...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023

Μα δεν τελειώσαμε, δε γίνεται σου λέω ,δεν τελειώσαμε

Τί νομίζατε οτι έτσι εύκολα θα ξεμπλέκατε απο μένα; Είπαμε δεν έφτιαξα όσα θα ήθελα αλλά όσο νάναι τα χέρια μου δεν έμειναν άπραγα, ακριβώς γιατί έπρεπε να μένει το μυαλό 😶. 
Τελευταία έμειναν αλλά τελευταία δεν είναι , απλά είπα να μην τ' αφήσω για του χρόνου, όπως είχε μείνει η καμπάνα!

Καλή αρχή του τέλους λοιπόν!😀Όταν μπήκε πέρσυ το συγκεκριμένο κουτί στο σπίτι ,δε χάρηκα τόσο για το περιεχόμενο, που ήταν σίγουρο, όσο για αυτό καθ' εαυτό το κουτί! Απο μακρυά φώναζε σε τί ήθελε να μεταμορφωθεί 😉
Και φυσικά έπιασα αμέσως δουλειά. Μη κοιτάτε που το "αμέσως" έγινε ένα χρονο μετά! Το καλό πράμα αργεί να γίνει, λέει η παροιμία, αλλά δεν έχει θέση εδώ, όσο τ' ατυχήματα που προέκυψαν πέρσυ. Κατ αρχάς χώλαινε η κατασκευή. Πέρασε απο πολλά στάδια και αναδιαμορφώσεις για να καταλήξει σ αυτό που βλέπετε και στο τέλος, αφου δεν εύρισκα θέση για φωτογράφιση και μετά απο δεκάδες φωτογραφίες που δε μ ικανοποιούσαν, επήλθε το μοιραίο...κάποια στιγμή μάλλον απο απελπισία πια, έκανε το απονενοημένο διάβημα της αυτοκαταστροφής. Αλλά και πάλι το έσωσα! τραυματισμένο πολλαπλώς ως προς τα αξεσουάρ του ευτυχώς,😷 είχε περάσει όμως ο καιρός κι έτσι έμεινε στο χρονοντούλαπο, μέχρι την επόμενη χρονιά και πάλι στο τέλος βρέθηκε 😢
Η κατασκευή έγινε με πάστα (ατλακολ, χρώμα και άμμο) για να γίνει πιο σκληρό το κουτί. Γύρισα τον πάτο προς τα έξω, αφου έκανε προεξοχή και τον συνέρραψα, αφού του είχα περάσει τον κωδωνοκρούστη, που ήταν μια μικρού μεγέθους χριστουγεννιάτικη μπάλα. 
Στην βάση της καμπάνας επάνω στο κρεμαστήρι, είχα φτιάξει απο πηλό, ο οποίος στη συντριβή διαλύθηκαν και έτσι αντικαταστάθηκαν απο ξυλόγλυπτα (δεν τα είχα τότε), όπως ξυλόγλυπτα κολλήθηκαν στην περίμετρό της πάνω και κάτω, να μοιάζουν με τα σκαλίσματα που έχουν οι πραγματικές καμπάνες και για περισσότερη ομορφιά και γιορτινή διακόσμηση, έφτιαξα αλεξανδρινό απο πολυμερικό πηλό και κόλλησα διάφορους χριστουγεννιάτικης φύσης καρπούς


