...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 22 Ιουνίου 2021

Απαλοσβεί ο,τι λάμπει

                                                           

 

………………
Κι ανιστορώ  τις χρυσαυγές, των δειλινών τα θάμπη,
που απαλοσβεί  ότι  λάμπει,
σαν, μες στης ώρας  βουτηχτό τα μάγια τα μεγάλα
σκυθρώπιαζες  μια στάλα,
πνιγμένα αντιβουίζοντας με τη στερνή καμπάνα,
καημούς και γέλια πλάνα.
Την ώρα τούτη – ω θύμησις – όλα κρυφολαλούσαν
κι αχούς με πλημμυρούσαν.
...

Ποίηση της Επτανήσιας Κλεαρέτης Δίπλα-Μαλάμου απο το ποίημα "ΛΕΥΚΑΔΑ"

Μια μικρή γωνίτσα από το Νησί μου, τόσο όμορφη, τόσο γαλήνια!


Kι όλα αυτά λοιπόν με πολύ ΧΑΡΑ για την πρόκληση των κοριτσιών & αλλοδαπών φίλων με θέμα...τί άλλο ;
ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ!






35 σχόλια :

  1. Μα πόσο όμορφο το πινακάκι σου με τα βότσαλα. Η δεσποινίς με το σκυλάκι της να κοιτάζει τη θάλασσα! Υπέροχο! Χαρά μου, είσαι μια εκπληκτική αρτίστα!!! Αγαπημένη νησί η Ζάκυνθος, αγαπημένη και η φωτογραφία που μοιράζεσαι μαζί μας. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στην Craftlandia Πρόκληση 7.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου αυτό τον καιρό επηρεασμένη απο το έντονο Καλοκαίρι που αφηχθη η έμπνευση στα πετρωτά χτυπάει κόκκινο ,όπως ο υδράργυρος!
      Χαίρομαι λοιπόν που τα μοιραζόμαστε και σας αρέσουν όπως κι εμένα και οι προκλήσεις σου είναι πάντα κινητήρια δύναμη έμπνευσεων και χαρά μου να συμμετέχω. Φιλιά πολλά φιλενάδα <3

      Διαγραφή
  2. Άννα Σερέτη22 Ιουνίου, 2021 14:10

    ... όλα κρυφολαλούν κι αχούς με πλημμυρούν... Με το που βλέπω το κορίτσι να ατενίζει τη θάλασσα.... Είσαι μοναδική Χαρά...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν ειναι γλύκα αυτό το ποίημα;;;
      Υπέροχη γλώσσα, καταπληκτική απόδοση της πιο γλυκειάς ωρας της ημέρας!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο ποίημα και πόσο όμορφα απέδωσες το "απαλοσβήσιμο" του λαμπερού ήλιου. Τι γλυκειά η εικόνα του κοριτσιού με το σκυλάκι της!!!
    Πάντα με ξαφνιάζεις υπέροχα Χαρούλα !!!
    Φιλάκια πολλά και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια ειναι Μαριάννα μου οτι δεν είμαι ικανοποιημένη απο το "ζωγραφικό" κομμάτι.Θα έπρεπε και θα μπορούσ ενάταν καλλίτερο,αλλά οταν κολλάς πρώτα τις πέτρες και μετά σου έρχεται η έμπνα που έλεγε κι ο Ζαμπέτας,τα περιθώρια ειναι πολύ στενά.Τλπ χαίρομαι που το συγκεκριμένο πετρωτό έγινε η αιτία να ανασυρθεί αυτό το υπέροχο ποίημα!
      Χαίρομαι ειλικρινά πολύ αν σας ξαφνιάζω γιατί αυτό θα πει οτι προοδεύω και δνε μένω στάσιμη,κάτι που πάντα επιδιώκω σ όλες μου τις ενέργειες στη ζωή
      Φιλάκια πολλά και Καλό Καλοκαίρι(εγω ακόμα να μπω στη θάλασσα :( )

      Διαγραφή
  4. Αχ μια όμορφη γωνία με το άρωμα της θάλασσα να την τυλίγει Χαρά μου. Και φυσικά ένα ωραιότατο Λευκαδίτικο ποίημα να δένει αρμονικά με την όλη διάθεση. Μια διάθεση που έχουμε όλοι ανάγκη για να ξεπεράσουμε όσα έρχονται στο διάβα μας.
    Στέλνω τη σκέψη και τις ευχές μου να περνάς ένα όμορφο καλοκαίρι καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αν με τις εικόνες μου βοηθάω προς αυτή τη θετική κατεύθυνση Γιάννη μου αγαπημένε.
      Η συντροφιά σας μου είναι πολύτιμη!
      Καλό Καλοκαίρι καλέ μου φίλε <3

      Διαγραφή
  5. Απόσταγμα λυρισμού που δένει με τους παλμούς της ψυχής. Δεν την ήξερα τη Μαλάμου, την έψαξα και με πολύ εκτίμηση στο έργο της, την λάτρεψα.
    «Χουχούλιζα το τζάμι κι όλο έγραφε το δάχτυλό μου ζωγραφιές, πέλαα, φτεροκάραβα, γοργόνες κι αστραπές σπαθάτες…»
    Τι όμορφα που έδεσες το ποίημά της με το έργο σου!!! Στ’ αλήθεια εμπνευσμένο το απαλοσβήσιμο και το κορίτσι!
    Φιλιά πολλά Χαρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έγινα αιτία να τη γνωρίσεις αυτή τη μεγάλη Λευκαδίτισσα ποιήτρια Αννίκα μου που η προτομή της στο Πάρκο των Ποιητών (Μποσκέτο)ειναι ανάμεσα στου Σικελιανού, του Βαλαωρίτη και του Λευκάδιου Χερν (εθνικού ποιητή της Ιαπωνίας!!!). Καταλαβαίνεις λοιπόν το μέγεθος της!
      Το ποίημα ηταν υπέροχο και ανέδειξε το ταπεινό μου πετρωτό. Με μάγεψαν οι λέξεις της <3
      Φιλάκια πολλά και ευχομαι να δροσίσει για σας στο κέντρο ;)

      Διαγραφή
  6. Είναι πανέμορφο, τρυφερό, ρομαντικό, δεν έχω λόγια, υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ <3

      Διαγραφή
  7. Δεν θα μπορούσε να αποδοθεί πιο ωραία το απαλοσβήσιμο του ήλιου!
    Το ταίριαξες τόσο όμορφα με το ποίημα!
    Καλό καλοκαίρι.


