...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Στερνή εξομολόγηση ...

...Πού σφράγισε μια ανεπανάληπτη ιστορία Αγάπης
 23/1/2013

****************************

Θα θελα να ξέρω τι κρύβεις στην καρδιά σου
θα θελα να ξέρω αν λίγο μ αγαπάς
αν γλυκά με φέρνεις μες τη θύμησή σου
αν για μένα λίγο συ καρδιοχτυπάς;

Αχ και να μπορούσα μέσα να διαβάσω
στο χρυσό βιβλίο που χεις στην καρδιά σου
αν είναι γραμμένο πλάι στο δικό μου
πολυαγαπημένο το γλυκό όνομά σου.

Θα θελα να ξέρω αν συχνά τη νύχτα
κάθεσαι μονάχη και με νοσταλγείς
αν συχνά με βλέπεις μες τα όνειρά σου
κι όταν δε με έχεις αν μ απεθυμείς;

κι όταν τα φιλιά μου σαν τρελός σου δίνω
και στην αγκαλιά μου σε κρατώ σφιχτά
θάθελα να ξέρω αν στη σιγαλιά
η καρδιά η δική σου μόνο για με χτυπά;

Κι όταν μακρυά σου φεύγω και με χάνεις
τη θερμή αγκαλιά μου αν ποθείς τρελά
και αν στη θύμησή σου βρίσκονται ακόμα
τα τρελά φιλιά μου για παντοτινά;


θάθελα να ξέρω...θα θελα πολλά
μα έλα που δε ξέρω ούτε δω αυτά;;;




Συνοδέψτε το,με ένα καταπληκτικό τραγούδι