...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Μάνα.

Μάνα, ω! άγγελε μου,
Ω!  αιώνια μου αγάπη,
Μακάρι τα χέρια σου να παραμένουν η κούνια μου για πάντα,
Και για πάντα να παραμένω το μωρό σου.
Άλλος ένας μήνας έρχεται κοντά μου,
Μια ακόμη άνοιξη πιέζει για να πλησιάσει,
Ω! μάνα, εσύ είσαι τα λουλούδια
Στων οποίων τα αρώματα θα πνιγώ …
Και όταν προφέρω τα λόγια  " μάνα μου"
εκστασιάζομαι και γεμίζω με ευτυχία …
Μάνα, ω! χτύπος της καρδιά μου,
Ω! κραυγή μου όταν πονάω,
Τα φιλιά μου, και το πάθος μου,
Όταν ο έρωτας με καίει.


Τα μάτια σου .. Ω! τι είναι τα μάτια σου;
Τα λαμπρότερα αστέρια,
που κοσμούν πάνω τα ουράνια,
Μάνα, ω! άγγελε μου,
Ω! αιώνια μου αγάπη …

Σαΐντ Ακλ (Λιβανέζος ποιητής)
Μετάφραση Noctoc

Σημείωση :
 Στο συγκεκριμένο πορτραίτο απεικονίζονται  η Μητέρα μου κι εγώ την ημέρα της βάπτισής μου, 
ζωγραφισμένο απο φωτογραφία εποχής με μολύβια  από την αγαπημένη Φίλη και ζωγράφο Μ. Βιλλιώτη και θερμά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ γι αυτό.




92 σχόλια :

  1. Πάρα πολύ όμορφο πορτραίτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι! πιστή αντιγραφή της φωτογραφίας,αλλά με συναίσθημα

      Διαγραφή
  2. Τι ομορφο ποιημα.. και τι ωραια φωτογραφια...
    Υπεροχη αφιερωση στην μανα..
    Καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποια αφιέρωση κι αν κάνεις στη Μάνα αγαπημένη μου Μαρία,λίγη της είναι!
      Φιλάκια πολλά καλό Σ/κ!

      Διαγραφή
  3. καλο Σαββατοκυριακο, καλα που το υπενθυμίζεις οτι αυριο γιορτάζει η μανα.... η μανα ολου του κοσμου: χρονια της πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά σ όσες γιορτάζουν και σ εμας που γιορτάζουμε,πατριωτάκι μου!

      Διαγραφή
  4. Είμαι πολύ ευαίσθητη τον τελευταίο καιρό πάνω στο θέμα ''μάνα''. Η απώλεια, από τη μία, της δικής μου μητέρας και η απόκτηση, από την άλλη, του ρόλου αυτού με γεμίζουν απίστευτα πολλά κι έντονα συναισθήματα σε κάθε αναφορά. Έχω σκεφθεί πολλές φορές να γράψω κάτι και για τα δύο, αλλά ακόμα η φόρτιση που μου προκαλούν οι σκέψεις δεν μου το επιτρέπουν. Πρέπει να ωριμάσουν, να καταλαγιάσουν όλα αυτά μέσα μου και τότε ίσως μπορέσω. Να χαίρεσαι την μανούλα σου Χαρουλάκι μου και να χαίρεσαι και την ιδιότητά σου. Το έργο αυτό είναι αγαπημένο και για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη οτι οταν θα καταφέρει να σου βγει,θάναι ένα κείμενο ασυναγώνιστο. Ευκαιρία για μένα, να μην ψάχνω κάθε φορά για κάτι που θα μ εκφράζει...
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΟΟΛΑΑΑΑ.
      Το έργο αυτό μου λέει πολλά αλλά όχι πάντα μεταφράσιμα σε λόγια

      Διαγραφή
    2. Καλά που 'χουμε την Βαρβάρα με την παρατηρητικότητά της γιατί από μένα μη περιμένεις. Τώρα είδα το σκίτσο σου! Τι γλυκό! Έχεις κι άλλα από κείνες τις μέρες δηλαδή;

      Διαγραφή
    3. Κανένας δεν το πρόσεξε,ευτυχώς που το έβαλα στο F/b.
      Αν δεν ήταν κι η Βαρβάρα...

      Διαγραφή
    4. Α, ξέχασα ν απαντήσω στο ερώτημα.
      Αλλο ένα μόνο ,τη θέα απο το παράθυρο.Με τους ορούς να εναλλάσσονται απο χέρι
      σε χέρι και πολύ μου κι αυτά. Τάχαν χάσει στο Νοσοκομείο με τη μουρλή!

