...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Της τελευταίας στιγμής!

Τιιι σας έλειψαν στολίδια για το δέντρο;


Ξεκρεμάστε τις κουρτίνες !
Όχι καλέ, δε θα φορέσετε την κουρτίνα στο δέντρο, γι άλλο λόγο θα την ξεκρεμάσετε.
Για τους κρίκους  της!
Εγώ δε χρειάστηκε.
Από κάποια κουρτίνα που έχασα το κουρτινόξυλο (τέτοια νεραϊδικά συμβαίνουν σε μένα. Χάνω τα μεγάλα, βρίσκω τα μικρά!) είχαν μείνει 10 ολοστρόγγυλα κρεμαστάρια, που όόόλο κάάάτι  ήθελα να τα κάνω... αφού γλύτωσαν την ιδέα του πετάγματος. Έλα μου όμως, που δε μου κατέβαινε καμιά ιδέα!
Ώσπου βλέποντας κάποιες αναρτήσεις έλαμψε ο γλόμπος της ιδέας!
Και εγένετο φως!


Βέβαια από αλλού ξεκίνησα,


 αλλού προχώρησα,



 αλλού κατέληξα,



αλλά έτσι συμβαίνει πάντα με μένα.


Μη μου πεις να πάω ευθεία.
Αν κάνω πλάνο... τόχασα τελείως!


Έκοψα λουρίδες από τα χριστουγεννιάτικα υφάσματα που είχα φτιάξει τις περσινές μπάλες τα τύλιξα με σφιχτά γύρω-γύρω


και μετά αφού απερρίφθη η ιδέα του decoupage (είχα σκεφτεί τα καπάκια των αναψυκτικών, αλλά Κύριος οίδε που τα έχω καταχωνιάσει)


αποφάσισα να τα στολίσω με διάφορα μικρά αξεσουάρ της εποχής.


Και ιδού το αποτέλεσμα!


Εύκολη ιδέα και  με απλούστατα υλικά.
Τι λέτε;


Ξεκρεμάστε, τυλίξτε, στολίστε, ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ!!!
Δε θέλω δικαιολογίες, δε προλαβαίνετε. Εδώ πρόλαβα εγώ που είμαι και της τελευταίας στιγμής!
Και ΝΑΙΙΙ, επιτέλους στόλισα (μόνο δέντρο, μη τα θέλετε όλα με τη μία)!


Λόγω ελλείψεως χιονιού μέτρα τούλι και "χιόνι" του εμπορίου με τις χούφτες!!!

και μια γλύκα ακόμα για το τέλος...



ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!




43 σχόλια :

