...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Η Ελπίδα που δε χάνεται...

 Follow my blog with Bloglovin

Η Vailie  για ίδιους  λόγους  μας προ(σ)κάλεσε να δείξουμε με το δικό μας τρόπο την ΕΛΠΙΔΑ  που δε χάνεται και εμείς σαν καλά γειτονάκια σπεύσαμε να ενισχύσουμε την εντύπωση αυτή, ενεργά!
Για μένα, η ίδια η ΑΝΟΙΞΗ  ΕΙΝΑΙ  ΕΛΠΙΔΑ!
Οταν βλέπεις τη ζωή να ξεπετιέται απο εκεί που μέχρι χθες αντίκρυζες μόνο ξεραμένα μέλη, τι άλλο απο ελπίδα, μπορεί να θωρήσεις;
Οταν αντικρύζεις γύρω σου μία φύση, που μέχρι χθες κοιμόταν μακαρίως κάτω απο τη βαρυχειμωνιά, να τεντώνεται  και να σκορπίζει γύρω μας χρώματα σαν να χύθηκε  το κέρας της Αμάλθειας


...τι άλλο απο Ελπίδα, θα αισθανθείς;
Οταν πηγαίνοντας το πρωί στο γραφείο σου μισοκοιμισμένος  ένα σύννεφο σου γνέφει: ΔΕΣ ΜΕ! με τι  σου μοιάζω;


Κι εσύ χαμογελάς αυθόρμητα και ψιθυρίζεις 'Σ αγαπώ" κι ας μην τ ακούει κανείς ή κι αν τ ακούει και γυρίσει ξαφνιασμένος προς το μέρος σου κάποιος, του επιβεβαιώνεις "Ναι, για σένανε τόπα! γιατί όχι;"  Ελπίδα είναι!
Ελπίδα είναι το φαφούτικο χαμόγελο ενός μωρού!

Μέσα απο την αθωότητά του βλέπεις τον κόσμο αισιόδοξα και σου ξεπλένει τα δάκρυα που έτρεχαν πριν λίγο.

Κάθε καινούργια Ανατολή, Ελπίδα κουβαλάει...

                                          

Οταν κάποιοι "μαγικοί" κρύσταλλοι στο σύμπαν της κοσμοχαλασιάς, μετατρέπουν τις σταγόνες σε θαύμα της Φύσης...


...Ελπίδα είναι!
Ολα γύρω μας, αν τους δώσουμε λίγη περισσότερη σημασία, ΕΛΠΙΔΑ θα μας φωνάξουν...


...Μὴν μὲ μαρτυρήσεις!
Καὶ προπαντὸς νὰ μὴν τοῦ πεῖς πὼς μ᾿ ἐγκατέλειψεν ἡ ἐλπίδα!
Καθὼς κοιτᾷς τὸν Ταΰγετο, σημείωσε τὰ φαράγγια
ποὺ πέρασα. Καὶ τὶς κορφὲς ποὺ πάτησα. Καὶ τὰ ἄστρα
ποὺ εἶδα. Πές τους ἀπὸ μένα, πές τους ἀπὸ τὰ δακρυά μου,
ὅτι ἐπιμένω ἀκόμη πὼς ὁ κόσμος
εἶναι ὄμορφος!  (Γράμμα στὸν ἄνθρωπο τῆς πατρίδας μου-Nικ. Βρεττάκου)




Ανάρτηση αφιερωμένη στη  Vailie και σ όλους τους φίλους και τις φίλες που ίσως...κάτι τους απασχολεί και σκουντουφλιάζουν. 
Καλές Απόκριες! 
Καλή Σαρακοστή!!!

82 σχόλια :

  1. Μια ανάρτηση γεμάτη ΕΛΠΙΔΑ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Να περάσεις όμορφα!!!
    Την αγάπη μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο καρδιάς εύχομαι ένα όμορφο 3ήμερο στα Γιαννάκια. Να ξεφαντώσετε!
      Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ για την αγάπη που σας ανταποδίδω εις διπλούν!

      Διαγραφή
  2. Całe nasz życie to nadzieja... Piekna tecza.
    Miłego i spokojnego weekendu:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Moja dziewczyna całkowicie się z tobą zgadzam: Życie jest nadzieja!
      Miły koniec tydzień do Ciebie.