      Διαγραφή
    5. Μα που να το δούμε καμάρι μου εκεί που το'χωσες; Μας έβαλες της Βιλλιώτη πρώτη μούρη και το δικό σου θέλουμε τον Σαΐνη να το βρούμε. Το άλλο να το βάλεις στο κεφάλι της καρφίτσας! χαχαχα.

      Διαγραφή
    6. Συγγνώμη αλλά οταν διαβάζουμε μία ανάρτηση,δε την κάνουμε πασάλειμμα και λέμε την κεντρικη ιδέα. Ή διαβάζουμε ή... βήχουμε.
      Αλλωστε μπρος στη Βιλλιώτη τι μπάζο να πιάσει η έρμη η χελιδονοφωλιά;;;

      Διαγραφή
    7. Με πρόσβαλες και δεν ξέρω πως θα το ξεπεράσω...

      Διαγραφή
    8. Εσένα σ έπιασα μία φορά αδιάβαστη,άλλοι το κάνουν επι μονίμου βάσεως. Συγχωρείσαι!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο το πορτρέτο!!! Πανέμορφες μαμά και κόρη! Χρόνια σας πολλά Χαρά μου! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ειρηνάκι μου κι εσυ να χαίρεσαι τη δικιά σου και να σε χαίρεται το παιδάκι σου.
      Φιλάκια πολλά γλυκειά μου

      Διαγραφή
  6. Χαρά μου!!! Τι όμορφο ποίημα !!!!!!!Και τι ωραίο αυτό που δημιούργησε για σένα η φίλη σου η Μαρία Βιλιώτη!!!!!!Τι όμορφο μωρό είσουνα!!!!Τι όμορφη που ήταν η μαμά σου! Και τώρα είναι! Την ημέρα του Μπαζάαρ τη ρώτησα αν της φτιάχνεις και της χαρίζεις κομψοτεχνηματα σαν αυτά που έκθετες και μου είπε ναι αλλά το σπουδαιότερο είναι τα λόγια που τα συνοδεύουν!!!!!!Νάχεις πάντα υγεία Χαρά μου. Να χαίρεασαι την όμορφη οικογένειά σου!Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου με συγκινείς πάντα! Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ.
      Ναι,τόχω αυτό,ποτέ δε κάνω δώρο χωρίς λόγια,τι περιμένεις απο μια πολυλογού;;;χαχαχα
      Φιλάκια πολλά και περιμένω πρόσκληση για μεγάλες εξερευνήσεις...

      Διαγραφή
  7. Happy Mother's day αγαπητή μου Χαρά,
    χαρούμενη κι ευτυχισμένη μέρα της Μητέρας.
    Το Πορτραίτο σου με την μητέρα σου, αντιπροσωπεύει μια γλυκιά εποχή που πέρασε, αυτή που έπλασε τον χαρακτήρα σου, είναι αυτό (το πορτραίτο) που σήμερα γυρνάς το κεφάλι με νοσταλγία για τα ξέγνοιαστα εκείνα χρόνια ένεκα ηλικίας και τα αναπολείς.
    Χρόνια σου πολλά από κάποιον πολύ μακριά σου μα και τόσο κοντά στις σκέψεις σου.

    με αγάπη

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου Γαβρίλη
      όπως είδες και στη δική σου αναφορά στο ίδιο θέμα,οι απόψεις μας ταυτίζονται. Κι όσο πιο πολύ μεγαλώνουμε,κι όσο πιο πολύ πλησιάζουμε στην απώλεια,τόσο πιο πολύ τα συναισθήματά μας ξεκαθαρίζουν και γίνονται εντονώτερα. Τότε καταλαβαίνουμε...
      Νάσαι καλά καλέ μου.
      Σ ευχαριστώ για τις ευχές και για την παρουσία σου εδώ.
      Με αγάπη πάντα
      Χαρά

      Διαγραφή
  8. Ήταν ότι πιο όμορφο θα μπορούσες να κάνεις για αύριο !!!!!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια Γιορτη Ράνια μου (σ αντίθεση με του πατέρα,που ποτέ δεν θυμάμαι,αλλά σε Κείνον το έδειχνα ανεξαρτήτου γιορτής) που δε ξεχνώ ποτέ και προσπαθώ να της δείχνω έστω και το ελάχιστο απο ο,τι σημαίνει για μένα.Τώρα ακόμα περισσότερο,που μείναμε μόνες.
      Φιλάκια πολλά και Χρόνια Πολλά και σ εσένα !

