...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 15 Απριλίου 2024

Ιπτάμενος και gentleman

 Κι ενώ οι μέρες περνούν και σε λίγο οι δημιουργίες θα κοπούν με το μαχαίρι, γιατί θα πάρουν φωτιά τα τούλια (κατασκευή μπομπονιερών και λοιπών σημαιοστολισμών), είπα να εκμεταλλευτώ και το χρόνο μου και την περίοδο που έρχεται και να συνεχίσω να δημιουργώ ο,τι με εμπνέει 😉
Και τί καλλίτερη έμπνευση που σου προσφέρουν τα "σκουπίδια " των άλλων, που φτάνουν  σ' εσένα με τη βεβαιότητα οτι, "εσύ θα τα αξιοποιήσεις σίγουρα"! Πώς λοιπόν τέτοια σιγουριά να την προδώσεις;

Ετσι όταν παρελήφθη το τελευταίο δέμα (βασικά ήταν 3 σ' 1) κάποια πράγματα μου έκαναν το κλικ και μια που θυμήθηκα άλλο ένα 💡💎
πεταμένο στο γκαράζ 😏,άρχισε η δημιουργία!💨 
Είπαμε καμένες λάμπες, ειδικά με περίεργο σχήμα, δεν πετάμε!

Κι αφού έγιναν αερόστατα, πουλιά, τώρα ήρθε η ώρα για κάτι ακόμα 😊

Η αλήθεια είναι, οτι οταν ηρθε το κοριτσίστικο κομματάκι σαν προπέλα, το θέμα έδεσε απ όλες τις πλευρές και ήμουν κατενθουσιασμένη!
Πήρα λοιπόν την καμένη λάμπα, της τύλιξα γύρω της ένα δίχτυ απο συσκευασία γαλατακίων, της κόλλησα στη μούρη ένα δαχτυλίδι απο προστατευτικό σπρέϋ και το κοριτσίστικο "προπελάκι".

 Γύρω γύρω απο το στεφάνι, κόλλησα μικρού μεγέθους κουμπιά σαν βίδες συναρμολόγησης του σκάφους! 
Να μην πω εδώ και ταραχτώ ξανά, οτι έπεσε δις και το μόνο που έσπασε ήταν τα πτερύγια της προπέλας😡. Θα μου πεις , προτιμούσες να σπάσει η λάμπα που ήταν και μοναδική;


Οχι βέβαια! αλλά ήταν ανάγκη κάτι να σπάσει;

Ευτυχώς, η εποξική κόλλα έκανε το θαύμα της για πολλοστή φορά✌
Την αστάρωσα, την έβαψα αρχικά λευκή  αλλά δεν μου έφτανε, μετά βεραμάν και τέλος ασημί.
Είχα αποφασίσει εννοείται οτι θα γινόταν ένα μονοθέσιο αεροπλάνο παλαιού τύπου απο τα πρώτα που έκαναν την εμφάνισή τους στους αιθέρες ✈⛅
Ενα κρύσταλλο απο γυαλιά πρεσβυωπίας έγινε το προστατευτικό του πιλοτηρίου, περήφανος δε κατακτητής των αιθέρων, το κεφάλι απο ένα λαγουδάκι, δώρο του δέματος κι αυτό!
Και τσουπ!💥 μόλις τώρα που γράφω την ανάρτηση συνειδητοποιώ οτι τόχα αφήσει χωρίς φτερά το μονοκινητήριο!😏😂. 
Σπεύδω λοιπόν να φροντίσω για τα φτερά, γιατί άτρακτος υπάρχει...γι αυτό δεν πέταγε το έρμο κι αναρωτιόμουν απο τί έπασχε;😂 
Μα καλά κανένας να μην προσέξει απ όσους το έστειλα πρωτόλειο, οτι ήταν αητός χωρίς φτερά; Τί παρατηρητικότητα!!!
Θα μου πεις κι εσύ αδελφέ Ράϊτ πού είχες το μυαλό σου; αλλά η αλήθεια είναι, μ άρεσε κι έτσι σαν... τορπίλη!!!χαχαχαχα
Τέλος πάντων έκοψα φελιζολ σε σχήμα καρδιάς, το χώρισα στη μέση, του κόλλησα ένα χαρτονάκι και το έβαψα στα χρώματα του μονοκινητήριου και τα κόλλησα μπάντα κι άλλη



