...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Σάββατο 6 Απριλίου 2024

Τα ασύγκριτα & giveaway!

Οπως ασύγκριτος ήταν κάθε χρόνος, απ' όσους πέρασαν!
Όλοι είχαν απ όλα! 
Χαρές, λύπες, συγκρούσεις ,απουσίες, απογοητεύσεις, θριάμβους,...
Και να λοιπόν, που γι' άλλη μια φορά ευλογήθηκα να ξαναγιορτάσω μαζί σας την ημέρα 0!!!

14 χρόνια πέρασαν και νομίζω οτι είμαι ακόμα πρωτάκι, σα νάταν χθες, κι όμως είμαι πια εφηβάκι. Γιατί έτσι νοιώθω μέσα έξω απο την ώρα που ξεκίνησε η δημιουργία να κυκλοφορεί στο αίμα μου.
Απο τότε που ξεκίνησα ξύπνησαν οι κοιμισμένες μου θαρρείς αισθήσεις και το μυαλό γέμισε ιδέες, έφερε εικόνες παρελθόντος, μαθητικές εργασίες και σκέφτομαι πάντα, πόσο τυχερή γενιά ήμασταν και δε το ξέραμε! Πόσα πράγματα είχαμε ήδη διδαχθεί  και πόσα βρήκαμε μπροστά μας να μας περιμένουν να τα εφαρμόσουμε! Εγω τουλάχιστον έτσι νοιώθω και εντυπωσιάζομαι με νέους ανθρώπους που δεν γνωρίζουν πολλά απ αυτά που εμείς θεωρούμε αυτονόητα γνωστά.
Απο τη χαρά μου λοιπόν, κι απο τα υλικά που βρήκα στο εργαστήριο αυτές τις ημέρες της αναδιάταξης και ξεκαθαρίσματος, ξεκίνησα και σταματημό δεν είχα!
Κάτι η Άνοιξη που με περιτριγυρίζει και φωτίζει με χρώματα την καθημερινότητά μου, κάτι το επερχόμενο Πάσχα και φυσικά η χαρά των γενεθλίων και της συντροφικότητας που μοιραζόμαστε, κι ας μην έχουμε πια τριψήφιο αριθμό σχολίων (περασμένα μεγαλεία! Βλέπετε ο κόσμος ακολουθεί τις μόδες κι αλλάζει τα Κοινωνικά δίκτυα  εν ριπή οφθαλμού, μέχρι να τα βαρεθεί και να πάει σε κάποιο νιόβγαλτο)) και τις ιδέες που εμπνέει η μία στην άλλη και αυτό δεν ξεπληρώνεται με τίποτα, απλά με φόρτωσε ενθουσιασμό και έμπνευση να φτιάξω για σας και για την οικογένεια δωράκια
Και ξεκινάω ένα-ένα  να σας αναλύω, επειδή όλα είναι διαφορετικά μεταξύ τους  και μπορούν να ομαδοποιηθούν μόνο ως αρχικό υλικό.

Αυτό το  πρώτο ήταν δύο μπομπονιέρες. Αρχικά ήταν 4, αλλά απο τα τόσα χρόνια που περίμεναν απέλπιδα, έσπασαν οι δύο και έμειναν αυτές.
Σκέφτηκα την αλατιέρα κι έτσι τις ένωσα, για χέρι έβαλα ένα χαρτονένιο κρίκο απο ταινία συσκευασίας και σε κάθε θήκη έβαλα απο ένα φυσικό αυγό με decoupage πάνω σε φωλίτσες απο λευκά πούπουλα. Λουλουδάκια, κορδέλες και πασχαλίτσες ολοκλήρωσαν την κατασκευή.
Φυσικά θα περιμένει να επιστρέψει η κάτοχός τους και να βρεθεί στο σπίτι που ανήκει 😉



Ενα τσίγκινο γλαστράκι με decoupage  χαρτοπετσέτας και στολισμένο ανάλογα του μοτίβου, με χειροποίητες υφασμάτινες φραουλίτσες.
Ένα ακόμα παπάκι ανάμεσα στις φραουλιές και τις παπαρούνες απο αυγοθήκες και τα λουλούδια, με το ποτιστήρι έτοιμο να καταβρέξει τη σοδειά, γιατί φέτος δεν έβρεξε το Χειμώνα και θάχουμε αχαμνές καρποφορίες 😟



