...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Πέτα ψυχή μου, πέτα!

                                           
ΣΉΜΕΡΑ...σαν σήμερα....!
Μια  απ αυτές τις μέρες, που φυλλογυρίζοντας τις σελίδες της ζωής σου, τη βρίσκεις σταθερά μπροστά σου και την αναπολείς, γιατί δεν είναι συνηθισμένη. 
Είναι γραμμένη μ αλλο γραφικό χαρακτήρα, με καλλιτεχνικά γράμματα,όπως αυτά που μας μάθαιναν τα πρώτα χρόνια του Δημοτικού στα ειδικά τετράδια.Αυτά με τις γραμμούλες που έπρεπε να μη ξεφεύγει το γράμμα κάτω απο την τελευταία και πάνω από την πρώτη!

                                         
 Όλα περικλεισμένα με φροντίδα και προσοχή, μέσα στις γραμμές.
 Κι έτσι γεννιόντουσαν τα όμορφα καλλιγραφικά γράμματα και άφηναν πίσω τους κομψά πατήματα που χαιρόσουν να τα βλέπεις.
 Ετσι κομψά και καλλιγραφικά σαν τα πατήματα ενός παιδιού...


καμβαδάκι με decoupage χαρτοπετσέτας , πάστα κρακελέ βάση και πορπορίνα



Που το γέννησες και το ανάστησες με φροντίδα κι αγάπη περισσή !
Το έκλεισες μέσα στην αγκαλιά σου και το ζέστανες με της ψυχής το περίσσευμα. Δεν το άφησες να βγεί ούτε από κάτω, ούτε από πάνω από τη γραμμή,χωρίς όμως να το εγκλωβίσεις,  έτσι όπως ήταν οι οδηγίες γραφής "πιάνουμε τον κονδυλοφόρο χωρίς σφίξιμο" και έτσι μαλακά οδηγούμε τα χνάρια στο μέλλον...

Κι εκεί, στην τελευταία λέξη, στον τελευταίο έλικα  τ αφήνεις να ξεφύγει. Σαν μπαλονάκι  φουσκωμένο με ήλιον,που πετάει ψηλά και εσύ τ ακολουθείς με το βλέμμα και προσπαθείς να δεις μέχρι πόσο ψηλά θα φτάσει,μέχρι που το χάνεις...
Τώρα ταξιδεύει μόνο του.

χάρτινη τρισδιάστατη καρδιά με decoupage  χαρτοπετσέτας πάστα διαμόρφωσης, glitter,δαντέλες και με σύρμα πλεγμένο το  "My angel"
.
 Ψηλά!πολύ ψηλά!
κι εσύ είσαι απλά εκεί που τ άφησες να φύγει απο τα χέρια σου,στην ίδια θέση, στον τελευταίο έλικα του γράμματος κι απλά καμαρώνεις πόσο καλλιγραφικά ήταν τα πατήματα που άφησε μέχρις εδώ, με τη δική σου βοήθεια.
Τώρα τα υπόλοιπα θάναι με τα δικά του σίγουρα βήματα, με τα φτερά που εσύ του σμίλεψες στην πλάτη και το μόνο βάρος που γέμισες τις αποσκευές του :ΑΓΑΠΗ!
"Πάρε το! Το φτιαξα για Σένα
στο χαριζω να ταξιδεύεις στα όνειρά σου
και να σου πω ένα μυστικό;
Αυτή η άγκυρα δε πιάνει παρά μόνο αν πέσει πάνω σε κοράλλια. Να το θυμάσαι"
...κι αυτό εύχεσαι, ν αγκυροβολήσει μόνο σε κοράλλια.Τίποτα λιγότερο!


Πώς μπλέχτηκαν αυτές οι σκέψεις στο μυαλό μου; Ημερομηνίες, καλλιγραφίες,μπαλόνια που φεύγουν μόνα τους στον ουρανό...ούτε κι εγω ξέρω...
Το μόνο που ξέρω, οτι σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα απ αυτές που γεμίζουν ξαφνικά απο ΦΩΣ, όπως είναι το φως που γεννιέται με τον ερχομό ενός παιδιού, κι έτσι πάντα θα παραμένει!
Κι αν αυτά που εκτίθενται δεν είναι τα δώρα των γενεθλίων Της, ας παρακάμψω τα ΕΛ.ΤΑ των εκπλήξεων και ας το δει απο εδώ: http://justcreativemoments.blogspot.gr/2013/02/soon.html  για άλλη μια φορά το Κικίδι μας μεταμόρφωσε τις επιθυμίες μου σ ευχές, σαν μικρή μάγισσα με το ραβδάκι της!(και την Ευχαριστώ γι αυτό)

Υ.Γ. Το απόσπασμα της ευχής είναι απο το βιβλίο της Αλκυόνης Παπαδάκη "Σαν Χειμωνιάτικη Λιακάδα"

129 σχόλια :

  1. Χρόνια της πολλά ,Χαρά.
    Να χαίρεσαι την κόρη σου, να τα εκατοστήσει με υγεία και να την δεις όπως επιθυμεί εκείνη.
    Όσο για τις μπερδεμένες σκέψεις του μυαλού σου....ε, δεν είναι και η πρώτη φορά , ούτε θα είναι και η τελευταία.
    Ένεκα η ....ηλικία. χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επανήλθα γιατί σκέφτηκα ότι δεν έκανα κανένα σχόλιο για τα αγγελάκια.Έγιναν όμορφα και το καδράκι και η καρδούλα ,αλλά δυστυχώς τα επεσκίασαν οι σκέψεις του.... μπερδεμένου σου μυαλού.

      Διαγραφή
    2. Να σε κάψω Γιάννη να σ αλείψω λάδι, λένε στο χωριό μου,αλλά χαλάλι σου...
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ και γιατί ξεμπέρδεψες τους υπόλοιπους
      Φιλιά πρωινά!

