...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023

Επιτοίχιο like ... Pisa

Οταν μου έφερε ο γιος μου ένα πακέτο απο καμιά δεκαριά  "ξυλινα" τετράγωνα πλατώ  με διάφορα παράταιρα σχήματα, (πώς να τα περιγράψω τώρα 😕) αποκοπής τεμαχίων για επιτραπέζια παιχνίδια, η πρώτη μου σκέψη ήταν, ως συνήθως, "τί να τα κάνω τούτα πάλι;"

Να όμως που έδωσαν την έμπνευση για την πρώτη ουσιαστικά δημιουργία της νέας χρονιάς!
Νομίζω κι άλλη χρονιά είχα ξεκινήσει με μέτρηση του χρόνου. Τώρα αν πήγε καλά ή οχι ,δεν θα το ψάξω καν, μια που δε το θυμάμαι κιόλας το πότε και δεν υπάρχει λόγος ν' αυτοϋποβληθώ αρνητικά ίσως.
Φάγαμε πολλά γλυκά τις μέρες των εορτών (ευκαιρία ζητάγαμε αλήθεια!), κι έτσι κάθε τουρτόδισκος που έμεινε έφτασε στα χέρια μου.
Βάση τούρτας

Μικροί , μεγάλοι, μακρόστενοι, στρογγυλοί ήρθαν με την ίδια ατάκα "εσύ κάπου θα τους χρησιμοποιήσεις"! 
 Και η αλήθεια είναι, οτι έχω μεγάλη συμπάθεια, απο πολλών ετών στους τουρτόδισκους, που έδωσαν πολλά ρολόγια τοίχου!

Πριν κάποια χρόνια, την καμινάδα του τζακιού μου κοσμούσε ένα σιδερένιο μεγάλου μεγέθους ρολόι, το οποίο, άγνωστο γιατί, χάλασε, κι επειδή ο μηχανισμός του ήταν ενσωματωμένος πίσω απο το καντράν και δε μπορούσα να τον αλλάξω, παροπλίστηκε στο υπόγειο μέχρι νεωτέρας (ποτέ δε ξέρεις 😉)
Μου έλειπε που λέτε ένα τέτοιο υπερμεγέθες ρολόι  για την πολύ ψηλή εμφανή καμινάδα και τη λύση έδωσαν τα πλατώ, που μου έφερε ο γιος μου, ο μεγαλύτερος τουρτόδισκος, μπόλικα ξυλόγλυπτα (καλή σου ώρα Αρτέμη) κι ένα διακοσμητικό απο ρητίνη με αγγελάκια.
Τα τετράγωνα αυτά με τα περίεργα και ανόμοια σχήματα είναι βάσεις απο κομμάτια παιχνιδιού. 
Αυτά λοιπόν τ' ανόμοια σχήματα τα φαντάστηκα σαν ενα παιχνίδι φουτουριστικής σιδεροκατασκευής! Εξ ου και τα χρώματα που χρησιμοποίησα, μη με ρωτήσετε πόσα και ποια, γιατί ούτε εγώ θυμάμαι πόσα στρώματα μπήκαν απο διαφορετικές αποχρώσεις 😵ώστε να μοιάζει μ' ένα οξειδωμένο σιδερικό .
Για τον μεγάλο τουρτόδισκο χρησιμοποίησα κομμάτι απο το ύφασμα των ανοιξιάτικων κουρτινών και των καρεκλών του σαλονιού μου. Πάνω εκεί κόλλησα τους αριθμούς, γιατί οσο πάμε στραβωνόμαστε, και κόλλησα τα ξυλόγλυπτα που είχα αγοράσει για άλλη χρήση (για διακόσμηση στις γωνίες στήριξης των ραφιών της Βιβλιοθήκης που οι βάσεις είναι πολύ απλές σε σχέση με τις σιδερένιες της διπλανής πλευράς) Στον μικρότερο τουρτόδισκο κόλλησα ένα ριζόχαρτο και έκανα κρακελέ δύο συστατικών. Εδώ έγινε η πρώτη πατάτα 😡 😤. 
Θεώρησα οτι δε χρειάζεται βερνίκι σφράγισης κι  όταν έβαλα το glaze...ανατρίχιασε ολόκληρο το κρακελέ (οχι απο αγαλλίαση) κι έγινε μία κατσαρή επιφάνεια χωρίς ομως να το επηρεάσει  (οφείλω να σας πω το λάθος μου για να το αποφύγετε κι οχι να το παίζω όλα καλά), οπότε τ' άφησα ως είχε, να μην έχουμε χειρότερα με την όποια παρέμβαση.
Το δεύτερο λάθος έγινε οταν κόλλησα τους τουρτόδισκους στη βάση των τετραγώνων που είχαν ενωθεί με συρραπτικό και σφήνες για ισχυροποίηση γιατί μία ευκαμψία την έχουν. Είπαμε δεν είναι ξύλο στιβαρό.
Επειδή λοιπόν είχα βάλει και πλαίσιο, πάλι για ισχυροποίηση τους, αναγκαστικά για να εφάπτεται σε επίπεδη επιφάνεια και να κολλήσουν το γύρισα απο την ανάποδη πλευρά και τους έβαλα και βάρος για να είμαι σίγουρη οτι θα κολλήσουν γερά. ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΑΝ, ΑΛΛΑ... Οταν το γύρισα  διαπίστωσα οτι το σύστημα έκλινε ελαφρά προς τ' αριστερά. Ελαφρά μεν έκλινε δε 📏. Επαθα ενα σοκ  🙅αλλά σκέφτηκα τον Πύργο της Πίζας και αυτοπαρηγορήθηκα.
Ρολόϊ τοίχου απο δύο βάσεις τούρτας με ύφασμα και decoupage

