...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Lalalala America!!!

Lalalala America
I like to be  in America
Okay by me in Americaaaaaaaaaaaaaa

τραγουδάω η καλλίφωνη και σταματημό δεν έχω!

Εειιιιιι μην ξεσηκωθείτε, ούτε οι μεν να χαρείτε οτι φεύγω, ούτε οι δε (Dennis, Gabriel, Martha δεν ξέρω πόσοι και τι πρεμούρα έχετε,αλλά λέμε...) οτι θα με συναντήσετε.
Άδικα θα κρεμάσετε τις ελπίδες σας... περι άλλου σπάνε τα τύμπανα  εκ της καλλιφωνίας.
Μας πέσανε πολλά γεννητούρια, ενθεν κακείθεν  (έτσι παιδιά ν αυγατίζουν τα Ελληνόπουλα!) και ως φιλότιμο ον, είπα να φτιάξω το κάτι τις μου για τα συχαριάσματα.
Στο Αμέρικα  λοιπόν,  απ όπου μας έρχονται όλες οι μόδες κι εμείς τις ξεσηκώνουμε χωρίς δεύτερη σκέψη, μόλις μιάς γυναίκας η κοιλιά σαλέψει από τις κινήσεις του εμβρύου,στήνουν happening!
Ναι, ευκαιρία ζητούσαν για μπάρμπεκιου και οινοποσία!
Εμένα αυτά δε θα μ αφορούσαν, γιατί ως άνθρωπος χαμηλών τόνων, προτιμώ πιο cool εξάρσεις, εν πάση περιπτώσει, η εν λόγω μανούλα που κυοφορεί τυγχάνει να είναι ανηψιά εκ πρώτης εξαδέλφης.
Με τη μαμά της, τα πρώτα χρόνια της ζωής μας τα περάσαμε πολύ κοντά,
σαν αδελφές , αφού ήταν οι μαμάδες μας αδελφές.

                                                   


 Λίγο μου έσπαγε τα νεύρα η αλήθεια είναι, γιατί ήταν κλαψιάρα με το παραμικρό, εν αντιθέσει μ εμένα, που ήμουν χάχας.
Το χειρότερό μου ήταν όταν πηγαίναμε στους παιδικούς χορούς στα Καρναβάλια, που τότε ήταν στο φόρτε τους, κι ενω εγω ξέδινα στο χορό μέχρι τελικής πτώσεως (και του μαλλιού επίσης... θεοκάτσαρο!!!) η θεία μου, μου φόρτωνε την μικρή Αννούλα να χορέψουμε.


Πωπω τι νεύρα! Μου ερχόταν να την πετούσα από το παράθυρο  την κλαψο Αννούλα.
Είχα όμως μια καλλίτερη αναίμακτη λύση.
Την παράσερνα προς το κέντρο του χορού,την παράδιδα σε κάποιον που δεν τον ήθελα εγώ κι εγώ ως κανάρα, πετούσα χορεύοντας απο λουλούδι σε λουλούδι (που λέει ο λόγος. Γιατί να πω οτι μέχρι πρώτες τάξεις του Δημοτικού ήμασταν μαζί...οπότε...η κανάρα-βρέφος)
Τι να κάνουμε; η γυναικεία φύσις είχε ξυπνήσει αμπονόρα και δεν ανεχόταν Αννούλες.
Παρ όλα αυτά ο αποχωρισμός ήταν κάτι που θυμάμαι ακόμα με πόνο.
Δυο μικρά κορίτσια αγκαλιασμένα, να μην μπορούν να μας ξεκολλήσουν από την αγκαλιά η μια της άλλης, βαλαντωμένες στο κλάμα.


Θα μας χώριζε πια μια Ήπειρος κι ένας Ωκεανός κι αντε να ξαναβρεθούμε, παρά τις περί του αντιθέτου υποσχέσεις!
Μέχρι και το κλάμα της αγάπησα τότε.
Και πέρασαν χρόνια κι ειδωθήκαμε πια μεγάλες, και όπως το φανταζόμουν παιδί, ο ωκεανός παρέμεινε ανάμεσά μας, έκανε την οικογένειά της στην μακρινή Γη και βλεπόμαστε πια κάποια Καλοκαίρια .
Τώρα, αυτή η Αννούλα,  γίνεται γιαγιά (εμένα αυτή η φύσις δεν έχει ακόμα ξυπνήσει.Την αφήνω να κοιμάται μακαρίως) και για μένα είναι σαν νάναι το ίδιο μου το παιδί η κόρη της (είναι και συνομήλικες με τη δικιά μου).
Ετσι όταν άκουσα οτι ετοιμάζει πάρτυ για το new arrival είπα να είμαι παρούσα έστω ως θείον (Θείας, καλέ) δώρο.
Βέβαια το οτι στην Αμερική βρίσκεις τα πάντα, ήταν ένας ανασταλτικός παράγοντας έμπνευσης,αλλά τελικά είπα να στείλω κάτι,μόνο και μόνο οτι θάναι απο τα χέρια μου, με την αγάπη και τις ευχές μου που δε θα υπάρχουν πουθενά αλλού,όπου κι αν ψάξει!
Κι έτσι έφυγε αυτό:


Για να μετρούν τις ώρες αναμονής μέχρι να κρατήσουν στην αγκαλιά τους το πραγματικό Θείον δώρο!





Κατόπιν όλων αυτών δικαιολογείστε την ηχορύπανση και την κακοποίηση των ώτων σας, υπήρχε λόγος σοβαρός

Y.Γ
Απο την ημέρα που γράφτηκε η ανάρτηση αυτή πέρασε τόσος καιρός που από υπερηχογράφημα ετέχθη παιδίον νέον και κοντεύει να πάει & σχολείο, που λέει ο λόγος, αλλά πάντως γεννήθηκε αρκετό καιρό τώρα,πάντως διαβάσατε τις ιστορίες μου με την γιαγιά-Αννούλα. Κάτι είναι κι αυτό!

113 σχόλια :

  1. Αχαχαχαχα....καλέ πως να μη κλαίει το παιδί μ'αυτό στο κεφάλι;;;χαχαχα... έχω λιώσει!!! Θα επανέλθω την αυριανή για τα περαιτέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή έκλαιγε χωρίς λόγο,ο τούρτουλας δε την ενοχλούσε,τον είχε για ομορφιά

      Διαγραφή
  2. Ο νεαρός στη πέμπτη φωτό, είναι ο Κασιδιάρης ή ένας απ'αυτούς που έδινες στην ξαδέρφη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οχι καλέ ο... Κασιδιάρης ήταν αγέννητος.
    Τους συφοριασμένους της έδινα που δεν ήθελα εγω,χαχαχαχα,σιγά μην τους χαράμιζα για την κλαψού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Κασιδιάρης είναι κατσουλωτός στην 6η φωτό, πριν την αναχώρηση για τη νέα Γή.