Part 2 : Ο Αγιος Βασίλης ήρθε και  πλέον έφυγε κι εμείς στολίσαμε και ήρθε η ώρα να ξεστολίσουμε 😤 Πόσο μπελαλίδικο το στόλισμα και πόσο  στενάχωρο το ξεστόλισμα! Ξαφνικά το σπίτι φαίνεται να ξεγυμνώνεται, να χάνει τη λάμψη, τη ζεστασιά του, τη χαρούμενη διάθεση και ξαναγίνεται συνηθισμένο, καθημερινό και άχαρο 😢. 
Πραγματικά με λυπεί αυτή η εικόνα, που ουδεμίαν σχέση έχει με την ψευδαίσθηση της χαράς και της γιορτής των προηγούμενων ημερών. Γι αυτό ΔΕΝ ξεστόλισα ακόμη 😂
Και να λοιπόν που αφού στόλισα το σπίτι είπα να στολίσω και κάθε πρόσφορο χώρο!
Είχα απο πέρσυ  αγορασμένο ενα βαλιτσάκι -μπάμπουσκα (το ένα δηλ. χωρούσε μέσα στ άλλο) Δεν είχα κάποια ιδέα οταν το παράγγελνα απλά μ άρεσε έτσι μικρούλια που ήταν και η τιμή τους ήταν ακόμα πιο δελεαστική. Έμειναν λοιπόν στο ντουλάπι των υλικών, μέχρι που με το στόλισμα του σπιτιού και τα γενέθλια του αδελφού μου, μου ήρθε η ιδέα και για τη δικιά του χρήση, του μικρότερου εκ των δύο. Ασε που είχα κι ένα ξυλόγλυπτο τζάκι κι όλο κάπου ήθελα να το εντάξω 😍
Ετσι έγινε το κεντρικό στοιχείο ενός σαλονιού και μαζί με το δεντράκι το μόνο έτοιμο (αλλά και σ αυτό προστέθηκαν αστέρια και μπαλίτσες-χάντρες), ολα τ άλλα χειροποίητα. Στην αρχή φτιάχτηκε η μπερζέρα με χαρτονένιο σκελετό και επένδυση βαμβακιού και κάλυμμα υφάσματος χριστουγεννιάτικου. Υποπόδιο για τη μπερζέρα, φωτιστικό απο πάνω για να μη γίνει κεντρικό και εμποδίζει το κλείσιμο της βαλίτσας. Στη  συνέχεια ο διθέσιος καναπές με πλάτη επίσης χαρτονένια με βαμβάκι και ύφασμα και βάση για τα δύο "μαξιλάρια" απο δυο άδειες ατομικές συσκευασίες μαρμελάδας, βαμβάκι ομοίως και ύφασμα. Ένα πλακάκι self test έγινε το τραπεζάκι σαλονιού με το κηροπήγιο και την "τάρτα" απο ένα καπάκι γνωστού αναψυκτικού κι ένα κουμπί με μελόψωμο.  Το δε τζάκι στολίστηκε με τις καλτσούλες της οικογένειας απο πηλό για τα δώρα του Αϊ Βασίλη, η φωτιά (πλαστικό κομμάτι λουλουδιού που χωρίστηκε στα δύο για να δώσει τις φλόγες) να καίει και να σκορπίζει στο χώρο θαλπωρή, πάντα με την προστασία του "σιδερένιου προστατευτικού" μπροστά του. Και είχε τόση γλύκα ο χώρος με τα παιχνίδια κάτω απο το δέντρο  και τη χαρά της προσμονής που μέχρι κι ο Αη βασίλης κοντοστάθηκε και κοίταξε απο το παράθυρο!



Ανάλογα ντύθηκε και εξωτερικά με χαρτιά scrapbooking  και Die cuts (οι χαρτονένιες εικόνες 😉) κορδέλες και λοιπά αξεσουάρ


Ιδού λοιπόν το "παλατάκι" που χωράει σ΄ ένα μίνι βαλιτσάκι!



Τριτώνει το "κακό": Και όπως είπαμε και παραπάνω ο Αη Βασίλης ήδη βρίσκεται στο δρόμο της επιστροφής, αφού πέρασε απο κάμπους και χωριά!

