...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Ο παράξενος χαρταετός

" Όλοι οι χαρταετοί της Καθαρής Δευτέρας κατέβηκαν, όλοι αφήσανε τα σύννεφα και το γαλάζιο φως, όλοι μπήκαν φρόνιμα στα ντουλάπια και τακτοποιήθηκαν καλά, μαζεμένες οι ουρές τους, τυλιγμένα τα κουβάρια τους, τέρμα οι τρέλες και οι ακροβασίες… 

Μονάχα ένας χαρταετός δεν κατέβηκε. Μονάχα ένας χαρταετός συνέχισε να πετάει όλο και πιο ψηλά, όλο και πιο μακριά. 
Γι’ αυτόν τον παράξενο χαρταετό θα σας μιλήσω τώρα.

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: ξύλινα αξεσουαρ με decoupage και glitter, κορδέλες, σπάγγος, χαρτί ,xάντρες

Λοιπόν, πρωί πρωί την Καθαρή Δευτέρα, όλοι οι χαρταετοί ανέβηκαν στον ουρανό. Άλλοι κάναν τούμπες και βουτιές κι άλλοι αρμενίζαν ήσυχα και καμάρωναν. 
Ήταν όμορφοι χαρταετοί. Κόκκινοι με γαλάζιους κύκλους, κίτρινοι με μπλε μαργαρίτες, μεγάλοι με πολύχρωμες χάρτινες ουρές, μικροί με αστεία σκουλαρίκια…

Αλήθεια, ήταν πολύ φανταχτεροί και πολύ περήφανοι και θέλανε να φτάσουν ως τον ήλιο, αλλά τα παιδάκια τούς τραβούσαν μ’ ένα σπάγκο κατά τη γη.

- Είσαστε χαρούμενοι; Είσαστε ευτυχισμένοι; τους ρώτησε η Τρελούτσικη Ηλιαχτίδα που όλα θέλει να τα μαθαίνει.

- Με τόσα πλούτη που έχουμε, πώς να μην είμαστε ευτυχισμένοι; αποκρίθηκαν οι χαρταετοί με τις ουρές και τα σκουλαρίκια, με τις ζωγραφιές και τα χρώματα τα φανταχτερά!

- Ίσως έχετε δίκιο, ίσως έχετε άδικο είπε η Τρελούτσικη και πέταξε κοντά στο φίλο μας τον παράξενο χαρταετό.
-Κι εσύ; τον ρώτησε.
- Και βέβαια είμαι ευτυχισμένος!
- Όμως, δεν έχεις ζωγραφιές, δεν έχεις χρώματα φανταχτερά ούτε σγουρή ουρά και αστεία σκουλαρίκια.
- Είμαι ευτυχισμένος, γιατί είμαι ελεύθερος! Ταξιδεύω δίχως σπάγκο. Όλα είναι δικά μου!
- Μμμμ, έκανε η Τρελούτσικη Ηλιαχτίδα σκεφτική.
- Χα, χα, χα!…κορόιδεψαν οι άλλοι χαρταετοί. Και πού είναι τα σκουλαρίκια σου;
- Να τα, είπε ο λεύτερος χαρταετός και πήρε δυο αχνούτσικα αστεράκια από το περιβόλι της νύχτας και τα κρέμασε στ’ αυτάκια του.
Λάμψανε τ’ αστράκια, ίδιο χρυσάφι.
-Μμμμ έκανε πάλι η αχτιδούλα σκεφτική. Ίσως να έχεις δίκιο, ίσως να έχεις άδικο. Κι η ουρά σου πού είναι;

- Είμαι ένα λεύτερος χαρταετός και όποτε θέλω παίρνω για ουρά μου έν’ άσπρο σύννεφο.
Έτσι αποκρίθηκε και γάντζωσε στο ξυλαράκι του ένα άσπρο σύννεφο.

Οι άλλοι χαρταετοί δεν ξέρανε τώρα τι να πούνε. Δεν μπορούσανε πια να καμαρώνουν. Ο παράξενος χαρταετός ταξίδευε τραγουδώντας στον ουρανό όλο πιο ψηλά, όλο πιο μακριά. Στ’ αυτάκια του λάμπανε τα νυσταγμένα άστρα, η αφράτη μεταξένια ουρά του ανέμιζε με χίλια τσακίσματα και νάζια.

- Και πού είναι τα χρώματά σου; φώναξε ένας χαρταετός.

- Να τα! είπε ο φίλος μας κι έκανε μια βουτιά στη δύση και βάφτηκε με κόκκινο, χρυσό και πορτοκαλί.

- Έχεις δίκιο! είπε η Τρελούτσικη.

-΄Έχεις δίκιο! είπαν οι χαρταετοί.- Είσαι όμορφος! θαύμασε η Τρελούτσικη.- Είμαι ελεύθερος! είπε ο χαρταετός κι οι άλλοι ζήλεψαν.

Τώρα θέλανε να’ χουν κι αυτοί την ομορφιά του λεύτερου, μα ήτανε τόσο γεμάτοι με ψευτομπιχλιμπίδια, που δεν είχαν χώρο ούτε για μια κλωστίτσα ήλιου.

Ο παράξενος χαρταετός ξανοίχτηκε στον ατέλειωτο ουρανό. Πήγε τόσο ψηλά και τόσο μακριά, που κανένας χαρταετός δεν μπορούσε να φτάσει, γιατί κανένας σπάγκος δεν είναι τόσο μεγάλος. Οι άλλοι χαρταετοί κατέβηκαν και άραξαν στα ντουλάπια τους, ενώ ο φιλαράκος μας αρμένιζε στον κόσμο, στολισμένος με όλα τα λεύτερα πράγματα που ο καθένας μπορεί να χαίρεται. Το φως, το σύννεφο, τ’ αστέρια, το τραγούδι.

Χαρταετός από χάρτωμα*  και decoupage χαρτοπετσέτας και ριζόχαρτου 3D και άλλα διακοσμητικά στοιχεία

*Χάρτωμα: επάλληλες κολλημένες στρώσεις κομματιών χαρτιού, σε βάση χαρτονιού και τελική επεξεργασία με γυψόγαζα

Λοιπόν, η Τρελούτσικη πολύ τον αγάπησε αυτόν το λεύτερο χαρταετό και του’ πε να γίνει ταχυδρόμος τ’ουρανού και εκείνος είπε » ναι» και τότε του’ δωσε αυτό ακριβώς το παραμύθι και μου το ‘ φερε.