      Διαγραφή
    2. Η αλήθεια είναι πως αυτός μου'μοιασε από την αρχή... Φαίνεται το μούτρο από νωρίς...χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Είδες συνοφρύωμα το βλαστάρι μου;;;

      Διαγραφή
    4. κι εγω ημουν σιγουρη και χωρις να ..σας διαβασω!!!! αφου μοιάζει το παιδί!!!όμως μεχρι να ερθω εδώ, εστίασα στο πλάγιο βλέμμα της δευτερης φωτογραφίας, και επισης, οτι η κουκλα της Αννούλας, ηταν κατά τι μεγαλύτερη σε μεγεθος,και εσυ αν και μεγαλύτερη εχεις μικρότερη κούκλα, και η Αννούλα, μικροτερη,εχει μεγαλύτερη κουκλα!!!Θα μου πεις, γιατι...συγκρινω τις κούκλες? γιατι ποτέ δεν είχα, παρα μόνο μία,και αν δεις οτι τη λενε ΑΝΝΟΥΛΑ! και όλοι τη ξερουν, ηταν δώρο στον..απογαλακτισμο μου.....Καπου βρισκεται, εν καιρώ θα βρεθει.Και μετα, απο καθε μήνα με το μισθο μου αγοραζα και μια κούκλα, και όταν εγιναν 27, τις μοίρασα στα ανηψακια μου!!!Ήμουν πια αρκετά μεγάλη....χαχαχα

      Διαγραφή
    5. να ζησει το εγγόνι της ξαδέρφης σου, να χαρεί το δημιουργηθέν απο τα χρυσά σου χεράκια! Απόλαυσα κάθε φράση και κάθε εικόνα εποχής, είναι αναντικατάστατες μαρτυρίες!Και κατι ακόμα! την αγάπη δεν μπορεί να την εμποδίσει κανενας ωκεανός, ποσο μαλλον ενας Νεγας Ειρηνικος! σιγα το πραγμα!πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    6. Μπαρμπουνάκι
      όλες στη δεύτερη φωτό εστιάσατε, τόσο ύπουλο βλέμμα έχω;χαχαχα Οχι μόνο ίδιες κούκλες, ίδια ρούχα, ίδια παπούτσια,όλα ίδια τάθελε να τάχουμε. Ευτυχώς που η μάνα μου έχει θέμα με την ομοιομορφία και πάντα με ξεχώριζε εντέχνως,χαχαχα
      Οσο για τις δικές σου κούκλες, τι να πω...τόσο στερητικό σύνδρομο;;;
      Η αλήθεια είναι οτι κι εγω οταν αγόραζα πράγματα για την κόρη μου αργότερα,το ευχαριστιόμουν περισσότερο σαν αν ήταν για μένα, κι ας μην στερηθηκα στην ουσία τίποτα. Ποτέ δε ξέρεις τι κουβαλάει μέσα της η ψυχή!
      Συμφωνώ απόλυτα οτι όπου υπάρχουν πραγματικά αισθήματα δε μπορεί να σταθεί τίποτα εμπόδιο,ούτε καν ένας Ωκεανός νερό!
      Ευχαριστώ για τις ευχές στο νεογέννητο.
      Φιλάκια πολλά απρόσμενο Μπαρμπουνάκι.

      Διαγραφή
  4. Τι κι αν η ξένη χώρα έχει απ´ όλα;
    Το δικό σου δώρο , αν κι άργησε, λίγο ακόμη και θα γινόταν δώρο γάμου, είναι γεμάτο αγάπη και μοναδικό, κυριολεκτικά και μεταφορικά.
    Μακάρι να είναι και...........μεταδοτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Καλώς ήρθες τρελό Καρναβάλι!!! Δώρο Γάμουυυυ!!!!χαχαχαχα δεν έχεις κι άδικο
      Ευχαριστώ για το "κυριολεκτικά και μεταφορικά" το "μεταδοτικό" δε κατάλαβα, εκτός απο το "χαμογελάτε είναι μεταδοτικό" του Μικρούτσικου,δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Εξηγήσου ή μάλλον άστο καλλίτερα,γιατί προβλέπω τη Σωσώ που όλοι ξέρουμε ...

      Διαγραφή
  5. Λάτρεψα τη φωτογραφία με τις κούκλες, απίθανη !!!!!
    Είστε και τα δύο πολύ γλυκούλια, και ευτυχώς έχετε την ίδια κούκλα, γιατί κατά πως τα λες
    φαντάζομαι κλάμα, αν η κούκλα ήταν μία ...
    Το δωράκι σου για το μωρό πολύ όμορφο, χαρούμενο και βασικά χειροποίητο !!!
    Να είσαι καλά με τις απολαυστικές αναρτήσεις σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ γλυκούλια και άκρως αντίθετα,όπως στην όψη και στην ...κόψη, Ράνια μου!χαχαχαχα και οι κούκλες ,σερνική και θηλυκή,μην μπερδευτούμε κι εκεί,χαχαχαχα
      Χαίρομαι που απολαμβάνεις τις αναρτήσεις μου, να σκεφτείς κι εγω γελούσα χθες βράδυ στο κρεββάτι μόνοι μου σκεπτόμενη την ανάρτηση,ευτυχώς γιατί είμαι και μόνη...
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Εμ, τους έδιωξες όλους σιγά σιγά...χαχαχα...

      Διαγραφή
    3. Λες να μείνω μόνη και να γελάω και στον ύπνο μου;;;; Αδύνατον! όποιος με γνωρίζει δε ζει χωρίς εμενα (χαχαχα μετριοφροσύνη)

      Διαγραφή
    4. Του Κ. πάντως δε του πάσαρα άλλη να χορεύει, απλούστατα να μη γίνω ρόμπα στη γυναίκα...δε σκαμπάζει βήμα! Δεν έφυγε γι αυτό

      Διαγραφή
  6. Σαν δεν ντρέπεσαι, έδινες όποιον δεν ήθελες στο κορίτσι ..........
    Δηλαδή ο μάγειρας ήταν από αυτούς που κράτησες για πάρτη σου ?
    Το ρολόι ΤΕ ΛΕΙ Ο. Να ζήσει το μωράκι - εγγονάκι.
    Αυτή η ανάρτηση πολύ μου άρεσε, πολύ συγκινητική.
    Ο Καΐλας μόνο έλειπε. Χα,χα,χα !!!!
    Φιλάκια, κούκλα ήσουν.....
    και είσαι δηλαδή.......


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Καϊλας που σου λειψε σε λίγα έχει παίξει που δεν είναι κλαψιάρικα, εδώ μόνο ως αδελφάκι της "Ψεύτρας" θα μπορούσε. Ακου της έλειψε ο Καϊλας της μανδάμ!
      Και ΝΑΙ,ήμουν εκδικητικός τύπος μ όποιον μου χάλαγε τα σχέδια,τραβάς κανα ζόρι; εδώ δε τράβαγε η Αννούλα και μου ξαναρχόταν
      Ευτυχώς που βρήκες το ρολόϊ ΤΕΛΕΙΟ (πως το παθες να σ αρέσει χωρίς ναι μεν... αλλά...;;) Χαχαχαχα σ έδωσα στεγνά ,ε;;; Ακου θα μου πει "έλειπε ο Καϊλας"!
      Ευχαριστώ και για το κοπλιμάν του τέλους,όχι που δε θα το παραδεχόσουν!!!ΧΑ

      Διαγραφή
    2. Ε όχι βρε Σοφάκι... γίνεσαι άδικη. Να σου δείξω εγώ Καΐλα και Βούρτση εδώ μέσα να καταλάβεις τη διαφορά!!!

      Διαγραφή
    3. ΠΟΥΥΥΥΥΥ ΕΔΩΩΩ ΜΕΣΑΑΑΑΑΑ;;; δεν κατάλαβαααααα

      Διαγραφή
    4. Παντού!!! Όπου έχει λίγα σχόλια...χαχα...γιατί στις χαρούμενες κάνουμε τζέρτζελο!

      Διαγραφή
    5. Εγω πάντως σοβαρά τις γράφω όλες, τώρα πως εξελίσσονται ...μυστήριο πράμα!

      Διαγραφή
    6. απευθυνομαι στο Μαράκι, μια Βουρτση εριξα κατα λαθος, παραπανω....χαχαχα

      Διαγραφή
    7. Ρίχτα εσύ κι ασε τη Βιλλιώτη να λέει...

      Διαγραφή
    8. Εσύ ξεπέρασες και τους ''Απόκληρους της κοινωνίας'', Μπάρμπυ μου... χαχα... Θα λέω Χαρούλα μου γιατί αν δεν λέω, ν'ανησυχείτε...

      Διαγραφή
    9. Τούρτουλους..(.αλήθεια τι ειναι αυτό;; ) Καίλα....Βούρτση.... αποκληρους κοινωνίας διαβαζω..παλι με τις απορείες θα μεινω η γυναικα..!! ξεκλεβω λιγο χρόνο να σφηναρω...χι.χι... ευτυχως που αυτην την φορα εφτασα.. σε αυτην την σειρα.. ας την πούμε ανεχτή...χι.χχ να ειναι καλα το αδέρφι που εριξε σύρμα..χιχ.χιχ. καλα μην φωναζετε παω....