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Χαρά μου και σε σένα και στη μανούλα σου!!!! Υπέροχο το πορτρέτο!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου και για τις ευχές και για το πορτραίτο.
      Χρόνια μας Πολλά!!!

      Διαγραφή
  10. Οι σχολιασμοί είναι περιττοί αλλά δεν θα μπορούσα να μην μείνω συγκινημένη κι από το ποίημα κι από το πορτρέτο!!! Φιλιά κι από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Ευγενούλι, να χαίρεσαι κι εσυ τη μανούλα σου!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη η ανάρτηση με το θαυμάσιο αναμνηστικο πορτραίτο. Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. °✿彡º°。


    ¸.•°❤❤彡º°。
    FELIZ DIA DAS MÃES!!!
    .°º。✿
    Beijinhos carinhosos.
    ✿✿⊱.Brasil°º。✿° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είχα την τύχη να απολαύσω τον πίνακα και την ιστορία του στην έκθεση της κας. Βιλιώτη κι ήταν πράγματι τόσο αληθινή!
    Σε σένα καλή μου Χαρά και σ' όλες τις μανούλες εύχομαι να χαρούν μια όμορφη ημέρα με τους αγαπημένους τους και σ' όσε "λείπουν" η θύμηση θα μας τις φέρνει πάντα κοντά μας.

    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου νάβλεπες και την πρωτότυπη φωτογραφία Στράτο! Δεν θα ξεχώριζες το ένα απο το άλλο.
      Σ ευχαριστώ θερμά για τις ευχές,ελπίζω κάποτε και τα δικά μου παιδιά να με θυμούνται έτσι,όπως εμείς τους απόντες.
      Καλή Κυριακή νάχεις.

      Διαγραφή
  14. Xρόνια πολλά Χαρουλίτσα μου !!!
    Σε εσένα και την μανούλα σου, που
    στον πίνακα μοιάζει με παλιά σταρ !!!!!!!!
    Από μικρή ήσουν κούκλα.....
    Τον πίνακα τον έχω δει από κοντά, είναι εξαιρετικός !!!!
    ΄Ομορφη ανάρτηση.... έχει μια γλύκα ...
    Φιλιάααααααααααα !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φιλενάδα για τα καλά σου λόγια.
      ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ να λες κι εσύ να χαίρεσαι τον κούκλο σου και να σ ε χαίρεται κι αυτός για πολλά πολλά χρόνια
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Εγώ είμαι, μη ψάχνεις, άλλαξε η εικόνα !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ αρέσει η αλλαγή,αν και δεν είναι ευδιάκριτα τα γατάκια όπως τα σπιτάκια

      Διαγραφή
  16. Χαρά μου χρόνια πολλά!
    Ευχές πολλές και στη μαμά σου, ευχές πολλές και σε εσένα! Μόνο χαρές να σου χαρίζουν τα βλασταρια σου και να τα καμαρώνεις!
    Ξεχωριστό το έργο της Μαρίας μας, ξέρουμε ότι δίνει ψυχή σε ό,τι κάνει, πόσω μάλλον όταν πρόκειται για φίλους αγαπημένους!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νικούλι μου για τις ευχές σου,να τις χαιρόμαστε και να μας χαίρονται!
      Οσο για το πορτραίτο,δε υπάρχουν λόγια να το χαρακτηρίσουν,έχεις δίκιο σ αυτό που λες για το Μαράκι,κι εδώ υπερέβαλε σε ψυχή!!!
      Φιλάκιααααα

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά στις δυό μανούλες της φωτογραφίας!
    Για τη ζωγραφιά της Μαρίας, τα είχα πεί όλα περυσι!
    Σήμερα θα γράψω για τη χελιδονοφωλιά που ζωγράφισες,και με τα δικά μου συναισθήματα, θα αφιερώσω το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου που δεν ξέχασα ποτέ απο το δημοτικό:


    Η ορφανή φωλιά



    Κρυώνει η φωλιά μας

    εβράδια' η μέρα

    δεν ήρθες ακόμα

    μητέρα, μητέρα!



    Να μη μας αφήσεις

    τη νύχτα δω πέρα

    Τι κρύο, τι φόβος

    μητέρα, μητέρα!



    -Γλυκά ζεσταθείτε

    σα νά' στε κοντά μου

    το ένα με τ' άλλο

    παιδιά μου, παιδιά μου!



