...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Οχι, Δεν είναι αυτό που νομίζεις!

Πώς είναι να βλέπεις κάτι και νάχει και δεύτερη ερμηνεία;
Κάνετε λάθος να νομίζετε οτι όλα τα πράγματα έχουν μόνο μία ανάγνωση.
Έτσι, όταν κοιτάζω κάτι προσπαθώ να σκεφτώ και μία άλλη χρήση λιγότερο προφανή.
 Συνήθως όταν ερωτευθώ ένα πράγμα δε του αντιστέκομαι. Θα το αποκτήσω όπως και ναχει (ανάλογα των δυνατοτήτων μου εννοείται. Εδώ το παραξήλωσα!)
Κάπως έτσι έγινε και τούτος ο έρωτας (πάντα πληρώνεις ακριβά τα πάθη σου)

Την είχα δει σ ένα site, μέχρι που την είδα πίσω απο ένα τζάμι, να μου κλείνει το μάτι ενώ περπατούσα βιαστικά και για κάτι συγκεκριμένο.
Κοντοστάθηκα, έκανα βήματα πίσω κι ήρθα στο ίδιο οπτικό πεδίο...
Προσπέρασα, κι όμως μου τριβέλιζε το μυαλό.
Έκανα τη δουλειά μου και ξαναγύρισα.
Πήγα στο τζάμι. Ναι, ήταν η ίδια!

                                       

Πέρασα από την άλλη μεριά, τη δική της, μαγνητισμένη από την λεπτή γοητεία της.
Δεν παζάρεψα καθόλου (δε το συνηθίζω εξ άλλου), όσο κι αν μου φάνηκε τσουχτερή η τιμή (μετά έπαθα το εγκεφαλικό...).
Σκέφτηκα “χαλάλι της, θάχει φορτίο να επωμιστεί, πρέπει να είναι ικανοποιημένη να τ αντέξει...”
Την πήρα αγκαζέ περιχαρής και βγήκα περήφανη στο δρόμο.
Τόσο περήφανη, που δεν είδα καν το ελάττωμά της. Με πόνεσε όταν το είδα, γιατί την ήθελα αρτιμελή,αλλά και πάλι δε μετριάσθηκε ο ενθουσιασμός μου,απλά λίγο μ έτσουξε παραπάνω η τιμή (και που δεν ήξερα ακόμη την κατάληξη...).

                                          

Άρχισα λοιπόν να τη ντύνω, και να τη φαντασιώνομαι όπως εγώ την ήθελα.
Όχι δεν θα της “φόρτωνα “ όσα οι άλλοι είχαν προαποφασίσει για την ίδια, θα την έντυνα για να ζήσει μεγάλες στιγμές! Θα την στόλιζα στα διαμάντια και στα μπριλάντια (που λέει ο λόγος)


stand για κούπες μεταμορφωμένο σε οργάνωση ενωτίων

Και για να μη σας ταλαιπωρώ, και Κύριος οίδε τι βάλατε στο νου σας, ούτε να νομίσετε οτι ανακάλυψα την πυρίτιδα,απλά για  ένα σταντ για κούπες μιλάω, που εγώ απλά το φαντάστηκα για ν αποθέσω επάνω του όλα μου τα σκουλαρίκια, ή τουλάχιστον αυτά που κρεμιώνται (αφήνω να φαντασθείτε τη συλλογή...χαχαχαχα)
Ψυχοβγάλτα; δε ντρέπεστε; τι θέλατε δηλ; Να  σας έλεγα έτσι ξερά οτι αγόρασα ένα stand  για κούπες, το έντυσα με τούλινη φούστα  από ανθοδέσμη σε κοντινή απόχρωση, του τύλιξα κορδέλα στη μέση (με ταινία διπλής όψης) και δαντελένια πόρπη και το μετέτρεψα σε stand για σκουλαρίκια;
Θάταν πολύ ανιαρό φοβάμαι...χαχαχα

Σας παρουσιάζω λοιπόν με υπερηφάνεια (χμχμχμχμ) το απόκτημά μου φορτωμένο, μ όσα εγώ καιρό προσπαθούσα να βολέψω από εδώ κι από εκεί και τώρα βρήκαν τη θέση τους.

ΣΤΟ "ΥΠΌΓΕΙΟ" ΦΙΛΟΞΕΝΕΊΤΑΙ ΚΟΥΤΆΚΙ ΜΕ  ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΉΜΑΤΑ ΕΠΊΣΗΣ

στην κοκεταρία ...δύο!



Έχω δίκιο τώρα όταν σας λέω οτι όλα έχουν μια δεύτερη ανάγνωση;







Συγχωρείστε την πενιχρή "δημιουργία" μου,αλλά καιρό τώρα δεν προβαίνω σε εκτέλεση μεγαλεπίβολων ιδεών (όχι οτι έχω τέτοιες,μη γελιόμαστε) λόγω ειδικών συνθηκών...οπότε κάνω μικρά βήματα ανάκαμψης.