 Ενα τέτοιο χωριό (κάπου στις Αλπεις, αν κρίνω απο τα σπιτάκια του, φτωχά σαλέ τα καημένα και σκιέρ εν μέσω αρκούδων!!!χαχαχα) στήθηκε μέσα σ΄ ένα πρώην κασπώ, που αφού ολοκλήρωσε την αποστολή του, κρατήθηκε γιατί...ποτέ δεν ξέρεις 😌 Κι αν αυτό δεν ήξερε εγω ήξερα πολύ καλά τί θα το έκανα 😀. Απο γκρι λοιπόν (οχι οτι ήταν άσχημο το γκρι ασημί, αλλά είπαμε...) βάφτηκε ριγέ, κολλήθηκε ριζόχαρτο, εγινε κρακελέ δύο συστατικών και μετά στήθηκε το σκηνικό απο υφασμάτινα δεντράκια στα χρώματα του κασπώ, πάνω σε κορμούς απο κανέλες, που καρφώθηκαν πάνω σε όγκους φελιζόλ εν είδει χιονιού, ενας Αϊ Βασίλης ξυλόγλυπτο απο δώρο προηγούμενου έτους, ταρανδάκια που πετούσαν στον ουρανό σέρνοντας το έλκηθρο για το χιόνι


Και φτάνουμε ασθμαίνοντας στην κατάληξη:
Πάει λοιπόν ο Αϊ Βασιλης αφού άδειασε όλα του καλούδια, μακάρι νάναι ολα καλά, αυτό μόνο ο χρόνος θα το δείξει κι αφου πια δε χρειαζόταν μεγάλο όχημα μια που και η βενζίνα είναι ασύμφορη και κάνεις πια τις αναγκαίες μετακινήσεις, προτίμησε κάτι πιο μικρό και οικολογικό.
Σε κάποιο συμμάζεμα λυπήθηκα να πετάξω ένα άδειο  μπουκάλι χλωρίου, γιατί στη βάση του διέκρινα ένα σχήμα που με παρέπεμψε κάπου 😉 Έτσι βάλθηκα να το κόβω και να του δώσω το κατάλληλο της έμπνευσής μου σχήμα. Ναι καλά καταλάβατε...ελκήθρου!
Στη συνέχεια διαχώρισα διάφορα ξυλόγλυπτα που έτυχε να έχω ,τα κόλλησα προσεκτικά γιατί αν κάποιο χαλούσε δεν είχα καβάτζα, κόλλησα στα παγοπέδιλα ξύλινους αναδευτήρες καφέ που μου είχε προμηθεύσει η νύφη μου απο τους πρωινούς καφέδες που παραγγέλνει και μετά έψαχνα για τα ελικοειδή στοιχεία που απολήγουν εμπρός. Στην αρχή η έμπνευση ήταν βραχίονες απο γυαλιά (νάσαι καλά Βαρβάρα 💝) αν δεν εύρισκα, τα επόμενα που χρησιμοποίησα θα ήταν αυτά στη θέση τους Και επειδή όποιος ψάχνει βρίσκει, ιδού το τέλειο . ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΩ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ! Για ποιά με περάσατε παναπεί; Να που χρειάστηκαν!
Τα έκοψα λοιπόν και τα κόλλησα πάνω στους ξύλινους αναδευτήρες.
Ασταρώθηκαν ολα μαζί να δεχτούν το τελικό χρώμα. Έντυσα όλο το εσωτερικό με κόκκινο βελούδο, έφτιαξα το κάθισμα με χαρτόνι επενδυμένο με βαμβάκι και ύφασμα και τη βάση απο ένα άδειο καρουλάκι κορδέλας, ντυμένο κι αυτό με τ ίδια υλικά. Κόλλησα το χρυσό σιρίτι  γύρω γύρω, έβαψα με κόκκινο  μαύρο ακρυλικό το "όχημα", χρυσό τα ελικοειδή στοιχεία και μαύρη τη βάση, χρησιμοποίησα ακόμα κάποια chipboard  στα πλευρά για επιπλέον στόλισμα του ελκήθρου και μια κορώνα στόλισε την κορυφή της πίσω πλευράς πάνω απο το κάθισμα. Ετσι ανάλαφρος απο περιττά βάρη και έξοδα στρογγυλοκάθισε ο Αγιος και πήρε το δρόμο του γυρισμού


