υπέροχο άρωμα της έξαψης και της ικανοποίησης που φέρνει η δημιουργία!!
    Φιλάκια,γλυκιά μου!!Να σε νοιώθω,έτσι πάντα,τόσο καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπαπαπα συνταξιούχοιιιιι;;;; Εγω νοιώθω οτι ξανάνοιωσα Ρόδω μου όμορφο, άνθισα ένα πράμα! Πράγματι σαν να έχω πάθει στερητικό σύνδρομο,καταλαβαίνω απόλυτα το Γιώργο.
      Αντε ν ανοίξει κι αυτός μπλογκ να θαυμάζουμε τα έργα των χεριών του!
      Ναι, στην ΑΘήνα πέρασα καταπληκτικά,παρά τα εμπόδια που παρουσιάστηκαν,όπως κάθε φορά που βρίσκομαι μ ανθρώπους της καρδιάς μου.Ακόμα κι ο καιρός σύμμαχος και παντού χαμόγελα και καρδούλες που χτυπούσαν χαρούμενες!!!
      Φιλάκια πολλά και κάποια στιγμή λέω να τα πούμε...αντε γιατί πολύ τ άργησα και δνε θα με πιστεύεις.

      Διαγραφή
  19. Χαρά πολύ όμορφος ο γυάλινος κόσμος, όλο λάμψη και χρώματα!!!
    Καλή συνέχεια, γιατί σε βλέπω έχεις πάρει φόρα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα ,νομίζω οτι το εξάντλησα το θέμα Ελένη,λέω να καταπιαστώ μ άλλα τώρα
      Εχω και μία "δασκάλα" (μαθήτρια που της έτυχε της δόλιας!) που άρχισε να πιέζει...πινέλααααα θέλει και γρήγορα,χαχαχαχα
      Φιλιά κι απο μένα πολλά & στον Ηλία σου

      Διαγραφή
  20. Οταν πέρνεις φόοοορα φόρα κατηφόοοορα κι Θεός ο ίδιος δεν σε σταματαααά!!!! τι να κανω που αυτό το τραγουδακι μου ήρθε στο νού Χαρούλα μου οταν είδα τόοοοοοοοοοσα βάζα ντεκουπαρισμένα;; καλέ;; εσύ ξεφύγγγγγγγγ.. δεν αφησες χαρτοπετσέτα .. για χαρτοπετσέτα;;.και ολα φτιαγμενα τελεια..... μάνα μου παραγωγή!!!! αν μπορούσα να έβαζα φατσούλα εδώ.. θα έβαζα μια με ανοιχτό το στόμα... αλλα αφου δεν μπορώ να το κανω..χι.χ φαντάσουμε εσύ έτσι..χι.χιχ.
    Χαρά μου χαρηκα πολύ που πέρασες καλά,, αυτό βέβαια ήτανε σίγουρο με τόση όμορφη παρέα..!!!!! φιλώ σε..σάντολα μου..!! τωρα που γυρισες τα ξαναλεμε..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τραγούδι της συνονόματης μου ταιριάζει γάντι Ρουλακι μου γλυκό και σ ευχαριστώ για την αφιέρωση.Τώρα θα κάνω κράτει για τη Σωσώ,όταν αποκτήσει εικόνα...
      Γράφε εσύ κι άσε να φαντάζομαι διάφορα,πάντα όμως σε φαντάζομαι μ ένα τεράστιο ειλικρινές χαμόγελο,κι αυτό δεν μπερδεύεται με τίποτα!!!
      Φιλάκια φιοτσίδι μου

      Διαγραφή
  21. Τα λάτρεψα!!!
    ΄Εγιναν υπέροχα, το κάθε ένα μοναδικό!!!
    Μπράβο Χαρά...ξέρεις να σκορπίζεις χαμόγελα ακόμη και με ένα ταπεινό ξεχασμένο βαζάκι...
    Φιλί...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου γλυκειά
      η χαρά μπορεί να κρύβεται και στα ευτελέστερα του είδους, οταν το κάνεις με κέφι και αγάπη,μεταμορφώνονται και το μεταδίδουν.
      Χαίρομαι που το εισέπραξες
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ....ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΕΙΣ????????????
    ΜΠΡΑΒΟ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτηηηη ειναι επιστροφηηηη!!!!!με τα ολα της!!!χιχιχιιι Γυρισες αισιοδοξη,δημιουργικη και ανανεωμενη!!!!Ποσο σε καταλαβαινω με οσα λες για το εργαστηριακι σου!...και εγω εκει ειμαι κλεισμενη συνεχως ...και εγω αν δεν ειχα αλλες δουλειες δε θα εβγαινα απο κει μεσα!
    Οσο για τα γυαλινα σου...στο ειχα πει οτι ειναι τελειααααα!κουκλιστικα!!!!....και τα θελω ολαααααααα χαχαχαχαα (να δω τωρα τιιιι θα κανεις χαχαχαα) σε φιλωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι γιατί τα προηγούμενα ήταν μεσ τη θλίψη!!! ΓΥΡΙΣΑ και ήρθα για να μείνω ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ! (το γύρισα,δεν αφορά τον τωρινό γυρισμό,αυτός ήταν κάπως χειρότερος απο τον προηγούμενο που υπήρχε η ελπίδα του σύντομα...)
      Για την τελική πρόταση,θα δω τι μπορώ να κάνω,γιατί με σένα ειδικά έχω θέμα και τι θέμα; ΘΕΜΑΤΑΡΑ! θα δούμε...
      Φιλιάαααααααααααααααααααααααααααα μου λείπειιιιιιιιιιιιιιιιιιςςςςςςςςςςςςςςςς χαμένο