                                                     

116 σχόλια :

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΡΟΥΛΙΤΑ!!!!
    Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ!!!!
    ΕΤΣΙ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΤΙ!!
    ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΩ ΘΑ ΣΚΑΣΩ!!!!
    ΤΩΡΑ ΛΙΓΟ ΣΥΜΑΖΕΥΤΙΚΑ,ΛΟΓΩ ΧΑΡΑΤΣΙΩΝ ΚΛΠ ΚΛΠ!!!ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΝΤΩΣ!!
    ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου
      όπως τα λες...το πήρα κι έσκασα,που τα σκασα βλακωδώς.
      ΤΛΠ το αποτέλεσμα με δικαίωσε και προσπαθώ να σκέφτομαι μόνο τα θετικά.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, φιλάκια επίσης

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!
    Είναι πολύ όμορφη μετατροπή!
    Νομίζω πως ο καινούργιος της ρόλος της πάει περισσότερο!!!
    Εξάλλου είναι πιο στολισμένη, πως να το κάνουμε!!
    Πολύ ωραία ιδέα!Μπράβο!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ Αννα μου, γυναίκα χωρίς στολίδια;; δε πάει!
      Χαίρομαι που σ αρεσε,σ ευχαριστώ

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά βρε Χαρά ετσι όπως το ξεκίνησες δεν ήξερα και εγώ που θα κατέληγε! Είσαι μεγάλη λαοπλάνα χαχαχαχα!!
    Χαλάλι σου γιατί και πάλι είναι όμορφη η πριγκιπέσσα σου.
    Και οχι δεν θα καταλάβαινα οτι είναι απλά για κάτι τόσο πεζο, οπως κρεμαστρα για κούπες, η μορφή της παραπέμπει οντως σε κάτι πιο λεπτεπίλεπτο. Οποτε η τελικη της μορφη είναι αυτη που της αξίζει.
    Ελπιζω η τιμη να μην ηταν τοσο τσουχτερη...
    Φιλια πολλαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Λαοπλάνα!!!με δυο αυτιά αεροπλάνα, σκέτος Παπανδρέου (ο πατήρ,αυτόν έλεγαν "Λαοπλάνο")χαχαχα
      Χαίρομαι που επιβραβεύεις την σκέψη μου και επικροτείς τ αποτέλεσμα Μικάκι, όσο για την τιμή της,ακόμα τσούζει...
      Φιλιάαααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ,ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΣΤΑΝΤ ΣΟΥ,Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΤΟ ΕΡΩΤΕΥΟΤΑΝΕ,ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ!!ΤΕΛΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω επειδή δεν τόχα ξαναδεί την πάτησα σαν αγράμματη,
      αλλά χαλάλι της Αννούλα, νομίζω οτι κι αυτή μ αναζητούσε
      Φιλαααακια

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Χαρά
    Ευτυχώς που βρέθηκες στο δρόμο της και της έδωσες την διάσταση που της αρμόζει. Αυτή ήταν γεννημένη για λούσα και όχι να κρατάει κούπες...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου
      Και τόσος θόρυβος για 4 μόνο κούπες δεν έλεγε!
      Φιλάκια κορίτσι

      Διαγραφή
  6. καλημερα Χαρα!πολυ ωραια μετετρεψες το σταντ,φυσικα της πανε πιο πολυ τα σκουλαρικια απο τις κουπες!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Αλεξάνδρα που είσαι με το μέρος μου, ο μαγαζάτορας με κοιτούσε σαν UFO.
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  7. Χαρα μου δεν εχω ξαναδει τετοιο σταντ και τωρα που εβαλες το χερακι σου ειναι πολυ ποιο ομορφο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω Κατερίνα μου αυτή η πρώτη φορά μου έκανε τη ζημιά,γοητεύτηκα!
      Φιλάκια πολλά και ...φοράω το βραχιολάκι!Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  8. Μα τι ωραία την περιποιήθηκες την κυρία,από τ'αλώνια στα σαλόνια την έκανες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα αυτό μου θυμίζει Lady αλλά εδώ ταιριάζει ταμάμ!
      Φιλάκια κορίτσια μου

      Διαγραφή
  9. Εχει καιρό να περάσω από δω...μου άρεσε η κούκλα σας. Ομορφη κούκλα.Ομορφη δημιουργία.Καλό μήνα και καλή άνοιξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ανοιξιάτικο και σε σένα Δελφινάκι και νάσαι καλά όποτε κι αν περνάς!

      Διαγραφή
  10. Χαρά, είσαι υπέροχη!!!
    Χαχα!!! Απολαυστικότατη παρουσίαση!!!
    Την έντυσες με την τελευταία λέξη της μόδας κ' την έκανες... σωστό κόσμημα!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, όχι παίζουμε!
      Αμα ξοδεύομαι εγω, το κάνω και με το παραπάνω,ούτε χρήμα,ούτε λόγια φείδομαι!!!χαχαχα
      Απειρααααααα.......................