Φαντάζεστε τι σοκ έπαθε ο κατασκευαστής του οταν ακόμα κατά τη διάρκεια των εργασιών ο Πύργος άρχισε να κλίνει και αυτό συνεχίστηκε επι μακρόν;  Γι αυτό ίσως είναι αμφιλεγόμενη η ταυτότητα του αρχιτέκτονα 😂 Ενω εγώ ευθαρσώς παραδέχομαι τη δική μου ατυχία 😊 ε, δε θα  ανακηρυχθεί και μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς, είπαμε!
Προσπάθησα να αποκολλήσω τους τουρτόδισκους, αλλά στάθηκε αδύνατον (αυτό θα πει να κάνει η κόλλα ο,τι υπόσχεται!). Κάτι είναι κι αυτό, δε θα ξεκολλήσουν 😚. Στη συνέχεια, μετατόπισα όσο ήταν δυνατόν τους αριθμούς . Τέλος πάντων, το βλέπεις και χωρίς να κλίνεις την κεφαλή πλαγίως
Το επόμενο εμπόδιο στάθηκε ως συνήθως ο μηχανισμός. 
Εχω ων ουκ εστιν αριθμός μηχανισμούς και δείκτες και τίποτα δεν ταιριάζει με τίποτα. Ετσι παρήγγειλα άμεσα δύο νέους με τους αντίστοιχους δείκτες και ω του θαύματος, ο ένας στους δύο ταίριαζε! Κι ολοκληρώθηκε με αθόρυβο μάλιστα μηχανισμό 😍

Ολη η κατασκευή!



Κόλλησα ενα ξυλόγλυπτο ακόμα τάχα μου να πάρει τη μορφή εκκρεμούς, ενα αγγελάκι ακόμα μπήκε στο στρογγυλό πλαίσιο να έχουν συντροφιά το ζευγάρι της κορυφής,
αν χρειαστούν μία βοήθεια μεταφοράς της γλάστρας με τα λουλούδια 😊😀


Οπως και νάχει ένα μεγάλο ρολόι  παρεμφερές με το παλιό σιδερένιο αντικατάστησε το χριστουγεννιάτικο και θα μετράει πια τις ώρες προς την Άνοιξη (ακόμα δεν είδαμε Χειμώνα την Άνοιξη ορεγόμαστε!)
Ελπίζω να σας αρέσει οσο εμένα, ίσως σε κάποια επόμενη φάση  βάλω κάποιες διακοσμητικές γωνίες, ίσως...