      Διαγραφή
  3. Dum spiro spero!!! - Όσο ζω ελπίζω!!!!
    Και...
    Ότι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατή!!!
    Φιλιά γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε άμα πάψουμε εμείς να ελπίζουμε,την κάτσανε όλοι τη βάρκα...ξέρεις πόσο χ@στ@κα είναι όλα τους; Ενω εμείίίς....έχουμε πάρει τη δοσάρα μας κι άντε να μας πιάσουν!!!Ακτινοβολούμε Ελπίδα,μιλάμε!!!
      Φιλάκια άπειρα και φωτεινά αγαπημένη

      Διαγραφή
  4. αχ, μωρέ Χαρά! ααααααααααααααααααααααααχ μωρέ Χαρααααααααά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς τι αυτός ο αναστενάρης αλαλαγμός;;;; Είπα κάτι ψέμαααααα;;;;;

      Διαγραφή
  5. Πραδοξως το συννεφακι μοιαζει με πλαγιαστη καρδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ακρίβεια, ΕΙΝΑΙ μία ταξιδιάρα καρδιά!
      Γιατί παραδόξως καλέ; εχω έχω δει άπειρες φορές,απλά δεν έχω πάντα μαζί μου φωτογραφική.

      Διαγραφή
    2. Η εξοικειωση του καλλιτεχνη με τη φυση, μετουσιωνει τα συναισθηματα σε σηματα!!Ετσι εξηγειται,η συχνη εμφανιση καρδιομορφων συννεφων!!

      Διαγραφή
    3. τα συννεφακια Αφρα μου...με το που βλέπουνε την Χαρά........χαρά που κάνουνε...!!!!!γι αυτό της στελνουνε σηματακια καρδούλες..χι.χιχ..

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστήθηκα τόσο την ελπιδοφόρα ανάρτησή σου! Να περάσεις όμορφα το τριήμερο, σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελλη μου για την ευχή,αντεύχομαι ΤΑ καλλίτερα!
      Καλή διασκέδαση!Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  7. Οι άνθρωποι πάντα ελπίζουμε κι έχουμε χίλιους λόγους να ελπίζουμε, δεν νομίζεις, Χαρά μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Στράτο.
      Την ίδια ώρα που πέφτουμε την ίδια οι αντιστάσεις μας δραστηριοποιούνται για την ανάκαμψη.
      Καλή σου μέρα και χαρούμενη,εύχομαι.

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα που έγραψες!
    Εύχομαι ένα υπέροχο ΣαββατοΚυριακοΔεύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου,
      δεν έγραψα τίποτα παραπάνω απ ό,τι είδα και αισθάνθηκα και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.
      Φιλάκια πολλά, καλά να περάσετε.

      Διαγραφή
  10. Αν χαθεί η Ελπίδα από τη ζωή μας Χαρά μου θα χαθούμε και εμείς μαζί της.Καλό τριήμερο να έχεις,καλή σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΩΣΤΗΗΗΗ!!!
      Το ένοιωσα και πολύ πρόσφατα ,μάλιστα Κατερίνα μου.
      Καλή Σαρακοστή και σε σας.

      Διαγραφή
  11. Ομορφα τα γράφεις εσύ, ωραίες φωτογραφίες έβαλες (το μωρό τα σπάει) αλλά αν πεις σε νέους ανθρώπους, άνεργους, απογοητευμένους,οτι πρέπει να ελπίζουν , οτι ολα θα φτιάξουν το λιγότερο θα σε στραβοκοιτάξουν.
    φιλιά Χαρά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι
      νοιώθω,κατανοώ και νοιώθω συνυπεύθυνη γι αυτά τα παιδιά χωρίς ελπίδες.Ομως έχω κι ένα ελαφρυντικό παραπάνω,οτι ήδη έχω δώσει το αίμα της καρδιάς μου στο βωμό της ανεργίας,έχοντας δύο παιδιά εκτός Ελλάδας γι αυτό το λόγο. Λίγο είναι; αυτό όμως θα πρέπει να μας κάνει να πέφτουμε περισσότερο;να ελπίζουμε λιγότερο;
      Φιλάκια πολλά πατριωτάκι

      Διαγραφή
    2. Μαράκι
      το σίγουρο είναι οτι αυτούς τους ανθρώπους τους απαλπισμένους,με τσακισμένες ελπίδες τους νοιώθω, τους καταλαβαίνω και νοιώθω συνυπεύθυνη για την κατάσταση που βιώνουν.Ομως κι εγω έχω δώσει το δικό μου φόρο αίματος, έχοντας δυο παιδιά,μακρυά για τον ίδιο λόγο.
      Αυτό όμως θα πρέπει να μας κάνει να ελπίζουμε λιγότερο;
      Φιλάκια πολλάαααα πατριωτάκι