    Στο δίχτυ πιασμένη

    χτυπώ τα φτερά μου,

    στο Θεό σας αφήνω

    παιδιά μου, παιδιά μου!



    Ζαχαρίας Παπαντωνίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α,ΡΕ ΒΑΡΒΑΡΑ! Α, ΡΕ ΒΑΡΒΑΡΑ,Α,ΡΕ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΑΚΙ!!!
      Μ ο,τι γράφεις με συγκινείς.
      Νάσαι καλά να σε χαίρονται! Ξέρουν πόσο τυχεροί είναι που σ έχουν Μάνα;;; Πιστεύω πως ΝΑΙ.
      Φιλάκια πολλά και Χρόνια μας Πολλά

      Διαγραφή
  18. Υπέροχο το πορτραίτο, αλλά και το ποίημα!
    Χρόνια πολλά Χαρά μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι
      χαίρομαι που τα βρίσκεις ταιριαστά.
      Φιλάκια πολλά και ευχές

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά,γλυκιά μανούλα!!!!!
    Ο πίνακας δια χειρός Βιλλιώτη βγάζει τέτοια γλύκα,που δε χορταίνω να τον κοιτάζω!
    Το ποίημα δε συγκλονιστικό!!!Πού το ανακάλυψες;
    Φιλάκια,γλυκιά μου,σ' εσένα και στη μανούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρόδω μου γλυκειά
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΣΕ ΣΕΝΑ !
      Χαίρομαι αν σ αρέσει τόσο πολύ ο Πίνακας. Θα μπορούσε λοιπόν εμενα που μ αφορά να μη μ αρέσει; Δε θα ξεχάσω ποτέ τις αντιδράσεις μου οταν τον είδα στην ανάρτησή της χωρίς να το περιμένω,απίστευτες !!!
      Οσο για το ποίημα,πάντα μ αρέσει να ψάχνω και να βρίσκω το μη αναμενόμενο...νομίζω οτι έχουμε κοινό το κουσούρι,χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου

      Διαγραφή
  20. Το έχουμε πεί πως τα έργα της Βιλλιώτη Χαρά μου είναι γεμάτα ζωή...την μαμά σου την ακούω να σε ταχτιρτίζει....(ταχτιρντί) εννοώ.. έ;; και εσένα έτοιμη για χορό.. να ζήσουν χρόνια πολλα και καλά..να την χαίρεσαι... !!!! η ζωγραφιά σου με τις μανούλες χελιδόνια όμορφη.. ναι μανούλες είναι και αυτά..Χαρά μου... φιλώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα καλά ακούς τη μαμά μου Ρουλάκι μου, αλλά εμένα μάλλον θα έπρεπε ν ακούς το γοερό κλάμα μου.Τόσο κλάμα σε βάπτιση,δεν ξανάγινε! Μέχρι κι η εκκλησία γκρεμίστηκε μετ ου πολύ,χαχαχαχα
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και εσένα εύχομαι οι κόρες σου να σε χαίρονται και νάναι περηφανες!!!
      Φιλάκια πολλά γλυκό μου κοριτσάκι

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά, Χαρούλα και για σένα και για την μανούλα σου! Να τις χαιρόμαστε και να είμαστε καλά να μας χαίρονται τα παιδιά μας!. Για το πορτραίτο δεν έχω λόγια..το είδα από κοντά και το θαύμασα!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννακι μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και χάιρομαι επίσης για όσους είχατε την ευκαιρία να δείτε το πορτραίτο απο κοντά,τότε ξέρετε...
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ επίσης,αν και τα είπαμε,και σταμάτα σ ένα άβαταρ θα πάθω σύγχιση
      Φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  23. Happy Mother's day Χαρά μου!!
    Υπέροχο τό πορτραίτο αλλά καί τό ποιήμα!!
    Νά χαίρεσαι τήν μανούλα σου καί νά σέ χαίρονται τά παιδάκια σου!!
    Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιμίκα μου πολλά ευχαριστώ και Χρόνια Πολλά και απο μένα με αγάπη!
      Καλή εβδομάδα νάχουμε,φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες και σε σένα τρυφερή μου, η Μαρία έδωσε τη μορφή της μάνς υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημερα Χαρα !! ολοι να χαιρμαστε τις μαμαδες μας , ο πινακας αυτος ειναι υπεροχος πραγματικα!!! φιλια πολλα και καλη Κυραικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλααααααααα ευχαριστώ πολύύύύ,επίσης κοριτσακι μου
      Φιλιά πολλά και καλή βδομάδα ναχουμε!