14 σχόλια :

  1. Χαρά μου, δεν πειράζει καθόλου η κλίση του ρολογιού σου. Η όλη κατασκευή σου είναι θαυμάσια. Τα ξύλινα πλατό αξιοποιήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο (τα σκέφτομαι και ως εξώφυλλο/οπισθόφυλλο σε χειροποίητο άλμπουμ) και μοιάζουν πράγματι σαν σιδερένια. Το δε ρολόι είναι απλά υπέροχο. Γεια στα χέρια σου, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Μία μου,οσο για τα ξυλοειδή πλατώ, έμειναν αρκετά κι ελπίζω κάποια στιγμή να βρουν κάποιο άλλο προορισμό.Πάντως έξυπνη και η δική σου ιδέα, θα την έχω υπόψη μου <3

      Διαγραφή
  2. Χαρά μου, κοιτώ με περισσή γαλήνη τη γωνιά του σπιτικού σου και μαγεύομαι. Θαρρώ ότι βρίσκομαι μέσα σε ένα παραμυθένιο χώρο, που κάθε τι το αγγίζει το χέρι της τέχνης σου. Σμιλεμένο με αγάπη, έμπνευση και δημιουργία. Τι να πρωτοδώ, που να σταθώ;
    Εμένα το ρολόι σου μού άρεσε πολύ. Κάθε "ιδιαιτερότητά" του μπορεί να ενταχθεί στη λογική της τέχνης και της αρμονικής ιδιοτροπίας.
    Αλήθεια, μού έβαλες μια ιδέα να αποπειραθώ να κάνω και εγώ ένα ρολόι.
    Είδες;
    Στέλνω φιλιά καλή μου. Καλό Σαββατοκύριακο, δημιουργικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου Γιάννη να ξέρεις οτι ΟΟΟΠΟΤΕ έρθεις στη Ζακυνθο το σπίτι μου θ ανοιξει διάπλατα για σένα και την οικογένειά σου < 3 . Ολα τ άλλα περιποιούν μεγάλη τιμή για μένα και σ ευχαριστώ ολόθερμα

      Διαγραφή
  3. ¨Δέχομαι με αγάπη τη μεγάλη περιπέτεια της ύπαρξής μου¨ (Simone de Beauvoir)
    Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο αν κάνουμε αποδεκτή την καθημερινότητα, που αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε. Τη δύναμη την αντλείς από τις ομορφιές που φτιάχνεις. Θεόσταλτο! Και για να επιβιώσεις ο ανεφοδιασμός της ψυχής αναγκαίος.
    Όμορφο το ρομαντικό σου ρολόι Χαρά μου, βρήκε τη θέση του!
    Πολλά πολλά φιλιά με ένα ήρεμο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως Θεόσταλτο ΑΝνίκα μου,απορώ σ αλλη περίπτωση πώς θα έυρισκα τη δύναμη να είμαι ακόμα όρθια.Η καθημερινότητά μου ειναι μη περιγράψιμη...Τλπ τα κουρέλια τραγουδούν ακόμα κι αυτό ειναι κάτι...
      Την αγάπη μου και την ευγνωμοσύνη μου για τα θερμά σου λόγια εδώ κι αλλού ;)

      Διαγραφή
  4. Την αμαρτία μου θα την πω Χαρά μου, γιατί δεν κατάλαβα τίποτα από την τεχνική κατασκευή του ρολογιού. Ομως κατάλαβα πάρα πολύ καλά τα συναισθήματα που σου δημιούργησε, εξ ού και το χιούμορ που μας σώζει στις δυσκολίες μας...
    Το ρολόι έγινε πανέμορφο με τα διακοσμητικά του και την επιμονή της δημιουργού,😊 Εεεε κι αν γέρνει λιγάκι δεν πειράζει αγάπη μου, εκτός ότι θα συνορίζεται την Πίζα, θα είναι ένα ρολόι με ειδικές ανάγκες, οπότε θα το αγαπάς περισσότερο απ όλα όσα έχεις κανει, αφού θα είναι ξεχωριστό ε; 😊
    Να είσαι καλά και να εκτονώνεσαι στις δημιουργίες σου όποιες και να είναι αυτές αγαπημένη μου καλό σου ξημέρωμα...την αγάπη μου🧡 μεγάλη αγκαλιά! 🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε κι εγω ήξερα πως να το περιγράψω Ρουλάκι μου,οπότε δεν σε παρεξηγώ που δε κατάλαβες.
      τα λόγια σου και η παρουσία σου με κάθε τρόπο στη ζωή μου ειναι πολύτιμη.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ <3

