...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Παλέτα χρωμάτων

"Έμαθα πολύ γρήγορα να ξεχωρίζω αυτό το λουλούδι. Πάνω στον πλανήτη του μικρού πρίγκιπα, υπήρχαν πάντα πολύ απλά λουλουδάκια, στολισμένα με μια μονάχα σειρά από πέταλα και που δεν έπιαναν και πολύ τόπο και που δεν ενοχλούσαν κανένα.
Ένα πρωινό ξεπηδούσαν ανάμεσα στο χορτάρι κι ύστερα χάνονταν το βράδυ.
Μα κείνο εκεί το λουλούδι είχε φυτρώσει μια μέρα, από ένα σπόρο φερμένο κανείς δεν ξέρει από πού, κι ο μικρός πρίγκιπας το είχε παρακολουθήσει από πολύ κοντά αυτό το κλωναράκι που καθόλου δεν έμοιαζε με τ' άλλα κλωναράκια. Θα μπορούσε να 'ναι ένα καινούριο είδος μπαομπάμπ.




Μα το δεντράκι γρήγορα σταμάτησε να ψηλώνει, άρχισε μάλιστα να ετοιμάζεται να πετάξει λουλούδι.
Ο μικρός πρίγκιπας που το παρακολουθούσε συνέχεια κι έβλεπε να βγαίνει ένα τεράστιο μπουμπούκι, ένιωθε πως θα πετιόταν κάτι θαυμαστό, μα το λουλούδι δεν σταματούσε να ετοιμάζεται για να γίνει όμορφο, προφυλαγμένο από το πράσινο δωματιάκι του. Με πολύ προσοχή, διάλεγε τα χρώματά του. Ντυνόταν χωρίς βιασύνη. Ταίριαζε ένα-ένα τα πέταλά του. Δεν θα 'θελε να παρουσιαστεί τσαλακωμένο όπως οι παπαρούνες. Δεν ήθελε να παρουσιαστεί παρά μονάχα μέσα στην τέλεια
ακτινοβολία της ομορφιάς του. Ε! ναι! Ήταν πολύ φιλάρεσκο, ήθελε ν' αρέσει!



Ο μυστηριώδης στολισμός του είχε κρατήσει, λοιπόν, μέρες και μέρες. Κι ύστερα, να που ένα πρωί, ακριβώς τη ώρα που έβγαινε ο ήλιος, έκανε την εμφάνισή του.
Και τότε το λουλούδι, που τόσο με ακρίβεια είχε δουλέψει, είπε καθώς χασμουριόταν:
- Αχ! μόλις ξύπνησα... Σας ζητάω συγνώμη... Είμαι ακόμη αχτένιστη...
Τότε ο μικρός πρίγκιπας δεν μπόρεσε να συγκρατήσει το θαυμασμό του:
- Πόσο όμορφο είσαι!

Ξύλινη παλέτα-decoupage με χαρτοπετσέτες


- Δεν είναι έτσι; απάντησε ψιθυριστά το λουλούδι. Κι έχω γεννηθεί την ίδια στιγμή που
γεννήθηκε κι ο ήλιος...
Ο μικρός πρίγκιπας κατάλαβε πως ήταν λίγο ξιπασμένο, όμως ήταν και τόσο
γοητευτικό!"
 
Απόσπασμα απο τον "Μικρό Πρίγκηπα"
Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ

60 σχόλια :

