...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2019

...Το νεογέννητο χαμογελάει...



Πρωτοχρονιά
Μεγάλος συνωστισμός
                       στους πάνω δρόμους
Έλκηθρα ανεβοκατεβαίνουν
                                        Φορτωμένα

3d christmas scene by Hara on Tray- heart

Κι ο χιονιάς χαμογελαστός
                                 σαν Αι Βασίλης





Καίει ο βοριάς
  τα γυμνά χέρια των παιδιών
Τα μαυρισμένα
 απ το κρύο δάχτυλα

3d CHRISTMAS  SCENE BY HARA on a box cap


χαϊδεύουν ένα νεογέννητο
στη φάτνη
Το νεογέννητο χαμογελάει
...

Γιάννης Ποταμιάνος - Πρωτοχρονιά 

Επέλεξα να απομονώσω αυτό το κομμάτι του ποιήματος απ; το υπόλοιπο επειδή δε θα΄θελα, 
πρώτη μέρα του Νέου Χρόνου, νάχει ψήγματα μελαγχολίας, αλλά να μεταφέρει αισιόδοξα μηνύματά χαράς κι ελπίδας, αυτά που μόνο  τα παιδιά ξέρουν να μεταφέρουν, αθώα,αγνά,άδολα απ ο,τι άσχημο μας περιτριγυρίζει.

Pebble art by Hara

ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ
λοιπόν, ας πραγματοποιήσει του καθενός τα ποθούμενα,μα πάνω απ 'ολα, ας μας επαναφέρει στις αξίες εκείνες που μας κάνουν να λογιζόμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

30 σχόλια :

  1. Ακόμα ακούγονται τα βεγγαλικά έξω, ήρθε η καινούργια χρονιά, φορτωμένη προσδοκίες κι ελπίδες! Είθε να βγουν αληθινά τα όνειρά μας!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΑΓΑΠΗ και Ανθρωπιά, όπως το είπες Χαρά μου!Και του χρόνου να είμαστε πάλι εδώ, όλες και όλοι!!!!!!!!!ΦΙΛΙΆΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρά μου πάντα ..χαρές στη νέα χρονιά και πάντα δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι ο κόσμος μας αυτη τη χρονιά να μοιάσει λιγάκι στους μικρούς κόσμους που δημιουργείς!
    Μακαρι οι καρδιές να γεμίσουν ηρεμία, αγάπη κι αισιοδοξία!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσδιορίζοντας τις ευχές για τον καινούργιο χρόνο, ας πορευτούμε με αγάπη, με σεβασμό για τον άλλον, με αυτογνωσία και ευθύνη, αξίες που μπορούν να φτιάξουν ένα ελπιδοφόρο μέλλον για έναν καλύτερο κόσμο, όπως ήταν πριν ακόμη φθαρεί.
    Καλή Χρονιά!!....Φιλιά Πρωτοχρονιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά! Χρόνια πολλά! Μακάρι να πάνω από όλα να παραμείνουμε άνθρωποι, συμφωνώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Χαρά μου. Με το όνομά σου να γίνεται επωδός της ζωής σου στην καινούργια χρονιά. Μία ακόμα φορά απόλαυσα τις δημιουργίες σου. Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι ας είναι και ο νέος χρόνος, κορίτσι μου: ας μας προστατεύσει από τη μελαγχολία και ό,τι έχει να μας παρουσιάσει ας είναι τόσο όμορφο, γλυκό και προσεγμένο σαν τις δημιουργίες σου!!!
    Ολόψυχα καλή χρονιά, Χαρουλίτα μου! Με υγεία!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!🌟🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο αγαπώ τις δημιουργίες σου από πέτρα, Χαρά μου!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, φίλη μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία αγάπη και ευημερία εύχομαι με όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα όλα όσα μας παρουσιάζεις! Καλή χρονιά σας εύχομαι! Να είναι δημιουργική, κι εσείς υγιής και γεμάτη αγάπη! Καλώς βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ,ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ!!!!
    https://www.e-radio.gr/ManCode-Radio-Internet-Radio-i2195/live