      Διαγραφή
  2. Χαρά μου μπήκα να σου γράψω για την προηγούμενη ανάρτηση κι έπεσα στην καινούρια!!!Εχω συγκινηθεί και καταχαρεί για την Κικίτσα μας τώρα το έμαθα!!!! Ολες αυτές οι σκέψεις που μπλέχτηκαν στο μυαλό σου ....ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ, ΕΝΑ ΜΑΓΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ!!!!
    Να είσαι καλά Χαρά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει βρε Νασουλίνι,συνέπεσαν τα ευτυχή και μας οδήγησαν σ ένα ονειρικό ταξίδι!
      Φιλάκια και ...κράτα γερά!

      Διαγραφή
  3. Λάθος κατάλαβα ;;;;Nα την χαίσεσαι την κόρη σου Χαρά μου και να την καμαρώνεις να είναι καλότυχη και οτι επιθυμεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!
      Μακάρι το ίδιο να ισχύει για ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!

      Διαγραφή
  4. Να τη χαίρεσαι και να τη δείς όπως επιθυμείς ,να είναι γερή και τυχερή στη ζωή της ,χρόνια της πολλά και καλά,πολλα φιλακια και στις δυό σας.Καλο ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάχεις υγεία Νελάκι μου, Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ιδιαίτερα...
      Φιλιά πολλά με αγάπη

      Διαγραφή
  5. Ευτυχως που η Σωσω ,πολυ σοφα,και στο πρωτο σχολιο,εδωσε το στιγμα της μερας γιατι εγω απο τις πολλες αλληγοριες δε καταλαβα τιποτε!!Νομισα οτι διαβαζα χρησμο και προσπαθουσα να συλλαβω το μηνυμα!!Τωρα καταλαβα ...μερα γενεθλιων..μερα χαρας ..μερα ευχων!!Χρονια σας πολλα!!Σας φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι επηρεασμένη και από τους κοντινούς σου .....Δελφούς. χα χα χα

      Διαγραφή
    2. Εε καλα, δε πιστεψα πως ηταν και η Πυθια σε εκσταση,αλλα στην αρχη νομισα οτι ειχε φυλαγμενο τετραδιο καλλιγραφιας!!

      Διαγραφή
    3. Και φετος δε παω Αραχωβα λογω λιτοτητας!!Πουλαω το ..σαλε!!

      Διαγραφή
    4. Δεν ξέρω ΑΦΡΑ αν εισαι επηρεασμένη απο τη γειτνίαση, ή πραγματι εγω Πυθιοφέρνω, ευτυχώς όμως που πάντα υπάρχει ο απο μηχανής Θεός,(εδω λέγε με Σωσώ) και βάζει τα πράγματα στη θέση τους.
      Είδες για νάναι ο άνθρωπος ξεκάθαρος και να τα λέει τσεκουράτα; Ενω εγω ...πάω Θεσσαλονίκη, μέσω Κρήτης! Η αλήθεια είναι οτι οι δημιουργίες συνέδεσαν τα γενέθλια και δεν ήταν τα γενέθλια αυτοσκοπός
      Πάντως ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      Διαγραφή
    5. Πως το βλέπετε να βαλω και "Μικρές αγγελίες πωλήσεων ακινήτων" στο μπλογκ;

      Διαγραφή
    6. που πας παιδι μου... θεσσαλονικη μεσο Κρήτης;;;; πως συνδέθηκαν αυτα τα δυο μαζί σου;;; χιχ,,χι ...μαζί μου να το πώ ναί.....αλλα με σένα;;;;;;;για εξηγα..

      Διαγραφή
    7. Εμ άδικο έχω Ρούλα μου, αφού όλες μ ένα στόμα μια φωνή μ έπεισαν οτι δεν ήξεραν τι διάβαζαν και για ποιόν γράφω;

      Διαγραφή
    8. και μενα πεταρισε η καρδιά μου που καταλαβα οτι πηγαινεις ΚΡΗΤΗ, αγκαζαρεις το ΡΟΥΛΑΚΙ, και ανηφοριζετε για Θεσσαλονικη που ειναι και κοντα μου, αλλα μπα...περι αλλων τυρβαζετε,γιαυτο και γω θα γραψω...πιο κατω........ΑΝΩΝΥΜΗ.εμ μονο εσυ θα ..γραφεις σαν ανωνυμη καπου αλλού? χα χα...

      Διαγραφή
    9. Αει ντε άειντεεε!!!
      Τι συνειρμούς κάνετε!!!
      Και πού αλλού γράφω "ανωνυμα" βρε Αρτέμη Μάτσα;
      ΑΝτε στη χαρίζω για πρώτη του Μήνα.Καλό Μήνααααααααα!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Χαρά μου διαβάζοντας από την αρχή τις σκέψεις σου , κατάλαβα κάτι πολύ σημαντικό ήταν αυτό , με τη συνοδεία των όμορφων δημιουργιών σου. Αλήθεια τα λόγια της απέραντης τρυφεράδας είναι για την κόρη σου που έχει γενέθλια? Να την χαίρεστε ,να είναι υγιής , με αγάπη, πολλή αγάπη.
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι δημιουργίες έφεραν στο μυαλό τον άγγελό μου, την κόρη μου και έτσι αβίαστα συνδυάστηκαν με τα γενέθλιά της. Δεν είχα πρόθεση τ αντίθετο,αλλά ξέρεις πώς νοιώθει μια μάνα τέτοια μέρα ειδικά, πόσο μάλλον που έχει και μια Αλφα αδυναμία και είναι και πολύύύ μακρυά . Είναι ξενιτεμένο το πουλάκι μου!
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ λοιπόν Ολόψυχα, για τις ευχές σου, εύχομαι και σε σένα τα καλλίτερα!