      Διαγραφή
  11. Δεν θα μπορούσα να τη φανταστώ φορτωμένη με κούπες! Σκέψου, ότι όση ώρα εσύ εξομολογιόσουν τον..έρωτά σου, εγώ ήδη νόμιζα πως επρόκειτο για stand κοσμημάτων (για κολιέ και βραχιόλια, συγκεκριμένα...). Τα μεγάλα πνεύματα, τελικά...τι να λέμε τώρα!! χαχαχα. Ακόμα κι αν "έπεσα" μέσα στη σκέψη, είναι...μακράν καλύτερη η δική σου μεταμόρφωση και φινετσάτη!!! Τίποτα λιγότερο, απ΄ότι θα περίμενε δηλαδή, κάποιος από ΄σένα. Είναι..κόσμημα από μόνη της, πλέον!! Καλό μήνα, αγαπημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο φορτωμένη νάταν Μαριαννάκι μου με 4 κούπες όλες κι όλες;τσάμπα τα λεφτά της,ενώ τώρααααα;;;;
      Οσο για το ότι κατάλαβες εξ αρχής τ αποτέλεσμα με τιμά αν το πνεύμα μου συναντά έστω και όσο πατάει η γάτα το δικό σου το άπιαστο!
      Φιλάκια πολλά καλό μου
      Φιλιά περισσότερα στο μόρτη...

      Διαγραφή
  12. Κούκλα!!!! Ούτε που φανταζόμουν την κατάληξη της! Πολυ έξυπνη ιδέα, θα την χαίρεσαι καθημερινά την κουκλιτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Ευγενία,είναι πολύ ωραία εικόνα να τη βλέπεις απέναντί σου όταν ξυπνάς και να μη ψάχνεις το ζευγάρι απο το σκουλαρίκι όταν θες να το φορέσεις (συνέβαινε σχεδόν πάντα)
      Φιλάκια κουκλίτσα

      Διαγραφή
  13. μα δεν ξερεις γειτονάκι μου πόσο καιρό ψάχνω να βρω τελειο σταντ για κοσμήματα. Και μόλις καταλήξω σε κάτι είτε μιά καινούργια ιδέα έρχεται στο νου είτε κοιταζω τα φω μου κι εχουν πολλαπλασιαστεί τόσο που πάλι δεν θα τα χώραγε. Μάλλον μεχρι να καταλήξω θα εχω αποφασισει να χαρισω όλα τα φω μου (το κάνω κατά καιρούς). Μιά η χαρά να τ'αποκτήσω/φτιάξω και μια να τα χαρίσω. Η κοπέλα σου όμως με μαγεψε, ντελικάτη και με παππού στο Libro d'oro σίγουρα. Παντα ωραιες ιδεες σου ευχομαι χρυσοχερα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχχα τόσο μακρυά δείχνει την ευγενή καταγωγή της; Μαιρούλα έγραψες!
      Οσο για την ταξινόμηση, που όλο οργανώνομαι, κι όλο ανοργάνωτη είμαι,πιστεύω οτι αυτό θα με βολέψει για καιρό. Κατά καιρούς είχα δει κι είχα σκεφτεί διάφορα,κανένα όμως δε με συνεπήρε με την πρώτη σκέψη,τώρα βρήκα το κατάλληλο
      Φιλάκια μακρυνή μου κι αγαπημενη γειτόνισσα!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφη έγινε!!!Με το που την είδα αρχικά σαν σταντ κοσμημάτων τη φαντάστηκα και χαίρομαι τόσο που την είδα έτσι όπως την στόλισες,ακόμα πιο όμορφη απο όσο μπορούσα να τη φανταστώ!!!Να τη χαίρεσαι!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Σπυριδούλα μου για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα

      Διαγραφή
  15. Χαρουλίτα μου,κυρά να μου τα κουβαλάει δεν έχω και μάλλον δεν πρόκειται να βρω...Εχω όμως άλλο σταντ για κούπες,που με την ιδέα σου μου έδωσες αφορμή να το μετατρέψω αντίστοιχα...
    ( αυτό που δεν μπορώ να ξέρω είναι το πότε θα βρω το χρόνο,όπως και για χιλιάδες άλλα που θα ήθελα να κάνω και περιμένουν υπομονετικά να...)
    Φιλώ σε και πάντα αγαπώ σε...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να βρείς το χρόνο καλή μου, που όλο πας και μπλέκεσαι με νέα projects? ο χρονος φταίει που δε σου φτάνει ή εσύ που τον έχεις τσωλωπατήσει;
      Πάντως ΧΑΙΡΟΜΑΙ κάθε φορά που μου κάνεις την Τιμή...
      Φιλάκιαααααααααααααα και στο Λύκοοοοοοοοοοοοο

      Διαγραφή
  16. Φιγουρίνι την έκανες την κοπελλίτσα, Χαρούλα.
    Κάτι πλεκτά σκουλαρίκια διακρίνω, να φανταστώ ότι είναι η εξαργύρωση των αμισθί υπηρεσιών σου ως γραμματέας ?
    Φιλάαααααακια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτου σου μαρτυριάρα!!!
      Αλλά τι περιμένεις;Με όποιον δάσκαλο καθίσεις , τέτοια γράμματα θα μάθεις.χα χα
      Αλλά επειδή είσαι ...επιμελής,μάθε και τούτο:
      Τα σκουλαρίκια τα είχε λάβει, πολύ προτού αναλάβει χρέη γραμματέας.
      Η πληρωμή για τα χρέη των αμισθί υπηρεσιών και για την 500στη αναγνώστρια ....οσονούπω.

      Διαγραφή
    2. Kαι σε εμένα έγινε η 460ή, μήπως πρέπει να
      της δώσω το κατιτίς της και εγώ ?