Θα πήγαινε αλήθεια το μυαλό κάποιου αν το έβλεπε σ ε μια βιτρίνα οτι προέρχεται απο ένα τόσο ευτελές υλικό ανακύκλωσης; Νομίζω πώς οχι!
Ηθικό δίδαγμα μετά την ανακεφαλαίωση, ποτέ μην υποτιμάτε κάτι αν δε το κοιτάξετε με δεύτερη ματιά 😉 Όλα μπορούν νάχουν παράταση ζωής με δεύτερη ιδιότητα, αρκεί να πιάσεις την ιδέα που εκπέμπουν!
Μακάρι νάχουμε όλοι μια ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,όπως την ονειρευόμαστε.
Και για το τέλος φύλαξα τις ευχαριστίες μου για όσους φίλους με θυμήθηκαν παντοιοτρόπως, τα δώρα καρδιάς πολύτιμα, σ ε λόγια ή σε αντικείμενα, κάποια με συγκίνησαν ΠΟΛΥ 😢και θα φροντίσω να τηρήσω τη συμβουλή :"Χαρά , never grow up"!!! 😍😍💝 Πρέπει νάχεις καταλάβει (ξέρει σ εποιόν απευθύνομαι😉), οτι αφου δε "μεγάλωσα" μέχρι τώρα που σίτεψα, δε πρόκειται ποτέ! Ασε που απο δω και στο εξής ο άνθρωπος ξαναγίνεται "παιδί" 😵😂.

29 σχόλια :

  1. Απαντήσεις
    1. Με συναισθηματική βαρύτητα τρισυπόστατες δημιουργίες δια χειρός Χαράς! Με ψυχή, με πνεύμα και την εμπειρία του δημιουργού. Εδώ θα πρόσθετα τη φαντασία και το ταλέντο που απογειώνει και υπερασπίζεται μια δεύτερη ευκαιρία σε κάθε τι παλιό, δίνοντάς του αξία. Έτσι σου αποκαλύπτεται η ομορφιά που μαγεύει, που ταξιδεύει, που σε αποσπά απ’ τα καθημερινά, είτε σαν δημιουργός, είτε σαν θεατής. Λίγο το ‘χεις να διατηρείς εκείνο το παιδί που ήσουν κάποτε. Εκείνο το παιδί που τώρα σε κρατά απ’ το χέρι και σου δίνει κουράγιο να αντέξεις το σήμερα. Δεν ξέρω τι άλλο να πω; Φτωχά τα λόγια. Μην ξεχάσω μόνο να σου πω πόσο υπέροχα είναι όλα!!!
      Καλή Χρονιά Χαρά μου, με υγεία, με ψυχική δύναμη, με ελπίδα. Μη σταματήσεις ποτέ να ακούς το παιδί μέσα σου, όσο αμείλικτο κι αν είναι το τώρα. Να βρίσκεις τρόπο να του ξεφεύγεις.
      Την αγάπη μου και μια ζεστή αγκαλιά!


      Διαγραφή
    2. Αν συγκεντρώσω τα σχόλιά σου θα κάνω ενα βιβλίο best seller φιλενάδα μου αγαπημένη.Πόσο πιο έυκολο θάταν ν απαντήσω στο πρώτο σχόλιο παρά σ αυτό τον ορυμαγδό καλών λόγων που με κάνει και κοκκινίζω! Αχ αυτο το παιδί μέσα μου... απορώ πώς αντέχει και δεν ακουγονται απέξω τα ουρλιαχτά του που πνίγεται :(
      Φιλάκια πολλά και εύχομαι απο καρδιάς μια μη αναμενόμενη Χρονιά!!! <3