      Διαγραφή
    10. Βιλλιωτάκι
      ΧΑΡΑ ΜΟΥ είναι να σεργιανίζετε εδω μέσα και ν ατακάρετε η μία την άλλη

      Διαγραφή
    11. Τουρτουλα, λέγαμε ό,τι γύριζε Ρουλιώ μου, ανεμόμυλους αλλά και τις σβούρες. Στην προκειμένη περιπτωση τον ανεμόμυλο στο κεφάλι της Αννούλας, ήταν απαραίτητο αξεσουάρ της! Βλέπεις εκείνη είχε ίσιο ξανθό μαλλί κι εγω ολίγον απο νεγρικο, ο τουρτουλας μου έλειπε! ασε που δεν ανεχόμουν ποτέ τίποτα στο κεφάλι μου...και η σχολική κορδέλα μετέπειτα μου έφερνε ποονοκέφαλο.
      Αλλά η Αννούλα ήταν κοκέτα.

      Διαγραφή
    12. απευθύνομαι παλι στο Μαράκι!! οχι καλε, μονο κούκλα δεν είχα!!όλα τα άλλα, αγαπη, φαγητο, κ.α. υπήρχαν με το παραπανω, αλλα ενεκα η στιγμη που χτύπησε στην έλλειψη ' και μια μικρη παρενθεση, πιο πανω οπου ειπα 27, εννοουσα κουκλες, όχι χρονων, χαχαχα!!!

      Διαγραφή
  7. Την Αννούλα μπορεί να την ξεφορτώθηκες και να την έστειλες Αμέρικα....αλλά αυτή φρόντισε να πολλαπλασιαστεί και να γίνει και γιαγιά. Λες το εγγόνι να της έμοιασε ????....χα χα χα. Πάντως τέτοιο ρολογάκι αποκλείεται να βρουν στην Αμερική. Πολλά φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι καλέ, δε την έστειλα εγω, μόνη της τ αποφάσισε κι εγω συναίνεσα με την προϋπόθεση οτι θα ξαναγύριζε. Τώρα αν βιάστηκε να πολλαπλασιαστεί,έτσι είναι εκεί στην Αμερική ,άμα ριζώσουν θέλουν ν αφήσουν πολλές παραφυάδες. Εγω πάλι που ζω στο Ελλάντα,δε τόχω στα υπόψιν...χαχαχαχα
      Οσο για το εγγόνι, προς θεού να μη της μοιάσει στο τότε της,κατακαήμένη η μανούλα του!
      Φιλάκια πολλά κι ευχαριστώ που συμφωνείς για το ρολόι Ελενάκι

      Διαγραφή
  8. Εύγε εύγε για όλα!!!! Τί ωραία που μας τα είπες πάλι!!! Γκράν σουξέ οι φωτό από τις μασκαράτες. Χαίρομαι πολύ για την όμορφη σχέση σας! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού να τις έβλεπες όλες! Τις φωτό απο τις μάσκαρες καλέ. Οι μαμάδες τότε μας έραβαν 2 και 3 στολές για να κάνουμε το ντεμπούτο μας. Εχω ντυθεί απο θηριοδαμάστρια μέχρι Απάχης των ΑΘηνών κι απο πιερότος μέχρι χαρτορίχτα και μικρή Ολλανδέζα. Η Αννούλα πάλι...Κούκλα, σταθερή αξία
      Πλήρης γκάμα και με υφάσματα ζηλευτά!
      Φιλάκια πολλά Ευγενούλι μου

      Διαγραφή
  9. Γιαγιά Χαρούλα καλημέρα σου.
    Κατ΄αρχάς τυχερή η Αννούλα που γλύτωσε από τα εγκληματικά σου σχέδια. Καλέ με τη Χρυσή Αυγή ήσουνα;
    Αστεία τα λέω. Πανέμορφο το ρολόϊ σου. Ένα ακόμη δείγμα των ωραίων έργων σου.
    Να σου πω πω ότι η Μάρθα είναι Ελλάδα και προγραμματίζει την μόνιμη εγκατάστασή της εκεί.
    Οπότε αν αριβάρεις κατά Αμερική μεριά μόνο ο Γαβρίλης κι΄εγώ υπάρχουμε.
    Φιλάκια αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιπαρέρχομαι την προσφώνιση,αλλά τι να περιμένω απο έναν Κύριο ευγενή μεν ,παππού δε;
      Χαχαχαχα Εγκλημα εγώώώώ;;;;; Πως το λες αυτό,ξέρεις κάτι παραπάνω απ όσα εγραψα;;;
      ΧΑ δεν ήμουν ποτέ,απλά καλομαθημένη ήμουν γιατί μ είχαν γενικά στα πούπουλα, καθότι το γελαστό παιδί απο τις φασκιές !
      Τι νέο και τούτο με τη Μάρθα;;;ααααα έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Με το καλό νάρθει το κορίτσι και τα όνειρά του να συνεχιστούν.
      Οσο για τους εναπομείναντες,δε βλέπω να κόβεστε να με δεχτείτε.
      Φιλιά πολλά κι απο μένα με τον δέοντα σεβασμό... παππού

      Διαγραφή
  10. αχ βρε Χαρα.......εισαι ολο χαρα......πραγματι οταν φυγει αυτος που θεωρεις εμποδιο και αυτο συμβαινει σε διαφορες σχεσεις ετσι.....μανα,πεθερα,γειτονισσα....εεεεεεεεε λες καλα δεν μ ενοχλουσε κιολας....τωρα τι να σου πω λες μεσα σου.....τωρα τα λες.......κατεβασε και συ λιγο τον πηχη......αλλα ειπαμε ετσι γινεται οταν ειναι πια αργα μετανιωνει ο ανθρωπος......καλα η φωτο εκπληκτικες και το ρολογακι ναι θυμιζει εκεινες τις ομορφες εποχες που ζησατε αλλα και τα παιχνιδια που μ αυτα μεγαλωσατε.....γερο να ναι το μωρακι λοιπον κ οι δικοι του γεροι να το φροντιζουν μεχρι να το παντρεψουν και οχι μονο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως λέμε "ο αποθανών δεδικαίωται" ένα πράμα,χαχαχαχα
      Τλπ παρήλθαν οι χρονοι, και μαζι μ αυτούς τα πάθη και τα μίση τ αβυσσαλέα που μας χώριζαν, ευτυχώς δε προλάβαμε να δημιουργήσουμε άλλα...
      Χαίρομαι που σ άρεσε το ρολογάκι-κρεμάστρα (τα πράσινα αρκουδάκια είναι κρεμαστάρια) και εύχομαι το μωρό να το συνοδέυουν οι ευχές όλων μας στη ζωή του.
      Φιλάκια πολλάάάά

      Διαγραφή
  11. Ένα όμορφο ρολόι που είναι κομμάτι από την αγάπη σου για τη μικρή και τη μητέρα της.Ωραίες φιλίες και σε καταλβαίνω γιατί έχω φίλη που ήμαστε μαζί από το..Δημοτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου, οι αναμνήσεις αυτές ανήκουν σ εκείνα τα παιδικά αξέχαστα χρονια, που περνώντας , έστω και τις αντιθέσεις τις νοσταλγείς!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. χαχαχχαααααααααααα τελεια αναρτηση!!!!!!!Τι φατσες φοβερες ειναι αυτες στις φωτο!!!!
    Ζαργανομπεκατσα μου αυτο το βλεμμα σου στη φωτο με την αννουλα και τον τουρτουλα κατακεφαλα απαπααααα λερααααααααα μεγαληηη! χαχαχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααααα και αυτη με τη μασκα χαχαχαχαααααααααααααααααααααααα
      εχω πεθανει στο γελιοοοο!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Γι αυτό την έκανα να γελάσει το χειλάκι των πονεμένων!!!
      Τι τις ήθελα τις φωτό;;;; αλλά βλέπεις ο μπαμπάς είχε τρέλλα και ήθελε να μ έχει σε κάθε μου πόζα!χαχαχα
      Αλλά ένα ρολόι-κρεμάστρα(μη το ξεχνάμε) τι θάλεγε μονο του;;;

      Διαγραφή
    3. ενα συν, ακομα στα συν του μπαμπα....