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα Χαρά μου!!! Χρόνια πολλά!! Να χαίρεσαι την μανούλα σου και να σε χαίρεται κι εκείνη και να καμαρώνει!!!
    Ο πίνακας είναι εξαιρετικός!! Δεν έχω λόγια!! Νομίζω μας τον έχεις ξαναδείξει, είμαι σίγουρη τον έχω ξαναδεί κάπου!!! Μπράβο στη φίλη σου!!! Της αξίζουν συγχαρητήρια!!!
    Αλλά και τα χελιδόνια σου μου αρέσουν!!! Μανιφίκ Χαρά μου!!! Το χεις φουλ και με την ζωγραφική!!!
    Να σαι καλά καρδιά μου!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει κυκλοφορήσει πολύ ο Πίνακας,εκτός της Μαρίας και σ άλλα μπλογκς αλλά στο δικό μου,δεν είχε τη θέση που του άξιζε και νομίζω σήμερα ήταν η ιδανική.Αλλωστε φαίνεται όλη η αγάπη και το καμάρι στα μάτια της μητέρας προς το παιδί!
      Οσο για τα χελιδονάκια,με συντρόφεψαν τόσο γλυκά πέρσυ στο Νοσοκομείο και ήταν άθλος να καταφέρω να τα σκιτσάρω με τους ορούς στα χέρια,αλλά μου έδωσαν τόσα μαθήματα ζωής και αγάπης!!!
      Μαριλενάκι σου να χαίρεσαι τη μανούλα σου !
      Φιλάκια πολλά καλό μου

      Διαγραφή
  27. Αγαπημένη μου Χαρά!!! Χρόνια πολλά γλυκιά μανούλα!!! Να σε χαίρονται τα βλαστάρια σου κι εσύ περήφανη να τα καμαρώνεις!!!! Η δική σου μανούλα έλαμπε από ευτυχία εκείνη τη μέρα και φαντάζομαι και κάθε μέρα της ζωής της!!! Χρόνια πολλά σε όλες τις υπέροχες μανούλες!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε μανούλα δε λάμπει για το βλαστάρι της κικίδι μου γλυκό;;;;εσύ ΤΩΡΑ ξέρεις!!!
      Χρόνια Πολλά στη μανούλα σου, Να σε χαίρεται το καμάρι σου κι εμείς μαζί.
      Φιλιά πολλά αγαπημένο μου

      Διαγραφή
  28. Χαρά μου σου εύχομαι χρόνια πολλά να χαίρεσαι τα παιδιά σου και χρόνια πολλά στη μητέρα σου να είναι γερή και να τη χαίρεσαι.
    Το έργο της Βιλλιώτη καταπληκτικό όπως πάντα!!!
    Πολύ όμορφες και εσύ και η μητέρα σου!!!
    Πολλά φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεφέλη μου
      ευχαριστώ πολύ για το κοπλιμάν και πράγματι το πορτραίτο είναι άπαιχτο,όχι γιατί είμαστε όμορφες,όσο οτι είμαστε φτυστές!
      Φιλάκια πολλά και ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!

      Διαγραφή
  29. Χρόνια πολλά σε σένα και στη μητέρα σου!!!
    Να είστε γερές και δυνατές, να χάιρεστε η μία την άλλη κι' εσύ να καμαρώνεις για τα παιδιά σου και να σε χαίρονται κι'εκέινα!!!
    Για το πορτραίτο δεν έχω λόγια!!! Είστε που είστε και οι δύο πενέμορφες, ήρθε και η Μαρία με τα μαγικά μολύβια της κι' εδωσε ψυχή στην φωτογραφία!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Αρετή μου η Μαρία της έδωσε τη ζωή και την ψυχή που είχε κλειστεί στη φωτογραφία.Τέλεια ταύτιση!
      Φιλάκια πολλά και Χρόνια Πολλά και σε σένα

      Διαγραφή
  30. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου. Το πορτραίτο υπέροχο. Δεν θα μπορούσε να έβγαινε κάτι λιγότερο όμορφο από τα χέρια της Μαρίας. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς! Οποιος και να το προσπαθούσε έτσι δεν θα έβγαινε το πορτραίτο.
      Γιούλα μου γλυκειά να χαίρεσαι τα παιδάκια σου,και να σε χαίρονται!!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  31. Χρόνια Πολλά μανούλα....!
    Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!
    Πολλές ευχές...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές ευχές στη Μανούλα της Κοζάνης,με ποοοολύ Αγάπη!!!

