...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022

Christmas elf

 Καθημερινά τηλεοπτική διαφήμιση μας υπενθυμίζει το πόσες μέρες μένουν μέχρι τα Χριστουγεννα κι εγω νομίζω οτι ανεβαίνω Γολγοθά.
Ειλικρινά δε μπορώ και δε θέλω να σας περιγράψω το πως νοιώθω, δε υπάρχει λόγος να μαυρίζουμε περισσότερο τις καρδιές μας μέρες που ρχονται, ουτε ο χώρος εδώ είναι εξομολογητήριο. 
Αυτό το χώρο θέλω να τον κρατήσω άσπιλο και αμόλυντο απο δάκρυα και παράπονα, θέλω ναναι και να παραμένει όπως εξ αρχής δημιουργήθηκε χώρος χαράς. Γι αυτό θα επιμείνω με τις ελάχιστες φετινές δημιουργίες που έγιναν στα όποια κενά δημιουργούνται στη διάρκεια της ημέρας και προσπαθώ να εκμεταλλευτώ, γιατί είναι ελάχιστα. 
Πόσο αναπολώ εκείνα τα βράδυα που έπρεπε να κακαρίσει ο κόκορας για να πάω επιτέλους για ύπνο! Πόσο μου λείπουν αυτά τα ξενύχτια!!! Αλλά ας μην είμαι αχάριστη και απο αυτές τις λίγες ώρες της δημιουργίας.
Οταν έκανα τις προμήθειες για τα Χριστούγεννα εχοντας κατά νου οτι φέτος επιτέλους θα ξαναέκανα το τσάι των Χριστουγέννων, είχα παραγγείλει απο την Decomagia  κι ενα μπουστάκι που είχα ερωτευθεί. 
Μέχρι να το πιάσω στα χέρια μου, άλλοι χειροτέχνες το είχαν φτιάξει σε διάφορες εκδοχές, οπότε εγω, οταν το έπιασα, αποφάσισα να γίνει κάτι εντελώς διαφορετικό και με ετερόκλιτα υλικά.  Είχα λοιπόν ενα "καπέλο" απο γυψόγαζα που είχα φτιάξει τις μέδουσες της αυλής πρόπερσυ (αν δεν κάνω λάθος) και μία αυγοθήκη. Αυτά τα δυο ήταν τα θεμέλια που έστησαν αυτό το δημιούργημα που έγινε το ξωτικό των Χριστουγέννων.

Πάνω απο το καπέλο της γυψόγαζας επειδή ήταν επίπεδο κόλλησα ενα πλαστικό καπάκι αγνώστου ταυτότητας,  να δοθεί λίγο ύψος και φόρμα. Στη συνέχεια έκοψα δυο κομμάτια απο τις θηκούλες της αυγοθήκης και τις κόλλησα μεταξύ τους δημιουργώντας ένα κορμό που πάνω του θα έμπαινε το μπούστο.

 Ολο αυτό το έντυσα με λευκό χαρτί αφής, αφού το στραπατσάρισα στη χούφτα μου ν αποκτήσει ζάρες για να κάνει πτυχώσεις υφάσματος. Στη συνέχεια, αφού στέγνωσε, κόλλησα κομμάτια απο διαφορετικές χαρτοπετσέτες με γιορτινό μοτίβο, ν αποκτήσει φόρεμα. Στην εσοχή της αυγοθήκης εβαλα χαρτί αφής και επάνω κόλλησα το μπούστο. Χέρια και πόδια (τα πόδια τα είχα απο την παλιά αμερικάνικη μπομπονιέρα που πέρσυ έφτιαξα την Βασίλισσα του χιονιού) έραψα ύφασμα το γέμισα με βάτα, στα δε χέρια έμπηξα ενα σύρμα και το λύγισα ν' αποκτήσουν πλαστικότητα κινήσεων και τα κόλλησα τα μεν στο σώμα τα δε στην περίμετρο του φουστανιού, γιατί το ξωτικό κάθεται κομψά χαμέ. Ενας κώνος απο την αυγοθήκη επίσης ντύθηκε με χαρτοπετσέτα κι έγινε καπέλο. Στα χέρια της κρατά ένα στεφανάκι και μία γιρλάντα απο χιονονιφάδες.

Ήταν μια πολύπλοκη κατασκευή, άσχετα απο τα  λίγα υλικά, που όμως ήθελε χρόνο και προσοχή. Ομως το αποτέλεσμα αντάμειψε τις προσδοκίες μου.


