...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Ξεφυλλίζουμε ...στολίζουμε...

Όλοι αυτό τον καιρό διακατεχόμαστε απο μια ανυπομονησία για τη Μεγάλη Γιορτή,που πλησιάζει ολοένα και περισσότερο και με λαχτάρα κι αγωνία μικρού παιδιού


κάνουμε τις προετοιμασίες μας.
Τι θαρρείτε οτι έμειναν; 25 μέρες!!!
Κι έτσι παρ' όλη την ίωση που με ταλαιπωρεί μέρες τώρα, και μ έχει αποσυντονίσει,  εκεί  που "φώναζα" στη Μαριλένα "φτάνει πια να μαδάς τους φοίνικες", είπα να μαδήσω άλλο δέντρο και να τολμήσω να κάνω χριστουγεννιάτικο στολίδι.
Η ανακύκλωση της φύσης σ' όλο της το μεγαλείο!
Κι αυτό στο βωμό της Χριστουγεννιάτικης προετοιμασίας  και του εορταστικού στολισμού.


φύλλα μανώλιας με decoupade χαρτοπετσέτας με ίδιο θέμα: Στολίζουμε Χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Μια μέρα λοιπόν που βρέθηκα μπροστά στη μανώλιά μας, το θυμήθηκα και έκοψα 4 φυλλαράκια της  για το πρώτο πείραμα
Έχουν κυκλοφορήσει στην μπλογκόσφαιρα τα εορταστικά φύλλα μανώλιας, όμως εγω ποτέ δεν είχα κάνει. Μου φαινόταν κάπου δύσκολο,αλλά τελικά με την βοήθεια και της Eni, το πραγματοποίησα



Τα έβαλα να σεκάρουν μία εβδομάδα ανάμεσα σε φύλλα περιοδικού,όπως κάναμε παλιά στη φυτολογία (τελικά εκείνα τα χρόνια πολλά πράγματα μάθαμε και το διαπιστώνω και σ άλλες περιπτώσεις) .
 Είχα διαβάσει,οτι πρέπει να τα μαζεύεις μόλις πέφτουν από το δέντρο(στην περίπτωση του πλατύφυλλου φίκου,αυτό) και την επόμενη φορά θα το δοκιμάσω χωρίς να πληγώσω το δεντράκι



Θεωρούν οτι για να πέφτει το φύλλο είναι μισομαραμένο, άρα κι έτοιμο για χειροτεχνία. 
Θα το διαπιστώσω στην πράξη και θα σας το μεταφέρω.
Πάντως τα φύλλα,ανάμεσα στο χαρτί και με το βάρος μιας πέτρας απο πάνω,ίσιωσαν, στέγνωσαν,τόσο-όσο, κι ήταν έτοιμα για αστάρωμα.



Από εκεί και πέρα οι επιλογές δικές σας...
Οι δικές μου ήταν αυτές:

Το παιδάκι που ανυπόμονα περιμένει  θαρρείς να ξεχωρίσει το φωτεινό Αστέρι στον ουρανό, είναι ανάγλυφη λεπτομέρεια απο decoupage πάνω σε μάρμαρο. Το ίδιο και το σκυλάκι (πλάτη σε μας) έχουν γίνει ανάγλυφα πάνω σε σιλικόνη,έχει χιονίσει δε με το "σπιτικό χιόνι" που σας είχα πει σε περσυνή μου ανάρτηση


Decoupage χαρτοπετσέτας πάνω σ ε μάρμαρο,με  3D στοιχεία, χιόνι  και  glitter


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ  Σ'  ΟΛΟΥΣ

102 σχόλια :

  1. οοοοοοοοο!τελειαααααα ιδεεεεα αυτη με τα φυλλα!!!!!!....ειναι ολα πανεμορφααααα!αλλα τα φυλλα ειναι το κατι αλλο!φιλακιαααααα και καλο μηνα σε ολους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ γαλαντόμε μου ΑΝτώνιε,αλλά δεν διεκδικώ την μητρότητά της, διότι κυκλοφορεί χρόνια,απλά τη δοκίμασα και πέτυχε,θαρρώ.
      Η αλήθεια είναι οτι είναι πολύ καλλίτερα απο κοντά,αν σκεφτείς οτι φωτογραφήθηκαν χωρίς καλό φυσικό φωτισμό, μια που οι μέρες μας είναι μουντές και βροχερές και χωρίς νάχουν περαστεί βερνίκι. Η ταχύτητά μου βλέπεις...
      Φιλάκια άπειρα και Καλό Μήναααααααααααααααααα
      Κλεό

      Διαγραφή
    2. πάντα πρώτο και καλύτερο το Μισιρλακιμισιρλάκι.. χι.χι.. είπα να παω κατευθείαν στην θέση μου Χαρά αλλά το άτιμο το χούι του σφηναρίζειν..χι.χχι.δεν κόβεται..που είσαι ΠαμπινΙώτη..!! μάλλον λάθος το εγραψα το ονομα του... χι.χιχ.

