...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Θέλω απονομή ... Τώρα.


Γύρισα και δεν μπορούσε να μπει το κλειδί στην κλειδαρότρυπα. Το σπίτι τίγκα απο βραβεία, στοιβαγμένα εξω απο την πόρτα! (Ευτυχώς, προνοεί ο Εγκέλαδος να βάζει τάξη στην ακαταστασία, γι αυτό μας επισκέπτεται συχνά, μην επαναπαυόμαστε)
Βρε κορίτσια τόχετε βάλει σκοπό να με βάλετε σ έξοδα, κι απο το ταξίδι στην ΑΘήνα δεν περίσσεψαν και πολλά .
Αλλά...θα πάρουν τα μυαλά μου αέρα και θα τρέχω σε κανέναν Ντιόρ, Αρμάνι, Ζαν- Πωλ Γκωτιέ (μπα,  αυτός ο τελευταίος είναι πολύ εξτρίμ για τα γούστα μου) να ραφτώ,  νομίζοντας οτι θα περπατήσω στο κόκκινο χαλί, ν΄ αναβοσβήνουν τα φλας στο πέρασμά μου (έχετε δει τι χαμός γίνεται;), για να παραλάβω το ΄Οσκαρ πρωτοεμφανιζόμενου!!!
Δεν θέλει και πολύ ο άνθρωπος να καβαλήσει το καλάμι και ξέρετε οτι το καλάμι είναι το πιο ατίθασο άλογο, δεν κουμαντάρεται με τίποτα, αμα ξεκινήσει ο καλπασμόόός...δεύτε τελευταίον ασπασμόν.
Αλλά θα παραμείνω προσγειωμένη στη γη, δεν θα ραφτώ σε μόδιστρους του εξωτερικού (ΧΑ, το πιστέψατε;) θα πάω στη Λουκία. Δαντέλα και φουρό,θα πάει σύννεφο!!!
Οχι για το κόκκινο χαλί, αλλά για να φορέσω τα καλά μου, ο,τι επιβάλλει η περίσταση τλπ, να υποδεχθώ υψηλούς προσκεκλημένους στο σπίτι μου, όλες εσάς που βρήκατε τρόπο να τρυπώσετε στην καρδιά μου & με τιμάτε με την αγάπη σας δίνοντάς μου βραβεία για ό,τι σας αρέσει απο μένα. Το καθένα είναι για διαφορετικό λόγο κι αυτό μ αρέσει πολύ.
Αλλά η ετοιμασία δεν θ αφορά μόνο όσες με βραβεύουν,  αλλά κι όσες ακόμα δεν μ έχουν επισκεφθεί. Πού ξέρεις; μπορεί να έλθουν ξαφνικά, μην με βρούν με πυτζάμα και παντόφλα.
Τί θα λένε για μένα; Εχουμε κι ένα πρόσωπο στην κοινωνία!
Νάντια, Γωγώ , σύσσωμο το πλήρωμα των "Χάρτινων Καραβιών" 
σας ευχαριστώ απο καρδιάς,  πραγματικά με τιμάτε.
Τα αναρτώ άμεσα, για όσα δεν το έχω κάνει ακόμα, γιατί ως γνωστόν το καλάμι μπορείς να τ αποφύγεις, αλλά την ματαιοδοξία ποτέ. Και είναι ποοολύ ματαιόδοξο να θέλεις να επιδεικνύεις την αγάπη και την αποδοχή που εισπράττεις.
Κι επειδή έχω σκοπό να σας κρατήσω λίγο σ αγωνία για τα έργα της Αθήνας (συμβουλή της μαντάμ : "μάάάστα...μάάάστα", λέγε με Kiki) πάρτε μια ιδέα απ ένα άλλο αξιόλογο blog http://spirtokoyto.blogspot.com/2010/04/decoupage-2.html  της συναγωνίστριας, στην χαρτοπετσετοδιάσκεψη,  Βιβής ή αλλιώς σπιρτόκουτο ή αλλιώς μαγειροσκουφίτσας, αξίζει τον κόπο, για να δείτε πώς είναι οι επαγγελματίες !

Μετά απο αυτό δε, περιμένω συμμετοχές για το επόμενο Σεμινάριο στης Μάγιας, γιατί αν δεν πεισθείτε και τώρα...τι να πώ; Είστε άξιες της τύχης σας, κι εύχομαι νάστε πάντα τυχερές.