      Διαγραφή
  7. ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΕΠΙΘΥΜΕΙ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΑΓΓΕΛΑΚΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου
      Ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για την ευμενή κριτική.
      Νάσαι καλά

      Διαγραφή
  8. Χαρά μου Χρόνια Πολλά στην κορούλα σου, να τα εκατοστήσει!!!! Και εσύ βεβαίως να την χαίρεσαι :)!!!!
    Πολύ όμορφα τα καδράκια σου, θα έλεγα το ένα καλύτερο από τα άλλα!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Νατασούλι, είτε μικρή μπαλαρινούλα την έχεις http://neverland-natasa.blogspot.gr/search/label/%CE%97%20%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1%20%CE%BC%CE%BF%CF%85 είτε κοπέλα της παντρειάς η ψυχή φτερουγίζει το ίδιο!
      Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα καδράκια
      Φιλάκια πολλά και να χαίρεσαι κι εσύ το καμάρι σου!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά στο κοριτσάκι σου Χαρά, μόνο τύχη να συναντάει
    στη ζωή της !
    Η καρδούλα και το άλλο που υποθέτω ότι είναι πιάτο όμορφα !
    Το κείμενό σου όπως πάντα καταπληκτικό, δεν κατάλαβα πού αρχίζει της συνονόματης συγγραφέως και που σταματάει το
    δικό σου!
    Γιατί αυτή η απαξίωση για τα ΕΛΤΑ? Ψωμί τρώμε από αυτά !
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι ευχαριστώ για τις ευχές κι εσύ τον γιόκα σου!
      Το "άλλο" κακώς υποθέτεις,μάλλον επηρεασμένη απο το πιάτο που είδες και δεεεεννν... είναι ΚΑΜΒΑΔΑΚΙ!
      Με κολακεύεις αν μου λες οτι δε ξεχωρίζεις τα όρια της συνονόματης απο τα δικά μου. Το ξέρω οτι ενίοτε ξεπερνώ τα όρια, αλλά ήλπιζα όχι αυτά, γιατί τότε γίνομαι βλάσφημη προς τις αξίες.
      Χαίρομαι λοιπόν,πολύ που σ άρεσε το κείμενο,που οταν γραφόταν δεν είχε λόγο ύπαρξης και τώρα βρήκε τον καλλίτερο!
      οσο για τα ΕΛΤΑ, δεν σου παίρνω καλέ το ψωμί απο το στόμα (μη σου πω οτι θα στο διαφυλάξω κιόλας,χαχαχα μόλις διάβασα το μέιλ) αλλά αυτό με μας,σαν νάμαστε άλλος κόσμος!!
      Φιλιά πολλά φιλενάδα μου

      Διαγραφή
  10. Η πιο όμορφη ευχή για ένα παιδί είναι αυτή , να ανοίξει τα φτερά του και να πετάξει όσο πιο ψηλά μπορεί! Η πιο μεγάλη αγάπη από το γονιό είναι εκείνη που δίνει φτερά και δεν εγκλωβίζει!
    Να είναι καλά το κοριτσάκι σου, πολύχρονο ,γερό και χαρούμενο. Τα αγγελουδάκια που έφτιαξες να το συντροφεύουν και να του μιλούν για αυτούς που το αγαπάνε!
    Φιλιά πολλά και στις δυό σας!


    υγ: Τι είναι η πορπορίνα και πως έκανες το καδράκι, πρωτα όλο πάστα κρακελε και μετα ντεκουπάζ; Το αντίστροφο προτείνεται στο σχετικο βιντεάκι που έχω δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αφού σ ευχαριστήσω για τις ευχές κι ανταποδώσω επί 3, με ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ, να σου πω οτι η πορπορίνα είναι σκόνη που γεμίζει τις εγκοπές του κρακελέ.
      Οσο για την πάστα κρακελέ, μπαίνει σαν βάση (με το δικό της primer) και απο πάνω κάνεις το ντεκουπάζ με τη χαρτοπετσέτα. Δεν έχω δει σχετικά βίντεο (γιατί δεν τ αντεχω, δεν εχω υπομονή) αλλά μου το εχει πει η Μάγια
      Φιλάκια πολλάααααααααααα

      Διαγραφή
    3. Όσο ζω κι όσο μαθαίνω...
      Το βιντεο είναι της Μάγιας και είναι αυτό εδώ:
      http://www.youtube.com/watch?v=C0mKR2VxPeA

      Διαγραφή
    4. Θα το δω κάποια άλλη στιγμή,γιατί τώρα ...εργάζομαι.
      Αλλά αυτά ποουτ σου γραφω μου τα έχει πει προφορικά,οταν προμηθεύτηκα 2 φορές τη συγκεκριμένη πάστα.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Πολύχρονη η κόρη σου! Ολα τα καλά να'χει στη ζωή της: υγεία, χαρά, ευτυχία, αγάπη !
    Τα αγγελάκια σου, αγγελικά φτιαγμένα !
    Φιλί καλημέρας και αγκαλιά (μέχρι την επόμενη ανάρτηση!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντομούλη μουυυ
      ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές σου,μακάρι και τα δικά σου παιδιά να τα καμαρώνεις όπως μου εύχεσαι.
      Ευχαριστώ και για τα υπόλοιπα(φιλιά κι αγκαλιά) καθόλου αμελητέα και θα φροντίσω να μην αργήσει πολύ η επόμενη...χαχαχαχα
      ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
  12. πολυχρονη
    παντα να την καμαρωνεις
    -γραφαμε ταυτοχρονα πολλοι,και το πρωτο σχολιο μου πηγε σαν απαντηση στην Νικη και γι αυτο το εσβησα-
    καλημερα/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τα εκατοστήσει το κοριτσάκι σου!!! Να έχει υγεία και γύρω της μεγάλες αγκαλιές να την κλείνουν μέσα τους!!!
    Εύχομαι -εγωϊστικά ίσως...- η μέρα αυτή να είναι τυχερή και για μένα και να είναι η αρχή του παντοτινού τέλους του εφιάλτη μου!!! Σε μπέρδεψα εεε;;; Ε...τι, μόνο εσύ εμένα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι
      εχεις 3 κι έχω ΜΙΑ,πως να μην την έχω Πριγκιπέσσα μου;χωρίς να παραμελώ τον μικρό Πρίγκηπα.ΑΠο κάποια στιγμή και μετά όλη η ζωή ή σχεδον όλη μετατοπίζεται προς αυτά κι ο Θεός να τα έχει γερά,τα παιδιά ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!
      Περιμένω το ξεμπέρδεμα,όποτε κι εσύ τόχεις
      Φιλάκια πολλά κι ευχές περισσότερες

      Διαγραφή
  14. Τυχερή η κόρη που έχει τέτοια μαμά.
    Τυχερή και η μαμά που έχει τέτοια κόρη.
    Να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κείνη δε ξέρω αν είναι τύχη,για μένα όμως αναμφισβήτητα!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ!