Πηγή: Από το βιβλίο της Β΄Δημοτικού έκδ. 1983
             ♥´¨) ¸.•´ ¸.•*´¨)¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•`♥♥ ♥♥´¨) ¸.•´ ¸.•*´¨)¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•`

Ιστορία του χαρταετού:Ο χαρταετός αποδίδεται ως επινόηση των αρχαίων λαών της άπω Ανατολής. Οι Κινέζοι ακόμη πιστεύουν ότι πετώντας τον χαρταετό διώχνουν την κακή τύχη, ενώ όσο πιο ψηλά φτάσει ο χαρταετός τόσο πιο τυχεροί θα είναι.Τα παιδιά πλουσίων οικογενειών της Ευρώπης, που διέθεταν χαρτί (είδος μεγάλης πολυτέλειας), άρχισαν πρώτα τη χρήση του παιγνιδιού “αετού”, όπως το βλέπουμε από τον 17ο αιώνα. 
Από την Άπω Ανατολή ήρθε ο χαρταετός και στην Ελλάδα, πιάνοντας πρώτα τα λιμάνια της Ανατολής (Σμύρνη, Χίο, Κωνσταντινούπολη), τα λιμάνια της Επτανήσου, έπειτα της Σύρας και των Πατρών και σιγά-σιγά όλα τα αστικά κέντρα, όπου μπορούσε να αγοραστεί σπάγκος και χρωματιστό χαρτί.
Τα παιδιά στην ύπαιθρο είδαν τα παιδιά των πόλεων στις εκδρομές τους και τα μιμήθηκαν, με πρόχειρα μέσα: ένα κομμάτι χαρτί του μπακάλη (που όμως ήταν βαρύ), ένα φύλλο από τετράδιο του σχολείου, καθώς και νήμα από κουβάρι.

                  ♥´¨) ¸.•´ ¸.•*´¨)¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•`♥♥ ♥♥´¨) ¸.•´ ¸.•*´¨)¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•`


Με όσα λοιπόν πιστεύουν οι αρχαίοι λαοί για τον χαρταετό, με ΑΓΑΠΗ , και  ευχές  φορτώνονται τα "ζύγια" αυτού του χαρταετού!
Να μεγαλώσει λεύτερος και να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται στη ζωή του, να τον συντροφεύει Καλή Τύχη, ν' αντιμετωπίζει με θάρρος τη ζωή και να πετάει κόντρα στον άνεμο... κι όλα αυτά, για το μωρό που προορίζεται  και αναμένεται εντός ολίγου να κάνει την επίσημη πρώτη του στον Κόσμο μας (ίσως δεν θάπρεπε ν αποκαλύψω το δώρο μου,πριν παραληφθεί), αλλά...


και στο δικό μου, που γεννήθηκε σαν σήμερα, πριν κάποια λίγα  χρόνια!
Καλότυχα λοιπόν και τα δυό , με λεύτερη κι αδούλωτη ψυχή,να πετάνε πιο ψηλά απ όλους και ν'  απολαμβάνουν τη ζωή με όνειρα και στόχους. 
Να μην τα εμποδίσει ποτέ κανένας σπάγγος στο ανέμελο πέταγμά τους.


δυστυχώς ο καιρός δεν επέτρεψε εξωτερική λήψη


               ΚΑΛΟ Υπόλοιπο Αποκριάς, Καλό ΜΗΝΑ &  ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

104 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφη ιστοριούλα.
    Ευχαριστούμε πολύ
    Καλή Αποκριά
    Όμορφο να είναι το βράδυ σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπεις Αλέξανδρέ μου,οι δυό λόγοι στους οποίους αναφέρθηκα έφεραν την Καθαρά Δευτέρα πριν της ώρας της.
      Κι εσυ νασαι καλά και να περάσεις όσο ομορφότερα γίνεται τις μέρες που έρχονται!
      Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  2. Χαρά μου, έχετε γενέθλια;... καλότυχο και πολύχρονο να είναι το παιδάκι σας!!!...να το χαίρεστε!!!
    με το καλό να γεννηθεί και ο παραλήπτης του μοναδικά όμορφου χαρταετού!!!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου
      ΝΑΙ,έχουμε γενέθλια,ενός μεγάλου "μωρού" της κόρης μου. Αλλά μια μάνα πάντα μωρό δε βλέπει το παιδί της; Σ ευχαριστώ
      Και δική μου ευχή με το καλό να έρθει στον κόσμο ο μικρός παραλήπτης!!!
      Φιλάκια πολλά,καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  3. Χωρίς να θέλω να σχολιάσω για το θέμα του χαρταετού, ήτε για την επεκείμενη γέννηση μωρού, θα σας πω μόνο τι εννοούσε χαρταετός στην παιδική μου ηλικία.
    Πρώτα το όνομά του ήταν φίσουνας, πηγαίναμε στις καλαμιές να κόψουμε καλάμια φτιάχναμε βέργες αγοράζαμε σπάγγο βενέτικο τον κερώναμε με κερί μέλισας, μετά αγοράζαμε μια κόλα χαρτί γυαλιστερό βάζαμε μια πρόκα στη μέση ζυγίζαμε τα κομπάσα, είχαμε αλευρι το αναμιγνύαμε με νερό για κόλα, μετά βάζαμε ένα δεύτερο γύρω με σπάγγο κι εκεί κόβαμε παράληλες λουριδες χαρτί σε μικρές σειρές "τροιζόνια" αυτά έκαναν θόρυβο όταν πετούσε ο φίσουνας, βάζαμε τα κομπάσα της ουράς κι επάνω κρεμάγαμε την ουρά από χάρτινες λουρίδες. μετά τρέχαμε και τον ανυψώναμε στα ύψη. όχι δεν υπήρχε ούτε σύρμα ούτε καλώδιο ηλεκτρικό παρά μόνο κορυφές δένδρων
    ¨ηταν η πιο αγαπημένη μου απασχόληση.
    Αυτό γινόταν τους καλοκαιρινούς μήνες, όσο για την καθαρή δευτέρα τι να πω! δεν θυμούμαι τίποτα.

    Αγαπητή μου Χαρά
    την καληνύχτα μου

    με αγάπη

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαβρίλη μου
      πολύ χαίρομαι που σου ξύπνησα τέτοιες αλησμόνητες αναμνήσεις!
      Κι εγω θυμάμαι παιδί,την ίδια διαδικασια,βοηθούντων των μεγαλυτέρων και μετά τρέχαμε κοιτώντας πίσω μας με λαχτάρα αν πέταξε και μας ακολουθεί!
      Επίσης φτιάχναμε και πιο πρόχειρους αετούς-σαϊτες. ΑΥτοί δεν ήθελαν και πολύ μαεστρία. Εφημερίδα,ουρά, σπάγγος μακρύς και τρέξιμο.
      Οπως επίσης θυμάμαι που φτιάχναμε μύλους-ανεμοδείκτες,που γύριζαν με τη φορά τ ανέμου
      Ομορφα χρόνια, ξένοιαστα!