Υ.Γ. Μέτη να ξέρεις δεν "δίνω" ποτέ, μόνη σου εκτέθηκες. Απορώ που βρίσκεται μέχρι στιγμής ο έτερος Καππαδόκης (λέγε με  Μαρία Β.) και δεν έκανε  εκρηκτική εμφάνιση;

6 σχόλια :

  1. Καππαδόκης calling !! are you here my dear ???
    χαχαχαααχαχααχαχαχα Χαρουλιτα μου είσαι άπαιχτη !!! οι δημουργίες σου ήταν τέλειες και οφείλω να ομολογήσω ότι ήσουνα η πιο επιμελής μαθήτρια, εμείς ήμασταν μες τον χαβαλέ και την λούφα !!!
    είχα ξεχάσει την φωτογραφική μου μηχανή στης Μάγιας και πήγα σήμερα το απόγευμα και την πήρα. καλέ αυτή η κοπέλα είναι σκέτη γλύκα. να δεις με πόση αγάπη με υποδέχτηκε, ενοιωσα σαν να έβλεπα μια παλια φιλενάδα! πρεπει να ξανανεβεις -χωρίς πονοκέφαλο ελπίζω- και να παμε να κάτσουμε στο μαγαζί της με τις ώρες και να την χαζεύουμε να φτιάχνει πράγματα.

    πιστεύω να προλάβω να φτιάξω και εγώ ένα ποστ για να το βάλουμε στο μπλοκ το σ/κ.

    η Βιβουκα πως δεν έσκασε ακόμα μύτη? λες να μην πήρε είδηση ότι είμαστε εδώ ?? λες να κάνει de coupage στο deck του τζακούζι ??? χιχιχιχιχιι

    Χαρα μου πήρα μεγάλη χαρά που σε γνωρισα απο κοντά, είσαι απο τα ατομα που εκτιμώ και σέβομαι απεριόριστα!!!
    μην ντρεπεσαι καλέ ! αυτή είναι η αλήθεια όσο και να μην θέλεις να το παραδεχθείς, είσαι πολύ πολύ καλό παιδι !!!

    τα φιλια μου και καλό ξημέρωμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρα μου οπως βλεπεις ο ετερος Καππαδοκης [βλεπε Maria B] κανει εκρηκτικες εμφανισεις τις μεγαλες ωρες, οχι οτι ειναι απο το τρεξιμο που ριχνει, αλλα για να κανει μεγαλυτερη εντυπωση!!!!!!!!
    Οπως θα καταλαβες παντως εμενα δεν χρειαζεται να με ΄΄δωσει΄΄ καποιος εγω τα λεω απο μονη μου!!!!!!
    Παντως υποσχομαι οτι την επομενη φορα θα ειμαι αγιοπαιδο , με την ποδιτσα μου, τα γαντακια μου αντε και με κανενα τετραδιο για να γραφω και τιποτα, και φυσικα χωρις γαλλικο στα νυχια για να μην παραπονιεμαι συνεχεια!!!!!!!
    Φιλακια πολλα καλημερα Χαρα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάρες μου ευχαριστώ για όλα, για την παρεούλα σας, για τα καλά σας λόγια, για τη φιλία σας.
    Μέτη μου μια τέτοια πληθωρική γυναίκα και να θέλει δεν μπορεί να εμφανιστεί αθόρυβα, είναι στο DNA της δεν φταίει, είναι και νυκτόβια!
    Την επόμενη φορά εμείς θα προσκαλέσουμε την Μάγια
    και θα σεμιναριαστούμε γύρω απο το τζακούζι της Βικούλας με τα μαγιώ.
    Ωχ, πρέπει να αρχίσω επειγόντως δίαιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα..............
    να μας δω μεσα στο τζακουζι ολες τις τρελες με τα μαγιω να κανουμε ντεκουπαζ και τι στον κοσμο!!!!!!!!
    Μεσα στο τζακουζι δεν θα χρειαζομαστε και γαντακια και ποδιτσα.......!!!!!!!

    Φιλακια πολλα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην βάζεις ιδέες και μας διαβάζουν κι άντρες.
    Εκτιθέμεθα ανεπανόρθωτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα παλιοκόριτσα !!!!!!!!

    φιλια πολλά και καλό μεσημέρι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...