      Διαγραφή
  2. ΄Οτι πετάει, ότι κολυμπάει και ότι περπατάει θα σταρωθεί και θα στολιστεί άμα πέσει
    στα χέρια σου Χαρουλίτσα !
    ΄Ομορφα και πολύ πρωτότυπα τα φύλλα - στολίδια. Φαντάζομαι ότι θα επιστράτευσες όλη
    την υπομονή σου για να υπάρξει αυτό το αποτέλεσμα σε τόσο μικρή επιφάνεια.
    Γλυκιά και η παράσταση πάνω στο μάρμαρο, νοσταλγική εικόνα !
    Φιλιά και περαστικά σου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τάχω δοκιμάσει όλα για νάχω άποψη Σοφάκι και θέλω νάμαι ακριβής οταν το παίρνω πάνω μου.Το μέλλον θα δείξει...
      Γενικά ήθελε υπομονή μέχρι να στεγνώσουν,απο εκεί και πέρα τα πράγματα ήταν εύκολα. χαιρομαι όμως αν δείχνουν λεπτοδουλεμένα και δυστυχώς οι φωτογραφίες τα αδικούν.
      Και το μαρμαράκι, σ ευχαριστεί που δεν το εξαίρεσες του θαυμασμού.
      Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ για την ευχή,είθε...

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου !!!
    Τα φθινοπωρινά φύλλα είναι καλύτερα για κατασκευές γιατί έχουν ήδη λίγο στεγνώσει ... εάν όχι καλά είναι να τα βάζουμε ανάμεσα σε απορροφητικό χαρτί και μετά από πάνω το βάρος ..
    Γειά στα χέρια σου και στην υπομονή σου γι αυτή τη λεπτοδουλειά !!!
    Περαστικά σου και καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή ακριβώς τη διαδικασια ακολούθησα Ράνια μου,άλλη φορά όμως θα τα μαζεύω εγκαίρως και μάλιστα οταν πέφτουν μόνα τους.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια
      Φιλάκια πρωτομηνιάτικα

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα έγιναν και άσε που τους κρέμασες και.....κουδούνια.Καλό μήνα!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεε Χαρά χωρίς κουδούνια,δε λέει...χαχαχαχα
      Ευχαριστώώώώώώ,επίσηηηηηηηηηηηηςςςςς.

      Διαγραφή
  5. τελειες χειροτεχνιες!!!!!!!!!!!!!!!!!
    καλημερα και καλο μηνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πατριωτάκι ευχαριστώ πολύ ,και σε σένα εύχομαι έναν χαρούμενο χριστουγεννιάτικο μήνα!

      Διαγραφή
  6. φεύγω για να ψάξω φύλλα μανώλιας!! φιλιά!! καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαρμπουνάκι
      Κάνουν και τα φύλλα του πλατύφυλλου φίκου,ίσως και καλλίτερα μια που η επιφάνειά τους είναι πιο εύκολο να δουλευτεί,σα πιο μεγάλη
      Ευχές ολόψυχες για Καλό Μήνα!

      Διαγραφή
    2. ξαναγύρισα, αφού έκανα τη βόλτα μου και..πρόσεχα όλα τα φύλλα!!! αλλα δεν ΄πηρα ούτε ένα γιατί σαν τα δικά σου, δεν.......... θα γινόταν!χαχα
      φιλιά πολλά πολλά!! χειμωνιάτικα!!!

      Διαγραφή
    3. Μάλλον θα μείνουμε αδέρφι στα κλασικά στολίδια μου φαίνεται..χι.χι.

      Διαγραφή
    4. Μην εγκαταλείπετε τον αγώνα αδέλφια!

      Διαγραφή
  7. Καλημερούδια σου Χαρά μου!!! :))) Είναι κολλητικό το μάδημα!!! Χαχαχα!! Κι άντε να ξεκολλήσουμε!! Τα μεταμόρφωσες τέλεια τα φύλλα μανώλιας!!! Μου αρέσουν πάρα πάρα πολύ!! Και το κουδουνάκι που τους έβαλες!!! :))) Καλά το μαρμαράκι σου έγινε φανταστικό!!! Τι όμορφα που ναι τα Χριστουγεννιάτικα μοτίβα!!!! Φιλάκια πολλά πολλά και καλό μήνα να χεις Χαρά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααχχχχ δάσκαλε που δίδασκες και λόγο δεν εκράτεις! τάδε έφη Πεπίτα ντι Τζάντε Μαριλένα μου
      Πράγματι τα χριστουγεννιάτικα μοτίβα είναι τόσο όμορφα και τόσο νοσταλγικά,θέλοντας και μη σε παρασύρουν στην εορταστική δίνη, γεμάτη παιδικές αναμνήσεις!
      Φιλάκια πολλά γλυκό μου