      Πολύ διαφορετικά όμως αυτά τα κατασκευάσματα απο το σημερινό. Αυτός δε πρόκειται επ ουδενί να πετάξει,απλά θα γίνει ο "ταχυδρόμος των ευχών" μου για την κόρη μου και για το μωρό της φίλης που θα γεννηθεί

      Σ ευχαριστώ που ήσουν εδώ!
      Την αγάπη μου
      Χαρά

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα,Χαρουλινι μου!!!Τι ακούω;Έχετε γενέθλια!!Χρόνια πολλά!!!!Πάντα ευτυχισμένο να 'ναι το "μωρό" σου,αλλά και το άλλο που όπου να 'ναι καταφθάνει.Πάντα ελεύθερα,ν'αρμενίζουν σε γαλάζιους ουρανούς σαν τον χαρταετό σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δική μου ευχή είναι πάντα αυτή Ρόδω μου,να πετάνε ψηλά και νάναι λεύτερα!
      Σ Ευχαριστώώώώώω

      Φιλάκια άπειρα

      Διαγραφή
  5. καλά, υποκλίνομαι και πάλι... θα πάθω κάνα λουμπάγκο η γυναίκα με τόσο σκύψιμο καλέεεεε....
    .Πετάξα μαζί με τούτο το χαρταετό, ανάμεσα στα σύννεφα, και έκλεψα λίγη απο τη φρεσκάδα και την ανεμελιά του!!! μμμ.. και μ' άρεσε!!!
    να ζήσουνε τα αίτια και αυτά που είναι εδώ και τα ανεμενόμενα, να ζήσεις και συ και να συνεχίζεις να μας ζεσταίνεις τις καρδιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Stavi μου όχι δε θέλω γονυκλυσίες ,προς Θεού μακρυά απο λουμπάγκα!
      Μια απλή και ταπεινή μπλογκερ είμαι,ίδια με όλες,που απλά θέλω τα δώρα μου νάναι ιδιαίτερα και να μεταφέρουν ένα μήνυμα
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις ευχές σου,με συγκινείς πάντα
      Φιλάκια πολλά και ευχαριστίες αμέτρητες

      Διαγραφή
  6. Βρε Χαρά, πραγματικά ώρες ώρες ΔΕΝ ξέρω τί να σχολιάσω! Είναι ένα κομψοτέχνημα αυτό που υλοποίησες!!!! Φιλιά από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου και μόνο που σε βλέπω, Ευγενούλι μου!!!
      Σ ευχαριστώ εγω απο ♥

      Διαγραφή
  7. καλημερα Χαρα μου!
    υπεροχη ιστορια!
    και γενικα υπεροχο ποστ!
    ευχαριστουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σ ευχαριστήσω τώρα γενικά;;; Οχι ειδικά,ειδικώτερα,δε γίνεται Κικίτσα μου!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Αχ, και τι δεν θα'δινα να'μουν χαρταετός , να πέταγα πολύ πολύ ψηλά, να 'εβλεπα τον κόσμο από ψηλά (όπως λεει και το σχετικό άσμα) !!
    Χρόνια πολλά στο "μωρό" σου!! Να'ναι πάντα καλότυχη, γεμάτη υγεία, αγάπη και χαρά στη ζωή της!! Οσο για το άλλο μωρό, με το καλό να'λθει, με όλα τα καλά του κόσμου και με τις καλύτερες ευχές !!
    Φιλάκια πολλά!! Και μια αγκαλιά τόοοοσο μεγάαααλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω θα τόθελα,όπως θάθελα νάχα το μυαλό το σημερινό (λέμε τώρα) και τα χρόνια τ αλλοτινά...ε,ρε τι είχε να γίνει!!! Εκεί να δεις πετάγματα!
      Μη δίνεις σημασια , λόγω της ημέρας μου βγαίνει μελαγχολία, είναι κι ο καιρός,που με ήλιο υπέρλαμπρο ξυπνήσαμε κι ετοιμάζεται για βροχή,οπότε...επηρεάστηκα

      Φιλιά πολλά και ευχαριστώ γαι τις ευχές. Μακάρι όλες οι μάνες να καμαρώνουν τα παιδιά τους όπως ονειρεύτηκαν!
      Αγκαλιά ασυζητητί,κι αν ακούσεις κάτι...μη δώσεις σημασία.

      Διαγραφή
  9. Χαρά μου, καταρχήν να χαίρεσαι την κορούλα σου, να τα εκατοστήσει κι εσείς να είστε καλά να την χαίρεστε, γιατί πρώτα απ' όλα είμαστε μαμάδες!!!!
    Όδο για την ιδιότητά σου ως crafter, τι να πω; Θαυμάζω τις υπέροχες δημιουργίες σου, την επινοητικότητά σου και την 'άψογη δουλειά σου!!!
    Ο χαρταετός είναι τέλεια ιδέα για ένα μωράκι που θα γεννηθεί μέσα στις Απόκριες και με το καλό να έρθει,!!!
    Τον έκανες δε τόσο ανγεννησιακό και παραμυθένιο που θα στολίζει τέλεια το δωμάτιο του μικρού πρίγκιπα και είμαι σίγουρη ότι θα το κρατήσει για πάντα!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ τόόόσο για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου Αρετή μου!!!
      Ευχομαι κι εγω να μεταφέρει όλες μου τις ευχές στο καινούργιο μωρό και να του δίνει δύναμη να πετάξει όσο πιο ψηλά γίνεται στη ζωή του!
      Χαίρομαι που σας άρεσε,ήταν ένα εγχείρημα (το χάρτωμα) που δεν είχα ξανατολμήσει κι όμως έβλεπα τόσο ωραίες κατασκευές (ειδικά απο την Πέπη και την Βίκυ την Ποδηλάτισσα) έτσι είπα να φτιάξω κάτι διαφορετικό,που θάχει όμως τη σημειολογία του

      Φιλάκια πολλά και ευχαριστίες για τις ευχές ακόμα περισσότερες.