      Διαγραφή
  24. φοβερο.. πω πω.. απίστευτα πολλά και πανεμορφα..μπραβο.. εύχομαι να παρηγορηθεις.η ζωή.. είναι.. δυσκολη... ως σκληρή!! μακια!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς όπως τα λες είναι Παρασκευή μου, όχι οτι δε τοξερα,απλά κάποιες φορές ξεχνιέμαι
      Μάκια πολλάάάάά

      Διαγραφή
  25. Χαρουλάκι μου.
    Πέρασα για μια "καλησπέρα" αλλά έπαθα την πλάκα μου με το τσουνάμι των γυαλικών. Ποιό να πρωτοθαυμάσω και ποιό να πρωτοδιαλέξω. Όμως αν κάποιο περιέχει μέλι ζακυνθινό το προτιμώ.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα έπαθες την πλάκα σου;;; γουστάρωωωωω!!!
      Κρίμα που το διάλεγμα και η επιθυμία μένουν μόνο στο σχόλιο. Πάντως Ν.Υ. θάρθουν κάποια,ξανασκέψου το...
      Φιλάκια πολλά και απο μένα αγαπημένε μου

      Διαγραφή
  26. Α πα πα!! που λέει και η Βίκυ!!!! τόσα πολλά έχεις φτιάξει???? Πανδαισία χρωμάτων και μοτίβων!!! Και τα χριστουγεννιάτικα αλλά και τα διαχρονικά είναι πανέμορφα!!!!! Να ευχηθώ καλή συνέχεια??? έτσι που πήρες φόρα, προβλέπω άλλα 45 μέχρι τα Χριστούγεννα!!!!!!!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό είναι Μαριάννα μου οτι μπουχτίζω εύκολα,γι αυτό οι συχνές εναλλαγές αντικειμένου(ντεκουπάζ, ζωγραφική,ραπτική,) δεν θάθελα κάποια στιγμή ν αφήσω κάποιο.
      Χαίρομαι που σ άρεσαν.
      Φιλάκια πολλά και χάρηκα πολύ το εκ του σύνεγγυς, όσο μπορεί να θεωρηθεί έτσι,τόσο βιαστικά και υπο πίεση. Περιμένω τη φωτό που βγάλαμε.

      Διαγραφή
    2. Καλά αναμεταξύ σας βγάζατε φωτό; Με μένα κανείς;;;

      Διαγραφή
    3. Δε λες πάλι καλά που έβγαλα κι εκείνο τον Φιλιππικό και υπάρχεις σε κάποιες,κι αυτές απο την φιλανθρωπία των παρευρισκομένων και τους ευχαριστούμε,αλλιώς μαύρη θάχα γίνει απο τις τσιμπιές "ήμουν, δεν ήμουν"

      Διαγραφή
    4. Μαράκι, και με σένα βγάλαμε, αλλά όχι με δική μου μηχανή!!!!!!!!!!!!! Περιμένω κι εγώ να τις λάβω και θα σας τις προωθήσω....εάν έχω βγεί όμορφη...χαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Eγω έχω να λαμβάνω απο τη γυψόγαζα κι ακόμα περιμένω...έχω υπομονή,αλλά πόση;;;

      Διαγραφή
  27. Χαρά μόνο μια λέξη θα σε πω ......ΥΠΕΡΟΧΉ !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εξαιρετική η συλλογή Χαρά μου και θερμά συγχαρητήρια για την όρεξη, το μεράκι και το κέφι σου για δημιουργία. Κι εγώ άμα ανοίξω τα τσαντικά μου στα πατάρια θα πλημμυρίσει ο κόσμος γιάλινα. Ούτε ξέρω πόσα έχω. Και οι κόρες μου λένε να τα ξεφορτωθώ....Πριτς....χριστουγεννιάτικα θα τα κάνω κι εγώ για δωράκια. Μπράβο και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά θα κάνεις!
      Είναι πολύ καλή ιδέα και δώρου και ανακύκλωσης,Ελένη μου.Εγω πάντα παίρνω παράδειγμα απο τον εαυτό μου,που εκτιμώ ό,τι μου χαρίζουν,γιατί όχι και τα δικά μου,οταν τα φτιάχνω και τα προσφέρω με τόση αγάπη;
      Καλές δημιουργίες λοιπόν και σ ε σένα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Χαρά χαμός γίνεται εδώ λέμε!!!! Καταπληκτικά τα βαζάκια σου!! Θα γίνουν τέλεια δωράκια!! :)) Πως τα κατάφερες όλα αυτά Ζακυνθινή ομορφιά μου;; Τώρα που πήρες φόρα άντε να σταματήσεις!! Καλό σ/κ να χεις!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου κοριτσάρα μου,τι κοπλιμέντα είναι αυτά; Μ έστεψες θεά των Ιονίων!!!χαχαχαχα
      Χαίρομαι που σ άρεσαν,άντε άσε τους φοίνικες ν ανθίσουν και να έχουν "δερματάκι" για το χειμώνα τα έρμα και πιάσε τα γυαλάκια,όλο και θα σου βρίσκονται στο σπίτι απο συσκευασίες τροφίμων
      Φιλάκια μικρή πολλά