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Χαρά που φέρνεις πάντα χαρές και θαυμασμό με τις δημιουργίες σου...
    Τα φύλλα έγιναν υπέροχα...τελικά με ότι κι αν καταπιαστείς αφιερώνεσαι και το αποτέλεσμα σε δικαιώνει...
    Καλημέρα σου στέλνω και ένα φιλί♥
    "Αννιώ"

    υγ.΄Μικρή, είχα κι εγώ φυτολόγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Αννούλα μου οτι μ ότι καταπιάνομαι παθιάζομαι και δεν το κάνω επιπόλαια,χαίρομαι λοιπόν αν αυτό εισπράττετε
      Φιλάκια πολλά,ευχαριστώ για το καρδουλίνι και ανταποδίδω,έστω και χωρίς εικόνα...

      Υ.Γ. μη συζητάς τι είχαμε μικρές. Και πόσες γνώσεις οικοκυρικής βρήκαμε μπροστά μας στην πορεία και ας τις απορρίπταμε τότε μετά βδελυγμίας

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα και Καλό Χαρούμενο μήνα Χαρούλα!!!!!!! Εύχομαι να έχει περάσει η ιωσούλα που σε ταλαιπωρεί!!!!!!! Υπέροχα στολίδια έγιναν τα φύλα της μανόλιας, μα και το μαρμαράκι έγινε τέλειο!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Βικάκι, μία βδομάδα τώρα μ έχει ρίξει τόσο όσο ποτέ! Τλπ χάρηκα οταν κατάφερα να κάνω τα φυλλαράκια.ΑΝ και δε θα στολίσω δέντρο φέτος,θάναι όμορφο στολίδι γι άλλα.
      Φιλάκια πολλά και Καλό μας μήνα,γεμάτο γιορτές!

      Διαγραφή
  10. Είσαι απίστευτη,decoupage μέχρι και στα φύλλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Είναι όλα φανταστικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό Χριστουγεννιάτικο Μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι,εγω, οι πρώτες διδάξασες κι είναι πολλές Ρένα μου!!!χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά με πολλές πρωτομηνιάτικες ευχές

      Διαγραφή
  11. Πολύ καλή ιδέα και τέχνη .
    Εύχομαι σε όλους, να έχουμε υγεία χαρά και ο γιορτινός Δεκέμβριος να φέρει οτι πραγματικά επιθυμούμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Αλέξανδρέ μου να πιάσουν οι ευχές σου! Ηταν τόσο δύσκολο το 2013 που ανυπομονώ να φύγει.
      Νάσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
  12. Τέλειες δημιουργίες .....
    Καλή σου μέρα και καλό μήνα.
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Μήνα και σε σένα Ματίνα μου, να σου φέρει μόνο ΧΑΡΑ!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Όχι που θα άφηνες τα δεντράκια στην ησυχία τους,ανήσυχο πνεύμα!!!!!Όμως έγιναν τέλεια στολίδια !!!!Καλό μήνα με πολλά πολλά φιλιά(με τα διαδυκτιακά φιλιά δεν κολλάμε και ...ιωσούλες) !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδω έχουν μαδήσει όλους τους φοίνικες Αττικής και Περιχώρων και τ α 4 φυλλαράκια της ΔΙΚΙΑΣ ΜΟΥ μανώλιας σας πείραξαν! Τι είστε εσείς!!!Με βρήκατε μικρή και με μαλώνετε,κλαψ,κλαψ Τι να κάνω που ήθελα να δοκιμάσω;;;;χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλάααααααααααααα, όχι δεν κολλάτε,εγω δε λέω να ξεκολλήσω

      Διαγραφή
  14. 'Ολα σ'αυτήν την ανάρτηση είναι τόσο χαρούμενα τόσο δελεαστικά που κι εγώ αισθάνομαι ενα παιδί που ανυπομονεί να αγγίξει, να χαρεί κάθε σου Χριστουγεννιάτικο στολίδι!!!Υπέροχο το μαρμάρινο σου δημιούργημα !!Εύχομαι τώρα να είσαι καλά και να συνεχίσεις με περισσότερο κέφι όλες σου τις προετοιμασίες!!! Φιλάκια πολλά και ιδιαίτερα απο το Αλκιστάκι που με τρελαίνει στην κυριολεξία με τα νέα της καμώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ τι ανάγκη έχεις Εφη μου;;; Εχεις το πιο όμορφο, το πιο αγαπησιάρικο ξωτικό των χριστουγέννων (και όλου του έτους) να το αγγίζεις, να του μιλάς, να του λες παραμύθια και αύριο-μεθαύριο να κάνετε μαζί χειροτεχνίες... Αν πάρει δε την δεξιοτεχνία και τη μαγική χάρη της γιαγιάς της ποιός στη χάρη της!!! Αλκιστάκι λοιπόν και τίποτ άλλο,τώρα είναι η καλλίτερη εποχή της!!!
      Να μου το φιλήσεις γλυκά