      Διαγραφή
  10. Χαρά μου καλότυχη και χρόνια πολλά στην κόρη σου και το μωρό στο οποίο προορίζεται ο πανέμορφος χαρταετός.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενάκι,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ, κι εσύ να χαίρεσαι και να καμαρώνεις τα παιδιά σου και να βλέπεις την οικογένεια να αυγαταίνει!!!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά στη μικρή σου, θα της ευχηθώ να είναι πάντα καλότυχη κι ελεύθερη, ευτυχισμένη και με ανοιχτό μυαλό! Με το καλό να δεχτείτε το νέο μωράκι! Κάθε φορά που μπαίνω εδώ θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια, τη μαγεία που είχαν τα αναγνώσματά μου τότε... Keep it up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία-Γεωργία μου
      πολύ χαίρομαι για την εδώ παρουσία σου και χαίρομαι ακόμα περισσότερο αν η παραμονή σου εδώ σου ξυπνά όμορφες αναμνήσεις!
      Σ ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου στην κόρη μου. Ετσι την μεγάλωσα και τώρα πετάει μετα δικά της φτερά και ανάμεσα στο καμάρι μου και τη συγκίνησή μου,σκέφτομαι οτι δε πήγαν χαμένες οι ώρες μαζί της. Μόνο που πέρασαν και μου φαίνονται τόσο μακρυνές ! Ας είναι,νάναι καλά πάνω απ όλα
      Οσο για το μωρό,ανήκει με μια φίλη απο εδώ μέσα που είχα την τύχη και τη χαρά να γνωρίσω το περασμένο Φθινοπωρο και το περιμένει πολύ καιρό με λαχτάρα!
      Και τώρα που τα ομολόγησα όλα,σε χαιρετώ.
      Χαρά μου να τα λέμε

      Υ.Γ. Προσπαθώ να σε βρω και μου βγάζει "error"

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ Χαρά μου για την επισήμανση! Το διόρθωσα πάραυτα... Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς έφαγα πόρτα. Πρέπει να γραφτώ στο νέο μαραφέτι για ν αφήσω σχόλιο κι έτσι δεν...κρίμα...

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά στο σπάχνο σου Χαρουλίτσα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Με το καλό να γεννηθεί το μωράκι. Υπέροχο το δώρο σου, φτιαγμένο με
    πολλή αγάπη !!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ διεκπεραιωτική φιλενάδα,αλλά χαλάλι σου γιατί σκούπιζες και μία ζαχαρένια σκάλα...

      Φιλιάαααα

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά, καλά, γλυκά, χαρούμενα κι ευτυχισμένα στο αστέρι σου, Χαρουλίτα μου!
    Κάθε όνειρό της να γίνεται πραγματικότητα με τον ελάχιστο δυνατό κόπο, και όλοι εσείς να είστε εκεί, υπερήφανοι!!!
    Με το καλό και το μωράκι!!! Ό, τι καλύτερο στη ζωούλα του!!!
    Ο χαρταετός σου υπέροχος και γλυκύτατος! Ακριβώς όπως εσύ!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννάκι μου
      ευχαριστώ καλό μου για τις ευχές,θεωρώ οτι έχει βάλει τη ζωή τις σε σωστές βάσεις και κρατάει γερά το σκοινί του δικού της αετού,εγω απλά την καμαρώνω και χάιρομαι μ ό,τι χαίρεται.
      Σ ευχαριστώ ΠΑΝΤΑ για τα καλά λογια που με λούζεις,δε τ αξίζω πάντα,αλλά τα χάιρομαι

      Φιλάκια άπειρα μικρό μου συριανολούκουμο,άκρως σαρακοστιανό,αλλά τα φιλιά με μπόλικη αχνη Αγάπης!

      Διαγραφή
  14. Χαρουλάκι μου, να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου, να ΄ναι πάντα γερή, τυχερή και χαρούμενη!!!!
    Η σημερινή σου ανάρτηση, πέρα απ΄το ότι έχει να επιδείξει το αριστούργημα το χεριών σου, είναι για μένα κάτι ξεχωριστό. Έχεις δώσει με τόσο ωραίο τρόπο όλα αυτά που για μένα συμβολίζει αυτό το ξεχωριστό αντικείμενο......ευλευθερία, ανεξαρτησία, υπεροχή, ομορφιά, θάρρος, δύναμη και πολλά πολλά ακόμη που αν συνεχίσω να γράφω θα γεμίσω σελίδες!!!
    Σε φιλώ και χαίρομαι τόσο πολύ για την ταύτιση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ξεχωριστή ήθελα νάναι Μπέττυ μου,και χάιρομαι αν λίγο τα κατάφερα, γι αυτά τα δυο ξεχωριστά πρόσωπα που προορίζεται.
      Και για μένα αγαπημένος συμβολισμός ο χαρταετός όπως κι αγαπημενο παιδικό παιχνίδι,στα χρόνια της αθωότητας
      Φιλιά πολλάαααα

      Διαγραφή
  15. Ψυχή μου να ευχηθώ πρώτα για την κόρη σου να είναι γερή και τα φτερά της δυνατά και να πετά όπου εκείνη θέλει. Ο χαρταετός των ευχών για το μικρούλι αγόρι που έρχεται στη ζωή ας είναι σφραγίδα της ζωής του . Στο βιβλίο της Β' Δημοτικού υπάρχει το υπέροχο κείμενο . Δεν το έχω διαβάσει , ντεν πήγα εντώ σχολείο. Η ιδέα του αετού σου Χαρά μου ως δώρο συμβολίζει απίστευτα πολλά συναισθήματα με πρώτο την ελευθερία , το όνειρο , το ταξίδι και στο ζύγι υπέροχα το διαμόρφωσες με την ομορφιά του σώματος και τις ευχές του νου σου στην ουρά του .
    Να είσαι καλά Χαρούλα μου με όλες τις ταξιδιάρικες ευχές σου.
    Σε μοσχοφιλά με τα αρώματα και τα χρώματα που κρατώ στην ψυχή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σκας καλό μου ,το κείμενο ούτε κι εγω το πρόλαβα στο βιβλίο του Δημοτικού,είχα αποφοιτήσει ήδη προ πολλού.Χαίρομαι όμως αν σ άρεσε κι αν σου άφησε τη γεύση που εγω ήθελα να συνοδεύσει το μοναδικό μου δωράκι στο επερχόμενο μωρό και στο ήδη υπάρχον δικό μου.

      ΑΠολαμβάνω τα φιλιά που μου στέλνεις κι ανταποδίδω με την ίδια ζέση κι αγάπη,αλλά ΚΑΙ ευγνωμοσύνη
      ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ!!!!