      Διαγραφή
    3. Μόλις απέκτησες και την 461η.
      Θα δώσεις και μένα το κατιτίς μου;

      Διαγραφή
    4. - Σοφία
      και ψεύτρα και σπείρεις διαβολές.
      Ψεύτρα, γιατί δε σ άρεσε και μη μου χαριεντίζεσαι, διαβολές, γιατί αφήνεις να εννοηθεί οτι δε τιμώ τα δώρα μου. Αλλά επειδή η δωρήτρια είναι ταπεινή είπα να μην την εκθέσω στα μάτια των άλλων ανταγωνιστριών μου... Τα τιμώ φορώντας τα! ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΜΠΑΞΙΣΙΑ...

      -Σωσώ
      δε φταίω,ο όφις με ηπάτησε!
      Είδες που λένε οτι με αμείβεις για τις δωρεάν υπηρεσίες μου; Δε ξέρουν τι ανωτέρου είμαστε και οι δυό!

      Φιλάκια και στις δυο σας
      η 460 και 500 σας αναγνώστρια

      Διαγραφή
  17. Γλυκά , όμορφα και σταθερά τα βήματα της ανάκαμψης σου !!
    Το αποτέλεσμα υπέροχο , κουκλίστικο ,χαριτωμένο και νοικοκυρεμένο !!Και μη ξεχνάμε το αέρα της αριστοκρατίας που της έδωσες !Τα σκουλαρίκια σου βρήκαν μία γλυκιά αγκαλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστοκράτισα ήταν απο κούνια Ολυμπία μου, ο κατασκευαστής της την μείωνε δραματικά.
      Νάσαι καλά γλυκειά μου

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα !!
    Και ωραίο και ρομαντικό και πρακτικό το απόκτημά σου!!
    Και καθόλου πενιχρή δημιουργία !!
    Και το μετέτρεψες εύκολα σε κοσμηματοθήκη !!
    Πολύ κομψό βηματάκι ανάκαμψης !!
    Συνέχισε τον βηματισμό , μιας και είσαι τόσο ανεξάντλητη από ιδέες !!
    Αιγαιοπελαγίτικα χαιρετίσματα


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα μου γλυκειά
      πάντα τα σχολιά σου με γεμίζουν αισιοδοξία και μία αίσθηση πληρότητας, σα νάχω κάνει μέγα επίτευγμα!
      Φιλάκια πολλά Ιόνια και ηλιόλουστα (σήμερα...)

      Διαγραφή
  19. Δηλαδή, για να καταλάβω, εσύ ό,τι δεις στο δρόμο και σου αρέσει το αποκτάς; Ό,τι και να ’ναι; Όσο κι αν κοστίζει; Δηλαδή, με την πρώτη ματιά έχεις σκαρφιστεί το τι θα φτιάξεις μ’ αυτό; Πως θα το μεταμορφώσεις;

    Πολύ ωραίο, κρατάς σε εγρήγορση το μυαλό σου. Μπράβο Χαρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στράτο
      δε ντρέπομαι (ενω θάπρεπε) να το πω, οτι είμαι πολύ κακή καταναλωτής. Ναι, όπως τα λες είναι "ό,τι δεις στο δρόμο και σου αρέσει το αποκτάς; Ό,τι και να ’ναι; Όσο κι αν κοστίζει;" ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Αμα θέλω κάτι...ΤΟ ΘΕΛΩ!
      Πολλές φορές και χωρίς νάχω κατά νου μεταμόρφωση, για το συγκεκριμένο υπήρχε πράγματι εξ αρχής πλάνο.

      Οσο για εγρήγορση του μυαλού...άστα,ας μην εκτεθώ ετι περαιτέρω
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      Διαγραφή
  20. Αυτο θα πει να εχεις εξασκησει το ματι σου τοσο πολυ ωστε ν αλλαζεις την τυχη ενος αντικειμενου και να το αναβαθμιζεις γιατι οπως και να το κανουμε, αυτη η λεπτεπιλεπτη δεσποινιδα ταιριαζει πολυ καλυτερα με κοσμηματα παρα με ....κουπες!
    Μπραβο, Χαρα μου ,τελειο! Συνεχισε τα βηματα ανακαμψης για να εμπνεεις και μας! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την κάναμε απο κούπες, που λένε,Αρετή μου!χαχαχα
      Χαίρομαι που η μετάλλαξη επικροτήθηκε απο όλες σας.
      Φιλάκια βροχερά

      Διαγραφή
  21. ...Εννοειται, οτι μαζι σου αγνοουμε το προφανες!!!Ποιος θα μας υποδειξει, το χρηστικα ορθον ,οταν η φαντασια μπορει να μεταβαλλει και την αρχικη σκεψη του δημιουργου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απο την κουζίνα στην κρεβατοκάμαρα.... μεγαλο βημα εκανε η εν λόγο κυρία Χαρα μου..... που να το φανταστεί;;;..κυρια επι των κοσμηματων.. εγινε... και παρόλο που κραταει στα χερια της τσαγερό ... τα κοσμήματα της πηγαινουν καλήτερα... εχει φινετσα.. και δεν ήτανε για κουζίνα...... μονο εσύ θα το καταλαβαίνες.....προσεχε μην σου ζητήσει αυξηση.. που την αναβαθμησες..χι.χιχ.χ.χ....... φιλακια πολλα Χαρά μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της πάει το πρωινό Ρούλα.Γι αυτό κρατάει τσαγερό.
      Μαρία Αντουανέτα -βλέπεις-η κυρία Χαρά.
      Είναι η προσωπική της καμαριέρα, φορτωμένη με τα σκουλαρίκια να διαλέξει τι θα βάλει.
      Ρούλα, σήμερα δεν σφηνάρησες και σφηνάρω εγώ.

