...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023

Γρηγορείτε πιστεύοντες ή μη...

Τον Αγιο Βαλεντίνο τον έχουμε αποκηρύξει μετά βδελυγμίας
Θες που είναι ξενόφερτος (και μας χαλάει πολύ η αλήθεια είναι! εμείς τίποτα ξενόφερτο δεν οικειοποιούμαστε!😜), θες που εχει κατηγορηθεί οτι ανακηρύχθηκε Αγιος απο τον εμπορικό κόσμο και μόνο αυτόν ωφελεί, θες που δεν μας αρέσουν οι παγκόσμιες και χαρακτηρισμένες ημέρες αλλά θεωρούμε οτι όλο το χρόνο πρέπει να γιορτάζονται, τον έχουμε σε ανυποληψία 😂.
Ανυποληψία, ανυποληψία αλλά όλο και κάτι τσιμπάμε ή περιμένουμε να μας θυμηθεί 😉
Ελάτε τώρα! μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια 😊
Εντάξει, μπορούμε να πάρουμε το δωράκι μας  ή να το κάνουμε κι εμείς και μετά να του σύρουμε τα μύρια όσα. Ετσι θα επωφεληθούμε μεν, θα σταθούμε στο ύψος της αντίστασης κατά της εμπορευματοποίησης δε! 
Τόθελε νομίζετε κι αυτός ο έρμος να χαρακτηριστεί ως ο "Αγιος των ερωτευμένων" και να τον σιχτιρίζουμε αντί να τον λιβανίζουμε; 
Δεν τόθελε, σας το λέω εγω. 
Του προέκυψε. 
Γιατί κάποιο φωτεινό μυαλό εκεί στην αναβροχιά της ανείσπραξης έβαλε το μυαλό του να δουλέψει και τον ανέσυρε απο την αφάνεια που ζούσε μέχρι τότε. 
Ασε που αμφισβητείτε ευθέως και απο την ίδια την ντόπια Εκκλησία! Εκαμε μάλιστα και προσπάθειες να στρέψει τους απανταχού ερωτευμένους σ άλλους αγίους π.χ. Ακύλα και Πρισκίλλης, αλλά εμείς εκεί, μουλάρια! οχι στις 13/2 αλλά στις 14/2! 
Μία μέρα διαφορά θα μου πείτε ,ναι αλλά μια μέρα που άλλα λέει η Ρωμαιοκαθολική κι άλλα η Ορθόδοξη εκκλησία, εχει διαφορά τεραστία. 
Μας πήγαν να τον κάνουν και καλοκαιρινό...μπααα ούτε κι αυτό έπιασε. Εμείς ορκισμένοι στο Φλεβάρη.
Ετσι 14 φεβρουαρίου θέλοντας και μη, γιορτάζουμε παγκοσμίως τον παγκοσμίως άγνωστο για το βίο του Αγιο Βαλεντίνο
Και τί ωραιότερο δώρο απο ένα ρομαντικό ταξίδι στην Πόλη του Φωτός!!!Αμ τί, είμαστε τίποτα δεύτερες να πάμε αλλού; Jamais  Κορωπί! Αντε δεύτερη επιλογή η Βενετία, τίποτα λιγότερο.
Δε θα μας κακόπεφτε αν μας το πρότειναν! 
Αλλά μέχρι να το προτείνουν(δύσκολο) και μέχρι  να πραγματοποιηθεί (ακόμα δυσκολότερο), ας τον γιορτάσουμε μέσω των πετρών. 
Οχι με πετροπόλεμο, αλλά με ερωτικό κάλεσμα εξ ου και η κυρία τρέχει ασμένως μη το μετανοιώσει ο νεαρός κύριος (ολίγον κακομούτσουνος δε σας φαίνεται; μάλλον θάναι απο την αργοπορία της μαντάμ) και φύγει, όλο με το τριαντάφυλλο (προσέξτε παρακαλώ και την βαλίτσα ...louis Vitton αυθεντική 😂- απο την ανάποδη ,γι αυτό και η μη σωστή αναγραφή της μάρκας 😉, οχι οτι είμαι κανένας δικηγοράκος της ημεδαπής να μη γνωρίζω γαλλικά!)
Ετσι είναι, πρέπει πάντα νάσαι έτοιμος για το αναπάντεχο αλλιώς θα την πατήσεις σαν τις μωρές παρθένες του Ευαγγελίου (πολύ εκκλησιαστικό έγινε το post  σήμερα, να το κοιτάξω μήπως  μαζί με την κατάπτωση ήρθε και αλλαγή πιστεύω 😮




