...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019

Μια "στέγη" για τις επιθυμίες μας

Φίλοι αγαπημένοι,ενώ ο καιρός συνεχίζει μ' αρκετές μεταπτώσεις, πάντα όμως με νοτιάδες,εγώ συνεχίζω το δημιουργικό οδοιπορικό μου προς τα Χριστούγεννα.
Θα προσπαθήσω να οδηγηθούμε εκεί σιγά σιγά, χωρίς καιρικές υπερβολές,που ούτε καν στα ψηλά βουνά δεν έχουν αρχίσει ακόμα 😉😊😀
Έτσι τα χιόνια θα περιμένουν λίγο ακόμα.
Προς το παρόν μπορεί τα πρωινά νάναι ζεστά, αλλά το βραδάκι ένα κρύο τοχει και τότε εκτός από ζεστή ζακετούλα και χουχούλιασμα, όταν έχεις και καλή παρέα ένα τσαγάκι το θέλεις να γλυκαθεί και να ευφρανθεί το μέσα σου!
Και αφου έχουμε όλα τ άλλα απαραίτητα σύνεργα, τσαγιερό, φλυτζανάκια, σουρωτηράκια να μην έχουμε και σπιτάκια αποθήκευσης φακελακίων τσαγιού 😏;
Αν κι εγώ προτιμώ το χύμα, που μου φέρνει το κοριτσάκι μου εξ Αγγλίας,γιατί έχει κάτι μίξεις που σε παραπέμπουν καρφί για τα Χριστούγεννα με τις φρουτώδεις γεύσεις τους και τα αρώματά τους, κάποιοι άλλοι όμως προτιμούν τα συσκευασμένα.
Ε! γι αυτούς τους "κάποιους" έχουμε τα σπιτάκια,για να ταξινομούνται τα φακελάκια πιο εύκολα


Τα συγκεκριμένα βέβαια σπιτάκια πωλούνται μ΄ άλλο σκεπτικό (ως πουλόσπιτα), αλλά ποιός μας εμποδίζει να τους αλλάξουμε χρήση;
Θα τους κακόπεφτε μήπως νάναι μέσα στο ζεστό σπιτικό, να συνοδεύουν χαλαρές κουβέντες πάνω από αχνιστό τσαγάκι;;; Οχι βέβαια!
Έτσι γίνονται κι αυτά μέρος της γιορτινής κι οχι μόνο ατμόσφαιρας,γι αυτό τα θέματα που επιλέχθηκαν να ντυθούν δεν είναι απόλυτα χαρακτηρισμένα χριστουγεννιάτικα,εκτός του ενός.
Η αλήθεια είναι, οτι πολλοί φίλοι, μου ζητάνε για δώρα δημιουργίες όλων των εποχών. Όμως οταν πλησιάζουν Χριστούγεννα κι επικρατεί δημιουργικός οργασμός,καμιά έμπνευση δεν προσαρμόζεται σε μη γιορτινή διακόσμηση, όση προσπάθεια κι αν καταβάλω.
 Ίσως επειδή κι εγώ όταν μου φέρνουν δώρα αυτή την εποχή θέλω νάναι χριστουγεννιάτικα.
Για τα άλλα, υπάρχουν  άλλες 360 μέρες το χρόνο.
Έτσι τα "παντός καιρού" είναι πολύ λίγα.

Κι αφού εξασφαλίσαμε σπιτάκια για το τσάι,σκεφτήκαμε και την αποταμίευση.
Ποιός ξέρει ίσως κάποια στιγμή πάω κι εγώ η ίδια να διαλέξω και να φέρω το τσάι μου από το εξωτερικό 👀
Δεν είναι βέβαια αυτό απαραίτητο,μια που και η εγχώρια αγορά δεν έχει τίποτα πλέον να ζηλέψει της του εξωτερικού,απλά θάναι ένας ακόμα λόγος, μπας και πάω επιτέλους να δω τη Χώρα, που φιλοξενεί, τόσα χρόνια τώρα, το κοριτσάκι μου 😯🙏.
Γιατί η αλήθεια είναι οτι μ όλες τις αναποδιές που μου έχουν προκύψει,δέκα χρόνια τώρα δε βρέθηκε έστω μια εβδομάδα χαλαρή να την επισκεφθώ.
Ελπίζουμε λοιπόν και μέχρι τότε,ένας κουμπαράς για ταξιδιάρες ψυχές που προβλέπουν και μαζεύουν "πριν  πεινάσουν", σαν μυαλωμένα μυρμηγκάκια έγινε με συρραφή κομματιών (τύπου πατσγουορκ) από διάφορες χαρτοπετσέτες με εικόνες από διάφορα μέρη του εξωτερικού, Αγγλία, Ιταλία, Ν.Υ,Γερμανία, τυλιγμένος με κορδέλες ευχετήριες κι ένα μεταλλικό αεροπλανάκι έτοιμο για απογείωση!