      Διαγραφή
  12. Να, αυτά κανεις και λεω εγω τώρα: ποια ειναι η vaili? και τρεχω απο σπιτακι σε σπιτακι...Ομως το μηνυμα σου ελπιδοφόρο και η συννεφένια καρδιά για σένα ζωγραφίστηκε εκείνο το πρωί!
    Δινεις σε ολους μας Ελπίδα!Τόσο όμορφη λέξη και τόσο μεγάλη ερμηνεία!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ
    ΧΑΡΑ μου,καλο τριημερο, καλη Σαρακοστή!
    Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαρμπουνάκι
      παίρνω ελπίδα απο εσάς και δίνω αυτό που αισθάνομαι. Αν είναι θετικό χαίρομαι διπλά,γιατί εισπράττω και διπλά!
      Φιλάκια πολλά κι ακολούθα τη συννεφένια καρδιά,δε λέει ψέμματα...

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφη ανάρτηση για την ελπίδα!...
    Αυτή ακριβώς είναι η ελπίδα..να είσαι καλά!
    καλό τριήμερο!..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι χαίρομαι αν κατάφερα να σας δώσω κάποια μικρά σημάδια Ελπίδας,απο τα τόσα που υπάρχουν γύρω μας,μέσα μας κι ο καθένας τα βιώνει διαφορετικά.
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  14. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΛΑ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ!!!!!!
    ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ!!!
    ΠΩΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΡΥΟ@@ΛΩΝ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΚΡΙ;
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Ρένα, εμάς μας σιγοντάρει ο ήλιος και είναι πολύ σημαντικό αυτό κι ας μη το καταλαβαίνουμε.
      Η Ανοιξη μας υπόσχεται...ας ανοίξξουμε την καρδιά μας να την υποδεχτούμε!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  15. Και όχι μια ελπιδα Χαρά μου... 5 μας εδωσες....είναι το μονο που μας δίνει δήναμη να σηκώσουμε το κεφαλι.....(να δούμε συννεφένιες καρδούλες) που λέει και η Barby.. πιό πανω... και να συνεχίσουμε να ελπίζουμε για τα καλήτερα... εξ αλλου αυτό δεν μας δίχνει Χαρα μου και η φύση οπως λές με τον κύκλο της;;...καλό σου τριήμερο.... να είσαι καλα΄... φιλώ σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι
      εγω περισσότερο απ όλα συγκινήθηκα τελικά με το ποίημα!
      Φιλάκια άπειρα,δε θα σταματήσω αν σου στέλνω,για ο,τι θετικό μου δίνεις εσύ...

      Διαγραφή
  16. Χαρα μου ετσι πρεπει να μην χανουμε την ελπιδα να εισαι καλα γλυκια μου!!!!!!!Υπεροχη αναρτηση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕΙΝΕ ΔΥΝΑΤΟΣ!δεν είναι το σύνθημα;τυχαίο;δε νομίζω...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Αυτή η καρδιά - συννεφάκι κάτι
    σημαίνει....
    Για την ελπίδα που ψάχνουμε, που δεν μπορεί....
    κάπου θα είναι σίγουρα,
    αφού το λένε ότι πεθαίνει τελευταία....
    Φιλάαααααααααααααααακια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...ΤΙ άραγε;;;(για την ερμηνεία ομιλώ...περιμένω...)

      Παρομοίωωωωωωωωωωςςςςςςςςς!

      Διαγραφή
  18. Μια γλυκιά ανάρτηση από έναν γλυκό άνθρωπο σαν κι εσένα!!!!ότι και να συμβαίνει γύρω μας η φύση συνεχίζει το έργο της και μας δείχνει με τον καλύτερο τρόπο ότι τίποτα δεν τέλειωσε,όλα θα περάσουν.........καλό τριήμερο Χαρά μου!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές φορές δε λέμε "κι αυτό θα περάσει"; και πράγματι περνά και μετά η ανάμνησή του ή μας κάνει να γελάμε που μας κλόνισε ή απλά έχει απαλυνθεί και δε μας πονάει πια
      Η ελπίδα είναι η ίδια η ζωή,με τα πάνω και τα κάτω της
      Δεσποινιώ μου,ΦΙΛΙΑΑΑΑ!!!