      Διαγραφή
  15. Το κατάλαβα, ενα παιδί σου γιορτάζει. Είδα οτι είναι η κόρη σου, να την χαίρεσαι Χαρά μου και να σε χαίρεται... Να είστε καλά και οι δυο και να αγαπιεστε!
    Το δωρο της πάντως είναι εκπληκτικό!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορίστε κι ένας άνθρωπος που δε παραπονιέται οτι τον μπέρδεψα!Με την πρώτη το κατάλαβε,μπράβο Μίκα παιδί μου,μακάρι να μπορούσα να σε κεράσω απο κοντά
      Φιλάκια και χαίρομαι αν σου άρεσε το άλμπουμ,κι εγω ξετρελλάθηκα τώρα ανυπομονώ να φτάσει στα χέρια της
      Φιλάκιααααα

      Διαγραφή
  16. Χίλιες ευχές για το κοριτσάκι σου Χαρά μου. Να είναι πάντα γερό, τυχερό κι ευτυχισμένο. Τα έργα ωραιότατα, σκοπεύω να σε μιμηθώ οσονούπω. Για το κείμενο που τα συνοδεύει, δεν έχω λόγια. Είσαι όπως πάντα, "άπαιχτη"....τί μου θύμησες με τις καλλιγραφίες...και την πένα με το μελανοδοχείο...και το ξύλο που έφαγα από τη μάνα μου όταν της λέρωσα με μελάνι ένα καλό τραπεζομάντηλο. Καλημέρα και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως να κάνουμε ένα Σύλλογο κακοποιημένων παιδιών απο μητέρες; καλά το ξύλο κα΄ποτε ήταν εκπαιδευτική μέθοδος ευρέως διαδεδομένη στα σχολεία,πόσο μάλλον στο σπίτι!Κι εγω έχω χειροτονηθεί Αρχιεπίσκοπος!
      Ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές,μακάρι και στα δικά σου παιδιά!
      Ευχαριστώ πολύ για όλα.
      Σε φιλώ ομοιως

      Διαγραφή
  17. Ohhh...qué trabajos más bonitos!!!
    Te felicito.
    Un abrazo muy cariñoso desde Tenerife.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Siempre regocijo con ustedes y llegar a sus palabras aún más. Porque me encanta su trabajo
      Muchos besos desde Grecia

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφα καδράκια!!!
    Χρόνια πολλά στην κορούλα σου να την χαίρεσαι!!! Κόντα έχουν τα γεννεθλια οι μικρούλες μας και εμεις κλεινουμε τα 6 την Παρασκευη!!!! Ψαρακια λοιπόν!!!! Γερες και δυνατες να είναι!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου
      ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!
      Τα 6;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Να αποκαλύψω τα δικά μας;;;; πάντως έχουν ένα 2 μπροστά! Περνάνε τ άτιμα τα χρονια και πότε είναι 6 και πότε γίνεται 26!!!
      Αρκεί να περνούν όμορφα,γερά και επικοδομητικά.
      Να τα χαιρόμαστε λοιπόν τα ΧΡΥΣΟψαρά μας!
      Σε φιλώώώ

      Διαγραφή
  19. Xαρά μου να χαίρεσαι το κορίτσι σου, να το καμαρώνεις. Πάντα ευτυχισμένο, γερό και τυχερό στη ζωή του. Τυχερό βέβαια είναι αφού έχει εσένα μανούλα.
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ &για τις ευχές και για τον έπαινο,δεν τον αξίζω.
      Σε φιλώ με αγάπη πατριωτάκι

      Διαγραφή
  20. Χαρούλα μου να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου και να το δεις όπως αυτό επιθυμεί!!!! Να είναι πάντα γερό... καλότυχο και ευτυχισμένο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικάκι
      ευχαριστώ πολύ και σένα και να χαίρεσαι κι εσύ τα δικά σου.
      μακάρι οι ευχές όλων σας να την συντροφεύουν στη ζωή της με ασφάλεια
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Χαρουλάκι μου.
    Να τη χαίρεσαι τη Βιβιάνα σου.
    Νάναι πάντα στη ζωή της χαρούμενη κι΄ευτυχισμένη.
    Είχα τη χαρά να τη γνωρίσω. Ένας υπέροχος άνθρωπος.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου Ντένη
      μεγάλη χαρά ν ακούω απο ανθρώπους που τη γνωρίζουν τόσο καλά λόγια και φυσικά δε ξεχνώ (και κρατώ) το μέιλ σου οταν τη συνάντησες στην Ν.Υόρκη. Μ έκανε πολύ περήφανη!
      Σ ευχαριστώ για τις ευχές, σ ευχαριστεί και η ίδια που τις διάβασε.
      Νάσαι καλά καλέ μου

      Διαγραφή
  22. Ομολογώ ότι η Πυθία μπροστά σου, χαρά μου, ξεθωριάζει…
    Πάλι καλά που το σχόλιο της κυρίας Σωσώς (para-kelsoscooks) μου έλυσε την απορία.
    Μένω, και πάλι ομολογώ, στα λόγια της κυρίας Νίκης: «Η πιο όμορφη ευχή για ένα παιδί είναι αυτή , να ανοίξει τα φτερά του και να πετάξει όσο πιο ψηλά μπορεί! Η πιο μεγάλη αγάπη από το γονιό είναι εκείνη που δίνει φτερά και δεν εγκλωβίζει»! Κάπως έτσι θα ήθελα να είναι και οι δικές μου ευχές καλλιγραφημένες για τον άγγελό σου, την κορούλα σου και τι πιο όμορφα στολίδια από αυτές τις καρδούλες και τα αγγελούδια!

    Να την χαίρεσαι, φίλη μου, και να την καμαρώνεις!