Έχετε αντίθετη άποψη;

35 σχόλια :

  1. Ρένα Χριστοδούλου13 Δεκεμβρίου, 2022 12:15

    Καλημέρα Χαρά μου.
    Μα τί ύφος είναι αυτό καλέ;
    Στις ιπποδρομίες του Άσκοτ θα πάει μάλλον και μας σνομπάρει.
    Με τέτοιο καπέλο, πού αλλού;
    Έγινε υπέροχο η μαντεμουαζέλ.
    Καλές γιορτές με δύναμη και κουράγιο.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαα μάλλον στη στέψη του Καρόλου ,δε λες καλλίτερα Ρένα ;) Πολύ υφος η κυρία,αλλά αξιολάτρευτη.Πόσο μάλλον απο τα υλικά που δημιουργήθηκε!
      Καλό υπόλοιπο εορτών και θα τα ξαναπούμε ;)

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικό το ξωτικό των Χριστουγέννων....τα χρυσά σου χέρια έκαναν και πάλι το θαύμα τους !!!! Καλό κουράγιο και ξέκλευε στιγμές για τον χώρο της χαράς. Ήρεμες γιορτές εύχομαι από καρδιάς !!!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ απ το κινητό δεν βγαίνει το όνομά μου.....είμαι η Ράνια και είμαι καλά ....

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση του ονόματος γιατί με τους ανώνυμους μπλέκω πάντα. Ράνια μου ξκρατάω την ευχή για ήρεμες γιορτές,γιατί αυτό έχω περισσότερη ανάγκη
      Φιλιά πολλά και κάθε καλό σ εσένα και την οικογένεια!

      Διαγραφή
  3. Φανταστική, πανέμορφη η κυρία. Ρομαντική, ονειροπόλα, σνομπ! Μια σκέτη κούκλα! Μπράβο, Χαρά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικό όπως όλα τα έργα σας!!!καλές γιορτές 🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θαυμάσιες δημιουργίες, όμορφες, τρυφερές, γεμάτες αγάπη, Χαρά μου. Να παίρνουμε και εμείς διάθεση.
    Εγώ δεν έκανα τίποτα Χριστουγεννιάτικο! Δεν έχω χώρο πλέον για οτιδήποτε. Συνεπώς παύει κάθε δραστηριότητα. Εξαίρεση μόνο τυχόν κατασκευές για δώρα.
    Την καλησπέρα μου Χαρά μου, πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η διάθεση! Πού πουλιέται να πάω ν αγοράσω κάμποση Γιάννη μου;
      Την αγάπη μου και τις ευχές μου

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφη η κυρία σου, Χαρά μου και έτοιμη να γιορτάσει άξια τα Χριστούγεννα, όχι που δεν θα διάλεγες κάτι ισάξιο των γιορτών!
    Νομίζω πως είναι ότι πιο όμορφο έχεις δημιουργήσει και πάλι Μπράβο αγαπημένη μου, να είσαι καλά και να περάσεις όμορφες γιορτές!
    ΑΦιλάκια αγάπης! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου που το λέει αυτό μία καλλιτέχνις σαν εσένα Στεφανάκι μου!
      Χίλια ευχαριστώ μαζί με τις ευχές μου για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΛΑ <3
      Αφιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η κυρία. Δίκαια στήνεται έτσι καμαρωτά. Μπράβο σου. Από τις περιγραφές σε μένα φαίνεται πολύπλοκο.
    Καλές γιορτές Χαρά μου με υγεία και Αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν οντως πολύπλοκη λόγω της διαδικασίας και των τεχνικών που ακολουθήθηκαν ,όμως το αποτέλεσμα σε δικαιώνει.
      Φιλάκια πολλά Αννουλα,καλό υπόλοιπο εορτών

      Διαγραφή
  8. Δεν μας παιρνει να διαφωνησουμε.Και τι να πουμε δηλαδη?Αλλη μια τελεια δημιουργια.Γεια στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αν ταυτίζονται οι απόψεις μας,αλλά και σ αντίθετη πε΄ριπτωση κάθε άποψη ειλικρινής βοηθάει ;)

      Διαγραφή
  9. εχω μεινειιιιιιιιιιιιιιιιιι αφωνηηηηηηηηηηηηηηηη ..... με το εργο σου
    ναι συμφωνω οτι και γω αυτες τις μερες τις θελω "ασπιλες" ... γι αυτο κ εκανα ενα χρονο να αναρτησωωωωωωωωωω αχαχαχαχα καλες γιορτες γλυκια κου Χαραααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ολοι αυτό θέλουμε Σοφία μου,αλλά πόσοι το καταφέρνουμε είναι το ερώτημα. θα σ επισκεφθώ το συντομότερο δυνατόν ;)

      Διαγραφή
  10. Αν όσα κάνεις γίνονται κάτω από ψυχολογική πίεση, φαντάζομαι πως θα ήταν αυτό που θα δημιουργούσες με κέφι. Γεια στα χέρια σου Χαρά μου! Υπέροχη η ...μαντάμ έτοιμη για ρεβεγιόν.
    Φιλιά πολλά με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ομως Αννίκα γίνονται υπο μεγάλη πίεση ψυχολογική και σωματική,αλλά ο χρόνος που ξεκλέβω είναι γιατρός,ελπίζω οι πληγές να μην αιμορραγήσουν αργότερα...
      Σε φιλώ και σ ευχαριστώ για όλα αγαπημένη μου <3