      Διαγραφή
    4. Ο μπαμπάς μόνο συν είχε Μπαρμπουνάκι και δε τον ωραιοποιώ εγω, το απέδειξε ο κόσμος όταν έπρεπε...

      Διαγραφή
  13. Τσαχπίνα μου εσύ , που να αντέξεις την κλαψιάρα την Αννούλα !!! Όμως ότι σας χώριζε την μία μέρα την άλλη πάλι μαζί ,΄ώσπου σας χώρισε ο μεγάλος ωκεανός !! Πάλι όμως η σκέψη σου κοντά της και στην οικογένεια της ! Χαρά μου ,μόνο χαρά ξέρεις να δίνεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oπως εμφανισιακά ήμασταν τα άκρα αντίθετα έτσι κι ως χαρακτήρες,Ολυμπία μου.
      Παρ όλα αυτά το αίμα νερό δε γίνεται και επειδή έχω πρώτα ξαδέλφια μόνο απο την πλευρά της μαμάς μου,τα λατρευα και τα κορίτσια και τ αγόρια.
      Μακάρι,πολλές φορές το σκέπτομαι να ήταν πιο κοντά, αλλά τελικά όποιος πάει εκεί δε γυρίζει εύκολα πίσω.
      Ας είναι καλά κι ας χαίρονται τις οικογένειές τους (έχω αλλα 4 ξαδέλφια εκεί πέρα) κι εμείς θ αρκεσθούμε να μαθαίνουμε τα καλά τους νέα.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Πόσο όμορφες αναμνήσεις...και πόσο χάρηκα τις φωτογραφίες!!
    Μπορεί να βρίσκεις τα πάντα στην Αμερική, αλλά δώρα φτιαγμένα με τόση αγάπη σπάνια βρίσκεις..
    Να σας ζήσει το μωρό και να είναι πάντα γερό και τυχερό!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Μαράκι, φτιάχτηκε με πολύ αγάπη για αυτό το πλασματάκι που είναι αίμα απο το αίμα μου!
      Νάσαι καλα σ ευχαριστώ πολύ.
      Σε φιλώ κι εγω και σου εύχομαι Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  15. Να γράψω και το σχόλιό μου επί της ουσίας. Αυτό το ρολογάκι αναστέναξε... μαζί του κι εμείς...χαχα. Πάντως έγινε πολύ όμορφο, ούτε στον ύπνο τους οι Αμερικάνοι!!! Ο μηχανισμός εύχομαι να ταίριαξε... οι δείκτες είναι λίγο μπόλικοι αλλά μπορείς να το δεις κι ως χαριτωμενιά! Όσο για το φωτογραφικό φλας μπακ... ήταν απολαυστικό Χαρουλίτα μου. Ως μπέμπα ήσουν μεγάλη μούρη... ε τώρα κάπως γλύκανες...χαχα... Καλέ γιατί δεν γελάς σε καμιά φωτό; Όλο αυτό το σοβαρό ύφος έχεις... από κείνη της βάφτισης που ζωγραφίσαμε! Ίδιο ύφος παντού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω σχολιο επι της ουσιας θα γραψω ...αλλα μονο για την μουντρουχαλη φιλεναδα μας!!το οτι φτιαχνει ειναι ομορφο ειναι γεγονος!!εγω θα σταθω στη φατσαααα!
      παιδι μουυυυ ηταν στριμμενο απο τα γεννοφασκια του!!!
      η κακομοιρα η αννουλα τι θα χε τραβηξει!μεταναστευσε για να γλυτωσει χιχιχιιι

      Διαγραφή
    2. Μαρία θα έπρεπε εσύ τουλάχιστον ν αναφερθείς επι της ουσίας.Τόσα χιλιόμετρα κάναμε για τους μηχανισμούς! Ναι ταίριαξε αν και οι δείκτες έπεσαν όντως μεγάλοι,αλλά είπα να τους κόψω και λυπήθηκα τα ευρουλάκια τους.

      Οσο για την απορία που εξέφρασες, ίσως ήξερα οτι θα έμενα στην αιωνιότητα και έπρεπε να κρατήσω σοβαρή την υστεροφημία μου(ποτέ βέβαια δε φαντάστηκα οτι μετά απο μισό αιώνα θα την καθαιρούσα εγω η ίδια,αλλά c' est la vie!) , στην πορεία άλλαξα γνώμη κι έχω ανοίξει ένα στόμα αλά Τζούλια Ρόμπερτς

      Oπου νάναι θα βάλω κι εκείνη με τον παππού να γελάσει καθε πικραμένος,χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Σιγά μην έγραφες εσύ σχόλιο επι της ουσίας , βρήκες τώρα να κεντήσεις!!!χαχαχχα χαλάλι σου

      Ευτυχώς που μετανάστευσε γιατί δε θάχαμε καλά ξεμπερδέματα...ο πατέρας της μ έλεγε (και με λέει ακόμα ) "ταύρο μου", καταλαβαίνεις οτι δε μου παράβγαινε, μόνο έκλαιγε

      Διαγραφή
    4. επι της ουσίας!Α, ωστε ολοι οι μηχανισμοί δεν ειναι ίδιοι, ε? και γω πως θα φταιξω τα ρολογια μου; θα πρεπει να τα κρατω υπο μαλης και να τρεχω να βρω μηχανισμους;κανενα δε ταιριαζει,,,κατι φταιει...

      Διαγραφή
    5. Μπαρμπουνάκι δε ξέρω γιατί το συγκεκριμένο ρολόι με παίδεψε πέραν του δέοντος
      Πράγματι όλοι οι μηχανισμοί δε κάνουν για όλα, αλλά το βασικό μου πρόβλημα ήταν το μεγάλο πάχος του mdf.
      Αυτός ήταν ο μεγαλύτερος σε μάκρος της αγοράς . Ηρθε μια φορά , ευγενική χορηγία κι αποστολή Βιλλιώτη,αλλά κολλήσαμε στη συνδεσμολογία του, άγνωστο γιατί δε δούλεψε κι έτσι όταν πήγα ΑΘήνα,καβαλήσαμε το παπί και ξαναγοράσαμε μηχανισμό απο ένα μαγαζί ειδικό και αποκλειστικό μηχανισμών, που Ο,ΤΙ ψάχνεις βρίσκεις.
      Πράγματι οι δέικτες έπεσαν λίγο μεγάλοι,αλλά φοβάμαι να τους κουτσουρέψω,ας το κάνουν στο Αμέρικα

      Διαγραφή
  16. Χαρα τι ωραιες αυτες οι παλιες φωτογραφιες εχω κι εγω απο τη παιδικη μου μπολικες ασπρομαυρες , ειδες πως δενεσαι οταν εισαι απο παιδι με καποιον , αυτο το βιολογικο της γιαγιας εμενα δεν μπορω να πω οτι δεν χτυπαει αλλα σκοπος ειναι να χτυπαει στα παιδια μου κι αυτο ακομη δεν το βλεπω, το ρολοι με τα αρκουδακια μου αρεσε παρα πολυ, ομορφο δωρο χειροποιητο, φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχίζω κι ανησυχώ που ΄σ όλες έχει χτυπήσει το ρολόϊ και μένα ακόμα, μπας και πηγαίνει πίσω το δικό μου;

      Χαίρομαι Μαιρούλα που σ άρεσε η δημιουργία μου, μακάρι το ίδιο ν αρέσει και στους οικείους του.Φιλιάαααααααααααααααααα

      Διαγραφή
    2. χαχαχα...............δεν αποκαλυπτομαι...........χαχαχα

      Διαγραφή
  17. κανω μια σταση για τη ρουλα!!!!!καλεεε που ειναιιιιιιιιιιιιι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ρούλα έχει Υψηλή Φιλοξενούμενη, σιγά μην αφήσει το γάμο να πάει για πουρνάρια!

