...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 31 Μαρτίου 2019

Ούτε 1η ούτε 2η αλλά 5η χρονιά!!!!



Τσάμπα ο προγραμματισμός και το ποδαρικό,κράτησε όσο μια αστραπή!
Βέβαια οι προθέσεις μου ήταν μακράν διαφορετικές,αλλά δυστυχώς δεν είμαι κυρία του εαυτού για να πράττω κατά πως σκέφτομαι κι επιθυμώ.
Όλο αυτό τον καιρό βέβαια δεν έμεινα άπραγη, εκτός μια σκοτεινής περιόδου, που είναι τακτικός επισκέπτης τα τελευταία χρόνια, αλλά και τότε ακόμη, όλο κάτι έπαιζαν τα χέρια μου.
Σήμερα όμως δεν έχει νόημα ούτε να σας εξιστορήσω τα πάθη μου, ούτε να σας δείξω χειροτεχνήματα που έγιναν στο μεσοδιάστημα.
Κάποια στιγμή ,έστω και άκαιρα θα σας τα δείξω,σήμερα όμως ήρθα να σας αναγγείλω μία ακόμα δημόσια Εκθεσή μου.
Γυρνώντας το βλέμμα προς τα πίσω βλέπω μεν τα σβησμένα κεριά του Καβάφη ,αλλά και μία απρόσμενη πορεία που διαγράφηκε από το 2012 και εντεύθεν.
Η γνωριμία μου, μέσω διαδικτύου, με ξεχωριστούς ανθρώπους αναζωπύρωσε ένα εν υπνώσει όνειρο ζωής,που ούτε εγώ φανταζόμουν οτι κουφόκαιγε ύπουλα μέσα μου.
Μέχρι που βρέθηκε το σπίρτο και φούντωσε και έγινε φλόγα που καίει τα σπαρτά!χαχαχχαχαχα
Δε μπορώ ούτε σήμερα να πιστέψω, οτι εγώ απο το πουθενά,έγινα οχι μόνο δημιουργός χειροποίητων δημιουργιών, αλλά και ζωγραφικών έργων ,εντάξει δεν ειμαι και ο Ρενουάρ, αλλά και αυτά τα μικρά είναι για μένα άθλος που δεν πιστεύω οτι εγώ κατάφερα.
Ετσι άλλη μια χρονιά,ο Θεός μ ευλογεί νάμαι ανάμεσα στις φίλες που εκθέτουν κάτω από την κλωσσοφωλιά της αγαπημένης Μαρίας Βιλλιώτη.
Μπορεί μαθήτρια με την ακριβή έννοια του όρου να μην είμαι,όμως όπως λένε οι Πρόσκοποι, "μια φορά μαθήτρια για πάντα μαθήτρια" και είναι τιμή μου που συμπεριλαμβάνομαι σ αυτή τη δημιουργική και χρωματιστή παρέα των μολυβιώ,ν που συνεχώς διευρύνεται με νέα ταλαντούχα άτομα και τα μολύβια μας φέρνουν πιο κοντά,όσο μακρυά κι αν βρισκόμαστε.
Η λατρεμένη σ όλους Σμαραγδένια μας τίμησε ποιητικά, μια που για πρώτη φορά συμμετέχει και η πρωτότοκή της και με μεγάλη χαρά το προσθέτω και στη δική μου ανάρτηση, με την ίδια ΧΑΡΑ που θα εχω για όποια φίλη γνωστή ή ακόμα άγνωστη μας τιμήσει με την παρουσία της!

Μια πρόσκληση.. τι πρόσκληση;
Θα αναρωτηθείτε..
Απ την αρχή μη θέλετε αμέσως 
να το βρείτε..
Δεν είναι γάμου  πρόσκληση.
Δεν είναι για βαφτίσια
μην σας κρατώ σε άγνοια
θα σας το πω στα ίσα.
Δεν είναι μια δεν είναι δυο.
δεν είναι τρεις και πέντε
που στέλνουν πρόσκληση σε σας
κι όχι στο πάρα πέντε.
Μαθήτριες δεκατέσσερις
με χρώματα έχουν παίξει
και τα παρουσιάζουνε
για των ματιών τη θρέψη.
Εγκαίνια το Σάββατο
στις 6  του  Απρίλη
στο Βοο! Cafe θα βρίσκονται
ελάτε εχθροί και φίλοι.
21 στου Σαρρή είναι η διεύθυνσή τους
και θα χαρούν αν βρίσκεστε,
και σεις εκεί μαζί τους.
Είναι του βλέμματος τροφή.
δεν είναι ότι κι ότι
Αφού δασκάλα είχανε
την Μαρία την Βιλλώτη!!!