  1. Χαρά μου τα στολίδια σου είναι υπέροχα!! Και επειδή ξέρω το μέγεθος του κρίκου είναι φοβερή λεπτοδουλειά. Μπράβο σου!! Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα σε εσένα και στην οικογένειά σου!! Εύχομαι υγεία -αγάπη- ευτυχία και αστείρευτη έμπνευση!! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου!!!!
    Έχω κρίκους λες να ψάξω υφάσματα!!!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και του χρονου Χαρα, με υγεια, να ξαναστολισεις και να φτιαξεις ομορφα στολιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΙΔΕΑ ΚΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ, ΧΑΡΑ ΜΟΥ! ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΡΔΕΛΛΕΣ ΧΡΥΣΕΣ Η ΑΣΗΜΕΝΙΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ; ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΙ ΟΙ ΚΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΩ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΕΓΩ ΠΕΡΝΩ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΦΛΟΥΡΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aκόμα και τους κρίκους....δεν άφησες σε ησυχία Χαρά !!!!!!! και του χρόνου κοριτσάκι μου να είσαι καλά να στολίσεις ...δεν πειράζει που αργησες υπάρχουν και χειρότερα...χμ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και του χρόνου Χαρα μου! Έγιναν υπέροχα στολίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΧΑΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΡΙΚΟΥΣ!!!!!
    ΚΑΙ ΓΟΥΡΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ!!!!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο, βρε Χαρούλα, όλα τα αξιοποιείς και τα ομορφαίνεις.... Και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναστολίσεις!!!!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. OMOΡΦΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ!!!
    ΠΑΝΤΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΡΙΚΟΥΣ ΣΤΟΛΙΔΙΑ...ΜΑ ΕΦΕΤΟΣ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣΑ ΧΑΧΑ!!...
    ΕΣΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΛΙΣΕΣ,ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σαι καλα Χαρούλα μου με τις ιδεες σου. Γιατι να τα δινουμε στους Κινεζους Ασε αυτο που μ εχει διαολισει με τα μεγαλα σουπερ μαρκετ που καθε χρονια σου χωνουν στη μουρη τα χριστουγεννιατικα και λιγες μερες νωριτερα που ετσι που το παν μολις τελειωνουμε με τα σχολικα αμεσως θ αρχιζουμε τα χριστουγεννιατικα ψωνια. Κι αν πας ν αντισταθεις και πεις ΟΧΙ ΜΩΡΕ ΕΓΩ ΜΕΣΟΔΕΚΕΜΒΡΙΑΤΙΚΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΜΟΥ στη χαλανε οι συνανθρωποι που δεν αφησαν πισω τους παρα μισοσπασμενα στολιδια απ το ατσουμπαλο ψαξιμο τους οταν το επεβαλε το τμηα μαρκετινγκ του καταστηματος. Φυλαω την ιδεα σου για δυσκολες χρονιες. Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρα μου μια ...χαρα τα στολιδακια σου
    ειναι πολυ πολυ ομορφα
    και του χρονου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γι'αυτό μας αρέσεις βρε Χαρά!!Για όλα όσα περιγράφεις ανάμεσα στις τέλειες φωτογραφίες σου!!!Υπέροχα τα στολίδια σου!!!Υπέροχο και το δέντρο σου-στο χα ξαναπεί δειλά δειλά και πέρσι.Είναι από τα δέντρα που μου'χουν μείνει στο μυαλό!Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αμ...αν δεν έφιαχνες εσύ τους κρίκους ΧΑΡΑ μου ποιός θα του έφιαχνε ε;;;;σούπερ ιδέα...μπράβο σου...θα μπορούσες να τους κάνεις μονοχρωμους όταν περασουν οι γιορτές και με ένα κρυσταλάκι νατους κρεμάσεις στις σούρες στην κουρτίνα σου.. Υ.Γ. τώρα και μια ώρα παιζω με το βελάκι σου..χι..χι.. φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφοι έγιναν και οι δέκα κρίκοι !!!! Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που τους κρέμασες στο λιλιπούτειο δενδράκι !!!! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αμ πως .. και τους κρικους..ωραιοτατοι γινανε..αψογη δουλεια..καλο ξημερωμα..πολλα φιλια Χαρα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και του χρόνου με υγεία!!!
    Τέλεια η ιδέα σου για τα στολιδάκια! Κανείς άλλος δε θα έχει τέτοια...
    Όσο για το δέντρο σου είναι πανέμορφο! Ακριβώς..."ΧΑΡΑ"!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τί όμορφα στεφανάκια στολιδάκια είναι αυτά;!!!!!!! Φανταστική ιδέα όπως πάντα!!!!! Το δέντρο σου είναι πανέμορφο Χαρά μου!!!! Πολύ μου αρέσει που έχεις βάλει τούλι!!!!! Τί ωραία που είναι τα φωτάκια βρε παιδί μου!!!! Σήμερα έκανα ένα ντεκόρ αλλά τελικά τα μισά δέν μου άναβαν!!! Γκρρρ!! Αύριο εύχομαι να το λύσω το πρόβλημα!!!
    Φιλάκια πολλάααα!!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα πως ειναι δυνατον να χασεις το κουρτινοξυλο και να βρεις τους κρικους!!!
    Απο μια αποψη σε καλο μας βγηκε γιατι θαυμασαμε την καταπληκτικη ιδεα σου!!!!
    Μου αρεσε πολυ γιατι εγω ειναι και του "τυλιχτου"!!!!!Μπραβο Χαρα μου και του χρονου, να΄σαι καλα!!!!!!! Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Xara όμορφα στολίδια θα είναι μια πολύ ωραία Χριστούγεννα στο σπίτι.
    Σας ευχαριστώ πολύ για την εταιρεία σας όπως πάντα, είστε πολύ στοργικός.
    Ευχόμαστε να έχετε μια πολύ Καλά Χριστούγεννα με τα αγαπημένα σας πρόσωπα και ότι το 2012 έρχεται γεμάτο ειρήνη, υγεία και ευτυχία!
    Ένα μεγάλο φιλί,
    Sandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι πολύ όμορφα τα στολιδάκια σου κι έτσι όπως τα έχεις κρεμασμένα στην τελευταία φωτογραφία τους, σκέφτομαι πως...θα μπορούσαν να είναι ακόμα και μικρά γούρια!! Μου αρέσουν πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φανταστική ιδέα! Πάλι καλά που γλύτωσαν το πέταγμα αυτά τα συμπαθητικά κρικάκια για να απολαμβάνουμε εμείς τώρα τέτοιες δημιουργίες. Το δέντρο εξαιρετικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιι, καλά έγιναν φανταστίκ βρε!!! άξια, άξια, άξια καλέ σου λέω!!!
    Μια καλή καλή μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τι να πετάξεις βρε???? καταπληκτικά είναι...

    καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Xαρα μου νομίζω ότι πρωτοτύπησες!
    Τα στεφανάκια σου είναι μέσα στην γλύκα!!!!

    Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ γλυκά στολίδια!!! Μ'αρέσουν πάάρα πολύ!!! Λες; Να αφήσω κανένα δωμάτιο χωρίς κουρτίνες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τέλεια τα στεφανάκια σου, γεμάτα χάρη και χρώματα. Τι καλύτερο στολίδι απ΄αυτά!!! Ωραία ιδέα και άψογα εκτελεσμένη Χαρά μου!!!
    Ααααα ξέχασα......ολόκληρη ανάρτηση για χάρη σου σήμερα στη γειτονιά.....γεμίσαμε καρδούλες και μελοστάλαχτα σχόλια!!! Χαχαχα!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΧ ΧΑΡΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑΚΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ!!!ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΚΡΙΚΟΙ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΙ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ!!!ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!ΠΑΙΡΝΩ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΑΚΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφα τα στεφάνακια - κρίκοι!! Και όπως πάντα μέσα στην πρωτοτυπία ! Οσο για το δέντρο σου, μαγευτικό!! Να είσαι καλά , να'χεις χαρούμενες γιορτές, με υγεία και χαρά ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. στο τσακ το γλίτωσαν δηλαδή οι κρίκοι το πέταγμα... Χαλάλι, βέβαια, γιατί έγιναν και πολύ όμορφοι, ούτε που καταλαβαίνεις από τι είναι καμωμένα τα στολίδια σου. Και του χρόνου να ξαναστολίσεις το δέντρο σου, Χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαρά, τόσο η ιδέα όσο και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικά!!! Και του χρόνου εύχομαι με υγεία και δημιουργία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. una idea genial y muy decorativa,feliz navidad,besos.conchi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οταν ακουω γκρινια ατελειωτη και ζοχαδα για κατι που φτιαχνεις ......ειμαι σιγουρη,τωρα πια, οτι θα κανεις κατι οχι μονο καλο αλλα και πρωτοτυπο!!!!
    Χαλαλι την γκρινια που ακουω !!!!!!!
    Μ αρεσε πολυ η ιδεα σου και το αποτελεσμα ειναι πανεμορφο!!!!!Να σαι καλα Χαρουλινιτα μου κι ας με παιδευεις χιχιχιχχι misirlou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κταπληκτικό και σαν ιδέα και σαν εκτέλεση, Καλές γιορτές σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΑΑΑΑΑΑΑ ΤΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΚΤΙΙΙΙΙΙ ΚΑΑΑΑ!ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ ΑΠΙΘΑΝΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ...ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ...ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΟΟΟΟΟ?
    ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧΙ!ΣΕ ΦΙΛΩΩΩΩΩΩ ΧΑΡΟΥΛΙΤΑ ΜΟΥ!ΑΝΤΕ ΟΡΓΑΝΩΝΩ ΤΑΞΙΔΙ....ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ουτε οι ίδιοι οι κρίκοι δεν θα το πιστεύουν, αυτό που έπαθαν. Την μιά μέρα γυμνοί και άσημοι και την επομένη, ντυμένοι και διάσημοι.Και του χρόνου, να είσαι καλά με πολλές ...προχωρημένες ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να'μαι κι εγώ, ήρθα να δω τι έχασα με τα τρεχάματα των τελευταίων ημερών, ουτε ένα τηλέφωνο δεν αξιώθηκα να σηκώσω, είμαι ασυγχώρητη το ξέρω...
    Τελεια η ιδέα με τους κρίκους, πωλούνται και σχέτοι νομίζω, μα κι εσύ να χάσεις ολόκληρο κουρτινόξυλο;! Χα,χα, δεν πειράζει!
    Το δέντρο σου πανέμορφο, αντάξιό σου και το τραγούδι στο τέλος όπως το λές, μια γλύκα!
    Φιλιά Χαρούλα μου, καλές γιορτές να' χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αγαπημένη φίλη, Χαρά,
    πολλά συγχαρητήρια για τις αστείρευτες ιδέες σου! Δεν χάνεις ευκαιρία να αξιοποιείς οτιδήποτε, να του δίνεις ζωή και να το κάνεις επίκαιρο και ζηλευτό. Αυτό είναι μεγάλο χάρισμα και ταλέντο!
    Πέρασε από τα “ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛA”
    (http://akrasakis.blogspot.com/2011/12/blog-post_5807.html),
    διάλεξε όποιο από τα 3 βραβεία αγάπης και προσφοράς σου αρέσει και κράτησέ το ως ενθύμιο της φιλίας μας, σε κάποια γωνιά του ιστολογίου σου!