      Διαγραφή
    2. μηηηηηηη μου πεεεεεεεις!!!!!!!καμμια Ρενα εχει κατεβει στη Κρητηηη??????χαχαχχαα

      Διαγραφή
    3. να σου πεί...να σου πεί....... ναι βρε Μισιρλακιμισιρλακι.. εχω υψηλα προσώπατα εδώ... και να ζηλευεις αμ πως.!!!!.. και δες την ωρα που γραφω.. κουτουλόντας... μονο και μονο να δείς την αδυναμια μου.. σε εσας... που χαλαλίζω τον 'υπνο μου για παρτη σας.. χιχ.χιχ. αντε η σειρα σου ειναι ... τι περιμενεις;;;. και γιατί να μην παω για πουρνάρια αγαπη μου;; τι εχουν αυτά δηλαδή..χι.χιχ.

      Διαγραφή
    4. ΣΑΣ ΟΜΙΛΕΙ Η ΥΨΗΛΗ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ, 1,60 ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ!!!!!
      ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑ!!!!!!
      ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΕΣ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΛΥΚΑ, ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΜΕ , ΨΗΝΟΥΜΕ, ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!
      ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!
      ΡΕΝΑ

      Διαγραφή
    5. χαχαχααααααααααααα!καλοπερνατεεεεεεεεε!!!!!τελειαααααα!
      περιμενουμε το ρεπορταααζ!φιλιααα

      Διαγραφή
    6. μεχρι και ο σεισμός για χαρη της εγινε, Μυσιρλού μου!! τριζουν τα συνθεμελα στο διαβα της, κι υστερα... λετε εσεις..........ετσι θα το θυμούνται!οταν ηρθε η ΡΕΝΑ, εγινε σεισμος!
      φιλια σε όλες!!!

      Διαγραφή
    7. ΣΕΙΣΜΟΣ ΗΤΑΝ;
      ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΡΑΚΗ!!!

      Διαγραφή
    8. Ναι αγαπη μου απο την ρακή ήτανε ..το κούνημα...χι.χιχ. μην ακους τι λενε ζουλευουνε..!!!..χι.χιχ..

      Διαγραφή
    9. Για τις ρακές δεν διατηρώ καμία αμφιβολία,ίσως περισσότερο κι απο το σεισμό!
      Οτι ζηλεύουμε πάλι γεγονός αναμφισβήτητο είναι

      Διαγραφή
  18. Βρε Χαρούλα μου, κι εγώ που νόμισα πως μας έρχεσαι στο Αμέρικα!!! Άντε, έλα πάντως, σε περιμένουμε! Τυχερό το μωρούλι που παίρνει τόσο υπέροχα δώρα! Τυχεροί και οι άνθρωποι που σε γνωρίζουν και δέχονται την απλοχεριά της αγάπης σου! Φιλώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρθί μου
      να έρθω,αλλά εσυ λέει (Mr Kontarinis said...) ετοιμάζεσαι να έρθεις προς τα εδώ, μην η μία φεύγει η άλλη έρχεται!!!
      Φιλάκια πολλά και να περνάς ΤΕΛΕΙΑ όπου κι αν είσαι!

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Χαρά μου!! Τι φωτογραφιούλες είναι αυτές;;;; :) Να σας χαρώ εγώ!!! Καλά φανταστικό το ρολόι!! Θα τρίβουν τα μάτια τους εκεί Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλλοι, Αμερικάνοι, Έλληνες, όλοι της γης οι κολασμένοι!!!! Χαχα!! Η Αννούλα σου θα αρχίσει πάλι την κλάψα από την συγκίνηση!!! Μου φαίνεται επίτηδες τα κάνεις!! Χαχα!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Πανούργα αποδεικνύομαι!!!χαχαχα άκου και δε το είχα σκεφτεί, να κλαίει πάλι λες;;; Μπα τώρα μεγάλωσε, χωρίσαμε και το ξεπέρασε
      Μακάρι να τους αρέσει
      Φιλάκια πολλά και γέλασα πολύ με το σχόλιό σου

      Διαγραφή
  20. Να ζήσουν μανούλα και μωράκι... όσο για το ρολόι σίγουρα θα τους είναι πολύ χρήσιμο... στο μέτρημα του θηλασμού και όχι μόνο! ;-)
    Τρελαίνομαι για παλιές φωτό και όλες είναι πολύ τρυφερές!

    ΑΦιλάκια Χαρά μου... με τα αισιόδοξα και τα όμορφα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όχι μόνον!!!
      Στεφανάκι μου γλυκό,φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ για τις ευχές.

      Διαγραφή
  21. Μια ανάρτηση με το όμορφο παιδικό χθες και το όμορφο επίσης παιδικό δώρο του σήμερα !! Φάτσες αμίλητες , αγέλαστες , έμελλε η μία εξ αυτών να γίνει η σούπερ (όχι γιαγιά καλέ) μπλόγκερ με ατάκες , όμορφες δημιουργίες και καλή φίλη !!Τους δείκτες του ωρολογίου , ιδέα μου η τους βλέπω ολίγον μεγάλους?
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως λέμε στρατιωτάκια, ακούνητα,αγέλαστα;;;το παίζαμε συχνά μικρά,ευκαιρία να φάει σφαλιάρα η Αννούλα οταν έφτανα σ απόσταση αναπνοής πίσω της,χαχαχαχα τελικά τώρα ανακαλύπτω οτι έκρυβα κακά ένστικτα!!!
      Οχι,δε θα σου ρίξω άδικο, καλώς βλέπεις,απλά φοβάμαι να τους κόψω επειδή είναι και πλαστικοί μη δείχνουν πιο άσχημοι και τσουρούτικοι. ΑΚόμα δε το έχω στείλει οπότε μπορώ και τώρα να τοκάνω και να σου πω το σκέφτομαι απο την πρώτη στιγμή αλλά φοβάμαι και δεν είναι ώρα να ξαντρέχουμε Αθήνες. Βλέπεις άλλους έχω πολλούς μεταλλικούς,αλλά δε κάνουν στο συγκεκριμένο μηχανισμό
      Φιλάκια πολλά κι ευχαριστώ για την παρατήρηση

      Διαγραφή
  22. Αχ, βρε Χαρούλα, τί ωραίες αυτές οι παλιές φωτογραφίες και τί αναμνήσεις !!!! Όχι μόνο από τα αποκριάτικα πάρτυ αλλά και από το μπάλ-μασκέ του Μπαρμπα-Μυτούση έχω παρόμοιες φωτογραφίες με τις ξαδέλφες μου. Με την μία δέ, που έχουμε την ίδια ηλικία, ήμασταν τόσο αχώριστες που κάποια κυρία νόμιζε ότι είμασταν δίδυμες!!!! Να σας ζήσει το ανηψάκι! Το ρολόϊ/κρεμάστρα είναι πανέμορφο...τέλεια ιδέα για δώρο από τα χεράκια σου! Κι αφού σου αρέσει η κριτική... δεν μου χτυπάνε άσχημα οι δείκτες, αντίθετα τα κρεμασταράκια θα μου άρεσαν καλύτερα σ'ένα από τα χρώματα των μοτίβων ή στο πράσινο του 'πλαισίου'.
    Πολλά φιλάκια!!!! Καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι συνήθειο κι αυτό όποτε βγαίναμε να μας φωτογραφίζουν!!! Ευτυχώς εμείς παρότι βγαίναμε πολύ μαζί είμαστε τόσο διαφορετικές που ήταν αδύνατον να μας περάσουν για δίδυμες.
      Ευχαριστώ για τις ευχές, τις εισπράττω εγω για την οικογένειά του
      Για τα κρεμαστάρια έχεις απόλυτο δίκιο. Βασικά ήταν ασημί,που ούτως ή άλλως δε ταίριαζαν, πράσινο βαθύ δεν είχα κι έτσι στράφηκα στο πιο "αγορίστικο" βεραμάν (ας το πούμε) να ξεχωρίζει κιόλας.
      Πού να έχω κι όλα τα χρωματα σπρέυ η γυναίκα,όχι σύνταξη δε θα φτάνει...άσε!χαχαχα
      Πολύ καλά κάνεις και μου επισημαίνεις,ούτε εμένα μου κάθονται καλά, άσε που τα βλέπω μικρά,άσε που με παίδεψαν να κόψω τις βίδες! Τόσο αυτά όσο και οι δείκτες είναι τα μειονεκτήματα που βλέπω κι εγω.
      Τλπ. Φιλάκια πολλά και Καλή Κυριακή και σε σένα,εδώ μας έχει λυώσει η υγρασια