Και μετά απο αυτή την έμμετρη πρόσκληση,όσοι πιστοί προσέλθετε,


θα μας δώσετε μεγάλη ΧΑΡΑ! 
Εμείς θα σας αναμένομεν κάπως έτσι... 😍😍😍

Ζωγραφικό έργο μου με pastel  που θα υπάρχει στην έκθεση

18 σχόλια :

  1. Πωπω βρε Χαρά !έχω μείνει να ...χαζεύω τον πίνακά σου εδώ. Να με μαγεύουν τα παστέλ σου χρώματα. Το ίδιο το θέμα! Δεν έχω λόγια. Νιώθω ένα δέος με τους ανθρώπους που ζωγραφίζουν. Βλέπεις η θετή μου μητέρα ήταν ζωγράφος.
    Εύχομαι η έκθεση να διαπρέψει αν και είμαι σίγουρος για αυτό.
    Την καλή μου σκέψη κοντά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχα!!!μπραβο!!!καλη επιτυχια!!!!! δασκαλα υπεροχη....μονο μαθητριες υπεροχες θα βγαλει........ζηλευω...λιγο ..τοσο...στη μυτη των .....παστελ...χαχα με την καλη εννοια παντα...........μπραβοοοοοοοοοοοοοοο....καλη συνεχεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω! Χαρά μου, θα κάνω τα αδύνατα (λόγω απόστασης) δυνατά και να κοιτάξω να βρεθώ να θαυμάσω από κοντά και την μπαλαρίνα σου, όπως και όλα τα έργα και να σου κάνω επί τέλους μια μεγάλη αγκαλιά!!!

    ΑΦιλιάκια καρδιάς και αισιόδοξα ως προς την παρουσία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς μου το κι άργησε..αλλά άξιζε η υπομονη μας βλεποντας τι έχουν φτιάξει παλι τα χερακια σου.. αυτό που με ότι δημιουργεις το κανεις και με αγαπη ..εξ αλλου το λέει και ο τίτλος του μπλοκοσπιτακίου...χα.χ.α. το κανεις και τέλειο.. είναι αυτό που σε χαρακτηρίζει Χαρά μου!!!
    Εμεινα να θαυαμαζω τον υπεροχο σου πίνακα φιλεναδα..
    και με εκπληξη μου είδα την πρόσκληση να μοστραρει και εδώ..χα..χα..
    Το σπίρτο που φούντωσε και εγινε φλόγα που καίει τα σπαρτά ....ολα τα λεφτα..χα..χα.
    Καλή επιτυχια σας ευχομαι φιλεναδα μου θα είμαι εκεί νοερώς οπως παντα άλλωστε αγαπημενη μου.. ειμαι πολύ περήφανη για ολες σας!!!
    Την αγαπη μου παντα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο το αέρινο φόρεμα της μπαλαρίνας όπως και οι σωματικές της αναλογίες.
    Καλή επιτυχία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πέρασαν 5 χρόνια Χαρουλιώ μου και κάθε φορά χαιρόμαστε όλο και παραπάνω αυτή την έκθεση. Και κοίτα πως έρχονται τα πράγματα να'χουμε και το Κατερινιώ μαζί μας, να χαίρεται και να χοροπηδά η μανούλα του...χαχα. Άντε με το καλό να μαζευτούμε...δεν βλέπω την ώρα! Τ'όνειρο έδεσε για τα καλά κι έχει ακόμη μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...Η δημιουργία , η κάθε δημιουργία,είναι ένας τρόπος να ξεφεύγεις απο ο,τι σε ταλανίζει στην καθημερινότητα, είτε προσωπικά είτε σαν κοινωνικό σύνολο.
    Δεν τα παραβλέπεις, δεν τα αγνοείς,δεν αδιαφορείς,απλά τα ζυμώνεις μέσα από ένα άλλο πρίσμα,τα επεξεργάζεσαι και δίνεις ή αποδέχεσαι λύσεις και προχωράς με λιγότερα βάρη από ο,τι μας έχουν φορτώσει.
    Είναι απλά μια διέξοδος και είμαι πολύ τυχερή που τη βρήκα, γιατί μ΄ έχει γλυτώσει πραγματικά απο πολύ δύσκολες καταστάσεις. ... Χαρά

    ...κατέβηκα όλα τα πανέμορφα "σκαλιά" των αναρτήσεών σου με μια γλυκιά ανάμνηση να θαυμάσω ακόμη μια φορά τα εύγλωττα λιθαράκια σου...