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα!! Τα μάδησα τα κακόμοιρα τα φοινικάκια!! :))) Όλο και κάτι σε γυαλικό κυκλοφορεί στο σπίτι!! Θα επιληφθώ επί του θέματος άμεσα βεβαίως βεβαίως!!!!
      Θα σε κάνω μις Ελλάς, βρε μην γελάς, μην γελάς , που λέει και το άσμα ♫ ♩ ♬ !! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    3. Θ α μου πήγαινε καλλίτερα η κορδέλα της Μις Γιανγκ,σόρρυ

      Διαγραφή
  30. Ο γυάλινος κόσμος έγινε παραμυθένιος κόσμος και τι χαρά που μπαίνουμε στο κλίμα της πιο όμορφης και γλυκιάς γιορτής των Χριστουγέννων!!! πολύ όμορφη η ιδέα κα πάρα πολύ σωστή η πρόθεση να προλάβουμε, και ομολογουμένως έξυπνο να ξεκινήσουμε νωρίτερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω όλ αυτά που γράφεις να γίνουν πραγματικότητα,μη χαθείς πάλι,χαχαχαχα
      Φιλιά Τζενάκιιιι

      Διαγραφή
  31. Καταπληκτικά βάζα και καλή δουλειά.
    Επίσης υπέροχη διακόσμηση με φανταστικά μοτίβα.
    Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΟΥΤΕ ΔΥΟ ΑΛΛΑ 45!!!!!!ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΣΟΚ!!!!!!!!! ΤΙ ΝΑ ΠΩ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ;ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΟΤΙΒΑ;ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ DECUPAGE;Η ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΥΛΙΚΑ;
    ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΜΕ ΤΟΣΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΑΝΕΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ,ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΜΕ ΓΥΑΛΙΝΑ[ΒΑΖΑ Η ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ;]ΡΕΝΑ,ΑΚΟΥΣ;ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ;
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΟΥ!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
    Υ.Γ ΜΙΑ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ E-SHOP ΜΕ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ DECUPAGE ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ,ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ,ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη βάζεις ιδέες στη Ρένα Αννούλα και μας τρέχει τώρα που αυτή θα κάάααθεταιιιι!!!χαχαχαχα ευτυχώς που άφησα κάβα νάχουμε

      Υ.Γ. Ελπίζω να σε βόλεψα με τα e-shops,αυτά που σου έγραψα είναι φυσικά εκτός απο της Μάγιας,της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ,τις ΜΟΡΦΕΣ και του PACO,που έιναι τα γνωστότερα
      Καλές αγορές και ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

      Διαγραφή
  33. ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΖΗΛΕΥΩ ΠΟΥ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ DECOUPAGE....EΚΑΝΕΣ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φένια κι εγω πριν 4 χρονια δεν ήξερα ούτε καν τι σημαίνει...Ηθικόν δίδαγμα: Ποτέ μη λες ποτέ!
      Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  34. Καλημέρα Χαρά μου!
    Έχω ξετρελαθεί!!
    Είναι πανέμορφα τα βαζάκια σου :)
    Σχαράς την υπομονή΄ή σου...
    Πολλά πολλά φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωργία μου
      δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι!
      Εσύ να ξετρελλαθείς,που κάνεις θαύματα;;;
      Φιλάκια πολλά-πολλά κι απο μένααααααααααα

      Διαγραφή
  35. "Εύθραυστες" ισορροπίες!
    "Ακροβατώντας" πάνω σε γυαλιά,το διάφανο του υλικού χάνεται κι απομένει το διάφανο της ψυχής.
    Καλημέρα κάθε μέρα,Χαμόγελο,με χρώματα πάνω σε φόντο λευκό και φωτεινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε σου σχόλιο είναι μια αποκάλυψη!!! Προσκυνώ

      Φιλιά πολλάααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  36. Είσαι απίστευτη!!!! Δεν έχω λόγια...τα βάζα σου είναι όνειρο!!!! Δεν ξέρει κανείς ποιο να πρωτοξεχωρίσει! Το ένα πιο όμορφο από το άλλο! Και όλα, μα όλα (!!) τόσο χαρούμενα και ιδιαίτερα, όσο ιδιαίτερος και ο.. δοτικός σου τρόπος! Μόνο 45???!!!!!!!!!!!! Είμαι σίγουρη πως έχεις κατά νου κι άλλα στα σκαριά...Άγιε μου Βασίλη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι οτι όλο κάτι γυρίζει στο μυαλό μου,τώρα πια δεν επαναπαύεται ποτέ,χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά μικρή μου Αψηλή!!!