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου, Χαρά μου! Μπράβο για την πρωτοτυπία. Μου φτιάχνεις τη διάθεση μιας και φέτος δεν έχω φτιάξει τίποτε το χριστουγεννιάτικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσα που έφτιαξες τα Χριστουγεννιάτικα σου έλειπαν Ευγενία μου. Μας έχεις αποστομώσει...
      Φιλάκια πολλάαααααααααααααα

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΦΥΛΛΑ!ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ!ΚΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανταλένα μου
      κυκλοφορούν χρόνια στο διαδίκτυο,απλά εγω τα δοκίμασα πρώτη φορά. Χαίρομαι που σ άρεσαν,καιρός να τολμήσεις κι αυτό.Δεν είναι δύσκολο καθόλου.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα Χαρά μου, όμορφο χαρούμενο και γιορτινό σαν τα υπέροχα φύλλα που έχεις στολίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Κατερίνα μου, τα ΄ιδια σου εύχομαι κι εσένα απο καρδιάς.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Τα θαύμασα .. τα περιεργάστηκα.. και σαν παιδί γεμάτο απορίες.. θα ρωτήσω πάλι..Χαρά μου..και φύλλα ντεκουπάζ γίνονται;; .. θα μου πείς και βέβαια γίνονται αφού τα βλέπεις μπροστά σου.. χι.χι
    και η απορία μου.. δεν σπάνε οταν τα αγγίζεις;; πόσο μάλλον να τα ντεκουπάρεις; οτι πιάσουν παντως τα χεράκια σου.. του αλλάζεις τα φώτα... χμμμμμ το χρώμα ήθελα να πω.. τα φώτα είναι απο άλλη ανάρτηση..χι.χι.Χαρούλα μου.. σε ευχαριστω και για τις ευχές σου σάντολα μου πολλά φιλάκια και να έχεις έναν όμορφο και γεμάτο υγεια μήνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου
      δεν τ άφησα πολύ να στεγνώσουν,ώστε να σπάνε.Είναι χλωρά ακόμα και θέλουν μόνο αστάρωμα και μετά χαρτοπετσέτα.
      Να εκφράζεις τις απορίες σου,γιατί έτσι μαθαίνεις.
      Φιλάκια πολλά και χιλιόχρονη,πάντα με ΑΓΑΠΗ γύρω σου και μέσα σου. Την δική μου την έχεις εξ ολοκλήρου

      Διαγραφή
  19. Que originales quedan esas hojas,preciosas y el decoupage en el marmol genial.un saludo.conchi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πωπω είναι όλα υπέροχα!Έχω μείνει άφωνη!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ ευχαριστώ πολύ και εύχομαι και σε σένα ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

      Διαγραφή
  21. Τα φύλλα μανώλιας γίνανε πολύ όμορφα αλλά με σκλάβωσε το ανάγλυφο στο μάρμαρο. Καλό μήνα Χαρά και καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλα μου χαίρομαι που εσύ έδωσες περισσότερη έμφαση στο μαρμαράκι. Πράγματι το ανάγλυφο του δίνει μία φυσικότητα.
      Φιλάκια πολλα και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ με υγεία!!!

      Διαγραφή
  22. Φοβερή ιδέα !!!!!!!!!!!! που σου ήρθε στο μυαλό πολύ ωραία δουλειά μπράβο. Καλές και χαρούμενες γιορτές φιλιά πολλά..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σουλα μου
      νομίζω οτι πρέπει νάσαι πολύ γκαντέμης στο ντεκουπάζ ν αποτύχεις σε τόσο απλή διαδικασία. Είναι πράγματι πολύ εύκολα,αρκεί να τάχεις κόψει κάποιες μερούλες πριν να προλάβεις να στολίσεις
      Φιλάκια και ευχαριστώ

      Διαγραφή
  23. Εσυ Χαρα ουτε με ιωση δεν βαζεις.-----...κατω , τα φυλλα ειναι τελεια στολιδια τα μεταμορφωσες και εχει η γειτονισα μου μια μανολια που ολα της τα φυλλα πεφτουν στην αυλη μου αλλα απο ντεκουπαζ δεν σκαμπαζω δυστυχως, καλη σου βδομαδα με υγεια και χαμογελα, φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις κάθε δικαίωμα να κόψεις ό,τι πέφτει στην αυλή σου Μαιρούλα,αστάρωσέ τα και ζωγράφισέ τα.Ασε που με την βενζινόκολλα σε σπρέυ κάνεις σούπερ ντεκουπάζ και αυτοθαυμάζεσαι!
      Φιλάκια πολλά κι όχι...δεν βάζω κ@λ@ κάτω,όσο κι αν η ίωση μου αντιστέκεται,χαχαχαχα

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφα όλα, καλό μήνα Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Αχτιδούλα μου,ελπίζω να μην σ έριξε το κρύωμα κι εσένα