Γρηγορείτε και προσεύχεστε λοιπόν, να μην ξεχαστείτε, είτε πιστεύετε στον εν λόγω Αγιο είτε όχι!
Ένα κόκκινο τριαντάφυλλο έστω, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν 😉 
Για όσους πιστεύετε...πίστευε και μη ερεύνα, αλλωστε ο ρόλος μας είναι να πειθόμαστε σ ό,τι μας συμφέρει, χαχχαχαααα


17 σχόλια :

  1. Μα πόσο όμορφο ερωτευμένο ζευγάρι! Χαρά μου, θαυμάζω την τέχνη σου με τις πετρούλες. Κάθε φορά και πιο όμορφη δημιουργία μας δείχνεις. Μπράβο, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και όταν και τα πετρωτά μιλούν για έρωτα, μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως και ο Έρωτας για τη Ζωή θα μας βρει εύκολα! <3
    ΑΦιλάκια πάντα με αγάπη και χαμόγελα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Στεφανία μου,ΕΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ όσο σκληρή κι αν είναι! Αφιλάκια κι απο μένα <3

      Διαγραφή
  3. Οι ερωτευμένοι γιορτάζουν κάθε στιγμή! Μοναδικό σκηνικό καρδιά μου!! Σε φόντο το Παρίσι εννοείται!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως τα λες και συμφωνώ Καλλινικάκι,απλά έτσι ...λόγω της ημέρας ;)

      Διαγραφή
  4. Ας πούμε χρόνια πολλά έτσι γενικά στον αέρα, Χαρά μου. Ας πιούμε στην υγειά του έρωτα, όποιος και να είναι αυτός και με όποιον τρόπο και αν ...εκπροσωπείται.
    Και εδώ ερχόμαστε να χαρούμε οπτικά και συναισθηματικά ένα ακόμα αισθαντικό πετρωτό σου, à Paris, la ville de la lumière.
    Στέλνω τα φιλιά μου αγαπημένη μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι Γιάννη μου ,ας το πούμε κι ας είναι κάθε μέρα γιορτή αγάπης!
      Την αγάπη μου πάντα αγαπημενε φίλε

      Διαγραφή
  5. Una composición preciosa.
    El día de San Valentín está todo patrocinado por los grandes almacenes!!!
    Besitos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Χαρά μου τίμησες και τον έρωτα και όχι για πρώτη φορά. Υπέροχο πετρωτό! Να σαι καλά
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπου τον βρίσκω η αλήθεια είναι τον υμνώ Άννα μου, αλλά οι πετρουλες είναι άλλη λατρεία!
      Την αγάπη μου και τις ευχαριστίες μου

      Διαγραφή
  7. Τι μένει να πούμε άλλο για την γιορτή των απανταχού ερωτευμένων. Μόνο να μείνουμε εδώ, να βλέπουμε και να θαυμάζουμε τις ομορφιές σου, κρίνοντας τη λεπτομέρεια και τους αυθόρμητους συνειρμούς με τη γραφή, το χαλαρό ύφος και τα καλοδουλεμένα έργα σου!.
    Χαρά μου υπέροχα και μπράβο!!!
    Πολλά φιλιά αποκριάτικα και καλή αυριανή Τσικνοπέμπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περασε κι η Τσικνοπέμπτη,περνάει οσονούπω και η Αποκριά και βλέπω το μέλλον θολό, όπως δεν το περίμενα, αλλά...επιμένω,υπομένω,παραμένω και αναμένω μία καλλίτερη μέρα ;)
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου Αννίκα

      Διαγραφή
  8. Θαυμάσιο και αυτό το πετρωτό σου !!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nice post thank you Mandi

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...