      Διαγραφή
  37. Ο γυάλινος κόσμος σου είναι σκέτη μαγεία!!!
    Πανέμορφα όλα....έχω χάσει τα λόγια μου...θέλω μόνο να τα βλέπω!!!
    Μπράβο!!!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου με μεγάλη μου χαρά να τ απολαύσεις όσο θέλεις.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  38. Όμορφη, γιορτινή και πολύχρωμη !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χαρά μου ,τι ομορφιά είναι αυτή ??? Τα χρώματα χαρούμενα ,υπέροχα στολισμένα με κορδέλες ,δανδελίτσες θα δώσουν χαρά σε όποιον τα πάρει ! Γεια στα χέρια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο ελπίζω κι εγω Ολυμπία μου,να μεταφέρουν ΧΑΡΑ!!!
      Σ ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  40. Διαθέτω ένα μεγάλο αριθμό από βαζάκια στα οποία δεν πρόκειται να μπει υλικό μαρμελάδας ή γλυκού, όταν ξανάρθεις στην Αθήνα να στα δώσω ή αν θέλεις να τα βάλω σε κουτί να στα στείλω με το ΚΤΕΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθούλα μου ευχαριστώ πολύ για την καλή πρόθεση,αλλά ήδη έχουν μείνει κι άλλα πίσω και συνεχώς πολλαπλασιάζονται.
      Είναι σα να μου ταστειλες
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  41. Δεν είναι μόνο τα πολλά υλικά που χρειάζεσαι για να στολίσεις, είναι περισσότερο η πλούσια φαντασία που πρέπει να έχεις για να το κάνεις.
    Κι εσύ έχεις πολύ και δημιουργική!!!!!
    Πολύ όμορφα και παραδειγματικά :)

    Φιλιά θαλασσένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ με τιμά το σχόλιό σου Θαλασσένια μου, σ ευχαριστώ απο καρδιάς.
      Φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  42. Καταρχήν, τέλεια δουλειά!!! Δεύτερο, απίστευτη ποσότητα!!!
    Υπέροχα όλα τυχεροί αυτοί που θα τα αποκτήσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να το πιστεύω Ράνια μου,οτι έτσι θα τα υποδεχθούν.
      Νάσαι καλά.

      Διαγραφή
  43. 45 μπορεί να είναι, αλλά είναι όλα ένα κι ένα!!!
    Μπράβο, Χαρά!
    Θα χαρίσουν χαρά στους παραλήπτες τους... κι αυτό είναι που έχει σημασία πάνω από όλα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τι ομορφιά είναι αυτή Χαρούλα μου!!! Ένας παραμυθένιος γυάλινος κόσμος, πολύχρωμος, χαρούμενος!!!
    Θερμά συγχαρητήρια!!!
    Και πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μάγδα μου που σ άρεσαν,γυάλινο κόσμο εγω ,ταξίδια στον Κόσμο εσύ!!!χαχαχα

      Φιλάκια κι απο μένα

      Διαγραφή
  45. Μαζικη παραγωγη Χαρα μου.
    Τι να πω;Μπραβο σου.
    Ειναι εξαιρετικα ολα.Εμενα παντως με παρακινησες.Εχω πολλα βαζακια.
    Ευχομαι οι επιστροφες να γινονται μονο απο χαρες.

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πολύ χαρά θα περιμένω να δω και τα δική σου έμπνευση,Μαριον

      Φιλιά κι απο μένα

      Διαγραφή
  46. Υπερπαραγωγη και τι ομορφα ολα , πραγματικα τελειο δωρο γαι τις γιορτες ενα τετοιο βαζακι με γλυκα μεσα και φτιαγμενα απο τα χερια , Χαρα μου εισαι χρυσοχερα δεν ξερω τι δουλεια εκανες αλλα το ειχες μεσα σου αυτο , φιλιά πολλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε ξενερώσω Μαράκι αν σου πω οτι κατέληξα (πως λέμε "πέθανε"; παραλίγο κι εγω) Δημόσιος υπάλληλος;;;
      Ευτυχώς που το σύστημα δε μου κατάπνιξε όλες τις υγιείς μου δυνάμεις.
      Φιλάκια πολλά

      Υ.Γ. ας με συγχωρήσουν οι φίλες που εκκρεμούν οι απαντήσεις τους,όμως με ιντριγκάρισε το σχολιό σου και είπα να σου λύσω την απορία και να κόψω αντίδραση,χαχαχα