      Διαγραφή
  5. Σιγά Χαρά μου και μπλοκάρεις με τόσα σχήματα! Εσύ είσαι ικανή να κάνεις τα δύσκολα εύκολα και το αποτέλεσμα πάντα εντυπωσιακό!
    Μου άρεσε και η πρόσκληση στο καθιστικό σας, να είστε όλοι καλά να το χαιρόσαστε!
    ΑΦιλάκια και εύχομαι να έχεις ένα γλυκό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η ΠΡΌΣΚΛΗΣΗ ΙΣΧΎΕΙ ,όπως έγραψα και στο Γιάννη παραπάνω και σ όλους εσάς που με τιμάτε με την παρουσία,τα λόγια και την εκτίμησή σας,χρόνια τωρα.Είστε κάτι σαν οικογένεια και ας μην εχουμε γνωριστεί ποτέ.Αν συναντηθουμε κάποτε ,δεν θα νοιώσω οτι συναντώ άγνωστους ανθρώπους,αλλά φίλους καρδιάς

      Διαγραφή
  6. Επί τέλους άνοιξε και μου παίρνει σχόλιο......
    Έγινε πολύ όμορφο το ρολόι, ταιριάζει απόλυτα στην θέση αυτή και πόσο ξεχωριστό έγινε με τα κομμάτια απ το παιχνίδι !!!
    Πολύ σωστή σκέψη να τα χρησιμοποιήσεις.
    Καλό κουράγιο και καλή δύναμη !!!!
    Σου στέλνω την αγάπη μου και μ ια αγκαλιά για τα δύσκολα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ για όλα Ράνια μου αλλά πάνω απ όλα γι αυτή τη θερμή αγκαλιά που τόσο έχω ανάγκη στα δύσκολα ;(
      Ανταποδίδω με φιλιά

      Διαγραφή
  7. τι λες τωραααααααααααα!!!!
    χαχαχαχαχααα βρε εγω το βρισκω πολυ γουστοζικο
    εγω εχω κρεμασει λοξα επιτηδες καρδο που απεικονιζε ενα τριανταφυλλο
    μου το εκαναν δωρο στο γαμο .. δυο χρονια πριν το ζητησε η μικρη να κανει ενα μυστηριο πινακα ζωγραφικης με πολλα τετραγωνακια κ μια φατσα στο κεντρο.... εγινε απιθανο πως να πω οχι στον καλλιτεχνη.... ολα βρισκουν το μερος του καποτε αλλα το απιθανο ειναι οταν αλλαζουν κ ξαναλλαζουν μορφες........!!!! μα σιδεροκατασκευη????!!!! πως το σκεφτηκες βρε θηριοοοοοοοοο ποιος να το καταλαβει............ εισαι απιθανηηηηηηη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό στη δημιουργία ειναι οτι πολλά πράγματα επαναχρησιμοποιούνται κι αλλάζουν μορφή οταν υπάρξει έμπνευση Σοφία μου.Αυτό χαίρομαι πάνω απ όλα στο οτι "δεν πετάμε τίποτα"!
      Ναι σιδηροκατασκευή κι απο κοντά παραπλανεί ακόμα περισσότερο.
      Αντε μέχρι την επόμενη χρήση των υπόλοιπων κομματιών που ειναι τοσο ιδιαίτερα που είμαι κι εγω περίεργη πού θα χρησιμοποιηθούν.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...