      Διαγραφή
  2. Τι να πω; Φυσικά το κάθε τι θέλει δεύτερη ματιά αλλά της Χαράς τη ματιά και τα χέρια της επίσης. Πού να το φαντασατεί κανείς ότι το έλκηθρο αυτό είναι από υλικό ανακύκλωσης!!Το διάβασα και όμως χάζεψα να το κοιτώ, Μα όλα όσα έφτιαξες φοβερά
    Και του χρόνου να είσαι καλά να φτιάξεις ακόμη τόσα κι άλλα τόσα. Γιατι μας γλυκαινεις την ημέρα όταν σε διαβάζουμε και χαζεύουμε με το στόμα ανοκτό ό,τι φτιάχνεις
    Φιλιά ΄πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί ωραία λόγια κι εσύ Άννα μου! Με κολακεύετε, αλλά μου γλυκαίνει το είναι σ αυτή την περιπέτεια που περνάω και είναι οι μόνες φωνές που φτάνουν εδώ μέσα στην απομόνωσή μου.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΤΗ ΜΕΡΑ
      Σε φιλώ με την ίδια θέρμη

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά είχα ξεχάσει πόσα θαύματα κάνεις όχι μόνο με αγάπη, αλλά και με ζηλευτό ταλέντο! Τί να πρωτοθαυμάσω, την καμπανούλα μιά σταλιά 2Χ3, το κασπώ που έγινε μαγικό χωριό, τη -θαρρείς βγαλμένη από παραμύθι- βαλιτσούλα ή το έλκηθρο τού Άγιου Βασίλη που θα το ζήλευε κι ο ίδιος; Χίλια μπράβο για τον δημιουργικό σου οίστρο και καλή σου χρονιά με υγεία! 🎁⭐✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου πόσο χαίρομαι που σ ε βλέπω ξανά στο σπιτικό μου! Τιμή μου και χαρά μου η παρουσία σου και τα λόγια σου.Καλή χρόνια σου ευχομαι απο καρδιάς

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα όλα!!! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω ,αλλά δεν θάκανε κακό να μάθω ποιός μου στέλνει ευχές ;)

      Διαγραφή
  5. Ωωωωωω! Τί έφτιαξες πάλι Χαρά μου;
    Καλά κάνεις και δεν πετάς τίποτα, αυτό είναι το μότο μας!
    Όχι σαν μερικές μερικές !
    Έγιναν καταπληκτικά όλα , ιδίως το έλκηθρο !
    Ποιός να το φανταστεί;
    Να είσαι καλά και να συνεχίσεις έτσι .
    Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχα οι μερικές μερικές δεν πρόκειται να πεισθούν ό,τι και να λέμε εμείς,ο,τι και να βλέπουν, εχουν βάλει μπροστά στο ερπηστριοφόρο και σπρώχνουν πράμα στην χωματερή .Κρίμα γιατί κάνουν θαύματα και μας τα στερούν
      Οσο για μένα, μ έπιασε κι εμένα αυτή την εβδομάδα μία μανία πετάγματος, ίσως απο αντίδραση σ αυτό που ζω ,αλλά και για ν αποσυμφορηθεί ο χώρος γιατί δε μπορούσα να πατήσω πουθενά.Αλλά είναι πράγματα που αντικαθιστώνται εύκολα αν χρειαστεί ;)
      Φιλάκια πολλά ομοϊδεάτισσα και ΚΑΛΗ ,ΥΓΙΗ ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

      Διαγραφή
  6. Ελπίζω να μην ξεπμλέξουμε ποτέ από σένα! Τέτοια χαρά που μας δίνεις!! Οπότε βλέπω τα έργα σου με πιάνει ένα ενθουσιασμό και περιέργεια να μα μάθω πώς στο καλό τα έκανες όλα αυτά τα απεριγίγραπτα!
    Χαρά για τα μάτια, χαρά για την ψυχή!!
    Κοριτσί μου μοναδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ γλυκειά ΚΑΛΗνίκη !!! Πόσο χαίρομαι που σε βρίσκω εδώ!!! Πολύ φοβάμαι οτι στο εξής μόνο εδώ θα τα λέμε γιατί το φβ έγινε πολύ τοξικό και δεν αντέχω άλλη αρνητίλα, εχω μπαφιάσει πια.Ουτε είμαι άνθρωπος των τριβών για ν ανεχομαι οι μισοί να πολεμούν τους άλλους μισούς. Εμείς οι καημένες με τις δημιουργίες,είμαστε πια μειονότητα
      Φιλάκια γλυκά ομορφή μου