Ο  άλλος είναι ντυμένος με ήρωες παραμυθιών, απ' αυτούς που μεγαλώσαμε μαζί τους,ο Πινόκιο με την συνείδησή του,το μικρό γρύλο, η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων, η Κοκκινοσκουφίτσα κι ο,τι μας κάνει ακόμα να νοιώθουμε παιδιά.


Δυο κουμπαράδες λοιπόν για διαφορετικούς χρήστες και καλή αποταμίευση!
Αυτά είναι δυο ακόμα δημιουργικές ενότητες,συνέχεια του προηγουμένου και αναμείνατε για τις επόμενες😉😋
Μέχρι τότε να περνάτε καλά και να ονειρεύεστε!
Δεν ξοδεύετε δραχμή και νοιώθετε ευτυχισμένοι 😍

34 σχόλια :

  1. Λατρεύω το τσάι. Και στις δύο βασικές του εκδοχές. Του βουνού και το κλασικό, το μαύρο. Φυσικά οι Άγγλοι είναι σχεδόν ταυτισμένοι με αυτό. Παραδοσιακά. Ας όψεται η αποικιοκρατία αλλά τι να κάνεις.
    Ότι πιάνει το χέρι σου ξέρω ότι γεμίζει ομορφιά και χρηστικότητα.
    Εύχομαι τα όνειρά σου να ζήσεις στιγμές εκεί έξω με την κορούλα σου να γίνουν γρήγορα.
    Στέλνω κάθε μου ευχή και καλησπέρα κοντά σου Χαρά μου.
    Να είσαι καλά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου καλέ μου Γιάννη
      με συγκινείς τόσο πολύ με τα σχόλιά σου,περιεκτικά και με ευαισθησία !!!! Σ ευχαριστώ πάρα πολύ απο καρδιάς.
      Ναι, μ αρεσει να δίνω δευτερη ζωή σε κάθε τι γύρω μου,νομίζω οτι όλοι αξίζουμε μία δεύτερη ευκαιρία και ίσως καλλίτερη της πρώτης.Τίποτα δε θεωρώ άχρηστο κι όλα μπορούν να ξαναγίνουν χρήσιμα
      Την βαθειά μου εκτίμηση και τις ευχαριστίες μου και πάλι

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες και έξυπνες ιδέες!!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ Χαρά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω οτι θα σ αρεσει και η συνέχεια Μαράκι,γενικά τα Χριστουγεννα μεγαλουργώ!χαχαχχαχα

      Διαγραφή
  3. Πρωτότυπες οι κατασκευές σου Χαρά μου και όμορφες. Μου αρέσει κι εμένα το τσάι και η Λουίζα. Αχ ένα ταξιδάκι πόσο θα το ήθελα κι εγώ! Να είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα έτσι όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην πήγα Λονδίνο,αν κι αυτή την εποχή θάναι ωραιότερο απο ποτέ,αλλά και η Θεσσαλονίκη,εστω και μιας ημέρας δεν μου κακόπεσε!Πέρασα ομορφα τουλάχιστον συναισθηματικά.οσο για το σχόλιό σου κι εμένα μ αρεσουν τα αφεψήματα γενικώς και ειδικά της ελληνικής γης!Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  4. Αναμφισβήτητα Χαρά μου ανήκεις στους προικισμένους ανθρώπους που εμπνέονται από κάθε είδους υλικό και το αποδίδεις σε δημιουργία απλή αλλά απόλυτα περιεκτική.
    Όμορφες και χρηστικές οι κατασκευές σου!
    Να είσαι καλά!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου όπως έγραψα και στο Γιάννη πιστεύω πολύ οτι όλα(-οι) αξίζουν μία δεύτερη ευκαιρία πόσο μάλλον όταν πρόκειται να αποχαρακτηριστεί απο άχρηστο!
      Φιλάκια πολλά καλή μου

      Διαγραφή
  5. Αλλη μια σειρά δημιουργιών που μας μάγεψε!!
    Συνέχισε ετσι Χαρά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχίζω Μαράκι γιατί αυτή ειναι και δική μου εσωτερική απαίτηση!!!Ψυχοεργοθεραπεία την ονομάζω ;) Νάσαι καλά γλυκειά μου

      Διαγραφή
  6. Οι προικισμένοι και ονειροπόλοι άνθρωποι Χαρά μου αντλούν έμπνευση από οτιδήποτε υλικό χωρίς να διστάσουν να αλλάξουν χρήση !!.Και εσύ έχεις το δικό σου παραμυθένιο στυλ γραφής και δημιουργίας ξεχωριστό και παραμυθένιο !!
    Να είσαι καλά και να δημιουργείς ΤΗν αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ονειροπαρμένη,αγγελοκρουσμένη,όπως και να με πεις εκτός απο ονειροπόλα και υπερευαίσθητη μέσα θάσαι Μαρινικόλ μου
      Σ αγαπώ πολύ και το ξέρεις