    Υ.Γ. Κι από τον Ντένη μαθαίνω και το όνομα αυτής Βιβιάνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ τέκνον Βρούτε!
      Κι εσένα παραπλάνησα; Ε όχι ωχριά κι η Πυθία ενώπιόν μου Στράτο!
      Η αλήθεια είναι οτι γενικά μ αρέσει να γραφω για ο,τι μ αφορά αινιγματικά, επειδή εδώ ο χώρος φιλοξενεί δημιουργίες.
      Ετσι σήμερα θέλοντας να παρουσιάσω τα συγκεκριμένα,το "my angel" με οδήγησε στον πραγματικό μου άγγελο κι έφερε τ απάνω κάτω άθελά μου.
      Ελπίζω τουλάχιστον ν αξιζε το μπέρδεμα.
      Σ ευχαριστώ και για τις προσωπικές ευχές που μου έστειλες,πάντα διανθισμένες λόγω και έργω! Νάσαι πάντα καλά

      Υ.Γ. Ναι,έτσι τη λένε κι όπως προείπα συναντήθηκαν οι δυό τους στο Αμερικανικό έδαφος!Βλέπεις της αρέσουν τα ταξίδια και γυρίζει ακατάπαυστα

      Διαγραφή
  23. πολυχρονη,υγιης,δημιουργικη και παντα ευτυχισμενη η κορουλα σου!να την χαιρεσαι και να την καμαρωνεις!
    (Ευτυχως που το παιδι πηρε απο τον πατερα χιχιχιχιιιιι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κολαση θα γινει με την παρενθεση μου ....!!!!!!χαχαχαχαα

      Διαγραφή
    2. Μη πεις καλό λόγο,χωρίς να δαγκωθείς! φτου σου
      Πού τον ξέρεις μαρή τον πατέρα κι εκφέρεις άποψη; αλλά εγω φταίω που δε σ αφήνω σε... παρένθεση, να ησυχάσω, τα θέλω...δε λέω όχι, γι αυτό αλωνίζεις!

      Διαγραφή
    3. Ενα ψηλος ομορφαντρας με θεληματικο πηγουνι ,λιγομιλητος,υπομονετικος,υποδειγμα συζυγου και ΑΓΙΟΣ ανθρωπος....αυτος δεν ειναι????χαχαχααααααααααα
      Φιλιααα Κωστα μουυυ!!!!

      Διαγραφή
    4. Χαχα...η παρένθεση πρέπει να κλείσει Μισιρλού... ποτέ δεν την αφήνουμε ανοιχτή!!! Τι τον φάγαμε με το κουτάλι τον Τριανταφυλλίδη...

      Διαγραφή
    5. Mαρία μου χίλια ευχαριστώ για τις ευχές, έτσι είναι οπως τα λες, όμως σε παρακαλώ επειδή αρκετά εγω μπέρδεψα το κοινό, μη μπερδεύεις περισσότερο το κοριτσάκι απο πάνω που έχει βουτηχτεί στα Αρλεκιν και εξήγησέ της οτι δεν εννοείς τον Ιάσονα, γιατί τη βλέπω με ΤΓΙΑ

      Διαγραφή
    6. καλεεεε τον χαρρυ κλυνν εννοει!!!φως φαναρι!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά στην κόρη σου !!
    Πολύ τρυφερή ανάρτηση...μύριζε μανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, πόσο θάθελα κι εγω να μύριζα παιδάκι!!! Ας είναι όμως καλά κι ας είναι μακρυά
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Αννα μου

      Διαγραφή
  25. Πολύχρονο το κοριτσάκι σου Χαρά μου,πάντα χαρούμενο και ευτυχισμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μόλις με απέτρεψες από μία νέα ανάρτηση... Το "γιατί" θα το καταλάβεις σύντομα, αφού έτσι κι αλλιώς για αναβολή πρόκειται. Προς το παρόν σας χαρίζω αυτό, μιας και είναι μέρα που γιορτάζεται και οι δυο σας:

    "Τι κι αν πέρασαν τα χρόνια, τι κι αν έχεις μεγαλώσει
    για εμένα τη μανούλα,η αγάπη είν΄ άλλη τόση!
    Έγινες γλυκιά κοπέλα, έγινες σωστό κουκλάκι,
    μα, για ΄μένα θα ΄σαι πάντα το δικό μου κοριτσάκι!
    Χρόνια σου πολλά μωρό μου, σ΄ αγαπώ και να θυμάσαι:
    η μανούλα είναι εδώ και ποτέ να μη φοβάσαι!
    Χρόνια σου πολλά, ζωή μου και να τα εκατοστήσεις,
    πάντα την υγειά σου να ΄χεις και χρόνια ονειρικά να ζήσεις!!!!"

    Να χαίρεστε την πριγκηπέσσα σας και να την καμαρώνεται να πετά όλο και πιο ψηλά!
    Λουλούδια μες στον δρόμο της!
    Χρυσός στα όνειρα της!
    Σ' όλα τα χρόνια που θα ΄ρθουν
    να λάμπουν στην καρδιά της!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΤΙ ΑΝΕΒΑΛΑ;;;;;;
      Οσο για τα έμμετρα όχι απλά υποχρεωμένη αλλά κατασυγκινημένη
      Νάσαι καλά καρδιά μου και να μου προσέχεις το μικρό ζιζάνιο.
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  27. Χαρά μου, δεν έχω ούτε μαγικές λέξεις ούτε μαγική χρυσόσκονη για να στολίσω τις ευχές μου για το κοριτσάκι σου, κι ο λόγος είναι γιατί προφανώς αυτό το παιδί τα έχει όλα...!!! Λάμπει ολόκληρη και όσο της χαρίζεται αγάπη εκείνη λάμπει περισσότερο!!! Χρόνια της πολλά λαμπρά και με υγεία... Όσους στόχους κι αν έχει στο μυαλουδάκι της θα τους πετύχει δίχως άλλο κι εμείς μια μεγάλη παρέα θα καμαρώνουμε...!!! Να είναι γεμάτη υγεία και να της δώσεις τα φιλιά μου!!! Να το χαίρεσαι Χαρά μου το κοριτσάκι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι έχεις τελικά, εγω ξέρω οτι και τις δυο φορές μεταμόρφωσες τις επιθυμίες μου και τις έκανες ευχές χρωματιστές,γεμάτες αγάπη.Δεν είναι αυτό ταλέντο,δεν είναι αυτό μαγεία;
      Οσο για το τι μου έγραψες (ιδιωτικά και δημόσια) και τι μου γράφεις, ειλικρινά με συγκινούν πολύ.
      Να σου αποκαλύψω δε, οτι οταν τα διάβασε η ίδια ρώτησε τη φίλη της που τη συνόδευε "για μένα τα λέει;"
      Τα ίδια και περισσότερα εύχομαι σε σένα...
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

      Διαγραφή
  28. Χαρά να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!...Πολύχρονη να είναι!
    Γερή και καλότυχη στη ζωή της!..Ότι είναι καλύτερο γι`αυτήν της το εύχομαι!...
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου
      Σ ευχαριστώ απο καρδιάς για τις ευχές κι εσύ να χαίρεσαι τα δικά σου παιδιά!