Μία μεγάλη φλυτζάνα με decoupage  κι αυτή απο χαρτοπετσέτες (δυστυχώς δεν φαίνεται το μοτίβο - είναι 3 διαφορετικές χαρτοπετσέτες- λόγω της λήψης) στολίστηκε μ ένα stand για πουλόσπιτο απο χαρτόνι, που ήδη τόχει επισκεφθεί ένα πουλάκι και στη βάση χειροποίητα λουλούδια σε ροζ αποχρώσεις απο foamiran. 
Γκλιτεράτα αυγουλάκια, πασχαλίτσες και κορδέλες ολοκληρώνουν τ\ αποτέλεσμα

Μία στάση ανάπαυσης να τα δείτε όλα μαζί (περίπου...γιατί λείπουν κάποια απο τη "συνεστίαση"😀) πριν συνεχίσουμε το κατέβασμα



Και συνεχίζουμε μ' ένα μίνι συρταράκι απο  ανθαποστολή, γέμισε παπάκια που παίζουν στο χορτάρι με αυγά και καρότα απο μανταλάκια. Πασχαλίτσες διατρέχουν τα πάντα .
Γύρω απο το συρταράκι εχει κολληθεί  δαντέλα σαν αυτή που κρέμεται απο το χερουλάκι



Ενα τσίγκινο κουτί-καρδιά έγινε κι αυτό μια πασχαλιάτικη φωλίτσα, μ' ένα ακόμα παπί και μία ζωγραφισμένη πινακίδα


Μία ροδέλα κορμού έγινε η βάση γι αυτό το "καλαθάκι", μ' ένα υφασμάτινο "μήλο" (ή ό,τι άλλο σας φέρνει εσάς) ενα πορσελάνινο αυγό decoupage,  που αριθμεί όσα και τα χρόνια του blog (το είχαμε πάρει με την Σαντορινιά-Αγγελική Αναστασοπούλου- αξέχαστη φίλη από ένα μαγαζί στην Ομόνοια!) κοτούλες, πεταλούδες, λουλουδάκια μεταλλικά και άλλα, στολίζουν το χόρτο της βάσης


Ενα συρμάτινο καλαθάκι σε σχήμα λουλουδιού και ας μη φαίνεται, γέμισε χόρτο, ένα αυγό με τεχνική διάτρησης, που είχα φτιάξει πριν κάποια χρόνια επίσης, ένα ανοιξιάτικο "σποράκι" που ξεπροβάλει χαμογελαστό απο ένα γλαστράκι και πίσω ένα κλαδί ακακίας απο μαλλάκι. 
Φυσικά κι εδώ οι πασχαλίτσες είναι παντού  και οχι μόνο!

Ενα μεταλλικό κουβαδάκι ντύθηκε κι αυτό με μια ωραία χαρτοπετσέτα. 
Στο στόμιο κάθησε ένα στεφάνι με πράσινες χάντρες και αρκετό γκλίτερ και δέχτηκε στην αγκαλιά του ένα φυσικό αυγό decoupage.
Δεν εχει περισσότερο στολισμό, απο κάποια διάσπαρτα κλαδάκια λουλουδιών, στο ίδιο χρώμα με την κορδέλα και μια πινακίδα, που επισημαίνει οτι πλησιάζουμε στο Πάσχα 😍
Αυτό ετοιμάστηκε σαν δώρο για το κατ/μα της συμπεθέρας μου 😊


Μία άδεια τσίγκινη συσκευασία μεγάλου μεγέθους διακοσμήθηκε με χαρτί scrapbooking λουλουδάκια παπάκι, ουπς! χύθηκαν τα φρούτα απο το καλάθι!