    Το μωσαϊκό παγκάκι, όλα τα λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ Ρένα δεν το είχα απο τα καλλίτερά μου αυτό το πετρωτό, αλλά βλέποντας τις δικές σας αντιδράσεις και με τη συνοδεία του υπέροχου ποιήματος, αλλαξα κάπως γνώμη.
      Ηταν αλλωστε δημιουργία απο τα πρωτη συγκομιδή πετρών και κοχυλιών για φέτος ;) και ήθελα να μην είναι η ίδια συμμετοχή και στις δύο προκλήσεις της Μίας ,αυτή και της Κυριακής
      Φιλάκια πολλά και Καλό Καλοκαίρι.Θα πάτε κάμπινγκ;

      Διαγραφή
    2. Κι όμως είναι υπέροχο και προσεγμένο.
      Προσπάθησα κι εγώ να ανεβάσω 2 αναρτήσεις, αλλά δεν τα κατάφερα δυστυχώς, αν κι έχω φτιάξει κι άλλα θαλασσινά.
      Ναι πήγαμε στο κάμπινγκ με τα κοριτσάκια μας κι ευτυχώς που τα είχα φτιάξει πιο μπροστά γιατί δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος για μένα.
      Από δω κι εμπρός θα δημιουργούμε από κοινού.

      Διαγραφή
  8. Να και τα καλοκαιρινά πετρωτά σου που τόσο μου είχαν λείψει αφού είναι η αδυναμία μου!
    Ξέρεις πως για 6 μέρες ατένιζα την Ζάκυνθο από την Κεφαλλονιά και φυσικά εσένα σκεφτόμουν!

    ΑΦιλάκια γλυκά και πάντα με αγάπη! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω δεν το ηξερα αυτό αγαπημένη μου να το άνω νωρίτερα!
      Τωρα ομως νάσαι σίγουρη οτι θα πάρεις γερή δόση ;) Ανάμενε τη συνεχεια
      Αφιλάκια γλυκά πάντα

      Ιιιιιιι ήσουν τόσο κοντά μου και δε τόξερα;;;Πότε θάρθεις και εδώ;;;

      Διαγραφή
  9. Χαρά μου, πολύ χάρηκα που είδα ότι ανέβασες την ανάρτησή σου και στο Try it on Tuesday challenge. Είμαι designer στο ΤΙΟΤ και πολύ χάρηκα που είδα τη συμμετοχή σου. Για να είσαι όμως πιο σωστή, γράψε στην ανάρτησή σου ότι παίρνεις μέρος και στο ΤΙΟΤ, εδώ είναι το λινκ: https://tuesdaytaggers.blogspot.com/2021/06/here-comes-summer.html
    Και μην ξεχάσεις σε λίγες μέρες να τσεκάρεις μήπως βρέθηκες στο Τop5. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη κορίτσι δεν το ήξερα οτι έπρεπε να κάνω αυτό.Να σου πω την αλήθεια τυχαία το είδα και οπου γάμος και χαρά η Βασιλω πρώτη!
      Νομίζω οτι σωστά το έκανα τωρα,ναιιι;;;
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σκούντημα. Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Σχεδόν καλά, Χαρά μου. Ωραιότατη η φωτογραφία για το ΤΙΟΤ, όμως βάλε κάπου και το λινκ, όπως δηλαδή έκανες και με το Craftlandia. Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    3. Βλέπεις είμαι ολίγον στούρνος :(

      Διαγραφή
  10. Αααα, Χαρά, τιμησες την ποιήτρια του νησιού μου!! Σ'ευχαριστώ πολύ. Και ποσοι δεν ειναι οι επτανησιοι ποιητες που μας χαρισαν τα ποιήματα τους και τοσες υπεροχες εικονες!! Φιλακια πολλα και καλο καλοκαιρι να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου η τιμή ενα τόσο ωραίο ποίημα να κοσμεί το μπλογκάκι μου Ευγενία μου! Εχουμε βγάλει διαμάντια στα νερά μας <3
      Καλό Καλοκαίρι κοριτσάκι. θ α πάτε Λευκάδα;

      Διαγραφή
  11. Amazing creation, love the summer scenne with pebbles. Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. MARIELA
      I am very glad that you liked my little creation. I wish from the bottom of my heart, Happy Summer with HEALTH!

      Διαγραφή
  12. Precios trabajo, una composición muy veraniega y un lugar ideal para pasar una bonita tarde de verano.
    Besicos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...ανεπανάληπτη δημιουργία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Να είσαι πάντα δημιουργική και περήφανη!!!! ..όπως κι εγώ για σένα!!! Φιλιά
    "Αστοριανή" (από ...κοχλάζουσα ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Wow, what a stunning make! I love how you used the pebbles, sea glass, pottery and shells to create this scene - amazing 😁. Thanks so much for joining in the fun at Try it on Tuesday! Hugs, Jo x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. A beautiful page, thank you for linking to our theme at Try it on Tuesdays.
    Yvonne

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...