      Διαγραφή
  47. AMAAAAAAAAAAAAAAN........ΘΑ ΜΙ ΒΑΛ(Ι) ΝΑ ΜΑΖΟΝΟΥ ΚΙ ΒΑΖΟΥΔΙΑ ΤΩΡΑ.........ΒΡΕ ΘΑ ΜΙ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΚΛΟΥΤΣΙΑ ΣΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ.......ΤΑ "ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ" ΕΓΙΝΑΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠ ΤΑ "ΧΡΗΣΙΜΑ".............ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.........ΠΑΩ Ν ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΩ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΑΖΑΚΙ(ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΡΕΣ ΑΝΤΕ) ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ...........ααααααααα για κατσε εχω και ενα απο νουτελα...........θα το βαλω κι αυτο ενα χερακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σκας Σοφάκι ΚΑΙ καταλαβαίνω τι γράφεις ΚΑΙ το ίδιο έχουμε πάθει όλοι!!!χαχαχαχα

      Για να δούμε τώρα τι θα δούμε απο σένα...;;;;;

      Διαγραφή
  48. Adoro o Natal, ver esse desfile de cores, imagens e beleza!!!!
    Como você é criativa!!!!

    °º✿♫
    °º✿ Boa semana!!!
    º° ✿✿ ♫♬° ·. Beijinhos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιnes μου
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

      Διαγραφή
  49. Καλώς σε βρήκα Χαρά!!!Πάρα πολύ όμορφα τα βαζάκια σου, ειδικά αυτά με τα χριστουγεννιάτικα θέματα, είναι αξιολάτρευτα....Θα χαρώ να τα λέμε...Καλό απόγευμα να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενι μου φυσικά θα τα λέμε, σ ευχαριστώ για την επίσκεψη.

      Διαγραφή
  50. Καλά τόσα βαζάκια ούτε σε πολυκατάστημα, και όλα ένα και ένα, καθένα με την δική του προσωπικότητα. Το έκανες πάλι το θαύμα σου Χαρά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα Χαρά ,το Πολυκατάστημα! δεν έχεις κι άδικο Κατερίνα μου
      Ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  51. Αγαπημένο Χαρουλίνι,ο απλός γυάλινος κόσμος μετατράπηκε απο τα χρυσά σου χεράκια και το χαρισματικό σου ταλέντο σε ένα παραμυθένιο κόσμο με απίστευτα αριστουργήματα..λατρεύω χριστουγεννιάτικα βαζάκια και κουτιά..είσαι απίστευτη φιλενάδα,ακούραστη και πάντα δημιουργική και η κάθε σου ανάρτηση μαγεύει νού και καρδιά!!καλή βδομάδα να έχουμε..καληνύχτα γλυκιά σαν μέλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτούλα
      δεν έχεις άδικο ,τελευταία είμαι ακούραστη οταν έχω να κάνω με χειροτεχνία.σαν στερητικό σύνδρομο ρε παιδί μου.
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, πάντα τρυφερά σαν μαμαδίστικη ενθάρρυνση!!!

      Διαγραφή
  52. Πολύ ωραία! Ιδέες, εφαρμογή, όλα τέλεια! Μπράβο κι από μένα Χαρά! Dimitra Panourgia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
      ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΕΔΩ!!!
      Σ ευχαριστώ,φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  53. Χαρουλίτα μου, Χαρουλιτάκι μου...Πάλι έδρασες....παραγωγικά;;;
    Περίμενε μισό γιατί βρέχονται οι κούτες που έχω έξω...............................................................
    Λίμπα έγιναν όλα!!! Τέτοια βροχή.......
    Στα δικά μας τώρα -απτόητη η αναίσθητη... Υπέροχη η δουλειά σου! Μήπως είναι το πεπρωμένο σου ένα μαγαζί με χειροποίητες δημιουργίες σου;;; Σκέψεις κάνω...
    Μου θύμισες γλυκό του κουταλιού εκεί..... στης Μαρίας!!! Τρως το πρώτο κουταλάκι και γλυκαίνεσαι και μετά θες και άλλο, κι άλλο, κι άλλο....Λίγο σε είδα, πολύ σε συμπάθησα!!! Το ένστικτό μου με οδήγησε σωστά για τον άνθρωπο "Χαρά"!!! Τα λόγια σου για τη Μαρία συγκινητικά και άκρως τρυφερά!!! Λόγια αγάπης και εκτίμησης!!!
    Να'σαι καλά γλυκιά μου, να'χεις όλη την αγάπη του κόσμου και ζεστές αγκαλιές να σε σφίγγουν γλυκά μέσα τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχαχα ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ;;;;;χαχαχαχα αυτά να τα βλέπουν κάτι άάάλλες.Πολύ μ άρεσε
      Μακάρι να μην απογοητεύω τους ανθρώπους που πιστεύουν σ εμένα.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ,και θα περιμένω την επόμενη φορά...
      Φιλιά γλυκά και τρυφερά όμορφη!