      Διαγραφή
  16. Ωραία ιστορία,καλες αποκριες και καλα να περασεις τα κουλουμα,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μήπως να γράψεις ένα παιδικό βιβλίο για ...μεγάλους; Λέω εγώ τώρα. Και το εννοώ! Έγινα παιδί διαβάζοντας, με συνεπήρες στα φτερά του αετού σου, Χαρά μου, και μετά κατάλαβα ότι οι μεγάλοι πρέπει ν ακούσουμε, όταν ξεβουλώσουμε τ αυτιά της επιτήδευσης.. Να χαίρεσαι την κούκλα σου! Και καλότυχο και καλογραμμένο το μωράκι! Άντε και σ εγγονάκι κάπου παρακάτω να στολίσει αετό των Ευχών. Ο Αετός των Ευχών σου, Εύχεται από Ψηλά... Σε φιλώ σταυρωτά, και Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάτι μου,με κρίνεις έτοιμη για γιαγιά;;;; δε νομίζω....
      Οσο για τις ευχές μακάρι να τις πάρουν και οι δυό,νάχουν ανοιχτά αυτιά οι Καλόμοιρες και να τα προστατεύουν πάντα στο δρομο τους
      Φιλιά πολλά ,η Ανοιξη δε θ αργήσει...γενικά,χαχαχα

      Διαγραφή
  18. Χαρά μου καλά κούλουμα και καλό μήνα :)
    Πολύ ωραία η ιστορία.. αλλά και το μανιτάρι παρακάτω τέλειο!
    Πολλά πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωργία μου γλυκειά,πόσο χαίρομαι την παρουσία σου εδώ!!! Διαβάζοντας το σχολιο είναι σαν να σ ε βλέπω κι αναπολώ τα γελαστά σου μάτια
      Νάσαι καλά κοριτσάκι μου γλυκό,ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

      Διαγραφή
  19. Τι ωραία ιστοριούλα Χαρά μου!!!!!
    Με ταξίδεψες στα ουράνια!!!
    Εύχομαι έτσι ψηλά και αδέσμευτα να φτάσει το κοριτσάκι σου και όλα τα παιδιά του κόσμου!!!!!!!!
    Δυστυχώς τους μάδησαν τα φτερά!!!
    Χρόνια της πολλά , να είναι ευτυχισμένη και χαρούμενη σε ότι κάνει!!!!!
    Ο αετός σου είναι πανέμορφος και σίγουρα θα ενθουσιάσει τον παραλήπτη!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω την ευχαρίστηση Ρένα μου,το κορίτσι μου να ταξιδεύει σε ξένους ουρανούς μετ φτερά και την αξία της,κι όσο κι αν ακούγεται "μακρυά" το "ξένο" ,όλα είναι τόσο σχετικά και το πιο σημαντικό νάναι εκείνη καλά και να μην κάνει εκπτώσεις απο τη ζωή της.
      Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ για τις ευχές και για το μικρούλη που αναμένεται

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά και καλά Χαρούλα μου, να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου, να είναι πάντα γερή κι ευτυχισμένη!
    Όσο για την μέλλουσα μανούλα-φίλη σου, της εύχομαι τα καλύτερα για το νινάκι της!
    Πολύ όμορφη η ιστοριούλα σου και πανέμορφος ο χαρταετός σου, δεν έχω δει πιο τρυφερό!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου γλυκειά
      ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Η νέα μανούλα τις λαβαίνει και πολύ χαίρομαι που τόσοι φίλοι αγαπημένοι πέρασαν ν αφήσουν την όμορφη ευχή τους για το μωρό ,που είναι μωρό όλων μας,αφού είναι μία απο μας!
      Φιλάκια πολλά ανοιξιάτικα!

      Διαγραφή
  21. Χ ρ ό ν ι α π ο λ λ ά στο κοριτσάκι σου, καλότυχο και ευτυχισμένο!
    Με το καλό να γεννηθεί ο μικρός πρίγκιπας, αποδέκτης του πιό Ε Λ Ε Ύ Θ Ε Ρ Ο Υ χαρταετού!
    Και μόνο οτι τον περιμένει ο χαρταετός της χαράς, αυτό είναι ευχή απο μόνο του!
    δεν βρίσκω λόγια,
    απολαμβάνω το παραμύθι και το κρατώ!
    και υπόσχεση:αν γίνω γιαγιά, πρώτη, κάνω αίτηση προτεραιότητας στη λίστα σου με τις παραγγελίες!!!είτε υπάρχω , είτε όχι!Θέμα χρωματισμών δεν υπάρχει! θα το μάθεις!
    τώρα αν με ..προλάβεις, .οτι ζητήσεις!
    Μακάρι να ζήσουμε τετοιες χαρές!!!!
    πολλα φιλιά, καλη ΚΑΘΑΡΉ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΠΑΛΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΚΑΙ,,,,,ΝΑΙ......ΈΡΧΕΤΑΙ ΑΝΟΙΞΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν χωρίς καμιά αντίρρηση δέχομαι την παραγγελία,και θα τον σχεδιάσουμε ΜΑΖΙ,και ν αφήσεις τα χαζά ...
      Το σίγουρο είναι οτι εσυ θα υπάρχεις,για μένα παίζεται πότε κι αν αποφασίσουν...αλλά δε καίγομαι κιόλας καθόλου.
      Φιλάκια πολλά και όλα καλά να μας έρθουν Μπαρμπουνάκι.

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά στην κόρη σου και να είναι καλότυχη, όπως και στο μωράκι που θα έρθει....
    Πανέμορφος ο χαρταετός και ιδιαίτερα οι ευχές!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου σ ευχαριστώ πολύ για λογαριασμό και των δύο!!!
      Καλό Μήνα νάχουμε,φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Χαρά μου πρώτα να σου ευχηθώ να χαίρεσαι την κούκλα σου! Να'βρει όλα όσα έχει ονειρευτεί, στη ζωή της. Ο χαρταετός σου πανέμορφος και θα τον χαρεί σίγουρα η μέλλουσα μαμά... Με το καλό να μας έρθει κι αυτό το μωράκι στη γειτονιά! Όμορφη η ιστορία στο ξεκίνημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗπρος το σπλάχνο μου,είθε...γιατί είναι και δύσκολη
      Οσο για το μωρό ΜΑΣ,μακάρι να το μοιράνουν μόνο καλές Μοίρες!!!
      Φιλάκια σαρακοστιανά (ακούει κι η Μπάρμπυ απο πάνω,πρέπει νάμαστε σεμνές)

      Διαγραφή
    2. το ξερεις οτι τηρώ: μη κρίνετε ινα μη κριθείτε! οπότε λέγε ό,τι θέλεις, ..δεν σε κρίνω που δεν μ΄αγαπάς .............χαχαχα!!!
      αντε καλημέρα!!μια πανέμορφη καλημέρα γιατί είναι μια ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ!!!
      και μη ξεχνάτε!το Μπαρμπουνάκι σου , εύχεται:΅Βe Happy!!!και να χαμογελάτε!!!!ε'ιναι ό,τι πιο δυνατό !!!