Βίδες συγκόλλησης του σκάφους έγιναν μικρές χάντρες . 
Ρόδες δε, ενα μασούρι κλωστής αρκετά ευμεγέθες και για την μπροστινή (βέβαια εδώ υπήρχε μία παραπλάνηση απο τις φωτό , σάλλες ήταν η διπλή μπροστά και η μονή πίσω σ άλλες τ αντίθετο...εγω πέτυχα τ αντίθετο 😊😌), κολλήθηκαν μαζί δυο πλαστικά καπάκια απο φάρμακο. Και στις τέσσερις πλευρές τους κολλήθηκαν κουμπιά
Απο την άτρακτο σέρνει ενα banner που γράφει easter, υπενθύμιση οτι το Πάσχα πλησιάζει 🎆
Το λαγουδάκι κάθεται περήφανο στο πιλοτήριο με το κασκόλ του ν' ανεμίζει, ελπίζω να μην εχει την τύχη της Ισιδώρας Ντάνκαν 😂



Οπως και νάχει αυτή η μικρή κατασκευή απο άχρηστα με ενθουσίασε τόσο πολύ και ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας
Νομίζω άξιζε τον κόπο 😊, εγω δε, δεν το χορταίνω 😍


11 σχόλια :

  1. Δεν χορταίνω να θαυμάζω το μονοκινητήριο αεροσκάφος, Χαρά μου. Μπράβο. Φυσικά και άξιζε να το μοιραστείς μαζί μας. Αυτό που με τρελαίνει είναι το παρμπρίζ από γυαλί πρεσβυωπίας! Αστείρευτη φαντασία, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικό! Κοίτα να δεις τι έφτιαξες από μία λάμπα.
    Είσαι μοναδική!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χάχα! πρόσφατα άλλαξα φακούς και ζήτησα τους παλιούς από τον οπτικό.
    Από σένα έμαθα το κόλπο! Χαχαχα!!!
    Τέλειο το μονοκινητηριο αεροπλάνο, Χαρά μου!
    Έτοιμο για ταξίδια, προσοχή μόνο στο κασκόλ, στο μπάνερ ήθελα να πω!
    Με το καλό οι ετοιμασίες του γάμου!
    Τί εχουν να δούνε τα ματάκια μας πάλι.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλαπλά διπλώματα ευρεσιτεχνίας και βραβεία φαντασίας, θα έπρεπε να συνοδεύουν τη δουλειά σου, Χαρά μου.
    Για το μεράκι σου δεν έχω λόγο πλέον. Έχει εξαντληθεί κάθε υλικό που έχω στη σκέψη μου. Κάθε φορά θα εμπνευστείς κάτι καινούργιο, κάτι ξεχωριστό, κάτι διαφορετικό. Το βλέπω, το χαίρομαι, το αγαπώ όπως αγαπώ κάθε τι δικό σου γιατί έχει την ευλογία να μάς χαρίζει πολύτιμη για τις συνθήκες, χαρά και γαλήνη.
    Την αγάπη μου, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα που διαθέτεις και αεροπλανάκι αναρωτιέμαι τι σ΄εμποδίζεις να πεταχτείς και στα μέρη μου!!!
    Πολύ πετυχημένη και αυτή η έμπνευση σου, Χαρά μου και δεν μένει παρά να ευχηθώ καλή δύναμη και με τα τούλια!
    ΑΦιλάκια χαρούμενα και πολύ αγαπησιάρηκα!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο !!!!
    Καλές ετοιμασίες για το γάμο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ομορφο που είναι και τι γλυκό!!
    Καλό Πασχα ,Χαρά μου, κι η ωρα η καλή!
    Ειμαι σιγουρη θα κάνεις θαύματα για το γάμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά τρέλανέ μας μπορείς!! Τι κατασκευή και φαντασία είναι αυτή! Εντυπωσιάστηκα! Μπράβο Χαρά μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απορροφημένη με τις ....."συγγραφικές δραστηριότητες" δεν βρήκα χρόνο να σου εκφράσω το θαυμασμό μου για το πολύ όμορφο έργο σου! Χαρά μου είναι φανταστικό, στην κάθε του λεπτομέρεια!
    Φιλιά πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. You always come out with original, fun and beautiful works of art, this is awesome!
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...