      Διαγραφή
  25. Φύλλα στολίδια δεν είχα ξαναδεί...και τα έφτιαξες τόσο όμορφα!!
    Έμεινα με το στόμα ανοιχτό!
    Να έχεις έναν υπέροχο γιορτινό μήνα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου και για το σχόλιο επι των φύλλων και για τις ευχές.
      Σου εύχομαι τα καλλίτερα !!!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  26. Περαστικούλια σου Χαρά μου!!!
    Τα στολίδια σου πενέμορφα. Κάθε φορά σε θαυμάζω γιατί έχεις μια ικανότητα να μεταμορφώνεις κάτι απλό και ταπεινό σε κάτι όμορφο και χρηστικό!!
    Καλό μήνα Χαρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάς εσύ για θαυμασμό;;;; Μπεττούλα μου χαίρομαι που επικροτείς τη φτωχική μου συλλογή
      Φιλάκια πολλά κι άλλο κακό να μην μας τύχει

      Διαγραφή
  27. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΜΑΝΩΛΙΑΣ!!!!
    ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΙΔΑ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚ.
    ΟΠΟΥ ΠΕΤΥΧΩ ΜΑΝΩΛΙΑ ΜΑΖΕΥΩ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΦΥΛΛΑ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΔΩ ΣΕ ΕΜΑΣ ΠΑΓΩΝΟΥΝ.
    ΦΕΤΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΦΥΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ.
    ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΜΑΡΜΑΡΟ ΤΕΛΕΙΟ!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα
      σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και είμαι σίγουρη οτι κι εσύ θα φτιάξεις για τα Χριστουγεννα, αφού έχεις απόθεμα.Και περιμένουμε με αγωνία να δούμε τα άάάλλα φύλλα
      Φιλάκια κι ευχαριστώ για τις ευχές

      Διαγραφή
  28. Χαρά μου, τα στόλισες πανέμορφα και όντως γίνονται πολύ ωραία στολίδια τα φύλλα μανόλιας!!!!
    Κι΄εμείς πέρυσι, μετά τα σεμινάρια decoupage, δεν αφήσαμε μανόλια σε ησυχία!!!!
    Μόνο που κάποιες έλεγαν ότι πρέπει να διακοσμούνται ,όσο είναι χλωρά, κι΄άλλες ,όταν έχουν αποξηρανθεί!!!
    Το μάρμαρο είναι τέλειο!!!!!Τα 3D στοιχεία κάνουν το σχέδιο πιο ρεαλιστικό κι΄ενδιαφέρον, αλλά μου φαίνεται τόσο δύσκολο!!!!
    Περαστικά σου, απ΄την ίωση και να είσαι πάντα γερή, γιατί μας έλειψες, δεν μπορούμε να το κρύψουμε!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Αρετή κι εγω νόμιζα οτι σας έχω κατσικωθεί και με βαρεθήκατε, χαίρομαι που μου γράφεις οτι σας λείπω.
      Λοιπόν,όσον αφορά τα φύλλα,εγω όπως γράφω επειδή δε τα είχα συλλέξει απο κάτω,τ άφησα μία βδομάδα μετά το κόψιμο ανάμεσα στα φύλλα του περιοδικού με βάρος απο πάνω τους και μετά τ αστάρωσα και έγινε όλη η υπόλοιπη διαδικασία
      Φιλιά πολλά κι απο μένα

      Διαγραφή
  29. Υπέροχα τα φύλλα! Τελικά το ντεκουπάζ δεν έχει τέλος, έτσι; Μπράβο Χαρουλάκι που τολμάς και πάντα τα καταφέρνεις! Φιλιά πολλά από τη βάση μου πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό και ήρεμο μήνα Χαρά μου . Τελικά τα φύλλα μανόλιας γίνονται πολύ όμορφα στολίδια και τα δικά σου είναι πολύ όμορφα . Δεν έχω κάνει εγώ αλλά μάζεψα φύλλα μανόλιας πλατάνου και πολλά κουκουνάρια για τη δημιουργική απασχόληση καρκινοπαθών στον Αγιο Σάββα και τα έκαναν πανέμορφα!! Για το μάρμαρο τι να πω , τα ανάγλυφα στοιχεία δείχνουν πιο ζωντανή την παράσταση!
    Θέλω να είσαι καλά , γεμάτη και χαρούμενη .
    Να σε φιλήσω δυνατά (δεν φοβάμαι τις ιώσεις) και να θυμηθώ έντονα το λαμπερό χαμόγελο των ματιώ σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι νάμασταν κοντά να φτιάχναμε μαζί φύλλα Μαρινικόλ μου αφού ήταν για τέτοιο σκοπό.
      Το μάρμαρο πράγματι δείχνει φυσικώτερο λόγω του ανάγλυφου,που αυτή τη φορά το έκανα με σιλικόνη απο κάτω.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις ευχές ,ειλικρινά με συγκίνησες με την τελευταία πρόταση. Μια ζεστή αγκαλιά όλη δική σου, μέχρι την επόμενη συνάντηση!