Αλλη μία τσίγκινη συσκευασία με ύφασμα αυτή τη φορά.
Ενα φρουτάκι αρχίζει να μεγαλώνει ανάμεσα σε ομοιόχρωμα λουλουδάκια ,πεταλούδες για την επικονίαση και αυγουλάκια

Ενα κασπουδάκι με decoupage επίσης, αυτή τη φορά το παπάκι έγινε κοτοπουλάκι, αλλά τα λουλούδια το περιτριγυρίζουν, αυτό και το αυγό, απο παντού και οι πασχαλίτσες σταματημό δεν έχουν!

Για τη συνέχεια έχουμε μία συσκευασία απο γλυκό ζαχαροπλαστείου, που ντύθηκε με πάστα με εφέ τσιμέντου για να σκληρύνει και να ομορφύνει απο τη διαφάνεια.
 Μ' ενα στένσιλ γράφτηκε το HOME (εχει και πίσω πλευρά, αλλά... θα πρεπε να γεμίσω την ανάρτηση πανοραμικές φωτογραφίες όλων, για να φανούν οι λεπτομέρειες)
Τα παπάκια κι εδώ ποδοκυλιούνται στο γκαζόν και στα λουλούδια,  ανάμεσα απο αυγά τυλιγμένα με νήμα.
Αυτό ήδη βρήκε σπίτι να στολίσει 😉



Και για το τέλος μία κούπα, που είχα κερδίσει κάποτε σ' ένα διαγωνισμό One stroke της Ασημίνας, έγινε το βάθρο για ένα αυτάρεσκο παπάκι και δύο νιόβγαλτα, έναν αρακά κι ένα καροτάκι.
Χαίρομαι που βρήκαν τη θέση τους στην κούπα που χάρισα στη νύφη μου!

Κι εδώ τέλειωσε η εποποϊία των  τσίγκινων κουτιών,  φλυτζανιών, και λοιπών συσκευασιών!
'Οπως διαπιστώσατε,  καθένα έχει τη δική του προσωπικότητα και διακόσμηση. 
Ας είναι καλά και η Κλαυδία, που σε μία αποστολή, μου έστειλε τα κεραμικά παπάκια, που στολίζουν πολλά απο τα "καλαθάκια" και απο εδώ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ακόμα μια φορά.



Και θα ολοκληρώσουμε με δύο Ανοιξιάτικες σίτες σκεπάσματος τροφίμων, που άλλαξαν απο την εμπορική τους όψη με decoupage χαρτοπετσέτας


Αυτά θάναι τα δωράκια που ετοίμασα για σας, για τα 14 χρόνια, σχεδόν αδιάλειπτης συντροφικής πορείας, ως ένα ελάχιστο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 🙏 για τους πιστούς, που με ανέχονται ακόμα 😊
Σίγουρα, δεν περίμενα ποτέ, οτι θα σας ταλαιπωρούσα τόσο πολύ καιρό!χαχαχα

Θα κληρωθούν λοιπόν 6 άτομα. 
Τρία απο εδώ και τρία απο το fb, μια που εκτίθεμαι κι εκεί. 
Θα περιμένω να επιλέξουν οι τυχεροί τα δώρα τους και μετά θα τα διοχετεύσω στις υπόλοιπες "υποχρεώσεις" μου. 
Επίσης, σε κάθε τυχερό, θα χαριστεί επιπλέον, ενα πακέτο, απο διάφορα μοτίβα χαρτοπετσετών 😉, ετσι γιατί μπορούμε!!!✌😂💪
Φιλάκια πολλά, με μια μεγάλη σφιχτή αγκαλιά, σε κάθε έναν μοναδικό φίλο, που ευτύχησα να έχω  μέσα απο εδώ!