      Διαγραφή
  29. Χαρά μου να είναι πολύχρονη, γερή, χαρούμενη, ευτυχισμένη και να την καμαρώνεις! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αμάν βρε Χαρά μου!!!Διαβάζω μία φορά την ανάρτηση ...τίποτα,διαβάζω δεύτερη...τίποτα,διαβάζω τρίτη φορά... μπα
    όμορφα γραμμένα αλλά εγω συνέχιζα να μη καταλαβαίνω τίποτα..Αναρωτήθηκα ..πως θα σχολιάσω, τι να πω;Αποφάσισα μία τέταρτη φορά και ρολάροντας προς τα επάνω λύθηκε το πρόβλημα μου διαβάζοντας σχόλια άλλων ..διασκέδασα με το *Πυθία* ταιριαστό, όμως ευτυχώς που η Σωσώ ήταν απλή σαν εμάς και μας ενημέρωσε!!!!
    Να χαίρεστε το ξενητεμένο σας κοριτσάκι,να'χει υγεία ,να'ναι τυχερό και πολύχρονο.Να πετύχει σε όλους της τους στόχους!!!
    Καλοδουλεμένα τα μικρά σου καδράκια ,με όμορφα μοτίβα, και είμαι σίγουρη ότι θα τα λατρέψει είναι δουλεμένα με την αγάπη της μαμάς...... καλό σου βράδυ *Πυθία* σου στέλνουμε τα φιλιά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα αν θεωρείς "απλή σαν εσάς" την Σωσώ,δε το γλυτώνω το εγκεφαλικό
      Αυτό ήταν μεγαλύτερο πλήγμα απο το Πυθία που μου αποδώσατε,χαχαχα
      Τα καδράκια δεν ήταν τα δώρα της,αλλά η αιτία της ανάρτησης,ξανά σας την έσκασα! Το δώρο της είναι εκτός της μεγάλης μου ΑΓΑΠΗΣ το άλμπουμ που έφτιαξε το Κικίδι μας και ταξιδεύει ολοένα προς το Λονδίνο.
      ΑΠλά ως ανυπόμονη και επειδή ήθελα να της κάνω δώρο ανήμερα το αποκάλυψα με το λινκ
      Εφη μου γλυκειά, σε ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές σου, νάχεις υγεία και να καμαρώσεις κι εσύ την Αλκηστούλα σου κοπελάρα σαν τη δικιά μου!

      Διαγραφή
  31. Να την χαίρεσαι την κούκλα σου Χαρά μου. Πρέπει να ενθαρρύνουμε τα παιδιά μας να κάνουν αυτά που αγαπούν, ανεξάρτητα από τα δικά μας σχέδια και θέλω.Τότε μόνο θα είναι ευτυχισμένα.Ξέρω πως συμφωνείς σ'αυτό και το εφαρμόζεις. Η μικρή σου έχει πάρει το δρόμο της και είμαι σίγουρη πως θα σε κάνει πολλές φορές ακόμη, χαρούμενη και περήφανη. Πολύ όμορφα όσα μας παρουσιάζεις κι ας μην είναι τα δώρα. Όσο για την Κική μας... μοναδική στο είδος... ζωγράφισε πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχω να προσθέσω τίποτα παραπάνω απο ένα βαθύύ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Μαράκι μου,ακριβώς επειδή συμπίπτουμε.
      Με το καλό και στο Βασίλη μας!!!

      Διαγραφή
  32. Να χαιρεσαι την κορουλα σου Χαρουλα!
    Καθε επιθυμια σου για αυτη, ειναι η ευχη μου!!!!
    Φιλια πολλα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφάκι μου,κι εσύ κοριτσάκι μου να καταφέρεις ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ!
      Σε φιλώ κι εγω με αγάπη

      Διαγραφή
  33. Πολύχρονο το κοριτσάκι σου πάντα ευτυχισμένο, χαρούμενο και τυχερό!! (Ευτυχώς που διάβασα τα σχόλια, αλλιώς δεν είχα καταλάβει γρι.)Φιλάκια Χαρουλίνι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα δεν σ αδικώ που δε κατάλαβες, σ έχει κάνει τυρόγαλο η δασκάλα χορού! Οσο για τις ευχές ...τι να πω...ξέρεις εσύ τον "πόνο μου"... χαχαχα
      θα με φάει αν το διαβάσει
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστίες (αντεύχομαι!)

      Διαγραφή
  34. Πολύ γλυκιά η ανάρτησή σου,πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!!!Να χαίρεσαι την κόρη σου και να την βλέπεις πάντα ευτυχισμένη!!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι! Ποιά μάνα θέλει κάτι διαφορετικό για τα παιδιά της;
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Κοριτσάκια μου

      Διαγραφή
  35. Είχα δεί νωρίτερα την ανάρτησή σου από το κινητό μου. Πίστευα ότι θα προλάβαινα να σου δώσω τις ευχές μου πριν αλλάξει η ημέρα, αλλά να που γυρίσαμε πολύ αργά στο σπίτι...
    Να την χαίρεσαι την πολυαγαπημένη σου και να έχει πάντα υγεία, ευτυχία και χαρά στην ζωή της.
    Φιλάκια πολλά !
    ΥΓ. Ξετρελλάθηκα με την καρδούλα και με το My angel !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες Μαριαν μου,ακόμα κι όταν μεσολαβεί μία νέα μέρα! Πόσο μάλλον οταν ξέρω οτι έχεις τρεχάματα!
      Σ ευχαριστώ λοιπόν διπλά που ΄ησουν εδώ και για τις ευχές και για την κριτική των έργων.