      Διαγραφή
  23. Ευτυχώς αυτην την φορα εχεω ενα λογικό κατέβασμα....χι.χι. ..μαζι με την νοσταλγία που με γέμισες με τις απρόμαυρες φωτό σου Χαρά μου..αλλα πολύ σοβαρο μουτράκι .. βρε παιδι μου..τα ήθελες όλα δικα σου..χι.χι. απηυδησε και η Αννούλα και την εκανε... .για Αμερικα....και δες τωρα ενα ξεπερασμα σου τό εκανε στο γενεολογικό σας δέντρο..χι.χι. να έχει καπου και τα πρωτεία... ομως και τα δυό κουκλια.. είσασταν... για το τωρα δεν εκφέρω γνώμη γιατί βλεπω μονο την μία πλευρα..χι.χι την αλλη στο Αμερικα. δεν την ξερω.. για να μιλίσω αμερόλυπτα..χι.χι.
    ευτυχώς που εκατσες επιτελους και εκανες την . ομορφη κρεμαστρα..και με τι ωραιο τροπο μας την παρουσίασες !!!!!!!!! και προλαβες να την στήλεις πριν το παιδί δεν θα μπουρούσε να κρεμασει πια τα ρούχα του.. γιατί θα του επεφτε μικρή..χι.χιχ..να σας ζήσει το ανηψακι... και να ειναι καλότυχο και ευτυχισμενο... οπως θα ειναι και όλοι γύρω του.με τον ερχομό του..... θα χαρουν πολύ οταν παρουν το δωρακι σου φτιαγμενο με αγαπη απο τα χεράκια σου......!!!! φιλώ σε σαντολα μου.... θα τα πουμε. με περιμενει η αρχηγός..!!. χρονο δεν εχω προς το παρόν.. που θα παει θα βρώ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου
      τις αφήνω τα πρωτεία στο συγκεκριμένο δέντρο!!χαχαχα δεν ξέρω γιατί έχω τόσο στραβώσει σε μια τέτοια προοπτική.
      Χαχαχα όλες παρατηρείτε τη σοβαρότητά μου σε σχέση μ όπως με γνωρίζετε τώρα. Πράγματι μικρή στις φωτό ήμουν απίστευτα σοβαρή,γενικά ήμουν χάχας.Μιλάμε ξερενόμουν απο τα γέλια. Ο παππούς μου μου έλεγε" μη γελάς παιδάκι μου έτσι,θα σου βγάλουν παρατσούκλι.Θα λένε: εκείνη η θεγατέρα του Θοδωρίτση η γελού;"χαχαχα κι ακόμα μου το λέει η μητέρα μου
      Οι θείοι μου δε ( τ αδέλφια της μαμάς μου) με πείραζαν συνέχεια για να γελάω, σ αντίθεση με την Αννα,που με το άγγιγμα άνοιγαν οι βρύσες και δεν σταμάταγαν κι έτσι την είχαν στο "φτύσιμο". Μια φορά μ είχε κάτω ο θείος μου(είχαμε μικρή ηλικιακή διαφορά) και με κύλαγε με το πόδι του κι εγω ξερή απο τα γέλια, άντε να το έκανε αυτό στην Αννα! χαχαχαα
      Τώρα για το πως είμαστε μεγαλώνοντας,αμα ψάξω και βρω θα σου στείλω φωτό, μαζί με τις πλεξούδες της Μπάρμπυ να μας καμαρώσεις,χαχαχαχα

      Και για το τέλος , ντρέπομαι να το παραδεχτώ,ακόμα δεν έφυγε το δώρο, μ έχει πιάσει μια αναποδιά,δε ξέρω γιατί, σήμερα όμως το πήρα απόφαση, δε πάει άλλο, μας έστειλε κι η προγιαγιά (η αδελφή της μαμάς μου) φωτογραφίες του...

      Φιλάκια πολλά και να περνάτε όμορφα και χωρίς ...κουνήματα.

      Διαγραφή
  24. Μπράβο, οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες χάρμα νοσταλγικών οφθαλμών.

    ¨ομορφες παιδικές στιγμές...
    ¨ομως εδώ στην Αμερικά κάνουν γιορτές για ψύλου πήδημα ¨ενα κορίτσι πριν παντρευτή της κάνιυν μια γιορτή BRIDAL , SHOWER, Οι προσκεκλημένοι μόνο γυναίκες και πριν γεννηθεί το μωρό BABY SHOWER, και μετά αφότου γεννηθεί ένα σωρό μπιχλιμπίδια,

    για τον γαμπρό κάνουν GROOM SHOWER μια νύχτα κραιπάλης με τους φίλους του.

    Αμάν όλα αυτά μου φαίνονται τόσο απομακρυσμένα από το πιστεύω μου, αλλά σέβομαι τον κόσμο και την κοινωνία κι ακολουθώ.
    Μετά έρχοντε και τα SWEET SIXTEEN των κοριτσιών και βάλε και βάλε.
    τρέχα τρέχα
    ωραίο το δώρο σου ρολόι και με λατινικούς αριθμούς

    Αγαπητή μου Χαρά πολύ ωραίο το δημοσίευμά σου, νοσταλγικό και αγκαλιάζει και όλο τον κόσμο Ελλάδα και Αμερική

    πάντα με την αγάπη μου

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαβρίλη μου
      ετσι είναι όπως τα λες, εσυ κιόλας που τα ζείς απο κοντά έχεις βαρύνοντα λόγο!
      Ευκαιρία για γιορτη ψάχνουν.
      Οσο για μας, οι αναμνήσεις καλά κρατούν μέσα απο τα ασπρόμαυρα στιγμιότυπα της παιδικής μας ηλικίας ... Πέρασαν πολλά χρόνια απο τότε αλλά η καρδιά παραμένει παιδική!
      Την αγάπη μου στους πέραν του Ατλαντικού!

      Διαγραφή
    2. ΠΑΛΙ ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ, Η ΥΨΗΛΗ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ!!!!!!!!
      ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΠ ΤΟΠ, ΝΑΙ ΝΑΙ , ΤΟ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!!!!!
      ΑΥΤΗ Η ΞΕΝΙΤΕΙΑ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ!!
      ΗΣΑΣΤΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΚΟΥΚΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!!
      ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!
      ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΗΜΑΣΤΑΝ!!!!!
      Η ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΔΩΡΟ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ!!!!!!!
      ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΓΕΘΗ, ΠΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ.
      ΒΡΗΚΑ ΣΕ ΕΝΑ ΡΟΛΟΓΑΔΙΚΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!
      ΤΩΡΑ Σ ΑΦΗΝΩ, ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!
      ΡΕΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Πάω να απαντήσω στην Ρούλα : πρόσεξε τα λόγια σου ! πρόσεξε τι προτείνεις μην σ'ακούσει η Ρένα!!!!!! και την πάτησα μετά κατάλαβα οτι η Ρένα το πρότεινε και εγώ συμφωνώ και επαυξάνω μιας και έχω άφθονες από δαύτες!!!