      Διαγραφή
  31. Είναι όλα καταπληκτικά! Κάποια στιγμή, όταν θα βρω φύλλα, θα το δοκιμάσω... Φαίνεται ενδιαφέρον!
    Και το μάρμαρο μου άρεσε πολύ.
    Καλό μήνα να έχεις, Χαρά μου, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Ελλη μου και είμαι σίγουρη οτι θα μεγαλουργήσεις.
      Φιλάκια πολλά και γιορτινά για ένα μήνα χριστουγεννιάτικο!

      Διαγραφή
  32. Εντυπωσιακό!!! Είναι απίστευτο, τελικά το decoupage γίνεται παντού??? Καλό μήνα με πολλές πολλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω Coco μου ανακαλύπτω συνεχώς νέες επιφάνειες εφαρμογής.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  33. Εντυπωσιάστηκα με το ντεκουπάζ στα φύλλα!
    Μου αρέσει που εξαπλώνεται και σε άλλα υλικά, ειδικά
    όταν είναι της φύσης!!
    Τόσο τα φύλλα όσο και το μάρμαρο σου έγιναν πανέμορφα!!
    Εύχομαι καλό εορταστικό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαντρίνα μου
      χάιρομαι που σ άρεσαν οι δημιουργίες της ανάρτησης συνολικά,ειλικρινά μου δίνετε μεγάλη χαρά!
      Φιλάκια κι ευχές για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

      Διαγραφή
  34. Χαρούλα μου, τι υπέροχα στολίδια!!!
    Συγχαρητήρια, είναι σπουδαίο να μπορείς να κάνεις τόσο όμορφες κατασκευές!!!!
    Καλό μήνα, ευτυχισμένο και δημιουργικό!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαγδουλινι μου,κι εμένα μου δίνει μεγάλη χαρά καθε τι καινούργιο που καταφέρνω και μετά δωρίζω. Είναι μία δημιουργική απασχοληση που δίνει χαρά σε περισσότερο απο ένα πρόσωπα
      Φιλάκια πολλά και γιορτινά

      Διαγραφή
  35. Δεν μπορώ να φανταστώ (και έχω μεγάλη φαντασία, να ξέρεις! ) πως υπάρχει αντικείμενο που θα φτάσει στα χεράκια σου και θα μείνει ανεκμετάλλευτο! Τις χάζεψα τις δημιουργίες σου πάλι!
    Είσαι θαυμάσια πλάσμα, Χαρά μου!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ-πολύ!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννάκι μου
      τι τρυφερά που μου μιλάς! πραγματικά νοιώθω παιδί που το επιβραβεύουν.
      Νάσαι καλά και να περάσεις έναν αξέχαστο μήνα Γιορτής
      Φιλάκια άπειρααααα

      Διαγραφή
  36. Ουάου!!!! Καλά ότι θα έβλεπα και ντεκουπαζ σε φύλλα λουλουδιών... Τέλειο!!!!! Άρε Χαρούλα μου τίποτα δεν περνάει από τα χεράκια σου να μη γίνει φανταστικό!!!! Σε φιλώωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου Κικίδι που μ όλα εντυπωσιάζεσαι!!! Πολύ με κολακεύεις
      Μακάρι να τα είχα κάνει νωρίτερα, να μπορούσα να σου έστελνα. Τώρα θα το έχω υπόψη μου για του χρόνου,νάμαστε καλά
      Φιλιά άπειρα και στο μικρό Βασιλιά

      Διαγραφή
  37. Χαρούλα μου!Μου έλειψες και ήρθα να δω τι κάνεις!Έχω καιρό να έρθω στο σπιτάκι σου αλλά όταν έρχομαι πάντα μα πάντα μ'εντυπωσιάζεις αφάνταστα!Θυμάμαι στην αρχή της γνωριμίας μας που μου είχες πει ότι σου αρέσει ν'ασχολείσαι με λίγα πράγματα για να μπορείς να γίνεις πολύ καλή σε αυτά.Και να η απόδειξη,μέχρι και σε φύλλα έκανες ντεκουπάζ!!Τι να πω?Ότι και να πω θα είναι λίγο!Να είσαι καλά αγαπημένη μου!Πολλά πολλά φιλιά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα,μπα,μπαααα!!!Τι αφίξεις είν τούτες!!! Σαν Αη Βασιλης!
      Λαμπρινούλι,ξέρεις οτι πολύ χαίρομαι όποτε σε βλέπω.
      Τελικά δε κράτησα κι ακριβώς την "υπόσχεσή" μου ,όλο καινούργια ανακαλύπτω και δραστηριοποιούμαι.Τώρα κι ως συνταξιούχος,με περισσότερο διαθέσιμο χρόνο...δικαιούμαι ναομίζω,χαχαχαχα
      Νάσαι καλά για τα καλά σου λόγια.
      Φιλάκια άπειρα και γιορτινά σ ε σένα και στα κορίτσια σου και πάντα φανταστικές εμπνεύσεις σου εύχομαι,μας ανοίγεις δρομους!!!