      Υ.Γ. κι εμένα μ άρεσε αυτή η μικρή τσαχπινιά που έδωσε άλλο νόημα σε μια χάρτινη καρδιά!
      Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  36. οπως παντα...κατεβηκα διαβαζοντας όλα σχολια....Χαρα μου...τοσο ομορφα!!!
    όλες οι ευχές του κόσμου.....να σας σκεπαζουνε και να σαςπροστατευουνε....
    Να την χαιρεσαι... να είναι πάντα χαρουμενο το κοριτακι σου ... εκει που ειναι και μακαρι τα όνειρα του... να γίνουν όλα ενα προς ένα αληθινα......και σου γραφω μια ματιναδα να της την πείς....
    Μικρό πουλί μου ΄άνοιξες
    φτερα για να πεταξεις
    θα γίνω ίσκιος στην φωτια
    του ήλιου μην τα καψεις...!!
    ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ..ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ...ΤΟ ΑΠΟΓΕΊΩΣΕΣ ΜΑΖΊ ΜΕΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ............φιλώ και τις δυό σας...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως πάντα επιμελής και ακαταπόνητη Ρουλιώ μου!
      οσο για τις ευχές σου, τι να πω; για δε τη μαντινάδα;;; Πως καταφέρνεις πάντα να με συγκινείς,ακόμα και με το "καλημέρα"!
      ΝΑΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑΑΑΑ, ΝΑΧΕΤΕ ΥΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
      Σε φιλώ άπειρες φορές μ ευγνωμοσύνη,γιατί εισαι ΕΣΥ!

      Διαγραφή
  37. Έχει γενέθλια το καμάρι σου Χαρά μου;
    Να τα χιλιάσει, να το χαίρεσαι και να είναι πάντα χαμογελαστό και "γεμάτο"! Από υγεία, αγάπη, επιτυχίες, από σοφία!!!!
    Άσ΄ τη Χονολουλού να λέει, σε ζηλεύει παιδί μου, το έχω "πιάσει" απ' τη δημιουργία του blog μου!!!!!!
    Πυθία μου, ούτε εγώ είχα καταλάβει περί τίνος επρόκειτο, μέχρι που "άνοιξα" το link της Κικής και τότε κατάλαβα πως το δώρο προς τις ξεχωριστές υπάρξεις προορίζονταν για σένα και την κορούλα σου!!!!! Υπέροχο το δώρο και ΑΞΙΕΣ οι παραλήπτριες!!!!!!
    Φιλιά πολλά και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ απογοητεύεις κι εσύ Φιλία, είχα για περισσότερο υποψιασμένη!
      Τλπ αναλαμβάνω την ευθύνη και δεν θα το ξανακάνω (αμ πως!)
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ και χαίρομαι που σας άρεσε το δώρο μου
      Απο τον καιρό που έμπλεξα με εσάς , την παλιοπαρέα,δε διανοούμαι ν αγοράσω δώρο απο μαγαζί.Τέτοια δεν βρίσκεις πουθενά!πόσο μάλλον οταν φτιάχνονται ειδικά για σένα και προπάντων με αγάπη!
      Φιλάκια πολλά κι ευχαριστώ σε.

      Διαγραφή
  38. Καλημέρα Χαρά!!Νά χαίρεσαι τό κοριτσάκι σου καί νά τό καμαρώσης όπως ποθείς!!Οι δημιουργίες σου,πανέμορφες όπως πάντα!!Πολύ όμορφα δουλεμένες!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ξαδέλφη για τις ευχές σου, τα ίδια εύχομαι κι εγω για σένα και τις κορούλες σου!
      Νάχεις υγεία και Καλή Ανοιξη! Φιλώ σε

      Διαγραφή
  39. Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου Χαρούλα μου, χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!
    Το απόσπασμα του βιβλίου, με συγκίνησε βαθύτατα, όπως κι όλες τις μητέρες!
    Και οι δημιουργίες σου, εξαιρετικές!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου
      σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές,όσο για τη "δική μου", μήπως δεν είναι κοινή ευχή όλων των μητέρων για τα παιδιά τους;
      Να σου πω δε, οτι παρολο που έχει ζήσει στην Ιταλία τ απωθημένο της είναι να επισκεφθεί τις Cinque Terre,οπότε καταλαβαίνεις οτι την εντυπωσιάζεις και την προκαλείς. Κάτι σαν δώρο της,λοιπόν, κι εσύ!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  40. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ. ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριανθάκι μου για τις ευχές! Είσαι πάντα εδώ να μου δίνεις την αγάπη σου και σ ευχαριστώ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  41. Χρόνια της Πολλά!
    Χρόνια της Όμορφα!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!
    ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣΣΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΣΟΥ ΠΡΙΓΚΗΠΑ βεβαιως!ΣΑΝ ΓΟΝΕΙΣ την ευχη μας δινουμε στα παιδια μας και την προσευχη μας στη μητερα ολου του κοσμου να τα εχει στην προστασία ΤΗΣ!αυτο που ευχομαι και στα παιδια μου ευχομαι και στα δικα σου παιδακια εφ οσον προπολλού εχουν ανοιξει τα φτεράκια τους και εχουν αλλαξει ουρανούς!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. my angel....
    τρυφερό σαν το χάδι της μανας.......
    Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορούσα να της το δώσω και στην πραγματικότητα...