      Διαγραφή
    2. αυτο το ....... δεν σφηναρησα..... το επαθα γιατί βιαζόμουνα να.. φυγω ... αλλα μπραβο σου Παρακελσο μου.. το ξερω εγώ... οτι εχω άξιες αντικαταστατριες..χι..χιχ.. τι νομιζες οτι μονο με το σχόλιο θα έμενα;;;;χι.χιχ.. και δεν θα ξαναπερνουσα;;;; το ένα μου ματι κλεινει απο την νυστα... αλλα θα ξαναπερασω ... αυριο... χι.χιχ. αααααααααααααααααααα δεν υποφερωμαι ...την μια βιαζομαι την αλλη νυσταζω.... παει χάλασα μου φαινεται..χι.χιχ.

      Διαγραφή
    3. Χάλασες δε λες τίποτα Ρουλάκι μου! Εσυ ένα κορίτσι απο σπίτι, συμμαζεμένο,με τον αντρούλη σου , το νοικοκυριό σου, έγινες σφηνορουλάκι και απέκτησες μιμητές!!! άσε πια την τεχνολογία που την παίζεις στα δάχτυλα κι... εκτός κομοδίνου!
      Φιλάκια πολλά αγαπημενο μου, κι άσε τον κόσμο να με λοιδωρεί...

      Διαγραφή
  23. αυτο που νομιζα ηταν δεν ηταν αυτο που ηθελαν οι ...ασχετοι τριτοι...να πιστεψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κούκλα η....κουκλα ,σπουδαία μεταμόρφωση ,και οι πολυτιμοι λιθοι ωραιότατοι ,φιλιά καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εχει ένα πάρα πολύ όμορφο πρόσωπο και ήταν φυσικό να τραβήξει την προσοχή σου!! το ίδιο θα έκανα κι εγώ!! και με την αλλαγή χρήσης σίγουρα αποκτά άλλη αξία και περισσότερη χρηστικότητα!!!¨ υπέροχο το απόκτημά σου Χαρά,και μου έδωσες άθελά σου μία ιδέα για κάτι μεγαλύτερο και διαφορετικής χρήσης κατασκευή!!Καλό σου βραδάκι και πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω τι σκαρφίστηκες πάλι απο την άθελά μου ιδέα....
      Φιλάκια και περιμένωωωω...

      Διαγραφή
  26. Χαρά μου, μόνο "πενιχρή" δεν είναι η δημιουργία σου! Από μόνη της είναι πανέμορφη, αλλά εσύ της έδωσες άλλη ζωή και έγινε ακόμη πιο όμορφη και χρηστική. Την προτιμώ μετά τη δική σου μεταμόρφωση! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου χαίρομαι που δεν τη βρίσκεις υποδεέστερη άλλων δημιουργιών μου, και εμένα με χαροποιεί που τη βλέπω φορτωμένη τα γιορντάνια,που λέει κι η Σοφία και τα βρίσκω εύκολα πλέον και μαζί.
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  27. την βρισκω υπέροχη τώρα και η ίδια θαναι πολύ χαρουμενη φανταζομαι απο την κουζίνα και την τραπεζαρία πρήχθη στη κρεββατοκαμαρα !!! Σου κρατω ένα κερασμα πέρασε σε παρακαλώ να το πάρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το κέρασμα,σαν να μου το έφερε η νέα μου Κυρία επι των Τιμών!!!ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΑ και το εγκαθίδρυσα παραπλεύρως...
      Φιλάκια Κάτια μου

      Διαγραφή
  28. δυο κουκλες βλέπω. έχετε συνοστισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έτσι κομψη και ντελικάτη που τη βλέπω μάλλον δεν ήταν φτιαγμένη για κουζίνα και για μεγάλα βάρη, καλυτερα με τα λεπτοκαμωμένα κοσμήματα, της ταιριάζουν περισσότερο!
    Όσο για τα ελαττώματα, εγω έχει τύχει να αγοράσω επιτηδες κάτι που είναι λίγο σπασμένο με τη σκέψη ότι οι άλλοι θα το περιφρονήσουν και θα το παραπετάξουν...
    Ναι, πολλές φορες έχω σκεφτεί να πάρω μια γνωμη γιατρού για την κατάστασή μου, αλλά όλο το αναβάλλω...
    Φιλιά πολλά Χαρά μου, βημα-βήμα η επαναφορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό διέβλεψα κι εγω Νικούλι.
      Είπα "τέτοια φινέτσα κρίμα να την τρώει η κουζίνα!" και την αναβάθμισα πάραυτα.
      Στα πιο πονεμένα τώρα σημεία: Ελαττωματικά έχω αγοράσει κι εγω εν γνώσει μου πολλές φορές και παράπονο κανένα. Με στεναχωρεί όταν με πιάνουν κορόϊδο. Γιατί αυτό το μικρό ελάττωμα (ένα μικρό σπάσιμο στο δίσκο της τσαγιέρας,θα δεις αν μεγενθύνεις την εικόνα) τεχνιέντως καλυμένο με μανόν(μάλλον) να στο πουλάνε και στην 3πλάσια τιμή απ ό,τι ένα αντίστοιχο κατάστημα (στο Ιντερνετ), ε, είναι να κόβεις φλέβες!
      Φιλάκια πολλά, έχουμε την ΄ιδια ψυχοκατάσταση,άμα βρεις απάντηση πες κι εμένα...