  1. Μοναδικός "μικρός πρίγκιπας" ,μοναδικό ντεκουπάζ Χαράς!!!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι καταπληκτική παρουσίαση είναι αυτή...πολύ όμορφη η παλέτα...Πολλά φιλιά Χαρά μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ομορφιές έφτιαξες πάλι;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάνω που πήγαινα να κοιμηθώ εμφανίστηκε ο «Μικρός Πρίγκηπας» και η Χαρούλα από το Ζάντε!!!!!!! Δεν θα πιστέψεις ότι πριν από λίγο τελείωσα το αστάρωμα μιας παλέτας…. Η δική σου πάντως Χαρούλα μου με «Πίνακας Ζωγραφικής» μοιάζει όχι με «Παλέτα» Καληνύχτα Χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πόσο όμορφη μπορεί να είναι;;; σε γεμίζει διάθεση και ρομαντισμό!!! Φιλάκια πολλά Χαρούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...Και τότε γλύστρησε απ'τα χέρια του! Και εκεί που έπεσε γέμισε ο κόσμος πολύχρωμα μπουμπούκια! Και πεταλούδες με φανταχτερά φτερά έστησαν τρελό χορό παρέα με κοκκινόμαυρες πασχαλίτσες. Ήσουν και εσύ εκεί, ανάμεσα στην ομορφιά της φύσης, με το πινέλο σου, να δίνεις το ρυθμό της δημιουργίας, σαν το μαέστρο στην ορχήστρα του!
    Καλό βράδυ Χαρουλίτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφο ''δέσιμο'' της παλέτας και του μικρού πρίγκηπα. Τι καλύτερο από ένα παραμύθι για να ευχηθείς΄''όνειρα γλυκά''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν σε επισκέπτομε νομίζω πως ζώ σε παραμύθι!!Τέλεια παρουσίαση !!Υπέροχη παλέτα!!Νάσαι καλά Χαρά μου!!Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πρωτοθαυμάσω!!!!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαρά μου καλημέρα!είναι τέλειο!σκέφτηκες να του βάλεις μηχανισμό για ρολοί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι υπέροχη σύνθεση! Καλά το λέει η Ποδηλάτισσα,πιο πολυ πίνακας παρά παλέτα είναι πια !..Θαυμάζω το αποτέλεσμα με την τόσο δύσκολη χαρτοπετσέτα.
    Για το μικρό Πρίγκιπά δε λέω τίποτα,τα λέει όλη η ανθρωπότητα.Όσο για τα τριαντάφυλλα ,έχω ιδιαίτερη σχέση και στενή μάλιστα: παντρευτηκα ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το απόσπασμα ολοκληρώνετε με τις υπέροχες φωτογραφίες σου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Χαρά μου!!!πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!!!πρόσεξα και τις φωτοσκιάσεις φιλενάδα αρχίζεις και γίνεσαι επικίνδυνη!!!!!χιχιχι σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΥΠΕΡΟΧΗ......ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ....ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μ αρέσει η .."τσαλακωμένη ομορφιά", κυρίως δε η.."αχτένιστη!!"

    Είσαι υπέροχη όχι μόνο στην Τέχνη αλλά και ως προς την περιγραφή της. Εδώ επι πλέον και ως προς την επιλογή του πολυαγαπημένου Μικρού Πρίγκηπα που είναι ένα από τα Βιβλία της Ζωής.

    Φιλιά Πολυμηχανωτάτη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εκτός από τα φανταστικά σου σχέδια,είναι υπέροχες και οι σκιές που έχεις ρίξει για να τα αναδείξεις...
    έτσι μου ρχεται να στη κλέψω...
    φιλιά και καλημέρες...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Χαρά. Καταπληκτική δουλειά. Η παλέτα σου έγινε πανέμορφη. Πολύ ωραία χρώματα, πολύ ωραίες οι σκιάσεις, πάρα πολύ ρομαντική. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Την λάτρεψα! και δεν θα μπορούσες να την παρουσιάσεις καλύτερα... Σου στέλνω φιλί και αγκαλιά ζεστή!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφη και αυτή η δημιουργία σου!
    Ο μικρός πρίγκηπας εξακολουθεί το ίδιο να με γοητεύει, όπως όταν πρωτοδιάβασα το βιβλίο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η παλέτα σου είναι θαυμαστή!!!!!
    Όσο για τον μικρό πρίγκηπα όσες φορές κι αν τον διαβάσω κλαίω με λιγμούς γι 'αυτό και δεν τον διαβάζω πλέον στα παιδιά...αφού να σκεφτείς είχαμε δει παράσταση στο πλανητάριο με τον μικρό πρίγκηπα κι ενώ όλοι βγαίναν ευχαριστημένοι και χαμογελαστοί εγώ πλάνταξα...και βέβαια χάρισα σε όλους μια στιγμή γέλιου,καλό είναι αυτό!!!,έτσι από εδώ και πέρα ας τον διαβάζουν μόνοι τους,εσύ βέβαια επέλεξες ένα υπέροχο απόσπασμα απόλυτα ταιριαστό με την δημιουργία σου!!!
    ΦΙΛΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ αυτά τα λουλουδάτα σου!! Όλα είναι υπέροχα!!! Αγαπημένος και ο μικρός πρίγκιπας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. είναι τέλεια!!!
    Καλησπέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωραίο το παραμύθι αλλά πιο ωραία η λουλουδιασμένη παλέτα σου !!!
    Γεια στα χέρια σου !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ολα σου υπέροχα όπως πάντα !!!