      Διαγραφή
  38. Νά'μαι κι εγώ... επιτέλους! Πανέμορφα έγιναν τα ντεκουπαρισμένα φύλλα μανόλιας!!!!! Κι έχει ο γείτονάς μου μια μεγάλη, αλλά δεν μένει μόνιμα εδώ και δεν μπορώ να του την μαδήσω...χαχαχα!!!
    Και το μαρμαράκι όμως είναι υπέροχο με τις ανάγλυφες λεπτομέρειες!!! Τελικά, Χαρούλα μου, με την φόρα που πήραμε, δεν θα αφήσουμε τίποτα αντεκουπάριστο, μου φαίνεται!!!!
    Καλή συνέχεια με τις χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες!!!!
    Φιλάκια πολλά!
    ΥΓ σου στέλνω email

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την αργοπορημένη!!!χαχαχαχα απο πότε σου είπα οτι χτυπάμε κάρτα;;; πάνε εκείνες οι εποχές που θυμάσαι (και θυμάμαι)χαχαχα Εδω είναι "περάστε ελεύθερα"!!!
      Μην αγχώνεσαι για τίποτα και το μέιλ σου το διάβασα και κατανοώ απολύτως,άλλωστε στο ίδιο καζάνι βράζουμε.Μην αγχώνεσαι,εγω λειτουργώ μ όλες τις εποχές και προπάντων ΔΕΝ ΠΑΡΕΞΗΓΩ ΚΑΝΕΝΑΝ.Κάνε τις δουλειές σου,βρες το χρόνο σου και εγω εδώ είμαι...
      Φιλάκια πολλά και Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

      Διαγραφή
  39. Δεν έχω λόγια βρε παιδί μου, ότι πιάνεις στα χέρια σου το κάνεις εξαιρετικό!!!
    Να είσαι καλά και πάντα ευφάνταστη και δημιουργική :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπωππω τι λόγια!!!! Ευχαριστώ πολύ Θαλασσένια μου,με κάνεις και κοκκινίζω
      Φιλάκια γιορτινά σου στέλνω

      Διαγραφή

  40. ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΜΑΝΟΛΙΑ ΤΩΡΑ, ΜΟΥ ΛΕΣ;
    ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ , ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΑ ΕΙΧΑ ΔΕΙ!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΓΙΝΑΝ ΧΑΡΟΥΛΙΤΑ ΜΟΥ!!!
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΡΥΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!!!!!
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!
    ΜΗΠΩΣ ΚΡΥΩΣΕΣ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΦΥΛΛΑ;
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ;;;;;;ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!
      Εκτός απο τη μανώλια ιδανικά είναι και τα φύλλα του φίκου (όχι του μπενζαμιν φυσικά) του πλατύφυλλου,που γίνεται και δέντρο(τουλάχιστον έτσι είναι ένας που έχει η θεία μου)
      Αν δε βρεις πες να σου στείλω εξαγωγή.
      Φιλάκια πολλά ευχαριστώ για τις ευχές, ακόμα δεν έχω συνέλθει,αλλά απολαμβάνω αυτή την ολοήμερη παραμονή στο σπίτι,όλο και κάτι κάνω...

      Διαγραφή
  41. Καλησπέρα Χαρούλα μου!!τα μαγικά Χριστούγεννα μας έφερες με την σούπερ αυτή σου αναρτησούλα!δεν μπορούσα καν να φανταστώ ότι απο φυλλαράκια μανόλιας θα έφτιαχνες τέτοια θαύματα!εντυπωσιάστηκα και με το ανάγλυφο στο μάρμαρο φυσικά!!η τέχνη σου πάντα με συναρπάζει και όταν μπαίνω στο ιστολόγιό σου ξέρω πάντα ότι θα δω έργα τέχνης!!σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια!ευχαριστώ για την επίσκεψη στο χώρο μου και τα σχόλιά σου Χαρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, όχι κι έργα Τέχνης! Τι να πει η Τέχνη τότε Καιτούλα;;;;χαχαχαχα σ ευχαριστώ πάντως για αυτή την ένεση ενθάρρυνσης.Νάμαστε καλά και να τα λέμε...
      Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  42. Εχω δεί πολλά φύλλα μανόλιας με decoupage!! Η φινέτσα και η καλαισθησία των δικών σου, όμως, είναι ασυναγώνιστη!! Οσο για το μαρμαράκι, το απογείωσες!!
    Να'σαι καλά, Χαρά μου με τις ομορφιές σου!!
    Αργώ λιγάκι να έρχομαι, αλλα΄πάντα έρχομαι!!
    Φιλί και αγκαλιά δυνατά και ζεστά!!!
    ΥΓ Καλά είμαι, αλλά ετοιμάζω κάτι , γιαυτό έχω "χαθεί" λιγάκι ! Εχω και πολλές υποθέσεις "ανοικτές" αλλά θα επιβιώσω!! Τι ..φαντομούλης είμαι??!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλη απο εδώ υπερβολική! Μιλάς κι εσύ για απογειώσεις,...άσε μας καλή μου!
      Θα με κάνετε να τα πιστέψω και μετά θα δέιτε εμένα απογειωμένη και θα νοιώθετε τύψεις,πως καταφέρατε ΄ενα προσγειωμένο άτομο (δε θέλω γέλια) να το κάνετε να καβαλήσει το καλάμι.
      Είμαι περίεργη να μάθω τον λόγο της εξαφάνισής σου;;;;Ανυπομονώ
      Φιλάκια πολλά Φαντομούλη και είμαι υπόχρεη και για τα ζεστά λόγια και για τη θερμή αγκαλιά και για το "πάντα έρχομαι"!!!