      Διαγραφή
  7. Qué bonitos trabajos, las casitas porta bolsitas están preciosas, me encantan.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πίνω πολύ τσάι και ένα σπιτάκι θα νε βόλευε πολύ.
    Τα έκανες ΥΠΈΡΟΧΑ.
    Αλλά και οι κουμπαραδες δεν πάνε πιο πισω.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι ολα υπεροχα
    γεια στα χερια σου γλυκια μου Χαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλος γράφει ποιήματα κι άλλως ποιεί με τα χέρια Κικιτσακι μου γλυκό ;)

      Διαγραφή
  10. Χαρά μου, όλα είναι υπέροχα!
    Μου άναψες την επιθυμία να κάνω κ' εγώ!
    Έχω δύο κεραμικά ρόδια, να τα στολίδι παρόμοια με τους κουμπαραδες?
    Φιλάκια, από την βροχερή Αθήνα!
    Είπαμε να ανταγωνιστούμε το Ιόνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαρά μου, όλα υπέροχα!
    Μου άναψες τα αίματα να φτιάξω παρόμοια.
    Έχω δύο πήλινα ρόδια, θα είναι καλά να τα στολισω κάπως σχετικά με τουςκουμπαραδες?
    Φιλάκια από την βροχερή Αθήνα, είπαμε να ανταγωνιστούμε το Ιόνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Ποιός νάναι;ποιός νάναι;βρε ποιός νάνι ο άγνωστος;;;;
      Μα ναιιιιιιιιιιιιιιιιι,πώς δε το σκέφτηκα;;;το Χριστινάκι!!!Και μόνο η γραφή σου σε ξεσκέπασε.Φιλάκια άπειρα

      Διαγραφή
  13. Υπέροχα Χαρά μου όλα, αλλά τα σπιτάκια είναι το κάτι άλλο! Πολύ πρωτότυπα! Καλές χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου κι εσύ όπως βλέπω συνεχίζεις ακάθεκτη να μας θαμπώνεις.Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  14. Ας μη πούμε Χαρά μου, από τώρα καλές γιορτές, ας πούμε καλύτερα πόσο πρωτότυπες και όμορφες είναι και πάλι οι δημιουργίες σου!
    Δώρα που θα αρέσουν και σίγουρα θα φανούν και χρήσιμα!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά καρδούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φυσικά δε λέμε απο τωρα τίποτα Στεφανία μου μια που εχουμε δρομο ακόμα πολύ. Απλά φωτίζουμε,καθαρίζουμε κι ανοίγουμε τις καρδιές μας πιο εύκολα απο άλλη εποχή του χρόνου!
      Αφιλάκια πολλά με όλη μου την καρδιά!

      Διαγραφή
  15. Μου αρεσει που αρχισες να δραστηροποιησε στις δημιουργιες Χαρα μου πως τα τα καταφερνεις και οτι κανεις να ειναι ξεχωριστο και να εχει την δικη σου σφραγιδα δεν το καταλαβενω αλλά...ναι αυτη είσαι η Χαρα που ξερουμε και που ειμαστε περηφανες για την φιλία της..μπηκες δυναμικα στο παιχνιδι με τις κατασκευες σου Χαρα μου ..καλή συνεχεια σε οτι κανεις..παντα ετσι να περνας ομορφα.. και ας τον καιρό να κανει τα δικα του ..που θα παει θα ερθει στα ισα του αγαπημενη μου φιλω σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω αρχίσει απο το Σεπτέμβριο Σμαράγδι μου και κάνω μεγάλη υπομονή να μην τα δείξω όλα μαζί!χαχχαχαχαα Εγω είμαι προβληματικός άνθρωπος ή υπερδραστηριοποιούμαι οταν είμαι κάπως ή κατεβάζω ρολά γενικά,αλλά για τα χριστουγεννα και με μισοκατεβασμένα ρολά,ειναι τόση η δύναμή τους που τ ανεβάζω αυτοστιγμεί και μπαίνει φρεσκος αέρας στο μυαλό και την καρδιά μου!
      Φιλάκια πολλά λατρεμένη μου

      Διαγραφή
  16. λατρευω τον τροπο που γραφεις...!!!
    υπεροχες οι δημιουργιες σου!!!
    καλη συνεχεια....γεματη εμπνευση και δημιουργια!!!!
    ....αγκαλια...και φιλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω λατρεύω εσένα που είσαι πάντα εδώ με τη θετική σου ενέργεια και τον καλό σου λόγο.
      Επειδή ειμαι σίγουρη οτι ολες βρισκόμαστε σε δημιουργικό αναβρασμό αυτό τον καιρό ,σου εύχομαι να πραγατοποιήσεις ο,τι έχεις στο μυαλό σου ιριδάκι και ν απολαύσεις κάθε στιγμή! Φιλιά πολλά

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...