...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 13 Απριλίου 2018

Σαν φυσαλίδες...

Μια  δημιουργία σου γεννά λόγια,συναισθήματα,εικόνες που συνωστίζονται στο μυαλό,
σαν σε λεωφορείο στην αφετηρία της Ακαδημίας σε ωρα αιχμής το πάλαι ποτέ και κρέμονται σαν
σταφύλια στα σκαλιά,προσπαθώντας για μία θέση στο εσωτερικό. Και παλεύουν σπρώχνοντας
μέχρι να φωνάξει ο εισπράκτορας “κάντε ένα βήμα εκεί στη μέση να μπουν όλοι” και άλλοτε κάνουν
και μπαίνουν και βρίσκουν μία θέση στους όρθιους κι άλλοτε  κανείς δεν κάνει βήμα και
απογοητευμένα κατεβαίνουν και περιμένουν το επόμενο δρομολόγιο
Έτσι παλεύουν τις νύχτες ιδίως, κι αν ειναι τυχερά, το πρωί στο ξύπνημα καταγράφονται,
αν όχι περιμένουν την επόμενη ευκαιρία.
Έτσι και χθες βράδυ.
Μέσα στη φουρτούνα του σώματος,που ύπνος δε κόλλαγε, θυμήθηκα όμορφες μέρες και
συνέθετα τούτη την ανάρτηση, μετά από πολλές παλινωδίες.
Πάντα στη διαδρομή της ζωής του  ο άνθρωπος αναγκάζεται να συναναστρέφεται πολλούς
και διαφορετικούς χαρακτήρες. Μ’ άλλους κολλάει εξ αρχής,μ άλλους λιγότερο κι άλλους ποτέ,
όμως όλοι κάτι του αφήνουν. Γιατί τους συγγενείς τους κληρονομείς θέλοντας και μη,
τους φίλους όμως, τους επιλέγεις κι αυτή η επιλογή, η αμοιβαία, είναι που προσπαθείς να
αποκρυπτογραφήσεις πώς έγινε;
Είναι  αυτό το μαγικό άγγιγμα, που σαν απαλό πούπουλο, που το μεταφέρει ο άνεμος, χωρίς
σαφή προορισμό, έρχεται και κάθεται στην ψυχή σου και σ΄ ενωνει μ΄ εναν άλλον, όσο μακρυά
κι αν βρίσκεται,όσα χρόνια κι αν σας χωρίζουν ;;;
Κι όσο δε βρίσκεις μια λογική εξήγηση τόσο την θεωρείς ευλογία.
Και στην πορεία  ανακαλύπτεις, με έκπληξη, παράλληλες ιστορίες ζωής, κοινά ενδιαφέροντα,  
κοινές ανησυχίες,πολλά κοινά που εκπλήσσουν κι άλλα τόσα διαφορετικά που κάνουν τη σχέση
ενδιαφέρουσα.
Φιλία, τι δύσκολο πράγμα!
Φιλίες που κουβαλάς από παιδί,με διαφορετικούς χαρακτήρες,αλλά ειλικρινείς πάντα
Φιλίες που μπορεί να τις χαρακώνουν χρόνια αλλά αρκεί να ξαναβρεθείς μια στιγμή για να
νοιώσεις τα ίδια αναλλοίωτα συναισθήματα,σαν να μην πέρασε μια μέρα!
Πού δε κρύβεις και δε κρύβεσαι.
Που ομολογείς πράγματα που ούτε στον ίδιο σου τον εαυτό τολμάς να παραδεχθείς και
εξελίσσεται σαν ένας μονόλογος, στην αίθουσα αναμονής ενός ψυχρού ιατρείου...και λες και λες,
σαν να μη σ ακούει κανείς,κι όταν τελειώνεις λες: “τώρα ποιος ξέρει τι γνώμη θάχεις για μένα;”
Και το μόνο που σου απαντά: Τώρα σ’  αγαπώ ακόμα περισσότερο!
Φιλία, που δε θες ν’ αφήσεις κενά και πράγματα ανομολόγητα, που χαίρεσαι, που αγωνιάς που
μοιράζεσαι με διακριτικότητα και αβίαστα, ακολουθώντας ο καθένας την δική του πορεία ζωής,
στα χνάρια που εκείνος  επέλεξε να περπατάει. Απλά δυο ανεξάρτητοι χαρακτήρες που σέβονται,
αγαπούν, θαυμάζουν ο ένας τον άλλον κι ήλθαν κοντά γιατί κάποια αόρατη κλωστή έραψε τα
κουμπιά τους και μέρα με τη μέρα,γαζάκι-γαζάκι μπαίνουν σε νέες τρυπούλες.
Η ομορφιά δε βρίσκεται στην απόλυτη ταύτιση,οχι στην απόλυτη συμφωνία, αλλά στην ανακάλυψη
και αποδοχή και σεβασμό διατηρώντας την ατομική διαφορετικότητα.
Εντυπωσιάζομαι πόσο ακόμα μπορώ να γελάω μέχρι να με πονέσει η κοιλιά με έξυπνες κουβέντες,
με ετοιμόλογα αστεία!
Εντυπωσιάζομαι με το πόσες σιωπές μπορείς να μοιραστείς  και πόσο γόνιμα είναι τα βλέμματα!
Εντυπωσιάζομαι με την επιλογή του χρόνου προσέγγισης και με την αγόγγυστη στάση αναμονής!
Εντυπωσιάζομαι όταν πας ν’  ανοίξεις το στόμα και σ ε προλαβαίνει ο άλλος εκφράζοντας τη δική
σου σκέψη!  
Πόσο μπορείς να περπατήσεις γελώντας μέσα στη νύχτα και να μην καταλάβεις οτι κοντεύεις να
ξεπεράσεις τα όριά σου!
Πόσα μπορούν να ειπωθούν πάνω από την άχνα ενός καφέ ή να βουτηχτούν και ξαναονοματισθούν
στην κολυμπήθρα δυο ποτηριών μπύρας!