    Καλές γιορτές!
    Με αγάπη
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ξανθή
    Δημιουργία
    foufoula89
    mia
    Μarianna
    Φιλία
    lourdi lourdaki
    Ειρηνη Σ
    Μαρία
    Stavi 
    "ζαχαρούλα..
    tzeni xr.
    EVAGELIA VRETTOU
    Katerina Galati 
    Κατερινάκι
    para-kelsoscooks
    Κορίτσια μου χαίρομαι για την ένθερμη υποδοχή των κρίκων, μα περισσότερο ακόμα για τις ευχές σας. Μακάρι νάμαστε καλά ΟΛΟΙ και του Χρόνου να απολαμβάνουμε τη συντροφιά μας και να δημιουργούμε απο τα ευτελή κι ασήμαντα όμορφα ππραγματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Mania 
    Effie's Sweet Home Designs
    Rena Christodoulou
    Ρουλα Σμαραγδενια
    mary's crafts 
    onirokosmos

    Κατ αρχάς έχετε δίκιο όσες απορείτε πως έχασα ολόκληρο κουρτινόξυλο ενώ έμειναν οι κρίκοι...
    δε με ξέρετε γι αυτό δικαίως απορείτε. Είμαι ο άνθρωπος των μικρών πραγμάτων,αλλά ανοργάνωτος!
    Οι κρίκοι είναι διαμέτρου 2,50cm περιπου,ούτε αρκετά μικροί ούτε αρκετά μεγάλοι, δουλεύονται εύκολα, κι επειδή βρήκα (τι σας έλεγα;) και τους υπόλοιπους (το κουρτινόξυλο ακόμα αντιστέκεται!) σκέπτομαι να δοκιμάσω και την ιδέα του ντεκουπάζ. Ελπίζω να πετύχει να τα δείτε κι αυτά.
    Ωραίες οι ιδές που μου ρίξατε για κρέμασμα μετά στις κουρτίνες,όμως δεν είναι του ίδιου στυλ. Οσο για ασημί και χρυσό ...δεν είμαι και πολύ του στραφταλιζέ εγω, γι αυτό λατρεύω όλα τα χριστουγεννιάτικα υφάσματα που δίνουν ζεστασιά με τα χρώματά τους.
    Οσο για γούρια, Ωραία ομολογουμένως ιδέα,αν δεν είχατε φτιάξει πανέμορφα ήδη εσείς , εγω είχα τα υλικά (εδώ δεν υπάρχουν καταστήματα με τέτοια αξεσουάρ) και δεν είχα προμηθευτεί ήδη αυτά που θα χαρίσω...
    Οι ιδέες σας πάντα πιάνουν τόπο, μένουν σε κάποιο σημείο του εγκεφάλου μέχρι να ωριμάσουν και να εφαρμοσθούν,γι αυτό...εδώ είμαι με ευήκοον ούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Διασκέσις
    Marina
    mirsini's creations 
    ΕΥΓΕΝΙΑ
    Nάσια 
    Pepi
    Αγαπημένες μου χαίρομαι που εκτός των στολιδιών δώσατε προσχοή και στο δέντρο μου
    και το βρήκατε όμορφο. Δυστυχώς επειδή δε πρόκειται ποτέ να ζήσω χιονισμένα Χριστούγεννα το δέντρο, πραγματοποιεί τα όνειρά μου!
    Τα τελευταία χρονια το τούλι του δίνει μια μυστηριακή εικόνα πάχνης, ειδικά όταν είναι φωτισμένο (Μυρσινάκι,άλλη αίσθηση τα φωτάκια!) αλλά και στο χιόνι δε τσιγκουνεύομαι
    Ετσι σου δίνει την ψευδαίσθηση αυτού που ονειρεύεσαι, τι κι αν σκουπίζεις για μέρες μετά το ξεστόλισμα χιόνι (κάτι σα τον χαρτοπόλεμο στο σπίτι!)
    Μαρινάκι, ναι το δέντρο είναι ΧΑΡΑ και χαίρομαι αν μεταφέρει αυτή την αίσθηση και το συναίσθημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ginger 
    Gingerάκι μου συμφωνώ απόλυτα μ αυτή την εμπορική πρόκληση της εναλλαγής των εποχών και των γιορτών απο τα εκθέματα. Κι εγω θέλω κάθε πράγμα στον καιρό του. Απο την άλλη ειλικρινά και έντιμα δεν είμαι πολύ της αντίστασης και ειδικά αυτές τις ημέρες.Κολλάω στις βιτρίνες το πρόσωπο σαν παιδί! Με μαγεύει το οτιδήποτε κι απο οπουδήποτε,αλλά μια και κόλλησα το μικρόβιο η φαντασία έχει αφηνιάσει κι οτι πιάνω το κοιτάζω πια με άλλο μάτι. Καλές Γιορτές να έχεις