      Διαγραφή
  43. Καλησπέρα Χαρά!!!Καταρχήν να σου ευχηθώ περαστικά σου(εάν δεν έχεις γίνει ήδη καλά δηλαδή, γιατί σου γράφω καθυστερημένα) .Πολύ όμορφα τα έκανες...Γλυκά και ρομαντικά!!!!Μπράβο σου....Κοιτάζοντάς τα κανένας δεν πιστεύει πως είναι η πρώτη σου φορά που κάνεις φύλλα μανόλιας!!!Σε ευχαριστώ πολύ και για την αναφορά,και χαίρομαι πάρα πολύ πως σου φάνηκε χρήσιμο ότι σου είπα...Το μάρμαράκι σου, πολύ χαριτωμένο, με τα 3D στοιχεία να κερδίζουν τις εντυπώσεις!!!!Καλό βράδυ να έχεις και καλό μήνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εni ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,όπως επίσης για τη βοήθεια.Η αναφορά στο όνομά σου ήταν επιβεβλημένη,για λόγους καλής συμπεριφοράς και για να σε γνωρίσουν κι άλλες φίλες.
      Νάσαι καλά και πάλι,χίλια ευχαριστώ για όλα

      Διαγραφή
  44. Πραγματικά υπέροχα τα φύλλα και άκρως Χριστουγεννιάτικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ωχ καλα που τα ειδα και γω μαζεψε εδω και κανα μηνα φυλλα αντε να δουμε τι πρωτα θα κανουμε......κατσε να γραφτει κι αυτο στην ατελειωτη λιστα .....ολη μερα φτιαχνω και δεν μπηκα να δω τι γινεται στη γειτονια..........καλα το μαρμαρο φανταστικο.....μια φιλη περσι εκανε ενα τεραστιο πλακακι μπανιου ντεκουπαζ........χαχχαχα γιατι οχι και το μαρμαρο.....τελειο το αναγλυφο......καλες γιορτες να χουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού βρίσκεσαι σε δημιουργική αναστάτωση Σοφάκι,όλα καλά.Αυτό επιβάλει η εποχή και ευτυχώς που το μπορούμε!
      Μαρμαράκια είχα κάνει πολλά και πέρυσι(μπορείς να δεις στις αναρτήσεις των προηγούμενων χρονων) και όπου τα χάρισα άρεσαν πολύ. Είναι ένα εύκολο υλικό να δουλευτεί που δίνει ωραίο αποτέλεσμα,όπως και τα φύλλα
      Καλές Γιορτές απο καρδιάς ,σε σένα και την οικογένειά σου

      Διαγραφή
  46. Καλό μεσημέρι Χαρούλα!!!Περαστικά σού εύχομαι!!Δεύτερη ίωση!!!Δέν έκανες πολλά μπανάκια!!!Σιδέρενια!!Καί τά μαδημένα φύλλα μανώλιας αλλά καί τό μαρμαράκι σου,υπέροχα!!!Φανταστικά στολίδια,γιορτινά!!!Καλό μήνα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδέλφη,δε ξέρω αν φταίνε τα μπάνια που ήταν όντως λίγα (σε σχέση με σένα και την Μαριάν,άσε να μην αποκαλύψω πόσα...σχεδον καθόλου!), αλλά τα τελευταία χρονια οταν πει οτι αρρωσταίνω,αρρωσταίνω για τα καλά!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και σου εύχομαι κι απο εδω Καλό γιορτινό Μήνα!!!
      Φιλιάάά

      Διαγραφή
  47. Χαρά μου υπέροχα όλα όπως πάντα!!! τι να πω για τις μανόλιες σου, τις καρτούλες σου....!!!
    εύχομαι καλές γιορτές, να περάσεις πολύ όμορφα αυτές τις άγιες μέρες και καλές δημιουργίες και το 2014!!! φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...