      Διαγραφή
  24. Πάντα θα είναι ξεχωριστή αυτή η μέρα Χαρά μου.. και για τις δυό σας.. να τα εκατοστήσει το κοριτσάκι σου να είναι ευτυχισμένο και η ζωή του να είναι όπως την ονειρεύεται...να βαλει τα ονειρα της επανω σε εναν λεύτερο πανέμορφο χαρταετό σαν αυτόν που που έφτιαξες για ένα αγέννητο μωρό..(καλότυχο να είναι)... και να πετάξει μαζί του εκει που λαχταρα η ψυχή της...και εσύ με μια τρελούτσικη ηλιαχτιδα να τις στέλεις τιςευχές σου......ΧΡΟΝΙΑ ΤΗς ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!!!!
    να περάσετε πολύ ομορφα.. αυτες τις μερες..!!!!! φιλώ σε.. ματια μου..!! χι..χι. σημερα ήμουν καλό παιδι .. είδες;; δεν σφήναρα... !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!

      το οτι δε σφήναρες,δε το θεωρώ καλό παιδί, τ αντίθετο θάλεγα,κάνεις παρασπονδίες...

      Φιλιά άπειραααααα

      Διαγραφή
    2. Αφησα το αδέρφι αυτην την φορα να παρει τη θεση μου της σφηναλίστριας..χι.χι.... που είσαι Μπαμπινιώτη..χι.χι.... και την πήρε επαξια απο οτι είδα.. ..!!!!! ενα παρασπονδιακό φιλί..σου στέλνω... χι..χι.

      Διαγραφή
  25. Πολλές, πολλές, πολλές ευχές για το κοριτσάκι σου, Χαρά μου!!!! Να έχει πάντα υγεία, αγάπη κα χαρά γύρω της! Να την χαίρεστε και να σας χαίρεται!!!!
    Όσο για τον αναμενόμενο μπέμπη, καλότυχο να είναι και υγειές!!!!
    Ο χαρταετός σου είναι υπέροχος! Χαρές που θα κάνει η νέα μανούλα!!!!!
    Φιλάκια και καλά Κούλουμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου για τις ευχές ,ειλικρινά με συγκινείτε με την αγάπη σας και τη ν δοτικότητά σας.
      Μακάρι ο χαρταετός να φτάσιε στο δωμάτιο του αναμενόμενου Πρίγκηπα και ν αρέσει κι απο κοντά
      Φιλάκια πολλά Καθαροδευτεριάτικα.

      Διαγραφή
  26. Χρόνια πολλά και καλά, υγεία και χαρά στην κορούλα σου, να την χαίρεσαι Χαρά μου και με το καλό να υποδεχτείτε και το νέο μωρό. Να έχει υγεία και χαρά στην ζωή του. Για τον αετό τι να πω, τα είπαν όλα παραπάνω, όπως όλες οι δημιουργίες σου γεμάτες έμπνευση, χρώματα και μοναδικότητα. Καλό τριήμερο και καλή σαρακοστή σε όλο τον κόσμο, φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κολακεύεις με τα λόγια σου Βαισλική μου και σ ευχαριστώ πάρα πολύ,όπως και για τις ευχές σου,πάάάρα πολύ!
      Φιλάκια πολλά και Καλή Σαρακοστή!!!

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά να την χαίρεσαι, με το καλο να υποδεχτείτε το μωρακι !!!!!!!
    Καλο τριημερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίδρα μου εύχομαι και σ εσένα τα καλλίτερα κι ευχαριστώ για τις ευχές σου
      Καλή ΑΝοιξη!

      Διαγραφή
  28. Χρόνια πολλά στην κόρη σου!!!Να την καμαρώνεις πάντα γερή και ευτυχισμένη!!!Καλότυχο και το μωρό...οι ευχές σου...ευχές μας...να το συντροφεύουν πάντα!!!Φιλιά και καλές Απόκριες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ασπα μου, κι εσυ να χαίρεσαι και να δεις όπως επιθυμείς τα παιδάκια σου!!!
      Φιλάκια πολλά και Καλή Σαρακοστή!!!

      Διαγραφή
  29. Καλημέρα Χαρά μου!! Φως των μαθιών μου!!! Τι έφτιαξες πλαί μωρέ?? Δεν με λυπάσαι εμένα πια καθολου?? Φανταστικοαπίστευτος ο χαρταετός και θα ξετρελαθεί η μαμά και το νινί!! Με το καλό να έρθει το γλυκούλι μου και πάντα να ναι καλότυχο και να περιστοιχίζεται με αγάπη!!
    Να χαίρεσαι την κορούλα σου και να την καμαρώνεις και να σαι περήφανη για κείνη!!! Αστείρευτο ταλέντο μου!! εσύ είσαι ο πιο όμορφος χαρταετός!!!!!
    Καλό σ-κ να έχεις, καλό μήνα και καλά κούλουμα να περάσεις!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά αγάπη μου!!!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή ακριβώς σε σκέφτομαι πολύ και σέβομαι απόλυτα την διπλωματική σου,θ αναρτώ απλά καθημερινά κι ασήμαντα,να μην σ αποσπώ.Σύμφωνοι;;;;
      ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ μικρή μου Διπλωμάτισσα!!!
      Καλή ΑΝοιξη,επίσης

      Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου με ♥

      Διαγραφή
  30. Ορίστε ήρθε και η ενδιαφερόμενη αργοπορημένη και καταιδρωμένη καθώς με έπιασε στον υπνο η αναρτηση της Χαράς μας. Και δεν με λες και ενεργη blogger τωρα τελευταία. Αλλα αυτη ειναι η μαγεια αυτης της υπεροχης σχέσης με την Χαρα, δεν ξεθωριάζει με τις οποιες συνθηκες αλλα δυναμωνει...
    Τι να πω τώρα? Δεν ξέρω πως να εκφράσω τα συναισθηματα μου και είμαι και ευσυγκίνητη ετοιμόγεννη γυναίκα...Σε ευχαριστούμε παρα πολύ και εγώ και ο μπέμπης για τον υπεροχο χαρταετο σου, ενα δωρο τοσο πρωτοτυπο και σημαδιακο. Και συνοδευμενο με τετοια ιστορια και τετοιες ευχες που πραγματικα συγκινηθηκα πολυ...Γιατι ετσι θα ήθελα να μεγαλωσει ο γιος μου, ελευθερος, περηφανος και δυνατος. Εισαι μεσα στην ψυχη μου! Και με αγκαλιασες με τοση αγαπη και αποδοχη απο την πρωτη στιγμη καταλαιβοντας τι ειμαι εστω και μεσα απο τις λεξεις. Αφου καταφερα να κερδισω εστω και μια φιλη μεσα απο ολο αυτο τοτε ειμαι υπερ ευχαριστημενη.
    Να χαιρεσαι και το κοριτσακι σου, να ειναι ευτυχισμενο και δυνατο και να την καμαρωνεις! Ειναι πολυ τυχερη που σε εχει μαμα...
    Σε φιλω, σε ευχαριστω και πάλι και σε αγαπω!