      Διαγραφή
    2. Έτσι όπως τα λες!!!!
      Καλή Σαρακοστή γλυκιά μου Χαρά!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  19. Αυτή η "ταξιδιάρα", όπως λες, καρδούλα, για σένα φτιάχτηκε!! Για σένα που μας δίνεις τόση ελπίδα, τόση αισιοδοξία ! Που "στολίζεις" με τις γραφές σου την γειτονίτσα μας!
    Καλή Σαρακοστή να'χεις!
    Α, πάρε κι ένα φιλί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάξερες πώς αναζητώ τα "σημάδια" Πεπάκι, κι οταν τα βρίσκω πόσο ευλογημένη νοιώθω! Και τότε ξεπλένεται η ψυχή κι ανακάμπτει.
      Φιλάκια πολλά ,καλά να περάσετε!!!

      Διαγραφή
  20. Τι τρυφερή ανάρτηση Χαρά μου...γέμισες την καρδιά μου άνοιξη!
    Κάθε φορά που σ' επισκέπτομαι είναι μια φρέσκια ανάσα!
    Και η άνοιξη είναι αναγέννηση, έτσι δεν είναι;

    ΑΦιλάκια και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία
      με τι συγκινητικό σχόλιο με τιμάς! Σ ευχαριστώ και χαίρομαι,αν σας κάνω να αναπνεύσετε ελεύθερα οταν όλα γύρω μας μας το απαγορεύει!
      Φιλάκια κι απο μένα κι ευχές για Καλοπέραση!

      Διαγραφή
  21. Φιλάκια μικρό μου και να περάσεις όμορφα!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααχχχχ πόσο μ άρεσε αυτό το "μικρό μου" και πόσο έτσι νοιώθω πολλές φορές!Μικρό κι απροστάτευτο.
      Σ ευχαριστώ κι ανταποδίδω την αγάπη σου.

      Διαγραφή
  22. Είμαι σκουντούφλα!! χάνω σιγά σιγά με τα χρόνια τα κεφια μου..αλλά κάπου στο βάθος του μυαλού μου υπάρχουν ίχνη ελπίδας και αυτό φέρνει τις ισορροπίες στην ζωή μου ...Για μένα η ΄Ανοιξη είναι το θαύμα της ζωής για την αναγέννησή της..Καλό τριήμερο Καλή Σαρακοστή!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφακι,πίστεψέ με δεν είσαι μόνη σ αυτά που νοιώθεις, συμπάσχω!
      Αλλά απο την άλλη εκεί που όλα μαυρίζουν,ξαφνικά νοιώθω κοριτσόπουλο κι ανακάμπτω,απο το τίποτα...απο το λίγο και γίνεται πολύ και με σηκώνει ψηλά!!!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε και στην Ανοιξη!!!
      Φιλάκια πολλάααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  23. Ύμνο στην Ελπίδα να το πω.........
    Ναι, ύμνο στην Ελπίδα θα το πω!
    Πολύ τρυφερή και πολύ ωραία ανάρτηση όπως πάντα!!! Πιστεύω, Χαρά μου, πως την ελπίδα την έχουμε μέσα μας γι' αυτό τη βλέπουμε παντού!!!!
    Ο απαισιόδοξος, ο "μαύρος", ο αγέλαστος τι ελπίδα νάχει!!!!
    Σου εύχομαι ένα όμορφο τριήμερο και μια γελαστή Σαρακοστή.....
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου
      σε τι να διαφωνήσω μαζί σου,με εκφράζεις απόλυτα.
      Ολα ξεκινούν απο μέσα μας κι όλα καταστρέφονται απο εμάς τους ίδιους,με τον τροπο που τα πλησιάζουμε,ή τα βιώνουμε.
      Φιλιά φιλενάδα μου

      Διαγραφή
  24. Όταν γκρινιάζεις θα σε στέλνω εδώ να διαβάζεις!χαχαχα...Χαρά μου η ελπίδα είναι που μας κρατάει ζωντανούς και δημιουργικούς!Έχω απορίες αλλά δεν θα τις πω γιατί μου την λέει η άλλη...ξέρεις η ορεινή!!!Θα σε ρωτήσω κρυφά...χαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι
      πίστεψε οτι όσα γράφω τα εφαρμόζω πρώτα σε μένα.Εγω η ίδια που μιζεριάζω,εγω η ίδια τονώνω τον εαυτό μου.
      Οπότε δε θα διαφωνήσω οτι πρέπει πρώτα εγω να διαβάζω τα γραπτά μου.
      Οι απορίες θαρρώ οτι λύθηκαν ως δια μαγείας...χαχαχα
      Φιλάκια πολλά ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ!!!