      Διαγραφή
    4. Η πρόκληση ισχύει,αλλά ας την αφήσουμε για την εποχή των Αποκριών, όσο για την προσφορά σου ευχαριστώ πολύ Υψηλοτατη, βρήκαμε στην Αθήνα την πηγή,οπότε μην μπαίνεις σε κόπο.
      Αντε να φτιάξετε πράγματα που λυσσάξατε στις βόλτες!!!
      Φιλάκιαααααα

      Διαγραφή
  25. Καλά το πάρτυ έτοιμο! Δεν εννοώ αυτό στην Αμερική, αλλά αυτό που γίνεται εδω μέσα!
    Φυσιολογικό, βεβαια, μετά από τέτοια βουτιά στις αναμνήσεις... Εγω πάντως παρατήρησα την ομοιομορφία στο ντύσιμο, μακρύ η μία μακρύ κι η άλλη, κοντό ή φουστα-μπλούζα το ίδιο, και ίδια πεδιλάκια!
    Το ρολόι έγινε εξίσου νοσταλγικό, τουλάχιστον στη γιαγιά θα θυμίζει πολλά και με το θέμα του και με τις αναμνήσεις σας και θα' χει να λέει στο μωρό πολλά!
    Φιλιά πολλά, και τι να ευχηθώ; Και στα δικά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πρόσεξα ότι φορούσαν τα ίδια πεδιλάκια χαχα Γιατί βρε Χαρά την λες κλαψιάρα!!!
      στις φωτο μια χαρά χαμογελαστή φαίνεται!!!μήπως την τσιγκλούσες κι εσύ; χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Νικούλι
      σου δίνω τα εύσημα παρατηρητικότητας!!! Πράγματι φοράμε τα ίδια κι αυτό μου την έδιδε κατακούτελα,χαχαχα ευτυχώς την κατασταση έσωζε η μαμά που δεν της άρεσε η οικοτροφική ομοιομορφία.
      Απο εκεί να καταλάβεις τι αβυσσαλέο χάος μας χώριζε!!!χαχαχαχα Εκτός απο τον τούρτουλα,όλα τ άλλα ίδια, έλεος!!!!
      Φιλάκια πολλάαααα

      Διαγραφή
    3. Εφη μοιράζεστε τα εύσημα με τη Νίκη, όσο για το κλαψιάρα, δε την λέω για να την κακοχαρακτηρίσω,.αλλά ήταν πραγματικά παιδί προς αποφυγήν!!! Ακόμα κι αν ο φιόγκος έπεφταν οι άκρες του, με το τίποτα μιλάμε,άνοιγαν οι ουρανοί.
      Κι όσο έκλαιγε αυτή γέλαγα εγω και διαολιζόταν κι έκλαιγε περισσότερο,χαχαχαχα

      Διαγραφή
  26. Και ιδού η ανάρτηση που μου λύνει την απορία!
    Ώστε "ληγμένη" ανάρτηση,Χαρουλίτα ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΛΗΓΜΕΝΗ,λέωωωωωωωω!
    Χαμόγελό ΜΟΥ,παίζει γκομενικό κι αντί να δημιουργούμε ψάχνουμε τα άλμπουμ....????????
    Οφείλεις φώτο από τα ΤΩΡΙΝΑ δρώμενα κι άσε τις πονηριέςςςςςςςςςς!
    Το ρολογάκι του μωρού,για όσο ήταν μωρό,πανέμορφο!!!!
    Τώρα που πάει φαντάρος,περιμένω κάτι "φρέσκο"!
    Φιλιά πολλά κι ας σουρτουκεύεις αντί να καλλιτεχνίζεις!
    Υ.Γ.Η ζήλεια θα με φάει,το μπακούρι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ληγμένο τ ομολογώ, το γκομενικό που παίζει, πανάθεμά σε μπακούρι;;; Πού τ ανακάλυψες και δε τόχε ανακαλύψει η Βιλλιώτη να μ επαναφερει στην τάξη;;;;
      Μην παρασύρεσαι που κρατάω έτσι προστατευτικό τον καβαλιέρο μου,σε σχέση με την Αννούλα που την έχω σ απόσταση, είναι που μου πέφτει κοντός,χαχαχαχα
      Ιιιιιιι οι μομφές έρχονται κατά ριπάς! Πως έγινες ετσι έσύ η μελιστάλαχτη;;;;Εδω όμως έχεις πάλι δίκιο,κοντεύει να πάει στρατιώτης το παιδί και το ρολόι είναι ακόμα εδώ.
      Όσο για το σουρτουκεύω αντί να καλλιτεχνίζω,ακριβώς τ αντίθετο...σαν μανιακή!!!
      Ισως να μείνω ελεύθερη μετά να σουρτουκέψω απερίσπαστη,οσονούπω...
      Φιλιά μπακούριιιιι (αν θέλουμε το πιστεύουμε)

      Υ.Γ. σε δικαίωσα δεν έπεσες έξω σχεδον πουθενά...βρε πού πάάάάμεεεε!!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  27. Καλέ τι ωραία περνούσατε με την ξαδέρφη χαχαχαχαχα ,μπραβο βρε χαρούμενη Χαρα,μια ανάρτηση όλο γλύκα,που με πηγες νάξερες,πολύυυυυυυ πισω,νά είσαστε γερές και οι δύο ,η Αννούλα να χαίρεται το εγγονάκι της και εσύ οτι ακριβώς θες να εχεις να το έχεις,πολλα φιλια και καλη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάθελα νάξερα Νelaki,όχι μόνο εγω να ξεμπροστιάζομαι..
      Οσο για την ευχή...ΣΩΣΤΗΗΗ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩ
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  28. Χαχαααα, τι ωραία που τα λες Χαρούλα μου!!!!
    Και πόσο ωραία είναι τα Ελληνικά σου!!!
    Συγχαρητήρια για την δημιουργία σου! Πιστεύω ότι την παρέδωσες εγκαίρως, χαχααα!!!!
    Σου στέλνω πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για το τιμητικό σχόλιο περί Ελληνικών Μαγδούλι μου, όπως και για την κριτική επι του έργου μου. Τώρα οφείλω άμεσα να το ταχυδρομήσω να μη σας διαψεύσω έτι περαιτέρω
      Φιλάκια πολλάάά

      Διαγραφή
  29. Αστέρι μου εσύύύύύ!!!
    Τί τυχερό το μικρό σας!!!
    Την παλαβομάρα σου (με την καλή έννοια!!!) να πάρει, και σίγουρα θα είναι πολύ χαρούμενο πλάσμα!!!
    Υπέροχο ρολόι!
    (Ευτυχώς που δεν ζεις στο Αμέρικα... Τί θα κάναμε χωρίς εσένα??!!!)
    ;-)
    Καλή εβδομάδα, κούκλα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα λες να τη γνωρίσει ποτέ τη θεία απο την Ελλάδα (σα τη Βασιλειάδου,θάχω καταντήσει, αλλά αυτός θάρχεται απο το Σικάγο) την τρελλή και αιμοβόρα;;;; Ελπίζω να πάρει τρέλλα Ιόνια και να μη γίνει μουρόχαυλο αμερικανάκι.
      Αμ ρωτάς την Αμερική αν θα με ήθελε; άσε που ούτε εγω θα την ήθελα πολύ ανακατώστρα, χώνει τη μύτη της παντού,άλλωστε εγω είμαι γυναίκα μεσογειακή, μία Σοφία Λόρεν ας πούμε(Τώρα σου επιβεβαιωσα την παλαβομάρα μου,δεν διατηρείς πλέον καμία επιφύλαξη), άρα προτιμώ τα γειτονικά μας Κράτη!!!χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ για ΟΛΑ τα κοπλιμέντα(να τα βλέπουν μερικές-μερικές...θα φάνε όλες τις πιπεριές τις καυτερές τους!χαχαχα)