      Διαγραφή
  11. Το ξωτικό σου ΈΞΩΤΙΚΌ !! ΘΑΥΜΆΣΙΟ!! Με μαγικό ύφος!!
    Θα κρατάει υπέροχη συντροφιά!!
    Καρδούλα, όμορφες γιορτές εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχα μ άρεσε αυτο το λογοπαίγνιο Καλλινικάκι! Νάσαι καλά μ έκανες και χαμογέλασα
      Καλές Γιορτές ομορφιά μου <3

      Διαγραφή
  12. Αυτό να κάνεις στον εαυτό σου Χαρούλα μου. Να δημιουργείς από το τίποτα ομορφιές και δη Χριστουγεννιάτικές δημιουργίες.
    Οτι πιάνουν τα χεράκια σου το κάνουν να μοιάζει μαγικό και βάζει το μυαλό μας να αναρωτιέται πως το καταφέρνεις ετούτο.😮
    Είναι αυτές οι στιγμές που είναι δικές σου και να τις απολαμβάνεις όσο μπορείς αγαπημένη μου.
    Αυτές οι δημιουργίες είναι η προστασία σου και η δύναμη σου. Συνέχισέ τες!
    Να είσαι καλά Χαρούλα μου, να περάσεις όσο γίνεται περισσότερες όμορφες γιορτινές μέρες...το πνεύμα των Χριστουγέννων να σε συντροφεύει...την αγάπη μου πάντα φιλιαααα!🎄✨🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε το πιστεύω οτι έκανα 10 μέρες ν απαντήσω στα σχόλια! Είναι απίστευτη η σωματική και προπάντων η ψυχική κούραση που υπομένω, αλλά έλα που όλο τουτο ειναι ξαλάφρωμα ψυχής τουλάχιστον!
      Σημερα παρέλαβα κιολας τη θύμησή σου,ίσως συναπαντήθηκαν ,όπως το πες .Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ <3

      Διαγραφή
  13. Χαρά μου,
    μ' αγάπη μεγάλη, με πολύ χρόνο, δημιούργησες μ' ελάχιστα υλικά το φανταστικό ξωτικό σου για τα Χριστούγεννα 2022!
    Μα είναι μοναδικο, είναι πανέμορφο!
    Με το καλό θα περάσει ο χρόνος & θα σκαρώσεις του 2023.
    Εύχομαι να περάσεις καλές γιορτές!
    Την αγάπη μου! Χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις Χριστινάκι κάθε φορά φορτώνω πολλές ελπίδες στο νέο χρονο και στο τέλος διαψεύδομαι πανηγυρικά.Το '23 ομολογώ το περιμένω με φόβο, κάτι μέσα μου μου ψιθυρίζει οτι δεν θα περάσει χωρίς συνέπειες.Οψώμεθα...Προς το παρόν απολαμβάνω αυτές τις αναλαμπές ξεκουρασης μέσω των δημιουργιών. Σε φιλώ και σ αγαπώ

      Διαγραφή
  14. Σήμερα 23 Δεκέμβρη έχεις τα γενέθλιά σου. Εύχομαι ολόκαρδα να τα γιορτάσεις όσο πιο όμορφα μπορείς μαζί με τους αγαπημένους σου! Κάθε καλό και προπάντων Υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στρατο μου αγαπημένε που ποτέ δεν ξεχνάς ,ενω εγω...
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ και σου ευχομαι ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ!

      Διαγραφή
  15. Χαλκιοπουλου Χριστίνα24 Δεκεμβρίου, 2022 20:30

    Χαρά μου,
    Για τα γενέθλια σου σου στέλνω πολλές πολλές τις καλύτερες ευχές!
    Να 'σαι γερή, χαρούμενη, δημιουργική!
    Με πίστη αλλά & με ελπίδα να βρίσκεσαι στις επάλξεις της ζωής.
    Σε φιλώ μ' αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ουαου ειναι καταπληκτικη η δημιουργια σου Χαρα μου!!! Ποιος ειναι δυνατον να χει αντιρρηση;; 🥰🥰 την λατρεψα την αξιοθαυμαστη κουκλιτσα!! Σου ευχομαι απο την καρδια μου να περασεις ομορφα Χριστουγεννα με τους αγαπημενους σου!!🎄🎅 Υγεια, αγαπη κι αγαλλιαση ψυχης!! Σε φιλω!! Μαριλενα απο marilenaspotofart

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενάκι χαρά μου η επίσκεψή σου και τα καλά σου λόγια,σου στέλνω χίλιες ευχές γαι ένα ειρηνικό προσωπικά και γενικά νέο Χρόνο ,με μεγαλύτερο δώρο ολων την ΥΓΕΙΑ <3

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...