      Διαγραφή
  30. Πόσο,μα πόσο μετριόφρων είσαι τελικά?!!Η κουκλάρα σου είναι όλα τα λεφτά,με κούπες ή με σκουλαρίκια όπως και να την δεις τα σπάει,αλλά και η παρουσίασή της όπως πάντα απολαυστική,και ιδιαίτερη,όπως και η δημιουργός της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να της έχω πάρει τα χαρίσματα κι όχι τα ελαττώματα, Μιραντάκι!χαχαχα

      Διαγραφή
  31. Είναι τέλειοοοο....πανέμορφο στάααντ !!!!...και τέλεια η εμπνευσμένη ιδέα σου αγαπημένη μου Χαράαα !!!! Άχ...καλά κι εγώ κατι τέτοια όμορφα χαζέυω στις βιτρίνες στο κέντρο !!! Είναι υπέροχο αυτο το στάντ και η ιδέα σου απο τις καλύτερες που έχω δεί για στάντ σκολαρικιών...ίσως και η πιό όμορφη !!!! Το λατρέυω το γούστο σου !!!!
    Να είσαι πολύ πολύ καλά !!! Φιλάκια πολλάαα !!! :o)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω λατρεύω εσένα που όλο τα λατρεύεις και μ ολα ενθουσιάζεσαι!
      Μυρσινάκιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι, σ αγαπώώώ!!!

      Διαγραφή
  32. Σφηνάρησα δις , θες και σχόλιο;
    Το αέρινο και σεμνό πλάσμα ψάχνω να βρω και δεν ξέρω που να ψάξω.
    Αν το βρω, τι κερδίζω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόση χολή γιατί; τι έφταιξα το μικρό σπουργιτάκι της Ανοιξης;Οταν βραβεύθηκες εσύ,εγω σχολιασα ενθουσιασμένη, υπάρχουν ντοκουμέντα Κυρία μου!

      Διαγραφή
  33. Πολύ μου άρεσε η ιδέα σου. Χρήσιμη τελικά η μεταμόρφωση της κούκλας.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που επιβραβεύετε τις ιδέες μου,φιλαράκια μου!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  34. Κι εγώ που νόμιζα ότι θα αποτύπωνες την όμορφη κυρία σε καμβά! Αλλά και έτσι "ντυμένη", κούκλα είναι !!
    Αλλα τι να λέμε τωρα! Ο,τι και να κάνεις,το κάνεις με τόση ομορφιά που πάντα μας ξαφνιάζεις υπέροχα !!
    Να'σαι πάντα καλά, Χαρά μου!
    Φιλί και αγκαλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη βάζεις ιδέες Πεπίτα,κι ακούν κι άλλα αυτιά...καμβάδες...
      Νάσαι καλά κούκλα μου που όλα τα βλέπεις υπέροχα,κι ας μην είναι.
      Φιλάκια πολλά αγαπημενη

      Διαγραφή
  35. τέλεια ήταν.. τελειότερη την έκανες..μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα Χαρά μου , όταν βλέπω νέα σου ανάρτηση ,αρχίζω χαμογελώντας να διαβάζω και λες και θέλω να δω το τέλος του βιβλίου, βιάζομαι να δω τι σκαρφίστηκες.
    Να το πω πάλι? Μου αρέσει ο γραπτός σου λόγος και πιο πολύ η δεύτερη ματιά με την ευρύτερη έννοια.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nikol μου
      ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙΣ!
      Ειλικρινά στο λέω, με συγκινούν τα καλά σας λόγια,για κάτι που εγω το θεωρώ ολότελα φυσικό.Να εκφράζομαι,λόγω ή έργω.Χαρά μου αν εσείς το εισπράττετε τόσο θετικά και να μου δίνετε ευκαιρίες καλλιτέρευσης.
      Ελπίζω να συνεχίζω να σε κάνω να χαμογελάς.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  37. Χαρουλάκι μου.
    Για μια ακόμη φορά στέκομαι με θαυασμό μπρος στην ανάρτησή σου. Με συναρπάζει η άνεση που διακρίνει το γραπτό σου λόγο. Η ευχέρεια με την οποία αφήνεις να απλωθούν τα συναισθήματά σου. Ο απλός μα τόσο γεμάτος τρόπος που απλώνεις τις σκέψεις σου. Υπέροχο όλο. Όσο για την τέχνη σαν ανίδεος να πω ότι μου αρέσουν οι ζωγραφιές σου.
    Την αγάπη μου καλή μου.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενο μου ξενητεμένο
      στο χω ξαναγράψει, οτι η κριτική σου ,ειδικά στον τομέα του απλώματος-ξεδιπλώματος συναισθημάτων με ενθουσιάζει. Ξέρεις πολλά παραπάνω,έστω κι αν κάποιες φορές τα ίδια πράγματα σε κάνουν σμπαράλια...χαχαχχα
      Χαίρομαι κι ευχαριστώ γαι την κριτική σου,ακόμα κι οταν δεν αφορά ζωγραφιές.
      Φιλιά πολλά και με πολύ αγάπη