      Διαγραφή
  30. Τώρα, αυτό πώς το κατάφερες , μόνο εσύ ξέρεις!!! Ποιό; Μα να συνδυάσεις μια τόσο γλυκειά ανάρτηση με ένα σύγχρονο παλιομοδίτικο ρολόϊ !!
    Καλά, οι ασπρόμαυρες vintage φωτογραφίες είναι όλα τα λεφτά! Ακόμη και πίσω από τη μάσκα, η τσαχπινιά δεν κρύβεται!!
    Το ρολόϊ είναι μοναδικό, αγαπησιάρικο, ζουζουνιάρικο!
    Φιλί σβουριχτό και δυνατό και αγκαλιά μεγάλη από μένα για σένα με πολλή αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι μου βγαίνει Πεπίτα μου, δε το προγραμματίζω, γλυκό...πικρό..ανάκατο,κοκτέιλ μοναδικό δια χειρός Χαράς! Χαίρομαι όμως που κι εσείς επιβραβεύετε τα γραφόμενά μου σε συνδυασμό με τα μικροέργα μου.
      Αφού σας άρεσαν τόσο οι φωτογραφίες,θα κοιτάξω μήπως κάνω μία αναδρομή στο παρελθόν,με την κατάλληλη "υπόκρουση" ,χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά γλυκά και ανυπόμονα, μέχρι την επόμενη φορά

      ΥΤ.Γ. τι θα γίνει θάμαστε συμμαθήτριες πάλι στον πηλό;

      Διαγραφή
  31. Παρούσα και απαλλαγμένη υποχρεώσεων!!Διάβαζα με ενδιαφέρον το κείμενο αλλά εστίαζα το ενδιαφέρον μου στις παλιές φωτογραφίες (έχω ενα γλυκό κόλλημα με τις παλιές φωτός) τις μεγέθυνα μάλιστα για να τις βλέπω καλά , εσεις οι μικρούλες βλέπετε και δεν σκέπτεστε τους καταρακτικούς ακόλουθους του μπλόκ .Υπέροχες και νοσταλγικές όμορφα δεμένες με το κείμενο!Η μία μάλιστα, το καρναβαλικό ζευγαράκι , μου έφερε νοσταλγικές μνήμες θυμίζοντας ανάλογες στιγμές!!! Ομορφα μοτίβα στολίζουν το καλοφτιαγμένο ρολογάκι ! Γλυκιά και νοσταλγική η μεταχρονολογημένη ανάρτησή σου!!!! Σου στέλνω μια αγκαλιά και ενα φιλάκι καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι ελεύθερο κι απαλλαγμένο υποχρεώσεων,χαίρομαι με τον ερχομό σου! Οι φωτό βγήκαν έτσι απο σκανάρισμα,συγγνώμη για την ταλαιπωρία των καταρρακτικών οπαδών μου (πρέπει κι εγω να πάω να κοιτάξω τους οφθαλμούς μου,αλλά πού μυαλό!)
      Χαίρομαι που σ άρεσε το κείμενο συνδυασμένο απο το ρολόι, βγήκε αυθόρμητα και πρόκειται πράγματι για αληθινές αναμνήσεις κι όχι προσπάθεια εντυπωσιασμού για τη δημιουργία,που ούτως ή άλλως δε είναι κάτι φοβερό ,μπροστά σ αυτά δε που φτιάχνεις εσύ...πού να κρυφτώ;;;;
      Φιλάκια πολλά και στην μικρή ΑΛκηστη

      Διαγραφή
  32. Από μωρό, εσύ Χαρικλάκι μου, έβγαζες αυτό που και σήμερα ακόμη εκπέμπεις! Τόσα, μα τόσα αποθέματα είχες κοπέλα μου μέσα σου;
    Μένω έκπληκτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΙΑΚΑΔΑ;;;χαχαχαχα
      Πάντα μ άρεσε η ηλιοφάνεια Στράτο και απεχθανόμουν την κατήφεια, τώρα πως στις μικρές μου φωτό βγήκαν έτσι μουρτζούφλα...απορώ! Ισως η αναγκαστική συνύπαρξη με την Αννούλα μ έκανε σκυθρωπή,χαχαχα
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ, με τιμούν ιδιαίτερα

      Διαγραφή
  33. Πολυ συγκινητική ιστορία... Το ρολογακι ειναι υπέροχο. Ελπίζω να εκτιμήθηκε οπως του αξιζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χαχαχα! Ακόμα γελάω! Χαρά μου, να είσαι καλά, ο τρόπος που περιγράφεις αυτή την τόσο ανθρώπινη γλυκιά σχέση είναι μοναδικός! Νοσταλγικές εικόνες με χιουμοριστικές νότες!
    Να σας ζήσει!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί σήμερα να φαίνεται αστείος Αγγελική μου τότε όμως έκανε τα μαλλιά μου να φριζάρουν περισσότερο. Ισως κι εκείνη να ένοιωθε το ίδιο για μένα...ποιός ξέρει; Μακρυά λοιπόν κι αγαπημενες!χαχαχα
      Ευχαριστούμε γαι τις ευχές,τις αποδέχομαι γιατί είναι ξένο το βρέφος.
      Φιλάκια πολλά κι απο μενα στη μακρυνή Ηπειρο

      Διαγραφή
  35. Καλησπέρα Χαρουλίνι μου,.μας μάγεψες με το χρυσό κουτάκι των αναμνήσεων..πόσο μιλάνε στην καρδιά μας οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες απο το παρελθόν!!!πόσες αναμνήσεις πίκρες χαρές και ευτυχισμένες στιγμές κρύβουν μέσα τους!!συγκινητική η ιστορία σου απο το παρελθόν..να χαίρεται η Αννούλα το εγγονάκι της!!το ρολόι σου πανέμορφο ακτινοβολεί τον ρομαντικό και τρυφερό χαρακτήρα που έχεις..πως να είσαι έτοιμη για γιαγιά αφού είσαι σαν μιρό κοριτσάκι..σου στέλνω την αγάπη μου και φυσικά άπειρα φιλάκια απο την ζεστή ακόμα Αθήνα!!Υ.Γ..το καταπότισε το νησί στις βροχές μου είπανε..το ευχαριστηθήκατε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή η διάγνωση Καιτούλα μου!!! Ενα μικρό κοριτσάκι ποτέ δε γίνεται γιαγιά πριν της ώρας του,άγια τα λες!!!γειά στο στόμα σου ν αποστομώσεις άλλους που βιάζονται να μου αποδώσουν τον τίτλο λες και θα γίνω Μις Γιανγκ!!!

      Οσο για το υστερόγραφο...ΜΑΣ ΕΚΑΨΕ!!! Κι αν ήταν βροχή κανένα πρόβλημα, την υγρασία δεν αντέχω.Νοτιάς του θανάτου!!!Τ α ρούχα μούσκεμα,το σπίτι να μυρίζει μούχλα κι ας είναι ολάνοιχτο,αστο...

      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  36. Χαρά μου να σου ζήσει το μικρο... νασαι καλά να πας στην Αμέρικα.. όποτε μπορείς!!... απίθανη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους ζήσεις Λαμπρινούλα, να το χαίρονται!!
      Οσο για το ταξίδι στο Αμέρικα,μεγάλη απόφαση...
      Φιλιά κι ευχαριστώ

      Διαγραφή
  37. Κοίταζα καλά καλά τις φωτογραφίες, σαν να έβλεπα τις δικές μου όταν ήμουν σ' αυτή την ηλικία. Ίδιες (σχεδόν) στολές, ίδιο στήσιμο, ίδιο υφάκι!!!!!!! Να είσαι καλά Χαρουλίνι μας, μας απογείωσε πάλι το κείμενο..... εμένα μου φτιάχνει τη μέρα όταν σε διαβάζω. Στολίδι θα είναι το ρολόι για το δωμάτιο του μωρού, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τι χαρά μου δίνεις οταν μου λες οτι σου φτιάχνω τη μερα;;; Αλλο που δε θέλω Αννιώ μου(καμία σχέση εσύ με την περι ου ο λόγος Αννούλα).Μακάρι νάχα ένα μαγικό ραβδί και να έφτιαχνα τη μέρα του κόσμου όλου!

      Αντε να κάνουμε μία έκθεση ασπρόμαυρων ενσταντανέ,πλάκα θάχει. Κάτι σαν διαφήμιση "πριν" και "μετά" θάναι,χαχαχαχα

      Φιλάκια πολλά,πάρα πολλά!!!

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...