...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

Την ευκαιρία μη φοβηθείς...εσυ καινούργιο αετό θα φτιάχνεις

Με δύο ποιήματα στο ύφος της ημέρας θα σας ευχηθώ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ, οδηγούμενοι προς το Πάθος (το Αγιο και του καθενός μας) με καρδία καθαρά και συχώρεση, αλλά πάνω απ' όλα, αισιοδοξία (όσο δύσκολο και αν φαντάζει, επιβάλλεται.) 

«Καθαρά Δευτέρα»


Ὃταν ξυπνήσεις
Καθαρά Δευτέρα
καί δεῖς
σκοτεινιασμένο οὐρανό
μέ σύντομες βροχές
καί μέ ἀέρα
τήν εὐκαιρία
μή φοβηθεῖς
καί χάσεις
νά ἀμολήσεις πάλι
τόν χαρταετό
κρατώντας
απ’ τα μέσα
την καλούμπα

"Καθαροδευτέρα¨ Pebble art by Hara

ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ
Ψηλά όσο μπορεί να φτάσει,
πέταξε τον χαρταετό σου κι' ύστερα,
όταν στα σύννεφα απ' τα μάτια σου χαθεί,
κόψε του το σχοινί κι' αμόλα τον,
ψηλότερα να πάει μονάχος.
Μα σαν του ανήφορου οι πνοές σωθούν,
και τονε δεις σε ίλιγγο τρελό να πέφτει,
μη τονε ψάξεις·
κι' αν τύχει στα γυμνά καλώδια,
καρβουνιασμένο σκελετό τον αντικρίσεις,
μη λυπηθείς.
Προτού ξανά τα χελιδόνια,
στήσουνε δίπλα του φωλιές,
εσύ καινούργιο αετό θα φτιάχνεις.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ

Λεπτομέρεια του πίνακα


13 σχόλια :

  1. Το ποίημα γεμάτο εικόνες και συναισθήματα. Τα πετρωτά σου γεμάτα αγάπη και ομορφιά. Όλα ένα εξαίρετο σύνολο σαν την καρδιά σου.
    Χαρά μου, χρόνια σου πολλά και καλά.
    Καλή Σαρακοστή καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα Χαρά μου και καλή σαρακοστή!
    Με ελπίδα!
    Αυτό μόνο!
    Υπέροχα τα πετρωτά σου, τόσο πολύ που...εντρύφησα στα λουλουδάκια...σαλιγκάρια:)))Και του χρόνου με υγεία αν το θέλει ο Θεός!
    Την αγάπη μου πάντα!
    Τα ποιήματα, μαζί με την εικόνα ναι..δίνουν ελπίδα για καινούργιους αετούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικά τα πετρωτα σου, Χαρά μου!!!
    Καλή και Ευλογημένη Αγία Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με δυο πανέμορφα ποιήματα που τα συνόδευσαν οι πετρούλες σου, να είπες όλα Χαρά μου, ειδικά αυτό τον καιρό που η φλυαρία των μίντια (και όχι μόνο!), μας έχει κουράσει!

    Καλή Σαρακοστή όπως την αισθάνεται ο καθένας μας και πάντα με ΑΦιλάκια αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Σαρακοστή Χαρά μου.
    Τι ωραία ποιήματα μας έφερες!
    Για τα πετρωτά σου τί να πω;
    Θέλω να ρωτήσω τις πετρούλες αν περίμεναν τέτοια σταδιοδρομία.
    Συνέχισε να μας εκπλήσσεις.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Qué bonito trabajo, me gusta muchisimo.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες κατασκευές, μπράβο. Καλή σαρακοστή να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα γλυκιά μου.
    Καλή Σαρακοστή εύχομαι, με υγεία.
    Γεια στα χεράκια σου!
    Υπέροχα δημιουργηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ βρε Χαρούλα μου έχω χαζέψει για μια ακόμα φορά με τα πετρωτά σου και με την συνοδεία των όμορφων αλλά και τόσο επίκαιρων στίχων...
    Εχεις αναγάγει αυτήν σε πολύ υψηλή τέχνη με το να αποδίνεις και την παραμικρή λεπτομέρεια στις δημιουργίες σου όπως και στην προηγούμενη ανάρτηση σου που δεν πρόλαβα να σχολιάσω για τις όμορφες αναμνήσεις σου που θα μείνουν στην καρδιά και στην ψυχή σου, αφού είχαμε γεννητούρια στην οικογένεια...
    Ομως τρελάθηκα για μια ακόμα φορά την τεχνική αλλά και την τέχνη σου στο πετρωτό, δεν υπάρχεις λέμε!!! γεια στα χέρια σου Χαρά μου...👍
    Να είσαι καλά αγαπημένη μου και να κάνεις ότι αγαπάς καλή Σαρακοστή να έχουμε την αγάπη μου πάντα φιλιαααα!!💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Σαρακοστή, καλό αγώνα! Τί όμορφο ποίημα, φανταστικές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανεστραμμένο είδωλο του εαυτού μας αυτές οι μέρες. Από που ν' αρχίσει κανείς; Ας αφήσουμε τα όνειρα να ανέβουν μαζί με τους χαρταετούς όσο ψηλά γίνεται κι ας κόψουμε μετά το σχοινί.
    Οι ομορφιές σου λατρεμένες!
    Καλή Σαρακοστή Χαρά μου!
    Φιλιά πολλά, πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες δημιουργίες, μπράβο Χαρά μου και καλή Σαρακοστή να έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η φράση κλειδί " καρδία καθαρά". Αυτή από μόνη της αρκεί για ατομική ανάταση.Η συγχώρεση βαρειά λέξη, σχεδόν απόκοσμη, "θεϊκή" .Η λήθη,το προσπέρασμα,πιο κοντά στην ανθρώπινη φύση??? Χμμμ το βάραινα, αλλά πάντα τα λεγόμενά σου ,αφορμή για στοχασμό !!!!
    Βρε χαρά μου όσο παρατηρώ το έργο σου θαυμάζω την ικανότητά σου να δίνεις πνοή και κίνηση σε άψυχες πετρούλες.Μιά αδιάφορη πέτρα για τους περισσότερους , στα χέρια σου μεταμορφώνεται σε ένα υπέροχο φουστανάκι , όπως πχ στο κοριτσάκι που μαζεύει λουλουδάκια. Αυτό το βρίσκω μαγικό και το θαυμάζω. Εσύ πάντα καινούργιο αετό θα φτιάχνεις! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...