      Διαγραφή
  38. Ομορφη η κουκλα σου καλα εκανες και την πηρες είναι για καθε γυναικα πολυ χρήσιμη.
    Πολυ ομορφη φουστα της εκανες πολλα μπραβο!!!!
    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Ελενάκι μου! Τ απωθημένο κάθε γυναίκας,να τακτοποιεί τα μπιζού της,χαχαχα Φιλάκιααααα

      Διαγραφή
  39. Της έδωσες και κατάλαβε!!!!!πολύ όμορφη την έκανες!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο τη μέση και κάτω παρενέβην Δεσποινιώ, οπότε μικρή η ...καταστροφή,επανέρχεται ανά πάσα στιγμή.
      Φιλιάαααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  40. Muy bonito y muy práctico, me encanta como te quedó.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι ωραίο να αποκτάς αυτά που ''ερωτεύεσαι''!!! Και πιο συγκεκριμένα αυτά που βρίσκονται στις βιτρίνες...γιατί για τ'άλλα είναι άλλη η διαδικασία... Κι εγώ ερωτεύτηκα κάποτε ένα τραπεζάκι και το πλήρωνα δυο χρόνια...Τώρα το καταστρέφει ένας ''νιτζάκος''...τλπ. Θα συμφωνήσω πως η κυρία δεν ήταν για το ''τηγάνι''... μάλλον για το ''ντιβάνι'' ήταν κι εσύ την οδήγησες σωστά. Να το χαρείς και να το απολαύσεις το απόκτημά σου Χαρά μου και μη το μιρμιρίζεις...ας έχει και κουσούρι,όλοι μας έχουμε εξάλλου, αυτή θα είναι η εξαίρεση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε το νιντζάκο (αυτό κι αν είναι απόκτημα ερωτεύσιμο με την πρώτη ματιά!)να καταστρέφει, είναι ΥΓΕΙΑ!!!
      Δε μιρμιρίζω το κουσούρι,αλλοίμονο η "αρτιμελής", απλά η τιμή σε συνδυασμό με το ελάττωμα με κάνει Τούρκο.
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ

      Διαγραφή
  42. Απαντήσεις
    1. Ελμιράκι μου σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Φιλάκια κι απο μένα

      Διαγραφή
  43. Νομίζω ότι ο αρχικός της προορισμός δηλ. σταντ για κούπες δεν ήταν αυτό που θα της ταίριαζε. Μία κυρία με τέτοια κομψότητα και ομορφιά δεν θα έπρεπε να στέκεται στην κουζίνα του σπιτιού αλλά στην κρεββατοκάμαρα. Την ανέδειξες όπως έπρεπε και τώρα χαμογελά ικανοποιημένη. Φανταστική η ιδέα σου.Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αλλη μια φορά χαίρομαι, ΧΑΙΡΟΜΑΙ, ΧΑΙΡΟΜΑΙΙΙΙΙΙΙ!!!
      χαχαχα τόσο πολύ!
      Φιλιάάά

      Διαγραφή
  44. Όπως πάντα έγραψες! Το...υπόγειο μ΄ άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. εγω παλι δεν καταλαβα τι της ελειπε και δεν ειναι αρτιμελής....Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μεγενθύνεις τη φωτό θα δεις το κομματάκι που λείπει στο δίσκο που κρατά,Μπαρμπουνάκι

      Διαγραφή
  46. Και ποιος δεν θα ερωτευόταν την συγκεκριμένη κυρία!!!! Κι' εγώ θα την "άρπαζα" αν την έβρισκα.... είναι υπέροχη!!!! Ούτε κι' εμένα μου "πάει" για κούπες, με κοσμήματα έχει άλλη υπόσταση άσε που σ' αυτό το έπιπλο ταιριάζει τέλεια!!!! Ευφάνταστη δημιουργία όπως όλες σου, Χαρά μου!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσο και αν δε θες να το παραδεχθείς,είναι ερωτεύσιμη η Κυρία,λεπτή,ευθυτενής και μετρημένη...τ άκρο αντίθετον εμού, Φιλία μου,χαχαχαχα
      Φιλάκιααααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  47. Κι εγώ Χαρούλα μου πολύ δύσκολα αντιστέκομαι σε όσα μου κλείνουν το μάτι...!!!Δεν ξέρω αν η ντελικάτη κυρία ήταν φτιαγμένη για να αντέχει το βάρος από πολλές κούπες, το σίγουρο είναι ότι τώρα θα νιώθει πολύ πιο κομψή και πιο ανάλαφρη, με λίγα λόγια τη βοήθησες και με το παραπάνω να λάμψει περισσότερο!!!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις, σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάρος πολύ δε θάχε Κικίδι μου μια που είχαν προβλέψει μόνο για 4 κούπες,αλλά σίγουρα δεν ήταν φτιαγμένη γι αυτό. Οσο για την τάση απόκτησης ότι μου κλείνει το μάτι...άστο...πονεμένη ιστορία!χαχαχαχα
      Φιλιά κουκλίτσα μου