      Διαγραφή
  7. Τι να γράψω;
    Ένα τεράστιο Εύγε για τη δημιουργικότητα, έμπνευση, φαντασία και χιούμορ!
    Δεν θέλω να σταματήσεις να μας εκπλήσσεις και η κάθε σου φορά να μας αφήνει άφωνους!
    ΑΦιλάκια όλο Χαρά και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τέτοια που μου λέτε πώς να σας εγκαταλείψω; Ασε που παίρνω δύναμη και αναπνέω κάθε φορά που φτιάχνω κάτι και έχει την αποδοχή σας!
      Στεφανία μου αγαπημένη μακάρι νάμαστε καλά,νάχουμε μια καλή Χρονιά και να τα λέμε
      Σ ευχαριστώ αγαπημένη μου αφιλάκια γλυκά,σαν εσένα

      Διαγραφή
  8. Τι να γραψουμε πια?Δεν σε προλαβαινουμε.Εργα τεχνης.!!!!!!!Μονο αυτο μπορω να πω.Γεια στα χερια σου και στο κοφτερο μυαλο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠορώ πώς εξακολουθεί και μου κόβει ακόμα Λίτσα, πίστεψέ με :( Εχει τόσο πολύ μπουχτίσει που απορώ πώς λειτουργεί ακόμα προς θετικές σκέψεις και ιδέες. Νάσαι καλά και ΔΥΝΑΜΗΗΗ!!! ;) <3

      Διαγραφή
  9. ααααααααααχ θα τρελαθωωωωωωωωω!!!
    καλα ποσες φορες αγορασαμε κατι μονο για το κουτι αχχχχαχαχα ή το περιτιλυγμα αχαχαχααα......
    αααααχ και γω υποφερω οταν ξεστολιζωωωωωω
    ο ανδρας μου λεει οτι ειμαι "αρνητρια ξεστολισματος" αχαχχαχα
    καλε αδειασε το σπιτι μολις εφυγαν τα καλουδιαααααα
    αλλα τα δικα σου φιλεναδα μου χρυσοχερα τα ζηλεψα παλιιιιιιιιιι
    καλα επαθα πλακα με το γιορτινο κουτι!!! τι λεπτομερειες Θεε μου!!!
    ρε να μη σ εχω απο κονταααααα να μου μαθεις καμια τεχνικη !!!!
    το το κουτιιιιιιιιιι αχ το κουτι καμπαναααααααα απιθανο...
    το γλαστρακι φοβεροοοοοοοοο
    αμ το ελκυθρο πως σου ρθε βρε θηριοοοοοοοοοοο
    φιλακια φιλακιααααααααααααα πολλααααααααααα
    εισαι μια και μοναδικη καλη χρονιαααααααα και παντα δημιουργικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχααααααααααααα αυτή ειναι η χαρά των φωνηέντων!!!! Τι σχόλιο υπερπαραγωγή!!! Σοφάκι τιμή μου
      Νάξερε ςπόσο θάθελα νάμασταν πιο κοντά οι ομοϊδεάτισσες, αλλά εδώ βιώνω μια φριχτή μοναξιά, τωρα δε ακόμα χειρότερη απο πριν.Ευτυχώς που υπάρχουν και οι φωτεινές στιγμές όπως αυτές και το μυαλό αλλάζει ρότα και δεν καταφεύγει μόνο σε μαύρες σκέψεις.
      Σ ευχαριστώ πολύ που ήσουν εδώ και σου εύχομαι τα καλλίτερα για μια μοναδική Χρονιά!