    φιλια πολλά Χαρουλίνι μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τι υπεροχο μοτιβο..τι ομορφη ιστορια..η ιστορια ενος μπουμπουκιου....του μπουμπουκιου της Χαρας....της Χαρας που μας ταξιδευει καθε φορα με τις αφηγησεις της...αυτη την φορα το ταξιδι ειχε ενα αποτελεσμα εκθαμβωτικο...τι ομορφα λουλουδια ξεφυτρωσαν ξαφνικα σε μια απλη παλετα...πως μεταμορφωθηκε ετσι στα χερια της Χαρας...υπεροχο....φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πόσες ( και ποσους) τέτοιους ξέρω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ίσως προτιμούσες το φιλί του πρίγκιπα, προς το παρόν λάβε το δικό μου εις ένδειξιν χαράς και απόλαυσης που παίρνω από εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κέρδισες βραβείο!!! Έλα να το πάρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαρα,η χαρα της δημιουργιας! Το ενα ωραιοτερο απο το αλλο αυτα που εχεις φτιαξει με τα χερακια σου.Την καληνυχτα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χαρούλα,έκρηξη ανοιξιάτικων χρωμάτων με μια υπέροχη παρουσίαση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γειά σου Χαρούλα μου! Νάσαι πάντα καλά να μας δείχνεις τόσο όμορφα πράγματα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η παλέτα έγινε έργο τέχνης! Φαντάζομαι και τον κήπο σου Χαρά μου θα είναι γεμάτος λουλούδια.

    Αυτό το απόσπασμα από τον μικρό πρίγκιπα είναι από τα ομορφότερα!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Yπεροχη η παλετα σου !!!! Πω!πω! τι χρωματα, τι ομορφια!!! Το αποσπασμα του Μικρου πριγκηπα τελειο!! Αγαπημενο βιβλιο ολων!!
    Εισαι μια γλυκα Χαρα! Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Te ha quedado maravilloso, esa servilleta me encanta.
    Besitos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αγαπητή μου Χαρά
    Παρ' όλη τη γυναικοκρατία περνάω για μια καλησπέρα.
    Ωραία η ανάρτηση. Τα χειροτεχνήματά σου υπέροχα. Μοναδικά στολίδια. Εύγε σου
    Για το κείμενο έχω κάποιες αντιρρήσεις.
    Περίμενα μετά από τις τόσες σκέψεις του "Πρίκηπα" ότι θα έβγαινε κάποιο μήνυμα, κάποιος προβληματισμός. Και μας άφησε ( ο συγγραφέας) με ένα "ξιπασμένο λουλούδι"
    Συγνώμη αν είμαι απαιτητικός
    Νάσαι καλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χαρά μου αυτό είναι έργο τέχνης παιδί μου! Έβαλες όλη σου την τέχνη κι έφτιαξες ένα κήπο ολάκερο. Σ' ευχαριστούμε Χαρά μου που ομορφαίνεις έτσι τις μέρες μας και τη γειτονιά μας και μπάζεις όλη την άνοιξη σε ένα pc. Φιλιά και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υπέροχη παλέτα με υπέροχα λόγια να την συνοδεύουν!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μικρός πρίγκιπαςςςς... Αγαπώ!... Η παλέτα σου είναι πολύ όμορφη... Καλημέρες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ τι μας κάνεις! Όμορφη ανάρτηση...όπως και η ψυχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Υπέροχη η παλέτα σου και τόσο όμορφα τα χρώματα που διάλεξες! Το απόσπασμα από τον μικρό πρίγκιπα έκανε την ανάρτηση ακόμη πιο γλυκιά και ταξιδιάρικη... Καλό μεσημέρι Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ολόκληρη η άνοιξη ανθισμένη σε μια παλέτα. Πανέμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Wow, this is enchanting! Beautifully done and very inspiring!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ωραία η παρουσίαση της ανθισμένης παλέτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΝΑ ΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΧΑΡΟΥΛΙΤΑ ΜΟΥ ΑΡΤΙΣ ΑΦΙΧΘΕΙΣΑ ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ... ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΣΤΗΣΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑ...ΧΘΕΣ ΚΟΙΜΗΘΗΚΑ 1 ΩΡΑ!....ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΛΕΤΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ...ΠΑΝΤΑ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ....ΤΗΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΟΥ...ΚΑΙ ΦΥΔΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ...Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Dearest Friend, this is one of the most beautiful work of arts I have ever seen!!!!! Wonderful!!
    Love you!! Bela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Thanks so much for your kind visit and for being a new follower on my blog! I have some catching up to do in exploring new blogs, but from what I've seen on yours so far, I'm going to have a lot of fun seeing your pictures.