      Διαγραφή
  25. Σ'ευχαριστω γλυκια μου!!! Με κανες να κοκκινισω....
    Καλο ξημερωμα... Καλη Σαρακοστη να'χουμε!

    Δυνατη αγκαλιτσα κ ενα μυστικο! (κ εγω βλεπω παντου στη φυση καρδουλες! Κ δυστυχως δεν εχω παντα τη μηχανη νατις φωτογραφισω...)
    Φιλακια!
    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί κοκκίνισες κούκλα μου; Απλά βίωσε την ελπίδα γύρω σου,οταν όλα είναι αντίξοα...άκου με κάτι ξέρω παραπάνω...
      Εχεις δυο κοριτσάκια,κοίτα τα μάτια τους και δες τον κόσμο όλο και νοιώσε πόσο ευλογημένα τυχερή είσαι!
      Χαίρομαι που είσαι κι εσύ ολίγον "καρδουλοπαρμένη",και γι αυτό να αισθάνεσαι τυχερή.Ξέρεις πόσοι τις προσπερνούν χωρίς καν να τις δουν;;;;;
      Φιλιά άπειρα και στις 3 σας.

      Διαγραφή
  26. καλήμερα και καλη σαρακοστή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    παντα γεμάτοι με ελπίδα, οσο δύσκολο κι αν μας ειναι!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε πατριώτη μου
      οταν καθημερινά απο το παράθυρό σου βλέπεις τούτη τη θέα,να μη νοιώσεις να γεμίζεις χαρά κι ελπίδα;
      (Απο το μπαλκόνι του πάλαι ποτέ _ΞΕΝΙΑ_ με αγάπη,για να θυμάσαι...)
      Καλά να περνάς εκεί στην ...ξενητειά!!!!

      Διαγραφή
  27. Αχ αυτή η ελπίδα που πεθαίνει τελευταία Χαρά μου!!!!
    Ευτυχώς δηλαδή, γιατί ελπίζοντας οι άνθρωποι ζουν και δημιουργούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. alataki μου
      χωρίς ελπίδα θα είχαμε σβήσει προ πολλού.Επιβιώνουμε κι ελπίζουμε...
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  28. Τι τρυφερό !!!
    Φιλάκια πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη μου
      είναι οι δικές μου αλήθειες,όπως τις έζησα. Και μη νομισθεί οτι έχω καβαλικέψει το σύννεφο και καλπάζω...ζω το σήμερα μ όλο μου το είναι!
      Φιλάκια κι αύριο με καλό!

      Διαγραφή
  29. Πολύ όμορφη, τρυφερή, συγκινητική η ανάρτηση σου!!!Καλή καθαρή Δευτέρα σου εύχομαι και καλή Σαρακοστή!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σπυριδούλα μου,προσπαθώ κι εγω όπως όλοι μας να παίρνω θάρρος και ν ανταπεξέρχομαι στα δύσκολα. Αλλες φορές τα καταφέρνω,αλλες όχι
      Καλό σου ξημέρωμα , Καλή Καθαροδευτέρα!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  30. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ!
    ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ!ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου
      χαίρομαι αν σε κάποιους μιλάω ακόμα στη ψυχή τους(μεγάλη κουβέντα αυτή για νάναι αληθινή,αλλά μ αγγίζει)
      Κι εμένα μου λείπεις,και το λέω με απόλυτη ειλικρίνεια
      Φιλάκια πολλά και στα παιδιά.