      Διαγραφή
  48. Όπως και να είναι η παρουσίαση, το αποτέλεσμα είναι ένα! Έγραψες πάλι!! χιχι! Υπέροχη η κυρία σου!! Και πραγματικά πιστεύω πως θα το θεωρούσε και η ίδια ανιαρό να παρέμενε σταντ για κούπες!! Της ταιριάζουν καλύτερα τα λούσα!!
    Φιλάκια!!!!
    Καλό σ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό διέβλεψα κι εγω κι αποφάσισα να της δώσω την ευκαιρία που ζητούσε Χριστινάκι.
      Φιλάκια και Καλό υπόλοιπο Κυριακής.

      Διαγραφή
    2. Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #25 :)
      Καλή εβδομάδα!!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  49. μ αρεσει να αγοραζω ελλατωματικα....κ να δινω μια ευκαιρια κ σ αυτα κ στο μυαλο μου ΑΝ θελω να τ αλλαξω........που βλεπεις εσυ το ελλατωμα δεν καταλαβα σιγουρα δε θα θελα να την δω με κουπες τωρα ειναι ετοιμη για χορο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα ελαττωματικά είναι και σε συμφέρουσες τιμές, δε διαφωνώ ούτε εγω κι είναι κάτι που επιδιώκω,όταν όμως το χρυσοπληρώνεις,έχεις άλλες απαιτήσεις, ανώτερες...
      Φιλάκια Σοφία μου

      Διαγραφή
  50. απίθανη μετατροπή!!!Και απόκτησε και νέα ζωή!!!Είναι κούκλα,η κουκλα,και όμορφα στολισμένη.Μπράβο,μπράβο,μπράβο!!!!!!

    πολλά φιλιά και καλό σβκ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Κρίστα μου.
      Καλή Κυριακή,καρδιά μου

      Διαγραφή
  51. καλημέρα, καλο Σ/Κ, αυτα μας κάνεις και μετα η σύζυγός μου ζητά να της φτιάξω λεει ενα ιδιο αλλά να της το γεμισω και με σκουλαρίκια..... να σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σένα είναι εύκολο να την ικανοποιήσεις...ένα ταξιδάκι στην Πατρίδα κι εγω ...στις διαταγές σας!χαχαχα σ άρεσε;κι έτσι αποφεύγεις τους μπελάδες
      Χαίρομαι που ήσουν εδώ

      Διαγραφή
  52. Πανέμορφη η όμορφη και αριστοκρατική σου κουκλίτσα!!! Σίγουρα τα ενώτια σου την στολίζουν πολύ καλύτερα από τέσσερις κούπες, κι εκείνη στόλισε τόσο ωραία την όμορφη τουαλέτα σου! Μπράβο, για άλλη μια φορά, Χαρούλα !
    Καλό σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι βρήκε τη θέση που της άρμοζε Μαριάν μου, έτσι πιστεύω και μετά απο όλες αυτές τις απόψεις σας,πλήρως εμπεριστατωμένες...χαχαχα
      Επίσηςςςςςςς

      Διαγραφή
  53. χαχαχαχαχαχαχαχα... έχω λιώσει!!!!!!!! είναι απίστευτο, το τι αίσθηση μου αφήνει, η όποια ανάρτηση σου διαβάζοντας τη... Αυτή όμως.. ή μάλον ΚΑΙ αυτή!!!! Όπως και να χει, μα μεγάλες μα μικρές, ο ρόλος των δημιουργιών είναι άλλος.. και αυτό το ξέρεις καλύτερα απο όλες νομίζω... Ψυχοβγάλτα μου!!!!!!!!!!! Χαχαχαχαχαχ.. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάθελα πολύ να ακούσω τι ξέρω καλλίτερα απο όλες κατά την άποψή σου, είμαι σίγουρη οτι οι απόψεις μας δεν ταυτίζονται (μάλλον με υπερεκτιμάς Σταυρούλι μου)
      Πάντως ξέρω οτι το γέλιο κάνει καλό στη...γαλουχία!χαχαχα
      Φιλάκια στα αγόρια σου που έχουν μια τόσο... βουτυράτη μανούλα!ΣΕ ΦΙΛΩΩΩΩΩ

      Διαγραφή
  54. Κατ' αρχάς, από μόνη της ως αντικείμενο είναι μόνη της γοητευτική και σε τραβάει πραγματικά, να την αγγίξεις και να την περιεργαστείς! Και για την αρχικής της χρήση θα την αγόραζα οπωσδήποτε, μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά εσύ φυσικά το πήγες όπως πάντα ένα βήμα παρακάτω!... Να έχεις μια όμορφη Κυριακή Χαρά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. yperoxh h kopelia soy mprabw........h ebestisia soy fenetai pantos filia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...