"Στο cafe"
Pebble art by Hara

Φιλίες άχρονες, που ξεχνάς την αφετηρία κι απλά αφήνεις να οδηγηθείς στο ταξίδι.
Φιλίες που γίνονται συγγένειες,τόσο που χάνεις τα σαφή όρια.

Αυτές οι σκέψεις μου, σαν φυσαλίδες που ξεπετιώνται τσιτσιρίζοντας από το ξεθύμασμα του
αφρού της μπύρας, ανέβηκαν στην επιφάνεια απ' αυτό το πετρωτό... ή μήπως έγινε το αντίθετο;;;
Αλλά τι σημασία μπορεί να έχει η πρωτιά; τ’  αποτέλεσμα μετράει, ή μήπως όχι;😊

21 σχόλια :

  1. Χριστός ΑΝΈΣΤΗ Χαρά μου!
    Αν και αυτή σου η ανάρτηση, διαβάζεται, οδηγώντας πέρα δώθε το ποντίκι και τη μπάρα, άγνωστο γιατί, το πετρωτό σου, όπως πάντα, ομολογεί μια όμορφη σχέση!Αυτό που ονομάζεται φιλία!
    Κι εγώ πιστεύω και το ξέρεις σε αυτό το αγαθό!
    ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!!!
    Συνέχισε να δημιουργείς και να γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθώς Ανέστη Μπαρμπουνακι,μακαρι να χουμε υγεία και ηρεμία.
    Εγώ ακομα και στο κινητό τη βλέπω ο.κ. αν μπω από υπολογιστή θα την ξαναδώ αλλά δεν εχω αλλάξει κάτι. Άλλωστε τόσο συχνά που μπαίνω πια...
    Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ για το σχολιο. Ξέρω ότι ταυτίζονται οι αποψεις μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα σ'αγαπώ ακόμη περισσότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ ΕΣΥΥΥ;;;;;
      Μαζωχθείτε θ απαγγείλω απο τη χαρά μου!!!χαχχαχαχααα

      Διαγραφή
    2. Τι γι'άλλη τα'γραφες; χαχαχαχα...

      Διαγραφή
    3. Δεν βλεπεις βρε Μαράκι μου πως θα απαγγείλει απο την χαρα της η Χαρά; τι ρωτας αγαπη μου..χα..χα..!!! λες;.χι..χι..