    αααααααααα ευχαριστω και ολους τους επισκεπτες σου για τις ευχες τους, θα χαρω να τους δω και απο το δικο μου σπίτι να "κεράσω" και εγω μωρουδιστικη ατμόσφαιρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι η Χαρά και οι εκπλήξεις γεμάτες ευτυχία συγκίνηση και αγάπη!!! Ενοιωσα κι εγώ τα συναισθήματα αυτά για διαφορετικό απόδέκτη!!

      Διαγραφή
    2. α, εγώ σαν ..ανάποδη, πρωτοπήγα εκεί και ξαναγύρισα! τώρα χαίρομαι διπλά!!!
      φιλια πολλά και πάλι!!!

      Διαγραφή
    3. Μικάκι
      εχω πει πολλές φορές,οτι μέσα απο τούτο το άψυχο πράγμα,έχουμε έλθει κοντά με ανθρώπους μέσα απο ένα σχόλιο.Κάτι σου έκανε το κλικ και κόλλησες
      Εσυ μου το επιβεβαίωσες με το πιο συγκινητικό τροπο στην μοναδική μας συνάντηση, την οποία κάθε φορά που την ανακαλώ στη μνήμη συγκινούμαι,για τις συγκυρίες, για τα "εμπόδια" που ξεπέρασες και κατάφερες εκείνη τη μία φορά. Ναι, τέτοιες στιγμές λέω οτι ξέρει η καρδιά που σ οδηγεί,έχει αλάνθαστο ένστικτο
      Φιλάκια πολλά και να ξέρεις οτι έχω την ίδια αγωνία για το μικρό Πρίγκηπα,που εύχομαι να τον ακολουθούν οι ευχές ,όλων εδώ κι όχι μόνο!!!
      Φιλιά πολλάααααααααααααααααααααααααααααα,να πάρει λίγα κι αυτός να τολμήσει ηρωική έξοδο!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  31. Λατρεμένη ανάρτηση, ομορφος λόγος, συναισθήματα πολλά,χαμόγελα ευχαρίστησης,ευγένεια ψυχής!!!Οτι πιο καλύτερο θα μπορούσα να διαβάσω για να αφήσω την σκέψη μου ελεύθερη να ακολουθεί τον "ωραιότερο" χαρταετό που φτιάχθηκε με την δυνατότερη κόλλα του κόσμου την "αγάπη" Φιλάκια από την αρρωστούλα Αλκηστη και από μένα την γεμάτη υγεία χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασα και ξαναδιάβασα πολλές φορές το σχόλιό σου Εφη μου και θάθελα έτσι να ακριβώς να το εισπράξει και η Μίκα για το μωρό της,με ΑΓΑΠΗ!
      Κατασυγκινημένη και υποχρεωμένη γι αυτό που εγω εισπράττω.
      Φιλάκια πολλά στο αρρωστούλι ,εύχομαι γρήγορη ανάρρωση

      Διαγραφή
  32. Περήφανος χαρταετός. Τον χαίρομαι και τον θαυμάζω. Μια ανάρτηση ξεχωριστή για το κείμενο, την ιστορία και τις ζωγραφιές.
    Χαρουλάκι μου αγαπημένο για μια ακόμη φορά μας γέμισς με όμορφα κι΄ ωραία.
    Την αγάπη μου και καλό σου μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου Ντένη,ευχαριστώ συνολικά,για "το κείμενο, την ιστορία και τις ζωγραφιές" χαίρομαι αν καταφέρνω να ομορφαίνω κάπως τις δυσκολες μέρες που περνάτε καιρό τώρα θαμένοι στο χιόνι και να σας ζεσταίνω με εικόνες και ιστορίες απο την πατρίδα.
      Καλή Ανοιξη,πού θα πάει θα έλθει κι εδώ κι εκεί,πάντα με Αγάπη!

      Διαγραφή
  33. Το παραμυθάκι μού θύμησε Λουδοβίκο των Ανωγείων, πολύ τρυφερό αλήθεια.
    Με την ευκαιρία να ενώσω κι εγώ τη δική μου ευχή σ' αυτή τη δική σου ώστε "κανένας σπάγγος να μην τα εμποδίσει ποτέ στο ανέμελο πέταγμά τους"!

    Σ' αυτό που σου αναλογεί τα είπαμε κατ' ιδίαν.

    Να είσαι καλά, καλό τριήμερο και να μη ξεχάσεις να φορέσεις αύριο το άσπρο-κόκκινο κορδονάκι του Μάρτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ και δημοσίως για τις ευχές,γιατί πάντα είσαι εκεί όχι που πρέπει,αλλά που θέλουν οι άλλοι ν ακούσουν απο σένα... ειλικρινά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

      "Μάρτη" η αλήθεια είναι δεν έβαλα, εδώ κιντυνεύω το καλοκαίρι να μαυρίσω κομματάκι να γίνω πιο λατίνα και δεν...λες να με πιάσει ο Μάρτης;;;
      Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  34. Καλή σου μέρα αγαπημένη μου Χαρά και καλό μήνα.
    Υπέροχη η ιστοριούλα σου μου θύμησες παιδική ηλικία, Απόκριες, Καθαρή
    Δευτέρα και γενικά Ελλάδα.
    Κάπου μπερδέφτηκα στην αρχή και είπα: η Χαρά γίνεται "γιαγιά" και δεν μας το είπε;
    Όταν έφθασα στο τέλος κατάλαβα. Χρόνια Πολλά στην κορούλα σου, να την χαιρόσαστε,
    να είναι χιλιόχρονη κι ευτυχισμένη.Και το μωράκι της φίλης σου με το καλό να έρθει.Ιχθύς λοιπόν η κορούλα Φλεβαριάτικος, εγώ Μαρτιάτικος.Το καλύτερο ζώδιο.Χαχαχα! Έτσι είμαστε οι μανάδες, ποτέ για μας δεν μεγαλώνουν τα παιδιά μας.
    Πως είναι ο καιρός στην όμορφη Ζάκυνθο; Εμείς έχουμε λιακάδες.
    Να έχεις μια όμορφη μέρα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Ρισσιάνα εσύ παραπλάνησες το κοινό και ρωτούσαν τον άντρα μου στο Σ/Μ αν είναι έγκυος η κόρη;;;χαχαχα οχι δεν πρόκειται να γίνω σύντομα γιαγιά χαχαχαχα
      Πράγματι τα ψαράκια είναι απο τα πιο ευαίσθητα ζώδια,καλλιτεχνικό και τρυφερό.
      Μακάρι αυτά κι άλλα χαρίσματα να πάρει απο τις μοίρες το μωράκι της μπλογκοφίλης που σχολίασε παραπάνω κι αποκαλύφθηκε
      Καλή ΑΝοιξη & Καλή Σαρακοστή,έστω και στην αλλοδαπή,έστω και βροχερή όπως ήδη ξεκίνησε εδώ (μάλλον δεν σταμάτησε καθόλου)
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου

      Διαγραφή
  35. Χρόνια πολλά στο κοριτσάκι σου Χαρά να ειναι πάντα καλά και σεις να την χαιρόσαστε!!!!το δώρο σου ειναι καταπληκτικό και μοναδικά όμορφο !!!με το καλό να ερθει το νέο μέλος που θα το δωρίσεις!!!!Καλό μήνα!!!καλή ανοιξη, χαρουμενη,ευτυχισμένη και γεμάτη απο αγάπη!!!!!
    Καλό τριήμερο!!!!!η βροχούλα εδω δεν μας πτοεί εχουμε παρτι και θα το γλεντήσουμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Demi μου
      νάχεις υγεία και να χάιρεσαι κι εσύ τους αγαπημένους σου.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές (τις δέχομαι και για τη μέλλουσα μανούλα)
      Φιλάκια πολλά και πάντα να περνάτε υπέροχα.
      Καλή Ανοιξη!!!

      Διαγραφή
  36. Πάρα πολύ όμορφη και επίκαιρη ανάρτηση, καταπληκτικός ο χαρταετός και η ιστορία του !!!
    Καλό μήνα και πολλές ευχές για ένα χαρούμενο εορταστικό τριήμερο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου
      σ ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις ευχές,αντεύχομαι τα καλλίτερα!!!

      Διαγραφή
  37. Κάλο μήνα να έχεις Χαρά μου, όμορφο και πολύ δημιουργικό. Να περάσεις όμορφα τα κούλουμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου,έστω και καθυστερημένα ευχαριστώ και Καλό Μήνα!

      Διαγραφή
  38. Χρόνια πολλά στην κόρη σου, να τη χαίρεσαι!!
    Και με το καλό να γεννηθεί το μωράκι...μακάρι ο αετός του (που είναι υπέροχος), να πετά πάντα ψηλά και να του φέρει την τύχη όλου του κόσμου!
    Καλές απόκριες και καλό μήνα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. my Maria
      πολύ σ ευχαριστώ για τις ευχές και για τους δύο αποδέκτες.
      Ευχή όλων μας το υψηλό πέταγμα!!!
      Φιλιά πολλά Καλή Ανοιξη!

      Διαγραφή
  39. °º♡♡彡

    Bom Carnaval!

    ♡♬° ·. Bom domingo!
    Ótimo mês de março!
    Beijinhos do Brasil.
    °º♡♡♬° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Και την διαβαζα την ιστορια κ ελεγα....κατι μου θυμιζει,κατι μου θυμιζει!
    Κ εγω γενεθλια 27/2 εχω!
    Τυχερο το μωρακι που θα παρει ενα τοσο πρωτοτυπο δωρο,να στολιζει το δωματιο του!
    Υ.γ.με το χαρτωμα μια χαρα τα κατΑφερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιι;;;; γιορτάζετε την ίδια μέρα με τη δικιά μου;;Πολύ χαιρομαι.
      Να τα εκατοστήσεις, λοιπόν όπως επιθυμείς

      Υ.Γ. Για πρώτη φορά,δεν τα πήγα κι άσχημα

      Διαγραφή
  41. Ο ωραιότερος χαρταετός, είναι ο δικός σου Χαρά μου, όπως και η ιστορία σου και αυτό γιατί συμβολίζει πολλά, τα γενέθλια της κόρης σου, τον ερχομό ενός μωρού και πάνω απ΄όλα την ελευθερία μας... φυσικά και δε θα μπει στο ντουλάπι, γιατί μπορούμε ανά πάσα στιγμή να τον πετάξουμε και να πετάξουμε μαζί του!
    ΑΦιλάκια και καλή μας δύναμη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Στεφανία μου που σ άρεσε κι ελπίζω όλα αυτά που μου γράφεις να τα νοιώσει κι ο αποδέκτης του δώρου
      Αφιλάκια πολλά,με Αγαπη

      Διαγραφή
  42. Καταρχάς να χαίρεσαι το αστέρι σου Χαρά μου. Αξίζει να ζήσει τα καλύτερα κι εσύ να καμαρώνεις!!!! Η ιστορία σου με μάγεψε και σου ζητάω την άδεια να τη διηγούμαι στα μικρά μου!!!! Όσο για τον χαρταετό σου… Ξεχωριστός για ξεχωριστό παραλήπτη!!! Με το καλό να έρθει στον κόσμο η ψυχούλα και όλες οι μοίρες να το γεμίσουν με τις ομορφιές τους!!!! Καλή Σαρακοστή Χαρά μου, σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίδι μου γλυκό
      περιττόν που μου ζητάς την άδεια,μια που είναι απο βιβλίο του Δημοτικού κι όχι δικό μου,ακόμα όμως και νάταν πάλι δε χρειαζόταν να ρωτήσεις.
      Φιλάκια πολλά καλό μου κοριτσάκι και ...καλές ανταμώσεις στην συμπρωτεύουσα, ξέρεις εσύ!

      Διαγραφή
  43. Ο χαρταετός σου δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικός, απολαυστικός και ενδιαφέρων, τρυφερός και χαρούμενος!
    Καλή Σαρακοστή, γλυκιά μου καλλιτέχνιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Αλεξ,πολύ με τιμάς και σ ευχαριστώ απο καρδιάς.

      Καλή Ανοιξη,καλή μου!

      Διαγραφή
  44. Φοβερή ιστορία! Να χαίρεσαι το αγγελούδι σου!!!
    Ο χαρταετός δεν υπάρχεί, ο δικός μας μπροστά του είναι ο "φτωχος συγγενής":D
    Καλή σαρακοστή να έχουμε και θα τα ξαναπούμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου
      πολύ χαίρομαι για την επίσκεψή σου αλλά και τα καλά σου λόγια, με κολακεύεις πολύ.

      Καλή Σαρακοστή και σε σένα και σίγουρα θα τα λέμε.

      Διαγραφή
  45. Να χαίρεσαι την μικρή σου!!!! Ολες τις ευχές!!!
    Υπέροχος χαρταετός!!!! Θα αρέσει σίγουρα!!
    Καλό μήνα!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου,σ ευχαριστώ για τις ευχές και σου εύχομαι μια όμορφη Ανοιξη! Ας ανοίξει επιτέλους ο καιρός, βρύα κοντέψαμε να βγάλουμε πια.
      Φιλάκια πολλά και στη μικρή σου

      Διαγραφή
  46. καλο υπολοιπο σαρακοστης καλη δυναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...