27 σχόλια :

  1. Πρώτη πρώτη στο σχολιασμό της Πασχαλινής πανδεσίας και πώς να μην είναι, όταν σε ότι κάνεις Χαρά μου, μπαίνει πρώτα αγάπη!
    Καλή επιτυχία στους τυχερούς που θα κληρωθούν!
    ΑΦιλάκια αγάπης πάντα! <3
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκανες καλό ποδαρικό Στεφανάκι μου και σ ευχαριστώ όχι μόνο για τις ευχές,αλλά και για την εν γένει παρουσία σου με κάθε τρόπο όλ αυτά τα χρόνια.
      Τιμή μου και χαρα μου <3
      Αφιλάκια πολλά πάντα με αγάπη

      Διαγραφή
  2. Μεσα απο αυτους τους χωρους σε γνωρισαμε και εμεις και σε αγαπησαμε.Πρωτα γιατι σε θαυμασαμε σαν ανθρωπο και μετα γιατι τιςεξαιρετικες δημιουργιες σου.Να εισαι καλα και γεια να εχουν τα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ!Πάντα τυχερή σου εύχομαι.
      Ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια με τιμάς και με συγκινείς
      Στείλε τωρα και την διεύθυνση να σου έρθει το δωράκι σου πριν το Πάσχα,εεε;;;
      Αν θέλεις επιλέγεις και ποιό, εκτός απ αυτά που λέω οτι ήδη έχουν δοθεί

      Διαγραφή
  3. Ωωωωωω ξετρελάθηκα με τέτοια υπερπαραγωγή !!!!!!!!
    Να είσαι καλά να δημιουργείς τέτοια αριστουργήματα και να ομορφαίνεις την γειτονιά με το υπέροχο και ενδιαφέρον μπλόγκ σου για πολλά χρόνια !!!!
    Σε φιλώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς τα καταφέρνεις και είσαι πάντα στοθς τυχερούς μου λες;;;χαχαχχα
      Πολύ χαίρομαι !!!
      Η αλήθεια ειναι οτι περιμενα να ολοκληρωθεί η διαδικασία γιατί έχω έτοιμο και κάτι άλλο και ήθελα να κάνω μία αποστολή και μάλλον εισακούστηκα .
      Εσυ ως πρώτη νικήτρια κερδίζεις τη σίτα, αν όμως θέλεις κάτι άλλο, πες μου.
      Εχω ενα άγχος για την αποστολή μήπως στραπατσαριστούν γενικά, ελπίζω να μην...
      Φιλιά πολλά και ευχαριστίες 14 χρόνων και βάλε

      Διαγραφή
    2. Ωωωω πολύ χαίρομαι κι εγώ που κερδίζω κάτι δικό σου !!!!!!
      Δεν έχω πρόβλημα καλή μου όποιο θες εσύ, έτσι κι αλλιώς είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κάποιος κάτι απ όσα φτιάχνεις....αλλά ναι η σίτα θα είναι μόνιμη στο εξοχικό οπότε θα σε "βλέπω" κάθε μέρα !!!!!!
      Σ ευχαριστώ πολύ, να είσαι παντα καλά !!!!!! Τα φιλιά μου !!!!!

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ κι από μένα, που ξετρελάθηκα με τον χαμογελαστό αρακά και το καρότο με τις κοτσίδες!!! Χαρά μου , μακάρι και 14 χρόνια μετά να είμαστε όλες και όλοι εδώ και ν΄ανταλλάσσουμε ιδέες, φιλία , αγάπη! Κι όμως...δεν γνώριζα τα γενέθλιά σου, (του blog εννοώ), ή αρχίζω να ξεχνάω:)))
    Καλή συνέχεια στις χαρούμενες δημιουργίες σου και μακάρι να βιώνουμε μέσα μας, Ανάσταση! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηθελες δεν ήθελες το μηχάνημα σας πήρε στη σειρά, ετσι κάτι θα ξαναγυρίσει σ εσένα φιλενάδα ;)
      Δεν εκανα καμιά ζαβολιά, εκτός οτι πρόσθεσα τ αδέρφι, αλλωστε είμαστε τόσο λίγοι που οι ίδιοι και οι ίδιοι θα κληρώνονταν.
      Φιλώ σε <3