      Διαγραφή
    2. Όλα τα'χουν κάνει γλυκό του κουταλιού... γιατί όχι κι εσένα; Η Χαρά του κουταλιού!!!χαχα... Γλυκό Χαρουλάκι... όπως και να το πεις σοροπιάζεις!!!

      Διαγραφή
    3. Σαν το γλυκό κουταλιού ντοματάκι, ένα πράμα!

      Διαγραφή
  54. ουαου υπερπαραγωγη χρωματων σχεδιων μπραβοοοο Χαρά μου μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Είσαι απίστευτη!!!!!!!!Τόσα πολλά , τόσο πανέμορφα !! Εκρηξη χρωμάτων ! Πανδαισία μοτίβο! Με άφησες άφωνη!! Κρίμα που δεν σε ξαναείδα ! Ετυχε κάτι ξαφνικά και, αν και ημουν ετοιμη , δεν γινόταν να έλθω την ημέρα των εγκαινίων! Ελπίζω να ξανακάνεις σύντομα πάλι καμια βόλτα!
    Φιλί μεγάλο, αγκαλιά ζεστή από την μουσκεμένη Αθήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω περίμενα πως θα σ ε ξαναδώ,αλλά έμαθα. Κρίμα ίσως την επόμενη φορά,αν και πάντα τρέχω και ο χρονος δε μου φτάνει και κόσμο δε βλέπω που θάθελα να δω και στο τέλος μένω με το ανικανοποίητο.
      Ελπίζω πάντως
      Φιλιά πολλά και ζεστά,εμείς άρτι ξεμουσκέψαμε,σειρά σας απ ό,τι βλέπω

      Διαγραφή
  56. Γι' αυτό παρατηρήθηκε έλλειψη γυαλιού στη βιομηχανία μας κι είπαν θα κάνουν εισαγωγη;
    (να' μαι κι εγω τελευταία και καταιδρωμένη....)
    Βαζα και βαζάκια κουκλίστικα, κι εκεινα τα χριστουγεννιάτικα σχεδόν μοσχοβολάνε ζαχαρη και μπαχαρικά!
    Όλα ήρθαν κι έδεσαν γλυκά!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάπρεπε νάχε παρατηρηθεί καιρό πριν η έλλειψη,δε τα μάζεψα τον τελευταίο μήνα Νικούλι,χαχαχαχα και πόσα έχω πετάξει, στην ανακύκλωση εννοείται!
      Με ζάχαρη και μυρωδικά τα σκέφτομαι κι εγω,χάιρομαι που οι απόψεις μας ταυτίζονται
      Φιλάκια πολλά στη δημιουργική οικογένεια και στη φανταστική Βυτίνα!

      Διαγραφή
  57. Καθώς διάβαζα την ανάρτηση μου δημιουργήθηκαν διάφορες απορίες οι οποίες βέβαια λύθηκαν όταν την ολοκλήρωσα. Μου αρκούν πααααααααααρα πολυ τα βαζάκια. Το καθένα τόσο όμορφο κ τόσο διαφορετικό. Φαίνεται ότι έχει γίνει προσεκτική μελέτη για το καθένα. Τπτ δεν έχει μπει τυχαία. Μπραβο κ πάλι μπράβο!!!!!!!αλήθεια, οι χιονονιφάδες είναι χαρτοπετσέτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευάκι
      χαίρομαι που σ άρεσαν,πράγματι ό,τι φτιάχνω το μελετώ στην πορεία και χαίρομαι οταν τα γούστα μου συμπίπτουν με τα δικά σας.
      Τα μοτίβα είναι επι το πλείστον χαρτοπετσέτες,ελάχιστα ριζόχαρτα και στα καπάκια παίζουν μοτίβα απο κοφτάκια και αυτοκόλλητα
      Φιλάκια πολλά,καλά να περάσετε στον ΠΗΛΟ...και να με σκέφτεστε λιγάκι την απούσα

      Διαγραφή
  58. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.......ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΡΙΤΑ ΟΤΑΝ ΝΤΕΚΟΥΠΑΡΕΙ Η ΧΑΡΑ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Υπέροχες και πολύχρωμες δημιουργίες γεμάτες φαντασία ....!!!
    Στα χριστουγεννιάτικα έχω ιδιαίτερη αδυναμία .....και τόσα πολλά....Μπράβο...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιός δεν έχει Γλυκερία μου αδυναμία; τα Χριστούγεννα ξαναγινόμαστε για λίγο παιδιά, χάριν των παιδιών μας στην αρχή και στη συνέχεια για μας,για τις αναμνήσεις μας.
      Χαίρομαι που σ άρεσαν

      Διαγραφή
  60. Απέραντη Ομορφιά!!!! Αγκαλιές Χαρούλα αγαπημένη!!!! Μου λείπεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω που πήγες πιο Βορράς δε γίνεται;;;; Κι εγω σε πεθύμησα ΠΟΛΥ
      Φιλιά γλυκά να σε ζεστάνουν Μαρελντάκι μου

      Διαγραφή
  61. Unos tarros maravillosos, me encantan todos, te quedaron espectaculares.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ποσο τελεια πραγματα κανεις τελικα με αυτην την τεχνικη μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν γυρίσεις τις ντεκουπατζούδες και ακόμα περισσότερο τις επαγγελματίες θα δεις φανταστικά πράγματα,εδώ είναι ψιλολόγια,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ όμως.