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Δημιουργίες καρδιάς" είναι ο τίτλος που φέρνει ζεστασιά και Αγάπη στις καρδιές όλων μας!
    Η χρονιά θα είναι θεϊκή (επιμένω!) γιατί πιο πολλά απ΄ότι νομίζουμε είναι στο χέρι μας και ας εθελοτυφλούμε!
    ΑΦιλάκια Αγάπης πολλά πολλά Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά Χαρά μου γεμάτη χαρές, υγεία και εμπνεύσεις για δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονια και ευλογημένη Χαρά μου. Ας σου φέρει το 2019 μόνο χαρούμενες στιγμές. Καλές δημιουργίες και επιτυχίες πολλές
    Υπέροχα τα έργα σου!!!!!!!!!!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ'αυτό το σπίτι που ήρθα, πέτρα να μη ραγίσει και η νοικοκυρά του σπιτιού χίλια χρόνια να ζήσει!
    Και μάλιστα όταν αυτό το σπίτι είναι φτιαγμένο με τόση αγάπη, γούστο, αρμονία χρωμάτων, γλύκα περισσή!
    Καλώς σε βρήκα Χαρά -κυριολεκτικά και μεταφορικά :)
    Kαλή Χρονιά με υγεία για να μας χαρίζεις την ευφορία σου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Χαρά μου.
    Ας είναι γεμάτη αισιοδοξία αυτή η χρονιά και οι δημιουργίες θα ακολουθήσουν με χαρά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή χρονιά με υγεία , αγάπη και πολλές δημιουργικές στιγμές!!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοντρα για άλλη μια φορά στις αναποδιες χα..χα.. σου γραφω τις ευχες μου Χαρα μου με κλεμενο ιντερνετ..οχι που θα τους περιμενα τέσερις μερες να μου το φτιαξουν..χα..χα.
    Να ειναι αυτη η χρονια γεματη από υγεια και αγαπη παντού <3...το λενε και οι καρδουλένιες δημιουργίες σου φιλεναδα ..και πραγματοποιήσιμα όνειρα..αγαπημενη μου!
    Το πετρωτό σου για αλλη μια φορα εκπληκτικό!!! :)
    Καλή και ευλογημενη χρονια Χαρα μου στο σπιτικο σου και σε ολο τον κόσμο!!...φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή χρονιά Χαρά μου!!!!! Γεμάτη υγεία αγάπη τύχη και δημιουργικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Χαρούλα μου,με υγεία,ευτυχία και πολλες δημιουργιες!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όπως το λες Χαρά μου. Είθε να ξαναβρούμε τις χαμένες αξίες και να ανακαλύψουμε ότι η χαρά και η ευτυχία είναι πολύ κοντά μας και η αγάπη εντελώς δωρεάν . ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή χρονιά με υγεία και χαμόγελα πολλά εύχομαι!

    Καλημέρα από την παγωμένη Καβάλα 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή χρονιά, με αγάπη, υγεία κ μπόλικη έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά καλή χρονιά να έχουμε και φέτος το 2019

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. υπέροχα καλλιτέχνιδά μου...
    σού εύχομαι φίλη,

    καλή χρονιά, με υγεία!! Κάθε χαρά και ευτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. να μεγαλουργείς... και το νέο έτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hola, acabamos de encontrar tu blog y nos encanta las cosas que haces.
    Así que nos quedamos por aquí siguiéndote.
    Si quieres darte una vuelta por nuestro blog, tenemos un montón de cosas que enseñar.
    Un beso Paqui y María José
    Miss-Perea´s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ...ευχες... πολλές και καλές...

    Να είσαι πάντα καλά και δημιουργική!!!

    από ΝΥ

    "αστοριανή"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. With each one of those thin supermodels made to look so great in style magazines who wouldnt have any desire to shed a few pounds more The big time industry additionally demonstrates that those with astounding figures get. http://glycematefacts.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...