    Have a wonderful upcoming weekend.
    Gaby

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. *Ειρήνη
    Ειρηνάκι χάιρομαι που σ αρέσει...όσο για το λόγο μου...μαύρα χάλια...συγγνώμη
    *Διασκέσις
    Αννούλα χαρά μου το ντεκουπάζ νάχει τα χαρακτηριστικά μου!!!Φιλιά
    *el.mar
    Ενα νάρκισσιστικό δημιουργημα βρήκε το ιδανικό κείμενο-συνοδό!
    *kiki
    με “λουλουζακια” βέβαια,αμε τι να βαλω εκειές τσι ωραίες φωτογραφίες που μου βγαλες;;;;
    *Δέσποινα
    ...κάτι απλό κι απέριττο!
    *Ποδηλάτησα
    Βικάκι με κάνεις και κοκκινίζω οταν λες τέτοια πράγματα.Εσύ;;;; Σ ευχαριστώ πάντως και χάιρομαι που σ άρεσε.
    *neraiditsa
    απο ρομαντισμό να φάνει κι οι κότες...μέχρι κορεσμού!
    *Marina
    Τι όμορφη ολοκλήρωση!!! Σ ευχαριστώ που το τέλειωσες με την δική σου παρέμβαση.
    *para-kelsoscooks 
    απο το “κορίτσι με τα παραμύθια” μόνο παραμύθιοα μπορέιτε να περιμένετε για καλό ύπνο!
    *Ρένα
    εχουμε κι ένα μωρό να μεγαλώσουμε!!!πώς μπορεί να γίνει χωρίς παραμύθια κι όμορφες εικόνες, τούχουμε κάνει τον κόσμο του...άστα να πάνε... Καλό Σ/Κ
    *asimina art - osci 
    Εσύύύύ;;; Δεν λέω τίποτε...Τιμή μου!
    *Magdalene B. 
    Ευχαριστώ για την πρόταση-ιδέα αλλά έχω ήδη αρκετά ρολόγια.
    *Νίκη
    Εύχομαι να μην πάψεις ποτέ να εισπράττεις ομορφιά και μοσχοβολιά απο το τριαντάφυλλο του δικού σου κήπου!
    *Georgia
    αναπόσταστη συνοδεία του ενός του άλλου. Ο “Μικρός Πρίγκηπας” αντέχει μόνος του η παλέτα όχι μακρυά του...
    *Maria 
    Οταν έχω να ανταγωνισθώ κολοσσούς ...γίνομαι επικίνδυνη ανταγωνιστικά αμιλλόμενη!χαχαχα
    *foufoula89
    Χαίρομαι που σάρεσε΄!
    *Ρεγγίνα
    Πάντα μα άρεσαν τα “τσαλακωμένα” και τα επιμελώς ατιμέλητα της ζωής, όχι η έπαρση,αλλά εδώ το ζητούσε το έργο! Κοκορευόταν βλέπεις για την μοναδικότητά του...έτσι το προσγείωσα...η Πολυμηχανωτάτη!χαχαχα
    *SpIrToKoYto
    Να σε πιστέψω;;;;
    *Aνθήλη
    Χαίρομαι Ανθήλη μου που σ΄αρεσε η ταπεινή μου δημιουργία, διότι εγω ειδικά στις σκιάσεις εύρισκα αδυναμίες.
    *Chryssa
    Χρώματα μου στέλνεις με τις δικές σου αναρτήσεις τα μετουσιώνω σε δικά μου χρώματα. Χαίρομαι λοιπόν που εγκρίνεις! Την αγκαλιά σου την χρειαζόμουν αγαπημένο μου μικρό
    *ΕΛΕΝΑ
    Ελενα πιστέυω οτι όσες φορές τον ξαναδιαβάσουμε πάντα θα βρίσκουμε νέα πατήματα να πατήσουμε ...και πάντα θα εκστασιαζόμαστε με τα νοήματά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. *Ολυμπία
    έπαψα πλέον να ενδιαφέρομαι για την γνώμη των άλλων και αν μου ρθει να κλάψω θα κλάψω όπου κι αν βρίσκομαι,ακόμα και σε διάλεξη. Γι αυτό σε καταλαβαίνω απόλυτα και χάιρομαι που σ αγγίζει και έτσι σου εύχομαι πάντα.
    *Ανεράιδα
    αφού δεν έχετε πάθει ακόμα overdose με τα λουλουδάτα μου ελπίζω...
    *Nemecis
    *Chris
    *magda
    *Maria B.
    Ευχαριστώ απο καρδιάς όλες σας!
    *Lefkothea 
    Τώρα ησύχασα, γιατί αν σ έκανα να γέλαγες και μ αυτό θα το κοίταζα σε γιατρό!χαχαχα
    σ' ευχαριστώώώ΄!
    *γιούλια ολόμπλαβα
    Νάρκισσους; γεμάτος ο κόσμος!
    *to alataki 
    Προτιμώ το δικό σου απο του Πρίγκηπα που δεν πρόκειται νάρθει ποτέ! Τιμή μου!
    *Marina
    Βραβείο μου ανεκτίμητο η δική σου εκτίμηση. Ευχαριστώ και το πρόσθεσα ήδη.
    *Δημιουργία
    Κατερινάκι, πόσο χάιρομαι οταν μ εγκρίνετε, άνθρωποι που εκτιμώ και θαυμάζω τη δουλειά τους!
    *eleni
    οταν η Ανοιξη μας πολιορκεί στενά,δεν μπορούμε να αντισταθούμε...
    *Mαρία
    είναι πολύ ανεβασμένη η γειτονιά και προσπαθώ να αρθώ στο ύψος των περιστάσεων...
    *Margo
    Πάντα τα πραγματικά είναι εκτός συναγωνισμού Μαργκουλίνι μου!
    *mirsini's creations
    όπως διαπιστώνω διαρκώς είμαστε όλες εραστές του Μικρού Πρίγκηπα!
    *Dennis Kontarinis
    ξιπασμένο το έργο...ξιπασμένο το απόφθεγμα!λυπάμαι που δεν σ άρεσε
    *Christina V.
    Εγω δεν θα πάψω να σας ευχαριστώ που η θετική σας ενέργεια που μου δίνει έμπνευση και μεταμορφώνεται σ αυτά που βλέπετε. Εγω υποχρεωμένη...
    *Katrina 
    *Μarianna
    *{Marianna}
    *NANTIA
    *Dizzy button 
    *Kiki
    *rena
    Κορίτσια μου ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα όμορφα σχόλιά σας.Εσύ η... μεσαία
    πάντα υπερβολική (οχι οτι δε μ΄αρεσε...της ξιπασμένης!)
    *[handmade+art] x2
    Μαράκι κι απο εδώ σου εύχομαι “καλή επιτυχία” εύχομαι τρελλές πωλήσεις. Να κατακλύσεις την Ελλάδα με δημιουργίες σου. Φιλάκια πολλά και στις 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μα τι υπέροχη είναι αυτή η παλέτα! Μου άρεσε πάρα πολύ που το συνδύασες με την συγκεκριμένη αφήγηση! Καλό σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. !!!!!!!!!!
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ...
    ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΣΟΥ!!
    ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Από τα αγαπημένα μου παραμύθια δώρο της δασκάλας μου στο δημοτικό...και ακόμη το φυλάω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τώρα χτύπησες φλέβα... και μικρός Πρίγκηπας και παλέτα??? Τα αγαπημένα μου και τα κάλυψες με μία μόνο ανάρτηση!!!