      Διαγραφή
  63. Τι ομορφιες ειναι αυτες!!!! Χρωματα- μοτιβα... υπεροχα ολα!!
    Θελω να τα παρω ολα στην αγκαλια μου!
    Μπραβο σου Χαρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν μια αγκαλιά απο μένα για σένα Μαράκι,μεγάλη και ζεστή! Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  64. Μια ανάρτηση γεμάτη αισιοδοξία, χαρά, χρώμα και δημιουργία. Είναι όλα φανταστικά.Μπράβο Χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιούλα μου,έτσι θέλω να είναι και να φτάσει όπου πάνε.

      Διαγραφή
  65. Ενταξει βρε πουλακι μου ειπαμε να ομορφυνεις κατι βαζακια που ειχες αλλα εσυ το παρακανες! 45 βαζακια που τα ειχες φυλάξει???? Μπραβο παντως ειναι πανεμορφα! Την εχω περασει και εγω αυτη τη φαση με τα βαζακια. Να τα χαρισεις και να τα χαρεις!
    Και παντα ετσι χαρουμενη...
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το κακό είναι Μικάκι,οτι έχω κι άλλα ακόμα...χαχαχαχα αλλά σταμάτησα να αποστάσω η γυναίκα,ίσως μέχρι το Πάσχα. Οοσ για το που τα έιχα φυλάξει...μη ρωτάς! Κοντεύουμε να φύγουμε εμείς απο το σπίτι και να μείνουν τα "χρειαζούμενα"
      Φιλάκια πολλά κι αυτό έχω σκοπό να κάνω,ελπίζω ν αρέσουν κοριτσάρα

      Διαγραφή
  66. Μωρέ μπράβο χαρά στο κουράγιο σου!Τώρα που τα είδα δεν έπρεπε να βαρεθώ. έπρεπε να κάνω και εγώ τα δικά μου με φροντίδα και υπομονή. Ντροπή μου! τα δικά σου χάρμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ντε μη το παίρνεις κατάκαρδα,γι άλλο λόγο σ ήθελα νάρθεις,όχι να έχεις τύψεις
      Φιλάκιαααα

      Διαγραφή
    2. εεεεεε δεν θα σε αφηνα μόνη σου .. Χαρα μου .. ήρθα να σου κανω παρέα χι.χιχ.χ τόσα σχόλια πως τα καταφερες βρε θηρίο μόνη σου;; φιλώ σε....

      Διαγραφή
    3. Η ψυχή μου το ξέρει Ρουλάκι μου, κι ακόμα όπως βλέπεις απαντώ

      Διαγραφή
  67. ΜΟΝΟ 45;
    ΠΦ!!!!!!!
    ΣΙΓΑ ΤΑ ΑΥΓΑ!!!!! ΟΥΤΕ 100!!!!
    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΕΣΥ!!!!!
    Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΓΥΑΛΙΝΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν υποψιαστώ πως έδωσες ιδέα στην Χριστοδούλου!!! Κι όχι τίποτε άλλο, θα μας την βγεις που θα'χει τόσα έτοιμα...χαχα... Πάω να δω τι βαζάκι έχω...

      Διαγραφή
    2. ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΔΩΣΑ ΕΓΩ ορκίζομαι, η Γιασμίν.
      ΑΝ μας δώσει τέτοιο πρότζεκτ θα φτιάξουμε άλλα,σιγά μην κάνω μία απο τα ίδια, μεταλάσσομαι εγω!!!

      Διαγραφή
    3. Υ.Γ.
      Ασε που κάτι μου λέει, οτι θα μας βάλει να φτιάχνουμε για γαμοβάφτιση...

      Διαγραφή
  68. Ενθουσιάστηκα, συγχαρητήρια!!! Μπορείς να με βοηθήσεις ? Τι αστάρι χρησιμοποιείς για τα γυάλινα ? πως να το ζητήσω ? Μετά από το αστάρωμα κάνεις το decoupage ? Περιμένω την απάντησή σου με αγωνία για να αρχίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι για την επίσκεψη και τον ενθουσιασμό σου και σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Δεν ξέρω πού μένεις,για να ξέρω τις επιλογές έχεις,εγω πάντως αγοράζω μέσω e-shop απο την ΑΘήνα (Decomagia & ΜΟΡΦΕΣ), τα αστάρια τους. Στο γυαλί πιάνει και primer το διάφανο,αλλά αυτό το χρησιμοποίησα στα μπουκάλια. Εδω χρησιμοποίησα λευκό αστάρι,που χρησιμοποιούμε γενικά στο ντεκουπάζ.
      Εαν θες πληροφορίες για υλικά που μπορείς να φτιάξεις και μόνη σου,περιηγήσου και το μπλογκ της Μισιρλούς,θα βρείς καταπληκτικές ιδέες,ούτως ή άλλως.
      Και πάλι εδώ είμαι και το μέιλ μου (δεξιά,κάπου στη μέση) στη διάθεσή σου
      ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ σου εύχομαι