      Διαγραφή
  4. οκ.Διορθώθηκε η ανάγνωση!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο "Καφέ της Χαράς" συναντηθήκαμε διαδικτυακά και σαν να έγινε απ΄τη μεριά μου, ένα "κλικ" και η Χαρά μπήκε στη καρδιά μου και κλείδωσε!
    Απ΄τη πρώτη πρώτη σου ανάρτηση Χαρά μου, το σπιτικό σου, μου ζέσταινε τη καρδιά ειδικά εποχές που είχε ματώσει... Πέρασαν αυτές οι εποχές και έμεινε μόνο ένα τεράστιο ευχαριστώ!
    Πόσες φορές ήθελα να σου κάνω μια πραγματική αγκαλιά από κοντά και δεν έγινε... Πού θα πάει όμως, ξέρω πως κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό!
    ΑΦιλάκια με πολύ Αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπεροχο αναρτηση και το εργο σου ( οπος παντα )
    καλα Σαββατοκυριακο Χαρα μου ....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφα λόγια και ειλικρινή .
    Σίγουρα τους φίλους τους διαλέγουμε ή μας διαλέγουν .
    Το ίδιο κάνει .
    Κάποια στιγμή το σύμπαν συνωμοτεί για τη μοιραία συνάντηση .
    Να είσαι καλά Χαρά μου και να απολαμβάνεις ό,τι κάνεις.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενας ύμνος στην φιλια ήταν αυτη σου η αναρτηση Χαρα μου..και ποσο ωραια δοσμενη η αισθηση αυτη περασε και σε σε μας που την διαβασαμε..!!
    Από την πρωτη στιγμή που πέρασα απο τα παλαι ποτε μπλοκ σας..χι..χι.. και σας ειχα γνωρισει διαδυκτιακα και τις δυο σας..δεν ξερω αλλα κατι μου έλεγε ότι εσεις οι δυο ..εχετε πολύ μελλον μαζι...δεν θυμαμαι αν σας το ειχα πει τότε...αλλά μεσα στο μυαλό μου σας (εβλεπα) μαζι και ειμαι τοσο χαρούμενη που αυτην μου η αισθηση απαλυθευτηκε!!!
    Ειναι τοσο όμορφα να εχεις αυτην την πληροτητα στην πορεια της φιλιας με τους ανθρωπους!!
    Ευχομαι ΧΑΡΑ ΜΟΥ στην ζωή σου να γνωρίζεις ατομα που να σου εμπνεουν μονο τοσο όμορφα συναισθηματα..!!
    Και εκει στο ομορφο πετρωτό σου νοερά πιειτε και μια μπυρα ακομα..χι..χι..
    Χριστος Ανεστη αγαπημενη μου ..Την αγαπη μου που ειναι δεδομενη.. μια αγκαλια απο μακρυα... και τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γέμισε η ψυχή όμορφα συναισθήματα μ αυτή την ανάρτηση !!!! Κι εγώ πιστεύω στη φιλία και βέβαια έχεις δίκιο.... τους συγγενείς τους κληρονομούμε, ενώ τους φίλους τους διαλέγουμε και είμαι της γνώμης ότι πιο πολύ στη χαρά σου τους καταλαβαίνεις γιατί στη λύπη όλοι τρέχουν, ενώ στη χαρά μόνον οι πραγματικοί φίλοι χαίρονται μαζί σου. Η πετρωτή φιλία σου ανεκτίμητη !!!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πράγματι, πολύ δύσκολο πράγμα η φιλία και αρκετά σπάνιο πλέον!
    Γι αυτό και είναι ευλογημένος ο κάθε άνθρωπος που μπορεί και βιώνει μιά πραγματική φιλία!
    Δεν ξέρω άν οι όμορφες αυτές σκέψεις σου ανέβηκαν στην επιφάνεια από το πετρωτό σου. Μάλλον το αντίθετο θα έλεγα...πως αυτή η μεγάλη φιλία σε ενέπνευσε να το φτιάξεις!
    Χρόνια πολλά, Χαρά μου! Χριστός Ανέστη! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλη μου ..τους αληθινούς φίλους θα τους δεις στις δύσκολες στιγμές, τότε που πρέπει να "πάρεις" και όχι να δώσεις. Η φιλία δεν κακιώνει, δεν παρεξηγεί,δεν προσέχει τι δίνεις , δεν κοιτάζει αποστάσεις και επικοινωνίες συχνές, κολακείες και πολλά "ναι".Φίλες έχω πολλές..πάρα πολλές..μα "ΦΙΛΕΣ"έχω μετρημένες στη μία μου παλάμη.Χριστός Αέστη φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με κάθε ανάρτηση, κάθε μοίρασμα και κάθε δημιουργία σ' αγπάμε πιο πολύ!...
    Χρόνιά πολλά Χαρά μου, πάντα με τέτοιους συνοδοιπόρους στη ζωη!
    ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όταν έχεις χρόνο, πέρνα από το μπλογκ μου να πάρεις κάτι .
    Είσαι φυσικά ανάμεσα σε αυτά που διάλεξα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστος Ανεστη........ολα πανεμορφαααααααααα υπεροχα κ μοναδικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κορίτσια μου αγαπημένα,σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα σχολια. Θ απαντήσω εδώ και αφορά όλες σας,επειδή το θέμα μας σήμερα ήταν μέσω του πετρωτού η ΦΙΛΙΑ και απλά θα αντιγράψω τα λόγια της αγαπημένης Μάρως βαμβουνάκη στο βιβλίο της "Το φάντασμα της αξόδευτης αγάπης" : "...Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι διακριτικές. Ειναι μονάχα απο έμπνευσης αγάπης και της εκτίμησης,της κοινής χαράς του να είμαστε μαζί. Ετσι γεννιούνται ,αλλά και έτσι συνεχίζουν να πορεύονται."
    Χωρίς αυτή τη διακριτικότητα και την αμοιβαιότητα γίνονται προβληματικές και πνιγηρές
    Και ΝΑΙ, Αχτίδα,παρέες,γνωστές έχουμε πολλές,ΦΙΛΕΣ ομως μετρημένες στο ενα χέρι. Δεν μπερδεύουμε και δεν μπερδευόμαστε, βαφτίζοντας ο,τι κυκλοφορεί δίπλα μας και γύρω μας ΦΙΛΙΑ.
    Φιλιά πολλάάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ...πανέμορφα,

    ολΑ σου

    Υιώτα

    Αστοριανή,

    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...