    Πολλά φιλιά Χαρουλάκι μου, μου λείπετε που δεν μπορώ να σας βλέπω καθημερινά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χαρά μου πώς συνέπεσε και έχουμε εθνική επέτειο στα σπίτια μας; Τυχαίο; Δε νομίζω! Να τον χαίρεσαι τον καλό σου καιτην κουμπαρούλα σου και να χαίρεστε το γάμο και την αγάπη σας! Εύχομαι να ζείτε αγαπημένοι και να γίνετε πολύ γεροντάκια μαζί! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. *olga
    Olgaκι χαίρομαι που σ άρεσε, οσο για τη συνοδεία μόνο τέτοια του άξιζε!δε νομίζεις;

    *lourdi lourdaki
    Λουρδάκι μου ευχαριστώ γλυκειά μου για τις ευχές σου,εκ μέρους του!

    *Pansofix
    αυτά δεν είναι κέιμενα που ξεχνιώνται,ΠΟΤΕ!

    *painter
    Χρυσάκι μου τόσο διάνα έπεσα; 2 σε 1;Χαίρομαι που σ αρεσαν,κι όσο για την αργοπορία εκτός οτι μας λείπεις άλλο μην σ επροβληματίζει,ξέρω θα μας αποζημιώσεις. Φιλάκια και καλή δύναμη!

    *Christina V.
    Χριστινάκι τίποτε δεν είναι τυχάιο σ αυτή τηζωή τόχω εμπεδώσει πια. Να τους χαιρόμαστε & οι δυό!


    ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΙ ΕΔΩ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΙΟΝΙΟ...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ!
    ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ...ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΜΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...