      Διαγραφή
    2. Αχ αχ αχ... τύχη είναι η αγάπη κι η φιλία που μοιράζονται εδώ και 14 χρόνια απ΄άκρη σ΄άκρη της Ελλάδας μας, Χαρά μου! Σ΄ευχαριστώ!!! ΠΌΣΑ ΔΏΡΑ ν΄αντέξω πια; Ελπίζω να μπορώ στο μέλλον ν΄ανταποδίδω! Φιλιά! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ κι αμέσως μετά, ξεκίνα τα πλέον ευχάριστα!!! Η ΏΡΑ Η ΚΑΛΉ ΚΙ Η ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ!!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά στο blog σου Χαρά μου. Να είσαι καλά που το δημιούργησες. Πάντα οι δημιουργίες είναι ξεχωριστές, μοναδικές και κάθε φορά μας τις παρουσιάζεις με την γραφή σου που είναι γεμάτη χιούμορ και πολλές φορές με την ντοπιολαλιά της Ζακύνθου.
    Τα πασχαλινά σου δε υπερθέαμα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου γλυκειά σ ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Υστερα απο 14 χρόνια εξακολουθώ να συγκινουμαι με κάθε τιμητικό σχόλιο.
      Νάσαι καλά και να συνεχίζουμε
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Πολύχρονο να είναι το τόσο φιλόξενο και πάντα "πλούσιο" μπλογκάκι σου, Χαρά μου!!! Υπέροχη η εορταστική Πασχαλινή υπερπαραγωγή σου!!!
    Να σε χαιρόμαστε για πολλά χρόνια ακόμα και να θαυμάζουμε τις όμορφες και πάντα έξυπνες δημιουργίες σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάχουμε υγεία να μοιραζόμαστε αγαπημένη μου Μαριάννα.
      Πόσα χρόνια πέρασαν και πόσα πράγματα μας έδεσαν!!! Σας νοιώθω πραγματικές φίλες και ας μην εχουμε συναντηθεί πάνω απο μια φορά. Ο,τι έχουμε ανταλλάξει εδώ μέσα ή ιδιωτικά είναι αρκετά να νοιώθουμε οικεία.
      Φιλάκια πολλά με αγάπη πάντα

      Διαγραφή
  7. Είμαι και θα είμαι πάντα εδώ, Χαρά μου! Να νιώθω τη ζεστασιά της δημιουργικής σου ανάσας και να απολαμβάνω τα έργα σου. Να γεμίζω ομορφιά αλλά και προτάσεις. Δεκατέσσερα χρόνια! Να ευχηθώ χρόνια πολλά με τις καλύτερες ευχές μου. Είναι τόσο όμορφο, στις μέρες μας να γίνεσαι κοινωνός σε μια τέτοια ατμόσφαιρα.
    Μια αγκαλιά αγάπης, Χαρά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινεί αυτή η διαβεβαίωση-υπόσχεση όπως θες πες την Γιάννη μου,επειδή εγω δεν είμαι πάντα τυπική απέναντή σας.
      Η φιλία σου και η αγάπη σου μου δίνουν φτερά...όσονούπω απογειώνομαι ;)
      Ανταποδίδω την αγκαλιά αγάπης με την ίδια θέρμη

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά συνομήλικη!
    Θυμάσαι; όλες μαζί ξεκινήσαμε περίπου.
    Να είμαστε καλά και να συνεχίσουμε παρέα πολλά πολλά χρόνια ακόμα.
    Οι Πασχαλινές δημιουργίες σου, απίθανες όπως πάντα.
    Όσο για τα σχόλια, πάνε τα τριψήφια, εδώ και διψήφια θα ξεχάσουμε όπου ναναι.
    Δεν πειράζει, εμείς κρατάμε γερά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είμαστε μία φουρνιά ίδια τάξη ,που λένε, για τους άντρε ςπου μετράνε με το στρατό, ίδια σειρά Ρένα μου!
      Πόσα δε μοιραστήκαμε!!!
      Τί ωραίες εποχές!!!
      Τι μοναδική εκείνη η συνάντηση στο καφέ της κόρης της Αχτίδας!!! Τί συναισθήματα ,τι χαμόγελα κατέκλυσαν το χώρο, πόσο νοσταλγώ και ευγνωμονώ την τύχη που μας έφερε κοντά!
      Νάχουμε υγεία να συνεχίζουμε
      Κορίτσια ήμασταν και γιναμε γιαγιάδες!!!!απίστευτο!!!
      Φιλάκια πολλά με συγκίνηση και όσο αντέχουμε αντιστεκόμαστε

      Διαγραφή
    2. ΚΕΡΙΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ15 Απριλίου, 2024 12:38

      Αχ εκείνη η συνάντηση στο καφέ της κόρης της Αχτίδας, παραμονή πρωτομαγιάς! Την αγάπη μου σε όλα τα κορίτσια που είχαμε συναντηθεί εκεί μέσα!!!ΚΑΛΉ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΌΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!