      Διαγραφή
  44. Χρόνια πολλά στην κόρη σου, Χαρά!! Χιλιόχρονη να είναι και να την χαίρεσαι!! Πάντα αγάπη να συναντά στη ζωή της και ευτυχία!!
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου και τα λόγια της ανάρτησης (αν και πράγματι, ευτυχώς που η Σωσώ, αποκάλυψε το "θέμα" της ανάρτησης! χιχι)
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστινάκι, να σαι καλά κοριτσάκι μου!
      Και με την άλλη θα διορθωθώ, θα λέω στη Σωσώ να γράφει για μένα, σύμφωνοιιιιι;;;;;;;
      Φιλάκιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  45. Mε ταξίδεψες. Με ανέβασες ψηλά στον ουρανό και ένα μπαλόνι θλίψης μου ήρθε πικρή μα αλησμόνητη ανάμνηση με τα λόγια σου "πέτα ψυχή μου, πέτα"......
    Ν α τα εκατοστήσει η κορούλα σου και πάντα να δημιουργείς! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θάθελα να σου θυμήσω πικρές αναμνήσεις, αλλά ακόμα κι απ αυτές ξεπηδά μια γλύκα στο τέλος. Συγγνώμη...
      Νάσαι καλά και σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

      Διαγραφή
  46. Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου Χαρούλα μου!!!!Πάντα γερή δυνατή κι ευτυχισμένη να είναι !!!Πολλά πολλά φιλιά και στις δυό σας!!!!καλό μήνα Χαρά μου!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου, κι εσύ τα δικά σου!
      ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ομορφιές μου!

      Διαγραφή
  47. ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΟΤΙ ΠΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙ...ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΙΑ ΜΟΥ ΧΑΡΑ...ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΤΑ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ....ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΓΑΠΗ ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασούλι μου,εξαφανισμένο, πόσο χαίρομαι που είσαι εδώ και μου εύχεσαι!
      Νάσαι καλά κι εσύ να χαίρεσαι τα δικά σου.
      Σ ευχαριστώ πάρα πολύύύύύ. Φιλάκια καρδιά μου

      Διαγραφή
  48. Και εγώ μες τη τρελή "χαρά" ήρθα να ευχηθώ καλό μήνα και έπεσα σε γιορτή και τι γιορτή, με εκατοντάδες χρόνια πολλά από αγαπημένους φίλους!
    Χρόνια της πολλά και πάντα χαμογελαστά και καλό μας ανοιξιάτικο μήνα!
    ΑΦιλιά τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μες την καλή χαρά κι εγω σ ευχαριστώ Στεφανία μου και για τον ερχομό και για τις ευχές!
      Καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  49. Aunque con retraso muchas felicidades a tu hija, tiene una mamá maravillosa.
    Tus trabajos, preciosos.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Querida Marta, te agradezco sinceramente sus deseos y la crítica a ti mismo con honor y siempre me da alegría!
      Muchos besos y un buen comienzo de la semana.

      Διαγραφή
  50. χρόνια πολλά στο κοριτσάκι σου!!!!Της εύχομαι υγεία πάνω απ'όλα,αγάπη και πολύ πολύ τύχη !!!!
    Αριστούργημα είναι όλες οι δημιουργίες σου!!!!!Συγχαρητήρια Χαρά μου!!!!
    πολλά πολλά φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίστα
      χαρά μου που είσαι εδώ και οι ευχές σου ευπρόσδεκτες μ ανοιχτή καρδιά!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  51. Χαρα μου, να' σαι γερη και δυνατη να το χαιρεσαι το κοριτσακι σου, να τα εκατοστησει και να 'ναι παντα ευτυχισμενη!Δεν θα δωσεις ομως μονο δωρακια, θα παρεις κιολας!Συγχαρητηρια, εισαι μια απ' τις νικητριες της κληρωσης γι΄αυτο περνα απ' το blogμου να παραλαβεις το βραβειο και στειλε μου, σε παρακαλω, τα στοιχεια της διευθυνσης σου για να σου στειλω το δωρακι σου!Να εισαι παντα τυχερη! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρετή μου,
      ήρθα αξημέρωτα ακόμα να παραλάβω όλο χαρά (κι όχι μόνο όπως θα διαπίστωσες) αλλά με πολλές ευχαριστίες για την τύχη που μου επεφύλαξες πρώτη μέρα της εβδομάδας!
      Νάσαι καλά και πάντα δοτική
      Σ ευχαριστώ!
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  52. Nα την χαίρεσαι την κορούλα σου !!
    Να τα εκατοστήσει, να ναι χαρούμενη, να ναι ευτυχισμένη, να ταξιδεύει σε ήρεμες, ονειρεμένες θάλασσες με εφόδια τις ευχές και την αγάπη σας και ν΄αγκυροβολεί πάντα σε μέρη με σπάνια κοράλια !!
    Ευχές και πολλά Αιγαιοπελαγίτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφη η ευχή σου ΑΘηνούλα μου, μου δημιούργησε ζωγραφικές εικόνες στο μυαλό
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ!!!!!!!!!!Κι εσύ να χαίρεσαι τα καμάρια σου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  53. Άργησα πολύ αλλά θα τις δώσω τις ευχές μου.!!! Να τα εκατοστήσει το κοριτσάκι σου πάντα γερό ,τυχερό και ευτυχισμένο να είναι!!!! Ότι θελήσει στην ζωή της να το έχει.!! Για σένα και την Κική μας δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!!!!!!! Ο καμβάς και η καρδούλα τόσο αγαπησιάρικα ότι πρέπει για την ημέρα!!!!!!!!!! χαχαχαχα Πολλά πολλά φιλιά.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά για μια ευχή Ευα μου και σ ευχαριστώ ολόψυχα που ήρθες. Ευχομαι και για σένα ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ στην οικογένειά σου.
      Φιλάκια πολλάαααα

      Διαγραφή
  54. °º✿✿
    °º✿ FELIZ DIA INTERNACIONAL DA MULHER!
    º° ✿✿ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Υπεροχη η ιδεα με την κουκλα και τα σκουλαρικια στην φουστα της. Πολυ πρακτικο! Και εμενα οι γονεις μου Αγγλια ποτε δν ηρθαν να με δουνε!
    φιλάκια,
    Αναστασία
    http://natbeesfashion.blogspot.gr/
    Θα χαιρόμουν πολύ αν με πρότεινες εδώ http://www.company.co.uk/company-blog-awards-2013-with-new-look στην κατηγορία Best Personal Style Blog. Ευχαριστω εκ των προτερων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...