      Διαγραφή
  31. Xαρα εγώ η περίεργη ρωτω: τα ματάκια της μικρής, το βλέμμα συγκεκριμένα, θυμίζει το δικό σου,μήπως είναι φωτό της κόρης σου σε μικρή ηλικία; μάλλον έχω διάθεση για κουβέντα διότι σπανιότατα έως ποτέ , κάνω ερωτήσεις..... φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη χαίρομαι που έχεις περιέργεια,το θεωρώ τιμή μου οτι επανήλθες να μου καταθέσεις κάτι τόσο τρυφερό,πόσο μάλλον που ομολογείς οτι δε το συνηθίζεις!
      ΝΑΙ,είναι η κόρη μου ολίγων μηνών!
      Λυπάμαι που φαίνεται οτι ξεχωρίζω το γιο μου (μου δίνεις την ευκαιρία να το πω εδώ) αλλά δεν εύρισκα δικιά του παρόμοια φωτό να εκφράσω το "μήνυμα". Ηταν πιο σοβαρός και απεχθανόταν τις φωτό μικρός.
      Μ εντυπωσίασες που σύγκρινες το βλέμμα μας και το βρήκες να μοιάζει. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ,με συγκίνησες (όχι για τη συγκριση)
      Φιλάκια πολλά Καλή εβδομάδα σου εύχομαι

      Διαγραφή
  32. είναι πραγματικά έτσι όπως τα λες.και συνοδευμένα τα λόγια σου με τόσο όμορφες ταιριαστές εικόνες-)))
    Ελπίδα είναι και η καλή κουβέντα στον συνάνθρωπό μας....
    Πολλά φιλιά και σου εύχομαι
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾
    (¯`´♥(¯`´♥.¸________ღ☆ღ_________ ¸.♥´´¯)♥´´¯)
    ☆ ▓▒░ ☆ ♥ ΚΑΛΗ ♥ ~ ♥ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ♥ ☆ ░▒▓ ☆
    (_¸.♥(_¸.♥´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)♥.¸_)
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίστα μου γλυκειά, Παρομοίως Καλή σου Σαρακοστή!
      Οσο για την καλή κουβέντα, όλοι την έχουμε ανάγκη,αλλά ολοένα γίνεται και ποιο δυσεύρετη...
      Φιλάκια πολλά καλή μου

      Διαγραφή
  33. Χαρουλάκι μου, ήταν ό,τι χρειαζόμουν, ειλικρινά...

    Πάντα Ελπίδα και Άνοιξη να έχεις στην καρδιά σου γλυκιά μου!

    Καλή Σαρακοστή, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφη η ευχή σου Μαράκι,εύχομαι να βγει αληθινή!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  34. Η έννοια Ελπίδα δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερη περιγραφή από την δική σου.Οι περιγραφές σου είναι όλες μία και μία.Ελπίδα κάτι που δεν πρέπει να αφήσουμε να χαθεί από τις ψυχές μας,τις καρδίες μας τις ζωές μας.Καλή Σαρακοστή να έχεις Χαρά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσε Νασουλι μου, ειλικρινά χαίρομαι που πέρασε το μήνυμά μου
      Μακάρι σ όλες τις καρδιές να φωλιάζει η Ελπίδα!

      Διαγραφή
  35. Καλή Σαρακοστή Χαρούλα μου!!! Είμαι σίγουρη ότι το συννεφάκι σου έκλεισε με νόημα το μάτι και σου ψιθύρισε κι εκείνο με νόημα το " Σ'αγαπώ"!!!! Η κορούλα σου ήταν φανταστικό μωρό και φαντάζομαι τι εξέλιξη θα είχε...!!! Θεά...!!!! Να το χαίρεσαι το αστέρι σου!!!! Φιλιά πολλά πολλά γεμάτα από τα χρώματα του ουράνιου τόξου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα. έκανα τέτοιο ατόπημα; δε γνωρίζεις τη φατσούλα γιοα την οποία έφτιαξες το καλλιτέχνημα που απόθεσε ως θησαυρό στη Βιβλιοθήκη της (μη το χαλάσει) Θα στη στείλω.
      Φιλάκια πολλά Κικίδι μου

      Διαγραφή
  36. Άργησα αλλά την είδα την ελπιδοφόρα ανάρτησή σου.
    Όση μαυρίλα υπάρχει γύρω μας πρέπει να την μετατρέψουμε σε δύναμη και να την μεταδώσουμε στα παιδιά μας, για να μπορέσουν να δουν το ουράνιο τόξο και εκείνο το όμορφο σύννεφο στον ουρανό (αλήθεια παραγγελία το είχες;).
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Μάλλον το κρατούσες το σπαγγάκι εσύ απο εκεί Ελένη μου,τόσο κοντά σου!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  37. Ολα γύρω μας, αν τους δώσουμε λίγη περισσότερη σημασία, ΕΛΠΙΔΑ θα μας φωνάξουν... πόσο δίκαιο έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Unas fotos maravillosas. La esperanza es o último que debemos perder.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...