      Διαγραφή
  10. Πω πω ..... τί έφτιαξες πάλι
    Έχεις χάρισμα μοναδικό και σε χαίρομαι πραγματικά...τι να πρωτοθαυμάσω, είναι όλα καταπληκτικά !!!!
    Γεια στα χέρια σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου αγαπημένη σ ευχαριστώ πολύ που είσαι πάντα εδώ με τα καλά σου λόγια και το φωτεινό σου χαμόγελο,Κάθε φορά που διαβάζω σχόλιό σου σ έχω εικόνα.Φιλιά πολλά και στα κορίτσια σου <3 <3 <3

      Διαγραφή
  11. Ότι και να πω θα είναι λίγο και τόσο φτωχά τα λόγια μπροστά στην φαντασία σου Χαρά μου...
    Έχεις γίνει εξπέρ στις ανακαλύψεις πραγμάτων δεύτερής ευκαιρίας, η εφευρετικότητα σου δεν έχει όρια, πας όλο και πιο πέρα, πέρα και απο τα σύνορα της φαντασίας θα έλεγα...πω...πω...έχω πάθει Χαρά λέμε! 🤣🤣🤣
    Τι να πρωτοθαυμάσω δεν ξέρω, είναι από τις φορές που μένω με το στόμα ανοιχτό πάλι. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποιο είναι καλύτερο από το άλλο, εκείνο που μου έκλεψε την καρδιά είναι το έλκηθρο και τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένο...αχ Χαρά μου τι ομορφιές φτιάχνεις!
    Με το καλό και του χρόνου να ξαναστολίσεις!😉
    Χαρά μου τι κι αν πέρασαν οι γιορτές , εμείς μπορούμε να τις συνεχίζουμε μάτια μου. Καλά να περνάς και με ότι κάνεις να περνάς όμορφα την αγάπη μου πάντα φιλιααα 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι λίγο και φτωχό ο,τι προέρχεται απο σένα Ρουλάκι μου, είναι πάντα γεμάτο αγάπη και νοιαξιμο ;)
      Σ ευχαριστώ για το χρόνο σου και εδώ και αλλού ;) Μακάρι να μπορούσες να βοηθούσες όπως μου είπες ,αλλά κι αυτό εδώ τί ειναι νομίζεις; Το νομίζεις λίγο; Κι ομως ειναι τόσο πολύ! Παίρνω περισσότερα απο οτι δίνω ,νάσαι σίγουρη γι αυτό, και τόχω τόση ανάγκη! Οχι,δεν θέλω να μου λέτε καλά λόγια απο λύπηση, θέλω να μου καταθέτετε ελεύθερα τη γνώμη σας πάντα, απλά αυτή την περίοδο η παρέα που μου κρατάτε ,μου κρατά το χέρι να μην βουλιάξω περισσότερο στην κινουμενη άμμο κάτω απο τα πόδια μου ;)
      Φιλάκια πολλά και Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ <3

      Διαγραφή
    2. Η αγάπη και η χαρά που μπορούμε να σου δίνουμε Χαρά μου δεν έχει να κάνει με λύπηση να το ξέρεις καρδιά μου !! 🧡🤗

      Διαγραφή
  12. Χριστίνα Χαλκιοπουλου19 Ιανουαρίου, 2023 10:42

    Χαρά μου,
    έκανες πάλι τα θαυματακια σου!
    Το ένα καλύτερο από το άλλο!
    Τι να πρωτοθαυμασω!
    Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας θα πάρεις!
    Στο βιβλίο Γκίνες θα γράφεις!
    Σε θαυμάζω τόσο πολύ, μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχααααα τί να μου κάνει το βιβλίο Γκίνες Χριστινάκι μου όταν έχω γραφτεί στα κατάστιχα της καρδιάς σας; Αυτό μου είναι πιο πολύτιμο και πιο τιμητικό!
      Νάσαι καλά κορίτσι μου γλυκό και να φροντίζεις τον εαυτό σου ;) <3

      Διαγραφή
    2. Έχεις κερδίσει την κατοχή στα κατάστιχα της καρδιάς μας!!! Καλή χρονιά, καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  13. Ωχ, ανώνυμο ήρθε...Κέρινα ποιήματα!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...