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα, χίλια συγνώμη που σ'ενοχλώ πάλι αλλά ζήλεψα τόσο πολύ τα βαζάκια σου που έχω λυσάξει να τα φτιάξω και εγώ. Βλέπεις ο γιος μου είναι ζαχαροπλάστης και θα ήθελα να κάνω δωράκια σ'αυτά τα θαυμάσια βαζάκια σου.
      Κατ΄αρχάς θα ήθελα να σου πω, ότι ασχολούμαι αρκετά με κατασκευές, αλλά δυστυχώς δεν ξέρω τεχνικές, έχω πολλές ιδέες αλλά δεν μπορώ πάντα να τις εφαρμόζω. Εχω πάρακολουθήσει σεμινάριο decoupage στην Μάγια, αλλά τότε δεν ήμουν υποψιασμένη και έτσι έχω μείνει με την όρεξη.. Τέλος παντων να μην σε κουράζω ας περάσω στις ερωτήσεις. Αγόρασα αστάρι από τις ΜΟΡΦΕΣ, όμως όταν το περνάω με πινέλο μου κάνει γραμμές. Τι μπορώ να κάνω για να μην γίνεται έτσι ? Μετά το βάφεις ή κάνεις decoupage ? Χίλια ευχαριστώ για τις ιδέες σου, περιμένω με αγωνία την απάντησή σου. Σ΄ευχαριστώ και πάλι

      Διαγραφή
    3. Μαρία μου Καλησπέρα
      κανένα συγγνώμη δε χρειάζεται,απλά εαν θέλεις για περισσότερη επικοινωνία,χρησιμοποίησε το μέιλ μου.
      Κι εγω Μαρία απο τεχνικές ελάχιστα ξέρω,το βασικό σεμινάριο,έκανα στη Μάγια και τ ανάποδο σε γυαλί. Τώρα στη ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ παρακολούθησα την παρουσίαση της Βαρβάρας(των ΜΟΡΦΩΝ) για το κρακελέ και την πατίνα,βέβαια αφορούσε συγκεκριμένη μάρκα. Τα περισσότερα τα μαθαίνω απο την παρέα που έχουμε δημιουργήσει εδώ μέσα. Γι αυτό μην ντρέπεσαι,ρώτα και ο,τι ξέρω απαντώ.
      Βασική προυπόθεση για καλό στρώσιμο χωρίς γραμμές,το πέρασμα ταμποναριστά με σφουγγαράκι.Αυτό ΚΑΙ για το αστάρι,ΚΑΙ για το χρώμα
      Και είπαμε για καλλίτερη εφαρμογή 2 χέρια αστάρι,1 ακρυλικό νερού αφού στεγνώσουν πολύ καλά τα πρώτα.
      Πολύ καλή η ιδέα σου να προσφέρεις τα γλυκά του γιού σου σε βαζάκια,όμως πρέπει να περαστούν αρκετά χερια (3 τουλάχιστον ) με βερνίκι νεφτιού,στο τέλος ,για να κρατήσουν το αποτέλεσμα καλλίτερα και φυσικά πλύσιμο στο χέρι με νεράκι(όχι πλυντήριο δηλ.)
      Εγω να σου πω την αλήθεια μου θα έβαζα στεγνά υλικά(καρυκεύματα δηλ. καφέ,ζάχαρη) κάτι τλπ που δε θα χρειάζεται πλύσιμο μετά τη χρηση
      Καλό βράδυ και θυμίσου, το μέιλ!

      Διαγραφή
  69. θαυμάσια τα έργα σου.. νασαι καλά.. θα χαρώ να τα λέμε.. λάικ Χαρά. Θ.... γενικώς..
    Λαμπρινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. πολύ όμορφα τα έργα σου..καλώς σε βρήκα..
    Λαμπρινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή μου σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,εις τριπλούν ,χαχαχαχα Τόσος ενθουσιασμός,πια;;;χαχχαχα
      Νάσαι καλά και σίγουρα θα τα λέμε.

      Διαγραφή
  71. Δεν έμεινε κάτι να πω κι εγώ. Με κάλυψαν οι φίλες σου επάξια.
    Αφού όμως σου αρέσει η μουσική θα σου αφιερώσω ένα τραγούδι:

    http://www.youtube.com/watch?v=IuJNiP4o1tM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Σοφία μου
    σ ευχαριστώ για τη μουσική σου αφιέρωση, αγαπημένοι Χαρούλα_Μάνος!!!
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...