      Διαγραφή
  32. Χρονια Πολλα Χαρουλα με υγεια!!!Τι υπεροχο ποιημα-τι υπεροχο πορτραιτο! Δεν ηξερα οτι ειναι η δικη σου μητερα οταν το ειδα στην Μαρια! Να ειναι γερη Χαρα και να την χαιρεσαι! Ειναι πολυ ομορφη και αρχοντογυναικα!! Τωρα διαπιστωνω οτι// το μηλο κατω απο την μηλια επεσε//!
    φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό
      με κολακεύει το σχόλιό σου οτι μπορεί να μοιάζω στη μητέρα μου,που πράγματι ήταν καλλονή,αν κι εγω έμοιαζα περισσότερο του μπαμπά μου. Δε με χαλάει ομως καθόλου,χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά και Χρόνια Πολλά και σε σένα, δις!!!

      Διαγραφή
  33. Χρόνια πολλά μανούλα Χαρά!!!!
    Χρόνια πολλά και στη μανούλα σου!!!!!
    Το πορτραίτο σας είναι απίθανο!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου
      επαναλαμβάνω τις ευχές μου και του χρόνου νάμαστε καλά και χωρίς αλλαγές...
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  34. Πολύ όμορφο το πορτραιτο,χρονια πολλα για τη σημερινη γιορτη να σε χαιρονται,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσένα Χρυσούλα μου σου εύχομαι Χρόνια Πολλά,με την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  35. Χρόνια πολλά, Χαρά μου! Να΄σαι γερή και δυνατή!
    Υπέροχο το πορτραίτο που το θαύμασα και από κοντά στην έκθεση της Μαρίας!
    Υπέροχο και το ποίημα-ύμνος !
    Φιλιά σβουριχτά σου στέλνω, ελπίζοντας να στα δώσω και από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  36. Χρόνια πολλά γλυκιά μου και τρυφερή Χαρά .Να είσαι καλά να χαίρεσαι ότι αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αν και είναι λίγο αργά... !!!(μεσάνυχτα )
    Άλλα ήθελα να σου πω ένα Χρονιά πολλα !!!
    Να χαιρεσαι την μανούλα και τα παιδιά σου ..
    Υπέροχο το πορτραίτο όπως και το ποίημα..
    Χαρά μου σου ευχομαι καλή Εβδομάδα
    φιιιιιλλαακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα είναι νωρίς τα μεσάνυχτα Ειρήνη μου, καλές 2,30 -3 κλείνω μάτια! οπότε μην αγχώνεσαι και δεν ενοχλείς, χαρά ου δίνεις πάντα.
      Χρόνια Πολλά και σε σένα, να χαίρεσαι τη μανούλα σου και χίλια ευχαριστώ!
      Φιλάκια πολλάαααααααα

      Διαγραφή
  38. Καθυστεημένα πέρασα για ν΄αφήσω μιαν ευχή. Βασικά αποφεύγω τις πρωτιές στα σχόλια. Μ΄αρέσει να με προλαβαίνουν άλλοι.
    Δεν είχα την τύχη να δω τον πίνακα στην έκθεση. Τον βλέπω τώρα σε φωτογραφία.
    Μένω με δέος πανω στη ζωγραφιά της χαράς της μάνας που κρατά ακαλιά την Χαρά.
    Πανω στο προσωπό της είναι απλωμένη όλη η γιορτη της Μητερας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Nτένη μου
    δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ν αγχωνόμαστε για την πρωτιά,αρκεί η παρουσία κι ο καλός λόγος,κι όπως ξέρεις εσυ είσαι πάντα ευπρόσδεκτος ανεξαρτήτου σειράς. Πόσο μάλλον οταν δίνεις στο πορτραίτο την ερμηνεία που του αξίζει κι εγω η ΄ιδια θέλησα να υπογραμμίσω δημοσιεύοντάς το μια τέτοια μέρα!
    Σ' ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Με το ποίημα τα "είπες όλα", με το υπέροχο έργο της Μαρίας τα "'έδειξες".
    Σε μένα έμεινε να ακουμπήσω σε τούτο το πλαίσιο μια ευχή από καρδιάς : ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ, ΜΑΝΟΥΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!
    Φιλί σου ροζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...