    Πράγματι η δημιουργία μας γλυτώνει από πολλές καταστάσεις κατά τη διάρκεια της ζωής μας... μα η δική σου, μαζί με τον χαριτωμένο αυτοσάρκασμό σου... μαγεύει.

    Να είσαι πάντα καλά, να "ωριμάζεις με κάθε νέα σου δημιουργία" για να... θυμώνει η γιαγιά σου...
    Σε συγχαίρω, και σε θαυμάζω.
    Καλό Μήνα, Καλή υπόλοιπη Σαρακοστή.
    Υιώτα Στρατή,
    astoriani.blogspot.com
    NY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα,να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαρά μου ένα μπράβο είναι λίγο και εύχομαι να κάνεις και..50 τέτοιες εκθέσεις. Είναι υπέροχο το έργο σου και η δημιουργία να είναι πάντα το πιο ψηλό σου σκαλοπάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή επιτυχία Χαρά μου, το έργο σου υπέροχο και η παρουσία σου πολύτιμη !!!Πάντα τέτοια και γιά πολλές χρονιές .... Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ευχομαι κ πιστευω οτι θα παει πολυ καλαααααααααααα καλα να περασετε κ σεις κ να το απολαυσετε!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρά μου πολλά συγχαρητήρια, το έργο σου είναι υπέροχο! Έχω μείνει να το χαζεύω. Εύχομαι πολλές εκθέσεις ακόμη με υπέροχες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελειο το εργο σου!!!!Συγχαρητηρια!!!
    Πέρασα ν αφησω τις ευχες μου.
    🌹🌹Πασχαλινές δέξου ευχές από την καρδιά βγαλμένες,όλες οι μέρες της ζωής σου να είναι Αναστημένες. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντα ήσουν εξαιρετική καλλιτέχνις και θυμάμαι πόσα ωραία πράγματα βλέπαμε εδώ, στο blog σου! Έχω δει στο fb πολλά έργα σου, εκείνα τα καταπληκτικά με τα βότσαλα και πολλά αξιόλογα ζωγραφικά έργα σου! Θυμάμαι ακόμα όταν πρωτοξεκίνησες την ζωγραφική. Αν και αργά, σου στέλνω τις πιο εγκάρδιες ευχές μου για καλή επιτυχία στην έκθεση και στις τόσες που θα ακολουθήσουν.
    Σου παραθέτω την απάντηση μου στο τόσο επαινετικό σου σχόλιο.
    "Χαρούλα μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τα επαινετικά σου λόγια και για τις χρήσιμες πληροφορίες που μου έδωσες για την πανέμορφη πατρίδα σου!
    Δυστυχώς η εκδρομή με το γκρουπ ξεκίνησε Μ.Παρασκευή, φτάσαμε στην Ζάκυνθο γύρω στις 4 το απόγευμα όταν είχε τελειώσει όλο το συγκλονιστικό τελετουργικό της Μ.Εβδομάδας. Έβαλα ξυπνητήρι για τις 4 τα χαράματα προς το Μ.Σάββατο για να πάμε στην Μητρόπολη, αλλά η κούραση ήταν τρομερή και δεν βρήκαμε το κουράγιο, γιατί ταξιδεύαμε ήδη από τις 3 την νύχτα της προηγουμένης ημέρας. Μακάρι να είμαστε γεροί, να πάμε με το δικό μας αυτοκίνητο αρχές Μ.Εβδομάδας. Σ΄ευχαριστώ που τίμησες την ανάρτηση μου για την αγαπημένη σου πατρίδα! Θα επανέλθω με το Β΄και τελευταίο μέρος που θα περιλαμβάνει χωριά της ενδοχώρας καθώς και τις γαλαζοπράσινες πασίγνωστες παραλίες της Ζακύνθου. Πολλά φιλιά!" Φιλιά και πάλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφος ο πίνακας συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι φανταστικός πίνακας!!!! Τι υπέροχες λεπτομέρειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περασα να δω τι κανεις αγαπημενη μου εχουμε καιρο να τα πουμε κοριτσι μου !!! να εισαι καλα ..φιλω σε 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...