    anthivolon 
    Μπεττουλίνι μου χάιρομαι που σ άρεσαν. Οσο για τις ...αναρτήσεις και τα μελιστάλαχτα...αυτό δα έλειπε,αφού μαζί το φτιάναμε! Τέτοια βλέπει η διαταραγμένη κι έχει ξεσαλώσει!!!

    [handmade+art] x2
    “Βγάλτη τη σκούφια σου και βάραμε!” Εσύ να τα βλέπεις που οταν δεν μ αγχώνεις και δε με πιέζεις με την γερμανική μπότα φράου Μέρκελ (“τι κάνεις και δεν κάνεις χειροτεχνίες;;;), αυτοσχεδιάζω και σ αρέσουν απο πάνω.Που θα με πείς και σοχάδα! Αναπνοή δε παίρνω μαζί σου (αλλά μ αρέσει), εκεί συνέχεια μεροδούλι-μεροφάι πια!

    [handmade+art] x2
    Αχχχχχχχχχχ τόξερα εγώώώώώώώώώ πως είσαι ξεσηκώστραααααααααααααααααααα!!!
    Κάτσε μαρή λίγο να ζεσταθεί η καρέκλα και μετά ξαναφεύγουμε. Τόξερα οτι ήταν μη με γνωρίσεις, δε μπορείς να ζήσεις μακρυά μου,αυτό πληρώνω στη ζωή μου!χαχαχαχαχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
    Αντε γιατί θα μας σιχτιρίσουν τα γράμματα. ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    Νίκη
    Νικούλι μου δεν υπάρχει λόγος συγχώρεσης. Όποτε μπορείς κι όποτε σ αρέσουν. Μεταξύ μας δεν υπάρχει περίπτωση παρεξήγησης. Για τους κρίκους ειλικρινά δε ξέρω αν πωλούνται και ξεχωριστά. Ευχαριστώ για το δέντρο, χαίρομαι που εσύ τουλάχιστον έδωσες σημασία και στο τραγούδι. Σου εύχομαι ΟΛΟΓΛΥΚΕΣ Γιορτές!

    ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ
    Αντώνη μου
    αποτελεί Τιμή για μένα η εκτίμηση στο πρόσωπό μου όπως κι αν εκφράζεται πόσο μάλλον αν με θεωρείς άξια τέτοιου βραβείου. Νάσαι καλά θα το παρω με πολύ σεβασμό και ευχαριστίες για τα καλά σου λόγια.
    Πίστευα πάντα στην αξία των μικρών πραγμάτων!Δεν ήμουν του μεγάλου και του εντυπωσιακού. Γι αυτό ο,τι μεταμορφώνω του δίνω ζωή όπως λες και το κάνω ζηλευτό, γιατί πριν απο εσάς τόχω ξεχωρίσει και τόχω αγαπήσει εγώ.
    Νάσαι καλά και να περάσετε όμορφες οικογενειακές ζεστές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...