      Διαγραφή
  9. Θυμάμαι το blog σου από τα πρώτα που άρχισα να διαβάζω! Μπράβο, μπράβο, μπράβο για το αστείρευτο ταλέντο!Και στα επόμενα 14,24,104 χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι μου γλυκό, κι εσύ μία ακόμη πιστή φίλη! Σ ευχαριστώ πολύ καρδιά μου

      Διαγραφή
  10. Να τα εκατοστήσει το μπλογκάκι σου Χαρά μου και εσύ πάντα δημιουργική να μας προσκαλείς και προκαλείς απολαυστικά ταξίδια στην τέχνη σου.
    Κι εγώ νομίζω τόσα χρόνια έχω με το Ατενίζοντας αλλά το καημένο δεν του έχω κάνει γενέθλια. Υπέροχες οι κατασκευές σου και ως γαλαντόμα θα χαρίσεις χαμόγελα πάλι
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου να χαμογελούν οι άνθρωποι εξ αιτίας μου, με όποιο τρόπο Αννα μου αγαπημένη.
      Στους καιρούς μας που το χαμόγελο με το ζόρι διαγράφεται στα χείλη μακάρι να δίνονται πιο συχνά ευκαιρίες να μεταφέρεται η χαρά και η ζεστασιά των ανθρώπων!
      Την αγάπη μου πάντα

      Διαγραφή
  11. ¨Σαν βγει τση ρούγες , να 'ναι μακρύς ο δρόμος του....." (του blog) Χαρά μου! Ένα ταξίδι όμορφο δημιουργίας, γνώσης, ευγενούς άμιλλας, ανάμεσα σε αγνώστους που τελικά δημιουργούν μια όμορφη φιλία και μια δυνατή συναισθηματική σχέση. Ένα ταξίδι με όμορφες αποσκευές τις δημιουργίες σου! Χιλιόχρονο και πάντα δημιουργικό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχα σαν άλλος Οδυσσές ταξίδεψα στα πέρατα του Κόσμου, γνωρισα ανθρώπους,τεχνικές θαυμασα έργα και εμπνεύσεις και τωρα αν αποκαμωμένη απο το μακρύ ταξίδι απολαμβάνω ακόμα τη χαρά της δημιουργίας,της συναναστροφής, της ανταποδοσης,της καλοσύνης και της φιλίας.
      Μου έδωσε πολλά αυτό το άψυχο πληκτρολόγιο, όσα δνε μπορεί να φανταστεί ανθρώπου νους και το ευγνωμονώ.
      μακάρι να συνεχίσουμε να κάνουμε ομορ΄φοτερο και συναισθηματικώτερο τον Κόσμο!
      Αννίκα μου αγαπημένη τιμή μου η γνωρισμία σου και η φιλία σου

      Διαγραφή
  12. Τι ομορφιές είναι αυτές! Χαρά μου, έφηβη εσύ! Πω πω, 14 χρόνια! Με το καλό και άλλα 14 και άλλα 14 και άλλα 14... για να απολαμβάνουμε τις υπέροχες ευφάνταστες δημιουργίες σου. Με μεγάλη χαρά δηλώνω συμμετοχή στα δωράκια σου. Λατρεύω τις σίτες που θα αποτελέσουν κόσμημα για τα τραπέζια των τυχερών. Μακάρι να είμαι εγώ η μία τυχερή. Πολλά πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς τα είπαμε αλλά δεν τα εξαντλήσαμε. Λίγη υπομονή και ολα θα γίνουν Μαράκι ;)
      Η υπόσχεση θα τηρηθεί σ όλα τα επίπεδα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...